Partyflock

Forumonderwerp · 614125

Waarschuw beheerder
Ik zelf heb echt een hekel aan voetbal!

Waarschuw beheerder
hardlopen
Waarschuw beheerder
korfbal.. waterpolo..

Waarschuw beheerder
donateur
Hockey!!!!!:S:S

Mijn vorige school deed echt de helft eraan..
pfff

Waarschuw beheerder
donateur
atletiek en turnen... alsof ik daar ooit een conditie en lenigheid zou voor hebben :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Darten voor zover je dat een sport kan noemen!!

Verder: Hockey, Biljarten, Cricket en dat soort onzin!
Waarschuw beheerder
donateur
hockey, golf, cricket.:kots:

dat krijg je als in de regio
bloemedaal, aerdenhout, heemstede, bentveld woont!

kakker sporten....:p
Waarschuw beheerder
donateur
Hockey
Waarschuw beheerder
Formule 1, wielrennen, hockey etc, schaken etc.
Waarschuw beheerder
schaatsen.. dat vind ik toch wel zo gaar...
Waarschuw beheerder
Darkmixie ik ben het totaal met je eens, en dan m.n. de hele gekte rond die Elfstedentoch, elk jaar weer, hopen die Friezen dat ze weer n rondje kunnen rijden, echt pathetic....

Waarschuw beheerder
jaa egt idd schaatse gaat egt nergs over beetje zo snel mogelijk rondjes rijde :S
Waarschuw beheerder
ja, en maar rondjes blijven rijden ook.
Waarschuw beheerder
hockey (behalve dameshockey)
Golf
Schaatsen
Wielrennen
Korfbal
Darten (SPORT????)

Nu de Ultieme sport: van 22 tot 7 STAMPEN/HAKKUH/BEUQE­N op een party
Waarschuw beheerder
donateur
Voetbal
Schaatsen
Hockey
Cricket
Darten
Biljarten
Wielrennen

Waarschuw beheerder
donateur
darten

Waarschuw beheerder
donateur
Dat stomme formule 1.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind veel sporten helemaal geweldig (om te kijken) maar Hardlopen, Snelwandelen (en alle andere Atletiek), Klootschieten, Curling, Hockey, Golf, etc is voor debielen....

Geef mij maar iets van Voetballen, IJshockey, Darts ofzo...
Waarschuw beheerder
Aan paardensporten! pfff nutteloze sport. Ook wel frappant dat iemand als Anky van Grunsven (ofzo) heerste met die sport, als je zo'n smoel heb, ben je een geboren paardenrenster, je ziet namelijk elke ochtend een paard in de spiegel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Voetbal

En bij het uitoefenen heb ik een grondige hekel aan hardlopen

Waarschuw beheerder
darten is zeker wel topsport,weet je hoeveel uren die gasten maken om zo goed te zijn!!word zwaar onderschat!

en vechtsporten heb ik een hekel aan,een beetje iemand die je niet kent de hersens in willen slaan en vervolgens elkaar omarmen :s

alsof er al niet genoeg geweld in de wereld is!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stipt op nr 1 zeker wel VOETBAL!!! :P
ZOOO doelloos achter een balletje aanrennen en als iemand per ongeluk tegen je oploopt lig je opeens jankend op de grond ... totdat de ander niet een rode kaart krijgt, dan sta je weer op en ren je weer lekker rond ... flikker toch op man, mietjessport. Ga de fabeltjeskrant lezen ofzo.

Waarschuw beheerder
volleybal

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een hekel aan alle sporten.. behalve vechtsporten..

Waarschuw beheerder
formule 1

Waarschuw beheerder
donateur
voetbal,basketball, hockey,tennis.....
Waarschuw beheerder
hardlopen :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
hmmzz...VOETBAL das ech :kots: en verder wat is er mis met hockey izzz leuk :P...en verder turnen is een topsport (doe het zelf ook :P)
Waarschuw beheerder
donateur
vin geen een sport boeiend....
OP
alle gemotoriseerde sporten na... :)
Waarschuw beheerder
Ik vind bijna alles eigenlijk wel tof...Zowel om te kijken als te doen..
Wat ik wel minder vind om te zien is wielrennen, vind dat zelf ook niet zo leuk..Doe dan maar mountainbiken..

Maar sport is (y) !!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
SPORT IS GEZOND! Alleen vechtsporten vind ik echt nix an! :kots:
Waarschuw beheerder
Basketbal
Zeker wanneer het op tv is en die ongelooflijke eikel van een Mart Smeets het commentaar geeft.
Wat een ballo
:bah:

Waarschuw beheerder
VOETBAL!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
formule 1..
hockey..
wielrennen..

Waarschuw beheerder
eveee 3 juni 2003 23:16
jaa egt idd schaatse gaat egt nergs over beetje zo snel mogelijk rondjes rijde :S

Ik weet niet hoor, maar bijna elke sport is erop gebaseerd om een bepaalde handeling zo intensief mogelijk te herhalen. Bij balsporten is de herhaling om door samenspel de bal in het netje aan de overkant te krijgen, bij motorsport dient het voertuig zo intensief en juist mogelijk afgesteld te worden om zo snel mogelijk een aantal ronde's te kunnen rijden, bij zwemmen gaat je ook op en neer etc. etc. je begrijpt me wel.. ;-)

Maar eh, sport is iets geweldigs omdat het obstakels en barrieres weg haalt en mensen bij elkaar brengt en dan bedoel ik de sporters maar evenzeer de toeschouwer. :-)
Waarschuw beheerder
aan dat gekke spel dat ze een bevroren taart op een ijsbaan gooien en dat ervoor schrobben zodat ie verder komt...
Waarschuw beheerder
geen 1, ik hou wel van alle sport.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nah ik speel zelf hockey, ik vind het als sport wel leuk...maareh die mensen naast dat veld mochten ze van mij echt tegen de muur zetten hoor!
Waarschuw beheerder
Voetbal... Wah een kankâh sport is dah zeg!! :@

Waarschuw beheerder
Paardensport! Kan niet snappen dat er mensen zijn die graag op zo'n beest(paard) zitten, maar goed das mijn mening!

Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook The Queen of all the lady's... MAar het is nou niet zo dat ik zo graag alle sporten zou willen beoefenen... Ik heb zo iets .. er moeten ook toeschouwers zijn.. en dat wil ik dan wel zijn :) ..

Waarschuw beheerder
hockeyyyy :bah:
formule 1 daar in tegen is VETTTTT :d
Waarschuw beheerder
wielrennen
curling
hardlopen
Waarschuw beheerder
Wielrennen :bah:
Paardesport :bah:
Oud hollands dwergsmijten

Waarschuw beheerder
Hardlopen.. ik vind het zo zinloos rondje rennen en dan weer uitkomen waar je begint... Maar wel respect voor mensen die het een uur kunnen uithouden.. maar blijf het zinloos vinden..
Waarschuw beheerder
Hardlopen en wielrennen.
Das echt loos om naar te kijken laat staan te doen. Beetje achter elkaar aan lopen of fietsen. De pest is ze doen nix. Er is bijna geen actie ze fiesten alleen achter elkaar en pas aan ut einde geven ze alles. Mijn vader kan naar die onzin kijken maar doe mij maar formule 1 dat ruled echt!

Greetz
Waarschuw beheerder
Curling, paardesport, korfbal, handbal, hockey, marathon en snelwandelen :)

Voor de rest vind ik bijna alle sproten leuk, niet altijd om te doen, wel om naar te kijken :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hockey!!!!!!!!!!!!!!­!!!

Waarschuw beheerder
donateur
hardlopen.. daar krijg ik echt onzettende steken van in me zij.. stom gedoe :D
Waarschuw beheerder
Hockey
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
- Hockey
- Curling
- Korfbal
- Basketbal
- Paardensport
- Golf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
feyenoord

Waarschuw beheerder
Ik zit op de sportacademi en vin bijna alles leuk maar kogelstoten vin ik echt niets!!

Waarschuw beheerder
TURNEN !!!!!!!!
al dat stomme gehuppel van die 14-jarige anorexia patientjez met pedo-trainers..
helemaal als ze met zo'n bal of zo'n lint gaan huppelen... ziet er echt niet uit...

Waarschuw beheerder
donateur
Darten, het mag niet eens een sport genoemd worden!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
korfbal, cricket, honkbal, waterpolo, dammen, schaken, al die vage olympische sporten, paardrijdingessen, golf en feyenoord
Waarschuw beheerder
Darten vind ik geen sport dat is toch gewoon een spelletje of niet?? En paardrijden is echt wle ene sport, meot je er is op gaan zitten wedden dat je drie dagen spierpijn heb???

Waarschuw beheerder
donateur
Formule 1, wat een saaie bedoeling zeg
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Ik ben allergisch voor voetbal. :@

Formule 1 vind ik ook steeds minder boeiend.

Maareh, Motorsport roeleerd! :P
Waarschuw beheerder
polo,criket, jeu de bouleschit,tennis nou etc etc doe mij maar formule 1...

Waarschuw beheerder
Hardlopen!

Waarschuw beheerder
Aan alle soorten sport :S

Waarschuw beheerder
donateur
tennis wielrennen en formule 1!!

er komt nu dus niks leuks meer op tv:@

Waarschuw beheerder
VOETBAL :bah: wat een kut sport is dat zeg!!!!!!!
Waarschuw beheerder
zo'n beetje alle sporten zijn niks, behalve dansen (HAKKEN) :D

Waarschuw beheerder
aleen voetbal is leuk de rest is:bah:

Waarschuw beheerder
om te doen: turnen, waterpolo

kijken: cricket, schaken, paardenraces, turnen

Curling is ook kut alleen als ik wil slapen niet. ZEER SLAAPVERWEKKEND!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tennis wielrennen en formule 1!!

hier ben ik het helemaal mee eens :kots:

Waarschuw beheerder
VOETBAL

Artiest Dane
Waarschuw beheerder
Voetbal mag van mij wel afgeschaft worden, wekt alleen maar agressie op bij bepaalde persoontjes.

BAH

darten-------------> word ook sport genoemd tegenwoordig, ik vind het nog steeds een spelletje.. een kutspelletje
Waarschuw beheerder
Geloof dat ik darts het allerergst vindt om naar te kijken.
Naar mijn idee een stelletje bierbuiken dat pijltjes in een bord gooit. Kan d'er nie warm voor lopen...

Waarschuw beheerder
GOLF
wielrennen

Waarschuw beheerder
er is zo'n sport waar ik nu ff niet van op de naam kan komen. je speelt het spel met een klein team van 4 personen denk ik.ze laten een schijf over de baan heen schuiven en dan staan ze met 2 personen voor die schijf te "bezemen" zodat die schijf steeds verder komt over die baan.. Volgt iemand mij nog?? Ik weet niet wie die sport bedacht heeft, maar dat gaat echt helemaal nergens over.. Wie mij begrijpt en de naam weet van die sport die mag het zeggen :-D
Waarschuw beheerder
te "bezemen" ...Wie mij begrijpt en de naam weet van die sport die mag het zeggen

Schoonmaken
Waarschuw beheerder
donateur
er is zo'n sport waar ik nu ff niet van op de naam kan komen. je speelt het spel met een klein team van 4 personen denk ik.ze laten een schijf over de baan heen schuiven en dan staan ze met 2 personen voor die schijf te "bezemen" zodat die schijf steeds verder komt over die baan.. Volgt iemand mij nog?? Ik weet niet wie die sport bedacht heeft, maar dat gaat echt helemaal nergens over.. Wie mij begrijpt en de naam weet van die sport die mag het zeggen

Volges mij bedoel je curling... en ik geef je groot gelijk, das echt een vreselijk sport!!
Waarschuw beheerder
donateur
Cricket vind ik verschrikkelijk.

Curling kijk ik dus wel. Best wel boeiend :P
Waarschuw beheerder
ik heb echt een hekel aan vissen en cricket
Waarschuw beheerder
GOLF,WIELRENNE,VOETB­AL!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben net 2weken in frankrijk geweest, dus 2weken lang tour de france op tv, gaaap:Z wat is dat wielrennen saai zeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hockey

Waarschuw beheerder
hockey
turnen
volleybal
zaalvoetbal
wielrennen

Waarschuw beheerder
aan alle sporten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Voetbal
Darten
Hockey
Korfbal
enz.
enz.
enz.

Waarschuw beheerder
Wat ik echt een suffe sport vind is kaatsen.

Waarschuw beheerder
Klootschieten

Waarschuw beheerder
Dwergwerpen... dat is zo :gaap:

Waarschuw beheerder
Korfbal en hockey en golf dat is voor mietjes !
Waarschuw beheerder
Tennis!
Al is het alleen maar omdat ik het niet snap en niemand het me uit wil leggen. :'(

Volleybal is gewoon saai om naar te kijken, marathon lopen enzo ook.

En van die figuren schaatsen (hoe heet dat?) daar winnen toc altijd degenen die het meest geslijmd hebben bij de jury, is daarom al niet leuk meer om te zien.

Curling is kicke! Dat ken ik in t weekend echt halve nachten kijken als er weer s zo'n kampioensschap is!

Voorderest kijk ik naar alles wat beweegt en daarmee ook nog probeert te winnen.
Voetbal, Formule 1, Paardensport (springen, dressuur, military en rennen), darts, ijshockey, waterpolo, handbal, schaatsen, hocey, zwemmen, stijldansen, schoonspringen, atletiek, zeilen, biljart, je ken mij eigenlijk alles laten kijken.
laatste aanpassing