Partyflock

Forumonderwerp · 614030
Nieuw bij Partyflock:

Aniekje a.k.a. "verwijderd" :D

Voor de mensen die haar niet uit real life kennen: Ze is vrouwelijk, best aardig, leuk om te zien etc.... maar ze is niet zo bekend met het begrip "forum".
Dat valt ook allemaal niet mee, maar ik help haar hier hopelijk een beetje mee op weg.

Dus ff met ze allen : Welkom SemMerR !!!

;)
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 106212, 5320}
Mooie foto Ertuzz, ze hadden 'm alleen vanaf jouw kant moeten nemen. Dan hadden er 2 knappe keerls op gestaan :P!
Uitspraak van DJ Holly op zondag 29 maart 2009 om 20:06:
Mooie foto Ertuzz, ze hadden 'm alleen vanaf jouw kant moeten nemen. Dan hadden er 2 knappe keerls op gestaan

Tja, soms moet je consessies maken he.......
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}

Rukkelz, Prozak en Tithium tijdens een late sessie....

Bertuz > haha wat ziek!!

Gijz > kickn ontwerp met die maskers!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
haha ja idd.. leuk livesetje toch zaterdag?:)
Dank:D

KNMI update:

wo do vr za zo
Zonneschijn (%) 40 60 70 50 60
Neerslagkans (%) 40 20 20 20 40
Neerslaghoeveelheid 🇲🇲 0 0 0-1 0-1 0-1
Minimumtemperatuur (°C) 5 3/6 7/9 7/10 7/9
Middagtemperatuur (°C) 16 16/20 17/22 17/22 16/22
Aha.

In ieder geval.....

Donderdag, 20% kans op neerslag maar!
Ja, dat ziet er idd goed uit :D....... was begin deze week al ff bang dat het hoer'n weer zou worden, maar het lijkt mee te vallen :p........

Kom maar op met die 200 blikken bier, en 24 flessen wijn whehehe....

Volgens de laatste inzichten ziet de verwachting voor Koninginnedag er uitstekend uit. Donderdag ligt een hogedrukgebied boven Scandinavië waardoor een volgende storing boven Engeland slechts traag onze kant op zal komen. Voor deze storing uit wordt met een zuidoostelijke stroming drogere en vrij warme lucht aangevoerd.

Tijdens Koninginnenacht zijn er brede opklaringen en blijft het droog. Wel kan er hier en daar mist of een mistbank gaan ontstaan. Het waait nauwelijks en het koelt af naar 3 tot 7 graden tegen de ochtend.

Op Koninginnedag is er met name in de ochtend flink wat ruimte voor de Oranjezon en blijft het droog. In de middag krijgt de Oranjezon concurrentie van meer bewolking en bestaat er in het zuiden en zuidwesten kans op een lokale bui. In Apeldoorn blijft het droog. Er wordt een maximumtemperatuur verwacht van omstreeks 18 graden. De wind komt uit het zuidoosten en is slechts zwak tot matig.

aldus "Ed Aldus"

G'ndagda!
hoelaat kom jij zaterdag dan tim?

Ik twijfel nog tussen 20:43 of 21:12.
hehe..
denk dat iedereen dan al in de staat van alcoholische nogwattes is:P

ga jij rijden?:P
Uitspraak van actief op dinsdag 16 juni 2009 om 21:22:

:lol:

Uitspraak van ManUmaX op woensdag 17 juni 2009 om 14:08:
ga jij rijden?

nee... ik iig niet! Ga nog liever fietsen :9

Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 18 juni 2009 om 17:20:
:lol:

hoe wast op defqon dan?
Tja, wat moet ik er van zeggen....... het was weer MAXIMAAL RAMMEN!!!!! ghehe :p

Grotendeels in de Grey gestaan uiteraard, Buzz Fuzz die net als op HQ weer aangenaam verastte :p.....
Komt bij dat er een grietje die ik ken uitgerekend in de Grey achter de bar stond, waardoor de muntjes aanzienlijk in waarde stegen ghehe :D....... yepz, weer uitermate geslaagd dagje, met dank daarvoor nogmaals

Nu op naar Awakenings, Ground Zero, Dominator en Decibel ghehe...... tot volgende week (y)
Uitspraak van actief op dinsdag 16 juni 2009 om 21:22:

En...wat ist geworden??? Mooi feeske had jongs?

Hengevelde was mie druk, ik heb me helemaal kaot gelopen daar achter die bar. Waren 6.500 betalende bezoekers. Dus zo'n 7.000 in totaal :S! Behoorlijk festival dus...
Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 18 juni 2009 om 21:03:
Komt bij dat er een grietje die ik ken uitgerekend in de Grey achter de bar stond, waardoor de muntjes aanzienlijk in waarde stegen ghehe

Dat dat nou juist jou moet overkomen :P...
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga morgen voor 10 dgn pleite naar Kreta :D!

Dus...blijven jullie maar lekker op de bank hangen, wij gaan voor de party in Greece :P!

xxx

Holly komende week op Kreta :p.......

veel plezier iig :)
Uitspraak van DJ Holly op dinsdag 14 juli 2009 om 14:13:
wij gaan voor de party in Greece

Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 14 juli 2009 om 15:31:
Holly komende week op Kreta .......

:roflol:

veel plezier he hol! en laat je niet rapen he daar in hongarije ;p

hihi

Holly, veel plezier daar in Georgië
Viel spass. En nie vergeetn....

De club helemaal aan het eind van de boulevard links is hardcore/style housen geblazen. :bier:
En baco is altijd 2 halen 1 betalen :cheer:
Was een mooie vakantie jongs! Wat een bende doar in Schotland, bijna elke nacht het licht uitgedaan in die kroegem/discotheken. Met die BACO's erbij krijg je dan het gewenste effect :P!

DJ menotie en Acid Brinta daar nog tegengekomen. Sjikker as hell :D!
laatste aanpassing

ghehe

word tijd dat ik ook eens naar de oekranië ga.
Schotland, Kreta........beide eilanden idd, maar toch net iets anders zeg maar
laatste aanpassing
Daar staan die Fransen bekend om he.
Komend weekend maar eens om het leven komen op Nature One....... na 6 pogingen mag het nu wel eens lukken
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 28 juli 2009 om 13:20:
Komend weekend maar eens om het leven komen op Nature One....... na 6 pogingen mag het nu wel eens lukken

Ja, destijds, toen ik in Polen was, was het daar een dikke, vette hoer'nbende!!! "Mensen" liepen daar 5 dagen achter elkaar in dezelfde kleren, hoe ziek. En koud dat het was, je MOEST wel haast in het kampvuur gaan liggen ;).
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 28 juli 2009 om 12:24:
Schotland, Kreta........beide eilanden idd, maar toch net iets anders zeg maar

Verklaar je nader mate, I don't see any differences. Op beide eilanden wordt gigantisch gezopen en juist dat is het wat zo'n eiland aantrekkelijk maakt. Zon doet er niet toe, daar word je alleen maar rood van :P.
Uitspraak van DJ Holly op dinsdag 28 juli 2009 om 13:52:
Ja, destijds, toen ik in Polen was, was het daar een dikke, vette hoer'nbende!!! "Mensen" liepen daar 5 dagen achter elkaar in dezelfde kleren, hoe ziek. En koud dat het was, je MOEST wel haast in het kampvuur gaan liggen .

Ja en sommige zoadbekken namen het wel erg letterlijk, en besloten ook daadwerkelijk IN het kampvuur te gaan liggen.... ik noem geen namen :X

wie dan wie dan wie dan???!!!

heb vanochtend even de geluidsset getest en die geet nog prima :)
Nu maar hopen dat ie in de bus past........
Ik hoop dat jullie een aantal mooie plaatjes schieten daar, kan ik hier tenminste nog wat lol beleven :P!

[album=2813]{element is niet toegankelijk}
Zo te zien was het een matig feestje dit jaar, de foto's zien er vrij normaal uit. Kan uiteraard ook komen doordat onze beroeps-allolisten er maar 2 dagen waren ;)!
Of dat we van alle voorgaande jaren geleerd hebben en er voor hebben gezorgd dat niet alles meer op foto staat ;p

hehe

zijn idd wel tamme foto's. Maarja, in het heetst vd strijd heb ik natuurlijk wel wat beters te doen dan foto's maken ;)
Was echt weer een top weekend op de camping ghehe....... heerlijk kapot gaan :p
Ik heb wel een paar mooie plaatjes geschoten hoor ghehe..... met als 1 van de hoogtepunten onze eigen dooie in een geel konijnenpak die uren voor pampus heeft gelegen op vrijdag ochtend in onze muziek area ghehe...... was gewoon trots op dat decoratie stuk :p
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 4 augustus 2009 om 20:11:
Was echt weer een top weekend op de camping ghehe....... heerlijk kapot gaan

Jij zult wel weer het hele weekend laf in de tent hebben gezeten :P!