Partyflock

Forumonderwerp · 613928
5 volgers · 356678x bekeken
Betreft: stad: Volendam
stad: Edam
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Nou zoals jullie weten was onze topic gesloten, maar bij deze heb ik een nieuwe aangemaakt:D

Veel plezier!

Waarschuw beheerder
arme peer :(
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Heb je weer 'ns vrij Wen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 13:07:
omnimous en sequence kan je nog zo vaak zien

ik ga met o.a hun naar Cran Canaria :bounce: Para @ the playa :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marlice op maandag 10 april 2006 om 11:19:
Heb je weer 'ns vrij Wen

buurvrouw, is die kwast al langsgeweest? :P
Waarschuw beheerder
donateur
:D en mag ik hem terug? :P
laatste aanpassing

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Jij bent ook vaak ziek he?
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=0006e64900127f7f25172f091a01575bdf]http://img423.imageshack.us/img423/908/csrdome21py.jpg[/img]

jammer dat de doodstraf is afgeschaft :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 13:49:
Jij bent ook vaak ziek he?

tja de laatste tijd wel :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marlice op maandag 10 april 2006 om 10:44:
Tja sorry Peer

geeft niet, ken beuren(F);)

Waarschuw beheerder
je krijgt wat je toekomt zegge ze ook wel !
Waarschuw beheerder
vanaav 23.00 uur..BNN spuiten en slikken..allemaal kijken : marlies en ik zitten namelijk in het publiek whahaha

Waarschuw beheerder
Ik en Ben zijn laatst nog geinterviewd door die kerel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lijn 3 op maandag 10 april 2006 om 16:18:
vanaav 23.00 uur..BNN spuiten en slikken..allemaal kijken : marlies en ik zitten namelijk in het publiek whahaha

alsof we dat wille zien :X
;p(F)

veel plezier trouwens

Waarschuw beheerder
[img width=397 height=567 cacheid=0002f63d0006f859e011403e1a01576ea3]http://img150.imageshack.us/img150/904/revodamdefinitief4zs.jpg[/img]

;)

Waarschuw beheerder

he marliessssssssssssss
Waarschuw beheerder
Ja gaal goed wij.. B)

Ze hebben het vanavond over Herbal XTC & de mannelijke G spot.... duzzzzzzzzzzzzzz B)

Waarschuw beheerder
De mannelijke G-spot. Daar heb ik wel eens van gehoord, dan blijf je kwak spuiten als die wordt gestimuleerd. Zal het eens uitproberen. Het enige nadeel is, dat dat ding in je reet zit.

Waarschuw beheerder
bezemsteel & vaseline....

Waarschuw beheerder
Heb er al twee.

Waarschuw beheerder
Deze gast moet echt afsluiten bij de her-opening van de Nohol :yes:

[img cacheid=000c1f710022e4c3eae54bff1a01578619]https://photo.partyflock.nl/images/53570/main/228503.jpg[/img]

Geweldige artiest (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Peaky Pounder

Heer en Meester
God in de P60
Legendarisch met ze eigen producties
Topgozer
:Respect:

Waarschuw beheerder
absolute sfeermaker
Waarschuw beheerder
donateur

dat spuiten en slikken wil ik weleens met die presentatrice doen :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
in de P3 was hij ook lekker aan het rammen man te tering, alleen jammer dat bijna niemand het kon waarderen, gewoon geen verstand van vindt ik
Waarschuw beheerder
donateur
die gozer ramt altijd, zoveel energie dat ie uitstraald en dat in ze muziek zit:D echt vet

Op defqon snapte ook niet veel mensen zijn muziek maar gotdetering :kwijl: Retegeil die muziek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 18:40:
De mannelijke G-spot. Daar heb ik wel eens van gehoord, dan blijf je kwak spuiten als die wordt gestimuleerd. Zal het eens uitproberen. Het enige nadeel is, dat dat ding in je reet zit

whahaah,

en herbal xtc. Nou dat is niet echt de moeite waard om te kijken dus. Heb het op lowlands gehad bij gebrek aan beter, maar ik voelde er echt niks van.

Waarschuw beheerder
nee dat hoorde ik al van thijs dat er vet veel mensen weg liepen en dat hij toen maar gewoon hardcore op moest zetten om de zaal weer een beetje vol te krijgen, zonde hoor :(
Waarschuw beheerder
donateur
nou hij heeft wel vol ze eige ding gedaan dat wel, alleen indd wel wat lokkertjes moeten draaien :/ maja eigelijk is dit alleen maar beter, je houd ervan of je houd er niet van...
in mijn ogen is het een held met heerlijke muziek maar snap ook heel goed dat je er geen fuck aan vind

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 19:17:
er vet veel mensen weg liepen en dat hij toen maar gewoon hardcore op moest zetten om de zaal weer een beetje vol te krijgen, zonde hoor

wat draait hij dan normaal? industrial HC toch?
Waarschuw beheerder
donateur
ze eigen producties
Industrial is het niet te noemen, is echt zijn eigen ding
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 19:20:
wat draait hij dan normaal?

Beetje mellow-achtige hc back to the flip industrial knowhow bengeldeng roeskoe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 19:20:

een soort van industrial hardcore/techno , maar ik geloof dat echt techno fans zijn muziek vaak ook niet kunnen waarderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joekeltje op maandag 10 april 2006 om 19:23:
Beetje mellow-achtige hc back to the flip industrial knowhow bengeldeng roeskoe.

hahahah lekker oorrrrrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Untalented One b) op maandag 10 april 2006 om 19:19:
nou hij heeft wel vol ze eige ding gedaan dat wel, alleen

op defqon heeft ie zeker niet zijn ding kunnen doen , alleen het begin en toen liep idd de zaal leeg, wat ik niet erg vond want toen had ik de ruimte.

Daarna ging ie opeens over op hardcore...

Daarentegen afgelopen zaterdag in Purmereutel was ie wel weer de man :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Laten we het op Industrial Techno houden met een funky tint die alleen Peaky kan maken :d

Waarschuw beheerder
Haha idd Rien laten we het daar maar ophouden, ik denk dat je hier anders een aparte topic over kan openen
Werkzaam bij Coko Productions
Artiest Dannix
Waarschuw beheerder
paar jaar geleden op mysteryland met the third movement stage heb ik m voor t eerst gezien was helemaal top echt n eigen stijl(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 20:20:
Laten we het op Industrial Techno houden met een funky tint die alleen Peaky kan maken :d

Doorgefreakte promotroep :O

[img cacheid=0013bd200022e4c3eae54bff1a0157abb7]https://photo.partyflock.nl/images/53570/main/228503.jpg[/img]

Uitspraak van Faz op maandag 10 april 2006 om 18:40:
De mannelijke G-spot. Daar heb ik wel eens van gehoord, dan blijf je kwak spuiten als die wordt gestimuleerd. Zal het eens uitproberen. Het enige nadeel is, dat dat ding in je reet zit

Als ik zo naar de foto kijk, wil die frans ogende man je wel helpen zoeken :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 19:12:
alleen jammer dat bijna niemand het kon waarderen, gewoon geen verstand van vindt ik

Het is respectloos om weg te lopen, maar het is en blijft smaak. Dat 'leren snappen' en pas 'verstand van muziek' hebben als je techno of industrial produceert, draait of gewoon beluisterd is net zo dom als mijn 2 reacties hierboven.
Waarschuw beheerder
donateur
Snap ook niet dat ze Peaky Pounder dit aandoen want de organisatie moet als geen ander weten wat voor publiek Purmerend heeft.

Mainstream hardcore en het liefst terror en speedcore. Als je het mij vraagt kijken ze een beetje teveel naar wat ze zelf leuk vinden....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 20:20:

[img width=654 height=469]http://www.overdoze.speedxs.nl/img/PF/img7.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Moge :o