Partyflock

Forumonderwerp · 613789
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan jongens vaker vreemd?ik heb tot nu toe nie echt geluk gehad in de liefde,al mijn ex vriendjes zijn vreemdgegaan...'t is nog nooit in mij opgekomen om vreemd te gaan...ik vraag me dus ook echt af,of jongens vaker vreemd gaan...
Waarschuw beheerder
lijkt mij gelul.....we zijn allemaal mensen ?

Waarschuw beheerder
donateur
hmm moeilijk te zeggen lijkt me.. denkw el dat jongens er eerder aan toegeven dan meisjes..
zou t zelf nooit kunnen
Waarschuw beheerder
donateur
gelul kan het vast wel zijn ja,vandaar dat ik ook graag de meningen van andere hoor,want tja..er zijn altijd twee kanten van een verhaal!;)

Waarschuw beheerder
donateur
En de dames kant heeft gesproken :9

Waarschuw beheerder
donateur
kijk tis gewoon een feit dat jongens het wel kunnen maken en meisjes niet.. meisjes zijn gelijk een hoer! slaat nergens op.. jongens die vreemdgaan zitten even fout als dat een meisje dat zou doen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat heb ik ook echt...we leven in de 21e eeuw en je zou denken dat we nu toch wel wat moderner gaan denken..en het is ook zo dat meisjes jongens vergeven als het gebeurd is..omgekeerd is het meteen uit...maar ik kan me in feite nie echt voorstellen waarom iemand vreemdgaat...vinnik ontzettend kut(vooral als het je 'tig is overkomen)

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd.. ik heb al een schuldgevoel voordat ik een ander dan me vriend zou zoenen.. maja heb t zelf nooit egt meegemaakt in een serieuze relatie ofzo.. ''gelukkig''

maar ben nu slapen:) (K)
Waarschuw beheerder
ik heb geen flauw idee weet je dat :D
Waarschuw beheerder
ik denk dat jongens eerder in de verleiding komen maar ze zijn als het er op aan komt volgens mij sterker in het ontkennen van de verleiding.

meisjes die een liefje hebben en waarvan men het weet lijken op de een of andere manier zelfs onaantrekkelijker voor de jongens.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
bennik t niet helemaal met je eens.. als ik een vriend heb doen jongens meer moeite om aand8 te krijgen van me dan als ik single ben :P

algemeen bekend dacht ik zo?

Waarschuw beheerder
ik ben nog nooit vreemd gegaan
en ben dat nu ook helemaaal niet van plan

dan gooi ik zoiets moois weg voor een dom slippertje

nou nooit dus
ben ik te (L) voor

Waarschuw beheerder
als je niet wil pijpen, moet je niet zeuren over dat je vriendjes vreemdgaan ;P

Waarschuw beheerder
Vroeger in de oertijd was het altijd het mannelijk geslacht wat op jacht ging naar voedsel e.d. en de vrouwtjes bleven bij het nest om op hun kroost te letten.
Volgens mij gaan jongens vaker vreemd om te kijken of het jagersinstinkt er nog een beetje inzit :P

Neeeee mannen, nou is het niet de bedoeling dat je dit als excuus gebruikt ;)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat dat wel mee valt, volgens mij gaat het redelijk gelijk op hoor, alleen zul je vrouwen er wat minder over horen ;)
Waarschuw beheerder
Precies, ik denk dat vrouwen over het algemeen wat doordachter zijn en het niet in de kroeg tegen iedereen vertellen met hun zatte kop. (bij wijze van)

Denk ook dat het wel redelijk gelijk op gaat...
Vreemdgaan is wel het laagste wat je kan doen binnen een relatie vindt ik...

Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit een vriend gehad die vreemdging (nie dat ik weet tenminste) ma zelf wel s vreemdgegaan:S:$ dus ik weenie of manne t vaker doen, en zoal den bolle al zij we zin allemaal mensen dussuh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jongens gaan volgens mij sneller vreemd.
denk ook wel dat ik weet waarom,
Vrouwen zijn een wonder:p hahaha die hoeven maar met hun vingers te knippen en ze lopen achter ons aan! Oftewel vrouwen de verleidwonders!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik dat wel eens ben met Bouncing baby,mannen zijn volgens mij toch wel wat makkelijker te verleiden...en Sjaak Blaak->ja he..in jouw wereld draait alles om sex...wel jammer hoor :s

Waarschuw beheerder
Nog nooit vreemd gegaan! Dat zou ik ook niet zo snel doen. Als ik gevoelens voor een ander had dan zou ik het eerst uitmaken met mn vriendin.

Maarjah sommige dames kunnen je wel heel gek in je bol maken.....dan is de verleiding moeilijk te weerstaan. We zijn tenslotte maar mensen en die maken nou eenmaal fouten

Waarschuw beheerder
ga elke week vreemd

Waarschuw beheerder
stoer :S

Waarschuw beheerder
ja daarom heb ik geen vriendin:P
Waarschuw beheerder
donateur
ja echt stoer,is vriendin daar ook zo blij mee?

Waarschuw beheerder
jah
Waarschuw beheerder
donateur
vaaag!!Nou nu weet ik ook wel dat er van die meisjes zijn...:s nooit gedacht eerlijk gezegd..maar tja..de wonderen zijn de wereld nog nie uit
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
het ligt toch echt aan de persoon.
ikzelf zou het nooit in mijn hoofd durven halen iig :S

Waarschuw beheerder
Vrouwen zijn een wonder hahaha die hoeven maar met hun vingers te knippen en ze lopen achter ons aan! Oftewel vrouwen de verleidwonders!

yeah right HAHAHAHA!
Waarschuw beheerder
donateur
whatever...ik denk nie dat het letterlijk bedoelt was...:s vaag vaag vaag
Waarschuw beheerder
donateur
meiden geven niet snel toe dat ze vreemd gegaan zijn, en helemaal niet tegen hun vrienden of dergelijke...jongens doen daar vaak niet zo moeilijk over, vrienden weten vaak wel van elkaar of ze vreemd gaan of niet, bij meiden ligt het ietsje anders, omdat ze dan vaak als slet/hoer gezien en genoemd worden...dus je zou kunnen zeggen dat mannen vaker vreemd gaan...maar als al die meiden(=aapies) uit de mouw komen, dan zullen we nog wel versteld staan hoe dicht het wel niet bij elkaar zit...;p
Waarschuw beheerder
donateur
ZOu ook best kunnen hoor,ik praat voor mezelf en weet ook dat ik nooit vreemd gegaan ben..hoe het met de rest zit..hmm..dat weet ik niet zo goed :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zelf ben ik nooit vreemd gegaan...maar als ik kijk naar de mensen die ik ken waarvan ik wel weet dat ze vreemd gaan of zijn gegaan, dan is t qua jongens en meiden wel gelijk hoor...volgens mij zijn meiden met een "inhaalslag" bezig ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat vinnik iig stukken minder dan..vind echt dat vreemdgaan verboden moe worden..iedereen die vreemd gaat moet een boete krijgen..leren ze het misschien af..en kiezen ze ook nie zo gauw een partner..breken ze wat minder hartjes...tog?
Waarschuw beheerder
Waarom mannen vreemdgaan

Gepubliceerd op zondag 16 maart 2003

Enig idee hoeveel mensen op dit moment ontrouw zijn? 1 op de 5 mannen en 1 op de 10 vrouwen gaat vreemd, zegt Carolien Roodvoets. Dat zijn geen wetenschappelijk onderbouwde cijfers, maar meer een globale indruk, gebaseerd op alle onderzoeken die ik erover gelezen heb en mijn eigen ervaring als therapeut."
Hoe komt het dat mannen vaker vreemd gaan dan vrouwen? Mannen leiden makkelijker een dubbelleven. Enerzijds omdat ze meer werken en daardoor vaker een alibi hebben. Anderzijds kunnen ze makkelijker de knop omzetten; ze zijn meer dan vrouwen opgevoed met het idee dat ze niet alles hoeven te vertellen."

Waaróm gaan mensen vreemd? In mijn boek De Duivelsdriehoek beschrijf ik de psychologische drijfveren van vijf verschillende typen mannelijke vreemdgangers. Er zijn allerlei motieven denkbaar, maar die zijn allemaal te herleiden tot een paar klassieke themas: de zucht naar macht bijvoorbeeld, vrijheidsdrang en moeite hebben met verantwoordelijkheid­.

Hoe verschillend vreemdgangers ook zijn, allemaal worstelen ze met een innerlijk conflict. Dat conflict is vaak al ontstaan in de vroege jeugd en staat het opbouwen van een intieme relatie in de weg. Vreemdgaan biedt dan een ontsnappingskans, een manier om te vluchten uit de werkelijkheid van alledag en in het geheim met iemand anders een paradijsje te creëren
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe verschillend vreemdgangers ook zijn, allemaal worstelen ze met een innerlijk conflict. Dat conflict is vaak al ontstaan in de vroege jeugd en staat het opbouwen van een intieme relatie in de weg. Vreemdgaan biedt dan een ontsnappingskans, een manier om te vluchten uit de werkelijkheid van alledag en in het geheim met iemand anders een paradijsje te creëren

Nou...dat zegt genoeg denk ik..maar nog steeds erg triest..jammer..jamm­er

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het ongeveer wel gelijk is. Ligt er ook aan welk type jongen/meisje je een relatie hebt. Als je zo'n macho playertje hebt, tsja, dan gaan ze sneller vreemd denk ik dan een "normaler" persoon. Maar je hebt ook zat van die macho's die veranderen in engeltjes als je met ze hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
en dan luidt de vraag...hoe weet je dat je mazzel hebt met zo iemand?!?!?!
Waarschuw beheerder
tja liefde maakt blind zoals mensen vaak zeggen (en vaak terecht) en dan kun je zoeits niet weten en dus ook niet voorkomen lijkt mij...

ik denk zelfs dat van de mensen waar je het minst van verw8 het eerder zullen doen dan de meeste "macho's"
Waarschuw beheerder
donateur
ja ... je kan het nooit weten he..maar ja..ik ben er iig wel al op voorbereid bij mn eerst volgende relatie..als het je 3 keer is verkomen...waarom nie de 4e keer?
Waarschuw beheerder
tja, ik ben zelf 1x vreemdgegaan en daar heb ik veel spijt van gehad :s

ik heb mijzelf voorgenomen dat als het voorkomt dat ik een andere meid leuker vind dat ik het dan op zijn minst eerst uitmaak...
Waarschuw beheerder
donateur
ja...een btje respect voor je vriendin tonen..doet wel pijn om gelaten te worden..maar hebd at wel liever dan dat je me bedriegd
Waarschuw beheerder
Sjeesh, Het is gewoon bull-shit...
Mannen gaan vaker vreemd dan vrouwen?
Ik kan het me niet voorstellen.

Volgens mij heeft het meer met leeftijd te maken...

Ik ben zelf ook geen heilig boontjuh geweest (long time ago) Maar daar groei je toch uit? ;)

greetzzz...

Quasi

Met het onderstaande kan ik het eens zijn O:)

Vroeger in de oertijd was het altijd het mannelijk geslacht wat op jacht ging naar voedsel e.d. en de vrouwtjes bleven bij het nest om op hun kroost te letten.
Volgens mij gaan jongens vaker vreemd om te kijken of het jagersinstinkt er nog een beetje inzit

Neeeee mannen, nou is het niet de bedoeling dat je dit als excuus gebruikt.

Waarschuw beheerder
donateur
ben het met quasi eens
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening
Waarschuw beheerder
donateur
geloof ik ook..vandaar dat ik ook heel graag wilde weten hoe anderen erover dachten

Waarschuw beheerder
bullshit dat jongens vaker vreemd gaan
Waarschuw beheerder
natuurlijk!!!!! Anders zouden we geen mannen zijn!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
oh dat maakt de man dus?hmm ik leer steeds meer!

Waarschuw beheerder
donateur
was laatst op het nieuws ofzo, tegenwoordig was het bij beide partijen erg weinig... :)

Waarschuw beheerder
Typisch vooroordeel over mannen...beetje jammer!

Niet iedereen over 1 kam scheren
Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit vreemdgegaan. Zou dat echt niet kunnen.
Waarschuw beheerder
ja dat klopt (over dat het op het nieuws was) alleen was het dan dat de hedendaagse man meer monogaam was dan de hedendaagse vrouw ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat dat een beetje gemiddeld ligt...
En aan wat voor karaktereigenschappe­n enz enz enz..
Denk dat vrouwen beter kunnen verbergen dat ze zijn vreemdgegaan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
CONCLUSIE:

VREEMDGAAN IS GEWOON IETS MISSELIJKS!

SPELEN MET ANDERMANS GEVOELENS!!!!!!!!!!!
EN GEEN RESPECT IN JE FLIKKER HEBEN!
Waarschuw beheerder
donateur
bouncing baby..u made a point once again!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben duh goeistuhhh!!! :p
hahaha
FOPJUH! :-)
Waarschuw beheerder
volgens mij gaan jongens idd vaker vreemd dan meisjes... verder ben ik het wel eens met Bouncing Baby

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, is toch zo.
als je het bekijkt zoals ik het bekijk komt er wel zinnig antwoord op uit!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nie lesbisch..integendee­l..maar je bent wel een mooie meid..hahahahaha...e­n over je opmerking..tja...jon­gens kunnen echt klootzakken zijn...heb het 3 keer meegemaakt..en 3 maal is scheepsrecht
Waarschuw beheerder
Lady_Tracid®
ik ben nie lesbisch..integendee­l..maar je bent wel een mooie meid

kijk das nou een zinnige opmerking :p
Waarschuw beheerder
Heb het nooit gedaan en is ook nooit in mij opgekomen om zoiets te doen.
En nu zal zal ik het al helemaal nooit doen. Daarvoor heb ik een veel te lieve vriendin :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou leuk dat iemand er zo over denkt....ben blij dat er nog goede mensen zijn :P
Artiest Rydel
Waarschuw beheerder
Zijn er bar weinig ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:-) (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen zijn volgens onderzoek bezig met een soort "inhaalslag". ik denk dat mannen hetzelfde aantal keer vreemdgan, en vrouwen meer.
Bleek ook zo met seks zonder relatie. Vrouwen hebben daar steeds minder problemen mee, hoewel mannen het steeds minder gaan doen. Maar das weer een ander verhaal.

Waarschuw beheerder
Ja,duhhhh! Mannen hebben testosteron en hebben daarom meer van dat soort dierlijke instincten. Als je er alleen al naar wijst,gaatíe omhoog,dus veel groter is de stap niet voor een man om vreemd te gaan :D
Maar er zijn ook veel meiden die t doen,maar veel ook alleen maar om erbij te horen. :S
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik weet het niet hoor vrouwen zijn ook beesten...als ik om me heen kijk weet ik in ieder geval meer dan genoeg
Waarschuw beheerder
ik geloof dat meisjes vaker vreemd gaan. zij hebben namelijk een deel in de hersenen wat jongens niet hebben. psychriuposis a vremdina of te wel: "het ik neuk wanneer ik wil" orgaantje niet bij elk meisje zijn de prikkelingen die dit ding veroorzaken zo sterk maar in ontzettend veel gevallen wel wat er voor zorgt dat meisjes, die een relatie hebben, vaker plat gaan met anderen...
Waarschuw beheerder
donateur
ow dus mijn afwijking heeft een naam :D
Waarschuw beheerder
haha jah.... "slet".....niet persoonlijk bedoeld hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha *HAP* :p

Waarschuw beheerder
Stel me altijd wel netjes voor..
Waarschuw beheerder
iets in de trend van: hoi ik ben geil wat ben jij?

:p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa.......­........dat van mn hersendeeltje..die ontbreekt bij mij dan :s
Waarschuw beheerder
GELUL! Vrouwen gaan zeker zo vaak vreemd als mannen ...
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat je het moet vergelijken met jezelf.. je moet gewoon een landelijk onderzoek doen en hopen dat iedereen eerlijk and. :p
Waarschuw beheerder
ik zal echt nooit vreemd gaan! als mijn vriendin vreemd zal gaan zal ik het ook zwaar kloten vinden! is echt laag als je dat doet! of je nu een jongen of meisje bent!
Waarschuw beheerder
donateur
Twello..ben ik met je eens...ben wel blij dat er nog van die jongens zijn die ook zo denken..had de hoop al opgegeven!
Waarschuw beheerder
Zoals hierbover al een keer werd gezegd is het de vrouw die maar in haar vingers hoeft te knippen in een disco en het is bingo, niet de man, oftewel, ik denk dat vrouwen veel makkelijker kunnen vreemdgaan dan mannen. Ik zeg niet dat ze dat ook doen, maar ik denk niet dat iedere willekeurige man bij het uitgaan met zekerheid een vrouwtje zou kunnen 'scoren' terwijl een vrouw juist heel makkelijk als ze zou willen een man kan krijgen. Ben nog nooit vreemd gegaan, is gewoon misselijk. Als je vreemd gaat dan zit er toch iets niet goed in je relatie (of in je kop), neem dan het fatsoen en maak het eerst uit. Niet vreemd gaan dus.

Waarschuw beheerder
Ik weet het niet, heb het zelf nooit gedaan want weet hoe enorm kwetsend en pijnlijk dit kan zijn, volgens mij snappen sommige mensen dit gewoon niet helemaal..
Waarschuw beheerder
donateur
vreemd gaan is kuy, en ik zal het nooit doen. ik heb t nooit gedaan en ben het dus zekers ook niet van plan. tis me regelmatigoverkomen dat mijn ex vriendinnen vreemd gingen, mar dat pik ik gewooon niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Mr E>> krijg je he, als de verdeling 70-30 a 80-20 is.
Waarschuw beheerder
Miech>>> Ik constateer alleen een feit, heb niks over de oorzaak gezegd, maar je hebt gelijk met wat je zegt, het was alleen niet het punt wat ik wilde maken.
Waarschuw beheerder
Mannen gaan wel vaker vreemd, daar zijn genoeg onderzoeken en peilingen naar gedaan, maar de vrouwen volgen de mannen op de voet! Dat is iets waar heel weinig over gesproken wordt...
Verklaring dat mannen meer vreemd gaan?
Misschien omdat mannen vergeleken met vrouwen veel meer het hormoon testosteron in het lichaam heeft, wat ook wel degelijk de mate van je sexuele drift bepaalt.
Verder worden mannen altijd door mooie vrouwen verleid en kunnen dit soms niet weerstaan. Zelfs als de vrouwen niet verleiden kan de man toch zich soms snel tot een andere vrouw aangetrokken voelen... Tja, deze verzin ik allemaal ter plekke, maar het zou zo maar een verklaring kunnen zijn... :D

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt een stomme vraag of jongens vaker vreemd gaan. Als jongens vaker vreemd gaan dan moeten er toch meisjes zijn die met die jongens zoenen? En ervanuit gaande dat er netzoveel jongens als meisjes zijn met een relatie gaan dus jongens een meisjes evenveel vreemd.

Ik heb voor de rest niet de reacties op dit topic gelezen dus misschien zie ik het wel fout.

Groetjes Jordy
Waarschuw beheerder
Idd Bl@ster, ik ken persoonlijk wel wat vriendinnen/kennisse­n die hun vriend wel eens heeft belazerd
Waarschuw beheerder
ik ga alleen vreemd als mijn sexleven slecht is....
Waarschuw beheerder
Zou je het dan niet eerst uitmaken als de sex al ZO beroerd is??
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk meisjes jongens allebij evenveel... de jongens die vreemd gaan die moeten toch wel ene wijf hebben om mee vreemd te gaan! kan me niet voorstellen dat al die meisjes ook nog lief vrijgezel zijn:)

Waarschuw beheerder
donateur
mr E>> ik viel je niet aan, vulde je juist aan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik erachter kwam dat een ex van mij vreemd was gegaan, was ik alleen maar blij dat ik ook vreemd was gegaan, en dat avontuurtje niet heb laten ontgaan door trouw te blijven aan zo'n hond 8)

Ja oke ben er zelf ook 1 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus ik heb toch wel n beetje gelijk dat ik het idee heb dat meiden met een soort "inhaalslag" bezig zijn :D

thanx Bibi (K)
Waarschuw beheerder
Miech> Ik las blijkbaar iets te snel, honest mistake :d
Waarschuw beheerder
Ehm....uit meerdere onderzoeken is gebleken dat het toch de vrouwen zijn die het meest vreemdgaan...ze weten het alleen beter te verbergen....
Artiest Psyche
Waarschuw beheerder
Volgens mij denkt iedereen waarvan de partner is vreemdgegaan dat de meeste vrouwen/mannen dat doen. Je voelt je kut en bedrogen en in relaties die daarop volgen, vertrouw je je partner vaak ook niet voor de volle 100%. Het is mij ook overkomen met het meisje waar ik mee zou samen gaan wonen. Het is te triest dat het gebeurt, maar zorg ervoor dat je je vertrouwen niet verliest. Niet iedereen is zo... Succes ermee! :):flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mannen gaan vaker vreemd dan vrouwen....maar iedere man heeft een vrouw nodig om vreemd te gaan....dat is dus of een vrouw met een relatie, of een vrouw zonder relatie.

Aangezien mannen dus vaker vreemd gaan dan vrouwen, moet dat dus vaker een vrouw zonder relatie zijn.

Dus:

Waarom zitten vrouwen altijd achter mannen aan met een relatie?
Waarschuw beheerder
Hmm ik vind dat vrouwen dat net zo goed dan....

Ik denk nie echt dat je kunt zeggen dat meer mannen vreemdgaan...
want ik hoor ook vaak genoeg dat er een vrouw is vreemdgegaan...

Maar ja vreemdgaan hoort sowieso niet vind ik...
Als iemand dat bij mij flikt kan diegene meteen opdonderen...

Daar ben ik heel makkelijk in... je bent het vertouwen in diegene dan toch al kwijt
Waarschuw beheerder
donateur
Sja... Het zit nou eenmaal in de natuur.. kijk maar om je heen 98% van de mannetjes (dieren wel te verstaan) wippen zich helemaal gek om maar zoveel mogelijk nageslacht op de wereld te zetten. En voor de rest zou het ze een zorg zijn. Zijn wij veel anders dan?? (wij zijn immers ook een doorgeëvolueerd aapachtig wezen. en wat doen apen?? die houden er ook tig vrouwtjes op na) Ik denk dat wij teveel geleid worden door onze zgn: "normen en waarden"
Waarschuw beheerder
Laten we dan maar weer met zijn allen in bomen gaan wonen en bananen eten :S Volgens mij betekent evolueren; "een ontwikkelingsproces doormaken." Ik dacht dat een ontwikkeld persoon ook zijn normen en waarden heeft. Beetje krom om relaties van mensen te vergelijken met het sufgeneuk van apen.
Waarschuw beheerder
Beetje krom om relaties van mensen te vergelijken met het sufgeneuk van apen.

Dan ken je mijn relaties nog niet :devil:
Waarschuw beheerder

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Waarschuw beheerder
Nou kheb je foto gezien, dus het kan CKER NIET aan je uiterlijk liggen!! Misschien moet je je niet zo makkeljik opstellen tegen jongens, (gebruiken ze je eerder) en je bent nog jong, ik bedoel HOEVEEL vriendjes heb je al gehad....!! Je komt de juiste wel tegen!!! Je moet zelf ook een beetje kritisch zijn!! (Heb je zeker recht op met zo'n mooi koppie!) kussie (K) Suc6 Debster
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vergelijk helemaal niemand met een stel sufneukende apen. maar wij zijn wel onderdeel van de natuur en de natuur heeft nou eenmaal bepaald dat wij bij zoveel mogelijk vrouwtjes ons nagslacht moeten achterlaten. Geen enkele vent kan mij wijsmaken dat hij in een relatie geen enkele andere vrouw ziet staan.. sterker nog.. ik denk dat ze allemaal wel zoiets hebben van... hmmmm daar wil ik wel eens een beschuitje mee eten en dan HOPPA!!
Daarnaast worden we rijkelijk ondersteund door de nederlandsche spreekwoorden als:
-Wat niet weet wat niet deert
-Verandering van spijs doet eten
-Een vreemde is wellicht een vriend die je nu nog niet kent.
-De liefde is eeuwig, alleen de partners wisselen
-Heet in de mond, koud in de kont.
Waarschuw beheerder
Tuurlijk heeft iedere vent weleens zoiets van... hhhmm, daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten, maar dan ben ik toch die vent die je wijs gaat maken dat ie er niet op zou duiken. Kijken mag altijd (met mate{n}. Klopt iets niet als je dat niet deed. Maar ieder zijn mening. De één is monogaam, de ander een aap.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mannen gaan vaker vreemd dan vrouwen....maar iedere man heeft een vrouw nodig om vreemd te gaan....dat is dus of een vrouw met een relatie, of een vrouw zonder relatie.

Aangezien mannen dus vaker vreemd gaan dan vrouwen, moet dat dus vaker een vrouw zonder relatie zijn.

Dus:

scherpe opmerking Bla! Is geen speld tussen te krijgen! :D
Waarschuw beheerder
Ehm... dan zou dat ook betekenen dat vrijgezelle vrouwen meer one night stands hebben als ik nu niet TE wazig redeneer..
Denk dat 't wel meevalt dus :)

Waarschuw beheerder
ik heb met genoeg vrouwen met een vriend gesext hoor :) zolang je het maar niet doorverteld vinden ze het goed :D
Waarschuw beheerder
Ik had ook eerst een meisje waarmee ik af en toe ging. Na maanden bekende ze dat ze een vriend had! en ik wist al die tijd van niks!
Vond ik toch wel minder...
Ze wilde het zelfs voor mij uitmaken! Ja daaag, en daarna mij op dezelfde manier belazeren met een andere vent... yeah right!
Waarschuw beheerder
K ben nog nooit vreemdgegaan eigelijk, en zal ook nix willen met een meisje die een vriend had.
ik zou t ook niet leuk vinden dus ook niet bij iemand anders doen .... simpel zat!!!!
en diegene die het toch doen
denken alleen maar aan hun piemel/poesje/ego
en das dom
sommige mensen vergeten principes/normen/waa­rden

Waarschuw beheerder
Waarom is dat dom? omdat het jou levenswijze niet is? for the record, ik ben nog nooit vreemd gegaan, dat is niks voor mij. Maar als ik voor een keer met een meisje ga dat een vriend heeft, doe ik dan wat verkeerd? ik vind van niet.

Waarschuw beheerder
Ik ben het met Bl@ster eens.:D

Waarschuw beheerder
iedereen denkt er anders over dus oneindig onderwerp :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fut Fut Fut Fut!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ja o:)
Waarschuw beheerder
Jorr, ligt er aan of je het weet of niet ;)
ik zou t ook niet leuk vinden dus ook niet bij iemand anders doen ..simpel zat
Waarschuw beheerder
valt me wel op dat er veel mensen zijn die zeggen dat ze het niet doen en nog nooit gedaan hebben...

Waarschuw beheerder
nou vreemdgaan dat vind ikkuh gewoon streken!!!
ikkuh zou ut tenminste nooit doen maarik denk dat meisjes net zow hard vreemdgaan als mannen alleen juh hoort ut vaker van de mannen!!

Waarschuw beheerder
Hehe je hebt ook wel gelijk, misbruik maken van de situatie zou ik het niet noemen maar wel te dankbaar gebruik ervan maken :devil:
Het blijft lullig natuurlijk, maar ik sla nou eenmaal niet zo snel af als ik vrijgezel ben.
Maar degene die vreemd gaat vind ik nog steeds het meest fout bezig.
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoor alleen maar van iedereen dat vreemd gaan echt niet kan dat ze het nooit zouden doen etc etc...waarom gebeurt het dan zo goddamn vaak?
Waarschuw beheerder
mooie herhaling van mijn woorden stampertje ;P

Waarschuw beheerder
Ik ben het nog steeds met Bl@ster eens!!

Waarschuw beheerder
jah ik snap ook niej wrom ut zow vaak gebeurd maar lady tracid ik ut gebeurde ook vaak bij mij dat jongens mijn bedonderde :( whehe maar jah doe juh nix an he
Waarschuw beheerder
donateur
Of zou het in de PF gevallen liggen aan de :xtc: alles wordt er wel een stuk laagdrempeliger van dus dat ook.en dan kun je als man/vrouw wel eens met het probleem komen te zitten dat de chemie de overhand krijgt
Waarschuw beheerder
donateur
Owh sorry... problemen bestaan anno 2003 niet meer.. het zijn uitdagingen geworden

Waarschuw beheerder
Tuurlijk gaan vrouwen vreemd, de vrouwen waarik vreemd mee ga hebben allemaal een vriend!
1 vriendin heeft met een vriend van mij, dussssssss vrouwen doen net zo hard mee! :P
Waarschuw beheerder
sorry "vetnek" maar drugs of alcohol vind ik geen excuus.....

onder t motto, met andere kerels fokke, gelijk nokke!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Da's waar je bent er zelf altijd nog bij maar er zijn mensen die zichzelf toch niet meer in de hand kunnen houden

Waarschuw beheerder
Hey haas, kwist dat niet van jou en mijn meid, maarre van jou kan ik het hebbuh! Dus ach het en fok, :D\_______ en we hebben het er niet meer over!

Waarschuw beheerder
mannetjes mus??? dat jij daar niej boos over wordt alz een maat van juh jou eigen meid pakt maar jah!!!ik zou ut niej pikkuh van mijn een maat als ie an muh vriend zit dan wordt ik woest
Waarschuw beheerder
IEDEREEN GAAT VREEMD!!! TOTDAT JE HETZELF EEN KEER OVERKOMT!!! Tja ..als je geen kop hebt kun je ook niet door het raam kijken..

Waarschuw beheerder
Tis bij mij nog nie in me opgekomen, maar volgens mij kunnen vrouwen der ook wat van. Ik zou het in elk geval niet doen, ken je beter geen relatie nemen. Je moet natuurlijk wel gelukkig zijn en als je dit niet bent, moet je met elkaar praten. :)
Waarschuw beheerder
Mannen en vrouwen gaan allebei vreemd!!! Alleen zijn veel mannen te dom om het goed te doen en te zorgen dat de vrouwen er niet achter komen whawhahaha....

Waarschuw beheerder
PaRaWijFFie als mus ook is met mijn vrouwtje gaat is het gek als hij het andersom weigert he!?!

Waarschuw beheerder
Ik wil chris wel zufneuken! lekkertje is het.. maarre nie tegen mijn meid zeggen he... :D
Waarschuw beheerder
<2 Chrisje > Daarom is de emancipatie ook teveel doorgeslagen, eindelijk iets wat jullie wel goed kunnen ( de handel flessen en er nog mee wegkomen ook) respect en keep up the good work!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Volgens mij gaan vrouwen even hard vreemd alleen zeggen ze het niet zo snel of zorgen ze dat hun vent er niet achter komt.
Waarschuw beheerder
En waarom het toch zo vaak gebeurt, terwijl iedereen hier stellig beweert het nooit te doen, ligt gewoon simpel aan het feit dat hier alleen de mensen reageren die niet vreemd gaan. Tis niet zo dat de statistieken nu niet meer kloppen, er wordt nog steeds vreemd gegaan, maar zo te zien heel weinig onder de mensen die reageren op dit topic.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou denk dat jongens niet vaker vreemd gaan als meiden mischien even veel, maar meiden zijn wel beter in het achter houden of geheim houden. spreek helaas uit ervaring :(

Waarschuw beheerder
:S ik ga nooit vreemd
zal het nooit kunnen doen eigenlijk
ben ik te verliefd voor (L) sweetheart (L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou kan echt iedereen overkomen hoor! zelfs jou ondanks dat je zo verliefd bent. echt hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nu 2x meegemaakt dat een vriend van me 'gelijk een ex dus' vreemd is gegaan en vind het echt sux...
waarom begin je er dan aan...
vreemdgaan is fout!
Waarschuw beheerder
vrouwen zijn net zo erg als mannen!!
Waarschuw beheerder
misschien zelfs erger
Waarschuw beheerder
donateur
tja parawijffie..das wel zo..niks aan te doen..het is er eenmaal..heb geleerd om er maar mee te leven....en nou ja..we zien wel bij de volgende..want idd zeggen heel veel dat ze het nie doen..maar wat is waar?

Waarschuw beheerder
ik ben nu helemaal in (L) en hoop niej dat ut muh nog een x gebeurd!! kwens jou ook veel geluk in de (L)

Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit vreemd geweest omdat ik op dat moment teveel rekening houd met de gevoelens van mijn vriendin !!

maarja achteraf... doe jij het niet dan doet zij het wel !
DAMN!
Waarschuw beheerder
donateur
tja.....dat is zo kut...maar ja..the price to pay i guess

Waarschuw beheerder
donateur
hebbie al een conclusie dan? :9

Waarschuw beheerder
Ik vind het zowiezo zwaar klote als diegene van wie je houdt je verraad :( :@

Begin er dan gelijk niet aan...

Mijn vorige relatie van 3,5 jaar strande doordat zij met een ander wat begon :@ :@ :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Coroner ben ik volkomen met je eens..alleeennn denk ik dat anderen er nie echt bij stil staan..ze willen van twee(vaak meer) walletjes eten!

Waarschuw beheerder
donateur
2 Lady_Tracid®

ben ik tog niet helemaal met je eens.. moet je zeggen dat t echt uit het niets kan gebeuren.. zeg niet dat dit goed is, maar van 2 walletjes willen eten kan ik t niet altijd noemen..

idd. soort van ervaring mee (nee niet ik)
Waarschuw beheerder
donateur
nou dat zou wel kunnen..maar als je aan iets begint moet je er zeker van zijn..mocht je eraan twijfelen..maak het dan uit...want dat is nie eerlijk tegenover je partner...als je wil vreemdgaan betekent het dat je niet ready bent om te binden..dus doe het dan ook niet

Waarschuw beheerder
mja, ik heb nu ni echt meer het vertrouwen in relaties ben ik bang. ze zei altijd dat ik de enig was en zow.. hoe we later zouden trouwen.. DAMN! we zijn zelfs een jaar verloofd geweest :'( als je het mij vraagt dikke onzin want als je echt van iemand houdt wordt je GVD :@ toch ni "verliefd" op iemand anders?

sta er nu zo af en toe nog van te kijken... :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah misschien vaag.. maar je kan je gevoel niet tegenhouden tog? Het kan ALTIJD gebeuren dat je verliefd word op een ander.. beetje moeilijk liegen tegen je gevoel..

Waarschuw beheerder
en dat is precies wat ik me voor probeer te houden. die gast waarmee ze nu dus is liep al 2 jaar om haar heen te lummelen. dikke stakker heeft eindelijk zijn kans gezien en nam hem.

tis dat (zinvolle) agressie geen oplossing bood :@
Waarschuw beheerder
donateur
tja..lieverd...soms moet je dingen laten gaan..heb ik ook gedaan..en ik heb ook geen vertrouwen meer...hoop alleen dat ik een gast ontmoet die me het tegendeel bewijst
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
als je echt van iemand houdt wordt je GVD toch ni "verliefd" op iemand anders?

Dat is natuurlijk grote onzin hè, verliefd zijn in een relatie wordt gewoon steeds iets minder en gaat over in houden van!

Verliefd worden is héél iets anders dan houden van, je ziet toch zelf ook wel eens een mooie vrouw op straat lopen :)

Waarschuw beheerder
ja, maar kom op zeg... ik wil er best begrip voor opbrengen maar als zij zoiets flikt.. nnou sorry hoor maar dan is mijn begrip ver te zoeken :S

Waarschuw beheerder
2 Lady_Tracid:

Ik heb haar al laten gaan.. maar toch mis je iets.. niet echt haar maar het idee dat je iets had wat zo gewoon en bij je hoorde. Plots is dat er ni meer dan sta je alleen :'(

Waarschuw beheerder
donateur
:( aaaahw

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
ah lieverd...ik voel met je mee..heb het ook 3 keer mee gemaakt..en het doet zo ontzettend pijn...believe me..ik kom er denk ik nie echt overheen..maarja...

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk kom je daar overheen.. misschien moet je je anders op gaan stellen? niet voor hun maar voor jezelf..
Waarschuw beheerder
donateur
geprobeerd...just dont know what's right anymore

Waarschuw beheerder
donateur
proberen is niet genoeg :P
gewoon doen..
Waarschuw beheerder
donateur
ok gedaan...niet gelukt...weer in dezelfde shit beland...

Waarschuw beheerder
Nooit in de shit landen, gewoon in het water, lange sloot!

Boek III, Alinea B, regel 4. Je bent een zwaan, hoe land je?

Waarschuw beheerder
2 Lady_Tracid: Ik weet exact wat je bedoeld.. zat vanmiddag in de trein en had plots weer gedachtes aan mijn ex :S ik dacht echt: jezus, dit slaat ook nergens op, tis al bijna 5 maand uit en nog steeds dat "gemis" :(

2 MoDaCha: Was het maar zo simpel dat je je er zo op instelde... dan was het een stuk makkelijker!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vreemdgaan komt vaak door drank en mannen drinken nou eenmaal iets meer dan vrouwen.

Dus denk dat het best zou kunnen kloppen dat manne vaker vreemd gaan. In ieder geval wel in mij omgeving voor zover ik weet.
Waarschuw beheerder
als de verhouding mannen - vrouwen half-om-half zou liggen (50% man, 50% vrouw), dan klopt er iets niet.. ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben het nog steeds met Bl@ster eens.
Waarschuw beheerder
mannen die denken gewoon met hun lul en luisteren sneller naar dat stemmetje dat zegt; ik wil seks, nu'

dat betekent niet dat er niet ook hele foute vrouwen zijn die het niet zo nauw nemen.

en je hebt ook nog open relaties natuurlijk....

Waarschuw beheerder
mja... vrije relaties.. je mot er van houden :vaag:
Waarschuw beheerder
lijkt je dat niks dan vrije relatie..??
Waarschuw beheerder
donateur
Mij niet...waar slaat dat in godsnaam op..vrije relatie?Je hebt of een relatie of niet!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het wel 50-50, maar als ik moet kiezen gaan VROUWEN vaker vreemd (denk ik dan)

Waarschuw beheerder
Ik heb 2 dingen te zegguh hierover:

Mannen jagen, vrouwen sprokkelen.. dat is nou eenmaal zo!

ennuh.. alles went behalve een vent!!!! ;)

En ja, mannen gaan vaker vreemd.. :(
Waarschuw beheerder
Ik denk dat vrouwen vaker vreemd gaan, maar ze gaan veel voorzichtiger en secuurder te werk... dus worden ze niet betrapt.

Waarschuw beheerder
Ik ben het nog steeds net Bl@ster eens.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind je leuk he Bl@ster!
Waarschuw beheerder
Als ge vreemd gaat dan bent te gei ook niet verliefd op da andere :p
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat het zo zwart op wit is hoor

Waarschuw beheerder
ik heb het 1 x met een ex meejgemaakt die vreemdging want als hij wat alcohol ophad dan wist die niej meer wat die deed :S
Waarschuw beheerder
Erg lullig zeg. Heeft die jongen al hulp gezocht?
Waarschuw beheerder
donateur
Tja ik vind alcohol geen excuus meer tegenwoordig..als je zo lam bent dat je zelf nie weet wat je doet..kan je echt nie staan bekken met iemand..en vooral geen sex(they cant get it up)dussssssss alcohol is a CHEAP excuse

Waarschuw beheerder
NOOIT! en zal het ook nooit doen ook! ik verlaag me niet tot dat niveau. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je niet meer van hem/haar houd, en ga dan opzoek naar een nieuwe partner.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben blij dat er nog van die gasten zijn die zo denken..alleen jammer dat ik ze niet tegenkom hahahhahahhahaha..ma­ar ben het met je eens 'De Scroll' vind ook wel dat dat zou moeten..maar helaas als iedereen zo dacht,zou er nie worden vreemdgegaan toch?!

Waarschuw beheerder
2 Lady Tracid:

Hmmm ja ik weet niet beter, vrienden van me zeggen altijd dat ik veel te eerlijk ben, maar als ik soms naar hun kijk lijkt het inderdaad wel of ik 1 van de weinigen ben die niet vreemd gaat.

Hoe bedoel je dat je ze niet tegenkomt? je bent mij nu toch tegen gekomen ;).

Dat is toch alleen maar goed als er niemand zou vreemd gaan, maar goed mij boeit het niet zo iedereen moet maar lekker doen en laten wat ie wil, als ik er maar geen last van heb :).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen die vreemdgaan: :bah:

Begin er in eerste instantie dan helemaal niet aan! :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als mannen of vrouwen vreemd gaan,zou dat mischien liggen aan dat ze wat te kort komen in hun relatie ?

Waarschuw beheerder
dan kan je je relatie toch wel eerst beëindigen op een fatsoenlijke manier?

of is dat te veel gevraagd ? :S
Waarschuw beheerder
donateur
een beetje vnet of vrouw met normen een waarden doet dat ja,iemand zijn eigenwaarde en zelfvertrouwen om zeep helpen is zo gebeurd,en de kans dat ze iedereen als potentieele vreemdganger gaan zien is zeer groot.
Waarschuw beheerder
donateur
psies....en das ook met mij gebeurd...ik vertrouw niet meer...en das oneerlijk tegenover degene die het wel met me menen..maar ja...:s
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat de dames nog blij mogen zijn met de hetero mannen.. Denk dat het voor de gay jongens nog lastiger is.. Mannen blijven jagers en helemaal in dat wereldje..
Rede om me er dus niet te begeven of daar de ware tegen te komen.. Doe ik wel in de heteroscene, tis een stuk lastiger maar boeie...
Waarschuw beheerder
Hmmm...volgens mij doen vrouwen het net zo hard...maakt nix uit of je nou een jongetje of een meiske bent...alleen als je het dan doet/ over nadenkt...kan je volgens mij ook maar beter nix serieus met iemand beginnen...

Waarschuw beheerder
donateur
beide evenveel

Waarschuw beheerder
ik zou 't ook echt nooit in m'n hoofd halen om vreemd te gaan... natuurlijk kom je veel leuke meisjes tegen maar je bent niet voor niks bij diegene waar je op dat moment verkering mee hebt.

en drank is idd het slechtste excuus wat je maar kan verzinnen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helaas 5x vreemd gegaan in 1 relatie.. gelukkig zijn we nogsteeds bij elkaar en ik zal het echt nooit meer doen!

Waarschuw beheerder
Ik ben het nog steeds met Bl@ster eens:D
Waarschuw beheerder
donateur
Wel elke keer een lichtpuntje in het donker om te lezen dat er een hoop zijn die het nie doen...maar ja helaas kom ik die gewoon nie tegen
Waarschuw beheerder
donateur
Lady Tracid: 1 troost..., ik ben hem ook nog steeds niet tegen gekomen :-(
Knufje geef aan Tracid dan maar...

Waarschuw beheerder
2 lady tracid:

Op 2 augustes
9 augustes en
23 augustes

kom je er 1 tegen!
Waarschuw beheerder
donateur
hahah thank u discovery!!

en de scroll hoezo??:p

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan tja raar woord eigenlijk we zullen het is even ontleden en kunnen er dan op ons gemakkie twee woorden van maken vreemd en gaan. Nou de verklaring is dus simpel: vreemd ook wel raar, niet normaal, anders of bizar. Dus he das vreemd ik zit aan een ander meissie/gozer dan mijn eigen vriend(in). En gaan tja das makkelijk als een meisje het bij mij flikt kan ze gaan. Dus als je vreemd gaat kun je gaan vandaar het woord vreemdgaan. Vind het zelf erg triest als je zo iets flikt wordt al misselijk als ik er aan denk.N ik vraag me af of jongens meer vreemd gaan dan meiden volgens mij zeggen jongens het eerder omdat ze denken dat het "stoer"is maar tis niks anders dan laag, respectloos en slap. Watjes zijn het die vreemdgaan jah die kunnen voor mij echt gelijk gaan.

Waarschuw beheerder
whehehe bij mij gingen alle dames juist vreemd :P

ik ben pas 1 keer vreemd gegaan :$
en nooit meer!!

Waarschuw beheerder
2 lady tracid:

Vegelijk jouw agenda maar eens met die van mij ;).
Waarschuw beheerder
donateur
NS gelijk heb je....hahahah heb er nooit zo over gedacht...hihihihihi
Bierkameel het erge is dat je het gedaan hebt ook!

En De scroll..vandaar!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb tot nu toe ook alleen nog maar vriendjes gehad die vreemd gingen das dus echt nie leuk :(
Waarschuw beheerder
ben zelf nog nooit vreemd gegaan!! kwee nie maar bij vreemd gaan gaat het vaak nie verder dan kussen volgens mij en dat vind nou nie eg boeiend!! die kus kan op elke hoek van de straat wel krijgen!!
maar dat geen wat een relatie je bied niet!! ik zet het er in ieder geval niet voor op het spel!! en het drank excuus slaat nergens op want als je teveel heb gedronken dan ben je eg nie meer in staat om normaal te doen, laat staan iemand versieren!! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Kt:Mee too!!

Smiley:My point exactly
Waarschuw beheerder
Vreemdgaan is niet stoer...:S
Waarschuw beheerder
CheaTing = zoeken naar een kick die je gewone relatie je niet (meer) geeft...

!Not 4 ME!

PRAAT EROVER!
Waarschuw beheerder
donateur
Of maak het uit!!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ja....zo makkelijk is dat volgens hen niet volgens mij
Waarschuw beheerder
Nee dat is een groot vooroordeel. Denk dat het zo lijkt omdat mannen er eerder voor uit komen en vrouwen op dat vlak misschien stiekemer zijn :vaag: Ik weet het niet. Hoor het om me heen van zowel mannen als vrouwen. Vind het zelf erg slecht als mensen dat doen
Waarschuw beheerder
2 jane : idd , mijn vriendin mag veel van mij , maar als er iets is waar ik niet tegen kan is het wel vreendgaan , en dat is met niks goed te praten

is gewoon een teken dat je niet genoeg bent of dat je te weinig betekend voor haar/hem = over/gone/gedaan
Waarschuw beheerder
donateur
tja en toch gebeurd het

Waarschuw beheerder
Als je trouw beloofd moet je trouw blijven ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vreemdgaan is echt triest...maak het dan gewoon eerst uit!! maar ofdat mannen nou vaker vreemd gaan weet ik niet...

Waarschuw beheerder
Het schijnt dat mannen en vrouwen ongeveer evenveel vreemdgaan. Mannen meer een vluggertje, terwijl vrouwen nogal vaker een minnaar erop na houden.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
joh!....t wordt ook steeds leuker:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1 keer vreemdgegaan in een relatie. En dat was met mijn 'ex'! het was eigenlijk meer een sexrelatie maar ik had altijd nog wel gevoelens voor die jongen. En toen ben ik op een avond een keer naar die jongen toe gegaan om te praten en toen belandde ik weer bij hem in bed. Ik had er gelijk spijt van. Maar ik had daarna ook geen gevoelens meer voor die jongen. Ik geloof dat ik dat nodig had om het af te sluiten!! Heb het nooit aan m'n vriend verteld, en hij is er ook gelukkig nooit achter gekomen. Ik voelde me alleen zo verschrikkelijk schuldig en ik denk dat dat ook een reden is geweest dat het uit ging.
maar ik denk niet dat als je vreemd gaat dat dat betekent dat je je huidige vriend/vriendin niet meer leuk vind of wat dan ook!!!

Maar even over de vraag gaan jongens vaker vreemd?
Ik denk niet dat jongens vaker vreemd gaan! Maar ik denk wel dat meiden als je vreemd gaan het beter kunnen verbergen. Dat er dus niemand achter komt. En jongens dus eerder betrapt worden.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat kutwijven en teringlijers vaker vreemd gaan...
Waarschuw beheerder
idd, neem dan geen verkering zou ik zo zeggen..maarja daar zijn ze zelf dan nog niet achter...
Waarschuw beheerder
donateur
alles ik alles zo bij mekaar zet...is het zo dat ze gewoon beide evenveel vreemd gaan :)
Waarschuw beheerder
Ben zelf iemand die nooit vreemd gaat, heb 2 serieuse exen en die zijn allebij vreemdgegaan!! voelt kut trouwens...

Waarschuw beheerder
nou ik ga zelf nooit vreemd heb al 15 maanden en vriendin en ben ni vreemd gegaan komt nog ni eens in mijn op ik heb mijn handen er al vol aan hahahahah

Waarschuw beheerder
ZEKER TE WETEN! maar IK niet hoor o:)

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
Volgens mij gaan jongens veel vaker vreemd jah!
denk ik he.. niet dat alle jongens dadelijk op me afkomen O:)

Waarschuw beheerder
Zolang hetero-mannen vreemdgaan met vrouwen (en niet met andere mannen) zou ik logischerwijs zeggen dat er net zo veel mannen vreemdgaan als vrouwen, tenzij er maar een paar vrouwen zijn die vreemdgaan met alle mannen (hoeren dus)!
Mannen hebben wel meer een biologische drang om hun leuter in andermans zaken te steken, voortplantingsdrang. Het is je taak als man om dat in controle te houden, maar het wordt je ook weleens flink moeilijk gemaakt op dat gebied...het is misschien de taak van de vrouw (en van de rechterhand van de man) om dat voor te zijn. Ik ken stellen die dit al 50 jaar volhouden, maar ook stellen die om de haverklap buiten de deur willen eten...communiceer met je partner en zorg dat de ander zich goed volt omdat jij laat zien dat jij je goed voelt en anders aan de bel trekt...

Waarschuw beheerder
khoor er nie bij

Waarschuw beheerder
Ja 100% Hoewel vrouwen ook :slet:en zijn.
Vorig jaar op vakantie hadden 4 van de 5 vrouwen een vriend :vaag: (waar ik wat mee had bedoel ik)

Niet netjes zou ik zeggen :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
9 van de 10 vrouwen waar k vreemd mee ga hebben een vriend. Ik bedoel maar..

Waarschuw beheerder
Die HOEREN hebben een pooier Mus.... Da's dat anders dan een vriend.

:kneus:

Waarschuw beheerder
Rebel, hou je buiten deze discussie.

[img]http://www.smiliegenerator.de/s17/smilies-37839.png[/img]

Waarschuw beheerder
Haas, hou je smoel.

[img]http://www.smiliegenerator.de/s17/smilies-37843.png[/img]

Waarschuw beheerder
Wat zit je nou elke keer dom te grinniken?

Waarschuw beheerder
*grinnik*

Waarschuw beheerder
donateur
Had gisteren gesprekje met mn vriendin en kwam erachter dat toen ik even ging rekenen ik veel meer vrouwen kende die minder bezwaren tot vreemdgaan hebben dan mannen, is echt iets van de laatste 5 a 10 jaar, ervoor was het andersom denk ik