Als de plaatjes niet kloppen met de opdracht kunnen we net zo goed allemaal willekeurige plaatjes hier neer gaan zetten, das niet echt de opzet van het spel...
Schrijf je letterlijk, terwijl je zelf precies het zelfde doet. Dat is toch niet correct van jou? Ik had er in principe wel begrip voor als ie niet te moeilijk was om te vinden. Nu je 'm zelf geplaatst hebt zullen we nooit weten hoelang het geduurd zou hebben.
Volgens mij is het nog altijd zo dat degene die de zoekopdracht geeft alleen kan bepalen of of de geplaatste
afbeelding aan de eisen voldoet (of het moet overduidelijk zijn dat dat zeker het geval is).
Als jij dat echt denkt dan had je het ook even gevraagd aan diegene die een kind met de tand door de lip zocht? Of niet?
Goh Denon, ben je op je pik getrapt ofzo?!?!
Aanvankelijk was ik heel fatsoenlijk, maar als ik dan zie dat je 't zelf wel doet... dat vind ik heel goedkoop en gewoon gemeen. 't is toch overduidelijk? of is het anders? ik ben gewoon blij dat je m'n zusje niet bent. want ik zou niet graag een spelletje met je willen spelen, want dan ben je precies zo. zulke mensen houdt ik niet van. Sorry! maar zo is het wel...