Ik noem een voorwerp, persoon of omschrijving en jullie moeten daar een plaatje bij zoeken. Degene die als eerste een plaatje gevonden heeft, geeft een nieuwe opdracht etc.
Voorbeeld:
Ik zoek een oud spinnewiel
nou neej dat is gewoon een peuk ik bedoel met een basepijp of aan het chinezen is. dus niet goedgekeurt
hier je apparaatje
nu wil ik toch echt iemand die aan een coke pijp rookt of het van een folie af chineest
ach... hij was idd niet geheel gevuld met bier, maar goed, ik keur hem goed, ook een beetje lastig om hem alsnog niet goed te keuren, omdat we alweer heel wat fotootjes verder zijn
Is onzin, ik ben het plaatje zelf meerdere keren tegengekomen.
Mensen zijn gewoon te gemakzuchtig....
Het moet wel een beetje moeilijk blijven anders is er geen ruk aan!
Hij zit in de film Jerry Maguire, dus misschien daar eens op zoeken?!?! * smiley met tong uit ze muil*
ja mensen zijn gemakzuchtig gemakzuchtig maar ik heb toch een hele middag gezocht naar die zwarte in bad. laat dat plaatje maar eens zien wen-diej
ben benieuwd
KOM MET DAT KIND UIT BAD SMEERLAP!!!!!!!!!
close enough?
Wat moet er nou gezocht worden?
Wat moet er nou gezocht worden?
een plaatje van Cuba Gooding Jr in de film Jerry Maguire op het moment dat ie in bad zit met zijn zoontje...
(permanent verbannen)
komt al een heel stukkie in de buurt he maar ik kan hem echt niet vinden!!
daarom wen-diej laat maar eens zien ik wil wel eens weten van welke pagina jij cuba gooding in bad hebt ben zeer benieuwd.
niet te vinden op b2s.nl
denk ook niet dat er ergens foto's worden neergezet van de opbouw voordat het feest geweest is!
dus een week wachten tot we weer verder kunnen gaan met foto's zoeken!