Partyflock

Forumonderwerp · 612210
1213x bekeken

Waarschuw beheerder
als de zon begint te schijnen, krijg ik meestal wat sproetjes op me gezicht, ik vond het vroeger heel erg maar nu vind ik ze helmaal niet erg

en jullie???vinden jullie ze mooi of juist niet?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het ook in de zomer... op m'n neus en wangen... ik vind ze nog steeds afschuwelijk... echt van die 'blije' zomersproetjes :/ .. :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ligt eraan bij wie! Zelf heb ik het nie, maar mijn skatje heeft da wel! Ik vind het wel :lief: staan en zeker niet lelijk!:D
Waarschuw beheerder
donateur
k heb ze ook, heb er eigenlijk geen hekel aan, ik heb ze altijd gehad. geen idee hoe ik er uitzie zonder mijn zomersproetjes :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zo vroeger wel een beetje op m'n neus gehad, maar nooit last van gehad ofzo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
me zussie heeft ze ook ik vind ze juist heel :LIEF: staan zeg maar........(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
1 van de 7 schoonheden he..me vriendin heeft ze ook vind het best leuk hoor!

Sproeten zijn :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb ze ook nog als de zon schijnt... maar niet alleen op me gezicht en rondom mijn neus, heb ze ook op de armen, ohneej dat zijn moedervlekjes :p

vind het niet lelijk ofzo...
Waarschuw beheerder
dat zijn de uiteinden van je stalen zenuwen dus niet druk over maken :D

heb ze zelf in de zomer ook wel

Waarschuw beheerder
bij sommigen staan ze echt :lief:

Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook en volgens mij is dit de eerste keer dat ik erover nadenk of ik het leuk vind staan of nie.
Ik vind het dus niet erg anders had ik er wel eerder over nagedacht :)

Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook, en nog steeds baal ik wel een beetje als ik in de zon zit. Het is gelijk BOEM! 100 sproeten erbij. Maar gelukkig staat het wel (l) (al zeg ik het zelf)
Waarschuw beheerder
donateur
Sproeten zijn cool :-d

Maar iedereen die ze heeft hoor ik erover klagen dat het niet leuk vinden!
Ik wil ze wel overnemen hoor! :-p

Maar heb het zelf alleen een beetje in de zomer!

Waarschuw beheerder
Ik vind sproetjes sexy....
:-)

Waarschuw beheerder
Ik hen zo ook..ze vielen me opeens op..op mijn wangen en bij m'n neus..ik heb er geen problemen mee :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik rúík zon en de sproeten schieten me kop uit! Maar vind het niet erg, vind het wel leuk. Maar alleen op me neus en me voorhoofd..

Waarschuw beheerder
sproeten zijn deze zomer (y), toevallig gelezen in modeblad ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het heel leuk staan, ik krijg ze zelf ook als ik in de zon zit.

Waarschuw beheerder
donateur
sproetjes zijn lief
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook sproetjes.. Door de zonnebank is et alleen maar erger geworden, en ik vind et geen porem al die sproeten maarjah wat doe je der aan :S
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, wat doe je eraan?? Nix dus. Ik heb ze eigenlijk alleen maar op mijn voorhoofd :S en een beetje op mijn neus. Sja, ik stoor me er niet echt aan ofzo..
Waarschuw beheerder
tsjah .. kheb altijd wel sproeten .. en met de zomer krijg ik ook van die kleine "babysproetjes" dr bij .. ach jaaah .. bennet gewend :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook sprotjes!!!ik vind ze zo schattig

Waarschuw beheerder
Ik heb in de zomer ook best veel sproetjes vind het cker nie lelijk.. de ene staat het beter dan de ander vind ik altijd

Waarschuw beheerder
ik heb ze ook en dus heb ik er een hekel aan!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook erg snel sproeten, maar ik vind t niet erg, wel leuk juist :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb sproeten een kop vol het hele jaar door!!!!!!!!!!!!!!! :S
Waarschuw beheerder
Hier nog 1. De zon begint te schijnen en mijn gezicht zit onder de sproetjes. Vind het niet zo erg.

Waarschuw beheerder
Kben ook geveld met dit virus:p. In de winter valt het wel mee, maar heb ik ze ook een btje. Als de zon eenmaal op m'n gezichtje begint te schijnen zitten er ineens 10 keer zoveel. Gaat trouwens echt snel:s. Kvond het vroeger echt vreselijk, maar nu niet meer. Je went ernaan op den duur he..........
Waarschuw beheerder
Ach ja wat moet er over zeggen? Ik heb ze al mijn hele leven en je doet er niks aan! De meeste mensen vinden het wel mooi en daar ben ik blij mee ;)!! Sproeten Rulez gewoon, ja toch?
Waarschuw beheerder
Hey Eweliena,

Als er sproeten op mn hoofd verschijnen krijg ik ook gelijk de zomer in mn bol!
Ach ik had ze vroeger erger dan nu, maar vind t eigenlijk wel cool.
ik vind het niet zo heel erg lelijk. Wat ik wel lelijk vind (sorry mensen) is als je knalroodhaar van jezelf hebt en dan helemaal onder de sproeten zit. Tuurlijk, doe je niks aan maar toch.
(K)
Waarschuw beheerder
Zelf heb ik ze niet, maar vind ze bij sommige mensen errug sweeeet :)
Waarschuw beheerder
ik heb ook sproetjes, en vind het niet zo heel erg..
maar mn foundation werkt dan minder goed:S
lijkt dan heel raar.

mn vriend vind ze geloof ik wel leuk:)
(k)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zit ook onder de sproetjes, en vind ze eigenlijk wel mooi..
Waarschuw beheerder
nou ik heb ze ook, en uiteraard als de zon schijnt :) ..ik vin ze wel geinig, en lief..
Waarschuw beheerder
heb ook sproeten :( iedereen zegt altijd dat ze lief staan maar ikzelf vind het 3 keer niks

Waarschuw beheerder
paar uur zon en ze zijn niet meer te tellen, ik heb ze ook en vind ze nog steeds echt vreselijk! ik vind er ook nix liefs aan....echt blij...bij mezelf dan he

Waarschuw beheerder
staat meetsal wel kjoet

Waarschuw beheerder
het ken me echt allemaal geen ruk schelen hoe en wat

de ogen van me vriendin veranderen niet :)
daar ben ik helemaal op gevallen :$

Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook en vind het vreselijk (lijk ik nog jonger :( ) maar mn (L) heeft ze ook en dat vind ik vreselijk schattig.
Dus tja... :s

Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook! Hoef maar een kwartiertje met mijn gezicht in de zon te zitten en er ontploft een ware sproetjes-bom.

Vroeger vond ik het een ramp, maar nu wel leuk. Ziet er altijd lekker zomers uit!
Waarschuw beheerder
donateur
sproeten zijn leuk
heb ze zelf ook.
Waarschuw beheerder
Ik wil ook sproetjes!
Hoor altijd allemaal mensen die het lelijk vinden bij zichzelf, maar ik vind het echt schattig en zomers staan!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook van die hele kleine sproetjes in de zomer en dan alleen op me neus en jukbeenderen (toch :S zo heten ze toch ;) )
Waarschuw beheerder
mie heeft ook sproetjes.. en ik ben dr trots op!! :D ghehe ik vind het wel moooi

Waarschuw beheerder
Ik heb ook sproetjes! :D
Vroeger vond ik het niet leuk!,maar nu zie ik teminste nooit wit in mijn gezicht!:D
En ben ik er blij mee :D :D :D
Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook maar ik vind het bij mezelf niet mooi staan maar bij anderen wel...
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000424a0000a50fa531670381a00147d3e]http://www.themoviescuracao.com/admin/posters/sproet2002.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Sproetjes zijn stoer! :D

Zelf heb ik alleen een sproeten neusje in de zomer....
Waarschuw beheerder
Ja, me neus zit ook altijd onder de sproetjes zomers, vind het niks aan, net zoals Happy elles het zegt, bij anderen staat het meestal wel leuk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel sproeten maar met de zomer zie je ze 10x beter.......
Waarschuw beheerder
ik heb ook weer sproetjes en ik vind et leuk! :)

Waarschuw beheerder
Had ze vroeger erger dan nu, het valt nu niet echt op. Alleen als ik lang in de zon zit, dan opeens wel!!! Zit er niet echt heel erg mee, maar als ik mocht kiezen had ik ze liever niet!!!!
Waarschuw beheerder
ik vind het bij sommige mensen echt heeelll lief staan:)
zelf heb ik geen sproeten maar jahh
je hebt ut of je hebt ut niet
Waarschuw beheerder
donateur
sja ik moet het maar leuk vinden ;)
in me gezicht vinnik het wat minder [alhoewel het de enige manier voor me is om een beetje bruin in me gezicht te lijken :P ] en verder zit ik er helemaal mee onder, vooral me rug, maar dat vinnik eiglijk wel ok..
mensen met veel sproeten, hebben jullie ook veel van die kleine moedervlekkies?? bij mij zie je et verschil nauwelijks..
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wat lichte sproetjes op m'n neus.
Het viel mij eerst niet eens op,maar m'n vriend zei t ineens.
Die vindt t ook erg cute staan. Ik vind t ook niet erg :D

(K) Janneke
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap ook niet waarom je het niet leuk zou vinden eigenlijk?

Heb er nooit een gegronde reden voor gehoord...

Ik zit zomers ook onder, maar ben er zo aan gewend dat ik het zelf niet meer zie :)

Waarschuw beheerder
Ik vind sproeten juist heel leuk! Maar ik heb ze niet :(

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Bij sommige meiden vin ik het egt owijs leuk staan. Bij sommige ook weer een stuk minder ;)

Waarschuw beheerder
denk trouwens wel dat jij tot de eerste catogory behoord (na het bezichtigen van enige foto's)
Waarschuw beheerder
Sproeten gadverdamme zijn de goorste dingen die ik in mijn leven heb gezien en ik kijk ook naar ncrv moet eens nagaan bah

Waarschuw beheerder
LOL @ Loss the boss
Waarschuw beheerder
donateur
nieuw Forum topic: sproeten matching :P
Waarschuw beheerder
sproetjes zijn wel mooi bij een dame!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ze het hele jaar door en af en toe :KOTS: ik ervan , maar goed de zomer komt eraan en dan vind ik het wel weer grappig :)
Waarschuw beheerder
Tja ik zit ook onder en ben er niet content mee zeg maar!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
nahja Loss,
et gaat er ook nie zo zeer om of wij der content mee zijn, maar of ZIJ der content mee zijn.. en ik geloof dat we hier dan wel in et goeie forum zitten :P
Waarschuw beheerder
Ja daar moet je ik je alleen maar gelijk ingeven !!!
Maar realiteit is vaak anders :S :-S

Waarschuw beheerder
Beetje sproeten is echt grandioos! Staat lief!!
Dus (y)
Waarschuw beheerder
sproetjes zijn geil!

Waarschuw beheerder
ahahhaahahaha
Waarschuw beheerder
sproetjes zijn liehieeeeff!

Waarschuw beheerder
ik vind sproetjes cute.. vroeger wou ik ze altijd ook en dan moest mijn pappie ze met een stift op mijn gezicht tekenen.. ik was altijd jaloers ook op mijn broer, die had ze ook.. en ik natuurlijk weer niet :( hihii

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze.. gratis af te halen.. vinnut vreselijk :(
Waarschuw beheerder
Ik heb ze ook het hele jaar door van die kleine bruine op me neus en soms op me wangen in de zomer valt het heel erg op maar ik vindt het wel grappig staan xxx

Waarschuw beheerder
ik heb ze ook
enne sproeten zijn 1 van de 7 schoonheden he :d
Waarschuw beheerder
sproeten zijn voor kings !
Waarschuw beheerder
donateur
Na vandaag is et helemaal erg :S damn wat een sproeten..
Waarschuw beheerder
donateur
Sproetjes zijn grappig!
Het moeten er niet TEveel worden, zoals bij sommige mensen de benen en de armen helemaal vol zitten, dat vind ik niet mooi.
Maar sproetjes zijn verder wel leuk!
Ik heb ze ook!!

Ennuhh..het is 1 van de 7 schoonheden he!! ;P

Waarschuw beheerder
ik vind sproetjes wel lief hoor :) whaha

Waarschuw beheerder
Ik heb geen problemen met mijn sproeten, alleen vroegah wel omdat je dan ouder wilt lijken en door die sproeten je juist schattig lijkt zeg maar :D

Ik heb het hele jaar door sproeten op mjn armen, schouders en gezicht en her en der op mijn lichaam moedervlekjes. Ik heb bruine sproeten, sommige mensen hebben van die rood/oranje sproeten. Die roodachtige die zitten meestal wel van top tot teen en komen het meest voor bij mensen met: jawel ROOD haar. Door mijn sproeten voel ik me bijzonder, en ik zou ook niet weeeeten hoe ik er uit zou zien zonder die dingen!!

http://members.ams.chello.nl/h.bakkenes2/lonneke.htm daar kun je zien hoe mooi sproeten kunnen zijn (check vooral die met de (geverfde) rode haren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
t ligt eraan, een beetje sproeten op je neus en een beetje op je wang je weet wel onder je ogen is wel mooi
Waarschuw beheerder
donateur
hmmzz...vinnut heel erg lelijk en heb ze zelf ook maar als ik ze nie heb ben ik waarschijnlijk redelijk wit...je leert er mee leven dacht ik zo het iz iets van jezelf iets speciaals maar tog bennik benieuwd hoe je eruit zien zonder sproeten..:S
Waarschuw beheerder
yeps, heb ze ook, en vind en vond ze echt verschrikkelijk..

vroeger zei mijn moeder dat ze wel weg konden maar dat dat heel veel geld kostte, ik kon niet sparen, maar nu ging het ineens erg goed!

wilde dat zoooo graag! haat die dingen...
toen ik 1,5 duizend gulden bij elkaar had gespaard op 8 jarige leeftijd, ging ik vol trots naar mijn moeder om te vertellen dat ik er klaar voor was... :bloos:

ze had gewoon gelogen... ze wilde me laten sparen...

zelf, ik zie ze niet meer in de spiegel ofzo.. het is gewoon mij.. maar als een jongen dan tegen me zegt dat ie me schattig vindt met die sproetjes, of dat die kleine sproetjes naast mijn oog een 'geile' uitstraling hebben, dan denk ik weer, o ja.. ze zitten er nogsteeds...

word wel altijd ouders geschat (jaartje of 2/3 meestal) ondanks mijn sproeten...

maar toch..

of je ze nou leuk vindt of niet, ze in de toekoms, of misschien nu al verwijderd kunnen worden, denk ik toch dat het belangrijk is dat je jezelf leert accepteren met die dingen...
ben ik nu ook mee bezig!

hahahha

bij anderen vind ik sproetjes trouwens wel heel leuk...

:lief:

Waarschuw beheerder
Vind sproetjes, lief, schattig, leuk en sexie:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou das dan mooi:D

Waarschuw beheerder
The Pleasureman --> je haalt de woorden uit me mond

sproetjes zijn :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg 's zomsers ook altijd een paar sproetjes op mijn neus. Ik vind het wel leuk.
Waarschuw beheerder
ik heb zelf geen sproeten maar ik vind het wel leuk staan.
Waarschuw beheerder
nou, ben blij te horen dat er mensen zijn die die dingen wel leuk vinden!

:bloos:

:respect: ewelientje voor haar goed gekozen onderwerp!!!

:hug:

Waarschuw beheerder
Inderdaad!!! ik word er helemaal zeker van!! hahaha ik wist niet dat zoveel mensen sproeten leuk en zelfs SEXY vinden!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook altijd wel schattig staan :)

Waarschuw beheerder
*pucca* :knuffel: terug