Partyflock

Forumonderwerp · 612178

Waarschuw beheerder
Zoja, vis je vaak, wat is je favoriete aas, wel eens naar Frankrijk geweest??. Kortom vertel wat over je vis-ervaringen.

Waarschuw beheerder
Heb bijna alles al geprobeerd. Maar ze willen gewoon ff niet!

Komt wel weer, ff afwachten gewoon.

Ja, uitvaren doe ik daar altijd. We hebben van heel de plas een kaart gemaakt, qua dieptes, obstakels, plateaus enz enz.

Dressuur lastig, maar wel een uitdaging!

Zijn trouwens afrikaanse tijgernoten, mooi groot dus :)

m'n pr in frankrijk is 38 pond bij 96 cm. 1 week gezeten heel veel verspeeld door het wier, maar wel m'n pr gevangen, maakt het dus allemaal weer goed. Ga eind augustus of begin september misschien nog ff naar frankrijk

Waarschuw beheerder
het is momenteel vangen met kikkererwten geblazen, alleen de grote blijven nog uit..

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
Erg lastig water dus toet@h
Majaa...de aanhouder wint :)

Ja heb een week op brancard gezeten...1vis in heel de week :S meteen PR :9

Paar maanden erna op Jonchery gezeten...met zen twee 50 runs...ik had 25vissen ofzo...allemaal tussen de 20 en de 35 pond...gekkehuis was dat

Kikkererwten zijn werken ook best wel goed ja...op dressuur water anders ist alleenmaar die vieze slijm platte vangen:P

Waarschuw beheerder
volgende keer...La Poitevinière maar eens proberen :)

Waarschuw beheerder
Daar zwent mijn pr rond :)

Waarschuw beheerder
(6)....beter dan

Chateau stekken zijn daar zo duur :(
maja wel het besten:p
of het eiland

Waarschuw beheerder
Zat zelf daar op een soort van ''bos''stek, volgens mij..

Waarschuw beheerder
[img]http://www.fishermanholidays.com/kaart_la_poiteviniere.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
19 :D

Ga trouwens niet meer naar betaal-waters.

Ga nu liever aan een mooie rivier zitten.

Stuk goedkoper ook, enige kosten die je maak, zijn de vergunningen die je moet kopen..

Waarschuw beheerder
Moet je eens een kijkje gaan nemen
aan de italiaanse rivieren
Daar zitten pas vissen...
kheb er een docu over gezien op de karperbeurs in gent...:kwijl:
zoiezo italia wordt NA frankrijk het populairste...
graskarper van 82pond :9 en 1.36lang

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aan toetah!!

als je gaat vissen zit je dan instant of voer je eerst een periode voor??..

probeer eens kleine ronde krieltjes(nog steeds aassoort nummer 1 op karpergebeid!!)..

en je zat op een plas he...probeer het eens op de plekken waar behoorlijk veel recreatie is!!..(dus veel onrust in het water wat leidt tot voedsel!!)

windrichting erg belangrijk,maar dat hoef ik jou niet te vertellen!!..

trouwens erg tof om dit hiero te lezen!!..(Y)

kheb nog steeds niet op karper gevist dit jaar!!:S..al wel paar mooie snoeken gevangen,maar het echte werk komt hopelijk nog!!

mannen suxces in ieder geval!!

(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
trouwens effuh vraagje zo he!!

heeft iemand toevallig informatie over nieuwkoopse plassen??ja karper informatie dan je...je weet wel!!aas,diepte,plekken,enz!!

paar maten van me gaan er binnenkort vissen...dus vandaar..

BVD!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gij ook vissert johan?:9

Nieuwkoopse plassen door wilk ook wel eens wat dagen doorgaan brengen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nope johan is dan effuh voor de aanvoer van jungle en bier!!..:D

maar misschien dat me podje en hengels wel effuh mee komen.:D

Waarschuw beheerder
Whehehe
Ja er is niks beters dan nachtvissen...Zuipe eten en oja vissen :)

Waarschuw beheerder
Die recordvis die een tijdje geleden gevangen is op nieuwkoop, blijkt daar niet meer rond te zwennen trouwens. Zover ik heb gehoord hebben een paar vaste Engelse karpervissers hebben mee genomen naar hun eigen land en zwemt nu dus ergens rond in Engeland :S

K%^$^$&^kerbakken :(

Waarschuw beheerder
meen je niet :@:@:@
Waarschuw beheerder
Ik ben een actief visser geweest op de wat kleine meertjes (vissen tot 25 pond) en dat beviel me altijd best. Ik hou meer van actief vissen dus zoek ik de karpers op en gooi een korst (lees: kattenbrokken) voor hun neus en dan vreten ze hem wel op. Ik heb vissen tot 21 pond gevangen. Dus niet zo heel goed...

Ik viste liever op zeelt en brasem :yes:

Ik moet eigenlijk weer een beginnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was actief karpervisser, tot mn 20e ongeveer...

Ben ooit op Bonaire geweest en heb daar een Blue Marlin gevangen, toen was de lol van t karpervissen er snel af...

Waarschuw beheerder
2 joh!!>>>> Ik vis er instant, maar voer ook af en toe wel eens een weekje van te voren.

maakt daar eigenlijk niets zo heel veel uit :S

Op het strandje mag je helaas niet vissen, lopen s'avonds ook vaak agenten. is geen beginnen aan, + veel rondhangende jeugd (lees 15 jaar) behoorlijke herrie, overal kampvuurtjes dus... :(

Op de meeste plekjes waar ik daar zit, heb ik de wind pal op de kant, dus dat is super!

Volgende week denk ik ff vrij vragen op m'n werk en weer ff paar nachtjes zitten.

Dit weekend ff niet, want ga maar weer eens een xtje stappen..

Waarschuw beheerder
Cool een Blue Marlin, was ie groot???
Waarschuw beheerder
donateur
+ 2,50 m. en ca. 300 lbs.

Waarschuw beheerder
zo dan, das pas sport :)
Waarschuw beheerder
Tering, goed bezig Jaws (Y)

Er staat vandaag een foto in de Metro, iemand heeft een meerval gevangen die daarvoor de tekkel van een oud vrouwtje had opvangen en opgegeten :D :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toetah:ja ik las het van die recordvis in de beet ja!!...maar ze sluiten het niet uit dat hij of zij er nog rond zwemt!!..(dus er is enig kans)..

wind pal op de kant is perfect!!(Y)..hetzelfduh als wind op bv een havenkade..het sleurt de wat zwakkere vis mee..en het zorgt ook nog eens voor veel woeling aan de kant..voedsel dus!!.

maar dus helemaal niemand die mij wat informatie over nieuwkoop kan verstrekken??
Waarschuw beheerder
donateur
2 mooie dagen achter de rug, vorige week dagje op een camping water geweest, 3 graskarpers, en toen kwam het..een run op 2 tijgernoten, sla aan, vis is gehaakt maar gedraagt zich vreemd, af en toe springt ie op afstand al boven water...dichterbij de kant zag ik het..een snoek van 88cm :| haha, 10meter van het zwemgedeelte af gevangen :D

afgelopen woensdag op een in 3 dagen gebouwde voerstek op een dressuurputje hier in de buurt het voor elkaar gekregen om van 6.05 t/m 8.30 8 runs te krijgen :|, 4 eruit en 4 los, waarschijnlijk door de combinatie van zachte bek en keiharde runs. Zo hard dat ik soms me pieper moest uitzetten omdat die bleef doorgaan, de vis zit dan op volle snelheid en dan wilt een haakje nummer 6 nog wel eens losschieten...ving er daarna wel nog 2 dus 6 vissen in zeer korte tijd :D

Lang leve de voerstek :D :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hardstyler...
vis je met een vaste lood montage of een losse?
Dat scheelt ook HEEL veel op dressuur water
Heb laatst nog 12runs zonder losser gehad vanwege het vastelood en geloof me die vissen waren zo uit de film ET gestapt :vaag:....Papagaaien bekken
Waarschuw beheerder
Ik vis ook op karpers, KOI-karpers

Bij de buren...altijd prijs

Waarschuw beheerder
Dah zijn goudvissen :9

Waarschuw beheerder
Goud vissen :vaag: super goudvissen dan

Waarschuw beheerder
morgen gaat het gebeuren 2 nachten zitten en deze keer vis ik wel met een voorslag en haakjes zonder weerhaak ga mn pr niet weer verknallen laterz

Waarschuw beheerder
ik ga morge ook weer...ff bijgekomen van alt gewerk en gefeest
Waarschuw beheerder
donateur
vis altijd met vast lood, liefts safety rig, heb keertje run-rig gemaakt, werkte super maar dat vond ik niet visvriendelijk genoeg, stel de lijn breekt eens boven het stuitje....arme vis dan met onderlijn+lood+30cm tube+stukje lijn :yes: (n).

Geef mij maar safety systeem, losse kwamen door een iets te lange hair in combinatie met de keiharde runs waardoor de vissen op volle snelheid waren, kan gebeuren... heb wel een leuk dagje gehad :yes:

Waarschuw beheerder
Kheb idd ook altijd safety rig...
alleen verspeel ik wel veel lood mee...
maja beter dan 90gram lood in zen bek (Y)

Waarschuw beheerder
Vis ook vrijwel altijd met de safety rig, en vis ook wel eens met de helicopter-rig, wel een kleine variant daarvan speciaal voor pop-up!

Vrijdag weer lekker 2 nachten zitten :)

Waarschuw beheerder
2 HardStyler-83 >>> had twee weken geleden ook tijdens het indraaien een snoek van ongeveer 80 cm. Zwaar springen voor de kant, was wel ff leuk.

Waarschuw beheerder
Ik ben net terug van een succesvolle sessie van 6 nachten. Eindelijk mijn PB verbeterd, door de vangst van een schub van precies 15 kilo :D

To Hardstyler-83 => Je zegt dat je lossers had door een te lange hair. Ik experimenteer de laatste tijd juist met extreem lange hairs (5 cm tussen haakbocht en boilie). Ik moet zeggen dat de resultaten bemoedigend zijn!

Waarschuw beheerder
5cm tussen hair en boilie?
humm...kzal eens testen..
Waarschuw beheerder
karpers:kwijl:
Eigen gemaakte boillies succes verzekerd:D pr 36 pond spiegel
Maar me recept blijft mijn geheimpie:P
Waarschuw beheerder
donateur
Zitten er mensen nu aan t water en online op pf?

Pas op voor die runs jongens....

Waarschuw beheerder
maandag pas jaws ;)

Nachtje aant kanaal hier :)

Knal'um!!! kzal het aan niemand door vertellen :p
GEEF HIER :9
Waarschuw beheerder
donateur
Pas dan goed op je delkim.... voordat je weet hangt er een witte haai aan die luistert naar de naam JAWS!!!!! ;p

Waarschuw beheerder
Sorry heb FOX ST ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ook goed! (y)

Waarschuw beheerder
Ja feesten en delkims hummm
past niet echt in mijn Budget ;)

Waarschuw beheerder
hahaha geen last van :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook nie

Waarschuw beheerder
heb nu tog een boillie recept waarmee ik mn pb ga verbeteren :D die fox sxjes gaaaaaan piep de piep piep :P

Waarschuw beheerder
ik ga altijd met jet-ski langs die vissers.. :[