Partyflock

Forumonderwerp · 612178

Waarschuw beheerder
Zoja, vis je vaak, wat is je favoriete aas, wel eens naar Frankrijk geweest??. Kortom vertel wat over je vis-ervaringen.

Waarschuw beheerder
Ik schiet altijd met 100 gram lood op dat soort gasten :devil:

Waarschuw beheerder
Lang leve de katapult! :devil: En met een werppijp kan ik zo'n jet-ski figuur ook wel raken ;)

Waarschuw beheerder
ja idd paar stenen in de werp pijp en schieten maar :devil:

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
kom net trug van de dagje vierkant bakken :S

Ff dressuur watertje gezeten

Na 1uur had ik 2runs 1 spiegel (11uur)

En daarna NO way geen piep meer :S
men maat had nog een run maar die zwom lich meteen vast..

ben nu echt medium not rare gebakken :9

Waarschuw beheerder
je heb ook een verboden Hogedruk Boillie schiet geval...

Dat ding valt onder de wapen wet dus is nergens te verkrijgen stond op de karperbeurs in gent vorig jaar

Waarschuw beheerder
Ga van het weekend weer ff lekker aan dressuur doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk dikke joint erbij en relaxen maar
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hier nog een zo'n katapult waar je van 100 m. iemands oog dr uit kan knallen, t is er zo een met zo'n stelbeugel die over je pols gaat, hoe heet zo'n ding ook alweer...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een jachtkatapult bedoel je denk ik; die is om nijntjes mee te schieten :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar die dingen hebben een naam... kut.. ff vergeten, kom er nie op....aaarrrghhhh...­.
Waarschuw beheerder
gisteren nog een godse karper gevangen, hij was geloof ik 1 meter lang en had een pik zo groot :S

Waarschuw beheerder
:Z shutup

Waarschuw beheerder
ja ik vis wel eens op karper en als ik uitgebreid ga vissen dan met gekookte mais en in dit warme weer gewoon makkelijk met stukje kortst..............­. op kanalen waar boten varen gebruik ik Boulies.

Me haken zijn maat 6 of 4 karperhaken want onderlijntjes maak ik zelf..........

Het lood is Tangellood want als je ermee in werpt raakt het tenminste niet in de knoop en boven het tangellood een lood stoppertje zodat ik niet super hard hoef aan te slaan...

Bij onze vijver hier, vis ik altijd met Gekookte harde mais en voer dan 5 dagen van te voren en dan is het niet leuk meer als je met 3 hengels in je eentje zit want ik zat er een keer met een maat van mij met 5 hengels paar meter uit de kant metertje 10 a 15, en we hadden er in totaal 17 varieerend van 10 pondertjes tot 20 ponders in een tijdverstrek van 7 uur (06.00 tot 13.00)

maar op kanalen zijn we al blij als we er 2 vangen of 1tje maar dat zijn meestal dikkerds vanaf 20 pond , laatst foto gezien van 27 ponder mooi beesje, een Spiegelkarper.......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb hier nog een zo'n katapult waar je van 100 m. iemands oog dr uit kan knallen, t is er zo een met zo'n stelbeugel die over je pols gaat, hoe heet zo'n ding ook alweer...

Black death kan dat? Maar ik weet welke je bedoeld!! Aardig link spul, je moet er geen boulie gevecht mee houden:D:D

gisteren nog een godse karper gevangen, hij was geloof ik 1 meter lang en had een pik zo groot

DAt moest een paling wezen, lijkt mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hij heet geen Black Death, ik weet t nog steeds nie, word er gek van, ga t morgen navragen...

Waarschuw beheerder
morgena vond dindag en woensdag ga ik weer...

Kga maar eens boeken voor a.s voorjaar in frankrijk:)

nog meer mensen mooie franse resultaten gehaald?
afgelopen jaar...
?

Waarschuw beheerder
ja ik ga naar nieuwkoop
en volgend jaar naar een mooi frans meer
of een goed betaal water maar daar heb ik het niet zo op !
Waarschuw beheerder
donateur
AHA, Ik weet t weer..... BLACK WIDOW!!!!

Je had t bijna goed dus Dextro!

Waarschuw beheerder
2 Jaws =>Hehe, dat heeft een paar dagen geduurd, kerel ;)

2 Bartje => Waarom naar een betaalwater? Je geeft zelf al aan dat je daar je twijfels over hebt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, gvd.... had bijna iemand gebeld die er ook 1 heeft... maar ineens kwam t in me op!

Waarschuw beheerder
ik wil iedergeval niet vissen op vissen die ergens anders vandaan gejat zijn
maagdelijke wateren zijn (Y)

Waarschuw beheerder
Met betaald wateren is niks mis hoor...

Waarschuw beheerder
hoe heet die site ook alweer ?

Waarschuw beheerder
Ik weet niet of jullie ook op www.karperwereld.nl komen, maar hier zijn verhitte discussies gevoerd omtrent het betaalwater fenomeen. In de eerste instantie was ik absoluut geen tegenstander van betaalwateren, maar door die discussies is die houding echt wel veranderd! Niet dat ik nu tegen betaalwateren op zich ben, maar het werkt wél bepaalde ongewenste praktijken in de hand, zoals:

- Het jatten en overzetten van vissen;
- Het scheppen van een onevenwichtig bestand (overbezetting).

Zolang ik geen garantie heb dat een beheerder van een betaalwater zich niet schuldig maakt aan bovenstaande praktijken, zal je mij daar niet vinden! Helaas is dit zeer moeilijk aantoonbaar :( Wellicht dat het onderzoek van de KSN uitkomst kan bieden, al heb ik mijn twijfels…

Trouwens, zijn hier ook leden van de KSN aanwezig??

Waarschuw beheerder
ja daarom heb ik er ook niet meer zo schik meer van om er heen te gaan eerst garantie door dat onderzoek welke wateren clean zijn :)
nee maar binnenkrod wel van de karper studie groep :)

Waarschuw beheerder
Ik ga morgen weer zitten 2 tot 3 nachjes. Waarschijnlijk in het kanaal. Vanwege de warmte zijn de vangsten slecht in de plassen en vijvertjes hier in Delft. Hebben jullie daar ook last van??
Alleen s'avonds met een korstje is het leuk vissen. Dan heb je de meeste kans op vis.

Waarschuw beheerder
Heb een hekel aan betaalwaters, ga liever naar een rivier....alleen kosten vergunning (en de reis dan :P )

Waarschuw beheerder
Elk jaar minimaal 2keer betaaldwater
www.fishermanholidays.com kga daar gwoon het rijtje af :9

Whehe idd dextro nrg....op de putjes hier liggen de vissen ook maar een beetje doelloos boven in zelfs die krijg je niet gevangen...
kga vanmiddag rond 15uur en dan tot 22uur door..
eerst even nieuwe buzzerbag, hardcasses kopen en een euro swinger koffer :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zozo doe maar ruig even nieuwe euroswingers... dat gaat je zeker een paar honderd euro kosten voor een paar swingers..
Ik heb de microswingers die zijn zeker zo goed.. en zijn 1/3 van de prijs..

Waarschuw beheerder
Nee had al 3 euro swingers :9

alleen nog niet zo'n koffertje maja
raad eens hoe duur alleen een leeg kofferke kost

31,50euro en 3 hard casses 10euro de stuk...:vaag:
:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha, ik heb ook 3 Euro’s en ik wilde ook een koffertje hebben. Toen ik die prijs hoorde dacht ik: pfff, voor dat geld kan ik ook een keertje een swinger kapot laten gaan :)

Afgelopen weekend ben ik echter wel een onderdeeltje van een swinger verloren, namelijk dat platic schuifje waar een beta-light in kan :( Het schuifje flikkerde inclusief beta-light onbereikbaar tussen de stenen, toen ik probeerde een terugloper (achteraf bleek het een meerkoet te zijn)aan te slaan. Zal Fox kennende een dure grap worden voor een nieuw schuifje. En dan moet ik nog een beta-light zien te vinden, want die zijn ook niet altijd overla verkrijgbaar.

Waarschuw beheerder
Beta's kan je nog wel in Benthuizen krijgen volgens mij..(onder de toonbank)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook nog wel een paar...

Waarschuw beheerder
Purmerend-Benthuizen is ff een eindje rijden :( Misschien binnenkort ff langs, heb ik weer wat te doen....
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ze nog wel op meer adresjes krijgen... op en onder de toonbank.

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
raven heb ze wel

Waarschuw beheerder
vandaag weer ff met lipine's gezeten
11runs 8 vissen :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jongens jongens euro swingers!!:S:S...je bent toch geen kermis atractie??...gewoon rooie mk2 met beta light perfect(Y)..

euro swingers niet mijn idee :S
Waarschuw beheerder
donateur
Euro swingers.... alles duur... jongens waar is de tijd gebleven van karperen met de pen en een korrel mais?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die tijd is er nog steeds hoor!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin t allemaal mooi en heb alles zelf ook wel, maar ff met de pen dr bij of met warm weer met een drijvende korst is toch echt vissen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat lokvoer van die karpers wel lekker. Net snoep Jummie! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
junk!!
Waarschuw beheerder
Ben afgelopen week ook wezen nachtvissen in het westerpark in Zoetermeer. 5 runs en 4 gevangen. 18,19,20 en 25,5 pond! :D Was een leuk nachie!! ben de laatste tijd ook veel met de korst op pad! Ook veel mee gevangen! :p

Waarschuw beheerder
2 joh => Hoezo zijn Euro's een kermisattractie? Je bedoeld zeker die illuminated gevallen, maar die heb ik niet. Ik heb ze omdat je ze ZEER zwaar kunt afstellen, wat wel rielax is op zeer grote afstanden. BTW, MK2's zijn zeer zeker goede swingers!

2 DJ JAWS => drijvend- en penvissen is de shit! Daarmee is het 8-9 jaar geleden voor mij begonnen. Ik werd toen geinspireerd door Rini Groothuis en sindsdien is korstvissen mijn absoluut favoriete visserij. Je staat letterlijk oog in oog met de karper. En met het juiste materiaal (1,25-1,5 lbs hengel en 20/00 nylon) is zelfs een 10 pondertje meer dan leuke sport :) Mzzz, misschien dat ik vanavond ff ga struinen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Psies man, die spanning die je voelt als je in t gras kruipt als je er 1 ziet zwemmen... das pas adrenaline rush.... als t nie te warm is kan ik t vanavond ook wel eens proberen...

Dit is nie de Marlin die ik heb gevangen... maar die foto's moet ik nog scannen.... (uit de non-digicamtijd nog...)

Maar zo zag ie er wel uit....

[img]http://www.konaspirit.net/fish1_300.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niks mis met euro swinger idd..
heb drie gelen...

en trouwens
met een pen de bosjes afstruinen doe ik ook nog steeds...

Zo hebk men eerste karper gevangen...kwas meteen verslaafd :D
Hier inde buurt is zoveel dressuur dat korst/hondebrokken niet meer werkt...

En voordat je met lood/pen een run hebt gehad...zijn er al 20 vissen over je voerstek heengekomen...

alleen het kanaal is nog aantrekkelijk...

Waarschuw beheerder
trouwens snachts illegale prive waters afstruinen met ene pen..
das pas adrenaliene :)