Partyflock
 
Forumonderwerp · 610365
­ Nederland
Kweet nie of dit topic al eens is geweest, maar ik wil er graag meer over weten.
Is het gevaarlijk? Ja/nee? Mijn eigen moeder deed het nml veel en het hielp wel! :D :D
het heeft veel bijwerkingen! tenminste t KAN veel bijwerkingen hebben als je STACKers gebruikt!

dr zijn volgende dingen geconstateerd:

hartkloppingen
overmatig zweten
hart infarcten

enz
 
Ik ben er mee genokt na twee weken, het hielp wel iets maar ik voelde me er heel raar bij. :-(

Ik had Fat&Burn 5 met natuurlijke ephedra ofzo..

(stackers werd me afgeraden, is helemaal té extreem!)
Ja hartkloppingen etc wist ik al, maar werden ook nog andere symptomen genoemd.
NIET DOEN!!!! Af en toe die troep voor energie = (y)

Maar ga asjeblieft op een normale manier afvallen!! ECHT ZWAAR ONGEZOND!!!

:) Succes! :flower:
Ja maar... :D :D ...

t lijkt zo makkelijk!

to cosmic gilbert

hoezo raar? wat voelde je dan?
laatste aanpassing
Je mag het ook niet iedere dag gebruiken, geloof maximaal 4 dagen in de week en niet 4 dagen achter elkaar, maar dat weet ik niet precies meer. Er zijn wel meer topics over, moet je even zoeken.
 
Heel slecgt als je het dagelijks neemt.
Hart/vaatziekten enz
 
Ehm, ik heb het twee weken ofzo volgehouden...2 pillen voor het ontbij en 2 voor de lunch...

Wat ik voelde..?? In ieder geval nog gewoon honger en een beetje dat rottige gevoel wanneer een snackie begint te werken.. :P

Niet dat ik dik ben ofzo, maar ik heb een langzame stofwisseling en wilde die wat versnellen als test en hoopte zo om m'n buikje iets platter te krijgen zodat je de spieren eronder ook echt ziet.. :-)
Zoiets dacht ik dus ook, gewoon iets minder eten en iets afvallen met dat spul. Maar ja bij de smartshop zijn ze natuurlijk niet echt negatief en zelfs mijn moeder doet/deed het.

Hhmm ik begin wel te twijfelen nu misshien haal ik zon klein potje, van 20 stuks of zo i.p.v. zon grote.

En ik wilde het idd niet dagelijks eten, dat staat ook op internet, dat je het af moet wisselen telkens.
Het was gisteren en vorige week nog bij de smaakpolitie. Conclusie: het is zeer slecht. Als je wilt afvallen is er maar één goede oplossing: gezond eten, veel water drinken en vooral veel sporten!! Volgens mij is dit de enige effectieve oplossing. :D

Nu vraag ik me af: ik gebruik aotijd Ephedra op feesten, gewoon om wakker te blijven enzo.. is dat dan ook zo slecht?? Op tv zeiden ze dat het zeer gevaarlijk was in combinatie met alcohol :S
Op internet staat weer dat Ephedra en alcohol eigenlijk best kan, maar dat het beide slecht voor je lever is, dus dubbele aantasting.
Beetje dubbel eigenlijk. Maar zo staan er meer dingen... ze romantiseren het allemaal behoorlijk in ieder geval.
En dat van het sporten, water drinken en gezond eten is ook helemaal waar.. maar ja je weet zelf vast ook wel..:D en ik ben ook niet eens echt dik hoor! Wil het gewoon tegengaan, dat dikker worden zeg maar. Heel irritant.
Als je het écht wil, lukt het je wel :D

Maar dan wel op een gezonde manier!!
ja als je t echt wil kan je t wel....

wat een bullshit zeg ik ben al vanaf dat ik klein was aan het vechten tegen de kilo's zijn ze eraf komen ze er weer bij en heeft niks met volhouden van te maken maar met gewenning want aanleg, medicijnen en niet kunnen/mogen sporten vanwege gevoelige spieren en gewrichten helpen ook niet echt mee :D

mensen die dikker zijn die zijn gewoon lui....

nah half nederland zit boven het ideale gewicht.

mijn excuses voor mijn felle reactie :$
laatste aanpassing
Ik heb een tijdlang Stacker II zonder ephedra gebruikt, maar ik ben ermee genokt...

Ik werd er bloedje nerveus van ("15 koppen koffie effect"), had last van hartkloppingen, was de hele dag strontchagerijnig, agressief en ik lag tot 06.00 uur ´s morgens klaarwakker naar het plafond te staren...daarnaast ging er nog geen gram af :-S

Kan je nagaan wat het effect van die pillen is als er wèl ephedra inzit...

Die troep komt mijn lijf i.i.g. niet meer in, dan maar een paar kilootjes te zwaar...
Nou bij mij heeft het perfect geholpen hoor, ben vanaf augustus 2001 tot juni 2002 aan de stack2 geweest, en ben in die tijd van 98kilo naar 77kilo gegaan :-D
Ik had toen gewoon een heel slecht voedings patroon, en mede dankzij de stackers heb ik dat doorbroken.
En ik gebruikte het 3dagen v/d week 2 stuks 1uur voor de middag maaltijd. Je merkt wel dat je er wat actiever van word, en je hart gaat wat sneller kloppen, je stofwisseling gaat omhoog, iig zorgen dat je genoeg drinkt per dag.

Ben er nu al een jaar mee gestopt, en zit nog steeds op de 75/80 kg. dus een terugval heb je er niet van, het is net dat duwtje in de rug, om je voedings patroon te doorbreken, zo zie ik het iig.
 
Hmm..zal ik dan toch maar weer doorgaan..??

Maar ja, ik heb op m'n werk constant een fles Spa Marie-Henriette staan, eet veel fruit en verder ook steeds minder ongezond én ik fitness er twee of drie keer in de week bij. Ik probeer nu het vet om te zetten in spieren en dat gaat best goed alleen dat verdomde pap-buikje... :frusty:
Als je nou eens gezond gaat eten en intensief gaat sporten.. Ik vind al die afslankmiddellen zo triest.. lijkt net alof mensen te lui zijn om op een normale manier hun figuur bij te houden...
 
Je kan het ook samen doen; dus gezond leven en veel sporten én die pillen nemen.
Als je nou eens gezond gaat eten en intensief gaat sporten.. Ik vind al die afslankmiddellen zo triest.. lijkt net alof mensen te lui zijn om op een normale manier hun figuur bij te houden...

Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld door zwaar medicijngebruik of door problemen aan schieldklier aan de dikke kant blijven, hoe gezond ze ook eten of bewegen. Niet iedereen die wat aan de dikke kant is zit immers de hele dag chips vretend voor de televisie :-S

Bovendien zou het een saaie wereld worden als we allemaal in maatje 36 zouden passen ;-)
laatste aanpassing
 
Go Girl..!!!! :D
Ja maar ik vind het ZO zwak om zo te redeneren... vaak als je een dik iemand ziet is het al vaak dat dan de "goedgelovige" mensen zeggen van: ow die zal wel een ziekte hebben en ow die zal door andere factoren zo zijn geworden.. ik trap er niet in...er zijn ZOVEEL mensen die gewoon dik zijn omdat ze teveel eten.. VEEEEl meer dan die dik zijn door andere factoren...

+ er is een verschil tussen vies dik en maatje 34
Er zijn inderdaad een hoop luitjes die gewoon veels te dik zijn omdat ze simpelweg te veel vet eten, dat is gewoon een feit...maar er blijft ook een gros aan dikke mensen die wel door een ziekte dik zijn en daar gewoon niks aan kunnen doen. Het is dan uiterst vervelend dat mensen die dus wel door medische problemen dikker zijn automatisch ook op die hoop gegooid worden en scheef worden aangekeken, terwijl dat niet zo is...

Het blijft altijd vechten tegen de bierkaai omdat veel mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en al meteen met hun conclusie en oordeel klaarstaan...
laatste aanpassing
mmhhh.. t onderwerp is soms gevoelig he :D

ik vind ook dat niemand mag oordelen over een ander, al helemaal niet als je diegene niet kent en iedereen mag toch op zijn minst zijn eigen keuzes maken maar ook fouten maken? Zolang je maar je EIGEN beslissing maakt. Oordeel niet voordat je ervaren hebt..

En wat die ephedra betreft, ik zat ook te denken aan stekker II met andere ephedra of zoiets.. maar ik weet nog steeds niet of ik het doe. Meer negatief als positief antwoord :S
je moet het echt niet gebruiken gewoon zo overdag. Je word er heel onrustig van en je zit echt niet lekker in je vel. je moet het gebruiken voordat je gaat sporten. Dat is veel beter! Zelf gebruik ik Yellow Caps. Die zijn ook goed voor een nachtje drugsloos doorhalen. ;)
2 Boef! Ik zit net je foto's te bekijken maar ik hoop dat je wilt gaan knikkeren met die pilletjes ofzo want ik zie voor jou geen reden om af te vallen....
:D die foto's zijn al wat ouder.. nee eigenlijk ook niet. Maar het is zo dat sinds ik op mijzelf woon ik toch zeker 7 kilo ben aangekomen, ik was eerder gewoon slank, maar nu 7 kilo erbij, dus ik ben niet dik, maar het is wel wennen omdat ik altijd mijn hele leven behoorlijk dun was. En ik liep laatst in mijn bikini en het voelde niet ok of zo!
Klein buikje, stevige benen...
Maar idd zo erg is het nog niet.
laatste aanpassing
Tja.. 7 kilo is op zich best veel ja...maar als je gewoon gezond gaat eten enzo en gewoon ffies stopt met snoepen gaat dat er ook af. Als je verder niet echt problemen hebt met afvallen ofzo dan raad ik je echt aan om van al die semi-chemische rotzooi af te blijven. Je kan dan beter stofwisseling versnellende voedingssuplementen nemen zoals Chroom ofzo. Dat help ook wel.. in combi met sporten heel goed zelfs.
+ klein buikje... iedere avond 300 tot 500 situps doet wonderen..
 
op je eten letten veel water drinken en heel veel bewegen dat is de enige oplossing die pillen helpen je echt niet verder ze zijn lekker als je ff een dag door moet trekken maar ook niet te vaak!!!!!!!!suc6 boeffie!!!:)
jaah ik doe het ook niet meer.. :D
maar ongezond eten doe ik niet echt hoor en ik snoep ook niet abnormaal veel ik weet niet waardoor het komt, wel sinds ik op mijzelf woon maar ja. Misschien niet genoeg variatie in mijn eten.

Sportschool is echt te duur en buikspier oefeningen doe ik al, maar geen 300!!! :D

Ik ga in ieder geval niet meer afvallen met ephedra hoor, ik hoop maar dat ik niet dik(ker) word.. want ik mag (nog) niet klagen.

Bedankt!! Ik weet genoeg..
 
gevoelig onderwerp,jazeker,er bestaan namelijk eetstoornissen,of wisten jullie dat niet,weten jullie ook niet dat het in de gene meegegeven word,weten jullie ook niet dat een eetverslaving even verdrietig en wanhopig dan iedere andere verslaving.

En dan de opmerking:vies dik...wat een verdriet doe je daar mensen mee,iedereen die maatje 38 aan heeft en zich in 36 wil persen,zal dat best lukken,maar iemand die 30 of 40 kilo moet afvallem,dat ios geen weekje afzien,maar een gigantische stijd en gevecht tegen jezelf en de buitenwereld.

Als je 10 kilo kwijt ben en apentrots,je jezelf op een ijsje trakteert,moet je de spottende blikken eens zien en het commentaar eens horen.

Het enigste wat echt helpt is een goed standaard voedingspatroon,geen tussendoortjes en geen alcohol,veel beweging en veel vezelrijk voedsel,daarnaast minimaal 2 liter water,en dan nog is 1 kilo per week het gezondste.

kan dus 40 weken duren,zeg maar een jaar,dat is huilen,frustratie,af­zien,vechten,afkicke­n...praat er maar niet zo gemakkelijk over,net als mensen die veels te mager zijn,maar er geen gram bij krijgen.

Wanneer accepteren we onze medemens eens zoals die is...wanneer stoppen we eens met voorordelen,en jongens,schoonheid vergaat,maar leleijkheid die blijft,daar moet je maar aan wennen:)
"En dan de opmerking:vies dik...wat een verdriet doe je daar mensen mee,iedereen die maatje 38 aan heeft en zich in 36 wil persen,zal dat best lukken,maar iemand die 30 of 40 kilo moet afvallem,dat ios geen weekje afzien,maar een gigantische stijd en gevecht tegen jezelf en de buitenwereld."


Zodra diegene echt wil gaan afvallen geeft dat dus blijk van het feit dat deze zelf ook niet gelukkig is met het lichaam die deze nu heeft.
Je zegt ook dat iemand met een maatje 38 zich wel "even" in een 36 zal persen en dat veel afvallen moeilijker is. Ik moet je echter vertellen dat dit echt niet volledig waar is. Voor veel afvallen is wel veel dicipline nodig omdat het in verhouding langer duurt.. maar je moet eens kijken hoe snel iemand die veel te zwaar weegt er 10 -20 kilo af heeft terwijl iemand die 60 kilo weegt er een half jaar over kan doen om 3 kilo af te vallen....Als je veel zwaarder bent val je ook sneller af..
heb niet alle antwoorden gelezen want het is al laat en ik wil mijn bed in :)

Van epfhedra val je behoorlijk af in een redelijk korte tijd. Ik slikte ze weleens als ik vet moe was en nog superlang moest werken enzo (dus voor meer energie).. binnen een week was ik 3 kilo kwijt, op zich wel lekker, maar niet echt een gezonde manier om af te vallen, zeker niet als het helemaal niet nodig is, zoals bij mij het geval.
Ook krijg je zweetaanvallen en tsja ik voelde me niet helemaal 100% nuchter ofzo %)

Doe het echt niet meer, is me niet goed bevallen en dat is maar goed ook, het is allemaal bende!

Als je er mee stopt komt volgens mij ook alles er weer net zo snel aan... denk dat sporten en gezond eten etc toch echt de beste en slimste manier is om je streefgewicht te bereiken...
laatste aanpassing
 
helaas Dark maxie is het niet helemaal waar wat je zegt,bij hele dikke mensen gaan de eerste 10 kilo in een vrij vlot tempo,dat is overwegend vocht.
Het vet daarentegen wat verbrand moet worden(en geen nieuw erbij)is een lang proces.
Er is niet alleen discipline nodig...moet jij eens een uurtje steps doen met twee zakken kattengrint van 10 kilo in je armen en 1 zak van 10 kilo op je rug.

Denk je?? zou je het lang volhouden.
Iedere trap,iedere fietstocht,iedere wandeling is 10 maal zo zwaar.

Als je 120 weegt en je bent binnen drie maanden 20 kilo kwijt is dat heel snel,maar dan moet je er nog minimaal 35 en die zitten echt vast hoor.

En weet je dat die mensen een moord zouden willen doen om met zo`n figuur en leuk gekleed en nagefloten,best willen vechten om drie kilo...
Dat willen ze heel graag,ruilen ?

Weet je wat er ook met de huid gebeurd,hoe het eruit ziet na 40 kilo afvallen..:)


en als iemand vanwege zijn gezondheid of ontevredenheid moet of wil afvallen is het nog heel krenkend om te horen dat je vies dik bent...of vies mager.
Lichaam kan schoon zijn en je kan dus gewoon dik of mager zijn...klein verschil in nuance,het krenken van mensen..noem me maar een muggezifter,maar ik was 120 kilo met 20 jaar,ik weet er wel iets vanaf.

Ik zal nooit,helemaal nooit meer iemand op zijn uiterlijk beoordelen of veroordelen,bij mij zit de echte persoon van binnen,niet in een spijkerbroek maatje 36.

Ben daar na een maagoperatie ook geweest,maar je bent niet meer waard,het doet juist meer verdriet om te merken dat mensen je dan wel als volwaardig zien.En dan pas de moeite nemen om je te leren kennen.
laatste aanpassing
Gabber Mama: :respect:

ik ben 20, 126 kilo, ik voel me prima, tuurlijk wil ik afvallen, vooral voor de pijn in de knieen ed. maar niet omdat ik dan niet meer 'vies' ben, WANT DAT BEN IK NIET! zie een onverzorg typje lopen, als die dik is, is het vies dik, maar is de persoon mager? is nog steeds vies dan toch?
Beter dik van buiten dan lelijk van binnen is mijn motto ;)

(k)(k)(k)
 
Ik gebruik ook afentoe stackers...Maar nooit last gehad van hartkloppingen en dat soort dingen ik zweet wel maar ja Dat doe ik normaal ook als ik helemaal uit me dak aan het gaan ben....Maarja veel dinken he...

Ik gebruik het ook alleen maar al sik naar een feest ga...niet doordeweeks.
"Ik zal nooit,helemaal nooit meer iemand op zijn uiterlijk beoordelen of veroordelen,bij mij zit de echte persoon van binnen,niet in een spijkerbroek maatje 36."

Ik veroordeel iemand ook helemaal niet en iemand is geen minder persoon voor mij al deze dik is.. helemaal niet.. maar ik vind het gewoon niet mooi. En het feit dat hier mensen aan de pillen willen om slanker te worden bewijst van het feit dat meerdere mensen het simpelweg niet mooi vinden. En ja er zijn altijd mensen die er niets aan kunnen doen.. en ja er zijn ook mensen die iets dikker mooi vinden.
Ik snap best dat je wilt vechten tegen het mediaprincipes van slank is mooi/goed. Maar de realiteit blijft...
Ik vind mollig mooier dan 'dik', slank vind ik ook mooi maar dat zal ik toch nooit worden hahaha!! :)
en gelukkig oordelen ook niet alle mensen zomaar alleen op uiterlijk! ik vind ook dat veel dikkere mensen geen uitstraling hebben, ze vinden zichzelf dan ook duidelijk niet mooi, dik zijn is geen zonde, haat jezelf er niet om, probeer er wat aan te doen of accepteer jezelf, en dat laatste doe ik :)

(k)
 
het lijkt wel of ik overal de strijd aan wil gaan,dat is beslist niet zo.

Dat mensen hier een paar kilo willen afvallen,is de anorexia look.

dat mensen met een fors overgewicht "moeten "afvallen,is vanwege een te groot risico op een hart en vaat ziekte/slijtage/suik­er/beroerte enz.

Er zijn zoveel dikke mensen met een vreselijk mooie uitstraling,maar dat mag niet van deze maatschappij,zelfs de mode voor maat 56 word getoond door modellen in maat 42 in de Wehkamp.

Wat is nu mooi,mijn kind mooi,ben je een paar jaar en dan moet je de Vanessa methode gaan invoeren,veel zure melk,veel siliconen ,een kop als barbie,maar ouderdomsvlekken op de handen:)

JOUW realiteit blijft...niet DE...want dik is gewoon,niet gezellig,niet lelijk niet vies:)

Bepsjuh,meid petje af voor je,wil je eens pben,of heb je behoefte eraan gewoon doen meid.(k)

Het accepteren is vaak een must volgens mij,want er zijn zoveel dingen die je niet of nauwelijks kent,zoveel oordeel en vooroordeel,zoveel meer zweten,zoveel minder aandacht....
Ik denk niet dat er echt een dik persoon happy is:)
laatste aanpassing
Als het alleen MIJN realiteit is.. waarom lopen dan alle modellen en alle sterren erbij alsof ze 3 weken niks gegeten hebben?

Maar we zijn echt beetje offtopic geraakt dus...
 
dat is de momenteel gangbare anorexia look,dat is ook niet slank maar bri\oodmager en de meeste van de Amerikaanse modellen snuiven om het hongergevoel niet te hebben en door te kunnen blijven gaan,3 ons aan gewicht erbij:weg contract,weg euro`s,weg carriere:)


oke:)
onn-topic:waarom stel je zo`n vraag aan leken,wat denk je van de dokter of dieetiste??

Hartkloppingen etc.,maar ja,er zijn er hier die ook niet vies zijn van een snuifje of pilletje,als je dus onverantwoord met je lichaam om wil gaan:meid ,haal ze,neem ze,lees bijschrift,volg die op,schrik niet van de nare bijverschijnselen,wa­nt liever een week hartkloppingen,dan sneetjes volkoren brood en aerobics:)
Ephedra kan best, alleen stackers? kan je beter die andere proberen te halen stackers is beetje te duur, en zit minder in ook..maar hoe die andere ook al weer heten?..hmmm
Kan wel afvallen ermee, het gevaar is dat je bloeddruk zeker niet te hoog moet zijn!
En beter gewoon sporten??...moet je zien hoe je gaat sporten of anders actief wordt met af en toe een paar van die capsules...
kan gerust geen kwaad als je lichaam voor de rest okay is
hey wacht eens even..dat lijken wel symptomen van gewoon sporten ook :

dr zijn volgende dingen geconstateerd:

hartkloppingen
overmatig zweten
hart infarcten
ik denk dat het absoluut is aan te raden om dit als afslank middel te gebruiken.af en toe voor de energie op feesten is denk ik wel ok,k gebruik het zelf ook weleens.maar als je dit middel als afslankmiddel gaat gebruiken heb je helemaal geen honger meer en krijgt je lichaam dus weinig voedingsstoffen binnen.ook is het denk ik niet echt goed voor je hart(ik heb er tenminste altijd hartkloppingen van).
Ik gebruik zelf Stackers 3 en ik merk dat het helpt naar de verhoudingen van je lichaam! Vriendinnen van me die echt dik zijn zijn er nml heel snel van afgevallen, en een collegaatje van mij en ik vallen er geleidelijk mee af (wij zijn ook niet echt superdik te noemen ofzo)! Dus tjah..

En die symptomen, het advies dat die man van de sportwinkel gaf was het 3 dagen proberen en dan 2 dagen niet.. Heb je dan geen last van 1 van de bijwerkingen, maar dan ook echt 0,0 last dan kun je ze gewoon slikken. Merk je dat je 1 van de bijwerkingen krijgt dan moet je onmiddelijk stoppen! Als je naar een goede sportzaak gaat kunnen ze precies uitleggen welke soort waarvoor het meest geschikt is!

Succes!
 
Even tussendoor, heeft niets met Ephedra te maken maar op www.becel.nl heb je een voedingsmeter waar je je voedingspatroon kan testen en je een advies kan krijgen.. :-)
Nog even een opmerking naar aanleiding van Fantasy's bericht.. Het is dus de bedoeling dat je je gewone eetpatroon aanhoudt! Als die tenminste niet buitensporig is. Het is niet de bedoeling dat je er gigantisch bij gaat lijnen want het zijn vetverbranders en als je je eetpatroon in 1x omgooit en dan ook nog vetverbranders gaat slikken kan dat slechte gevolgen hebben voor je lichaam! Ik heb trouwens gewoon honger hoor!
 
ik wilde ook alleen ff kwijt da tik er ook ALLES voor over heb om af te vallen maar de stevige mensen kan je daarom niet ineens afvallen omdat ze niet in maatje 3 passen:)
 
sorry,melanie,maar vertaal even dat laatste:)

Ik had er ook alles voor over...de eerste met een maagoperatie in nederland in 1979.

Daarna borstverkleining,bui­kcorrectie,2maal de heupcorrectie...

Heb er een tijd goed uitgezien en gelukkig ermee geweest,betere conditie,voor vol aangezien..maar het etenspatroon zit net als iedere verslaving in je koppie.

Leuk je lichaam afbeulen met crashdieeten,maar er vallen er even hard neer en hartstikke dood dan.

Je moet het op kunnen brengen met goede begeleiding,je eetpatroon te veranderen,af te kicken en eten te zien om in leven te blijven,niet meer leven om te eten.

daarnaast begeleid een naar jou aangepast fitness of gewoon beweginf\gsprogramma en dan tevreden zijn met 1 kilo in de week.


Ik zeg het makkelijk,maar ik weet hoe die hel eruit ziet.

sterkte....
 
ik bedoelde dat dikkere mensne neit minder zijn omdat ze niet in maatje 3 passen:)
 
zesendertig bedoelde ik sorry als ik het typ doet tie het niej:(