2 volgers · 82818x bekeken
donateur
net 1 geslikt........
ibroprofen
ibroprofen
ik had er een stel door elkaar heen geslikt, en ik zag het beeeld heen en weer gaan, een hele grote dikke vent in zn nakie, een atoommodel op een vrachtwagen, een supergrote plastic zak in de boom en ik hoorde een slijptol overgaan in een koor van de kerk... SUPERWOUS echt nie normaal maar wel vet WAS ECHT BRUUT..
blauwe mitsu´s van 237mg.
de gewone blauwe.
die zijn gewoon het sterkst

de gewone blauwe.
die zijn gewoon het sterkst
slaappillen
Heb eens een keer smileys gehad.
Me kamaraad kreeg er een paniek-aanval van.
Licht aan hem zelf zeker.
Het waren blauwen maar ik vind ze maar niks je word er meer vaag van dan wat anders. Beetje teveel van het goeie
Me kamaraad kreeg er een paniek-aanval van.
Licht aan hem zelf zeker.
Het waren blauwen maar ik vind ze maar niks je word er meer vaag van dan wat anders. Beetje teveel van het goeie
groene playstations (2001 geloof ik)
Jaa Salmiakjes!
Toppietoppie. Van die grote plakken, 2 stuivers op elkaar, echte schijven. Handwerk, allemaal een beetje anders.
Waren de 25 piek dubbel en dwars waard in 1989 ofzoiets.
Big smile op je smoel, energiek, tintelende vingertjes en
zin om te huggen met jan en alleman.
Maar ja, dat was 1989....
Kristallen komen tegenwoordig aardig in de richting, die ruiken ook hetzelfde,naar safrol meen ik?
Want die salmiakjes, die zijn echt op......helaas.
Toppietoppie. Van die grote plakken, 2 stuivers op elkaar, echte schijven. Handwerk, allemaal een beetje anders.
Kristallen komen tegenwoordig aardig in de richting, die ruiken ook hetzelfde,naar safrol meen ik?
Want die salmiakjes, die zijn echt op......helaas.
laatste aanpassing
Jaa Salmiakjes!
Kristallen komen tegenwoordig aardig in de richting, die ruiken ook hetzelfde.
Want die salmiakjes, die zijn echt op......helaas.laatste aanpassing 29 december 2005 17:45
Ik denkL heb je er weer 1, maar jij stamt uit mijn tijd en weet duidelijk dus wel waar je over praat. Ik heb zelfs 40 gulden betaald. Je hebt hier mensen geboren in 85 die zeggen ze ook gehad te hebben, maar dat is dus bullshit.

![[020]tripshit[020]](/images/user/240405_1641680.gif)

![[img]www.meb.uni-bonn.de/giftzentrale/xtc/eva.gif[/img]](https://www.meb.uni-bonn.de/giftzentrale/xtc/eva.gif)