Thunderdome '96 (hmm..of '97 )- Global Hardcore Nation
Dat was nog @ Antwerpen joh. Sportpaleis.
Weetnog hoe los ik ging @ setje van Boris Valeo
"Turutuurruu...COMMUNISM!"
Mysteryland 2k3...
VIP kaarten, zonnetje, net 20 geworden.. M'n dag kon niet meer stuk
Ohw ja, en t simpele feit dat ik met meer energie terugkwam dan dat ik er heen ging... Geen enkel feest heeft dat verder nog voor elkaar gekregen bij mij.
ieder hardcore feest is mooi, alleen al vanwege de muziek. maar op raving met nieuw jaar heb als beste vermaakt op un hardcor feest voor zover ik nog weet. al hoe wel ik van ut feest ut minste terug kan herinneren van un feest ooit, voor zover ik nog weet
alle 3 de awakenings festivals en alle hellraisers in sporthallen zuid
donateur
Innercity in Brussel staat me nog goed bij. Daar heb ik een techno ervaring meegemaakt met o.a. Acid Junkies live en Ken Ishii live, dat was onbeschrijflijk. Vooral ook het einde met Zino. Elke keer als hij de bass van de nieuwe plaat erin gooide, raakte het signaal overstuurd waardoor na enkele seconden de draaitafels stoorden en hij de oude plaat moest wegtrekken. Maar de manier waarop elke nieuwe plaat erin werd gesmeten en de reactie van het uitzinnige publiek als de bassen overstuurden en er een hels technogeweld klonk was waanzinnig. Deze hele nacht was verbazigwekkend en overweldigend. Ook vanwege het industriele podium van golfplaten met 3 kleuren spots. Deze is het mensen.
Al de I Love Techno's waren wel heftig.
Dance Valley heb ook altijd een perfecte sfeer, en Mysteryland en DefQon waren ook heftig. De eerste Innercity was ook leuk en ik vermaak me eigenlijk helemaal op Awakenings incl.festivals. Het zou niet eerlijk zijn als ik Sensation 2000 vergeet met Carl Cox en der Meister Sven Vath. Concept in Den Haag was ook wel bruut..vooral de eerste en Dance Terminal in Antwerpen had ook zn charmes. De impulz feesten zijn ook goed en Teqnology mis ik ook niet meer. Misschien moet me beste feest nog komen. Heb eigenlijk maar een kutfeest meegemaakt en dat was trance energy
donateur
Mysteryland 2000! Bussloo.... het laatste jaar dat het nog snachts was! en er een vette oldskool tent was!!
verders heb ik maar 1x een echt kutfeest gehad.... en dat was hardhouse the explosion!