Partyflock

Forumonderwerp · 609587
4215x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 5 juli 2003 om 22:00

Waarschuw beheerder
White:
Marnix
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Marco V
Johan Gielen

Black:
Benny Rodrigues
Michel de 'H'eij
Takkyu Ishino
Dana
Kai Tracid

Ziet er in mijn ogen beter uit dan vorig jaar.
Wat is jullie mening?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:(

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Weer hetzelfde heh..... Al moet ik wel zeggen dat er ietsie meer kwaliteit in huis is gehaald... Vindt Armin goeie sets hebben, echt lekker voor in de auto, alleen de black is voor mij geen speciaal, had beter werk verwacht, wat HARDER!! :D:D Ik ga toch niet, voor mij was Sensation 2000 de beste, SUPER!!! :D:D:D De series daarna kregen een hoog TMF Gehalte, maar met deze line-up krabbelt het langzaam terug.... BTW, Michel de Jeij, die ken ik niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
haha nou geen sensation voor mij!
Waarschuw beheerder
sens black gaat hopenloos mislukken!
drie dj's die best funky/ diepe techno draaien en twee hardstylers?

dat lukt toch nooit! Als hardstyle en techno gecombineerd worden zet er dan wat van die schranzgasten neer! Remus, Rush etc.

dom bezig!

Line up van white, leuk maar die Marco V en vooral Johan Gielen stellen me diep teleur!

ben blij dat ik hier iig niet heenga!

AWFS03 it is!
Waarschuw beheerder
dit gaat zo fout deze line up van black
dan komen er zeg maar 15/20 duizend man puur voor dana tracid en de naam sensation black.
en dan gaat iemand als Benny Rodrigues ,Michelde 'H'eij
Takkyu Ishino draaiuh damnzz id-t waar ben je mee bezug
als je dana en tracid om ruilt voor cox en rush heb je tenminste nog een zinvol concept.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sens black gaat hopenloos mislukken!
drie dj's die best funky/ diepe techno draaien en twee hardstylers?

dat lukt toch nooit! Als hardstyle en techno gecombineerd worden zet er dan wat van die schranzgasten neer! Remus, Rush etc.

Ja helemaal mijn mening.... ach ja, ik ging sowieso toch niet :)
Waarschuw beheerder
Ik moet er niet aan denken om daar naar toe te gaan :kots:

sensatie wit ,zwart ,geel of bruin allemaal walgelijk :S :kots:

Waarschuw beheerder
Ik ga zelf ook niet (Loveparade), was echter benieuwd wat men van de line up zou vinden.

2DNS: sorry hoor, is al aangepast.

Waarschuw beheerder
donateur
Laten ze op de BLACK toch eens een harde line-up neerpleuren.......... :[ Valt me zwaar tegen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vorig jaar naar Black geweest, diep teleurstellend, denk dat het dit jaar niet veel anders is...
Waarschuw beheerder
donateur
Die line-up van White is nog best wel aardig! :D

Maar komt toch teveel TMF publiek op Sensation + dat het me ook beetje te duur is, dus ga toch lekker nie :P

Die van Black vindt ik echt 10x niks...:S

Zet dan, net als wat Jensen zegt, daar wat DJ's neer die harde techno draaien en niet van die "slaaptechno" ;) DJ's...
En Kai Tracid draait ook echt geen hardstyle, meer hardtrance alla Cosmic Gate...

Ook dit jaar geen Sensation voor mij :)

Waarschuw beheerder
White is zowieso het geld niet waard en dan is het bovendien AWAKENINGS festival, met een 100.000 x betere line up voor minder geld, mijn mening voor black is ook, maak er een schranz line up van anders krijg je hetzelfde gezeik als vorig jaar. Ik ga mn geld sparen en ga wel naar 2 vette festivals Awakenings en ILT!

Waarschuw beheerder
donateur
Er is ook een Sensation Blue....
[img]http://www.senseo.nl/images/ph_oversenseopagina3.gif[/img]:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Whaha wat een lacher dit........noemen ze dat een line-up:S
Waarschuw beheerder
nu weet ik zeker dat ik niet ga :D
Waarschuw beheerder
alleeen Kai Tracid kan leuk zijn als ie wat lekker oud gaat draaien maar de rest :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat ID-T dit ook leest....:D

Waarschuw beheerder
Wat een CRISIS line up , ze mogen blij zijn dat ze met 2 avonden bij elkaar 1 keer de arena volkrijgen, als ik zon line up als deze zou krijgen voor 10 euro, in een nighttown ofzo, dan zou ik zelfs niet gaan :S, der zitten ook echt geen publiekstrekkers bij ofzo, tzijn allemaal een beetje standaard dj's

ik wens ze alle succes :)
Waarschuw beheerder
id-t krijgt dit wel te lezen. da ken je op rekenen.......... alleen wie zijn wij. er zijn genoeg breezers en tmf-ers die er wel heen gaan. ach ja. masaal boycot op PF zou misschien helpen. nobody 2 sensation black :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jezus, gaat Sensation naar de knoppuh of zo??
ID&T draait al zo slecht met hun gedoe door de radio, gaan ze hun feesten ook nog is verknallen??
Black is gewoon echt niet relaxt.
Wel beter dat ze Ferry Corsten naar White hebben gehaald, Marco V gaat ook wel, maar hoort die niet op Black dan? :-p

Waarschuw beheerder
na afgelopen zaterdag marco v op sjokkerz te hebben gehoord,kan ik niet geloven dat ie nu op FUCKING SENSATION WHITE staat :(:(
geen sensation voor mij dit jaar,AWFSO3 wordt het helemaal :)

Waarschuw beheerder
wat een kut line up van black Michel de Heij en
Takkyu Ishino wat bezielt ze om op zo'n gaar kut feest te gaan draaien. Ik ga zeker niet naar dit kutfeest.:(

Waarschuw beheerder
Dana en Johan Gielen is al genoeg voor de BrEezAh'S dit gaat sneller uitverkocht raken dan de TMF awards.
Waarschuw beheerder
haha en die waren binne 1 uur uitverkocht :P

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
nah, nu is het dus ook duidelijk geworden dat ik dus ook niet naar sensation black ga.
wa een bagger lineup zeg, en daar moet je dan 50 pleuro voor betalen :S
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had zeker willen gaan, maar ik heb nu toch echt mn twijfels :S:S:S

Toch maar niet denk ik :(:S

Waarschuw beheerder
Ik mis Erick E!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf ook lekker thuis !

Weet je wat de pest is ? Dat het toch wel uitverkocht gaat, met de huidige breezah-generatie :S

Helaas maar waar.

Waarschuw beheerder
donateur
En ik Jean:D:D en boozywoozy, jan vayne, en ski jay cor:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
en weer iets van 50 pleuros voor 5 dj's hahahaha, mij niet gezien!

Waarschuw beheerder
Geen Sensation meer voor mij.

De eerste 2 waren heel erg gaaf, top sfeertje alles gewoon helemaal super.
Allen vorig jaar is het zo tegen gevallen....
....Nee echt niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op marnix na zelfde line-up as afgelopen Qontact en daar was PvD, Scot Bond en Judge Jules nog es bij, veel te saaie line-up voor zoveel geld maar goed ze zullen wel weer zeggen, Sensation gaat niet alleen om de line-up ofzow maar persoonlijk vind ik em erg tegenvallen ja en black ga ik sowieso nie erg jammer dit...

Waarschuw beheerder
donateur
2 Atletico: Whehehe, populair zeg die Senseo line-up... snap dat niet, .... JAWEL HOOR!!!:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga voor het eerst sensation overslaan
hier ga ik geen 55 euro voor neerleggen(als het niet nog duurder is)

Waarschuw beheerder
donateur
echt geen reet aan! Zoiets kan wel wanneer er meerdere zalen waren dus bijvoorbeeld een hardstyle zaal, hardtrance en techno. Maar tis een area dus je moet al van vele muziekgenre's houden wil je daar een btj fun hebbe!Waarom niet alleen lekkere hardstyle?? denk dat dat toch de meeste mensen aan zal spreken! kijk maar naar Q-dance wat voorn feesten die weg geven met hardstyle! en ze werken notabene nog wel samen ident en Q!!! Maar goed wie ben ik? gewoon een hardstylefanaat :D:D:D:P:P:P:D:D:D:b­ounce:
Waarschuw beheerder
Enige wat trouwes wel positief is aan de Sensation White line up is dat er maar 1 gast tussenstaat die clubby draait ennuh raar dat ene jaar marco V op black staat en nu weer op white. Ik vraag me gewoon weer af waarom ze geen internationale toppers op Sensation uitnodigen maar goed we zullen wel te kritisch zijn ofzow :S

Waarschuw beheerder
Tjeerdo Tjeerdo Tjeerdo! Waar ben je jongen? Je moet dit toch ook gewoon triest vinden. Vorig deed ID&T nog de moeite om mensen te trekken, WILLEN jullie dat er gewoon niemand komt?

Ik weet dat het concept meer om de sfeer gaat, maar met zo'n line-up gaat er echt niet 1 liefhebber dus van sfeer zal er weinig sprake zijn. 30 reacties en NIEMAND die gaat... vorig jaar was het ook al twijfelachtig maar toen gingen een hoop PF'ers nog. WILLEN jullie gewoon niet dat er mensen komen? Het zou me niks verbazen als jullie Black moeten gaan aflassen wegens te weinig verkochte kaarten...

Precies wat iemand hierboven al zei: als deze line-up voor 10 euro in een of andere boerenzaal stond dan ging ik nog niet.

Ik hoop echt dat iemand van ID&T dit leest en zich eens HEEL goed achter zijn oren gaat krabben. Ik weet dat er altijd onterecht veel gezeken wordt op ID&T, maar als je zulke feesten gaat geven, sorry, dan verdien je geen bestaansrecht.

Waarschuw beheerder
Echt meesterlijk gewoon, nog nooit zo'n bout line-up gezien voor de Black version. Suc6 ermee !!

Waarschuw beheerder
2 DNS: U bedoelt?

Waarschuw beheerder
donateur
UHM hoe zeker is deze line-up?

Waarschuw beheerder
ALs ze bij black gewoon die Dana er tussen uithalen, kann het voor de technofans wel lekker worden, want Kai Tracid vind ik toch niet echt hardstyle...

Waarschuw beheerder
donateur
Atletico, een verhelderend PB is aan U.... ;)
Waarschuw beheerder
Ach Robske, ik heb jou nog nooit positief zien posten over ID&T dus als je het niet erg vindt gaan jouw woorden het ene oor in en het andere oor uit...

Van de 10 feesten per jaar zijn er niet 10 hetzelfde. Ik kan het elk jaar weer zeggen, Sensation is bedoeld voor mensen die een bijzondere nacht uit willen.

Voor de standaard feesten ga je maar naar de standaard feesten, er staat niemand met een pistool op je hoofd die je dwingt om een kaartje te kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
hoef je niet gelijk Benny af te gaan kraken

weet je hoe hard die gast kan draaien af en toe?

NERD!

Waarschuw beheerder
DNS: Bedankt!

Tegen iedereen die het niks vindt, kan ik maar 1 ding zeggen: Ga iets anders leuks met je geld doen, voorkom je ook dat je achteraf teleurgesteld bent en jezelf afgezet voelt. Sensation is toch binnen de kortste keren uitverkocht en volgend jaar weer.
Waarschuw beheerder
Nee, zeker geen goede line up.. Kijk naar black.. Dana na Takkyu Ishino (als ze ook daadwerkelijk na elkaar draaien.)
En sowieso, in de Arena kan je geen goed feest geven! Een beetje intieme sfeer is toch wel leuk op een feest.

Waarschuw beheerder
Benny is zeker wel relaxed, maar wat tjeerdo inderdaad zegt Sensation is voor mensen die een bijzondere nacht uit willen, maar kost dat bijzondere dan zo veel geld...???Sensation is voor al die carnavalsclubs die normaal nooit naar houseparty's gaan blijkbaar.

By the way, wel jammer dat we TJEERDO hier eerst altijd moeten smeken om een reply, terwijl meneer op andere forums wel gewoon reageert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja Tjeerdo dat is ook weer gedeeltelijk onzin

ik ga elk jaar trouw naar sensation en het eerste jaar stond er zo´n geile line-up

Carl Cox, Sven Vathe, Tiesto...

dit gejank kun je wel weer op pf schuiven, maar het valt iedereen op dat de line-up minder wordt
damn je kan wel doen alsof het nu een dagje uit is naar sensation, maar dat is zeker niet zo geweest
na het eerste jaar is jullie opgevallen hoeveel geld er te verdienen is met sensation en daarom nu op deze manier
zet een mindere line-up neer en de echte liefhebbers blijven weg en het raakt toch uitverkocht zodat alle dagjesmensen er aan kunnen ruiken en het feest helemaal super bekend wordt
waarom worden de trouwe bezoekers en jullie weten dat die voornamelijk voor de line-up komen niet beloond?

begrijp me niet verkeerd
er staan best leuke djees bij
maar je denkt toch niet dat ik weer wil aanhoren dat er techno djees uit worden gefloten etc
laatste aanpassing
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
ik weet het nog niet....wellicht juist door het niet verwachtte kan het een vet feest worden,
Waarschuw beheerder
donateur
niet alle gedeelte van ID&T zin slecht, moet zeggen dat ik me op de 3rd Movement op Mystery Land van afgelopen jaar wel super heb vermaakt;p

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Whahaha dit kun je toch niet een serieuse line up noemen. Is meer een line down.

Jezus wat een gerotzooi. Helemaal black slaat nergens op Eistyle en Techno door mekaar heen :S
Waarschuw beheerder
van vorig jaar idd al vet spijt 55 euro!
En die line up was al 100 keer beter als deze zeg ik zelf en vorig jaar was het al 10 keer niks.
Dus nu 1000 keer niks jezus id&t is idd de slechtste organisator geworden in een paar jaar.
Stelletje op geld beluste wolfen!
Waarschuw beheerder
IDD Beetje respect voor Benny Rodriques(beste talent van de laatste tijd! gooit z'n soul erin)...Jammer dat hij overigens op Black draait daar hoort hij wat mij betreft niet thuis. Ennn voor mij ook geen Sensation dit jaar. Gelukkig keuze zat aan feessies dus voor iedereen wat wils.
Waarschuw beheerder
benny Rodriques deze dinsdag nog gehoord viel me zwaar tegen! Wel relaxt hoor maar tegen die tijd is awake festival en dat is idd pas een line up.
Voor iets van 20 euro minder 25 dj's meer en ook alleen maar toppers!

Waarschuw beheerder
tja ach ik zou er toch niet heen gaan. dus maak me er weinig zorgen om. wel jammer voor de mensen die zich op een echte goede line-up hadden verheugd. maja het is en blijft de keus van ID&T he. iedereen die een vet feest wil moet dan maar gewoon naar defqon gaan! daar heb je bijna alles wat er is!

oh enneh.. Tjeerdo..
dat geluid in de HS op shockers. je zult er al heel wat over gehoord hebben. maar toch beetje jammer hoor. zeg dan gewoon dat je eigenlijk geen hardstyle op shockers wil.

Waarschuw beheerder
2 Tjeerdo ik ben het niet met je eens over dat nachtje uit. ik denk toch ID-T een kijkje moet nemen in het buitenland hoe het er daaraantoe gaat al die dingen die je krijgt daar op een feest voor mider geld dan sensation of shockers.
Waarschuw beheerder
Zeg GroovyLoco, mag ik zelf bepalen op welke sites ik mijn tijd doorbreng? :S

Kijk eens bij de top 30 van favoriete artiesten, de eerste DJ die me daarvan echt kan boeien staat ergens op de 14e plaats. Ik heb niets met hardstyle en hardcore vind ik ook niet meer zoals het geweest is. Ik vind dit gewoon een website vol mensen die niet kunnen nuanceren en een hoop schreeuwerds die denken dat zij wel even zullen bepalen wat er gebeurt.

Neem zo'n reactie als van Partyflock Forum Nar, en dan verwachten mensen hier serieus dat ik respect daarvoor heb? Bekijk het even zeg! Wij geven een feest, wij hebben daar onze ideeen bij en als dat niet aanslaat is dat heel jammer voor ons. En het is aan de bezoekers om te bepalen of ze wel of geen vertrouwen erin hebben.

In het eerste geval mogen ze een spectaculaire avond verwachten in een entourage die GEEN EEN ANDER FEEST ter wereld heeft. In het tweede geval besparen ze zich 57 euro plus wat geld voor consumpties en kunnen ze die besteden aan twee andere standaard feestjes waar de muziek wel helemaal naar hun gading is maar die ze een week later alweer vergeten zijn.

Ik snap niet waarom mensen kwaad kunnen zijn, je hebt toch zelf de keuze? Ik word toch ook niet kwaad als ik hoor dat een regisseur die ik erg goed vind een paar acteurs heeft gekozen die ik niet trek. Dan ga ik niet naar die film of ik neem die acteurs voor lief.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik "mis" Jean ook wel op deze lineup had em wel compleet gemaakt denk ik zo :P

En sja wij als die hard partygangers behoren nu eenmaal niet meer tot de doelgroep van Sensation jammer maar we moeten ons dr maar bij neerleggen ofzow :(

Waarschuw beheerder
Tjeerdo:

Ik kan me voorstellen dat het zo over komt, waarschijnlijk heb je de positieve dingen van mij gewoon niet onthouden. Ik heb een supertijd gehad op Mystery Land, Innercity, Shockers... beetje flauw dus om te zeggen dat ik me alleen maar negatief uitlaat over ID&T.

Ook een beetje jammer dat je alleen op mij reageert, hoeveel positieve reacties heb je hierboven al geteld? Ik zie er niet 1. Ik was sowieso niet van plan om te gaan, kom amper nog op grote feesten, maar ik verbaasde me er gewoon echt over... jullie hebben toch wel iets geleerd na de kritieken van vorig jaar? Als je al deze reacties leest dan moet er toch een lampje gaan branden?

Waarschuw beheerder
Sensation is:

KUT!!!!!! NOOIT MEER.

Waarschuw beheerder
Tjeerdo zegt: In het eerste geval mogen ze een spectaculaire avond verwachten in een entourage die GEEN EEN ANDER FEEST ter wereld heeft. In het tweede geval besparen ze zich 57 euro plus wat geld voor consumpties en kunnen ze die besteden aan twee andere standaard feestjes waar de muziek wel helemaal naar hun gading is maar die ze een week later alweer vergeten zijn.

Spectaculair is als bijna iedereen stil staat op de muziek, dj's uitgefloten worden, mensen die normaal nooit naar feesten gaan nu wel komen. Ik kan me niet veel meer herinneren van Black vorig jaar terwijl ik me shockers en Innercity wel herinner. Ik vind het geldklopperij dit feest en gun iedereen die wel gaat een topavond.

Weet je wat spectaculair was MANUMISSION in de Privilege op Ibiza dat is pas een feest, daar kan Sensation never nooit niet aan tippen.
Waarschuw beheerder
Pfff... denk dat je daar volgende week zondag anders over denkt...

Maar in Nederland kan je het toch nooit goed doen... :S

Waarschuw beheerder
hoe bedoel je ik denk dat je daar volgende week zondag anders over denkt en op wie reply je dan Tjeerdo???
Ik denk dat je daar Tiesto in concert mee bedoelt of niet, dat wordt zeker wel een topfeest met alleen maar liefhebbers en ik hoop dat het ook spectaculair is, maar ik vind het jammer dat het kwaliteitsniveau van Sensation omlaag gaat, vorig jaar was al niet super die jaren ervoor wel, maar kun je ons ook even uitleggen wat jullie gedachtegang is bij Sensation.

Waarschuw beheerder
donateur
Diep triest dat Sensation met het jaar slechter word! Hoe goed het eerst was de slecht is het nu:S

En Tjeerdo wat een onzin dat van

Ik kan het elk jaar weer zeggen, Sensation is bedoeld voor mensen die een bijzondere nacht uit willen

Het is een feest geen kinderdisco!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies, en ik vind dat er een hoop kinderachtige ventjes hier heel kinderachtig bezig zijn. Benny Rodrigues een homo noemen, wij kunnen de K....r krijgen en zijn geldwolven.

En dat alleen maar omdat een line-up niet naar wens is...

Laat iedereen die zelfs maar twijfelt gewoon thuisblijven en niet met halve tegenzin toch komen. Achteraf mag je dan naar de mooie foto's kijken van hoe het was... :)
Waarschuw beheerder
PFFF onzin praat. mooie fotos lik me bil. fotos vol met tmf kinders. is zeker toevallig dat dana daar staat he. dood en dood zonde dat jullie niet 3 areas doen. dan heb je ook een bijzonder nacht alleen dan wel waar voor je geld.
Waarschuw beheerder
Ik zou al niet gaan, maar nu ga ik al helemaal niet! :|

Waarschuw beheerder
Qontact Eindhoven was ook een kutfeest en die foto's zijn ook mooi, dus dat zegt helemaal niets....Die mensen die hier zitten te zeiken, gaan wel naar veel feesten al jaren lang dus die mogen best hun mening kwijt, maar ID&T richt zich met Sensation liever op BrEezAh'S en carnavalsclubs.
Waarschuw beheerder
57 euro(excl. 3 euro)(132 GULDEN!), dus in totaal 60 euro.
Dat is dus, 2x Qlubtempo
12x de Bridge.
:P

wat een dramatische line-up voor zoveel euro's!
Waarschuw beheerder
haha voelt hij zich ff op zn pik getrapt...

sensation black, allemaal goeie dj's hoor maar ze passen absoluut niet bij elkaar!!
en het is zeker afzetterij 2001 ging, vette sfeer enzo. 2002 black???!! beuken?? harde muziek?

jezus wat een aanfluiting gelukkig had ik gratis drank

Waarschuw beheerder
donateur
grooveloco: Carnavalsclubs whahahahaha LOL (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: :gaap: :gaap: :gaap:

BORING!!!!! Ik wilde ook al niet gaan, maar dacht dat een overdonderde line-up daar misschien nog iets aan kon veranderen :/ Maar deze line-up werkt niet echt overtugend. :) Mij zal je er niet tegen komen!! Hoe verzinnen ze het?!! :z :z :z

Voor de mensen die WEL gaan: Veel plezier! :flower:

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tjeerdo gaat in z'n eentje dus het wordt vast een superfeest als we hem nu al moeten geloven.

Toch ook een beetje jammer dat bij onze vrienden op S2D er hetzelfde over gedacht wordt als hier...Oooh even een kijkje nemen op breezah.nl en tmf.nl daar staan ze vast allemaal al te juichen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
id-t the biggest the best the breezerist :P. en tjeerdo heeft absoluut gelijk dat het een bijzondere nacht word. De grootste breezer meeting in nederlandse historie is 1.
De ergste(erger misschien wel) grafstemming op een feest sinds vorug jaar sensation is 2.
bijzonder in het feit dat er nog nooit zoveel publiek wat niet bij mekaar past in 1 zaal word gestopt is 3. tjeerdo nu jij weer. ga je mij ook afkraken nu
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is betrekkelijk Appie... of denk je dat jouw criteria de enige juiste zijn?

2 Groovyloco: De enige keer dat ik uitleg hoe wij Sensation zien en wat de rest hier daarvan vind zal me een zorg zijn.

Er zijn in Nederland elke week weer honderden feesten. Grote en kleintjes. En 95% daarvan is precies hetzelfde als de rest. Standaard line-up, zaaltje, misschien een of twee lasers, geluidsetjes dat je voor een paar duizend euro huurt. Een of andere 'stoere' naam die 9 van de 10 keer allerminst origineel is en gaan! En vaak zijn dat hele leuke feestjes.

Dan heb je nog de wat grotere feesten waar ook wat DJ's staan uit het buitenland. Deze kosten meestal zo rond de 30 euro en zijn al wat professioneler aangepakt, hier en daar al wat leuke decoratie en een paar duizend man publiek. Hartstikke leuk!

Dan heb je de grote feesten die maar eens per maand plaatsvinden en waar de organisaties echt maanden mee bezig zijn. De productiekosten en risico's zijn hoog maar het publiek weet wat het ervoor terugkrijgt en is daarmee tevreden.

Al met al kan je stellen dat 95% van de feesten per jaar onder een van deze categorieen valt.

Sensation is anders. Sensation is een danceshow waar zoveel gebeurt dat de muziek niet voorop staat. Het maakt dus niet zoveel uit wie er draait als er maar een redelijke lijn in de avond zit. Iemand die van techno houdt en open staat voor alles wat er in de Arena te zien is kan zich ook prima vermaken terwijl Dana aan het draaien is. Niet voor niets zijn de tribunes open. Sensation is niet alleen om te stampen en te beuken. Wie dat wil kan elke week keuze maken uit tientallen 'stampen en beuken' feestjes.

Sensation is juist bedoeld als tegenhanger voor de standaard feesten die er in de dance te zien zijn. Sensation is dus ook bedoeld voor mensen die eens wat anders willen dan wat ze normaal al elke week beleven. En wij zorgen ervoor dat ze genoeg te beleven hebben en zich geen moment hoeven te vervelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nu weer jij he. et moet bijzonder zijn he. standaar feesten wat doet dana daar dan. oh ja die trekt 20 duizen breezers aan maar ja dat maakt die nacht juist zo speciaal he. biggest meeting ever for breezer. et zal allemaal wel joh .ik ga gewoon niet ik lees dit topic gewon lekker op et moment van sensation en daarn de verslagen.ma die zulle wel positief zijn. want ik denk niet dat er veel echte partygangers zullen gaa. meer van die lui die denken van eej laat ik is is gaan kijken hoe zon feest is. dana komt toch dus zal wel goed zijn

Waarschuw beheerder
je komt naar een feest om te dansen en te feesten en niet om op de tribune te zitten..Standaard line up uhhhh DANA,Johan Gielen, Marco V, goh daar had ik nog nooit van gehoord.
Maar ok jij je zin, Sensation is dus inderdaad voor mensen die een keer wat anders willen, dus dingen kunnen bekijken, 2 vuurpijlen, 3 rotjes, 5 bodypaint danseressen, 2 theatergroepen en fantastisch ronddraaiend podium...
Zoals ik al zei bij MANUMISSION in de Privilege op Ibiza daar wordt je continue vermaakt en zijn er vette shows, maar bij sensation is het een poppenkast vergeleken bij dat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
black gaat idd helemaal nergens over maar white vind ik toch wel de moeite om naar toe te gaan
armin van buuren ferry corsten marco v zijn stuk voor stuk gewoon super dj's en niet bepaald breezer, alsof trance alleen maar breezer is, dat is gewoon zwart wit kijken vind ik. ik versta onder breezer dj's dj jean, clubheads, jan wayne, boozywoozy. jean is er niet, gielen mag misschien wel een breezernaam hebben maar hij draait wat het publiek wil. vorig jaar was gewoon een slaapfestijn, en marcello op het einde was echt gewoon ANTI CLIMAX, maar de sfeer die er hangt en de show is gewoon mega en ik ga er gewoon weer heen dit jaar(voor de duidelijkheid ik heb schijt aan breezercultuur:p)
Waarschuw beheerder
Eens temeer blijkt wel weer dat discussieren met Partyflockers niet mogelijk is. Ik heb het over een standaard feest Groovyloco. En ik heb dacht ik net uitgelegd dat WIJ vinden dat op Sensation de line-up ondergeschikt is aan het totaalconcept.

Dan kan je daar mooi onder die palmboom staan en een beetje moeilijk doen over Breezers maar ik zie toch echt geen onderscheid tussen jou en die Breezerkids. Voor mij ben je gewoon hetzelfde, niets meer en niets minder... Hoewel het feit dat je denigrerend doet over andere mensen die naar feesten gaan niet bepaald in je voordeel spreekt. Of neem onze makker Appie die heel stoer brult dat hij niet gaat. Ventje, je bent 17... je MAG nog niet eens naar binnen...

Jullie vallen wat mij betreft onder de Partyflock regel: Als er meer dan drie moeilijke woorden in een reply voorkomen haakt de helft hier al af. Gelukkig heeft de andere helft voldoende inhoud om deze site niet helemaal tot een lachertje te doen ontaarden. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het commentaar richt zich eigeluk ook alleen op black hoor Voicie. white is nix mis mee maar echt geen bijzondere exclusieve line up. die zo bijzonder is wat tjeerdo beweert. en wat kom je wijs praten over dat mensen hier moelijke woorden niet begrijpen dat geeft al aan hoe dom jij bent.
je vind je zelf heel wijs,. je weet het allemaal zo goed. daarom lult ook bijna iedereen heer tegen je in, omdat ze allemaal zo dom zijn he. ja joh. vast wel makker. en omdat ik 17 ben weet ik nix ben ik dom snap ik moeilijke woorden niet kan je deze site niet seriues nemen. get a life. dat zeg al weer geneog over hoe kortzichtig jij bent.:GAAP:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat beweer ik ook helemaal niet melkmuiltje. Je bent nog te nat achter je oortjes om een normale tekst te lezen. Dat heb ik namelijk helemaal nergens gezegd.

En zolang ventjes als jij hier een beetje herrie lopen te maken kan ik deze site echt niet serieus nemen en dat betekent dat de reacties van mensen die het wel begrijpen ook beantwoord zullen blijven. Ik heb alweer genoeg vrije tijd voldaan hier... :P
Waarschuw beheerder
en dat zeg je niet nee. maar daar komt het wel op neer snuggles
Waarschuw beheerder
JEZUS die is KAAS die line up...pff dikke poep hier ga ik niet naar toe..

laterz
Waarschuw beheerder
Nah suc6 met Sensation enzow ik denk dat iedereen gewoon erg baald dat ID-T de nadruk niet meer legt op de line up omdat ze dat in het begin volgens mij wel degelijk gedaan hebben. De show rondom Sensation is ook wel zeer indrukwekkend maar de line up zou dan toch de slagroom op het toetje moeten zijn. Laat dan gewoon de DJ's weg en zet een megamix op van een paar uur als de DJ's er toch niet toe doen ofzow...

Waarschuw beheerder
he tjeerdo laat iedereen lekker zijn mening hebben hier, niemand heeft jouw gevraagd je mening te VERKOPEN of het schandalige beleid van id&t te verdedigen.
als jullie het nodig vinden om 57 euro te vragen voor een "danceshow" moeten jullie dat weten.
ik zie het verschil ook niet tussen een danceshow en een party maar goed.
verder is partyflock er om de danceliefhebber te informeren en hun mening te geven, dus niet voor mensen die voor een sul die bij een organistie werkzaam is en hun product probeerd te verkopen.
verder gebruik ik liever makkelijke woorden en wordt ik niet graag vergeleken met andere mensen.
prettig weekend
Waarschuw beheerder
Nee, daar komt het helemaal niet op neer want in tegenstelling tot die woordenbrij die jij hier neerzet en waar geen touw aan vast te knopen is ben ik heel duidelijk in wat en hoe ik het neerzet...

Ga me dus geen woorden in de mond leggen omdat je eigen verstandelijke vermogens tekort schieten...

Lees even terug Plus4 dan zal je zien dat Groovyloco me vroeg wat onze filosofie achter Sensation was. Daar wil ik best op antwoorden. Dat er dan wat Jan-Hagel meent zich ermee te moeten bemoeien is minder en daar laat ik het maar bij...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ tjeerdo. mag ik weten waarom jullie niet voor een "all techno" of een "all-hard_vulin" concept kiezen?

is het vorig jaar niet gebleken dat deze stijlen niet supergoed samengaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor maar een feest draait wel degelijk om de muziek!!!

Op Awakenings heb je 5 lasers hangen vuurwerk en 10 keer betere muziek!!!
En daar betaal je 37euro.........dus tsja

Waarschuw beheerder
Tjeerdo als jij mij tot het Breezah gehalte wilt vernoemen is dat jouw goed recht, ik loop al jaren mee en vindt gewoon dat het concept Sensation verneukt wordt/is...Toch wel jammer dat 95% die hier en op S2D posten het meer met mij eens zijn dan met jou, toch twee forum sites waar veel jongeren komen die naar feesten gaan en daar allemaal hun eigen mening over hebben.
Ik ga me verder niet meer druk maken, want dat is het me allemaal niet waard, ik wens de mensen die gaan heel veel plezier..
Waarschuw beheerder
haha hoor die sjap dan. met mijn verstand is nix mis hoor. alleen met jou oren wel volges mij. je kan het niet zo goed hebben dat iedereen sensation afkraakt ouwe. En wat loco zegt. veel plezier voor de mensen die wel gaan. en tjeerdo ik hoop ook wel dat het een suc6 word hoor... im out. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste Groovyloco: het concept is precies hetzelfde als vanaf de eerste editie... toen stonden Jean en Carl Cox ook in dezelfde zaal. En de tweede editie hadden we ook Roog die toch heel anders draait dan Marco V.

Pas toen duidelijk werd dat er mensen waren die toch wat hardere muziek wilden horen zijn we vorig jaar overgestapt op Black waarbij techno en hardstyle geprogrammeerd waren. Dit jaar is daar hardtrance aan toegevoegd. Waarom?

Omdat we genoeg mensen zijn die van meerdere stijlen houden en omdat we ook niet vastgeprikt willen zitten op 1 bepaalde stijl. Muziek evolueert en daarom is het goed om verschillende stromingen te hebben zodat je niet als een bepaalde stijl ineens inzakt een heel nieuw concept moet bedenken. Het is kwestie van vooruitkijken.

Verder bewijst Mayday al tien jaar lang dat je best in een ruimte meerdere stijlen kan houden.

En dat is echt mijn laatste reply in deze. Ik ga me echt niet laten uitschelden door nobody's die mij wel even zullen vertellen hoe het zit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En dat is echt mijn laatste reply in deze. Ik ga me echt niet laten uitschelden door nobody's die mij wel even zullen vertellen hoe het zit.

geef hem eens ongelijk?
beetje jammer! heb je eindelijk de mogelijkheid om je visie duidelijk over te brengen, wordt die persoon weggehoond! Erg trieste houding hier!

Ik had nl. nog wel wat vragen :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uhhhh heeft er iemand vorig jaar Hardstyle en Techno gehoord???:S:S:S Jah het laatste uur met dana!!!!

Waarschuw beheerder
Ik hou ook van verschillende muziek stijlen, maar kom dan met vernieuwende namen...Ik hoop dat jullie deze keer een vette show neerzetten voor de mensen die gaan en wens iedereen veel plezier.

Waarschuw beheerder
2 Jensen: Stuur je hem toch een PB, lukt het misschien wel om een normale discussie te hebben.
Waarschuw beheerder
het commentaar richt zich eigeluk ook alleen op black hoor Voicie. white is nix mis mee maar echt geen bijzondere exclusieve line up. die zo bijzonder is wat tjeerdo beweert. en wat kom je wijs praten over dat mensen hier moelijke woorden niet begrijpen dat geeft al aan hoe dom jij bent.
je vind je zelf heel wijs,. je weet het allemaal zo goed. daarom lult ook bijna iedereen heer tegen je in, omdat ze allemaal zo dom zijn he. ja joh. vast wel makker. en omdat ik 17 ben weet ik nix ben ik dom snap ik moeilijke woorden niet kan je deze site niet seriues nemen. get a life. dat zeg al weer geneog over hoe kortzichtig jij bent. laatste aanpassing: 2 mei 2003 15:28

Op zich heeft Tjeerd met wat hij hier zegt 100% gelijk. Het overgrote deel van hier lult met de massa mee (daarom lult ook iedereen ertegen in). Tjeerd heeft best wel smaak (als hij die zou mogen verkondigen), hij weet wat goede techno is en kan best goed verkondigen wat hij wilt (zij het soms een beetje verdraaiend ;)).
Even voor de mensen die hier zo zeuren over black he.
Jullie vinden het geldzuigerij wat ID&T hier doet, jullie willen Hardstyle dj's. Ehm......
Zeg ik nu niet al genoeg? Of is dat weer te hoog gegrepen??
Bekijk jullie top 30 eens!! Vinden jullie jezelf dan nog zo enorm wetend waar het om draait?? Mijn eerste held komt pas op 20, en zelfs die valt buiten mijn genre. Een Cosmic gate, BuzzFuzz, Pavo, Luna etc. allemaal hoog bovenin. Ehm.....
Jullie weten waar het om draait? Ik word er een beetje moe van om zo'n mennekes te horen.

Er is geen een forum waar het woord k..... zo vaak in de mond genomen wordt, waar trance, techhouse en ander rustige mzuiek mensem homo's genoemd worden.
Boordevol vooroordelen enzo. En maar denken dat ze slim zijn....

Niet dat ik enorm tevreden ben met de line-up, maar dit slaat alles hier.
Waarschuw beheerder
wellus nietus, wellus nietus,
ik heb gelijk, neeh ik!
pffffff :gaap:
Waarschuw beheerder
2 tjeerdo:
ik weet niet wat jij onder discussieren verstaat maar het afzeiken van een ander kan ik daar niet echt onder verstaan, discussieren is volgens mijn definitie een standpunt verdedigen door middel van goede argumenten en niet door middel van het afkraken van mede partyflockers...

grtz
Waarschuw beheerder
ik vind dat fuchser gelijk heeft;-)
Waarschuw beheerder
Dit jaar is daar hardtrance aan toegevoegd.

Nou nou, Marco valt toch ook niet bepaald onder techno of hardstyle lijkt mij he? ;)

Waarschuw beheerder
Fuchser: You're the man!!
Helemaal gelijk in je eerste bericht.
Aplaus!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, laat ik me ook eens in deze discussie mengen... Een discussie die ik al met verschillende anderen (vooral alleen op hardstyle georienteerde mensen) heb gevoerd over Sensation Black 2002.

Ik heb me vorig jaar op Sensation Black prima vermaakt, het was mijn eerste Sensation. De vorige Sensations heb ik niet meegemaakt, om verschillende redenen.

Ik was er met een klein groepje heen geweest, die voornamelijk op hardstyle georienteerd zijn. Heb ik totaal geen problemen mee, heb zelf ook echt geen hekel aan die muziek stroming! Maar ik ben ook zeker bereid andere muzikale stromingen een kans te geven. Zo heb ik best wel genoten van de platen die Michel de Heij draaide. En ook de rest van de DJ's spraken mij wel aan.

Maar Sensation Black is gewoon GEEN hardstyle only feest! En dan bekijk je volgens mij die line-up toch al weer met andere ogen!

Verder ga ik wel serieus twijfelen om eens een keer naar Sensation White te gaan, gewoon omdat ik lekkere (Hard)Trance steeds meer ga waarderen...

Verder wil ik echt helemaal niemand veroordelen ofzo, je moet gewoon doen wat je zelf wilt en vind...
Enne sorry dat ik de spelbreker ben die het schijnbaar niet met jullie eens is, maar dit zijn just my 2 cents.

<Tijdens het typen van mijn berichtje zijn er meer met deze mening zo te zien :)>
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
big it up 4 Fuchser!!!!!!!

nergens is er zoveel disrespect als hier!

en daar kots ik op!

Waarschuw beheerder
wat de mensen van id& t doen moeten hun lekker weten, interesseerd me niet wat voor feesten jullie organiseren en wens iedereen die wel gaat veel plezier.

ik hoef niet naar die feesten van jullie en weet heel goed de feesten er uit te pikken die ik leuk vind.

het gaat mij er om dat deze site is bedoeld voor de party flockers en niet voor organisaties.

als jij zegt dat mensen een "gewoon" feestje de volgende week weer zijn vergeten leg jij die mensen woorden in de mond.

ik beslis zelf wel wat ik onthoud en wat niet, bij het intypen van deze laatste zin ben ik jouw al weer vergeten.
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
Waarschuw beheerder
donateur
Tjeerdo: zeker net zo een geen ander feest als dat jullie zogenaamd de primeur hadden met takkyu Ishino ?

echt niet,
Jullie kunnen echt beter, kheb het gezien en ik ben er geweest, maar JULLIE zijn hetgeen wat niet meer is zoals het is geweest en niet de door u zo gevervde hardcore!

neem de 1e sensation, carl cox, sven vath.... wat een success was dat feest !
en dan dat mislukt product van vorig jaar :S

en ja ik weet dat u alles door een roze bril vanaf wolkje 9 bekijkt maar de kritische mensen hier die al wat jaartjes meegaan die hebben een iets andere mening.

ik ben dan ook van mening dat u ziech iets te snel aangevallen voelt omdat mensen hun mening durven te geven en niet zich laten "onderdrukken" zoals het publiek wat nu naar die feesten wordt aangetrokken op je 16e ben je nog amper bewust wat je leuk vind en dat duurt ook een tijdje dus die doelgroep is voor jullie en andere organisaties als TMF makkelijk te bereiken.

echter als de andere kant van de partyscene de mond opendoet dan zijn jullie op de teentjes getrapt.
als je kritiek durft te geven moet je het ook kunnen ontvangen punt uit.

bovendien vind ik het erg zwak dat alles goedgepraat moet worden en dat fouten niet kunnen worden toegegeven.....
lijkt de oude sovietunie wel...
Waarschuw beheerder
ok line-up ik ben er van de partij
white maar weer...

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, laat het lekker een heel apart feestje worden, met aparte mensen, aparte sfeer, en aparte Tjeerdjes.

Als deze mensen hier, die nu deze kritiek geven, vroeger niet naar JULLIE feestjes waren geweest Tjeerd, dan had je nu niet zo'n grote mond gehad over een UNIEK feestje.

Vergeet niet dat o.a. WIJ (de feestgangers) jullie groot hebben gemaakt !!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeg Demon: Zijn wij publiek bezit ofzo? Ontvangen wij subsidies van het Rijk die uit jullie zak komen en jullie het recht geven om alles wat wij ondernemen te toetsen aan jullie eigen mening? Net zoals die domme redenering hierboven. Dat 'WIJ de feestgangers' jullie groot hebben gemaakt!!! :S

Wat is dat voor een onzin!!! Ik zeg toch ook niet 'wij, de organisatie, hebben jullie jarenlang zoveel plezier gegeven dat jullie nu verplicht moeten komen? Gaat Ukkie ook klagen als Albert Hein met een nieuw product komt, dat hij Albert Hein groot heeft gemaakt en dat ze daarom naar hem moeten luisteren?

De enige verplichting die wij hebben is om kwaliteit te bieden aan degenen die een ticket kopen voor een feest. Dat een DJ niet goed draait of dat een bezoeker van tevoren niet weet dat hij naar en techno-DJ gaat luisteren is niet ons probleem.

En als ik kijk naar hoe vorig jaar Sensation Black qua show, licht en entourage in elkaar stak vind ik dat wij aan die verplichting hebben voldaan. Dat Liebing en Picotto niet zo draaiden als het publiek wilden wil nog niet zeggen dat het onze fout is. Iedereen met een beetje gezonde interesse in datgene waar hij naartoe gaat zorgt natuurlijk ervoor op de hoogte te zijn van datgene wat hij kan verwachten en aan de hand daarvan maakt hij de beslissing om wel of niet een kaartje te kopen.

Mensen die dit jaar naar Black gaan mogen dus verwachten: show, spectakel, de beste lasershow van Nederland, geweldige decoratie, een megamix, dingen waar ik nog niets over kan zeggen en hardtrance, techno en hardstyle verdeeld over de avond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Go fuchser, ik heb hier eigenlijk al genoeg over gezegd, ik moet het nog maar zien, maar ik denk dat het na deze mededeling definitief ML en Awake gaat worden.
Waarschuw beheerder
en toch ga ik naar black. ga t er verder niet over hebben waarom ik er wel heenga.

Waarschuw beheerder
De enige verplichting die wij hebben is om kwaliteit te bieden aan degenen die een ticket kopen voor een feest. Dat een DJ niet goed draait of dat een bezoeker van tevoren niet weet dat hij naar en techno-DJ gaat luisteren is niet ons probleem.

doe dat dan ook, blijkbaar voelden de mensen zich nogal bekocht vorig jaar. zeg je tegen mij dat ik beter moet lezen. het is gewoon over met jullie.
Waarschuw beheerder
Tjeerd: de beste lasershow van Nederland? en awakenings dan....
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Tjeerdo.. true.. true.. true.. kort gezegd.. lijkt het je niks ga dan niet en anders lekker wel.. wij nederlanders zijn gewoon een beetje verwend.. daardoor krijgen we dit soort discussies..
Niks mis mee maar altijd hetzelfde.. Verwachtingen liggen hoog en dan valt het iets tegen gelijk gemopper.. in mijn ogen is Black gewoon een mixje van harde stijlen bij elkaar.. maar dat is mijn mening natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
zeg nou eerlijk, de grote blunder van sensation black vorig jaar was DJ dana in huren. met alle respect, als je dana neerzet op een techno feest vraag je toch om gezeik, dan ken ik me voorstellen dat picotto en liebing uitgefloten werden,er zat alleen maar hardstyle publiek en die vinden techno saai, en met die ervaring zetten jullie dana weer op black :/
ik ben het ook wel eens dat id&t vroeger beter was, de trance energy heb ik dit jaar overgeslagen omdat het echt gewoon een line up van lik m'n hol was, charly lownoise is gvd al 10 jaar uit de grote scene ofzo:S aan de andere kant moet iedereen ook rekening houden met de cultuur die veranderd. het is tegenwoordig hardstyle of club en wat er tussen zit is breezer, naar mijn mening slaat dat nergens op, het is moeilijker om een tranceplaat te maken als een hardstyle of club plaatje. wat is er nou mooier dan mooie strings en synths?
Waarschuw beheerder
2 Gaetek: We hadden er afgelopen editie 12, waaronder een paar fullcolour... verspreid door de hele ruimte.

Ben het overigens met je eens dat buiten Sensation, Awakenings (vooral op het festival) de beste lichtshow heeft van Nederland.
Waarschuw beheerder
donateur
Publiekelijk bezit nee maar wel een publiekelijk waardepunt!

feit is dat door die feestgangers die in het verleden de feesten bezochten jullie nog steeds bestaan :)

het belang van een grote organisatie en ook zeerzeker de albert heijn die jij stelt ligt toch echt bij de klanten en JA het lusiteren naar je klanten is een groot goed!
remember "klant is koning" ?
nee dat bestaat niet meer in de partyscene volgens mij :(

Liebing draaide niet zo omdat z`n final scratch gecrashed was en hij maar een handjevol platen bij hem had.
en je hebt zelf gezegd dat je het hem niet kwalijk kon nemen!

de entourage op sensation hoor je me niets over zeggen HIER en op innercity in tegenstelling tot andere feesten was dat dik in orde...

Dus wat ik verwacht van Sensation black.

minimaal 12 lasers want je spreekt over de beste lasershow :)
dus wil je Awakenings overtreffen (zij hebben DE BESTE lasershow op dit moment) dan ben ik heeeel erg benieuwd.

spectakel: hmm hier geloof ik het wel die duivel vorig jaar op black en die mensen die met de fakkels stonden waren idd erg intressant.

over de lineup ja helaas weer dat combo van techno en baggerstyle bij elkaar.
t was kut vorig jaar en het strookte niet op shockers met dat volk dus dit zal wederom waardeloos verlopen :S

ik kan me jou nog herinneren met je ergenis over het "JODEN" geroep enzo vorig jaar wat ik kan begrijpen!

dus...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Waarschuw beheerder
Waarom weer Dana???

Zet eens een andere Hardstyle dj neer.
Waarschuw beheerder
Tjeerd: de beste lasershow van Nederland? en awakenings dan....

Nou ondanks dat de lichtshow übervet is denk ik niet dat ie aan sens kan tippen, meerv een stevige tweede plaats die al maar dan ook al het andere ver achter zich laat.
Waarschuw beheerder
wat kunnen mensen ook zeuren sjeezes....

Als je zo loop te zeiken over breezer id&t en kut line-up
dan ga je gvd. tog lekker niet heen, je bent
tog niet verplicht om te gaan...dan ga je het geld
wat je kwijt bent aan een kaartje lekker opzuipen
in een gare kroeg.
Waarom zeuren mensen altijd zo, maar 9 van de
10 keer zie je ze tog op een feest.

Ik hb er gewoon zin in, duurt nog wel ffies,
maar we gaan gewoon met een leuke groep en met hun hb ik ook gewoon lol.
en een lekkere line-up voor de white en ik hb t geld er gewoon voor over, wen er vast maar aan
want het wordt tog steeds duurder.

denk je dat het afhuren van een arena gratis is.
Waarschuw beheerder
het belang van een grote organisatie en ook zeerzeker de albert heijn die jij stelt ligt toch echt bij de klanten en JA het lusiteren naar je klanten is een groot goed!
remember "klant is koning" ?
nee dat bestaat niet meer in de partyscene volgens mij

Geloof maar dat er naar de klanten wordt geluisterd.
Alleen zijn dat in mijn ogen de verkeerde. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dana draait!Erg orgineel.Hier wil ik gratis nog niet eens naar toe.
Waarschuw beheerder
23:30 aankomst ingang Westfalenhallen,
er stond een flinke rij maar in tegenstelling tot onze nederlandse feestjes loopt de rij hier dus WEL snel door.
een dergelijke rij op b.v. een shockers of sensation zou 1.5 uur hebben geduurd, hier echter duurde het een minuut of 8 voordat we door de controlle heen waren en aan het feest konden gaan beginnen.
vooral dat stukje is leuk. de grootste ergenis lang in de rij staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Tjeerdo 2 mei 2003 16:20
Net zoals die domme redenering hierboven. Dat 'WIJ de feestgangers' jullie groot hebben gemaakt!!!

Wat is dat voor een onzin!!!

Dus als alle feestgangers vroeger massaal waren thuisgebleven, nooit Thunderdome CD's hadden gekocht, nooit het Thundermagazine hadden gekocht, etc etc etc, dan hadden jullie nu nog bestaan ???????

Whahahahahahaha.... Enough said. Ik laat verders iedereen in hun waarde, iedereen zijn eigen feestje. Succes ermee.
Waarschuw beheerder
hmmmm zal ik mee gaan doen aan deze discussie/rel?!?!? :S nee toch maar niet ik ga weekend houden dat lijkt me een beter plan... :)

Waarschuw beheerder
nou vette lol als je 57 euro moet betalen voor een kaart. volgens mij loopt paf007 gewoon te slijmen bij id&t
Waarschuw beheerder
ik wil hierbij dan ook graag even een moment de tijd nemen om de heer Tjeerd Bijnsdorp van de firma ID&T te quoten die het volgende zei over shockers dit jaar!

maar die ICT alleen was al 37 euro waard. Hele mooie projecties en beelden van de DJ's op een megagroot scherm. Supergeluid en super-DJ's...

En dan tel je daar de CPU nog bij op... Of wil je soms beweren dat je voor 18 euro ergens net zo'n feest met zulk geluid en DJ's kan krijgen als in de ICT of de CPU???

OVER MAYDAY
goed het is dus duidelijk dat het wel degelijk kan 45 euro kostte mayday, ten opzichte van shockers is dat 8 euro verschil!
daarvoor krijg je een wereld van verschil.
10x meer aankleding en 10x meer geluid wat dikker in orde was en 10x meer dj`s.
mischien dat de locatie iets goedkoper zal zijn als in nederland maar veel verschil zit er niet in.
ik denk dat niet alleen een organisatie als ID&T maar ook de andere groten onder ons in NL hier wat van kunnen leren.
op zich vind ik de feesten van Q-Dance altijd wel aardig aangekleed en dan met name Teqnology , Houseqlassics en exqlusive en dan natuulijk dat Awakenings van monumental waar niemand tegenop kan qua lasershow en opbouw!

niet alleen in de mainstage maar ook in de andere zalen was de aankleding dik in orde ook heb ik zelfs wat verlichting gezien die ik nog nooit had gezien
MOEHEHHEHEHEHEHHAHAH­AH
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tjeerdo:

Ik snap dat je geen zin hebt om je te laten uitschelden door een stel kids, dat is je goed recht. Maar om daar nou een discussie voor te verlaten (wat je overigens nog steeds niet gedaan hebt en gaat doen, want je kunt het toch niet laten ;) ) Negeer die types gewoon en ga met de rest wel gewoon inhoudelijk verder.

Even voorbijgaand aan het concept, de DJ's, het publiek en alles, dat is iets waar we toch niet uitkomen. Wat ik me alleen afvraag:

Vorig jaar was er ook al een hoop kritiek op Black, toch waren er toen ook wel degelijk positieve geluiden te horen. Baart het je nu geen zorgen dat echt praktisch iedereen er negatief tegenover staat/er niet heen gaat? Het is maar een forum, maar als ik lees dat er op S2D ook al zo over gedacht wordt... wat je hier leest is echt wel een redelijke doorsnee van de hedendaagse partyganger.

WIJ waren/zijn jullie publiek hoor, ik kan me niet voorstellen dat dat helemaal genegeert wordt binnen de organisatie.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
is dit de line up:| dat meen je niet:S

ik had gehoord dat ze meer hardstyle gingen doen, mmm 1 dj meer en niet eens zo een fantastische vind ik dan,

laat inderdaad dan maar!!
maak het dan liever helemaaaal een technofeest, dan hoeven de technofans onder ons niet naar hardstyle te luisteren;P

ID&T, Latur!!!!
Waarschuw beheerder
10x meer aankleding en 10x meer geluid wat dikker in orde was en 10x meer dj`s.

Haha, maak het nou ff, 10x meer aankleding op Shockers!

En aardappelen groeien op de maan! ;)
Waarschuw beheerder
slijmen? ik?? nee hoor helemaaaaaaal niet
heb me vorig jaar ook vermaakt...en
die prijzen tja....in duitsland is het idd anders
maar goed we zijn hier niet in duitsland,
en die prijzen wat doe je eraan??
je ontkomt er gewoon niet aan....
Waarschuw beheerder
wat je hier leest is echt wel een redelijke doorsnee van de hedendaagse partyganger.

En je slaat de spijker met een voltreffer op zijn kop! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Fuchser: als je de tijd neemt om het stuk te LE-ZEN dan zie je dat ik het over mayday heb en niet over shockers :@

dus 10x meer aankleding op MAYDAY!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jullie zijn allemaal van die zeik kindjes,a ls je het niet bevalt ga je toch lekker niet. Dusssss nu zal ik wel weer een breezersletje ed. zijn omdat k WEL naar sensation ga. Wat maakt het uit, feestje is toch n feestje, stel je toch es niet zo aan of geef gewoon toe dat je anti id&t bent
Waarschuw beheerder
Fuchser: als je de tijd neemt om het stuk te LE-ZEN dan zie je dat ik het over mayday heb en niet over shockers

dus 10x meer aankleding op MAYDAY!!!laatste aanpassing: 2 mei 2003 17:02

ow oke, foutje, daarboven ging het over CPU dus vandaar! ;)

Maar Mayday vind ik op zich ook geen geweldig concept, al di dj's met maar ene uurtje de tijd mja....
Waarschuw beheerder
donateur
Janneke ik ben zeker geen INTI ID&T (kzal ook geen verdere details hierover blootgeven)

Ik zal zeker geen geld neerleggen voor sensation dit jaar :)
we kijken wel wat de andere feesten te bieden hebben :)
Waarschuw beheerder
KUT line up's!! ik ga lekker niet vorig jaar kut en aan de line up's te zien wordt het dit jaar nog KUTTER!!

Waarschuw beheerder
donateur
Mysteryland is ieder jaar weer vet. Thunderdome was geweldig. ID&T doet zeker goede dingen !

Alleen het "Sensation-verhaal" gaat m.i. buiten proporties. That's all. Maar dat mag je hier niet zeggen van bepaalde mensen :p
Waarschuw beheerder
nou lieverd ik ga lekker met je mee!
:P
Waarschuw beheerder
laat iedereen lekker zeuren
de een vind t wel leuk de ander niet tsja
maar dan hoef je elkaar toch nog niet af te zeiken
Waarschuw beheerder
donateur
mijn mening:

de line up spreek mij alles behalve aan. dus voor mij geen sensation dit jaar. ik had gehoopt (en eigenlijk wel een beetje verwacht) dat id&t met sensation 2003 een beetje een verrassende en andere line up zal neer zetten.. en niet een line up met namen van vorig jaar erin.
kan er maar 1 ding van zeggen: jammer.

Waarschuw beheerder
tuurlijk kan je wel wat aan de prijs doen,
waarom moet je TWAALF lasers ophangen en awakenings overtreffen, dat is pas kinderachtig.
en al die mensen die zeggen dat mensen hier alleen maar lopen af te geven op id&t hebben niet goed gelezen, dat doen de meeste mensen namelijk helemaal niet. maar super tjeerdo kan geen kritiek hebben en zal en moet zijn gelijk halen.

hij was nog wel zo vriendelijk ff de line up van sensation 2004 pink edition door te geven:

blue
sugababes
bobbie ernst en de rest
jamai& jim
tjeerdo
mental theo

€67,- ex fee presale

Waarschuw beheerder
Benny Rodrigues, die draait toch groovy enzo?
Waarschuw beheerder
Volgens mij weten alle klagers hier nog steeds niet, waar het waar het om gaat, bij dit concept.. *zucht*

1e Sensation was erg succesvol, maar dat zal wel door de nieuwigheid komen. Qua concept is er niets veranderd, volgens mij. Toch lijkt iedereen te denken, dat ID&T het publiek expres wilt pesten met veranderingen in het concept: terwijl er geen/nauwelijks veranderingen zijn. Sterker nog: het concept is zelfs uitgebreid met een hardeRE variant (dus geen harde variant, PF'ers!)

Volgens mij is er maar één oplossing:
Geef 1 Sensation-feest, dan kan er over de andere niet geklaagd worden... en blijkbaar weten veel mensen nog stééds niet, wat "feestvieren" inhoudt :/ en dan noemen ze zich 'partygangers'...
*duh* volgens mij moet het publiek ook 'n beetje meewerken, om een sfeer te creëren. Zet al deze chagerijnige mensen op het allerbeste feest van de wereld en je krijgt gegarandeerd 'n kutfeest, ongeacht het concept!

Het ergste is nog wel, dat er zoveel vergeleken moet worden: why?!?! Alsof dan alleen naar de mindere punten wordt gekeken t.o.v. van dat andere feest. Elk feest is uniek en bekijk 't eens vanuit dat oogpunt ipv. dat er geroepen wordt dat Awakenings een mooiere lichtshow heeft dan Sensation, of andersom.. dat gaat nergens over!
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Wrom gaan we niet ID-T massaal emailen? :devil:

Waarschuw beheerder
Wat dacht je voor de verandering eens van massaal gaan feesten?

:kots: stelletje house-nono's ...

Waarschuw beheerder
donateur
DeCo 2 mei 2003 17:45
Volgens mij weten alle klagers hier nog steeds niet, waar het waar het om gaat, bij dit concept.. *zucht*

Volgens mij is er maar één oplossing:
Geef 1 Sensation-feest, dan kan er over de andere niet geklaagd worden...

No offence, maar uhmmm..
Volgens mij snap jij het zelf niet helemaal. ID&T geeft feesten om winst te maken. Denk je dat ze terug zullen stappen naar 1 feest als ze het ook 2x kunnen doen ? Ook al wordt daardoor dat ene feestje leuker.
Dacht het niet hé ;)
Waarschuw beheerder
Ukkie > nee hoor, dat dacht ik niet. ID&T is immers een commercieel bedrijf. Het ging er mij meer om, dat alle positieve reacties altijd overschaduwd worden door de negatieve reacties. Het gaat ook om een goede naam hoog houden. Zeiken blijkt voor veel mensen makkelijker te zijn dan ergens lof over uitspreken. Daar doelde ik eigenlijk op. En elke keer lopen de techno-freaks te schoppen tegen de hardstylers en andersom, dus dan zeg ik op mijn beurt: zet die 2 groepen dan niet onder één dak, want anders regent 't klachten, blijkt nu alweer... en dan is 't feest nog niet eens begonnen!

Yanze > Het woord "feesten" komt bij veel mensen niet in het vocabulair voor blijkbaar :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij de 1ste sensation hadden ze 3 areas nu 1 misschien maakt dat ook wel uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar doelde ik eigenlijk op en elke keer lopen de techno-freaks te schoppen tegen de hardstylers en andersom

Waarschuw beheerder
Ik vindt de White line-up wel goed. Wat me wel opvalt is dat Gielen en Marco op heel veel feesten beide draaien :S (Qontact/Boulevard Of Dance/Sensation). De Sensation Black line-up vindt ik wel wat minder (WEER Dana...zucht). De enige goede dj is Kai Tracid maar die heb ik 2 maanden geleden op TE nog gezien. Dus ik denk dat ik niet ga dit jaar.

Waarschuw beheerder
Wat een held die Tjeerd!!!

Ondanks dat de line-up mij ook in het geheel niet aanspreekt, heb ik wel zoiets van een ieder kan zelf bepalen waar hij of zij gaat en staat. Bevalt het je niet dan moet je ook niet gaan en vooral niet gaan zeiken, want je weet van te voren dat Sensation idd een feest is, waar het niet alleen om de Line-up draait. Id-t is toch niet verplicht om een line-up neer te zetten die alleen bij jullie in de smaak valt.

Voor mij is een line-up nog steeds wel prioriteit nummer 1. Ik ben nu zelf twee keer op Sensation geweest, waarvan ik op de eerste echt een super avond gehad heb! Ben de laatste keer naar Sensation Black geweest en heb ik me ook meer dan goed vermaakt.

Sensation is een feest niet alleen voor de houseliefhebber (waar ik overigens het gros van jullie niet bij reken), maar ook voor mensen die een keer op een andere manier uit willen gaan, dan een club avond of een kroeg. Die leven er echt naar toe, die gaan niet 3 keer per week naar een feest.

Het is ook een opstap voor mensen om contact te krijgen met de housescene. Ik durf te wedden dat er hier een heel groot aantal mensen loopt, dat hun eerste grote feest mee heeft gemaakt op Sensation en nu veel vaker naar feesten gaan juist door deze ene ervaring...

Oja :kots:

Waarschuw beheerder
ik vind dat die Ukkie wel gelijk heb, en die Tjeerdo die kan inderdaad geen kritiek hebben, Ik vind het gewoon een zwaar MATIGE LINE UP allebij de sensation's.....en ik ben blijkbaar niet de enigste die dat vind. en 60euro voor een kaartje ga ik al helemaal niet betalen, ben er nou 3 keer geweest naar sensation, maar voor mij hoeft het niet meer. AL WAS HET 10 EURO echt waar dan ga ik liever naar JAN(tje) SMIT
Waarschuw beheerder
Nou ik ben er zeker wel bij!!!
Bij white vind ik de lineup heel goed! en ik hoef niet naar Johan Gielen, want ik ga dan naar de after party B) en ik ben ALLANG blij dat JEAN er niet tussen staat :kots: :bounce: :bounce:

En black, meeste van die dj's heb ik nog niet live mee gemaakt, dus lijkt me ook wel interesant!!
dus ben er zeker bij!!!!!!!!!!! :bounce: 2 weekjes sensation en dan 2 weekjes daarna naar Godskitchen Global Gathering!! juli wordt een fantastisch maandje B)
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook wel een aardige line up, zeker die van White. Een club-dj d'r uit en een harde trance-dj erbij. Dat past een stuk beter bij mijn smaal en ik denk ook meer bij die van veel andere mensen. Ze hadden er alleen wel één grote buitenlandse naam tussen mogen zetten. Op zo'n groot feest moet dat er makkelijk af kunnen en ook al gaat het om het totaal concept, muziek is daarvan toch wel een belangrijk onderdeel.

Benny Rodriques vind ik wel een leuke inkomer voor Black en wat hard-trance vlak voor Dana is ook beter. Die Michel de Heij hadden ze alleen ondertussen wel een thuis mogen laten. Die kerel is echt té vaak te beluisteren en komt me ondertussen de neus uit.

Waarschuw beheerder
donateur
beter dat jullie allemaal niet gaan...scheelt weer een hoop zeikerds

juist omdat de line up niet zo popi jopi is verwacht ik mensen die gaan voor kwaliteit, in plaats van die verwende kutkrengen

als k het geld kan opbrengen ga ik zeker wel ff kijken :) benieuwd of kai tracid net zo goed draait als op mysteryland :D

goed bezig tjeerd (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie white wel weer een success worden voor de mensen die ervan houden,
maar black wordt weer ruk door die ruk hardstylers die voor DANA komen net als vorig jaar :S

hardstyle is leuk als het dan ook voor de andere kant open zou staan maar dat is gebleken dat dat niet kan kortom breng die dodo`d ergens anders onder! :)

is iedereen blij en is er feest :)

Waarschuw beheerder
Lekkere kut line up!!!!!De white gaat dan nog wel maar black!!!
Als je een black edision wil maak er dan 1 en zet geen softe DJ's neer!!!!

Voor iedereen die wil klagen!!!
info@sensation.nl
laatste aanpassing
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
Zo te zien is id&t weer uit op geld, proberen ze wat met zo'n line-up al dat tmf-volk aan te trekken.
Waarschuw beheerder
ID&T op geld uit? Nee joh... :)
Waarschuw beheerder
line up black is nix
line up white ! vind ik wel aardig armin ferry en marco zyn niet de eerste de beste dj's en tsja Johan dat was te verw8en dat ie erby zou zijn. alleen ... de prijs he :(
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
white bennik denk wel aanwezig ! :)
black denk op dit moment niet,

Vorig jaar stond aleen armin me aan op white, dus beetje zonde van 60 euro... nu is het black waar maar 1 dj me aanstaat : Kai tracid ...
Bij mij gaat alles er wel in, en ga ik overal op los. Maar mn portomonee puilt ook niet uit.
Dus alleen wit OF niet ;)

Vreemd dat Marco V op White staat, maargoed zeker geen ramp.

(Y) armin, ferry, marco v, johan. das in orde !
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Hmm word er niet echt warm van :|

Waarschuw beheerder
Ik heb echt de indruk dat heel maar dan ook heel veel mensen hier partymoe zijn, gezeik, gezeik ,en nog eens gezeik, vraag dan eens bij jezelf af hoe het nu komt en ga hoogstens 6 keer per jaar naar een groot dance-evenement, of misschien wat minder drugs gebruiken :P
Doe ik al 3 jaar lang en het blijft iedere keer voor mij een hele happening en ga altijd met een big smile er naar toe en met een nog bredere smile er weer weg! 8)

Ik ga het in ieder geval weer heel leuk hebben op Sensation Black :)

Waarschuw beheerder
donateur
Q-Madnezz > kijk en zulke mensen verwacht ik veel op sensation :D well said!

Artiest Cj Noah
Waarschuw beheerder
Boehoeeee ID&T geeft een feestje in de ArenA met een leuke line up.En iedereen huilt..Boehoeee..

Kinders,
ik lees hier alleen mar gezeik..Dit is niet goed, dat is niet goed..Kunnen jullie je nog wel vermaken?Buiten dit forum om dan..?

De Arena op zich is al bruut, de dj's zijn ok.
Maar wie zijn volgens jullie de top dj's?

dana pavo darkraver etc etc..
En nee, die zijn echt wel exclussief!Die zie je nergens....Neheeee..­..;)

De tering zeg, ik ga me heerlijk vermaken op Sensation , de muziek zal wel ok zijn, en de sfeer is top..De mensen die komen zullen zich weer mooi opmaken, en voor een geweldige sfeer zorgen..Dat soort mensen heb ik liever dan jullie "Ik ga zo naar een feestje, maar zal toch wel weer kut zijn"..Hehe, ga met leuke mensen mee, dan is het overal leuk..

2 Tjeerdo, is die Clio er nog in de arena?Pass me the keys pls ;)

Sensation...Above everybody's imagination..
The worlds leading dance event..

Kortom, prepare 2 dance ;)

Waarschuw beheerder
Ps, elke PF-er met 12 pillen op zak heeft het toch leuk....?
Waarschuw beheerder
ja maar t gaat er volgens mij meer om van voor die prijs voor zo'n locatie en dan toch een nogal tegenvallende line up zo'n event moet groots en knallend zijn niet standaard zodat het meerendeel van het publiek het ook herkent want johan gielen was dat niet die ene van ehh...twisted ?? ja toch ??
maar goed das ff als voorbeeldje
Waarschuw beheerder
Nou volgens my wordt het wel een groots en knallend feest hoor ! Over de line up van white is niet te klagen ( vind ik dan ) en als je al kykt naar wat voor plannen ze hebben met de aankleding ( http://www.teslacoil.com/ ).... ziet er niet onaardig uit toch ?
Waarschuw beheerder
Dit jaar lekker niet naar sensation!!
Waarschuw beheerder
donateur
Is het al uitverkocht?

ghehehe
Waarschuw beheerder
Tjeerd, zoals we van je gewend zijn komen er uit jouw mond wederom enkel postieve geluiden over ID&T en naar mijn mening ben je een beteje teveel bezig je conceptje te verkopen, en luister je te weinig naar wat er hier gezegd wordt.

het siw el heel simpel om een reply van iemand die nog niet zo oud is als jij af te doen met :"jij bent noig nat achter je oortjes", je zou ook eens naar de algemene geluiden kunnen kijken die hier verspreid worden.

Ikw ete dat PF af en toe een enorme zeiksite kan zijn, maar het is wel een site waar 14.000 leden zijn, waaronder veel van jullie bezoekers. Er hebben in dit topic genoeg mensne gereageerd die echt wel weten waar ze over praten, net als dat er vorig jaar na 2 tegenvallende edities van Sensation genoeg van zulke mensen gereageerd hebben. Die wel netjes blijven en niet met k*nker-ID&T gaan strooien...

Ik vind het een beetje jammer dat je op geen enkele manier wilt toegeven, je blijft altijd zo hard bij je standpunt, zo komt het een beetje over alsof je ons niet serieus neemt. Je doet nu een beetje overkomen alsof Sensation een soort kermisattractie is ofzo, terwijl dat bij de eerste Sensation toch echt niet het geval was. Ik ken zeker 50 mensen diedara geweest zijn en die gingen stuk voor stuk voor de goede line-up. Dat is gewoon 100% zekernog altijd de belangrijkste reden om naar een feest te gaan. Natuurlijk is het mooi als er en waar spektakel geboden wordt, maar jij moet begrijpen dat het nogal moeilijk te verkroppen is voor veel mensen, dat ze voor het eerste feest 100 piek betaalden, ook een vette show kregen maar dan wel Cox, Vath e.d. zagen draaien. En dat ze nu nog veel meer geld betalen voor een DJ die in elke boerenschuur staat, een line-up op White die allesbehalve origineel is (excact hetzelfde als de Qontact line-up %) ) en een line-up op Black die totaal niet op elkaar aansluit...

Zo lijkt het echt alsof jullie de vele verhalen van vorig jaar over de vreemde combi van een Piotto en een Dana niet serieus hebben genomen, en echt alleen de positieve verhalen willen horen. Je ziet nu al hoe de doelgroep "Dana" reageert op Rodrigues en vice versa. Totaal verschillende mensen, totaal verschillende muziekstijlen en totaal geen verrassing. Tja, logisch dat je zo dus echt een totaal ander publiek gata trekken. Zo wordt Sensation echt een kermisattractie, voor mensne die verder weinig met housen van doen hebben. En zo voelen diegenen, de mensen die wel veel naar parties gaan , die de eerste Sensation tot een succes hebben gemaakt omdat zij weten hoe je moet feesten, zich genaaid.

Is dan wel heel makkelijk om te roepen: Blijf dan thuis en loop niet te zeiken...Je hebt het wel tegen je klanetn, en dan reageer je toch echt op de verkeerde manier, als je ons wilt laten geloven het bij jullie niet om geld draait maar om tevreden mensen....
Waarschuw beheerder
2 Wacky Jacky: Het woord 'klant' hoef ik echt niet meer te horen want zo zie ik het niet. Dat zou namelijk betekenen dat je een eenzijdige verplichting hebt maar ik denk dat we wel 100 verschillende line-ups hadden kunnen maken en nog was het niet goed geweest.

We moeten rekening houden met verschillende zaken. Eentje daarvan is dat er geen enkele stroming mag overheersen. Als daardoor iedereen die enkel in techno of hardstyle hokjes kan denken afvalt is dat jammer maar daar kunnen we wel mee leven. Dan wordt Sensation Black gewoon een feest voor mensen die van meerdere stijlen houden of voor mensen die niet zovaak naar feesten gaan en het toch naar hun zin hebben.
De enige die daar problemen mee hebben zijn de mensen hier die vastgeroest zitten in hun eigen smaak of overtuigingen.

Ik heb allang niet meer de illusie dat je iedereen tevreden kan houden. Bij elk feest zitten er wel weer van die IQ-loze sukkels die wat aan te merken hebben en er zijn maar weinig mensen die in de gaten hebben dat onze feesten van een ontzettend hoog niveau zijn. 'Rot lekker op!' is dan mijn antwoord. Klantvriendelijk of niet, sommige mensen wil je niet als klant hebben, simpel!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan het niet anders dan eens zijn met de reply van wj in dit topic.

De enige reden waarom de huidige Black minder kritiek te verduren zal krijgen dan de vorige, is omdat heel veel mensen geleerd hebben van vorig jaar en gewoon niet gaan. Als ik vorig jaar had moeten betalen had ik 't ook zonde gevonden van mijn geld. Ik vond de combinatie van de dj's ronduit slecht, ondanks dat de lichtshow en aankleding goed waren. Het gaat mij om de muziek.. net zoals het een heleboel mensen op Pf om de muziek gaat.. en dan kun je wel stellen dat het om de entourage gaat, maar dat lijkt me dan een soort vorm van masturbatie voor ID&T.

De enige reden waarom dit een succes wordt is idd omdat er mensen komen die weinig op hebben met house en een keer een lekker groot feest willen bezoeken. Dat is toch al een doelgroep die weinig met techno kan. En misschien dat die zich inderdaad wel laten imponeren door de entourage. De iets ervarener feestganger (en dat zijn Pf'ers toch echt) willen gewoon muziek die hen aanspreekt. En in het algemeen laten techno en hardstyle zich gewoon niet combineren.

Goed.. laat ID&T lekker blijven masturberen op hun entourage.. ze hoeven echt geen andere line-up neer te zetten omdat ze op deze site kritiek krijgen. Maar ergens vind ik het treurig dat ze er niets mee doen en hoeven te doen. Veel mensen zullen zich weer bekocht voelen.. en dat is hun eigen schuld en niet die van ID&T. Kijk naar de line-up en je weet wat je kunt verwachten. Maar aan de andere kant had ik op basis van ID&T's mediaoffensief vorig jaar flinke 'beuktechno' (wat een woord) verwacht en gehoopt dat Dana even af zou sluiten met hardcore (set van dana was errrug standaard overigens.. nog een teken dat wij gewoon niet de doelgroep van zo'n feest zijn). Goed.. niets van dat alles dus. Tja tjeerd.. ik zou me er maar vast weer op voorbereiden dat een boel van die mensen die zich bekocht voelen hier hun beklag komen doen.

het is niet anders...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer dat je mijn post negeerde Tjeerdo (of er gewoon overheen gelezen hebt). Ik probeer juist op een normale manier de discussie aan te gaan.

De vraag was dus of de kritiek op de fora jou en ID&T uberhaupt iets doen? Een bedrijf zou toch moeten luisteren naar zijn klanten, jullie geven dat feest toch niet uit eigen bevrediging?

En als je denkt dat ik nog nooit iets positiefs over ID&T gezegd hebt, toen ik nog voor Fok! schreef (1 miljoen pageviews per dag):

http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=509

Ik heb toen met een paar simpele mailtjes gratis kaarten kunnen krijgen van verschillende organisaties, van ID&T kreeg ik niet eens een fatsoenlijk antwoord terug, jullie wilden blijkbaar alles binnen de eigen site houden. Prima, maar dan komt op mij nogal dictatoriaal (angst voor negatieve kritiek) over en nee dat wekt geen sympathie.
Waarschuw beheerder
Nog nooit op Sensation geweest! EN als ik dit zo zie ben ook dit jaar niet van de partij!! Kl*te Line up!!!:@ kunnen we mooi naar de love parade!!! :D
Waarschuw beheerder
Tja Robske, als je zou weten hoeveel mensen ons elke keer weer mailen omdat ze een reportje willen schrijven op hun site en daarvoor gratis naar binnen willen had je misschien begrepen dat we daar niet aan doen, of in elk geval in zeer kleine mate. Alsof je geen report kan schrijven zonder een gratis plaats op de lijst... :S

Natuurlijk kijken we naar de forums, maar die zijn niet heilig hoor!

De reacties achteraf nemen we mee, maar ik heb al vaker gezegd dat ik het vooral in de eerste plaats de eigen schuld van de bezoekers vind als ze naar een feest gaan en niet van tevoren even proberen uit te vinden wie Liebing of Picotto zijn en wat hun draaistijl is. Die mensen hadden zichzelf een hoop ergernis kunnen besparen...

En zichzelf dan wel 'echte partygangers' noemen... snap jij het nog?

Aan die kritiek geven we geen gehoor. Dan maar wat minder 'echte partygangers' op Black. Het zal toch niet zo zijn dat we een compleet concept om gaan gooien omdat een stel hardstylers niet in de gaten heeft dat er nog meer wordt gedraaid dan hardstyle? De mensen die enkel en alleen van techno houden hebben het wat dat betreft beter begrepen door gewoon niet te gaan.

Van alle concepten is Sensation het meest op de massa gericht en het minst specialistisch. Dan hopen we dus ook die massa te trekken en over het algemeen zijn dat mensen die gewoon zin hebben in een feestje en die het eigenlijk niet interesseert wie er draait en die zich daar zeker niet dag in dag uit druk over maken op internet.

Voor de 'echte partygangers' organiseren we nog genoeg andere evenementen.

Waarschuw beheerder
donateur
kijk.. ik vind het ook jammer dat Pf geen gastenlijstplaatsjes meer krijgt :)

maar om nou boos te worden op ID&T omdat je geen gratis kaarten van ID&T meer krijgt gaat me een beetje ver... het is pvd geen recht
Waarschuw beheerder
De 1e Sensation was geweldig,laatste keer dat ik me zo heb vermaakt op een id&t feest.
Jean,Tiesto,Judge Jules,Sven Väth en Carl Cox erg fijn sfeertje daar.

Ben het wel eens met Kapi. Nadien werd Sensation populairder en de line-up wordt ook steeds minder(bekend). Ik denk dat Sensation ook een event is geworden voor de mensen die van grote massa's houden én (of) voor t eerst in aanraking willen komen met een bepaalt deel van een housestroming (black of white).
Waarschuw beheerder
donateur
2 wackiejacky en bamp.......

Jullie verwoorden het gevoel van de PFfers heel erg goed! (Y)
Sensation black vorig jaar was mijn eerste sensation, en ik heb nooit op dat feest lopen kankeren!!! ook al vond ik de muziekale invulling niet best :(

Voor dit jaar zou ik het gewoon een nieuwe kans hebben gegeven, maar helaas met wéér een vreemde line-up ga ik deze keer toch maar overslaan :(

Je betaald 50 euro voor 5 dj`s

Dj`s die ik op elke hoek van de straat kan tegen komen :) Op Shockers heb je tenminste nog een keuze, kan je zelf bepalen welke stroming je kiest en krijg je 20 dj`s voor 10 euro minder ;)

Ik snap wel dat de ArenA duur is, en ik ben niet te beroerd om veel geld voor een kaartje te betalen.....

Maar dan moet het wel een Kloppende line-up zijn!

Waarom heb je ons uberhaupt gevraagd om een Sensation line-up te verzinnen?????

Onze antwoorden boeien ID&T toch niet :)

Succes met het feest, het zal toch wel weer uitverkocht gaan...... Maar veel pffers zullen er zeker niet zijn ;)

Waarschuw beheerder
'Van alle concepten is Sensation het meest op de massa gericht en het minst specialistisch. Dan hopen we dus ook die massa te trekken en over het algemeen zijn dat mensen die gewoon zin hebben in een feestje en die het eigenlijk niet interesseert wie er draait en die zich daar zeker niet dag in dag uit druk over maken op internet.'

Ik vind het al heel wat dat dit eens toegegeven wordt. Maar schiet dan niet eerst zo in de verdediging dat het toch een geweldige line-up is en dat elke willekeurige line-up door iedereen compleet afgezeken zou worden. Je geeft nu gewoon toe dat het totaal niet boeit wie er draaien.

Het is al eerder gevraagd: waarom zet je dan niet gewoon 8 uur lang een bandje op? De 'massa' die je nu nog gaan aantrekken merkt toch het verschil niet.

Ik gun jullie van harte alle succes, maar ik hou echt m'n hart vast voor dit jaar... ik ken in mijn omgeving in ieder geval NIEMAND meer die gaat, terwijl de helft ervan er vorig jaar nog wel stond, dat zegt toch wel iets. Denk dat je blij moet zijn als je de helft van de kaarten verkoop (voor black, white sluit perfect aan bij het beeld zoals je het hierboven omschrijft en daar komen de mensen toch wel op af.)

Waarschuw beheerder
En Bamp:

Het merendeel van de aangeschreven organisaties wilde geen kaartjes geven in ruil voor reviews (voor de drukst bezochte jongeren-site in Nederland, niet zo maar een of ander hobby siteje). Maar die waren wel zo netjes om in ieder geval de mailtjes te beantwoorden. ID&T was gewoon te beroerd om even 3 regels uitleg te sturen, tja, een journalist in spé gaat dan natuurlijk kritisch naar een bedrijf kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie verwoorden het gevoel van de PFfers heel erg goed

Klopt..

goed.. het is dus wel duidelijk dat sensation niet meer gericht is op de gemiddelde Pf'er/ echte partyganger. De vraag is dan hoe je die mensen uitlegt dat niet elk feest speciaal voor hen wordt neergezet en dat er feesten zijn die vanwege hun opzet (nadruk op entourage en een belevenis) meer op 'de massa' gericht zijn, zoals sensation dus blijkbaar. De gemiddelde partyganger is al snel verwend en eist meer. Een (in jouw ogen) goede line-up is geen recht mensen. Als het je niet bevalt dan ga je ergens anders heen. Ik denk idd ook dat heel veel Pf'ers dat dan ook zullen doen. Er is keus zat.

Blijf ik er wel bij dat techno niet geschikt is voor de massa en dat je die toch ook blijer maakt met een hardtechno/hardtrance/hardstyle/en eventueel hardcore feest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was het ook overwegend techNO

Marco V een beetje...
Michel de heij
Chris (ik draai met mn labtop) liebing
Mauro picotto

en dan mocht Dana om 5.30 nog niet eens gas gaan geven :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik dus wilde zeggen :P dat het toen ook vol was :(

Alleen vanwege veel slechte reacties had ik het dit jaar anders verwacht, that`s it :)
Waarschuw beheerder
2 Robske: Je hebt mij nergens zien zeggen dat het een geweldige line-up is (en dan heb ik het over Black, want dat White prima is daar is iedereen het wel over eens). Maar mensen die net doen alsof de DJ's die er nu staan niet kunnen draaien kunnen echt mijn rug op...

Alsof we een stelletje amateurs hebben uitgenodigd en geen DJ's die zo professioneel zijn als het maar kan... %-)

We zullen wel zien of het slim is of niet... als er sprake zou zijn van groffe overschatting zijn we zelf degenen die daardoor het hardste getroffen worden.
Waarschuw beheerder
Tjeerd, wat je nou zegt over Liebing en Picotto slaat kant nog wal. Er zijn juist heel vel mensen voor die DJ's naar sensation gekomen, maar wat ik heb teruggehoord uit de setsd die ik op ID&T-radio hoorde, draaiden ze op Sensation juist heel anders als dat we van ze gewend zijn. zeker Picotto, die ik in die ste echt waardeloos vond. En dat heb ik van menig techno-liefhebber gehoord. En sorry, maar dat setje van Dana zat ook vol met hitjes, de meeste mensne gaan er toch vanuit dat ze ook qua muziek kwaliteit krijgen. En dat is heeeeeel veel mensen dus schijnbaar erg tegen gevallen vorig jaar.

Er is ook wel een erg groot verschil tussen een Cox en een de Hey, nix af te doen aan de kwaliteiten van de beste Michel, maar Cox en Vath kosten heel wat meer centjes als een Dana en een De Hey. En dat weet iedereen, dus vraagt ook iedereen zich af, waar hun centen dan wel niet heengaan...

Kijk, jullie trekken de tent toch wel vol. Maar ht is logisch dat de mensen die erbij waren op de eerste Sensation, die mee hebben geholpen van dit concept een succes te maken, zich een beetje bedrogen voelen...Zeker nadat je eerst een topic opent en de PF'ers vraagt naar wat hun ideale line-up zou zijn...om vervolgens te doen overkomen alsof t hier grotendeels sukkels zijn die zich niet verdiepen in de muziek.

Ok, de doelgroep die jullie zoeken is schijnbar erg veranderd. Mensen die al wat langer medraaien in de housescene stellen misschien hogere eisen, hebben wel een beetje een idee welke DJ's nu heel duur zijn en welke niet. Nu mikken jullie op mensen die gewoon eens een leuk avondje uit willen, waar demuziek niet zo belangrijk bij is. Heel andere doelgroep, want je kunt mij niet wijsmaken dat het "niet zozeer om de muziek draait" als je DJ's als Jules en Cox neerzet op een feest. Vind het een beetje gemakkelijk om die mensen dan maar te vergeten en te mikken op die makkeleijke doelgroep, mensen die er niet zoveel kaas van gegeten hebben en alles wel best vinden...

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind picotto, liebing en michel de hey beter dan dana vorig jaar

dat zegt toch wel wat he WJ ;)
Waarschuw beheerder
donateur
als deze line-up er zou staan (gewoon een voorbeeld) dan zou je (bijna ) niemand horen.. :)

Kai Tracid
Marco V.
Dave Clarke
Rush
Luna

Waarschuw beheerder
2 Tjeerdo:

Waar zeg ik dat het een stel amateurs zijn? ;) Het gaat om de combinatie die vorig jaar bewezen heeft niet te werken... (en wat nu vrolijk weer eens herhaald wordt). Dana en Rodriguez in 1 zaal? Je kunt iemand bekrompen noemen die niet beide genres kan waarderen, ik geloof eerlijk gezegd niet dat iemand die van lekkere funky techno houdt ook nog van die smurfenprut van Dana kan genieten.

2 Jacky: Put on your Msn Woman!!! ;)

En wbt White tja: Kijk in de DJtop100 waar die DJ's genoteerd staan en kijk dan waar de DJ's van Black staan.... The World's Leading Dance event lijkt dan opeens nog maar voor 1 van de 2 edities te gelden.

(En als Nederlanders zijn we natuurlijk gewoond verwend, ik moet eens tegen mijn Finse vriendin zeggen dat Ferry, Armin en Marco V. tegelijk draaien dan springt ze meteen in het vliegtuig)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar je moet toch toegeven dat Kai tracid NIET na Dana kan!?

Hardtrance met acid invloeden Na Hardstyle :S
Waarschuw beheerder
Dus? Wat wil je nu zeggen Jacky? Dat er iemand van ons Liebing een schop voor zijn donder had moeten geven omdat hij geen harde techno draaide zoals hij wel op de eerste TeQnology deed op basis waarvan we hem geboekt hebben? Of Picotto die het liet afweten en beslist niet draaide zoals op de eerste Qlimax in de HMH....

Is dat onze schuld? Dat deze twee DJ's totaal het publiek niet aanvoelden?

Want reken maar dat als ze hadden gedraaid zoals op die twee eerder genoemde avonden dat het dak ervan af was gegaan en luister Liebing@Teqnology en Picotto@Qlimax maar terug en je zal begrijpen dat zij prima op Black thuishoorden.

Er hadden twee DJ's een mindere dag, dat kan gebeuren. En er waren een hoop bezoekers die geen flauw benul hadden van wat deze twee DJ's normaal gesproken draaien en dat is hun eigen schuld...

Waarschuw beheerder
Met alle respect, maar ik denk dat je Jacky niks hoeft uit te leggen over Liebing en Picotto :)

(ik heb zulke lekkere sets gehoord van beiden, dat was gewoon enorm jammer en valt ID&T idd niet aan te rekenen.)
Waarschuw beheerder
Robske, dat heeft niets met bekrompen te maken. Wel met ervoor kiezen om iets minder dan twee uur even een andere stijl voor lief te nemen.

Daarbij konden we sommige DJ's simpelweg niet krijgen omdat de Love Parade op dezelfde dag is en vorig jaar met het invliegen per prive-jet van Liebing en Picotto wel bleek dat een hele dag Love Parade niet echt een garantie voor een geweldige set is...

En nu ga ik slapen... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil antwoord!!!!! :@:@:@

:P:P:P
Waarschuw beheerder
Mooi gesproken Jacky :respect:

Met Tjeerd ben ik het ook wel gedeeltelijk eens.Het is gewoon zo dat Sensation altijd al massa gericht is geweest.Al vanaf Sensation 1 worden er meerdere stylen in 1 avond ondergebracht.Wannee­r je je goed verdiept in een feest en je komt erachter dat er niet de hele avond jou muziek word gedraaid kun je de overweging maken wel of niet gaan.Dat is bij discotheken ook het geval.Dat maakt t zo zinloos om achteraf te zeiken dat de muziek niet geweldig was.
Waarschuw beheerder
dit kan echt niet [img]http://www.smilies.nl/nono.gif[/img] gewoon veel te soft

Waarschuw beheerder
Love Parade op dezelfde dag als Sensation: ik heb het altijd al geweten maar nooit bij nagedacht verder, sorry. Laat idd een heel ander licht schijnen op de te krijgen DJ's.
Waarschuw beheerder
donateur
Sheez,

Tjeerdo zoals ik AL reeds gezegd heb,
liebing draaide niet echt geweldig omdat z`n final scratch gecrasht was!

waneer zie je nou eens eindelijk een keertje in dat het overgrote deel van de mensen gewoon ook ideeen heeft en veel van die ideeen komen overeen.

het punt dat jij als een blind paard loopt te pronken met je geweldige gedoe neemt nog steeds niet weg dat er NIET geluisterd word naar wat er vorig jaar is geroepen :S
Techno en hardstylevolk gaat niet samen !
net zoals je gabbers en skaters niet samen kan laten gaan!

kben het dan nu ook een keer flink BEU dat jij alles maar tegen blijft spreken en de realiteit probeert te verdraaien naar jou standpunt.

Ieder feest moet ik weer dat gedraai aanzien en iedere keer komt er hetzelfde uit...
geef gewoon toe dat er iets NIET goed was en dan zijn mensen ook tevreden maar probeer het niet goed te praten
tijd heeft uitgewezen dat t niet kan,

en kom me nou alsjeblieft niet vertellen dat ik niet weet waar ik het over heb want dan vergis je je behoorlijk hard :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjeerd, okay, is voor jullie natuurlijk ook lullig geweest als ID&T zelf ook wat nedsr verwacht had van Picotto en Liebing, ik stond zelf ook vreemd te kijken van hun sets toen ik ze hoorde. Maar goed, wat wel bewezen is, is dat dat "softer" dus niet echt ansloeg, dat mensen JUIST gehoopt hadden dat er stevig gedraaid werd...

En dan vraag ik me af, waarom beantwoord je daar dan niet aan? Want de Hey en Rodriguez draaien ook behoorlijk "soft" in de oren van mensne die de muziek niet zo goed kennen of waarderen. Dat is sowieso wat minder toegangelijk, en je hebt de meeste kans dat mensne toch meer op Dana afkomen, die dus wederom teleurgesteld zullen zijn als de muziek niet continu beuQt...

Maar goed, ik duik ook mn bejde in, enne, ook al vind ik t een beetje duffe line-up en zal ik er niet bij zijn...persoonlijk vind ik dat er ook hele leuke dingen zijn aan ID&T hoor! (Tjeerdjes enzo!)

Enne Robske, ik zet nix geen msn aan, jij reageert niet eens als ik vraga of je naar Qontact en lichtplein komt...daarom ga ik je vanavond lekker bannen! :P We bellen snel weer, voor een potje leuk stappen zonder leuke show, voor weinig geld, met DJ Pino en veel drank! ;-)

Waarschuw beheerder
Jacky:

Ik wil niet gebanned zijn :'( Ik heb een nogal ellendige Koninginnenacht/Dag gehad, daar wilde ik het juist over hebben, maar ja, dat komt dan nog wel :(
Waarschuw beheerder
tot nu toe ben ik op alle edities van Sensation geweest.. waaronder sensation 2000 de beste was ,,lijkt me duidelijk !haha maar het is er inderdaad niet beter op geworden ..zelfs zo dat ik dit keer maar besluit om ze beiden over te slaan :( dan maar ergens anders uit mn plaat voor minder geld :D:9 idt.. minpuntje hoor !!! grtsz
Waarschuw beheerder
Ik vind het eigenlijk niet waard om op mensen te reageren die het alleen maar kunnen hebben over: tmf en breezer publiek. Dat soort types vinden zichzelf te 'volwassen' en kundig binnnen de dance-scene om nog naar dit soort feesten te gaan. Mijn advies: Hou je waffel dan binnen dit soort topics en bemoei je met je eigen elite-stylen :(

Goed, over deze line-up:

Ik ben over de white absoluut tevreden. Als je ze stuk voor stuk bekijkt zijn het gewoon goede Dj's en zijn ze absoluut geschikt voor dit type feest.(massaal, breed toegankelijk etc..) Over de Black heb ik wel wat te klagen. Vorig jaar ben ik ook geweest en toen viel al op dat Hardstyle en Techno gewoon niet goed samengaan. Alletwee de stijlen hebben gewoon verschillend publiek. Het mindere gevoel had niet alleen te maken met het minder draaien van Picotto of het kapot gaan van de laptop van Liebing, maar ook door het TE verschillende publiek. De verwachtingen lagen erg hoog en ik denk dat veel mensen zich hebben vergist in het soort feest dat sensation is.

Trouwens wel jammer dat bij de white Paul van Dijk niet komt (is mijn persoonlijke favoriet) ;-)

Ik ga gewoon met een grote groep een avond uit naar een feest/show en je weet gewoon een beetje van te voren wat je van sensation kan verwachten.

2 Tjeerdo...Ik baal alleen nog steeds van de entree-prijs. jij zegt altijd wel van: als je het niet eens bent met de prijs, ga dan niet! Tja..dat is wel lekker makkelijk praten, maar er zijn maar 2 grote aanbieders op het punt van grote feesten: UDC en ID&T. Je bent dus gewoon afhankelijk van een van deze 2. als ik kijk naar kaarten van 2 jaar terug is de prijs nu bijna verdubbeld. Kan ID&T niet een beetje rekening houden met de feestgangers, qua prijzen. Natuurlijk snap ik het wel dat je meer vraagt als je meer kan krijgen voor een kaartje en de feesten zijn beter geregeld, maar komop!! Dit is wel erg belachelijk. Nu kun je wel weer zeggen dat alles duurder wordt, maar ik kun je een leuk voorbeeld geven:
Afgelopen koninginnedag ben ik naar de Boulevard of dance geweest in Dordrecht. Een openluchtfestival met zo'n 20.000 bezoekers. De geluidsinstallatie was echt goed. . Lekker hard .Beveiliging was voldoende aanwezig. Heb bij 5 keer drinken halen, geen 1!! keer hoeven wachten. Er stonden een aantal podia opgebouwd. WC's gratis. Een hele brede weg in het centrum compleet afgezet etc...en de line-up was als volgt:

- Ton TB 13:00-14:30
- Johan Gielen 14:30-16:15
- Yves Deruyter 16:15-17:45
- Marco V 17:45-19:15
- Tom Harding 19:15-21:00

Tom Harding aan het werk:

[img]http://www.boulevardofdance.com/gallery/final2/054.jpg[/img]

En wat was de entree???: 0 Euro! (gratis dus!) ( drinken was 2 euro per drankje (bier, frisdrank)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wordt de hoogste tijd dat de consumenten bond zich hier mee gaat bemoeien
Waarschuw beheerder
consumentenbond staat machteloos. Vrije markt..er zijn meerdere aanbieders, dus tja, daar doe je niets aan. Alleen bewezen prijsafspraken tussen ID&T en UDC zouden een einde maken aan deze stijging
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ga dan naar een discotheek, dat is goedkoper :S

Waarschuw beheerder
nee waarom ik ga gewoon niet naar feesten waar ik meer dan 25 euro entree moet betalen. want alles wat daar boven ligt is belachelijk

Waarschuw beheerder
Nou serieus, ik ga liever naar B2S feeste dan ID&T... ID&T is ten 1e veelste duur in vergelijking wat je er voor terug krijgt. nee ID&T gaat echt keihard de fout in, Maar op ze bek gaan ze toch niet, want er gaan toch wel mense naar het feest, dus voor wie maken ze nou het feest? Mensen of het geld?!
Waarschuw beheerder
Geen Rush asjeblieft, dan moet ik naar Sensation en dat wil ik niet....

Laat hij maar lekker bij de LP draaien :D
Waarschuw beheerder
'want er gaan toch wel mensen naar het feest, dus voor wie maken ze nou het feest? Mensen of het geld?'

:D :D :D

Begrijp jij jezelf wel???

En als je een antwoord wil, voor beiden... En met mensen die 1 keer in het jaar naar een feest als Sensation gaan zijn we net zo blij als met doorgewinterde PF'ers (mits ze komen om te feesten).

En wie van jullie wat slimmer is zal misschien ook begrijpen dat we dat expres zo willen omdat het belangrijk is dat er voortdurend een nieuwe toestroom van publiek blijft bestaan. Aan de bovenkant haken veel ouderen af omdat ze het te druk krijgen of het allemaal wel gezien hebben en voor een gezonde dancescene is het ook nodig dat niet altijd alles hetzelfde is.

Zo zijn er nog wel twintig strategische redenen te vinden waarom we doen wat we doen maar probeer die zelf maar te bedenken als het je echt interesseert en als je er echt verstand van denkt te hebben.
Waarschuw beheerder
ok, mijn special treatment is binnen. ik ga dus dit jaar naar black. en ga me toch wel vermaken. tzal een anders avondje worden dan op andere feesten maar goed dat weet je van te voren ennuh alle DJ's op black spreken me wel aan.
Benny en Michel lekker om te beginnen, takkyu moet maar gewoon lekkere stevige techno gaan draaien dan ff de megamix aanschouwen en tijdens Dana ga ik wel ff de tribunes op om me aan alle decoratie, lichte/lasershows, theater enz. te vergapen en dan sluit mijn avondje af met n lekkere set van Kai Tracid.
gelukkig ben ik niet zo kortzichtig als de meesten hier en weet ik dus wel wat de gedachte van ID&T achter sensation is.
Ik ben uitgesproken hierover, na Sensation Black zal ik wel eens een kritisch verslagje doen.

Waarschuw beheerder
tjeerdo tjeerdo tjeerdo
je leest alleen wat jouw interesseert of waarop jij je aangevallen voelt en je maakt je zelf belachelijk op dit forum
als ik jouw werkgever was had ik je op staande voet ontslagen. je brengt op deze manier een behoorlijke schade toe aan id&t
een fantastische organisatie die in het verleden goede feesten heeft gegeven en dit ongetwijfeld nog doet. jammer dat ze zijn doorgslagen in hun entree prijzen, maar goed dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken daar zijn wij niet voor en jij zeker niet.

Waarschuw beheerder
Waarom zijn er zo weinig Cono's op PF? :cry:

edit: Wie maakt zichzelf belachelijk? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
KAI TRACID heeft hier echt niks te zoeken!!! helemaal niet alsd afsluiter.. :/
Waarschuw beheerder
Neem er nog eentje plus4... :p

Ik zou mezelf pas belachelijk maken als ik een beetje zou gaan meelopen met de kudde hier in plaats van gewoon uit te leggen hoe wij het zien en waarom we deze keuze gemaakt hebben. Wat denk je nou? Dat we niet heel goed weten wat we doen???

En af toe krijgt een hele domme reactie een heel dom antwoord terug, gewoon om even aan te geven dat het met het niveau van sommige personen wel heel droevig gesteld is.

Echt, het denkbeeld van sommige mensen dat ze beter weten wat je met een concept moet doen dan degenen die het bedacht (en uitgewerkt hebben tot zo'n beetje het meest succesvolle feest van Nederland) is te grappig voor woorden.

Natuurlijk willen we het iedereen naar de zin maken en trachten we een gulden middenweg te vinden tussen techno, hardstyle, jong publiek, oud publiek, liefhebbers, mensen die het niet kan schelen wie er draait, publiek dat voor de show komt, publiek dat voor de DJ's komt enz. maar het belangrijkste is dat er geen enkele van die categorieen overheerst. Sensation is mainstream vanaf de eerste editie en zal dat ook blijven en dit soort reacties hadden we uiteraard verwacht.

Dat heeft niets te maken met gebrek aan eerbied voor de mening van het publiek (wat ook niet kan want er is geen eenduidige mening, lees maar even terug en iedereen heeft voor zichzelf wel een andere ideale Sensation), wel met overtuigd zijn van de eigen gedachten over hoe een eigen feest opgezet is.

Waarschuw beheerder
donateur
plus4.. ik weet dat 't leuk is om tjeerd te zien happen.. maar doe ff normaal en lees eerst de wat genuanceerdere replies in dit topic eens
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation is mainstream......

Geen Categorieen overheersen......

3 van de 5 dj`s is techno.... 60% dus!!

techno overheerst dus echt wel, ook al zijn het verschillende soorten techno die ze draaien!

Van funky tot stevig! :)

Maar Tjeerd, zeg nou zelf...... Kai Tracid NA Dana?? Is toch raar?? of niet soms??? :)
Waarschuw beheerder
Happen? :D

Kreeg net telefoontje dat we vannochtend zowel alle White als Black Special Treatment kaarten binnen vijf minuten kwijt waren en dat de VIP-tickets voor White ook uitverkocht zijn...

Ik vind het niet erg om te happen hoor Bamp, zeker niet omdat er ook genoeg verstandige mensen meelezen die er na mijn uitleg misschien iets minder 'gekleurd' naar kijken.

Mijn voorspelling is dat White dinsdag uitverkocht is en dat Black er wat langer over zal doen maar ook zeker uitverkocht gaat. :)

2 Maus: ik snap je redenatie, die deel ik zelf ook voor een deel maar Dana is toch echt de grootste publiekstrekker en die willen we primetime zetten. Daarbij gaf Kai Tracid afgelopen Trance Energy ook flink gas en hij zal er zeker geen moeite mee hebben om de pitch een paar plusjes hoger te zetten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mij hoor je niet over de line up zeuren of over het concept, ik schrijf ook dat id&t een goede organisator is.
ik heb het alleen over het feit dat tjeerdo zijn mening hier zwaar aan het verdedigen is en over de belachelijk hoge prijzen voor de entree van feesten.
bamp heeft wel een beetje gelijk maar ik vind dat deze site niet beinvloed moet worden door mensen die belangen hebben bij een zo positief mogelijk verloop van hun eigen aktiviteiten.
verder valt tjeerdo mij al een paar keer persoonlijk aan en doet of hij een stuk slimmer en/of intiligenter is dan anderen.
ik zie in de line-up trouwens wel een goede, als je deze djs in de goede volgorde zet creeer je een zeer opbouwende sfeer die eindigt met een stevig partijtje hardstyle, voor het sensation publiek anno 2003 zeker interressant te noemen. iedereen die alleen harstyle wil horen moet dus wegblijven en een ander feesje opzoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat je Dana op prime time neer zet snap ik!! (Y)

Maar je moet voor de gein is de topics lezen over Loudness#1 in tropicana, daar draaide Kai Tracid ook! Die draaide daar naar mijn mening een superset! Maarrrrrr hij moest NA Jimmy the Sound en dan valt er toch een soort van stilte, eerst wordt er gas gegeven en dan krijg je hardtrance!

Maar goed, ik wil hier niet ID&T zwart maken hoor.
Want het is gewoon een goede party-organisatie, maar ik vond dit gewoon erg opvallend :)

En alleen de pitch hoger zetten wil niet zeggen dat je over de vorige dj heen komt ;)
Waarschuw beheerder
Ik moet plus4 wel gelijk geven...

Tjeerd je komt af en toe erg denigrerend over nar wat in jou ogen de gemiddelde PF'er is...Er zijn genoeg mensne die allang naar jullie feesten komen en die gewoon gebruik maken van de gelegenheid (dit is een forum!!! Hier wordt gewoonweg gediscussierd!!!) om over dit feest te praten. okay, mensne die julie gelijk teringlijers en k*ankermongolen noemen zou ik ok niet al te serieus nemen, mar het gros van de mensen reageert gewoon normaal.

Het komt nu over alsof je zo schrikt van alle negatieve commentaren, daardoor op je pik getrapt bent en het dan maar gelijk niet serieus neemt ofzo.

En dat vind ik persoonlijk een beetje jammer. Het lijkt me sowieso niet de bedoeling om een forum te gebruiken omcommerciele activiteiten tntoon te spreieden. zodra een van de leden loopt te spammen wordt dat ook niet voor lief genomen. Dus als jij dan toch puur als ID&T vertegenwoordiger op dit (en andere, want op elk forum vind momenteel dezelfde discussie plaats!) forum komt, neem de boel dan ok serieus en lat zien dat jullie wel degelijk wat doen met al die kritieken...
Waarschuw beheerder
:respect: wackiejackie :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jacky dat kan hij niet want hij komt mij imho erg onprofessioneel over!
altijd de schuld bij anderen neerleggen :bah:

hij hapt alleen op texten die qua cohesie de samenhang van een kinderboek hebben omdat ie zich alleen daarop kan verdedigen.
als iemand daarintegen een text neergooit die wel wat is dan reageert ie niet...

geeft niet hoor maar neem nou ook eens een keer mee dat er gewoon negatieve dingen zijn.
en probeer het niet goed te praten.

Maus: kai tracid na dana kan wel hoor :)
hardtrance kan harder zijn dan hardstyle :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch wel vreemd dat er zoveel mensen lopen te zeiken over het feit dat er hardstyle en techno in 1 zaal niet samen kunnen gaan.
heb in het verleden en dat is nog geen eens zo lang geleden feestjes gehad waar beide heel goed samen gingen ok geef toe het was voor de grote hype van hardstyle, maar dat betekend niet dat het nu niet zou kunnen.

en trouwens bedenk me nu dat Dana ook op de eerste sensation draaide weliswaar niet in de grote zaal maar gewoon ergens onder de tribunes en het geluid stond zo hard dat je er niet lang kon blijven was ideaal zo kon ik mooi jean mislopen en tiesto boeide mij ook niet zo (alleen de opkomst het ik gezien was mooi)en heb mijn prima in dat zaaltje vermaakt en ben later natuurlijk naar sven vath en carl cox geweest.
dus als er mensen zijn die nog zeggen dat hardstyle en techno niet samen kunnen gaan moeten maar eens met mij en mijn vriendengroep gaan feesten zul je zien dat het wel meevalt:D
Waarschuw beheerder
donateur
Workey: hardstyle was toen nog geen mainstream en je had die %^@#$%#@meelopers nog niet die gaan lopen raggen met ellebogen en techno lopen te "haten" en de dj`s maar uitfluiten dan omdat ze dana willen zien :(

hardstyle heette nog gewoon hardhouse UK style en german style....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bekankt demon discord (nee)

als je mijn teksten leest zie je dat ik vrij consistent reageer en niet afwijk van mijn mening,eerder heb geschreven dat ik niet mee ga in het dure woorden gebruik van onze held.

dat ik tjeerdo een beetje loop te stangen heeft te maken met het feit dat ik het belachelijk vind dat iemand die voor id&t werkt zich hier mengt in een discussie van pf ers.

waar ben je bang voor vraag ik mij dan af waarom loop je pf ers af te kraken en als dom te bestemplen en waarom reageer je dan iedere keer.

wackiejackie jij bent bijna afgestudeerd, als ik niet spoor moet je me dat zeker ff melden want ik begin me nogal onzeker te voelen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Discord....... Nou, dan zijn we het niet eens :P

Uit ervaring met Loudness#1

JTS
KAI
DANA

dit was de volgorde... bleek dat het niet ging :)
Waarschuw beheerder
2 Wacky Jacky en Demon: Moet ik het soms met hoofdletters schrijven voordat het lichtje gaat branden? WE HEBBEN GEEN PROBLEEM... jullie hebben kennelijk een probleem want jullie voelen je niet serieus genomen. Maar het is geen wet dat je moet luisteren naar een deel van je publiek dat een feest niet snapt. Als we ons al het geschreeuw dat we dagelijks horen zouden aantrekken dan had ID&T niet eens meer bestaan.

Wij zitten aan de aanbodkant en bepalen zelf wat we aanbieden en dat doen we op basis van waar wij denken dat vraag naar is. Of dat naar wens is merken we vanzelf wel.

Kennelijk gaat er een feest aan jullie neus voorbij waar je graag bij had willen zijn anders had je niet zoveel moeite gedaan om je in deze discussie te mengen. Het spijt me verschrikkelijk maar we kunnen niet iedereen een plezier doen...

En Demon, je kan nu wel de hele tijd mij onprofessioneel gedrag verwijten omdat ik wat tegengas geef maar voorlopig werk ik al zes jaar bij deze professionele organisatie en ben jij niet verder gekomen dan het zelf maken van wat mooie screensavers van ID&T die je mij aanbood omdat wij die misschien wel mooi zouden vinden. Als we toch persoonlijk gaan worden doe ik vrolijk mee hoor, daar voel ik me echt niet te goed voor... :P

Waarschuw beheerder
:D :devil:
Waarschuw beheerder
Damned die zit!!!! 1-0

Waarschuw beheerder
donateur
Tjeerdo 3 mei 2003 12:23

Kreeg net telefoontje dat we vannochtend zowel alle White als Black Special Treatment kaarten binnen vijf minuten kwijt waren en dat de VIP-tickets voor White ook uitverkocht zijn...

Mijn voorspelling is dat White dinsdag uitverkocht is en dat Black er wat langer over zal doen maar ook zeker uitverkocht gaat.:)

Ik zal wel weer een domme eikel zijn, maar door deze op een na laatste opmerking vervallen al je eerder gemaakte reacties weer in het niets.

Ik vond het een heel aardige discussie worden, maar helaas, deze opmerking doet alles te niets. Een beetje jammer.

Misschien kun je afsluiten met een opmerking als deze: "Wij hebben de kaarten toch al verkocht, verder zoek het maar lekker uit!"
Waarschuw beheerder
En plus4: als het praat als een stoeptegel, denkt als een stoeptegel en een bijdrage als een stoeptegel levert in een discussie dan noem ik het ook stoeptegel.

Een of andere lulhannes wist in een ander topic hier te melden dat Ferry Corsten en Armin van Buuren geen echte DJ's zijn want die plakken alleen maar platen aan elkaar... So much voor het 'echte partyganger' gehalte... :S

Uk: ik kan je even niet volgen. Dit hele topic zit vol berichten dat de ArenA leeg zal zijn en er niemand wil komen. Ik leg uit dat we op een publiek mikken dat hier misschien wel helemaal niet dagelijks komt. Dan is een reply waarin ik meedeel dat vannochtend de kaartverkoop stormachtig verliep toch alleen maar een ultieme bevestiging van wat ik hier sinds mijn eerste reply al neerzet? Dat heeft niets te maken met een 'lekker puh' gehalte, maar alles met een bevestiging van onze gedachten over Sensation.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to discord ok het woordje hardstyle hadden ze toen nog niet uitgevonden en was het lekker een mengelmoes van harde sijlen maar dat wil nog niet zeggen dat de hardstylers van nu lekker dj's gaan uitfluiten om dat het in is om techno te haten??

en om maar op dat uitfluiten terug te komen vorig jaar op sensation black heb ik mijn enorm gestoord aan een hele grote kudde met van die zwarte t-shirtjes aan waarop stond I LOVE TECHNO die om hun vriendschap aan elkaar te tonen masaal liebing gingen uitfluiten was ongeveer een groepje van 20 man.
als het dan tegenwoordig in is om als hardstyler techno te haten dan doe je nog geen I LOVE TECHNO shirtje aan.
en ok er zullen best ook hardstylers zijn geweest die liebing gingen uitfluiten maar geloof mij zowel onder de techno liefhebbers als onder de hardstyle liefhebbers zat een hoop fout publiek en dat was jammer
Waarschuw beheerder
met de kudde hier .

de kudde is het publiek wat daar komt. wij geven onze mening gewoon. en laat die nou net massaal hetzelfde zijn. gek he na sensation 2002 black ??
ma goed ik ben een klein kind dus wat ik zeg hoef je al helemaal niet seriues te nemen. want ik mag tenslotte geen eens naarbinne he tjeerdo. ik ben pas net droog achter me oortjes. lekker makkelijk is dat he. is altijd lastug om iemand op leeftijd te pakken. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoezo, die zit? Cono, je doet alsof dit ee wedstrijdje is ofzo... %)

Anywayz, Tjeerd, volgens mij ben jij zelf degene die het niet snapt.

Laat ik even voor mij persoonlijk spreken, ik begrijp het concept van Sensation maar al te goed, dat is precies de reden dat ik er ook nog geen enkele keer geweest ben. Voor mij is het te groot en te duur. Sim-pel, daarnaast boeien shows enzo mij niet enorm veel, ik ga in eerste plaats voor een line-up naar een feest. Wel ken ik heeeeeeeel veel mensen die wel naar sensationfeesten gingen. En de meesten daarvan deden dat het eerste jaar mede door de spetterende line-up, en omdat het nieuw was.

Wat ik me dus al 10 replies lang afvraag en waar ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord op heb gekregen: hoe kan het, dat jullie het eerste feest een line-up bieden met Sven Vath, Tiesto en Cox, voor veeeeeel minder geld en een evenzo vette show, en dit jaar 58 euro vragen voor een kaartje???

Daarnaast, je hoeft echt niet zo'n toon aan te slaan, nou doe je weer alsof Carl en ik een stelletje debielen zijn ofzo. Alsof wij het allemala niet zouden snappen...Ik draai onderhand lang genoeg mee om ook wel enige kijk te hebben van wat er leeft onder het publiek, en het was voor mij een heel simpele conclusie om te trekken dat Sensation vorig jaar lang niet zo'n daverend succes was als voorgaande jaren. je kan als organisatie wel steeds willen blijven mikken op de nieuwe generatie, maar als er 80% van de bezoekers van vorig jaar je feest niet meer bezoekt, vind ik dat toch een kwalijke zaak.

Natuurlijk moeten jullie zelf weten wat je aanbiedt voor DJ's, maak je maar niet druk, ik kom ok niet. Maar ik vind wel dat ik op een forum alle recht heb een discussie aan te gaan. Mensne die keihard lopen te zeiken en slanog gaan begrijp ik ook niet. Kijk, ik begrijp bijv. wel waraom jullie op ML van hardcore zijn afgestapt. Daar waren goede argumenten voor en daar heft ID&T me mee overtuigd.

Maar ik begrijp NIET waarom dit feest, met deze line-up, zo duur is. En ik begrijp niet, waarom na zovel tegenvallende verhalen van vorig jaar, voor zo'n uiteenliggende line-up gekozen wordt op Black. Dat is alles wat ik vraag, en daar kun je toch best een normaal antwoord op geven zonder te doen alsof ik het gewoon niet WIl begrijpen???
Waarschuw beheerder
to appie apeldoorn het is lastig als ze je op je leeftijd pakken maar beetje gelijk hebben ze wel er zijn trouwens weinig organisaties die officieel mensen onder de 18 binnen laten en mischien moeten ze maar strenger worden op leeftijd
Waarschuw beheerder
Want eerlijk gezegd...

Lijkt het, alsof ID&T met Sensationz egt: we geven een leuk showtje, zetten wat DJ's neer, trekken mensne die niet zo verwend zijn omdat ze niet echt meedraaien in de housescene, we geven ze een keertje wat anders als hun avondje skihut of plaatselijke discotheek, en trekken gewoon lekker veel winst hierop, daarom vragen we nu 58 euro ipv 80 piek...

ZO KOMT HET OVER! En dat is helemaal niet erg, als je het dan ook gewoon toegeeft!!!
Waarschuw beheerder
to wackiejacky alle feesten die voor het eerst worden gegeven staat meestal een geweldige line-up daarmee kun je perfect een naam vestigen en later als die naam gevestigd is kun je dat uitbouwen zoals jij dat wilt.
dat er dan een hoop mensen buiten de boot piesen is jammer sensation raakt toch wel uitverkocht.

neem nou UDC die toen er voor het eerst Impulz werd gegeven een wereld line-up neerzette daarna werd het allemaal wat meer standaard.
en er zijn genoeg grote en kleine feestjes waar wel een vooruit strevende line-up staat al heb je daar meestal niet zo'n geweldige show en dat is op sensation perfect en zelf al vind je de muziek geen reet aan het blijft mooi om naar te kijken:D
Waarschuw beheerder
Sorry WJ, maar ik heb helemaal geen zin om elke keer voor elk evenement weer een discussie aan te gaan over de rechtvaardiging van een entreeprijs. Als jij denkt dat het teveel geld is en dat ID&T daar enorm veel mee verdient is dat je goed recht.

We hebben alleen de kaartverkoop als inkomstenbron en we geven maar twee Sensations per jaar. Daarnaast kan bijna iedereen met een kabelaansluiting wel elke avond gratis naar een radiostation luisteren en zijn er vorig jaar 18 werknemers ontslagen omdat ID&T in de rode cijfers zat.

Je kan niet altijd maar alles vanuit je eigen 'arme studenten' perspectief bekijken. Ik heb geloof ik al een keer of tien gezegd dat Sensation ons meest commerciele evenement is.

Ik vind Artis ook duur, 15 euro betalen om naar wat dieren te kijken maar toch vermaak ik me daar en doe ik dat van tijd tot tijd... misschien moet je eens proberen om niet elke week overal te willen zijn. Ga twee weken niet stappen en je houdt al heel wat over...
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartverkoop de enige inkomsten van Sensation??? :D:D:D

Sorry, maar dat gaat niemand geloven natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Tjeerd, allereerst probeer IK niet elke week overal bij te zijn. Met uitzondering van vorig jaar omdat ik toen 3 van de 4 keer gratis naar binnen kon ga ik helemala niet zo vaak naar grote feesten, ben dara altijd al selectief in geweest. Als ik niets betaal stel ik ook geen eisen, anders wel.

Dierentuinen kom ik sowieso niet, kan er niet tegen die beesten in hokjes te zien zitten, en ja, idd, ik moet wel op mn centen letten. Ik ben misschienw el kritisch, maar dat mag ook wel vind ik. Als een feest me heel erg meevalt of het gewoonweg geweldig is zul je mij dat ook zeker horen roepen. Maar goed, ik vond de dafgelopen 2 Shockers-edities ook al een stuk minder dan de eerste 2, veelal vanwege het feit dat twee muziekconcepten bij elkaar gepropt worden die niet echt samengaan. Al kan ik naar ale muziekstijlen luisteren, je merkte heel goed dat er een duidelijke scheiding lag tussen de 2 gedeeltes. Dus daarom alleen al heb ik mn twijfels bij Sensation. Daarnaast, ja, inderdaad, ik wete ook wel dat jullie veel kosten maken, maar IK vraga niet om een ID&T-radio of magazine, voor mij, en velen met mij, draait het puur om jullie feesten. Dus is het moeilijk dat niet los van elkaar te zien, dat je in principe dus meebetaalt aan een radiozender waar je nooit naar luistert en een strandtent die je nooit bezoekt.

Snap je? Ik denk wel dat veel mensen zo denken nl. Ik heb zeker respect voor wat jullie doen, maar wat ik zie onder het gros van de mensen, is dat ze puur voor het feesten gaan, voor goeie DJ's, en ook daarvoor willen betalen. Ook wel wat meer geld voor een goeie show. Maar niet veeeeeel meer geld, om jullie andere niet zo goed draaiende zaakjes op te krikken...

Maar goed, sais enough, je hebt nu zelf al gezegd dat sensation jullie meest commerciele concept is, de ST kaartjes zijn al uitverkocht zie ik, die Aremna trekken jullie toch wel vol. Ik hoop echt van harte dat het dit jaar beter aan zal slaan, en dat als dat niet het geval is, jullie ook echt iets doen met al deze kritieken.
Waarschuw beheerder
Id&t in de rode cijfers?????:-S
Zo'n organisatie die veelste veel voor een kaartje vraagt met zo min mogelijk dj's voor een publiek van 20.000 man of 30.000 of 40.000 man!!
Dan doe je het knap verkeerd hahaha!!!
1 GROTE COMMERCIELE TERINGBENDE tegenwoordig!!
Vroeger toen id&t nog bezig was met hardcore was het leuk en aardig!!!
Tegenwoordig is het 1 grote reclameparty!!!
Er zijn genoeg mongolen die er weer heen gaan maar WACKIEJACKIE HEB GEWOON GELIJK!!!
Mij zie je dit jaar ook niet en wie wel gaan toch veel plezier en die komen gewoon weer met een koude kermis thuis:-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeg tjeerd ga in plaats van artis eens een keertje naar Burgers Zoo in arnhem is namelijk een veel mooier dierentuin

Waarschuw beheerder
ik bedoel maar, dat de muziek divisie van id&t vorig jaar bijna het hele bedrijf genekt heeft, geeft al weer aan dat het oude gezegde "schoenmaker houd je bij je leest" ook hier weer op gaat. het is gewoon een grootte jacht op geld van de heer stutterheim, daar gebruikt ie een paar hersenloze meelopers voor en tegenwoordig dus een publiek die niet weet wat een goed feest inhoud.
Waarschuw beheerder
Je blijft grappig plus4... zou me niet verbazen als achter je nick een gefrustreerde concurrent schuilgaat of iemand anders die ooit met ons te maken heeft gehad op een minder positieve manier, je begint namelijk vanuit het niets over de muziekafdeling, alsof die er iets mee te maken heeft... :D

En WJ, ik vind je een lieverd, maar je doet wel een beetje hysterisch over een feest waar je a) nog nooit zelf bent geweest en b) ook nooit zelf naartoe zal gaan. Je hebt het nog nooit ervaren en kunt dus niet vanuit je eigen ervaring spreken. De rol van ambassadeur voor de teleurgestelde zieltjes staat je niet echt...

Maus: je hebt gelijk, ik vergat de sponsorinkomsten. :o

Raimond: de grootste mongool is degene die roept dat anderen mongool zijn...

Workey: zal ik zeker eens doen, hoewel ik Emmen nog het mooiste vindt want daar hebben de beesten genoeg ruimte.

Nog meer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juist plus4 jij begrijpt het hahaha!!!
Hersenloze meelopers is wel een mooi woord hahaha, maar ja ieder voor zich natuurlijk, maar dit is gewoon geldklopperij allemaal!!heb het hierboven al uitgelegd en begrijpt heus wel dat er zoveel mensen gefrustreerd over deze topic zeiken!!
Ik ben er zelf ook 1 van!!
De dj's zijn trouwens ook niet eens zo duur om binnen te halen hahaha, tja het zegt al genoeg!!!
Waarschuw beheerder
Heej Tjeerd over deze discussie kunnen we nog lang gaan over ouwehoeren, maar ik ben op zekers geen mongool, maar als ik jouw foto zie dan lijk jij meer op een mongool, maar goed dat doet er niet echt zoveel toe!!
Voor de rest reageer je bar weinig op de rest van mijn opmerking dus ik neem aan dat ik toch aardig goed zit!!
En mongolen bedoel ik meer de mensen die er zoveel geld voor uit willen geven voor zo'n feest al moet iedereen dat natuurlijk helemaal zelf weten!!
Tja je bent een gefrusteerd mannetje als ik je zo hoor!!
Niemand mag blijkbaar een mening over dit geven of jij zit er met je dikke lippen erboven op hahaha.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Raimond..... er wordt ook door pffers gevraagd of ie wil reageren toch? ;)
Waarschuw beheerder
tjeerd emmen is inderdaad ook mooi vooral die vlinders daar.
maar burgers zoo heeft ook veel meer ruimte vrijgemaakt voor de dieren om ze een zo goed mogelijk natuurlijk gedrag te laten vertonen:D
en om maar weer on-topic te komen goede actie van jullie om die japanner te boeken die was op shockers goed bezig
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag iedereen zijn mening uiten, maar hij is het nergens mee eens met zo'n grote mond!!!En dat kan gewoon niet!!
Heb genoeg commentaar en die uit ik dan ook echt wel hoor hahaha!!

Maar goed ik vind dat deze topic een beetje uit klauwen aan het lopen is.
Beetje jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, het is gewoon een gezonde discussie over een groot feest :) Grote feesten = veel mensen = veel meningen :)

Wij kunnen roepen wat we willen, en tjeerd moet rekening houden met de belangen van ID&T ;)

Waarschuw beheerder
suggereer er maar op los tjeerdo, het grote verschil tussen dieren en mensen zou zijn dat ze van hun fouten zouden kunnen leren, dit gaat in jouw geval dus niet op en je blijft voor je zelf maar dingen aannemen die nergens op gebaseerd zijn. groetje hap vereniging
Waarschuw beheerder
2 Raimond: Dat zou je moeten bedenken voordat je begint te schelden. Dat doe ik namelijk niet, ik steek niet onder stoelen of banken dat ik sommige figuren echt bijzonder simpel vindt, maar ik heb niemand uitgescholden. Kan nu wel over jou met je vrolijke vriendjes beginnen die ik niet eens op mijn feest zou willen maar wat heeft dat er nu mee te maken?

En ik ben helemaal niet gefrustreerd, ik zit hier met een grote glimlach te constateren dat ik behalve het feit dat hardstyle en techno niet samen kunnen gaan nog geen enkel goed argument heb gehoord.

Daarbij deel ik die mening niet want je hoeft maar naar de verslagen van vorige week Shockers te kijken om te ontdekken dat er heel veel hardstylers op Shockers hebben ontdekt dat techno ook leuk is... laat dat nu net de bedoeling zijn... evolueren in het muziekproces... doorstroom... iedereen blij... geen foutjes dus of het moeten de fouten zijn van een deel van het publiek vorig jaar dat alleen maar hardstyle verwachtte... die hebben er inderdaad van geleerd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er zijn op 5 en 12 juli ook andere feestjes hoor, daar kun je ook heen gaan. :D
Waarschuw beheerder
Zal ik ook zeker doen ergens anders heen te gaan 5 en 12 juli dus dat komt echt wel goed!!
En trouwens ik scheld niemand uit hoor!!
Ik zeg alleen hoe ik erover denkt en dat zeg ik dan ook gewoon.
Tja ik kan niet zeggen hoe shockers was want ben ergens anders heen geweest!!
Ik denk dat er op elk feest wel wat te zeiken valt, maar als jij je eigen feesie wil promoten, mag je dat best doen, maar zeg dan niet dat je mij niet of me vrienden niet op een feest wil zien, want ik bezoek al feesten sinds thunderdome 93!!
Heb ook genoeg goeie feesten gehad van id&t,m aar het zal nooit meer zo worden zoals vroeger!!
Gewoon erg jammer!!
Je moet wel wat netter overkomen tegenover de gasten die een opmerking hebben over het feest!!
Daar vind ik je nogal erg kortaf.
Erg jammer

Waarschuw beheerder
hee Tjeerdo. nu je toch heel sportief gewoon antwoordt op veel vragen. leg dan even uit waarom de hardstylezaal op shockers in vergelijking met de technozalen eigenlijk vrij matig was?
ik heb me prima vermaakt hoor op shockers, maar ik ben er gewoon erg benieuwd naar.

Waarschuw beheerder
5 juli Awakenings festival in plaats schadalige Sensation White

12 juli LoveParade in plaats Sensation Wack

:d Betere optie inplaats Sensation:
Waarschuw beheerder
Tjeerdo>>>

Het is opzich best een leuke line-up, ik ben alleen erg nieuwschierig, waarom jullie weer voor Dana hebben gekozen, en deze keer niet voor iemand anders, als b.v. Pavo of Luna.

Het valt mij namelijk op dat jullie vaak Dana als Hardstyle trekker neerzetten, terwiijl er veel meer talent is.

(mischien dat je dit al ergens vermelt had, maar ik heb niet de hele topic kunnen lezen)

Waarschuw beheerder
Goliath 11
undefinedundefined
Date: 03.05.2003 / 20:00 - 08:00 Uhr
Deejays: Line-up
Specials: Eintrittspreis: CHF. 49.-- exkl. Komm.
€uro 35.-- exkl. Komm.

Anfahrtsplan

MAINFLOOR (TRANCE)

DJ SAMMY (Mallorca)

AFRICA ISLAM (gb)

STARPLASH (NL & D)

(Charly Lownoise & Franky Tunes)

PULSEDRIVER (D)

ROCCO (D)

MIKE MH-4 (D)

Tatana (ZH)

DJ Energy (ZH)

Dynamic 🇧🇪

Dave 202 (ZH)

DJ Dream (ZH)

PROGRESSIVE & CLUBFLOOR

HOOLIGAN (D)

MARC SPOON (D) (Jam & Spoon)

DAG (D)

SHE DJ SHEE-LA (D)

FRANKY TUNES (D)

EXPERIMENT K. (D)

DJ TANKIS (I)

Mind-X 🇧🇪

DJ Noise (ZH)

Angy Dee (TI)

Phrenetic 🇹🇬

HOUSE AREA (powered by MAP DANCE)

DJ AXWELL (SWE)
(Soulfuric – Positiva Rec., Stockholm)

SITO GARCIA (A)

Mr. Mike (VD)

DJ Tonic 🇸🇴

Christopher S. 🇧🇪

Mirkolino 🇸🇬

Dario Dattis (SH)

DJ Miguel 🇸🇬

Ralf Woldt (ZH)

Manuel Moreno 🇸🇬

DJ Vincent 🇧🇪

HARDSTYLEFLOOR (powered by ETX Rec.)

LADY DANA 🇳🇱

DJ ISAAC 🇳🇱

THE PROPHET 🇳🇱

VORTEX (I)

CHARLY LOWNOISE 🇳🇱

ZENITH (I)

DEEPACK 🇳🇱

DJ SESSION ONE aka

BLUTONIUM BOY (D)

Max B. Grant (ZH)

Lady Tom 🇦🇬

Philippe Rochard 🇧🇪

DJ Nadisha 🇱🇺

HARDCORE FLOOR

LIVE: ROTTERDAM TERROR CORPS 🇳🇱

LIVE: ART OF FIGHTERS (I)

STUNNED GUYS (I)

MARC ARCADIPANE (D)

RANDY (I)

ROB GEE 🇺🇸

MASOCHIST 🇳🇱

IMPULSE FACTORY (I)

ENDYMION 🇳🇱

OUTBLAST 🇳🇱

RON BOLTZ (D)

NICO & TETTA (I)

Ear Terror DJ Team 🇧🇪

The Lucifer & Ray 🇧🇪

NEWCOMER AREA

DJ Liquid 🇦🇬

DJ Vesiga 🇱🇺

DJ Unique (ZH)

Happy B. 🇬🇷

Toxic 🇦🇬

DJ Rhythmo (ZH)

DJ S.P.H.E.R.E. 🇦🇬

Sub-Seven 🇸🇬

DJ A.M. 🇸🇬

Cycon (SZ)

Thunderhead 🇹🇬

Darkmind (ZH)

DJ Infinity (A)

El Niño (A)

close
WWW.GOLIATHWORLD.COM
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hardness....... Omdat Dana de meeste mensen trekt ;)
Waarschuw beheerder
Tja dat wordt naar Goliath gaan!!!
Veel betere line up dus iedereen daar heen en dan maken we daar wel een leuke meeting:-D

Waarschuw beheerder
dan mag je wel nu gaan rijden raimond want het is vanavond dat dit feest wordt gehouden. maar dit is even een voorbeeld voor tjeerdo hoe het ook kan voor 35 euro..... bijna 70 djs in vier verschillende airea s met leuke aankleding en geen geouwehoer!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:Z

Ik Zuid-Afrika geven ze ook leuke feesten... :S

Plus4: wij zijn klaar want je hebt werkelijk niets begrepen of onthouden van wat ik gezegd heb. Dan kan je denken 'waarom zou ik naar jou luisteren?' maar ik leg uit wat de gedachte achter Sensation is. Dan kom je aanzetten met een feest met vijf verschillende area's in Zwitserland wat ik dan ter vergelijking zou moeten zien. Alsof ik niet tot treurens toe al heb gezegd dat Sensation een compleet ander evenement is waar de line-up niet het belangrijkste is...

Je bent de zwakste schakel, tot ziens! ;)

Waarschuw beheerder
idd die 50 euro voor sensation is gewoon BELACHELIJK DUUR ! en zoveel speciaale dinge zitte er niet in sensation die lasers die jullie gebruiken zie ik ook ergens anders, waar ik ± 35 euro voor betaal, maarja we kenne hier wel lopen lullen maar eigelijk moet dit gewoon keihard bekend worden naar de buitenwereld dat sensation gewoon alleen maar om de cash gaat want je krijgt er echt niet veel voor terug.

Waarschuw beheerder
2 TJEERDO:

PARDON LINE UP NIET HET BELANGERIJKSTE ?!
wtf is dat voor bullshit, vertel dan maar eens ff wat het belangerijkste is, de intro'tjes?, De Lichtje's ? De Monniken? De Fakkels? Het Vuurwerk?
om 12 uur 12 x een gong te horen ?! nou sorry hoor maar ik denk dat mense toch wel voor de muziek komen en niet voor de vieze ouwe Monniken, of zie ik dat verkeerd?

Waarschuw beheerder
ik hoop het
Waarschuw beheerder
Hahahhaa ooohhhhhhhhhhhhhhh foutje van mij hahaha!!
Ik dacht dat dat een feest was voor 5 of 12 juli!!
Sorry dat is mijn fout hahaha!
Had een leuke vervanger geweest, maar goed ga vanavond al lekker naar de matrixx!!!
Waarschuw beheerder
Oh ja op sensation heb je een MEGAMIX van 20 minuten hahaha:-S
ERG GOEDKOOP GEREGELD
Heb zo'n mega mix ook met Sensation te maken.
Ik kan me niet zo snel herinneren dat zoiets eerder is geweest(ja vorig jaar op sensation)op een bepaald feesie!!
CD'tje erin feestuh maar hahaha

Waarschuw beheerder
Ga je nog antwoord geven op mijn vraag Tjeerdo? anders hoef ik ook geen moeite meer te doen namelijk.

Waarschuw beheerder
ja heel erg lame die megamix
Waarschuw beheerder
donateur
SkiTZoid 3 mei 2003 15:21
ja heel erg lame die megamix

Die megamix was juist het beste van het hele feest vorig jaar ;)

Waarschuw beheerder
veel plezier raimond, het was ook bedoeld om even te laten zien hoe het OOK kan, jammer dat tjeerdo niet leest en alleen in zijn eigen mening en visie is geinterresseerd.

Waarschuw beheerder
2 dj maus:

idd het is niet slecht, dat zeg ik niet, tis leuk om old school ff te horen.
maar waarom wordt er dan gewoon een cd-tje gedraaid? kan je toch ook gewoon een dj neer gooien opzich? tis best wel goedkoop, dat moet je toegeven.
Waarschuw beheerder
Hij denkt ook alleen aan zichzelf terwijl wij de klanten zijn op een feest!!
Klantvriendelijk is die zeker niet!!!!
Jij ook veel plezier en iedereen trouwens heel veel plezier vanavond!!!
Stampse vanvond!!
Groetjes Rai
Enne dj maus die megamix was inderdaad het beste van dat feesie hahaha
20 hele minuten gedanst hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het niet goedkoop :) het is maar 20 minuutjes dus om daar nou een dj voor te laten komen...

Hebben jullie trouwens al in de agenda van tjeerdo gekeken????????? :D:D:D:D

Hij gaat er zelf niet eens heen!!!! :P:D

Sorry tjeerd, maar dit kon ik even niet laten ;D ;)
Waarschuw beheerder
Ik weet het nog niet omdat Dr. Motte me heeft uitgenodigd voor de Love Parade. Om dat slotfeest vanaf die Siegessaule mee te maken lijkt me toch wel een unieke ervaring dus ik ben nog aan het twijfelen...

Thijs: dat is een ander verhaal en daar ga ik dus niet op in...

Waarschuw beheerder
*zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
nou weet ik dus ook al zeker dat ik niet ga!
wat een kut line up!
het valt me nog mee dat ze jamai niet hebben gevraagd!

Waarschuw beheerder
die komt volgend jaar samen met de winnaar van 2004

Waarschuw beheerder
2 Tjeerdo: in een persoonlijk berichtje dan?
alvast bedankt he.
Waarschuw beheerder
damned wat n blij gedoe zeg alsof voor IEDEREEN Sensation HET feest is om naar uit te kijken, want zo lijkt t wel met al die reacties hier. er zijn genoeg feesten voor iedereen dus als t je niet aanstaat dan ga je toch niet. Ik ga toch ook niet ieder feest wat mij niet aanstaat de grond instampen omdat ze MIJN dj's er niet neerzetten. Nee dan hoor je van iedereen hier dat je niet moet zeiken omdat je alleen maar reacties neerzet van ik ga niet, kutfeest, k.....organisatie, geldwolven enz. maar iedereen doet nu t zelfde. ik las net een reactie van iemand die in mijn ogen alleen maar hardcore feesten bezoekt die nu gaat lopen zeiken over t feit dat ie niet naar sensation gaat. Dat is in mijn ogen zo krom. ik weet van mezelf dat bepaalde feesten niks voor mij zijn maar dan ga ik daar toch ook niet eeuwig over zeiken.
Ben blij dat ik n brede muzieksmaak heb en me overal wel op kan vermaken en aangezien de DJ's op black me meer aanstaan dan op White en dan bedoel ik GEEN DANA maar eerder een Benny Rodriguez, Takkyu Ishino, Kai Tracid en Michel de Heij (ik vind ze allemaal wel ok) verwacht ik dus wel dat ik me goed ga vermaken daar. Tzal een ander feest zijn dan anderen maar goed ook dat weet je van te voren en zolang dat maar 1 a 2 X per jaar is zul je mij niet horen klagen.
Denk eens aan alle decoraties, shows, enz enz die je voorgeschoteld krijgt hoort er allemaal bij en betaal je ook voor, als t je niks interesseert dan ga je gewoon lekker niet.

Waarschuw beheerder
you go boy
Waarschuw beheerder
de line-up is voor ID&T niet het belangrijkste (omdat er meer geld aan de rest wordt uitgegeven misschien) maar de mensen komen toch echt voor de muziek die ze willen horen en dat de line-up gewoon iedereen teleursteld wil toch wat zeggen lijkt me. lijkt me meer dat id-t eerder naar persoonlijke smaak gekeken heeft dan naar wat de bezoekers willen (zie de switch van liebing naar dana vorig jaar)...

de line-up is gewoon ONBEGRIJPELIJK imo, zet dan harde techno dj's daar neer ipv van de michel en benny :s
Waarschuw beheerder
het feit dat de meesten zeiken over de zogenaamd slechte line ups is vanwege het feit dat mensen alleen maar 1 stijl kunnen en willen waarderen en verder nergens voor open staan.
Iedereen heeft t hier altijd maar over dat vroeger altijd alles beter was enz. enz. maar vroeger was er maar 1 soort muziek en dat was housemuziek en dat begon rustig (mellow) en eindigde hard (hardcore) EN JA DIE FEESTJES WAREN ER!!!! maar goed nu hebben we tegenwoordig overal een naam voor en kan t ineens niet, maar ondertussen wel over vroeger meepraten,terwijl t vroeger niet anders was.
Wil ik wel ff vantevoren zeggen dat ik VROEGER niet meegemaakt heb maar heb er genoeg over gezien (tv enz) gehoord en gelezen dat ik weet wat ik zeg.
Waarschuw beheerder
2 planethugo: oordeel pas over een DJ als je weet wat ie kan. Michel de Heij kan keiharde techno draaien hoor, maar zo ken JIJ hem niet. ennuh Benny Rodrigues idem dito.
Waarschuw beheerder
ik heb michel de hey paar keer live gehoord maar ik ben er gewoon niet kapot van, heb het geprobeerd leuk te vinden maar ut lukt maar niet :D

benny zal als eerste echt niet gaan knalle denk ik maarja we zullen zien.

ps. ik ga toch omdat we met een grote groep al hadden afgesproken dat we zouden gaan.
Waarschuw beheerder
Nee dat knallen zal ie zeker niet doen op t begin. dat is dus waar veel mensen voor op moeten letten dat t GEEN FUCKING HARD GEBEUK IS DE HELE AVOND!!!!! maar goed de meesten hier weten dat en gaan niet, nu nog de onwetenden proberen te bereiken :p
Waarschuw beheerder
de helft van de bezoekers weten dat niet denk ik :)
Waarschuw beheerder
tsja dat is dan pech voor hun, ik weet t wel en daarom kan ik me dus wel gaan vermaken.
Waarschuw beheerder
Tjeerd: Waarom is de line up op white zo standaard en bijna hetzelfde als op Qontact? Waarom hebben jullie geen DJ's gehaald die weinig in Nederland draaien en wel top zijn? Paul Oakenfold bijvoorbeeld. Waarom alleen een paar DJ's die de meesten al tig keer hebben gehoord? En aub geen antwoord als 'de line up is niet het belangrijkste'...

Waarschuw beheerder
Wat een schijt line up :kots:

Waarschuw beheerder
2 MV:

Omdat de TMF kindertjes [mainstream] alleen maar die dj's kenne
Waarschuw beheerder
Maar wie zijn volgens jullie de top dj's?

Sven vath en Pascal FEOS, en dat weet je heel goed Martyntje! ;):P
Waarschuw beheerder
Een beetje jammer eigenlijk dat de mensen zelf niet inzien dat Tjeerd ze onder de tafel kletst.
Serieus, veel mensen bezeiken zichzelf enorm, maar hebben het gewoon niet door.

Even zonder te slijmen ofzo, maar wat tjeerd bedoelt is blijkbaar te hoog gegrepen voor sommigen hier. Sensation kan nooit voor iedereen zijn, ik vraag aan de mensen die commentaar hadden om nu hun namen voor white en black neer te zetten, namen die zij graag gezien hadden.

Waarschuw beheerder
donateur
maar dit is even een voorbeeld voor tjeerdo hoe het ook kan voor 35 euro..... bijna 70 djs in vier verschillende airea s met leuke aankleding en geen geouwehoer!!!!!!!!

volgens mij doet ID&T dat ook elk jaar met Mysteryland met nog veel meer area's en veel meer aankleding en voorzieningen etc.
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Dat hebben we allang gedaan :S

Hij had er zelf een topic voor geopend :S
Waarschuw beheerder
Michel de Heij
Sven Vath
Kai Tracid
Megamix
Dana
Technoboy

Dan had je iets meer afwisseling gehad, en waren er meer partygangers op afgekomen.. maar dat was niet de keus van id & t, die willen meer 'dagjesmensen' zo te lezen.. ik hoop voor ze dat het lukt, maar ik twijfel er wel aan!
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
Maak black dan echt black..
Iedereen die daar heen gaat komt echt niet (hoe jammer ik dat zelf ook vind) om een mix van muziekstijlen te horen... Die komen simpelweg voor 1 ding >> STAMPEN

Had dan de harde Techo dj's van Shockers neergezet en paar hardstyle dj's...maar goed ik hoef het niet te organiseren en heb makkelijk lullen. Het feest zal toch wel uitverkocht raken.
Waarschuw beheerder
Michel de Heij
Sven Vath
Kai Tracid
Megamix
Dana
Technoboy

Drie van de dj's die jij noemt staan er, dus kut kan je hemd an al nie vinden lijtk me. Bovendien kan je een DJ (Michel dus) niet twee jaar achtereen op dezelfde plaats zetten op een feest als Sensation. Dus het niet exclusieve mja.... Je moet gewoon DJ's hebben die wel vaker te zien zijn, gewoon omdat het een te grote massa zou zijn.

En je hebt nu maar twee techno (ID&T wil er drie). Bovendien is jouw rijtje ook niet exclusief, dat is net zo overal te zien (zelfs Vath is redelijk te zien als je het er voor over hebt)

Mijne zou zijn:
-Pascal FEOS
-Michel de Hey
-Sven Vath
-Kai Tracid
-Claudio Diva (maar das onzin, dus vanuit commercieel zicht Dana).

2 Krizz: Als ik er heen ging ging ik niet om te stampen. Dat zou ik als ik zou willen in ieder boerencafe gaan. En alleen maar ahrde techno vind ik ook niks. Simpelweg beuken is doelloos voor me. Het is TECHNO en hardstyle en niet BEUKTECHNO en hardstyle.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neophyte
Dark Raver
3 Steps Ahead
Megamix
PCP
Rotterdam Terror Corps
====================­====
Das mijn Rijtje ;D :D

Waarschuw beheerder
Vortex
Technoboy
Showtek
Promo
Prophet

Ramme in die Arena :[
Waarschuw beheerder
de heij
miss djaxx of Misstress Barbara
rush
megamix
luna.
en als laatste iemand die hard draait.(mondello,jts­,pavo,tb,of bv hardheadz dj team. of DHHD dj team en dan op de plaats van luna pavo. )
geen trance dj want daar is white voor .(naar mijn mening)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Skitzoid en Hardstylist neem ik niet serieus, als je niet snapt waarom dan geeft dat genoeg aan.

Appie: Ik denk dat je door het gemis van Dana sowieso al te weinig mensen trekt en Rush en of Barbara of Djax is enorm harde beuktechno en dan is het weer alleen maar HARDtechno ipv Techno.

Het is niet zo super makkelijk om een line-up te maken voor iedereen (bovendien zulleen heel veel emnsen stilstaan bij Rush en Barbara/Djax)
Waarschuw beheerder
als ik tjeerdo moet geloven. is het spektakel en de naam sensation genoeg. de line up is niet het belangrijkste.

dan kunne ze ook zonder dana toch ?

dan op de plaats van djaxx of barbara ,steve rachmad of ruskin

en als ze daar op stil staan waarom zullen ze dan nie stil gaan staan bij de heij of ishino of benny?
sensation black moet toch hard vertegenwoordigen ? en white de softere stylen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen.. zeik niet zo...

K3
Blue
Garet Gates
Jamai
Jim

Knalle in die Arena :bounce: :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Voor deze line-up betaal je toch niet zoveel geld?? Ik heb al die mensen iig al veel te vaak gezien.
Waarschuw beheerder
als ik tjeerdo moet geloven. is het spektakel en de naam sensation genoeg. de line up is niet het belangrijkste.

dan kunne ze ook zonder dana toch ?

dan op de plaats van djaxx of barbara ,steve rachmad of ruskin

en als ze daar op stil staan waarom zullen ze dan nie stil gaan staan bij de heij of ishino of benny?
sensation black moet toch hard vertegenwoordigen ? en white de softere stylenlaatste aanpassing: 4 mei 2003 15:45

Omdat de Hey en Rodriguezz (die laatste denk ik) beter aanvoelen wat het publiek wilt. De Hey heeft dat al twee jaar laten zien. Ruskin draait veel te diep voor zo'n massa en ja dat geldt voor bijna alle techno dj's. De enige die het in mijn ogen kunnen zijn:
-Carl Cox
-Dave Clarke
-Michel de Hey
-Sven Vath
-Pascal FEOS (en ja, hij heeft niet de naam hier van de eerste vier, maar met zijn stijl kan dat wel hoor).
-Benny Rodriguezz

Misschien nog een enkele, maar niet veel. Deze kunnen het (op FEOS na) door de naam en daardoor het contact dat ze krijgen en ook redelijk veel hitjes draaien als dat moet.

2 Hardstylist: De humor rijst duidelijk weer de pan uit..
Waarschuw beheerder
met zon line up is er geen 1 dj die op heel het publiek kan inspelen. en waarom zouden jou ogen alles zoveel beter zien/weten als de rest ?et gaat toch niet om wie de meeste bekende nummers draait/het meest herkenbaar
nu staat ishino der ook en hij kan het wel zeker.. die draait ook veel te ingewikkeld voor et groot publiek. je spreekt zelf een beetje tegen in me ogen. et mag zolang et maar positief is over sens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Marco Carola en een live-act van Speedy J was ik nog vergeten.
En heel misschien Johannes Heil, maar dan moet ie wel bekendere werken als Chains of Babylon en paranoid Dancer erin gooien.

met zon line up is er geen 1 dj die op heel het publiek kan inspelen. en waarom zouden jou ogen alles zoveel beter zien/weten als de rest ?
en waar is clarke dan > nu staat ishino door. die draait ook veel te ingewikkeld voor et groot publiek. je spreekt zelf een beetje tegen in me ogen. et mag zolang et maar positief is over senslaatste aanpassing: 4 mei 2003 16:23

Omdat ik het heb meegemaakt misschien? En omdat ik al redelijkw at namen heb gezien en ook gezien wie wel en wie niet aanslaan, en met een beetje logisch denkwerk kan je daaruit wel genoeg concluderen. Ikz eg niet dat ik het beter weet dan iedereen, maar wel dan een groot deel hier (ben je het vast wel mee eens).

Clarke staat er niet, weet ik, ik ga niet zeggen dat ik het jammer vind (want Clarke is niet mijn ding), maar ik denk dat Clarke meer zou kunnen toveren dan Ishino (weet het eigenlijk bijna zeker).

Waar spreek ik mezelf dan tegen? Ik zeg niet dat de line-up geweldig is, alleen als je kijkt naar de middelen en waar het concept voor staat dat die aardig benut zijn (kan altijd beter uiteraard). Tis gewoon dat veel mensen hier namen noemen die te (relatief gezien dan) underground zijn voor sens..

Waarschuw beheerder
Is et geen goede line up dan??? :frusty:

2 Hardstylist: De humor rijst duidelijk weer de pan uit..

Als je niet tegen dit soort humor kan, dan mot je niet op Partyflock zijn denk ik ;)
Waarschuw beheerder
fuchser. ik bedoel et meer dat ik nu het harde mis. sens black moet toch knallen. dat van dana wat je zegt kan ik wel bij inkomen. alleen ik denk op het moment dat zij er staat de kans op een goede party al weg is. niet de schuld van id-t hoor. alleen door dana daar neer te zetten trek je toch min 10(op ze minst he) duizend mensen aan die op de naam dana af gaan en de naam sensation.
en ik denk als je de line up wat beter samenstelt je het ook vol krijgt. aangezien er voruge jaar veel mensen het een te soft feest vonden. zet je luna erneer ipv een tracid. en wat hardere techno djs dan is het ook echt Sensation black. het harde ontbreek naar mijn idee een beetje..

Waarschuw beheerder
Laten ze er gewoon een darkcore feestje van maken :9
Waarschuw beheerder
fuchser. ik bedoel et meer dat ik nu het harde mis. sens black moet toch knallen. dat van dana wat je zegt kan ik wel bij inkomen. alleen ik denk op het moment dat zij er staat de kans op een goede party al weg is. niet de schuld van id-t hoor. alleen door dana daar neer te zetten trek je toch min 10(op ze minst he) duizend mensen aan die op de naam dana af gaan en de naam sensation.
en ik denk als je de line up wat beter samenstelt je het ook vol krijgt. aangezien er voruge jaar veel mensen het een te soft feest vonden. zet je luna erneer ipv een tracid. en wat hardere techno djs dan is het ook echt Sensation black. het harde ontbreek naar mijn idee een beetje..

Snap ik, dat dacht ik eerst ook een beetje, maar dat is ID&T's bedoeling niet. ID&T (kheb het van ze zelf ;)) wilt een editie maken die hard'ER' is dan white, en dat gebeurt met techno en hardstyle. Het is niet de bedoeling van simpel beuken (daarom ook drie funky techno dj's) maar gewoon makkelijke techno en hardstyle voor mensen die niet zo vaak gaan feesten als een soort opstapje of gewoon een leuke avond.

Een techno beuk dj zal te monotoon zijn, daarom ook dat ze kiezen voor funk en melodie. ID&T wilt zich gewoon niet aanpassen aan de mening van de mensen die willen beuken (deels door het grote overschot aan beukfeesten) en daarom blijven ze volhouden met black is harder. Hun recht, zij zijn de aanbieders.

Das een beetje het idee erachter. :)

2 Hardstylist: Als dit de humor van het merendeel van PF is mja... :S
Ik kan d'r wel tegen maar tis enorm cliche en getuigt niet van hoge intelligentie..
Waarschuw beheerder
Ow ik zeg btw niet dat ik het geheel eens ben met die gedachte, ik kan alleen begrijpen waarom! ;)

Waarschuw beheerder
Geen hoge intelligentie zegt ie.... :S
Nee joh, ga maar lekker verder met die leerzame informatie over ID&T :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Black is op dezelfde dag als de Loveparade, een hoop DJ's die ze graag zouden willen hebben draaien dan toch echt ergens anders.

Waarschuw beheerder
En gelijk hebben ze :)
Waarschuw beheerder
Die DJ's die op de Loveparade draaien kunnen heus wel ff snel van Berlijn naar Amsterdam reizen hoor. Dat is echt niet de hoofdreden. Heel veel DJ's draaien op een nacht op verschillende plaatsen.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom was de line-up het eerste jaar wel belangerijk dan?

toen moest de naam nog bekend worden zeker...
Waarschuw beheerder
Nee MV, jij weet het beter natuurlijk... het is waarschijnlijk niet in je opgekomen dat er aansluitend aan de Love Parade ook nog een paar feestjes zijn in Berlijn waar een flinke duit te verdienen valt.

Of dacht je dat de Duitse organisaties zo dom zijn om niets te organiseren daar als de grootste DJ's ter wereld daar zijn en er een half miljoen partygangers rondlopen die nog wel zin hebben in een feestje na afloop... :S

Ik lach me hier soms echt dood, Partyflock blijkt vol te zitten met allemaal professionele organisatoren die er verstand van hebben en denken te weten hoe het moet. :D

Ik stel voor dat iedereen die inhoudelijk commentaar heeft gegeven gaat proberen om zelf een feestje te organiseren. Misschien dat er dan wat meer respect komt voor de dingen die wij doen.

Waarschuw beheerder
precies MV, vorig jaar, Chris Liebing, had op de love parade gedraaid en draaide daarna op Sensation Black, heb k geleerd van de ID&T DVD :D

Waarschuw beheerder
Tjeerdo moet niet zo naief zijn, en wat meer naar de klant luistere. 95% zegt hier dat het een kut line up is, en jij als 1 van de 5% zegt dat het niet zo is? explain that please?
Waarschuw beheerder
Ik stel voor dat iedereen die inhoudelijk commentaar heeft gegeven gaat proberen om zelf een feestje te organiseren. Misschien dat er dan wat meer respect komt voor de dingen die wij doen.

het gaat zich niet om de manier waarop jullie een feest organiseren, dat doet jullie niemand na, het gaat zich hier duidelijk dat vrijwel niemand zich kan vinden in de line-up, je kan dus moeilijk zeggen dat je naar de kritieken van je publiek luistert maarja dit zal wel een eindeloze discussie blijven.
Waarschuw beheerder
Wie is er nu naief? Als er al X-duizend kaarten zijn verkocht voor Black op de eerste verkoopdag bewijst dat toch ons gelijk? Het zou naief zijn om klakkeloos aan te nemen wat men op een compleet door hardcore en hardstyle gedomineerde website een goede line-up vindt. Zeker als je rekening houdt met het feit dat Sensation ook bedoeld is voor mensen die voor het eerst naar een feest gaan en mensen die het geen zak interesseert wie er draait maar die wel kunnen genieten van een feest dat anders is dan alle andere feesten.

Ga vooral fijn naar je standaard feest met je standaard hardstyle of hardcore of techno-DJ's. Ik vind het prima, ik wens je veel plezier! We dwingen niemand om een kaartje te kopen.

2 Janneke: Liebing en Picotto hadden we met een privejet overgevlogen vanuit Berlijn. Dat doen we dus nooit meer. Je moet een DJ niet uit een geweldige sfeer trekken om 500 kilometer verderop voor een totaal ander publiek nog een set te draaien, wat dat betreft hebben we wel wat geleerd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hij wil gewoon liever dat er mensen die nog nooit naar een feest zijn gewest(bijna iedereen gaat voor ze 18de na ze eerste feest,maar ze mogen er niet in)komen , dan publiek dat wat kritischer is.
Waarschuw beheerder
Eerst zegt Tjeerdo dat er nog heel wat andere afterparty's zijn in Berlijn waardoor het dus voor ID&T bijna onmogelijk wordt om die DJ's dan nog naar Nederland te halen. Althans, dat bedoelt ie. Een reply later blijkt alweer dat dit niet klopt omdat Chris Liebing en Mauro Picotto vorig jaar ook vanuit Berlijn naar Amsterdam kwam. Dus het kan wel!

Het lijkt me gewoon het makkelijkst erbij te blijven dat de doelgroep van ID&T mensen van 16,17 en 18 is die voor het eerst naar een feest gaan en waarvoor de line up niet bepalend is. Dat is dus niet deze site en daarom is deze discussie nutteloos.
Waarschuw beheerder
%-)

Leren ze in Friesland niet hoe je moet interpreteren? Ik geef notabene in mijn laatste reply heel duidelijk aan waarom we dat 's nachts invliegen vanuit Berlijn niet meer doen...

Hoe langer deze discussie duurt, des te kanslozer het volk wordt wat denkt een duit in het Sensation zakje te moeten doen (of juist niet natuurlijk). Ik geef het nu echt op...

Waarschuw beheerder
:D ik zet mijn geld in op die 16, 17 & 18 jarigen, zij zijn onze toekomst!

En jullie niet ...

Waarschuw beheerder
Slechte Line Up :(

Waarschuw beheerder
Tjeerdo is een arrogante zak die verdedigt alleen maar id-t omdat hij bij hun werkt maar ja geef hem ongelijk. Om over de line up maar niet te praten met ze standaard dj's nee op sensation komen geen standaard dj's die heb we niet tig keer gezien.

Bij deze FUCK Sensation!
Waarschuw beheerder
:RESPECT:
Waarschuw beheerder
:D :D :D

Raak je een beetje geirriteerd?

Koop anders nog een paar I Love Techno shirtjes, goed voor de kassa van Clearchannel, eigenaar van Mojo en het grootste entertainmentbedrijf ter wereld met een omzet en winstmarge vergeleken waarbij ID&T peanuts is. :p

Waarschuw beheerder
2 Tjeerdo effe voor de duidelijkheid kaartje voor i love techno had ik gekregen en die trui wat ik aan heb heb ik ook gekregen dus wat jij nu rond bazelt klopt niet en ja ik raak geirriteerd van jou ja je lult wel leuk dat mensen op pf zo dom zijn en weet ik veel en dat ze jullie feest zo afkraken. Maar wat doe jezelf dan als je zo zeker van je zaak bent waarom ga je dan nog in op al die zinloze antwoorden volgens jou?

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Had alleen wel iemand anders dan Dana verwacht...

Bedoel vorig jaar stond ze er al, geef iemand anders maar een kansje ja toch?
Waarschuw beheerder
Ik ben echt heel blij om te horen dat ID-T geleerd heeft van dat 'invliegen' van DJs. Dat werkt niet nee.

Ik vraag me alleen wel af hoe dit met Kai Tracid zit? Draait hij niet op de Love Parade?
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Waarschuw beheerder
donateur
Was vorig jaar nog wel tevreden met de line-up van Black, dit jaar niet zo. niet echt verrassend. Dana en Michel de Hey en Benny Rodrigues pik ik wel op 1 van de andere 4759 feesten mee waar ze deze zomer draaien.

Waarschuw beheerder
gaan jullie allemaal dan maar lekker niet, heb ik de hele zaal voor me alleen :D
Waarschuw beheerder
Ik snap echt niet dat mensen zich zoooo druk zitten te maken over de line up terwijl ze besloten hebben om niet te gaan. Ik ga toch ook niet op ieder feest waar de line up me niet aanstaat zeiken dat ie zus en zo moet zijn :vaag:
Hoevaak heeft Tjeerdo al uitgelegd dat Sensation anders is dan anders en dat de doelgroep voornamelijk mensen zijn die normaal niet naar feestjes gaan en het toch een keer willen ervaren??? KUNNEN JULLIE NOU ECHT NIET LEZEN EN ZO JA WAT DOEN JULLIE DANT MET HET GENE WAT JE LEEST???? Als het feest je niet aanstaat ga je gewoon niet toch??? alsof Sensation HET feest voor IEDEREEN is???? ik lees soms reacties van mensen die meer in de hardcorescene thuishoren dat snap ik dus echt niet???? Sensation heeft toch helemaal niks met hardcore te maken???? iemand die van trance houdt gaat toch ook niet zeiken in een topic over masters of hardcore????
Maar goed, ik ga me vermaken de 12e. weet ook dat het anders is dan een standaard feestje en die zijn er iedere week wel tig dus kan me best 1 x per jaar vermaken op een spektakel feest (want dat is het gewoon qua show, decoraties enz enz) en ja de DJ's die er gaan draaien kan ik allemaal wel waarderen dus ik ga me ook wel vermaken daar!
maar goed iedereen moet zelf weten wat hij/zij gaat doen en je wordt inderdaad niet gedwongen om n ticket voor sensation te kopen.
grtz en :respect: COÑO

Waarschuw beheerder
Kom op mensen wel doorgaan met zeiken en stangen nu, want het begint steeds leuker te worden dit topic LOL hahahaha
Waarschuw beheerder
Nou nou, ik vind er helemaal niets beter aan, weer zo'n commerciel ingesteld feest georganiseerd om bakken met geld te verdienen... Ik kijk wel of ik hierheen ga...

Als je het aan mijn vraagt, kunnen ze beter weer het concept van de 1e editie hanteren, veel beter, en de dj's die er toen waren hadden heel wat meer kwalitieten als deze kwakzalfers!!!

slaapverwekkend is het gewoon...

De enige die mij uit het rijtje aanspreekt is Michel de Hey!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je nou helemaal gestoord of????

Komt zeker omdat je een techNOfreak bent, maar Michel de Hey is echt drollevanger nummer 1

;P

Waarschuw beheerder
het klakkeloos aannemen dat op partyflock alleen maar mensen komen die geinterresseerd zijn in hardtsyle en hardcore is pas naief te noemen.

tjeerdo heeft nu toch al van heel wat mensen te hooren gekregen dat hij eens moet proberen naar andere mensen hun mening te luisteren/lezen.

ook schrijven mensen niet, dat ze wakker liggen over het feit dat id&t dit feest organiseert, maar dat ze de line-up niks vinden en/of te duur.

tjeerdo hoe je het wendt of keert het blijft te veel geld voor een feest en zeker met deze line-up.

mochten jullie alle kaarten verkopen dan hebben jullie meer dan €1.100.000 aan inkomsten van "alleen" al de entree gelden.

als je daar met jullie ervaring en cashflow niet de leading danceshow EN de leading dj line-up van kan neerzetten adviseer ik id-t gewoon te stoppen met het organiseren van "het" leading dance event.

dit betekent voor mij ook dat id&t de markt zelf heeft verziekt door, iedereen die een rol speelt in dergelijk evenementen, steeds meer geld te hebben geboden voor hun diensten.

wat ik nog het meest vervelende vind zijn drie zaken.

1. jij hebt als werknemer van id&t niks op partyflock te zoeken, en ik begrijp niet dat je werkgevers dit pikken.

2. jij gaat er maar van uit dat de mensen die hier hun mening geven, kansloos volk, dom en non- vocabulair zijn, en niet op de hoogte hoe bepaalde zaken geregeld worden.

3. jij beticht mij er van dat ik een gefrustreerde concurent ben en de zwakste schakel????????

ik ben geen concurent, ( enkeld muziek liefhebber) en zeker niet gefrustreerd, als je namelijk weet wat dat woord betekend zou je toch een onaangenaam gevoel over je eigen lichaam moeten krijgen.........

ik vraag me af wat de lokale groenteboer met id&t te doen heeft.
ik heb verder niet de behoefte om mij te verdedigen, wil alleen ff mijn gal spugen.

wat ik wel vind houd ik voor me. jullie zijn het namelijk over duidelijk niet waard om de mening van anderen te accepteren.

kortom, in mijn ogen had jij deze discussie na je tweede reply al verloren. pak je verlies en ga door met je leven en belast aub de servers van pf niet langer.

groetjes en veel plezier met je feessie of bij je vrienden in berlijn.

groetjes en dikke kus van de aardappelschiller.
Waarschuw beheerder
Het is toch wel erg om te zien dat de mensen van hier gewoon niet doorhebben hoe enorm ze zichzelf onderuit halen en Tjeerd in het gelijk stellen! :P

Please stop d'r mee en laat jezelf in je waarde, je bevestigt alleen maar alles wat Tjeerd zegt....

Waarschuw beheerder
oke daar heeft fuchser ook wel gelijk in maar volgens mij heef plus 4 ook een gevoelige snaar bij tjeerdo geraakt nu:D
Waarschuw beheerder
waar gaat het nou nog over????
om iemand de grond in te stampen??? ennuh Plus4 hoe weet jij nou of ID&T t wel of niet pikt dat hij hier op PF zit???? maybe behoort dat n beetje bij zn functie?????
maar goed ik ga me niet mengen in een discussie die geen winnaar of verliezer kan kennen want t is een kwestie van smaak die line up en over smaak valt niet te twisten!!!!!

COLA IS VIES :vaag:

Waarschuw beheerder
cola is idd vies
maar lees het ff goed want je doet het zelfde als tjeerdo-->cono
ik heb respect voor ieders mening ook die van tjeerdo, jammer genoeg hij niet voor die van mij.
verder heeft fuchser altijd gelijk en als die het niet heeft krijgt ie het wel

cola met drank er in is al weer iets heel anders ;-)
Waarschuw beheerder
:D:D:D

Sorry da drum major, ik heb geen gevoelige snaar als het om dit soort zaken gaat. Ik communiceer nu al zo'n vijf jaar op internet over van alles en nog wat en ik heb een betonnen plaat van 50 cm voor mijn hoofd als het gaat om commentaar dat op mij persoonlijk gericht is.

Ik weet wel wat het is hoor, dat wat sommige mensen hier zo kwaad maakt. Ze krijgen het gevoel dat ze niets te vertellen hebben en dat ze onbelangrijk zijn en alleen hun geld belangrijk is voor ons. Dat baseren ze op de ervaring van vorig jaar. En dan komt mijn persoontje hen even vertellen dat dit hun eigen schuld is geweest en dat we het concept niet gaan veranderen omdat een deel van het publiek het niet begrijpt.

En dat doe ik op een hautaine, arrogante manier die niet bepaald sympathiek te noemen is. Dat vind ik ook niet erg. Iedereen mag me een 'arrogante klootzak' vinden, als maar wel duidelijk wordt dat WIJ als organisatie bepalen hoe we een feest gaan invullen en dat het niet de bezoekers van een website zijn.

Met leuzen als 'de klant is koning' kan ik helemaal niets. De klant is inderdaad koning, maar wij bepalen hoe de winkel eruit ziet...

En vooralsnog is dit gewoon een openbaar forum plus4 dus ik begrijp echt niet waarom je zo hysterisch loopt te doen. Als het aan mij lag kwam er veel meer dialoog tussen organisatie, DJ's en publiek. Al was het alleen maar om veel onduidelijkheid weg te nemen... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
t is nu eenmaal geen top line-up, dat is wel duidelijk... :(

id&t houdt blijkbaar feesten om geld te verdienen en het soort publiek boeit hen niet, als t maar uitverkocht is.

desondanks ga k wel naar black, ben nog nooit naar n sensation geweest en hoop dat de show en n paar djs de moeite waard zijn, maar t wordt sowieso wel top, aangezien we met ongeveer 25 man gaan en t voor n groot gedeelte van jezelf af hangt hoe leuk n feest is

Waarschuw beheerder
;-)
Waarschuw beheerder
verder heeft fuchser altijd gelijk en als die het niet heeft krijgt ie het wel

Als je dat maar weet! ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het wél een goede line-up, zo hou je de Qneusjes weg en de liefhebbers over! ;)

Waarschuw beheerder
*zucht* Yanze, als jij het een goeie line up vind, dan ben je of KEIHARD mainstream of je weet gewoon weinig van muziek af. En Qneusjes zoals ik die het een kut line up vind, die luistere vaak naar andere DJ's die vaak gewoon COOL draaien [lees: live]
Waarschuw beheerder
Neophyte
Dark Raver
3 Steps Ahead
Megamix
PCP
Rotterdam Terror Corps
====================­====
Das mijn Rijtje

Inderdaad, gelukkig ben jij niet mainstream! ;)

Waarschuw beheerder
Gelukkig is dat een grapje
Waarschuw beheerder
Dan laat maar eens zien hoe jij het aangepakt had, grote jongen! ;)

Waarschuw beheerder
Zit ik hier te bleren dat ik het beter had kenne doen dan? Ik zit hier alleen maar vanwege dat wij/ik het gevoel hebben dat de mense die Sensation gaan veelste weinig krijgen voor het geld, klaar want het kan echt wel goedkoper dat weet ik zeker [het kaartje dan he;D]

voorderest niks personelijks hoor Fusher :bounce:
Waarschuw beheerder
Weet ik, weet ik! ;)

Waarschuw beheerder
geld zat juhh :D

Waarschuw beheerder
verder nog iemand plannen voor aankomend weekend?? :9

Waarschuw beheerder
oke tjeerdo je komt eindelijk met een bericht waar we wat aan hebben thank you. (y)
Waarschuw beheerder
ECHT SUPER RUK!!! :S Ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen he. Kga wel LOS op DefQon :bounce:

Vorig jaar is wel zo tegen gevallen dat ze mij daar niet meer zien

Waarschuw beheerder
Defqon zal wel leuk worden, alleen het is in Almere EN ALMERE ZUIGT !!!
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
black slaat op TEQ :P haha ik hoop 't... :P
De white waar ik naar toe ga wordt weer lekker Weg-Spacen... :9

Latexxx

Waarschuw beheerder
Beide afleveringen van Sensation zijn al bijna uitverkocht dus zo dom zijn ze bij ID&T ook weer niet, het gaat gewoon weer een geslaagde productie worden !!!
Waarschuw beheerder
Die line-up zuigt big-time! Mij zie je daar niet...
Waarschuw beheerder
vind het echt helemaal niks
Waarschuw beheerder
Marco Carola
Sven Vath
Umek

hardstyle vul je zelf maar aan met een Dana, Pavo en dat soort grut...
Waarschuw beheerder
donateur
OP IEDER FEEST ZUIGT WEL IETS GVD !

;p

Waarschuw beheerder
Ja maar hier zuigt ALLES, de bezoekers, de muziek, de prijzen... alles behalve de show, maar ja, mooie vuurwerk/lichtshows zie ik wel weer op het strand van Knokke deze zomer, daar ga ik geen 60 euro voor neertellen :P

Waarschuw beheerder
ik blijf er bij dat ik het een kut feest is, klaar, met kut dj's. alleen wel een leuke lokatie
maar toch zuigt Saaisation