Partyflock

Forumonderwerp · 609587
4877x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 5 juli 2003 om 22:00

Waarschuw beheerder
White:
Marnix
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Marco V
Johan Gielen

Black:
Benny Rodrigues
Michel de 'H'eij
Takkyu Ishino
Dana
Kai Tracid

Ziet er in mijn ogen beter uit dan vorig jaar.
Wat is jullie mening?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke daar heeft fuchser ook wel gelijk in maar volgens mij heef plus 4 ook een gevoelige snaar bij tjeerdo geraakt nu:D
Waarschuw beheerder
waar gaat het nou nog over????
om iemand de grond in te stampen??? ennuh Plus4 hoe weet jij nou of ID&T t wel of niet pikt dat hij hier op PF zit???? maybe behoort dat n beetje bij zn functie?????
maar goed ik ga me niet mengen in een discussie die geen winnaar of verliezer kan kennen want t is een kwestie van smaak die line up en over smaak valt niet te twisten!!!!!

COLA IS VIES :vaag:

Waarschuw beheerder
cola is idd vies
maar lees het ff goed want je doet het zelfde als tjeerdo-->cono
ik heb respect voor ieders mening ook die van tjeerdo, jammer genoeg hij niet voor die van mij.
verder heeft fuchser altijd gelijk en als die het niet heeft krijgt ie het wel

cola met drank er in is al weer iets heel anders ;-)
Waarschuw beheerder
:D:D:D

Sorry da drum major, ik heb geen gevoelige snaar als het om dit soort zaken gaat. Ik communiceer nu al zo'n vijf jaar op internet over van alles en nog wat en ik heb een betonnen plaat van 50 cm voor mijn hoofd als het gaat om commentaar dat op mij persoonlijk gericht is.

Ik weet wel wat het is hoor, dat wat sommige mensen hier zo kwaad maakt. Ze krijgen het gevoel dat ze niets te vertellen hebben en dat ze onbelangrijk zijn en alleen hun geld belangrijk is voor ons. Dat baseren ze op de ervaring van vorig jaar. En dan komt mijn persoontje hen even vertellen dat dit hun eigen schuld is geweest en dat we het concept niet gaan veranderen omdat een deel van het publiek het niet begrijpt.

En dat doe ik op een hautaine, arrogante manier die niet bepaald sympathiek te noemen is. Dat vind ik ook niet erg. Iedereen mag me een 'arrogante klootzak' vinden, als maar wel duidelijk wordt dat WIJ als organisatie bepalen hoe we een feest gaan invullen en dat het niet de bezoekers van een website zijn.

Met leuzen als 'de klant is koning' kan ik helemaal niets. De klant is inderdaad koning, maar wij bepalen hoe de winkel eruit ziet...

En vooralsnog is dit gewoon een openbaar forum plus4 dus ik begrijp echt niet waarom je zo hysterisch loopt te doen. Als het aan mij lag kwam er veel meer dialoog tussen organisatie, DJ's en publiek. Al was het alleen maar om veel onduidelijkheid weg te nemen... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
t is nu eenmaal geen top line-up, dat is wel duidelijk... :(

id&t houdt blijkbaar feesten om geld te verdienen en het soort publiek boeit hen niet, als t maar uitverkocht is.

desondanks ga k wel naar black, ben nog nooit naar n sensation geweest en hoop dat de show en n paar djs de moeite waard zijn, maar t wordt sowieso wel top, aangezien we met ongeveer 25 man gaan en t voor n groot gedeelte van jezelf af hangt hoe leuk n feest is

Waarschuw beheerder
;-)
Waarschuw beheerder
verder heeft fuchser altijd gelijk en als die het niet heeft krijgt ie het wel

Als je dat maar weet! ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het wél een goede line-up, zo hou je de Qneusjes weg en de liefhebbers over! ;)

Waarschuw beheerder
*zucht* Yanze, als jij het een goeie line up vind, dan ben je of KEIHARD mainstream of je weet gewoon weinig van muziek af. En Qneusjes zoals ik die het een kut line up vind, die luistere vaak naar andere DJ's die vaak gewoon COOL draaien [lees: live]
Waarschuw beheerder
Neophyte
Dark Raver
3 Steps Ahead
Megamix
PCP
Rotterdam Terror Corps
====================­====
Das mijn Rijtje

Inderdaad, gelukkig ben jij niet mainstream! ;)

Waarschuw beheerder
Gelukkig is dat een grapje
Waarschuw beheerder
Dan laat maar eens zien hoe jij het aangepakt had, grote jongen! ;)

Waarschuw beheerder
Zit ik hier te bleren dat ik het beter had kenne doen dan? Ik zit hier alleen maar vanwege dat wij/ik het gevoel hebben dat de mense die Sensation gaan veelste weinig krijgen voor het geld, klaar want het kan echt wel goedkoper dat weet ik zeker [het kaartje dan he;D]

voorderest niks personelijks hoor Fusher :bounce:
Waarschuw beheerder
Weet ik, weet ik! ;)

Waarschuw beheerder
geld zat juhh :D

Waarschuw beheerder
verder nog iemand plannen voor aankomend weekend?? :9

Waarschuw beheerder
oke tjeerdo je komt eindelijk met een bericht waar we wat aan hebben thank you. (y)
Waarschuw beheerder
ECHT SUPER RUK!!! :S Ga ik dus echt niet zoveel geld voor neertellen he. Kga wel LOS op DefQon :bounce:

Vorig jaar is wel zo tegen gevallen dat ze mij daar niet meer zien

Waarschuw beheerder
Defqon zal wel leuk worden, alleen het is in Almere EN ALMERE ZUIGT !!!
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
black slaat op TEQ :P haha ik hoop 't... :P
De white waar ik naar toe ga wordt weer lekker Weg-Spacen... :9

Latexxx

Waarschuw beheerder
Beide afleveringen van Sensation zijn al bijna uitverkocht dus zo dom zijn ze bij ID&T ook weer niet, het gaat gewoon weer een geslaagde productie worden !!!
Waarschuw beheerder
Die line-up zuigt big-time! Mij zie je daar niet...
Waarschuw beheerder
vind het echt helemaal niks
Waarschuw beheerder
Marco Carola
Sven Vath
Umek

hardstyle vul je zelf maar aan met een Dana, Pavo en dat soort grut...
Waarschuw beheerder
donateur
OP IEDER FEEST ZUIGT WEL IETS GVD !

;p

Waarschuw beheerder
Ja maar hier zuigt ALLES, de bezoekers, de muziek, de prijzen... alles behalve de show, maar ja, mooie vuurwerk/lichtshows zie ik wel weer op het strand van Knokke deze zomer, daar ga ik geen 60 euro voor neertellen :P

Waarschuw beheerder
ik blijf er bij dat ik het een kut feest is, klaar, met kut dj's. alleen wel een leuke lokatie
maar toch zuigt Saaisation