Partyflock

Forumonderwerp · 609442
17 volgers · 239030x bekeken
Betreft: nieuws: Beatsessions gaat terug naar DOTF Radio

Waarschuw beheerder
DOTF brengt je op maandelijkse basis het beste uit de underground oldschool scene met een dikke knipoog qua concepten. De sounds die op commerciële feesten geen overlevingskans hebben, brengen wij als ‘core-product!’ Niet toegankelijk maar o zo vet!

Na meerdere jaren radio maken hebben we de smaak nog steeds te pakken, we worden een jaartje ouder maar de onderlinge banden maken het geheel alleen maar sterker! Maximaal 2x per maand zijn we te horen op de vrijdagavond met een concept dat afwijkt van de gevestigde orde, en hoe!

Ons motto? “FUCK HOKJES!” (Ruthless)

Sinds de bemoeienis van Buma Stemra zijn we niet meer illegaal zoals we dat jaren lang deden, dit doet echter niets af aan ons product… DOTF brengt je namelijk nog steeds de sound die je enkel onder de duistere stoeptegels van de scene vindt!

DJ’s als Stanton, Panic, Gijs, Ruthless, Jeff London, Reza, Sneaky-D, PeRu, Spike en Arjan V brengen je de noeste shit van vroeger en nu! Aan gastdj's ook geen tekort zoals je zal merken in onze live shows.

Alle reden om je vrijdagavond te reserveren voor de DOTF… check ons schedule op Partyflock in dit topic, of bezoek www.dotf.nl

Wil je onderdeel zijn van onze show als gast-DJ of bezoeker, neem dan contact op met de crew via email : info@dotf.nl

Connecten met DOTF Radio is zowel simpel als makkelijk :

Gebruikers van Winamp : http://www.dotf.nl/stream
Danwel Mediaplayer : http://www.dotf.nl/stream2

DOTF Radio is mede mogelijk gemaakt door Partyflock.
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Sneaky-D
Waarschuw beheerder
Nou komtie ......

Ik was dus weekje of wat geleden effe aan het draaien en heb de handel ook gelijk opgenomen, dacht achteraf 'heej da's wel effe leuk om aan te bieden als mixje 'sneaky-d goes underground'. T'is een dikke 2 uur echter blijkt toch dat deze ouwe lul niet eens in staat is om 2 uur strak te draaien .. zitten echt wat rotte momenten in tegen het einde. Heb geen zin om alles te gaan knippen want daar zijn de tracks te gek voor. Kortom : downloaden, en geniet van het verhaal achter de tracks !

www.dotf.nl/mp3

Waarschuw beheerder
Ouwe lul of niet; hij is goehoehoehoeeeeeeed :lief:
Waarschuw beheerder
en up voor DOTF

Waarschuw beheerder
Helaas niet :(

Sterker nog, we moeten nog 2 weken wachten ook ... mooier kunnen we het niet maken, maar dan heb je ook wat! Normaal zijn we tijdens de zomer maanden ook minder actief, veel dj's zitten dan in het hoog seizoen en uiteraard ook de DOTF garde. Maar we laten snel weer wat van ons horen en anders wellicht tijdens een impulsieve actie. Hou voor dat laatste dit topic dus zeker even in de picture.

Waarschuw beheerder
hou het in de picture!!

Greetz

Waarschuw beheerder
whoop whoop

Waarschuw beheerder
Eeejzz, t'is nog steeds een beetje stilletjes rondom DOTF. Dat heeft ook veel te maken met mijn prive drukte echter komen er nog genoeg shows aan. :)
Ik zet mijn account iig even op 'non active', en richt mij de komende tijd op de website ipv op partyflock. Info, nieuws en andere zaken vind je
dus vanaf nu op www.dotf.nl , contacten is uiteraard altijd mogelijk via email : info@dotf.nl of mar@dotf.nl

(F)

In overleg met Stanton, Jeff London en de rest binnenkort een update op onze site.

Ciao!
Waarschuw beheerder
stilte voor de storm ;)

Waarschuw beheerder
Stilte voor de storm ... nou daar zou het bijna op lijken.

Vandaag kwam daar ineens de BUMA STEMRA om de hoek kijken, een lang verhaal en
tegelijkertijd respect voor wat wij doen .. mooie combo leek mij zo. Je voelde de twijfel in de stem,
'zal ik wel, zal ik niet', maar goed die mensen doen ook maar hun werk. Alhoewel ... deze desbetreffende
'Linda' deed haar werk erg goed!! (F)

Anyways, we zitten even op de schopstoel en 'underground' kennen ze niet bij Buma .. tijd om dus even wat
bijscholing te geven aan deze schatten.

Vanavond dus een mooie OLDSKOOL LES VOOR DE BUMA! (luister, noteer, en leer!)

Sorry .. t'mag niet, maar toch maar effe tjekken.

www.dotf.nl 4 info

www.dotf.nl/stream 4 the stream! ;)

18:00 gaatie aan

Ciaoooooooooo

Ps. BUMA -> Klachten graag morgen via het bekende 06 nummer reeds verstrekt aan jullie uber LINDA! (l)
Enne, Linda ... bel me anders, als je niet op de stream kan ... ik help je wel en vergeef je dat je bij
BUMA werkt ok? (k)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:

Wanneer komt de "what the fuck is Buma" remix??
(eventjes een paar jaartjes terug met de 48uurs................... je weet wel :P)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fuck de buma !!!! jammer dat ik de stream niet geript krijg :S

Waarschuw beheerder
Nu Sena nog ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer dat ro er niet is, wie weet komt ie alsnog :) ik zie trouwens dat we richting de 30.000 reply s gaan met dit topic
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
komt allemaal goed ;) .. trust me.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmz, ben benieuwd, ga je nu voor een 96uur solo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stream afgelopen nu?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 juni 2008 om 17:36:
Anyways, we zitten even op de schopstoel en 'underground' kennen ze niet bij Buma

:no:
wat een stelletje daar, beetje lopen te zeiken :S

maar goed het positieve is wel weer dat er gister een uitzending is geweest :)
en op deze manier leer je de mensen van Buma ook weer wat muziekgeschiedenis bij, aangezien ze deze lessen hebben gemist op hun opleiding..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeiken?? ligt er maar aan hoe je dat ziet, ik bedoel t juist positief.....misschien is een keer goed lezen??schijnt ook heel erg moeilijk te zyn voor sommigen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 juni 2008 om 09:33:
misschien is een keer goed lezen

valt niet mee op de vroege morgen, maar ben nu even de draad kwijt :)

positief is het dan wel dat ze juist dit i-net radio station eruit pikken, want neem niet aan dat ze alle stations langs gaan

Waarschuw beheerder
update :)

Vandaag weer contact gehad met de buma, opzich een helder verhaal maar we zullen
er toch aan moeten geloven. DOTF gaat aan de licentie, voordeel is wel dat we nu
een servertje kunnen neerzetten die 24/7 aan kan en mag. ;) Kosten moeten we effe
een sponsor voor zoeken en anders lappen we het gezamelijk vanuit de crew. Zo heeft
ieder nadeel toch nog een voordeel, en ik ga maar eens een servertje in elkaar knutselen
die strakkies 24/7 aan gaat.

Waarschuw beheerder
want neem niet aan dat ze alle stations langs gaan

Dat zie je verkeerd, we hebben wat contact gehad met oa Midtown en ook daar
klinkt het signaal dat Buma Stemra echt een flinke bezem door de kast aan het
halen is. Groot, klein, iedereen krijgt een zelfde bericht vroeg of laat.

Daarin kan ik ook maar 1 advies geven : just live with it and pay them, ergens
is het natuurlijk logisch dat men afdracht moet doen door auteursrechtelijk beschermd materiaal
ten gehore te brengen. Echter is mijn idee 'pak de grote jongens en niet de inspiratiebronnen'.
Maar goed, hier komen we uitgebreid op terug in de shows die we nu aan het plannen zijn.

As maandag fixxen wij alles met Buma Stemra en maken we uiteraard dankbaar gebruik van de voordelen
die licentie-afdracht met zich meebrengt. Een tip dus voor collega's streamers... fixx your shit.
Waarschuw beheerder
aha ok, wist niet dat het zo allemaal in z'n werk ging, maar klinkt logisch.
We horen het verhaal op de stream wel een keer :)

Waarschuw beheerder
Dat komt zeer snel!! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat zie je verkeerd, we hebben wat contact gehad met oa Midtown en ook daar
klinkt het signaal dat Buma Stemra echt een flinke bezem door de kast aan het
halen is. Groot, klein, iedereen krijgt een zelfde bericht vroeg of laat.

is dat een van de redenen dat midtown zuid weg is ??

Waarschuw beheerder
Haha, neeee man .... ik weet niet van de hoed en de rand maar
ook midtown doet eea met webradio en daarin hebben we enkel wat
advies gevraagd.

Niet overal spoken zien Ed! (F)

Waarschuw beheerder
Goed ....... we zijn er uit. De papieren zijn onderweg, de faxxen maken overuurtjes
en vanaf maandag zijn we Buma-proof. T'zal me verbazen als ze alsnog moeilijk doen
over een stream in dit weekend dus mensen ... enjoy

www.dotf.nl/stream (winamp)

www.dotf.nl/stream2 (mediaplayert)

We gaan overigens weer gebruik maken van een eerder webdesign, gemaakt door Marius ... zijn meesterwerkje
was gewoon niet te evenaren ... en met wat knip en plakwerk, en vertaling naar engels is dat toch de beste
presentatie voor ons. Kost effe paar dagen tijd, maar dan is dotf.nl weer online.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
daarna weer gewoon KNALLUH !!! ouderwets in the place 2 be
Artiest Gijs
Waarschuw beheerder
Bezig testen geluid op www.dotf.nl/stream !!!!

Graag reactie!!!!

Veel luister plezier.

Waarschuw beheerder
Klinkt prima gijs!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gijs op donderdag 26 juni 2008 om 17:11:
Graag reactie!!!!

Klinkt prima! (y) is het een server test? of gewoon 'hoe knallen we zoveel mogelijk toffe oldschool in de ether?'

(bounce)
Waarschuw beheerder
Ok Mar, vond/vind het rechter kanaal anders, of zie/hoor ik nu spoken, 'k zit de hele dag al in de (muziek)herrie, dus ik hoor het (nu) even niet meer!
Waarschuw beheerder
Nee Marius, het is puur een geluids test!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Was mij niet opgevallen gijs .. klonk gewoon top. Maarja
jij bent ook van de afdeling 'details' dus leef je uit ;)

Waarschuw beheerder
- offtopic -

Ik heb sinds jaren niet ZOVEEL kippevel gekregen door een youtube filmpje ...
deze gast heeft ENKEL 2 korg kaos pad's (effect units) en ENKEL zijn stem en mic.

sleep mij maar weg...

- / offtopic -
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gijs op donderdag 26 juni 2008 om 17:11:
Graag reactie!!!!

had net een mix aan staan maar live is ook altijd wel lekker :)

muziek klinkt prima, geluid hapert alleen af en toe volgens mij, maar even verder horen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker weer een avondje knallen,groet mar gijs en de rest van de clan

Waarschuw beheerder
we are ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan het aan mijn verbinding liggen of haprt er hier en daar weleens wat? he he eindelijk gelukg ben er een tijdje mee bezig geweest maar de streamripper loopt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet het, er happert wat, ben er druk mee bezig om het op te lossen.

Dank dat jullie steeds even een Update geven.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
loopt nu goed gijs (Y) en het heeft even een paar uur geduurt maar streamripper werkt iig
Waarschuw beheerder
das mooi!!!!!!!!!!!!!!!......en nu maar die goeie ouwe muziek opnemen dan...succes!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
thanks zal wel lukke loopt als een tierelier,alleen die pc is fucking traag telkens,kmoet em wellis 2 a 3 x opnieuw opstarten :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt weer super!!!

En de stream loopt hier iig goed.

@ Oldschool gangster gooi je die rip nog ergens op het net???
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiesmorgens, wat klinkt dit weer lekker. Moet echt weer eens wat vaker intunen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kan em iig sowieso zelf ook download die streamripper :) moet je maar bij google streamripper winamp intikken :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 26 juni 2008 om 22:44:
je kan em iig sowieso zelf ook download die streamripper moet je maar bij google streamripper winamp intikken

Thanks zal eens gaan kijken ben alleen nu te laat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bij mij loopt die streamripper nog steeds pas vanaf 21/41u maar ok heb het begin ook niet kunnen rippen omdat ie het niet goed deed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is ook nieuw lijkt mij op dotf ? met jingles?
laatste aanpassing