Partyflock

Forumonderwerp · 609442
17 volgers · 236560x bekeken
Betreft: nieuws: Beatsessions gaat terug naar DOTF Radio

Waarschuw beheerder
DOTF brengt je op maandelijkse basis het beste uit de underground oldschool scene met een dikke knipoog qua concepten. De sounds die op commerciële feesten geen overlevingskans hebben, brengen wij als ‘core-product!’ Niet toegankelijk maar o zo vet!

Na meerdere jaren radio maken hebben we de smaak nog steeds te pakken, we worden een jaartje ouder maar de onderlinge banden maken het geheel alleen maar sterker! Maximaal 2x per maand zijn we te horen op de vrijdagavond met een concept dat afwijkt van de gevestigde orde, en hoe!

Ons motto? “FUCK HOKJES!” (Ruthless)

Sinds de bemoeienis van Buma Stemra zijn we niet meer illegaal zoals we dat jaren lang deden, dit doet echter niets af aan ons product… DOTF brengt je namelijk nog steeds de sound die je enkel onder de duistere stoeptegels van de scene vindt!

DJ’s als Stanton, Panic, Gijs, Ruthless, Jeff London, Reza, Sneaky-D, PeRu, Spike en Arjan V brengen je de noeste shit van vroeger en nu! Aan gastdj's ook geen tekort zoals je zal merken in onze live shows.

Alle reden om je vrijdagavond te reserveren voor de DOTF… check ons schedule op Partyflock in dit topic, of bezoek www.dotf.nl

Wil je onderdeel zijn van onze show als gast-DJ of bezoeker, neem dan contact op met de crew via email : info@dotf.nl

Connecten met DOTF Radio is zowel simpel als makkelijk :

Gebruikers van Winamp : http://www.dotf.nl/stream
Danwel Mediaplayer : http://www.dotf.nl/stream2

DOTF Radio is mede mogelijk gemaakt door Partyflock.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
een vrijdag middag goed besteed op mijn werk dus ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hcore NL op vrijdag 7 december 2007 om 23:58:

Ja naar onze mening wel gaat als een nieuwe hier. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo ik ben ook weer wakker ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Aan alle goeie dingen komt een eind, zo maar me nest efe opzoeken.
:zuipen:

Waarschuw beheerder
he mar als je dit leest kan jij de 24u van dj stanton een keer herhalen het is zo toffe muziek en lekker relaxed met de club platen

Waarschuw beheerder

Marco je bent een held maar dat wist je al, dank je !! (F)

Even lekker rustig wakker worden op deze rare zaterdag met wolkjes aan de lucht die niet precies weten wat ze nou willen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
the night train

tuut tuut

Waarschuw beheerder
we hebben tegenwoordig de luxe van 'meerdere studio's', naast de DOTF studio hebben reeds ook Stanton en Gijs een studio weten te bouwen. Da's mooi nieuws voor de stream-liefhebbers. Vanuit meerdere locaties kunnen we nu naar hartelust live draaien, Gijs is momenteel bezig met het zetten van de 'puntjes' op de spreekwoordelijke 'i'. Wellicht vanuit zijn studio vanavond een live setje van de meester himself.
Waarschuw beheerder
ok dan, techniek staat voor niks :)

Waarschuw beheerder
Remco -> Ik breng van de week wat DVD'tjes naar je toe, dan kan je op je gemak alles naluisteren.
Werkzaam bij Poseidon-Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 15:27:
we hebben tegenwoordig de luxe van 'meerdere studio's', naast de DOTF studio hebben reeds ook Stanton en Gijs een studio weten te bouwen. Da's mooi nieuws voor de stream-liefhebbers. Vanuit meerdere locaties kunnen we nu naar hartelust live draaien, Gijs is momenteel bezig met het zetten van de 'puntjes' op de spreekwoordelijke 'i'. Wellicht vanuit zijn studio vanavond een live setje van de meester himself.

Kijk aan ! , goed nieuws op deze zaterdagavond !!

Wij zullen vanuit apeldoorn zeker luisteren mocht het door gaan !

Waarschuw beheerder
Mar, in de categorie "speciale verzoekjes"...kan me nog een avond herinneren met Pat C Solo... Es was er ook, Tedje, een Mar die er van overtuigd was dat hij blowde O:) en wat andere mensen die met z n allen op een hele berg matrassen en kussens ultiem lagen te chillen tot een uur of 7 smorgens..die mag je van mij weleens opzoeken :D

Waarschuw beheerder
BTW, ik heb heel erg veel hick ups in de stream nu...elke keer weer opnieuw de intro...hoort dat?

Waarschuw beheerder
heej meiss, nee dat komt effe doordat gijs het overnam net, en er iets niet goed was geconfigureerd. Ligt niet aan jou (F)

Ik ga die set eens opzoeken, maar zal niet vanavond worden ... (L)

Waarschuw beheerder
No hurry...kan me alleen herinneren dat het echt een lekker setje was...veel Kamaya Painters, Push en andere wayback trance/clubby shit. Zou hem graag hebben :yes:

Waarschuw beheerder
.... Riz ik heb geen idee wanneer dat was die set, nogmaals zal eens keertje wat nazoeken. Als ik hem heb gevonden brand ik die wel effe voor je.

Waarschuw beheerder
he mar je bent een goeie gozer en dat meen ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 20:42:
Riz ik heb geen idee wanneer dat was die set

Hehe....euh ergens in feb/maart 2005. Maar ik zeg, no hurry, en als je hem niet kan vinden, dan niet :D

Waarschuw beheerder
ik heb die. Pat C. 4 februari
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 23:14:
ik heb die. Pat C. 4 februari

uploaden die handel! :D

Speel de stream nou af met mediaplayer iemand enig idee wie dit is.

Waarschuw beheerder
geen idee waarheen, het is 216 mb man :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 23:45:
geen idee waarheen, het is 216 mb man

www.megaupload.com

Max. 500 mb up te loaden. Riz zal je dankbaar zijn. ;)

Niemand een idee wie dit is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 20:37:
No hurry...kan me alleen herinneren dat het echt een lekker setje was...veel Kamaya Painters, Push en andere wayback trance/clubby shit. Zou hem graag hebben

Om hierop in te haken...

Is het mogelijk wat healing sessions van Pat C online te gooien?? Setjes van Pat C zijn sowieso erg lekker maar heb er bijna geen op mijn computer :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op zondag 9 december 2007 om 12:36:
healing sessions van Pat C

Als ik me niet vergis is het healing sessions concept zelfs op bewuste avond ontstaan!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 14:04:
riz: upload staat op 92%

:respect: Relaxed!!!!

Helaas was ik met Healing Session op vakantie :(

Waarschuw beheerder
http://3euro.be/dotf/yorus/

as requested

Waarschuw beheerder
(L) You're the best!
Bezig te downen....kan niet wachten :D

Waarschuw beheerder
muziekjes

www.dotf.nl/stream

Rizz -> check pb (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 14:23:
http://3euro.be/dotf/yorus/

as requested

:respect: :respect:

Thanx voor dit setje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mar, heb jij een antwoord op mijn vraag?

Yorus heeft al een erg lekker setje online gezet maar hoop dat jij er nog meer hebt...

Uitspraak van JaaaapieTjaaaapie op zondag 9 december 2007 om 12:36:
Is het mogelijk wat healing sessions van Pat C online te gooien?? Setjes van Pat C zijn sowieso erg lekker maar heb er bijna geen op mijn computer

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de Pat C set is inmiddels verplaatst van http://3euro.be/dotf/yorus/ naar http://3euro.be/dotf/

Waarschuw beheerder
ik zit net eventjes te kijken.. maar volgens mij he? stond ie er al als: 20060204_dotf_pat_c_solo_4_feb.mp3
:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
LOL

er is dus een back-up aanwezig ;-)

Waarschuw beheerder
Hihi, heb ff zitten luisteren, maar ik geloof niet dat dit degene is die ik bedoel :( deze was vooraf aangekondigd Pat C solo. Die keer die ik bedoel waren ze onverwachts erg laat en toen heeft ie tot diep in de ochtend doorgedraaid :woep:
maakt deze set niet minder lekker natuurlijk O:)

Waarschuw beheerder
wanneer komt er weer nieuwe herhalingen op de radio

Waarschuw beheerder
nu

www.dotf.nl/stream

Waarschuw beheerder
pat c healing sessions nu op de radio van dotf

Waarschuw beheerder
Dit is momenteel Sven van Vuuren (twijfel even tussen 1 of 2 'u's', )

:D

Die snapt het wel

Waarschuw beheerder
Staat er nu toevallig een ander setje op?

Waarschuw beheerder
hoe gekker hoe beter hoor, begrijp me niet verkeerd :D

Waarschuw beheerder
Setje van Sven was afgelopen, dus vandaar een ander setje nu :)
Waarschuw beheerder
donateur
gooi er eens een kwartje in.:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wsx op woensdag 12 december 2007 om 21:06:
gooi er eens een kwartje in.:D

vrek... gooi er zelf een euro in :)

Waarschuw beheerder
www.dotf.nl/stream

kwartje per minuut

Waarschuw beheerder
zet de meter maar aan dan :D

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers, nogmaals :

De DVD van DOTF is gratis te downloaden, we hebben er te lang mee gewacht en teveel beloftes gemaakt ... dus doe je voordeel met die gratis download! :)

Zoals ik begrijp staat de server die de files aanbied nog heel even open, t'is een flinke 1 gigabyte dus pak nu nog even je kans voordat je moet terugvallen op trage torrent files.

Hoe?

Simpel!

Ga naar http://obscure.web-log.nl

Rechts zie je een kleine banner '3 years of DOTF'

Klik daar op en ga naar het gedeelte 'spiegeltje', daar kan je regelrecht alle files downloaden zonder beperking van data transfer.

De DVD is oud ... en al lang toe aan een vernieuwde versie. Maar dat maakt het niet minder leuk! Als we ooit nog eens wat beeldmateriaal bij elkaar weten te fixxen komt er een deel 2. Enjoy

Waarschuw beheerder
tot hoelaat blijft hij zo draaien wat relax is dj gijs aan het draaien