Partyflock

Forumonderwerp · 609407

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke dj,s vinden jullie heel er slecht???
Waarschuw beheerder
tiesto vindt ik helemaal niets HARDCORE/TERROR RULES.

zo als je dan commentaar op me gaat geven wat ik wel verwacht doe dat ook goed
Waarschuw beheerder
1. ssm(wel goeie producer meestal.en goed showmannetje)
2.zenith(zelfde verhaal alleen geen showman ken nie zo goed mixen gwoon)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou valt mee nog geen commentaar
Waarschuw beheerder
donateur
icey pas dat vindt ik even snel aan in vind ik. Even snel zonder dat de rest het ziet. stam voor bij de ik vorm. DUS BIJ DE IK VORM NOOIT EEN T achter de stam. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe wel een poging icey...

je moet een dj beoordelen op mixkwaliteiten, platenkeus en uitstraling, niet z'n draaistyle
Waarschuw beheerder
okee uitstraling:nope
platenkeus:whahahaha­haha niet dus
mixkwaliteit:tja nog geen stijve

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
1. Alle Trance dj's
2. Alle Hardstyle dj's
3. Alle club dj's

Waarschuw beheerder
donateur
laat maar k begin er niet aan...
Waarschuw beheerder
kijk daar kan ik me goed in vinden in die top 3 van ={NL}=HCR={NL}
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
90% van de reacties die je nu gaat krijgen (of die er al staan) gaat puur af op de platenkeuze (en dus stijl..) van een DJ.
En dit soort topics zijn er al vaker geweest. Iedere keer weer hetzelfde liedje. Iemand haat hardstyle? Die haat dan standaard Dana, Pavo, Isaac etc.
Iemand haat trance/progressive? Die haat standaard Tiesto, Ferry corsten, Johan Gielen etc.

Mensen. Dit zijn stuk voor stuk top DJ's. Dat ze toevallig niet jou stijl draaien, Mocht dat lekker rustig zijn of "SNOEIHARD ZAGUHHHHHHHHH!!" wil niet meteen zeggen dat die DJ's slecht zijn.

Well. Ik heb geen zin om er meer dan 1 op te noemen. Dus hou ik het lekker op Tom harding. Wrom?
Simpel, Omdat hij zoveel fouten maakt in een set... Op HQ laat hij iedere maand min 5x zijn plaat over slaan. Te gek hoor.. En niemand die er iets wat van zegt. Iedere keer ligt het weer aan de draaitafels (kuche? wrom heeft de rest er geen last van dan?). In england draaide hij dan wel weer goed... Tja. Daar krijgt hij een heel mooi fluit concert als hij iets fout doet.. Hier in nederland kicken ze schijnbaar op die fouten ? :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ah kijk eens aan...toch nog iemand die het snapt :)
Waarschuw beheerder
laten we daarom zeggen

welke DJ vindt jij het slechtste draaien in de style waarvan jij houdt

ik hou zelf van hardcore en ik weet niet welke ik moet invullen als slechtste dj maar vaak is de nummer 1 voor mijn Dj Paul vaak omdat hij lekkere Hardcore/Oldstyle draait en daar hou ik van
Waarschuw beheerder
Tja. Tis ook zo simpel hoor. Geef me de platenkoffer van supermarco may of dana. Ik doe nog ff leuk 8er de draaitafels met me armen zwaaien of ik doe een platenhoes op me harses. En iedere hardstyle juppie vindt me meteen de beste DJ. hmz.. Toch maar eens wat hardstyle platen halen dan maar... ;)
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af wat dit soort topics voor zin hebben... Elke DJ die aan de top staat, staat niet voor niets aan de top. Ik vind persoonlijk dat je daar respect voor moet hebben en als je niet van een DJ of zijn stijl houdt, ga dan niet kijken..
Waarschuw beheerder
Puur op mix talent:

Mark Spoon (ooit de Trance Energy set van hem gehoord? Elke plaat kapte ie gewoon af i.p.v. mixen)

Taucher (was enkele geleden op SSL en daar bekende hij zelf dat ie beetje hulp nodig had van de DJs daar om zijn set te draaien)

Beste DJ of course:

DJ Jean (want wie kan tegelijkertijd en mixen en zich tegelijkertijd laten pijpen?... Heeft ie ooit eens verteld.....)
Waarschuw beheerder
donateur
super marco may vind ik echt helemaal triest. Die gast probeert gewoobn populair te doen op het podium. Maar draait gewoon allemaal standaard hardstylehitjes en mixed ook amper.

Artiest Sick
Waarschuw beheerder
1 super marco gay
2 zenith
3 sunny d

Waarschuw beheerder
AppieApeldoorn 30 april 2003 21:09
1. ssm(wel goeie producer meestal.en goed showmannetje

ja niet dus hehe...

die aap produceerd nix zelf mja...

Dana vind k bout, niets bijzonders kan ik net zo goed wat zei doet :S... elke stoog die kan t...
laatste aanpassing
Werkzaam bij Opzngronings
Artiest {SHOWLIST artist 6373, 3230}
Waarschuw beheerder
IK!

En over Jean...hij zat een vrouw uhm...nou ja, te ietsen terwijl ik mijn debuut maakte met draaien op de Ameland Truck. Beetje jammer. Vage persoonlijkheid :)
Waarschuw beheerder
Niet te vergeten Dj Tomcraft natuurlijk, die vent heeft een aantal hele goede platen gemaakt (waaronder Prosac en Overdose), maar die man heeft nooit het mixen onder de knie gekregen...
Hij draait platen gewoon opeens eruit en de overgangen klinken nergens naar.
Hij staat zeker wel in de top 3 van de slechtst mixende dj's!
Waarschuw beheerder
Ehh. Tom Harding.. Ik heb hem afgelopen koninginnedag horen draaien in Dordrecht op Boulevard of Dance.. PFF schoot niet op.. vet irritant te scratsen en meerdere malen z'n platen laten overslaan.

Ow ja en hij vond zichzelf ontzettend geweldig
Dan Sven VAtt.. gehoord op Innercity 2000. Mijn god.. wat een ongelofelijke kut mix zette hij neer.

Ik vind Buzz Fuzz en Dark Raver ook zwaar irritant als ze gezopen hebben. ( bijna altijd dus) Platen afkappen, niet gelijk lopen enz.

En dan nog legio's DJ's die niet eens 2 platen 1 minuut gelijk kunnen laten lopen..
Waarschuw beheerder
Turbo-D 3 mei 2003 12:15
Ehh. Tom Harding.. Ik heb hem afgelopen koninginnedag horen draaien in Dordrecht op Boulevard of Dance.. PFF schoot niet op.. vet irritant te scratsen en meerdere malen z'n platen laten overslaan.

WOOOOW!! EINDELIJK IEMAND DIE HET OOK OP VALT!!! :) ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor mij is tiasto de slechstuh
Waarschuw beheerder
Zeker omdat hij ooit zei dat hardcore dood is of niet soms rave chicky?
Waarschuw beheerder
kaboemmmmmmmmmm fuck tiesto
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen schijnen het van Tom Harding te pikken 'omdat hij zo uit zijn dak gaat tijdens het draaien en dat door het springen zijn platen overslaan' Dus... voor mij is dat geen excuus maar oke.

Bij mij is het wel SuperMarcoMay, Zenith en verder kom ik eigenlijk niet...
Waarschuw beheerder
Ik vind het errug cool om te zien dat de DJ uit z'n dak gaat.. Maar Tom Harding vond zichzelf wel errug goed.. :S en dat gaat me dan te ver.

Ben ook niet gecharmeerd van z'n platen keuze.. volgens mij is dat club. van die zouteloze platen die continue de zelfde dreun houden en waar in de plaat geen climax zit en waar de breaks veeeeeeeeeeel te lang van duren.

Waarschuw beheerder
Tom harding!!!! wat een rukker! UK hardhouse vind ik best gaaf. Ik heb hem 3 keer horen draaien, en alle 3 de keer draaide JP voor hem. ongeveer zelfde stijl, JP iets meer hardstyle. maar JP was dus alle 3 de keren veel beter. Harding heeft alleen maar anti-climaxen. dan denk je dat het loos gaat... en dan komt er een of ander slap geluidje uit de speakers. en hij laat de plaat ook vaak overslaan.
Waarschuw beheerder
Ik vind Zenith echt de grootste rukker die er rondloopt, heb m nu een paar keer gezien en heb me alleen maar lopen ergeren aan die mafkees! zn eigen producties zijn wel ok, vooral i'm your dj, een van de eerste HS platen die ik op een groot feest hoorde.

maar om nou bijna iedere set te openen met dat nummer vind ik echt erg jammer!

dus ruk dj #1>> Dj Zenith

Waarschuw beheerder
#1; Tiesto
#2; blank & Jones
#3; Dana

[sorry maar Dana vind ik echt overgehypte zo goed vind ik haar niet]

Waarschuw beheerder
donateur
*warmduscher: hij draait de stijl die ik te gek vind, en toch kan ik niet blij van hem worden. hij staat achter de draaitafels met een kop alsof ie strafarbeid aan het verrichten is.. als je er geen zin in hebt: het hoeft niet hoor! en dan draait ie af en toe nog s zo'n stomme madonna cover.. :bah:

*zenith: weer een DJ die mijn stijl draait, en toch vind ik hem slecht. overal waar ik hem heb gehoord, draait ie net iets te soft. net iets te langzaam. en net de platen die ik niet wil horen. zo klote als je net lekker op dreef bent!
en de laatste 3 keren dat ik hem hoorde draaien, draaide hij elke keer I'm you DJ. variatie misschien een ideetje? :S

er zijn er vast nog wel meer die ik slecht vind, maar deze steken er met kop en schouders bovenuit.

Waarschuw beheerder
1: Boozy Woozie, hij is gewoon rete goed bezig met muziek produceren laat staan zijn draaikunsten. Daarom op #1

2: Dj Zenith, weinig boeiends. AL-tijd I'm your Dj en daarna meestal een set waar je nix mee ken omdat et dezelfde platen zijn die de vorige dj's ook al gedraaid hadden. "Suffe boel"

3: Dana, ok het is een vrouw die moeilijk hard kan draaien maar in de hardstyle scene komt ze niet tot haar recht. Allemaal vet gehyped. Jammer!!
Waarschuw beheerder
SMM idd een showman hij heeft een lekkere platen keus! maar mixen ow nee hoor dat kan die niet erg jammer... want als die dat ook nog eens kon had die mischien wel een van de betere dj's geweest...

idd zenith draaid veeeeelste langzaam

tom harding vindt idd ook niet kunnen mixen wat er al werd gezegd geen climax denk je lekker keihard te beuken komt die weer met een raar ander bliepje

ja dana opzich ze kan best draaien maar ze moet gewoon geen hardstyle draaien in de hardcore scene komt ze veel beter tot haar recht!!

en zo kan je idd wel ffies doorgaan!! maar ja...

Waarschuw beheerder
1. Alle Trance dj's
2. Alle club dj's
3. En me zelf

Waarschuw beheerder
Ik hoor hier al een paar keer zeggen dat mensen een bepaalde dj slecht vinden omdat 'hij/zij' zijn/haar platen laat over slaan.

MENSEN!!!! DIT IS 9 VAN DE 10 KEER NIET DE SCHULD VAN DE DJ
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
1. SMM
2. Zenith
3. Teebee
Waarschuw beheerder
Heeeeeee mn eerste reply op Partyflock!!!!

Maaruh, om maar gelijk met de deur in huis te vallen over die top 3 slechtste dj's ==>

1. Gary D (klinkt gewoon bagger)
2. Tom Harding (denkt iets te veel aan t publiek ipv het mixen)
3. Kai Tracid (wat voor stijl draai je nou eigenlijk?)

greetz Botje

Kan toch echt geen Techno dj vinden die ik slechter vind dan deze knakkers.....

Artiest {SHOWLIST artist 28280, 26183, 65483}
Waarschuw beheerder
laat ik vooraf zeggen dat ik elke muziekstijl waardeer of het techno,hardcore,of club is maakt niet uit.
de mensen die ik nu uitkies zijn puur om mixtechnische redenen en/of de platenkeuze.

dj distortion op 1 aardige gozer maar draaien moet ie gewoon laten.
bass d & king matthew op 2 gewoon kut
en op 3 alle dj's die denken dat ze kenne draaien om het feit dat ze muziek produceren,laat het bij de muziek die is meestal prima maar waag je danniet aan de draaitafels want dat is gewoon zonde.groet!!

Waarschuw beheerder
ik zie Tom harding er al een paar keer tussen staan. ben dus niet de enige. hij komt ook niet op impulz outdoor, hehe moet ie maar beter draaien.

Waarschuw beheerder
tsja.. heb ook wel het idee dat er een aantal mensen elkaar napraten hier...

hoeveel dj's zijn er nou :S superrrveel
en heb hier hooguit 20 namen zien staan...
Waarschuw beheerder
omdat er ook maar weinig zijn in de style (meeste hardstyle) Die bekend zijn en zo slecht mixen.

Waarschuw beheerder
Half Kilo Doperwte..
Waarschuw beheerder
ja heb ook wel is van dj half kilo doperwte gehoord dat moet ook 1 drama wezen ja

Waarschuw beheerder
donateur
Heeeeeee mn eerste reply op Partyflock!!!!

Maaruh, om maar gelijk met de deur in huis te vallen over die top 3 slechtste dj's ==>

Kai Tracid (wat voor stijl draai je nou eigenlijk?)

rot gelijk maar weer op (6) als jij kai tracid slecht vind, zou ik jezelf nog maar even heel goed afvragen of je uberhaupt wel een beetje verstand hebt van house. no offence, maar kai tracid is een meesterlijke DJ!
Waarschuw beheerder
Ik heb er geen

Als ik een kaartje koop voor een feest, kies ik zelf voor die dj's

Mocht er dan 1 slecht mixen, dan zoek ik vanzelf mn biertje op en gezelligheid, zodat ik van dat ''slecht gemix'' geen last heb!

En je kiest er zelf voor om een tent binnen te lopen waar de muziek wordt gedraaid die jij leuk of misschien wel niet leuk vind (zie reacties)..

Wat doe je, ga je blijven luisteren, of ergens anders heen???
Waarschuw beheerder
Tom Harding op 1
Het Rijtje top 40 clowns: Boozywoozy, Jean, enz
Dan nog alles wat niet lekker beukt.

Waarschuw beheerder
1. Aplha twins
2. Zenith
3. Dana (de laastse tijd en alleen hardstyle he)
Waarschuw beheerder
donateur
1. Alle Trance dj's
2. Alle Hardstyle dj's
3. Alle club dj's

(Y)

HARDCORE rules!!

Waarschuw beheerder
Tom Harding heeft niet afg Impulz maar in Dec een hele vette fijn gemixte set neergezet en het beukte echt zwaar!, maar idd hij maakt zn fouten en dat hoort niet.

Yoji vind ik een vette stijl hebben maar wilt ook nog wel eens grof mixen.(alleen die tering riedeltjes :kots: )

Darkraver is helemaal kut.

En natuurlijk de mensen die de stijl afkeuren en niet de kwaliteit van de DJ :kots:

Waarschuw beheerder
En natuurlijk de mensen die de stijl afkeuren en niet de kwaliteit van de DJ

Helemaal mee eens!!
laatste aanpassing

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Darkraver idd Wat een kut dj is dat zeg.
echt een sul eerste klas
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
1. Tom Harding
-Omdat hij het weer iedere keer presteerd om, zoals een heleboel mensen hier zeggen, de naald te laten overslaan. Z'n schuiven de hele tijd heen en weer haalt en de FX processor op de pioneer niet effectief genoeg gebruikt.

2. dj Jean
-Omdat hij beter kan dan hij vaak presteerd, mede omdat hij zo doof is als een ketter.

3. dj Jose
-Omdat de muziek zeer eentonig is, technisch ok, maar te makkelijk.