Partyflock
 
Forumonderwerp · 609336
 
er is al een forum over dingen die jullie absoluut niet zouden willen doen tijdens de seks, maar wat zou je graag nog eens uitproberen of wat vond je zo lekker/spannend dat je het vaker zou willen doen?
 
cliche: maar toch wel twee mannen
Nou ik heb bij Jerry Springer wel eens een vrouw gezien die werd genomen door honderd mannen achter elkaar .. hehe :p


Nieuw idee ? Partyflock gangbang .. aanmelden via dit forum .. slachtoffer in_effect ;)
 
Hoezo tel je voor twee...:-)
 
Seks met Justin Timberlake, dat lijkt me écht geil!!:K:K:K
Of het voor elkaar krijgen een homo om te praten om hetero te worden;) Dan heb je echt power, als je dat kan!!
sex on cocaine
2 biebel

dat heet bi ;) ;)
 
2 mooie vrouwen tegelijkertijd, dit blijft mijn grote droom...!!! :kwijl:

to Qris: ik doe het regelmatig, bevalt heel goed, daar is trouwens al een topic over... this is how it feels 2 fuck on cocaine.... een keer kijken, zeer interressant!
 
Hmmm..misschien iets minder dan hahahaha maar dan wil ik ze wel zelf uitzoeken!! :-D
alleen als ik als eerste mag ;) :P
2sooph,

Kben 4x zo geil :9 dus tel voor twee ;)
 
Een trio met een jongen en een meisje :-P
hmm k vind t alle 2 wel lekker hoor....2 jongens of 2 meisjes maarja geef muh voorkeur tog maar aan 2 mannen whahahaha :p
hmm in_effect gaat accoord dus??
nee want ze wilde ze zelf uitzoeken...dus begin je maar vast kaal te scheren :p (je hoofd ;) )
 
Door de kerstman gepijpt worden! Maar alleen de echte! :D
 
Zittend in een jacuzzi, uitkijkend op zee met een fles Crystal champagne en een dikke joint.
En dan door 2 dames oraal verwend worden:P

Een vriendin van mij wilt wel een kwartetje met haar vriend (ook goeie vriend van mij) mij, en een dame. (alleen heb ik geen zin om in de geile blik van die vriend van me te kijken :D )
laatste aanpassing
Zou noooooooit met een andere gast derbei doen, als mn minares zelf wel tegen extra vrouwen kan, prima :P maar van mij hoeft ze et echt niet te verwachten idd :P
 
Artiest Dennis Hupla
Of het voor elkaar krijgen een homo om te praten om hetero te worden Dan heb je echt power, als je dat kan!!


Whehehehe, zo heeft een vriend van mij een keer een meid geregeld, die dacht ook hem overtuigd te hebben alleen hij had gelogen dattie homo was whehehe (was in de oude IT op zaterdag avond)
 
Graag gedaan, hopelijk zegt die meid tegen jou dan niet dat ze nog wel een leuke gozer weet ;-)
 
paddo's & sex:p
 
ik vind het op het dit moment alleen neuken al genoeg :)
 
Sex met 2 mannen! ;)
 
Sex met 2 vrouwen... en paddo's :D
 
Dan worden of lijken het er van zelf wel meer....
 
Tis ook een optie!! ;)
 
Dan kunnen we net zo goed 2 om 2 doen :D
ook nog op mn lijstje..
sex dat je betrapt kan worden :) dus niet dat er een kans is dat het kleine broertje binnenloopt, maar meer van, er is een kans dat iemand langs loopt...
2*Natelie*,

Hier heb je alvast 1 man ;)

:9
trio... of quartet..
laatste aanpassing
 
Sex op een schommel! :)
mensen, mensen, mensen,

op een dag ben je niet geil meer, maar ben je Maarten;p

maar zou wel eens een meid willen vastbinden op bed en gek willen maken:)
 
biebel 22 mei 2003 16:55
Seks met Justin Timberlake, dat lijkt me écht geil!!
Of het voor elkaar krijgen een homo om te praten om hetero te worden Dan heb je echt power, als je dat kan!!


Maareh als je toch sex hebt met Justin Timberlake heb je dus power, want dan heb je weer een homo het bed ingekregen.

Dan pakt ie je geheid de hele avond door anaal :P
laatste aanpassing
Door een vrouw onderhande genomen worden dat ik er stil van wordt. Eentje die de touwtjes in handen neemt. :P
trio met twee vrouwen..!
of kwartet, of quintet, of sextet of whatever hoe t heet!
Fairytale: Gangbang??? ;)
 
Nog een kindje maken....
mijn dochter is al 3 1/2 dus werdt tijd
voor een boertje of zusje....

Miss J
 
Ach June...een vent vinden is makkelijk.
Ik heb wel zin in een lekkere sex met moooie vrouwen!
 
mm lekker neuken masseren vastbinden en net niet klaar laten komen .. grrr er is zoveel lekkers ...
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2003 om 00:19:
Nog een kindje maken....
mijn dochter is al 3 1/2 dus werdt tijd
voor een boertje of zusje....

Miss J


is het gelukt ?
 
Uitspraak van Halfje op woensdag 4 juni 2003 om 17:18:
trio... of quartet..


dat klinkt goed ... m v v v of mmmv of vvmm
 
Anaal
 
daar heb ik een vrouw voor nodig die dat durft
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van moradd op vrijdag 13 maart 2020 om 00:55:
Ik heb wel zin in een lekkere sex met moooie vrouwen!


Goddamn, wat heb jij moeten graven om dit topic om hoog te halen :p Fucking 17 jaar oud :p
de stoute pup..the movie
laatste aanpassing