Partyflock

Forumonderwerp · 609195
2871x bekeken
Waarschuw beheerder
naar aanleiding van de afgelopen hellraiser en het mij te hoge NAZI gehalte ff een vraagie..

wat is een nou een nazi's volgens jullie
en wat een neppe?
en waarom zou een van beide minder erg zijn?
en keltische kruizen/wp kettinkjes??net zo nazi toch.

ok nazi suggereert een verwijzing naar duitsland en dat hoeft whitepower niet te zijn maargoed...

rascist dan.

een geintje moet kunnen maar er zijn veel mensen die veel te ver gaan en voor mij en velen het feesten onaangenaam maken.

groetjes kalluf :)

Waarschuw beheerder
Hehe, wat waren ze toen nog allemaal onschuldig, zeg destijds in juli 2002.. :P

Jongeren doen toch wat ze zelf willen. Ze hoeven zich ook niet aangevallen te voelen, maar de topic-starter geeft dus aan dat voor hem het feesten minder leuk is sinds deze klederdracht zo'n beetje de boel overneemt en dus hebben we een probleem. Want op zo'n feest moet iedereen het naar de zin hebben, niemand is meer waard dan de ander; we zijn allemaal gelijk. Ik heb hakkûh achter me gelaten en kan me wat dat betreft me er ook niet echt druk om maken alhoewel ik dus ben gestopt vanwege de redenen die de topic-starter nu dus ook stelt.

Ik wil er nog één dingetje over zeggen en dan hou ik er écht mee op;

"Ergens bij willen horen is goed, maar jezelf onderscheiden is beter..." ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en als beatrix het doet,ben je koninklijk onderschaeden...:D
Waarschuw beheerder
2 Gilbert
Dat vind ik nou weer jammer he,stoppen omwat de topic-starter stelt....
Je gaat je toch niet laten wegjagen door een stel van die debielen????
Ik heb de laatste maanden veel situaties meegemaakt waaruit blijkt de de echte gabber het gewoon ook niet meer pikt,kleding buiten beschouwing gelaten want hier valt weinig meer aan te herkennen het gaat meer om uitspraken/houdingen die niet meer gepikt worden.
Iets wat ik lang niet meer heb gezien en ik zeer hoopvol vind.
"Ergens bij willen horen is goed, maar jezelf onderscheiden is beter..."

Ergens bij horen EN jezelf onderscheiden is nog veel beter :).

Stoppen met hakkuh om een paar debielen NOOIT!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kleding maakt de man....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp het niet, zie jij enige agressiviteit bij die foto? Ik zie een paar mensen buiten staan en als ik naar die mensen kijk denk ik "Aah dat zijn hardcore liefhebbers" Ik weet niet waar jij met je hoofd zit, dat je meteen denkt dat het nazi's zijn? Vroeger hadden ze aussies en nu is het Lonsdale...So What?

*ZUCHT* die mensen die 100.000 topics openen over die schijtnazi's, jullie maken het probleem veel erger dat het is! Ik heb nog me nog NOOIT geergert op een feest aan niemand niet...Als je nou eens bij jezelf begint want jullie maken zelf ook onderscheid..Kom ook om te feesten ofzo?

dat ge VROEGAH dat moet een keer afgelopen zijn DAT IS VOORBIJ! En als je het niet naar je zin hebt blijf je toch lekker weg? Heb ik weer wat meer ruimte om te dansen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als het te vol is rot je toch op,als het je niet aanstaat blijf je toch weg...wat een antwoorden.

ik zal niet wegblijven en als ik ruimte te kort kom zal ik dat met een flinke zwaai van mijn kleine kontje duidelijk maken en als men Holland roept blijf ik stug Belgie roepen.

De sfeer is verneukt,jazeker,maa­r doe er zelf niet aan mee,blijf stug het voorbeeld geven en heb diep meelij met degene die meelopen.
Waarschuw beheerder
Ik draag zelf eg bijna geen lonsdale meer op feesten, puur omdat ik erop uitgekeken ben...En het gezeik erover ook :)

Maare die mensen op de foto van dat feessie afgelope woensdag kenk allemaal! Alle mense die altijd over wannebe's zeiken zouden zeggen dat dat er wel een paar zijn...Met opgerolde pijpen etc...maar dat zijn allemaal zwaar rielekste lui!

Jullie moeten nie zo snel mensen over 1 kam scheren. Een kleine groep verpest het met hun nazi trekjes...maar das eg nie zo'n grote groep meer...word steeds minder!

Als wij zien dat er iemand word lastig gevallen met een andere huidskleur door die losers...dan zijn die gasten de lul reken daar maar op! Terrorjap hier op of kan daarpver meepraten ;)

Maaar mensen die achter mij staan op zo'n moment lopen sommige ook met opgerolde pijpen mee...En een hele enkelng met zo'n hangertje...(wat ik overigens nix vind) Maar dat zijn geen nazi's!

Waarom lopen ze dan in die kleding?
Gewoon dat is heel lang gewoon de nieuwe stijl geworden op feesten, dat kan tog of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
in het kort....nee:)

al zo vaak gezegd hier,als iets geasocieerd word met....dan vermijd je het.
Natuurlijk kan je schijt hebben aan,maar dan heb je het ook aan het commentaar.

Prima.

Als wij zien dat er iemand word lastig gevallen met een andere huidskleur door die losers...dan zijn die gasten de lul reken daar maar op! Terrorjap hier op of kan daarpver meepraten

Je verteld hier:het gebeurd dus,wel daarover ging dit topic,en om nu alles op te lossen met geweld....ach weer stille tochten enzo%)
Waarschuw beheerder
donateur
in duitsland krijgen scholieren les over dat nazi gezeik (zag ik gisteren op journaal)_

mogen ze in nederland ook maar es ff gaan doen

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht eerst dat het allemaal wel mee viel met die wannabees, ze hebben een grote bek, maar als 't erop aankomt, durven ze ineens nix meer...
Ik bedoel, ik ben zelf getint en heb nog nooit ergens last van gehad op hardcorefeesten.
Maar nu is op hellraiser dus een goeie maat van ons in elkaar geslagen vanwege zijn huidskleur, en nog wel door gasten die je op ieder feest tegenkomt :@ Van die gasten waarvan je dacht dat ze alleen een rothouding hadden en waarvan je nooit iets te vrezen hoefde te hebben. En nu moeten we elk feest tegen die stomme rotkoppen van ze aankijken :@ En wat doen we eraan? Helemaal NIX eigenlijk! Het blijkt dus allemaal toch niet zo relaxt te zijn. Mja wil ook weer niet mijn feesten laten verpesten door die teringlijers #@#$#%
En mijn vriend wil dus sinds hellraiser niet meer in lonsdale rondlopen, omdat ie niet geassocieerd wilt worden met dat soort loosers!
Waarschuw beheerder
het sterkste dat Lonsdaledragers en Nazi's bindt is hun onzekerheid

mooie zin zo op deze regenachtige vrijdagavond
Waarschuw beheerder
En wat doen we eraan? Helemaal NIX eigenlijk!

Je weet dat je naar mensen zoals mij toe ken komen!
Waarschuw beheerder
2 CorePusher
ZUCHT* die mensen die 100.000 topics openen over die schijtnazi's, jullie maken het probleem veel erger dat het is! Ik heb nog me nog NOOIT geergert op een feest aan niemand niet...Als je nou eens bij jezelf begint want jullie maken zelf ook onderscheid..Kom ook om te feesten ofzo?

Het feit dat jij en vele met jou je der niet aan ergert is de reden dat het zo uit de hand heeft kunnen lopen...VROEGAH werd dit niet geacepteerd en dat kreeg je meteen en haarfijn duidelijk gemaakt op vele nietzo fijne manieren.
En ja ik maak zeker onderscheid maar dan tussen goeie en slechte mensen...of gewoon tussen goed en slecht...wat dus nix met klederdracht/huidskleur/verleden/achtergrond temaken heeft.

En als vroegah nooit meer terug zou komen waarom zie ik dan veels teveel apen met het rechter handje omhoog lopen?
En waarom zou ik dit moeten pikken en me er niet aan irriteren?
Er zijn nog zeer veel nederlandse families wel of niet joods voor wie die periode een ZEER zwarte is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuke woordspeling DICK...een zeeer ZWARTe periode

maar daar ging t niet om, je hebt gelijk. of iedereen nu de moraalridder moet gaan uithangen weet ik niet.

ik krijg gewoon altijd de slappe lach als ik die stakkers zie. ze zijn aanleiding voor een gironummer

Waarschuw beheerder
donateur
2 Dick...toppie jongen..:respect:

Waarschuw beheerder
verdomme, net een reply van weet ik hoe lang zitten typen, klik ik 'em weg :S

Ander keertje, ik ga nu film kijken.... :P
Waarschuw beheerder
seinfeld the movie? :D
Waarschuw beheerder
2 B & B dan maar een moraalridder :)het boeit mij geen fuck wat mensen van me denken.

Thx mam :)
Waarschuw beheerder
2 dick...maar die zijn ook nodig
ik heb dat zelf niet zo, dat bedoel ik

goede avond allemaal! :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
en iedereen laat de wereldvrede weer op zijn beloop,mannen moeten filmpie kijken%)

wel oke,ik verman me en doe mee....ik ben stoer:bounce:
Waarschuw beheerder
Meeloper ;)
Waarschuw beheerder
mooi mensen, mooie verhalen das fijn...

weinig pf "gabbers" reageren toch das jammer

come on kistenboys zijn jullie allemaal zo rechts als de......

tekst aangepast inz. beleid Pf
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Maar nu is op hellraiser dus een goeie maat van ons in elkaar geslagen vanwege zijn huidskleur, en nog wel door gasten die je op ieder feest tegenkomt Van die gasten waarvan je dacht dat ze alleen een rothouding hadden en waarvan je nooit iets te vrezen hoefde te hebben.

IK vraag me af met wat voor id die lui naar een party gaan?? zovan ow beter die en die dj's draaien er of het geluid is er vet hard ofzo OF heej we gaan daar us ff ".....zwarten" (SORRY) in mekaar trappen...

heel fijn en door die outfits zie je het verschil tussen een kwaaie en een goeie ook niezo he

Waarschuw beheerder
Zo, het was een goeie film!!! :P

Je gaat je toch niet laten wegjagen door een stel van die debielen????

Ik zal me nooit laten wegjagen maar als je je ergens niet meer op je gemak voelt waar je dat ooit wel deed, dan kan je wel lopen zeuren óf je kan je heil (dat zeg ik ook weer niet helemaal goed.. :P ) ergens anders gaan zoeken. Ik heb met die foto's willen aantonen hoe het publiek er destijds uitzag; naar mijn mening vrolijk en feestelijk gekleed en de hele nacht door zwáár dansen én hoe het er nu uit ziet; stijf en fantasieloos amper dansend....

Ik loop af en toe nog weleens een H'core feest binnen en vermaak me wel omdat ik de mensen écht wel ken, maar heb het er dus tóch wel mee gehad en met mij het gros van de oude gabbers.

Ik zal niemand letterlijk een Nazi noemen tenzij 'ie echt pal voor m'n neus met z'n hand in de lucht staat en van alles zal schreeuwen waarop ik kan beoordelen of deze persoon fascist is of niet. Dat je in de kleding loopt is voor mij in ieder geval geen conclusie dat je meteen Nazi bent, maar denk wel dat deze mensen er eerder vatbaar voor zijn dan jij en ik en dat vind ik gevaarlijk!

Een jongen als Jeroen kom ik graag op een feest tegen maar een groot deel ook niet. Ik ga nu lekker naar Oldschool feestjes of met vrienden zuipen in de kroeg wetende dat ik me wel genoeg heb bewezen op alle Hellraisers, Ghosttowns, Thunderdomes, Mysterylands, Masters enz. Daar loopt 'mijn generatie' en daar aard ik een stuk beter mee dan de nieuwe generatie 'hardcore-liefhebbers'......Sorry!

Waarschuw beheerder
donateur
OKe even voor de duidelijkheid, ik veroordeel mensen in elkaar slaan vanwege hun huidskleur net zo erg als jullie! Mij zal je ook NOOIT ruzie zien zoeken, ik kom ook om te feesten en wat voor gedachtes of ideeen ik erover heb dat gaat niemand wat aan, daarvoor kom ik ook niet op een feest! Maar het feit dat er hier mensen al vanuit gaan dat bijv. op die foto allemaal "NAZI'S" te zien zijn dat staat me tegen...Ik ken ook een paar mensen die op die foto staan en dat zijn gewoon party people, verder niks mee mee!!

Ik weet dat er een paar het verpesten voor de rest maar waarom moet je dan iedereen over een kam scheren? Dat probeer ik ook niet te doen als ik s'avonds wordt lastig gevallen door negers, dat ik heel hard weg moet rennen voor ze, ik kan hier in Schiedam niet meer zonder pepperspray over straat althans dat gevoel heb ik :S

Ik haat nu ook niet ALLE negers, maar als jullie iemand zien lopen met Lonsdale, kisten en opgerolde broekspijpen en er meteen al irritaties bij krijgen of woede voelt begrijp ik gewoon niet wat je op een hardcorefeest doet,en echt niet iedereen die er zo uitziet is racist of wat dan ook...Probeer gewoon verder te kijken dan je neus lang is, misschien als er minder aandacht aan word besteed houdt het vanzelf een keer op!! Want ze zijn nog steeds het onderwerp van de dag hier :S

Waarschuw beheerder
Corepusher, ik zeg toch net dat ik niet alleen beoordeel op kleding..?? Daar in Hilversum stonden tussen dat publiek óók vrienden van mij waarvan er enkelen ook in Lonsdale liepen. Het gaat me hélemaal NIET om die gasten op die foto; de meesten ken ik persoonlijk heel goed en als ze zelfs joodse david-sterren dragen omdat ze voor Ajax zijn verwacht ik van hen ook helemaal geen Nazi-achtige dingen. Ik wil alleen maar een contrast schetsen van hoe het ook kan.

Maar eh, hoe JIJ je dus onveilig voelt als je bij jou over straat loopt met die pepperspray, zo voel IK mij hetzelfde onveilig en onprettig op een Hardcore feest. Snappie..???? ;-)

Als we nou gezamenlijk de rotte appels eruit weten te halen (want geef toe, die heb je daar bij jou op straat nét zoals je die op H'core feesten hebt), dan zijn we allemaal blij en hebben we iets om mee door te gaan. :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry ik had je reply nog niet goed gelezen :S

Maar dat vind ik een heel goed idee! Alleen moet het nog steeds bij het feesten blijven en ik krijg het idee dat sommige mensen gewoon op "nazi-jacht" zijn ofzo als ze naar een hardcorefeest gaan en vaak worden dan de verkeerden gepakt :S Kijk de mensen die iemand in elkaar slaan omdat diegene een kleurtje heeft moeten ook zeker worden aangepakt dat ben ik met je eens!! Maar die rotte appels blijven er en ik weet niet wat je er aan moet doen? Net zo als die negers hier die mij lastig vallen kan ik er ook niks aan doen...Ik probeer er zo min mogelijk op te letten en ik gun het ze gewoon niet dat ik niet meer s'avonds over straat durf.
Misschien krijgen ze dan een keertje respect voor mij en laten ze me met rust...

Waarschuw beheerder
Als ik s'avonds op de metro sta te wachten op het Waterlooplein in Amsterdam kijk ik ook niemand aan en voel me dan óók in eigen land zo wat een toerist. Dat is realiteit en meteen dus ook het probleem. Als je ervoor wegloopt door met je eigen club mensen de anderen gaat haten zonder de moeite te nemen ze te begrijpen of te kennen dan los je niets op en groei je uiteindelijk alleen maar meer en meer uit elkaar. Ik ben en blijf toch van mening dat een deel van de Lonsdale, kisten, opgerolde pijpen en bretels-dragers zich hierdoor tóch iets teveel willen afscheiden van rationeel denken.

Maar goed, we zijn hier niet om in een nachtje één van de grootste hedendaagse nederlandse problemen op te lossen. Zolang we naar feesten komen om te feesten en verder niets is er niets aan de hand. Toch..?? :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Juist ja :) En van mij heb je geen last hoor op een feest 8)

Welterusten :flower:

Waarschuw beheerder
:flower: Slaap zacht en zoete dromen!! ;-)
Waarschuw beheerder
in het kort....nee

Nou in het kort; Het kan wel :D

Het bewijs is er al; Ik en met mij een héle grote groep vaste mensen gaat elke week naar alle feesten door het hele land...inclusief alle vette in Duitsland :) Enne niemand van ons hou er nazigedachte op na h00r...dusse ;)

Enne der gebeure foute dingen, maar die ken je wegstrepen tegen het aantal foute dinge die ondernomen worden door andere "soort" mensen (eeuwige voetbal gezeik e.d.)

Dus waarom moet iedereen het maar eeuwig over zogenaamde nazi's hebben :gaap:

Maargoed, vrede op aarde ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik lees weer een hoop onzin :9 Weer worden mensen met lonsdale beschouwd als nazi's,terwijl dat totaal niet zo is

En ik vraag me af...wat ik liever op een hc feest zie een kerel met kisten,lonsdale netjes gekleed of een kerel met zij gaystyle kleding en zonnebril :s keuze is voor mij makkelijk!

En wat word er veel gezeurt over dat nazi gebeure,Mensen zeuren toch ook niet om de zogenamde trance-pikkies-op-hc-feesten! wat je tegenwoordig WEER meer ziet.De meeste zijn gewoon een stel meelopers,eerst hc daarna hs en nu raak de hc weer een beetje in en nu gaan ze weer naar hc feesten,en dan zeuren over de zelf verzonnen .... nazi's!!:SHet lijkt wel of er elke maand weer iets nieuws nazi-achtigs wordt verzonnen zoals stropdas,knopjes dicht :vaag:

Iedereen doet er zo overdreven over!!
donateur
Gilbert en Kalluf> Suc6 jongens!! Ik ga me wijselijk maar niet in de discussie mengen... het is als aan een buitenstaander uitleggen wat het gabbergevoel is/was ... schiet ook niet op ;-)
Waarschuw beheerder
ik heb nu een jaartje of 5 lonsdale in me kast hangen en ik ben er echt op uitgekeken sinds een half jaar ofzo....

ten 1e ; de kleding zelf is gewoon niet meer mooi, lelijk truien etc :) maar daar gaat het hier niet om :)

ten 2e ; de sfeer en manier waarop je behandeld word als je lonsdale aan hebt....je merkt het VOORAL sinds dat gedoe met die "fijne knaapjes" in de Revu...tot die tijd vond mijn moeder de truien ook erg mooi en stijlvol...zelfs mijn opa;s en oma;s vonden het mooi :)...en dan steeds meer en meer en meer word de naam van dat merk door het slijk gehaald door mensen die niet snappen hoe een maatschappij of een sociaal gebeuren in mekaar steekt...

en tot een half jaar geleden zei ik ook van fuck iedereen die zegt ja je bent nazi want je draagt lonsdale en kisten etc....MAAR

dat schiet niet op :frusty:

dus ik koop het nu dus al een tijdje nie meer en draag het nog wel...want ja ik gooi niet zo maar in ene me kledingkast weg ofzo ? dus het zal langzaam aan verdwijnen uit me kledingkast....me kistjes draag ik op me werk en soms nog in de rest van me dagelijks leven....me broekje rol ik al een half jaar niet meer op en ik heb zelfs een leren jas gekocht voor naast me bomber....(tering he)

naar feesten draag ik braaf me TD dingtje en een shirtje eronder...heb weer een paar classics aangeschaft :) oh wat lopen ze toch fijn....

conclusie van dit hele verhaal;

ten 1e; ik ben stoned :P

ten 2e; zonduh dat het zo heeft moeten lopen met lonsdale maar je doet er niks aan....het sterft nu vanzelf wel langzaam uit....hoe jammer ik het ook vind...want het waren VROEGAH :p gewoon mooie truien !!!

moraal van het verhaal; allemaal weer in de aus en op de max :P
Waarschuw beheerder
en o ja....

lonsdale discussies blijf je toch houden :P

moehihihihi *pinkje*

Waarschuw beheerder
Kleine Panic, ik weet het en steek er ook niet teveel energie in... :P

Dit vind ik wel de mooiste van hardcore paashaas NL aka TERRORMASTER:

En wat word er veel gezeurt over dat nazi gebeure,Mensen zeuren toch ook niet om de zogenamde trance-pikkies-op-hc-feesten! wat je tegenwoordig WEER meer ziet.De meeste zijn gewoon een stel meelopers,eerst hc daarna hs en nu raak de hc weer een beetje in en nu gaan ze weer naar hc feesten,en dan zeuren over de zelf verzonnen .... nazi's!!

BROEKIE!!!!! JE KOMT NET KIJKEN, HEBT NET HAAR OP JE ZAK EN DAN GA JE MIJ VERTELLEN HOE HET ALLEMAAL IN ELKAAR ZIT..????? GA RUKKEN OFZO!!! :P

Neem een voorbeeld aan Bolle | Locutus, deze jongen is het levende bewijs dat je kán veranderen!!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja maar die kerel heeft misschien wel meer verstand van hardcore...

en ja ik ben indertijd qua feesten geswitcht naar hs/techno omdat ik de sfeer niet mee ok vond en dan ga je je ook minder met het muzikale gedeelte bemoeien...

naja en in de zomer 2002 begon het toch weer te kriebelen vanwege die knaken hardstyle die er toen uitkwam.

ik zal er voor de meeste uitzien als een clubkut (GEEN gsus ofzo wees nie bang) maargoed..
ik wist toen ik weer ging hakkuh heus wel dat iedereen op kisten loopt en met lonsdale, fred, hooligan, ben sherman enzo...
kan mij het schelen dat moeten ze lekker zelf weten hoor.

mensen weten alleen HEEL GOED wanneer ze fout zitten met hun kleding en dat stralen ze dan ook uit..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ow meneer is ouder dus weet alles beter :S ik ben nog wel jong,maar heb wel de vorig hardcore tijd meegemaakt B) en kep ook een oudere broer waar ik alles van weet ;)

Ik weet nog precies van de gabber tijd iedereen in ausi's en nikies ,toen stierf voor de meeste mensen de hardcore(voor de meelopers) en zijn ze massaal trance,hardhouse en al dat soort troep gaan luisteren.Nu komt hardcore weer terug en EN WAT ZIE JE???!!!!!!hardcore leefd ineens voor de meeste WEER!!

Tuurlijk kan ik veranderen en net als die (voor jullie) nazi's maar WILLEN ze het ook?? ;)

2 bolle..... je heb gelijk nieuwe collecties zijn stukke! minder mooi als de oude,en daarom haal ik gewoon de oude :D B)

Waarschuw beheerder
Haha, grappig!! :D

Trance en Hardhouse zijn niet slecht, kneusje....Hardcore, dat is pas bagger geworden.

Maar blijf jij maar lekker narrow-minded tussen het vee staan op je hardcore feestje, dan zoek ik het wel elders! Veel plezier!!
Waarschuw beheerder
[qoute]Neem een voorbeeld aan Bolle | Locutus, deze jongen is het levende bewijs dat je kán veranderen!!!! [/quote]

schihihihi :) jep het kan !!!..........

je moet er alleen open voor staan :D

Waarschuw beheerder
het is 'cite' in plaats van 'quote' ;-)

En inderdaad, hét kan!!! :D

(y)(y)

Be original..!!!
Waarschuw beheerder
Mja het was een goeie discussie,nu zitten we weer op een zijspoor....

2 Cosmic*Gilbert DOTF- FAN
Zowiezo vind ik het afkraken van andere hun favo stijlen een beetje kortzichtig.
Ik ben juist door de hardcore meer gaan openstaan voor andere muziek stijlen,ook omdat ook hardcore nu eenmaal beinvloed word door andere stijlen,en ik luisterde voor ik naar hardcore luisterde naar helemaal nix ja een beetje iron maiden acdc judas priest etc.
Kan het niet gewoon zijn dat jou de muziek stijl niet meer boeit,wat jij slecht vind hoeft natuurlijk niet gelijk slecht tezijn.
En zeker alsik gewoon de hardcore van vroeger vergelijk met nu zit in de hardcore van nu gewoon 10x meer diepgang dan vroeger,en er is vele malen meer diversieteit(industrial,terror,darkcore,hardcore,oldskool,(tekno?)).

2 kalluf
mensen weten alleen HEEL GOED wanneer ze fout zitten met hun kleding en dat stralen ze dan ook uit..

Mensen stralen sowieso uit alsze fout denken dat hoeft niet persee aan de kleren teliggen(ligt het vaak ook niet meer).
Ik weet vaak na 1 blik in iemands ogen watvoor vlees ik in de kuip heb.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dick, de hardcore van nu zit juist veel simpeler in elkaar en begint een beetje op hardstyle te lijken. Net zo eentonig. Het mooie aan hardcore was onder andere dat er leuke samples doorheen zaten, dat er breaks in zaten en dat het afwisselend was. Dat hoor ik er nu amper in terug, maar ieder zijn meug. :-)

Maar ik wilde me eigenlijk nu wel terug trekken uit deze discussie..........a­ls jullie het niet erg vinden....... :P
Waarschuw beheerder
HARDCORE VERANDERD....DUHUUUU­UUUUUUUUUUH..

of het tegenwoordig simpele is dan vroeger...kweenie...­het blijft toch wel veranderen en door halve zolen als ik :P (mensen die met producen beginne :P) blijven de verschillende soorten core toch wel komen :D dussuh cosmic gilbert...komt vanzelf weer goed knaap :D
Waarschuw beheerder
maar laten we hier maar gauw over ophouden want dan word dit weer een discussie over hoe goed ritititieuw wel niet is en hoe saai terror ofzo :frusty:
Waarschuw beheerder
//offtopic
Komop...verglijk bv een megarave93 of houseparty12 is met een Traxtorm power 2003.
Je kan gewoon niet beweren dat het nu simpeler is....

Maargoed smaken verschillen....en dat is maargoed ook :)

//einde offtopic

Waarschuw beheerder
Ik had het voornamelijk over de bass.....

maar goed...... :-)

Waarschuw beheerder
donateur
het is 'cite' in plaats van 'quote' ;)

nee het is quote ipv qoute ;) dan had ie het wel gedaan..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dan heb je natuurlijk nog de vraag !!

Ergen de "nazi's" zich niet aan het normale volk ?? (6)

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet dat je naar mensen zoals mij toe ken komen!

i know, dat heb je me wel 's gezegd :) en als ik je daar had gezien, had ik dat ook zeker gedaan ;) volgens mij ken jij ze namelijk ook
laatste aanpassing