Partyflock

Forumonderwerp · 609195
2874x bekeken
Waarschuw beheerder
naar aanleiding van de afgelopen hellraiser en het mij te hoge NAZI gehalte ff een vraagie..

wat is een nou een nazi's volgens jullie
en wat een neppe?
en waarom zou een van beide minder erg zijn?
en keltische kruizen/wp kettinkjes??net zo nazi toch.

ok nazi suggereert een verwijzing naar duitsland en dat hoeft whitepower niet te zijn maargoed...

rascist dan.

een geintje moet kunnen maar er zijn veel mensen die veel te ver gaan en voor mij en velen het feesten onaangenaam maken.

groetjes kalluf :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk jij snapt ut :9
Waarschuw beheerder
Ja idd, hij snapt het PaasEI :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom noem je mij paasEI? :(

en het is een zij ;)
Waarschuw beheerder
Owja oeps, dat wist ik wel ;) maar kweet niet waarom ik dat heb neergezet :d
Sorry

En PaasEI vond ik beter bij je passen en het klonk wel leuk :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stommert :( ben geen paasei :9
Waarschuw beheerder
Stommerd = met een "d" en niet een "t" :p

Ik neem het wel terug, volgens mij heb ik je gekwetst.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah :(

(en zeur niet om mn spelling:@)
Waarschuw beheerder
Jeetje, heb ik je alweer gekwetst? Je bent ook gevoelig. :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben ik ook ;)
Waarschuw beheerder
Ok, dan zal ik daar de volgende x rekening mee houden, PaasEI :9

Waarschuw beheerder
donateur
Wat versta ik onder een Nazi?

Simpel, de kledingdracht die Nazi Duitsland draagt.

Ik noem een nazi: Lonsdale met een bomberjack half open, zodat de letters NSDA alleen te zien zijn met daarbij kisten met witte veters.
Een white powerkettingkje, witte bretails en de hitler groet brengen of die andere maffe groet met je duim wijsvinger en ringvinger omhoog (vormen dan een W) en dat staat voor Widerstand ofzo.

en wat er hier in deze discussie al staat, slechts 1 of 2% van die gasten behoren tot deze groep.
De rest zijn gewoon fake en die lach ik echt dik uit.

Me
Waarschuw beheerder
echte nazies dragen geen lonsdale.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik noem een nazi: Lonsdale met een bomberjack half open, zodat de letters NSDA alleen te zien zijn

lonsdale heeft geen nsdap erop staan ;)

dat is loNSDAP berlin :9

Waarschuw beheerder
donateur
Ehhhh duuuuuuuuhhhh, maar de verwijzing is er wel..
Daarom heeft de nazi groep in duitsland een EIGEN merk op de markt gebracht, genoemd CANSDAPLE ofzo (preciese naam weet ik niet).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 housepinda-> klopt jah consdaple
Waarschuw beheerder
Eg waar soms als ik al die forum's lees over HARDCORE/NAZI enz word ik er eg zwaar moedig van..... Waar gaat dit toch heen????
Denk ik eg bij mezelf van waarom ga ik toch naar van die feesten waar van dat k*nker volk komt, maar jah die muziek is gewoon me leven en daar gaat al dat trieste neppe kut volk geen verandering in bregen!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
meestal maken ze op ut forum van een mug een olifant :s

Waarschuw beheerder
maak jij van een kip een ei dan vreet ik hem op:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hard of zacht gekookt?:9
Waarschuw beheerder
Denk ik eg bij mezelf van waarom ga ik toch naar van die feesten waar van dat k*nker volk komt, maar jah die muziek is gewoon me leven en daar gaat al dat trieste neppe kut volk geen verandering in bregen!!!

ja idd....hardcore RULES!
tsja en mensen met flauwe reacties, beetje weglopen voor een groeiend probleem toch??
wannabee of niet ik vin het even irritant

Waarschuw beheerder
Het is jammer, maar uiteindelijk zul je zien dat er nog véél meer leuks te doen is buiten die Hardcore feesten om. Misschien wordt het tijd om je horizon eens wat te verbreden. Probeer anders eens een echt Oldschool feestje, daar loopt publiek rond dat weet hoe je moet feesten en waar kleding, politiek en weet ik wat meer er allemaal niet toe doen.. ;-)
(én het is leukere muziek dan die eentonige hardcore van tegenwoordig ;-) :devil: )
Waarschuw beheerder
lonsdale :Z

is your mother proud of you? :O
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij ergeren de blanke nederlanders zich nog meer aan lonsdale dan allochtoonse mensen. Veel allochtonen op mijn school ergeren zich er niet eens aan en zien het denk ik ook als een normaal merk.

Dat heb ik al zo vaak gezegt.:) Zijn ook altijd de "blanken" die deze topics openen...

Als iemand mij voorstelt om met een groepje marokkanen of turken of andere mensen die mij gewoon niet aanspreken om te gaan dan pas ik hiervoor.

Zijn het alto's en ik zeg nee bedankt ik heb het niet zo op die types is er niks aan de hand... iedereen ze eigen smaakt..

zeg ik :"nee sorry maar ik voel me niet zo fijn tussen turken of marokkanen dan heb je direct bonje.

Bij beiden voel ik me niet prettig en is het mijn eigen mening alleen vat iemand anders het heel anders op.

Alsof je perse multicultureel moet zijn.. bepaal zelf wel waar ik me prettig bij voel.

ik bedoel maar zo.. een nazi/racist is gauw gemaakt.

Verder zeg ik nu slaap lekker:) en in dit gval tegen iedereen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
LONSDALE vinnik dus echt GEEN nazi merk, het is alleen niet mooi maar das mijn mening...

Lonsdale IS ook geen nazi merk. Dat zijn van die legerachtige pakkies van de SS.... :vaag:

Het is ook geen rasistisch merk, daar lonsdale een aantal jaar geleden een van de hoofdsponsors was op een rasicm beat it festival.

De manier HOE het gedragen wordt is racistisch, dus de opgerolde broekspijpen, witte veters, stropdas, bretels, houthakers figuurtje... en wat er nog meer bij komt. Als jullie dit niet weten dan ben je voor mij gewoon een stakker en eenongelooflijke meeloper die niet eens weet waar de kleding voor staat die hij/zij draagt.
Waarschuw beheerder
De manier HOE het gedragen wordt is racistisch, dus de opgerolde broekspijpen, witte veters, stropdas, bretels, houthakers figuurtje... en wat er nog meer bij komt. Als jullie dit niet weten dan ben je voor mij gewoon een stakker en eenongelooflijke meeloper die niet eens weet waar de kleding voor staat die hij/zij draagt.

(Y)
precies
Waarschuw beheerder
Ik erger me kapot aan die 'echte' lui. Ik bedoel als je voor je overtuiging staat, ga dan in eeen r&b tent staan met je kleding. Wij hebben er geen boodschap aan.
Waarschuw beheerder
veel te veel trieste lui bij het hardcore gebeuren tegenwoordig als ik 10 jaar geleden een partyganger was geweest was ik zekers gabber geworden (muziek is idd lekker hard) maar de sfeer is met al die wannabees en kiddo's volgens mij ver te zoeken.
Af en toe een hardcore feestje is wel leuk alleen oldschool dan.
Waarschuw beheerder
op hellraiser liepen niet echt veel kiddo's rond hoor....dat was het nie
juist veel "serieuze" sfeerfuckers

Waarschuw beheerder
donateur
Even om op een opmerking terug te komen, ik als 'niet westerling' erger me wel degelijk aan de kledij van die stakkers, walg ervan.

Waarschuw beheerder
Je bent niet de enige... ;-)
Waarschuw beheerder
een groeiend probleem toch??

Ag man, dat hele gedoe is allang op zen retour!

Waarschuw beheerder
donateur
Zen retour?

als in Bhoedisme?

Wel gooi jij er nog maar een schepje wierook op,want het is en blijft een probleem en het groeit dus wel.

Waarschuw beheerder
Ja. Ook al bedoelen zij misschien niets met die kleding (wat ik me niet kan voorstellen), het komt het beeld en de sfeer niet ten goede.

Ik zou me schamen om er bij te lopen zoals menigeen nu doet op hardcore feesten, voor de buitenwereld ben je een Skinhead. Nu denk je waarschijnlijk;'Nou en??'...maar daar kom je nog wel op terug als je wat ouder bent..

Zeg nou zelf:

[img]http://www.mcexcess.net/2003/april/oeh300403/F-vh%20Oever%20Hardcore%20078.jpg[/img][img]http://www.mcexcess.net/2003/april/oeh300403/F-vh%20Oever%20Hardcore%20030.jpg[/img]

Dit zag ik op een hardcore feestje afgelopen Koninginnedag in Hilversum. Vrienden van me organiseerden dat maar zijn van de oude stempel en lopen er écht niet zo bij en zullen dat ook nooit doen. Ik voelde me daar nou niet echt op m'n gemak en dat was puur om wat ik zag zonder verder te weten hoe die lui in werkelijkheid zijn.

Vergelijk NU eens met TOEN :

[img]http://www.maxfear.it/Discoteche/Hardcore/Foto%20Hc/Thunder/thunderdome.gif[/img]
[img]http://www.maxfear.it/Discoteche/Hardcore/Foto%20Hc/Thunder/thunderdome98.jpg[/img]
[img cacheid=0012ec64000a00a25f3a287a1a0012dc43]http://thunderdome.id-t.com/thunderdome98/nl/verslagen/overdrive98/gfx/ov9810.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meestal maken ze op ut forum van een mug een olifant

sorry hoor maar ik open toch echt geen topic voor jan doedel

ik vond dit een behoorlijke kut mug

Waarschuw beheerder
yupz... :-(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja het is gewoon een mugje:)

Iedereen die lonsdale draagt word gezien als een kankernazi,vuile racist bla bla ;)
Terwijl het voor de meeste gewoon "gabber in een nieuw jasje"is.Er worden ook allerlei dingen erbij verzonnen zoals stropdas en knopjes dicht :S WAT THE FUCK heeft dat met een nazi temaken!!!!??!????¿¿­¿/¡¡¡! HELEMAAL niks :9

Kijk op de site van lonsdale dan zie je gewoon negers die het dragen in de box wereld,op feesten dragen sommige kleurlingen lonsdale kisten bla bla en die dragen het heus niet om een nazi :vaag: te zijn!

Ik persoonlijk zie 10x liever iemand met lonsdale en kisten op een feest dan een mannetje met gekreukeld overhempje en zonnebril en pantoffels :bah: gaystyle!!

Altijd is er gezeik geweest op de "gabber" kale kop en ausi is ook al niet goed :( nu is dit ook WEER niet goed! Wat moeten ze dan dragen?? :s
Waarschuw beheerder
Haha Gilbert, je kiest de plaatjes ook wel uit he.
Paar mensen op straat, vergeleken met een hele groep op een sfeervol feest.
Als je nu een foto vanaf het podium maak, ziet eht er nog net zo gezellig uit. Kale mensen en lieve vrouwtjes met dr handen in de lucht, daar verandert kleding niets aan.
Maar de hardcoreliefhebber ziet er nu misschien agressiever uit, betekent nog steeds niet dat ze dat ook zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Cosmic*Gilbert > wat toen was, was toen. wat nu is, is er nu. De samenleving veranderd en zo ook de gabbers. Zoals het was zo zal het nooit meer worden, maar zoals het is, is het nog nooit geweest. Die tijd is geweest, nu is het anders en over weer wat jaar is het weer anders.

Waarschuw beheerder
Ho ho, dit zijn geen gabbers voor de goede orde. Dat zijn jullie allemaal niet, net als jullie ook geen nazi's zijn. Ik wilde alleen trachten om het verschil aan te tonen hoe het er op feesten uit ziet en daar ligt nou eenmaal een heel verschil in. Kale kop is kale kop en de oude gabbers hebben daarover de vooroordelen állang weggenomen. Maar ik vind een spijkerbroek met sportschoenen en een trainingsjasje of een ander vrolijk-uitziend shirt héél wat meer bijdragen aan de sfeer op een feest dan Skinhead-achtige kleding zoals jullie ze wellicht dragen.

Ik begrijp jullie heus wel en vroeger is inderdaad geweest maar zoek dan alsjeblieft iets nieuws met z'n allen en ga niet iets wat ooit mooi was vernaggelen. Hardcore is van ons en iedereen die dat probeert te slopen die komt dus aan mij. ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en nu zijn we bang :x

;)

Waarschuw beheerder
Hoeft niet, hoor.

Jullie zijn nog jong en moeten jullie nog bewijzen. Dus ik zou zeggen: trek die kisten aan, knoop ze zo hoog mogelijk op en rol die pijpen ook meteen tot aan je knieën op. Knoop je hemdje goed dicht maar kijk uit dat je niet stikt, zorg ervoor dat er zoveel mogelijk rood-wit-blauw verwerkt zit in je kleding en je nieuwe vriendinnetje, kijk nog één keer naar die scene uit American History X, doe nog één keer de Pim Fortuyn-groet en sluip zachtjes je kamertje uit zonder dat je ouders je in je belachelijke outfit zien en véél plezier met staan op je Hardcore feestje, hoor!!! Stampuh... :S

Vraagje trouwens: wat is de hoofdstad van Noord-Holland..??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met rood,wit blauw kom je er niet in :9

waarom wil je de hoofdstad weten ?:9:x

en trouwens zijn tientallen mensen die dat dragen,en mijn moeder vind het alleen maar mooi B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oké. Nou, ik heb m'n zegje gedaan. Doe ermee wat je wilt en nog een fijn leven verder! :D

Waarschuw beheerder
(y) Jij snapt 'em. Ik wilde even intellect testen.....Van de Hardcore Paashaas heb ik helaas geen correct antwoord gekregen en valt daarbij af. Voor straf een jaar lang geen Hardcore feesten maar alleen Techno en Trance feesten voor jou!!! ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misschien ben ik wel dom :9 maar ik snap um nog niet :S ::$:o

:( neeeeeeeee!!!!!!!!!!­!!! geeeen trance en techno :(:cry: :@ ga nog liever dood :dood:

Waarschuw beheerder
Wel opvallend dat op Trance en techno feesten deze hele discussie niet eens bestaat én dat die mensen wel gewoon meteen weten dat Haarlem de Hoofdstad van Noord-Holland is.... ;-)

Misschien toch maar eens wat anders proberen..??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:o aaaaaaaaah haha ik had over dat NOORD- heen gelezen :$:$:$ :9 daarom snapte ik ut ook niet :D