Partyflock

Forumonderwerp · 608712
1297x bekeken
Waarschuw beheerder
Het komt nu echt dichtbij; na het (enigszins teleurstellende) gelijkspel bij die Arneppers is NEC goed op koers om Europees voetbal te behalen. Met nog 6 wedstrijden te gaan ( o.a. FC Zwolle thuis, RBC en FC Groningen uit) ziet het er goed uit voor de spelers en supporters in NMGN! En dat mag ook wel eens, zo verwend is het Nijmeegse publiek immers niet vaak geweest. Op de laatste speeldag maar gelijkspelen tegen RKC en zo voor beide clubs Europees voetbal veiligstellen, lijkt me fantastisch! En mocht het niet lukken, dan zijn we in elk geval de onbetwiste nr 1 van Gelderland, omdat die prutsers in Arnhem nu niet alleen financieel maar ook sportief op het niveau zitten dat ze verdienen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moeten ze zondag eerst van utreg winnen :9

Waarschuw beheerder
Utreg gaat stunten! weer 0-3

Waarschuw beheerder
aaah komen al je frustraties van de afgelopen seizoenen er nu uit?? Wat is toch jullie probleem jullie kunnen het gewoon niet uitstaan dat arnhem in alles wat met voetbal te maken heeft groter en ( meestal ) beter is, leg je er gewoon bij neer joh. Denk maar niet dat je zo makkelijk europees voetbal haalt, en ALS je het haalt kunen wij lekker lachen want na 1 wedstrijdje liggen jullie er toch weer uit. Bewijs maar es dat je de nummer 1 van gelderland bent en ook blijft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lullig voor je joh mijn cluppie Utreg heb julie 5de plekkie afgepakt ! was er gister ook nog in nijmegen kwam om kwartvoor 3 met de auto aankakken toen waren de kaarten op! best klotuh!Maar sucses verder ik gun het julie meer als die arneppers.

Waarschuw beheerder
1 wedstrijdje??? 2 bedoel je, Jantje...

Waarschuw beheerder
donateur
Janneke 28 april 2003 16:10
Bewijs maar es dat je de nummer 1 van gelderland bent en ook blijft

Het bewijs...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oeh oeh oeh dream on uiteindelijk word vitesse toch weer beter als nek
Waarschuw beheerder
donateur
hmz...
Waarschuw beheerder
hahahaha dream om idd dream on janneke kijk eens hoeveelste die arneppers staan en waar NEC staat!! shittttt jullie hebben nog geluk gehad dat jullie niet gaan degraderen!! wat een belabberd kut team zeg!! nec gaat gewoon ffies doorstomen nu en gaan europa in!!!!!

Waarschuw beheerder
niet mee bemoeie jij, alleen arnhemmers en nijmegenaren hebbe recht van spreken
Waarschuw beheerder
2 E-Turn Als je nou dit weekend gewoon 3 punten pakt ben je een heel eind toch ?

(EN ik drink een extra borrel op NEC op dat moment...)

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat er weinig kans in zit...
Zou wel leuk zijn ! En die extra borrel drink ik toch wel !! :D
Waarschuw beheerder
Dan zijn we zeker een eind op weg, maar 3 punten tegen Ajax is misschien wel erg veel gevraagd! Maar gelukkig moeten onze concurrenten (RKC, Roda JC, en misschien Utrecht ook wel) allemaal nog tegen elkaar. Verliezen ze dus sowieso punten. Dus wat ik al zei: laatste speeldag een puntje tegen RKC en beiden Europa in zou wel wat zijn, aha dan!!
Waarschuw beheerder
donateur
3 punten is inderdaad teveel gevraagd e. Was het zondag maar de kampioenswedstrijd van vorig jaar, dat was lache......he nec?

Waarschuw beheerder
donateur
Pffffff..
Tot zondag :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aha dan wil ik kaarten gaan halen voor rkc en rbc uit zijn ze allebei al uitverkocht om 10uur beetje jammer maar het leeft iig wel

zou mooi zijn laatste wedstrijd groot scherm op de markt of waalkade, maar ze moeten eerst maar s winnen van zwolle en rbc en msgien zondag nog wat punten dan komt t wel goed

Waarschuw beheerder
donateur
Stond vanmorgen om 9.00 uur bij de ticketbox :D
Waarschuw beheerder
NEC NMGN 4 LIFE!! ik heb er vertrouwen in dat ze europa in gaan... hahaha en btw arnep heeft helemaal geen recht op spreken als je ziet waar ze staan...

Waarschuw beheerder
Nee jij hebt recht van spreken met je bunny oren, en arnhem kan best wel beter en dat weet je zelf ook best dus doe niet zo triest
Waarschuw beheerder
tuurlijk kan vitesse beter... maar ze doen het niet dit seizoen!! dus ja vitesse heeft gewoon niks te vertellen dit seizoen... volgend seizoen mischien...!! triest he?? ik ben gewoon voor nec... en als ik lees ben jij voor vite$$e ofzo... terwijl je uit nmgn komt? dat moet je zelf weten... of ik nou wel of niet uit nijmegen kom ik ben voor NEC... dus heb genoeg te vertellen... want het gaat hier niet over of je nou wel of niet uit nmgn komt het gaat hier om de club voor wie ik ben! btw lache foto he:P

volgens mij ken je het gewoon niet hebben dat nec msichien europa in gaat en beter is dan vite$$e arnep!!
Waarschuw beheerder
Nijmegen is gewoon op alle fronten beter, gezelliger en vooral mooier dan Arnep!

Waarschuw beheerder
E-turn-al I agree: NEC (y)

Waarschuw beheerder
kut plaatje doet ut nie :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ow kan k heus wel hebben hoor, k woon vlakbij de goffert (hazenkampseweg) ken je zeker wel he als je uit nmgn komt tenminste.... Al mn vrienden zijn voor nec dus k vind het echt niet erg als ze europa in gaan, kan ik strax weer lachen na 1 ronde achterlijk voetbal van jullie. En k heb mn redenen om voor vitesse te zijn, wat dan nog als k uit nijmegen kom?? zie nergens n bordje hangen dat dat niet mag ofsow hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Je geilt gewoon op Theo Janssen ;p

Waarschuw beheerder
nee joh die heb k al gehad :p
Waarschuw beheerder
ik wil net zeggen heeft ze een relatie met die kut lijer van een theo jansen maar ja... tuurlijk ken ik de hazenkampseweg... maar je kan wel gaan lache als nec de eerste ronde eruit liggen maar vite$$e haalt het niet eens dus denk dat er niet veel te lache valt... wij lache jullie uit vanwege jullie slechte prestatie's dit seizoen! maar ja dat jij voor die arneppers bent moet je zelf weten, ik zeg ook niet dat het niet mag... wel jammer opzich als je uit nmgn komt en je voor vite$$e bent maarja!

Waarschuw beheerder
misschien ben k wel 17 jaar opgegroeid in arnhem en woon k net in nijmegen

Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahaha­hahhahahahahahahahha­hahahahahahahhahahah­ahhahahahahahhahahah­ahhahahahahhaahhahah­ahahahahahhahahahaha­hahhahahahahhahahaha­hahahhahahahahahahah­ahhahahahahhahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahah­ahahahhahahahahahhah­ahahahahahahaha
ik denk het niet dus...
Waarschuw beheerder
Met dank aan Zonneveld en Wielaert 3 punten erbij en goed op koers!! Volgende week FC Zwolle pakken en dan ziet het er echt goed uit! O ja, Vite$$e weer verloren? Jammer zeg!!!!

Waarschuw beheerder
whwhaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaa denk het wel dus patje. E-turn-al winnen jullie maar lekker van zwolle is gunstig voor vites :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat de goede kant op. Nog 2 belangrijke wedstrijdjes ...
Waarschuw beheerder
:D tsjah dat kan idd... daar had ik nog niet aan gedacht maar toch... NEC :respect:

Waarschuw beheerder
Nijmegen leeft en arnhem beeft!!!!:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
HAHA. Go Gijs!!
Goed bezig Extreme Cheese! :D
Waarschuw beheerder
andere wedstrijden weer gunstig dit weekend nu zondag van zwolle winnen en tegen rkc afmaken
[img]http://213.206.89.149/images/smiles/sjaal.gif[/img]
Waarschuw beheerder
jaja nu is europa wel heel erg dicht bij... bij de wedstrijd tegen rkc ben ik 100% bij:D wordt een gekkehuis! NEC NMGN 4 LIFE
[img]http://213.206.89.149/images/smiles/thuisshirt.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je al een kaartje dan ? Uitvak is allang uitverkocht..
Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik in het stadion zit:P

Waarschuw beheerder
donateur
Aha, ik wel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das wel netjes... tsjah ach ik ben er bij zit alleen niet in het stadion, ik steun ze wel buiten het stadion:D
Waarschuw beheerder
ik drink wel een lekker :bier: op NEC onder de wedstrijd!
Waarschuw beheerder
haha heb ook een kaartje weten te bemachtigen van te voren lekker [img]http://213.206.89.149/images/smiles/beerchug_old.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Zozo, Extreme Cheese... Ook 3 x bij NEC geweest ?? :p
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Waarschuw beheerder
Op basis van dit seizoen verdient NEC zeker Europees voetbal....EN het verdient respect dat de club in een paar jaar tijd zo'n metamorfose heeft doorgemaakt terwijl andere clubs (wie o wie in Gelderland zou ik toch bedoelen) er zo'n zooitje van hebben gemaakt...hoop dat die hoge piefjes hier in Twente nu eindelijk ook eens verstandig worden (hoewel ik niet weet of die bobo's veel geleerd hebben, als ik lees dat we volgend jaar, jajajaja, Jochemsen int Diekman kunnen bewonerden)...
Waarschuw beheerder
Euh......Diekman=Ark­e Stadion ....tis laat!!

Waarschuw beheerder
gun nec het wel.
Waarschuw beheerder
uK - DOTF-FAN waar baseer jij dat op?? ik kom vaker bij nec mischien niet zo vaak als jij maar kom als ik kan, woon vlakbij leiden dus kan ook niet 1,2,3 ffies naar nmgn maar als ik kan ben ik er wel bij... en heb al heb al aardig wat wedstrijden gezien! en ga niet vragen hoeveel want dat heb ik echt niet bijgehouden!! en tsjah ik heb geen kaartje wat ik heel jammer vindt maar ja dan maar :bier: drinken!! dus maar veel plezier ik ben jaloers dat jij een kaartje hebt en ikke niet, volgende keer beter!!
Waarschuw beheerder
2endfest--> Uilenberg is zelfs toch een jaartje voorzitter geweest bij jullie

zag net dat de wedstrijd tegen rkc om 1300 al is beetje jammer dat t zo vroeg al is dan maar iets eerder opstaan

Waarschuw beheerder
jaaaaaaa DJ Endfest, met Arco kom je er wel!! haha! wat een houten klaas zeg, ongekend!
Waarschuw beheerder
2Waus--> Uilenberg is een jaartje algemeen directeur voetbalzaken bij Twente geweest.....en gelukkig maar 1 jaar! Hij heeft veel verneukt toen (lees: geld weggegooid)...met veel bombarie een Oostenrijkse spits gehaald die nooit wat heeft laten zien (Kollman) en voor veel te veel geld een uitgerangeerde spits uit Schotland gehaald die in Enschede in ieder geval nooit wat heeft laten zien (De Gier)....en dat in combinatie met die fantastische (NOT!) Skippybal trainer...nee, vorig jaar was niet echt wat je noemt een topseizoen....maar er blijft altijd hoop :) Die Belg die nu trainer is doet het aardig ok en je weet nooit, ondanks alle financiële problemen, wie volgend jaar de selectie komt versterken...maar goed, zal mijn mond verder houden want dit is uiteindelijk een topic over NEC.

Waarschuw beheerder
donateur
EXTREME CHEESE 21 mei 2003 00:40
uK - DOTF-FAN waar baseer jij dat op??

Vraag maar aan Freek ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is freek lang en breed en blond en lomp????

Waarschuw beheerder
donateur
RKC Waalwijk - N.E.C. gewoon om 14:30 uur (21/05/2003)
In tegenstelling tot wat dagblad De Gelderlander vandaag meldt begint het laatste competitieduel tussen RKC Waalwijk en N.E.C., op Hemelvaartsdag 19 mei gewoon om 14:30 uur.

Alle wedstrijden beginnen tijdens de laatste twee competitierondes, zondag 25 en donderdag 29 mei, op hetzelfde tijdstip: 14:30 uur.

Waarschuw beheerder
donateur
2 Janneke : Nee.

Maar ken er trouwens wel een Freek die aan die omschrijving voldoet !

Waarschuw beheerder
ik ook hij gaat om met zo'n lelijk jochie
Waarschuw beheerder
freek weet ook wel dat ik naar meer wedstrijden ben geweest dan 3 heb hier me kaartje van een aantal wedstrijden voor me liggen dus!! en ik weet ook wel dat minder wedstrijden dan freek of wie dan ook gezien heb!! en tsjah het boeit me verder ook niet hoeveel ik heb gezien. ik woon ten eerste niet in NMGN dus ik kan niet altijd komen heb ook me andere verplichtingen, zoals feesten, vrienden noem maar op, wees blij dat ik voor nec ben en niet voor het walgende vite$$e arnep...

je moet ooit eens beginnen met het houden van NEC of je nou oud of jong bent of het nu vroeg of laat is beter laat dan nooit zeg ik dan maar!!

en als jullie weten hoe freek eruit ziet kijk in me profiel hier op pf daar staat die op een foto samen met mij...

en janneke sssst plaats jij eerst maar eens foto voordat je gaat zeiken op andere mensen! volgens mij durf jij je niet eens te vertonen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ja zeg wat heb k nou weer gedaan, doe es niet zo mean tegen mij joh, k durf me heus wel te vertonen sssssttt
Waarschuw beheerder
Volgens mij durf je echt niet te vertonen.. en loop je soms leeg?? Als je wil dat je Extreme Cheese niet zo gemeen tegen je moet doen, denk dan eerst ff naar voordat je van die berichten er neerzet

Waarschuw beheerder
Matjes Europa in.

(Y)

Waarschuw beheerder
Volgens mij durf je echt niet te vertonen.. en loop je soms leeg?? Als je wil dat je Extreme Cheese niet zo gemeen tegen je moet doen, denk dan eerst ff naar voordat je van die berichten er neerzet

nou en die berichjtes waren erruuuug heeee poe poe, stel jij je ff niet aan joh. bemoei jij je er dan lekker niet mee. stoer wijffie
Waarschuw beheerder
voor al de mensen die geen kaarten hebben voor rkc uit in de goffert doen ze de wedstrijd ook uitzenden

Waarschuw beheerder
ja kom we gaan met zn alle in de goffert zitteeeeeee, heyyyy gekke anna kom je ook??? gaan we gezellig saampies :D

[img]http://www.opkikkertje.nl/smilies/feest/ole.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
En het is stil aan de over kant :P:P:P

GoGoGoGo Janneke :)
Waarschuw beheerder
oke opzich zie je er best leuk uit janneke dat neem ik terug...

maar of je nou zo blij moeten zijn om in dat ding waar vite$$e in speelt te zitten nou nee :bah:

en ik vindt het niet bepaald stil hier hoor red devil!!

Waarschuw beheerder
zijn er wel eens rellen buiten voetbal om in nijmegen en arnhem. wat voetbal related is ? :)

bedoel omdat jullie elkaar zo aardig vinden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat maakt het uit extreme cheese, k ga ook welles naar de goffert maar ga gewoon liever naar vites, daar ken k iedereen enz. snap niet dat iedereen daar altijd zo moeilijk over doet, het kan toch ook gewoon allebei, zonder [img cacheid=0012eb380006780d765925ec1a00148d3f]http://opkikkertje.nl/smilies/schieten/schieten005.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik begrijp het volkomen laten we er maar over ophouden wie voor wie is enzo daar gaat het tenslotte niet over hier!! jij bent voor vites en ik voor nec das duidelijk dus!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het hele land afreizen van sassenheim om een wedstrijd van nec te zien :S
Waarschuw beheerder
je moet wat over hebben voor je clubpie!! en nmgn is gewoon de mooiste stad die er is vindt ik!!:D

Waarschuw beheerder
ok. vriendjes :D

[img]http://opkikkertje.nl/smilies/feest/feest002.gif[/img]

Waarschuw beheerder
<f.r> je hebt helemaal gelijk :D
matjes europa in!!!!!

zo kun je echt elke nec'ers herkennen aan de mat.

maarja zou wel leuk zijn als ons cluppie europa in gaat :D
Waarschuw beheerder
oke (Y) vriendjes... extravaganze onze club GAAT gewoon europa niet zou leuk zijn ze gaan gewoon :D:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dus niet dat ze het gaan halen.Ik zie ze nammelijk niet winnen van rkc de laatste wedstrijd.Ik gok op 1 ajax 2 p$v 3 kakkerlakken 4 nac 5 rkc en 6 roda

Waarschuw beheerder
joehoeeeeee nec europa in hebbe we lekker feestje in nijmegen :D
Waarschuw beheerder
met dat feesten in nmgn komt helemaal goed... heb er een altijd vrije dagen voor aangevraagd dus... we gaan goed feesten in NMGN!!!! :bounce: :vaag:

Waarschuw beheerder
ken je rekenen?

Reken er maar niet op!
Waarschuw beheerder
als wij er maar vertrouwen in hebben!! :D morgen winnen van zwolle en volgende week van rkc!! komt allemaal goed!!!

Waarschuw beheerder
eeeey extreme cheese k vind eigenlijk wel dat wij samen moeten gaan :D
Waarschuw beheerder
nou dan spreken we toch wat af voor vrijdag of zaterdag avond na de wedstrijd tegen rkc!! wat drinken ergens in nmgn!! lijkt me gezellie... :D
Waarschuw beheerder
Donderdag eerst lekker feesten in Waalwijk (zooitje!) en daarna in NMGN zelf! Maar eerst vandaag maar van Zwolle winnen, zij hebben ook nog punten nodig dus het zal niet makkelijk worden. Volgend seizoen ook Hersi erbij (beter!) en Neeskens blijft ook! NEC leeft en Vitesse zuigt hard!

Waarschuw beheerder
als ze donderdag winnuh en europa in gaan, word de selectie in de binnenstad gehuldigd stond in de zondagskrant!!!!!
zo leuk zijn :D

Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaa nec win nou es van zwolle :D
Waarschuw beheerder
:S wat pauper zooi zeg!!!!! kutzooi!!!!!!!!!! volgende week dan maar...

Waarschuw beheerder
jaaaaa heeeeeeey wat is dat nou???? waar blijft mn feestje nou?
Waarschuw beheerder
waaaaaat een @#@$@#$zooi hij wou er echt niet in vandaag jammer dat dat aan het eind van het seizoen een keer gebeurd, gelijk thuis tegen zwolle waar gaat dat over, donderdag tegen rkc dan maar vlammen.

en de huldiging dan op kelfkesbos hoe verzinnen ze het moet gewoon op de markt en niet ergens achteraf. Donderdag iig nog een leuke dag voetbal voor de boeg

Waarschuw beheerder
wanneeeeeer is mn feestje nou??? en waaaar??? en hoe laat????

Waarschuw beheerder
op www.eniesee.nl hebben ze al laten weten dat ze naar de markt gaan i.p.v kelfkesbos.
dus dat word 200% relluh :P
Waarschuw beheerder
heb ik ook gelezen ja maar het gaat toch nergens over dat je een huldiging op een kale asfalt vlakte houdt hetzelfde als toen bij ajax op het parkeerterrein.

2janneke--> als ze donderdag winnen merk je vanzelf wel wanneer het begint denk gelijk na de wedstrijd in het centrum, en anders misschien gelijk na de bekerfinale als ze 6e staan die zondag
Waarschuw beheerder
eerst in waalwijk feest en dan naar nmgn!!!!! zal wel in de stad zijn... komt allemaal wel goed!!!

Waarschuw beheerder
nou stuur mij ff n pb als et zover is kan je me ophalen met je fiets, want k hou niet van wandelen :D
Waarschuw beheerder
als ik een opvouwbare fiets had, had ik hem megenomen uit sassenheim!! maar die heb ik helaas niet!! mischien dat een maat zo lief is dat de je met de auto wil ophalen! maar dat weet ik niet!! maar ik stuur je zo wie zo wel voor die tijd een PB!!

Waarschuw beheerder
:( k ga wel lopen, k mag van mn moeder niet met vreemde mensen meerijden :D :D k woon 5 min. lopen vanaf kelfkensbos ofsow dus het is niet zo heeeeeeel errrrrug ver

Waarschuw beheerder
kennen we deze nog?
latour-nec hardcore

hij blijft lekker :D
Waarschuw beheerder
is ook goed dan spreken we gewoon ergens af...

en latour - nec hardcore blijft een leuk nummer ja!!!!

Waarschuw beheerder
hey voetbalt er n jongen in et 1ste bij nec die mike heet?

Waarschuw beheerder
donateur
Mikey Zonneveld tralalalala
Waarschuw beheerder
morgen DE dag!!!!!!!! ik heb er zin an!!!!!!! :bier: :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
t weer is mooi t bier is lekker dalijk naar waalwijk nog ff genieten en dan 90 min er tegenaan

Waarschuw beheerder
donateur
Het Europees avontuur kan gaan beginnen :D :D :D
[img]http://213.206.89.149/images/smiles/sjaal.gif[/img]

Waarschuw beheerder
haha je had die Roda-supporters en spelers moeten zien.(al feestend)
Toen Peter Houtman ff doodleuk omriep dat NEC in de laatste minuut met 1-0 had gewonnen.

:D

Waarschuw beheerder
tja gefeliciteerd...
maar hoelang zal dat avondtuur duren...niet lang denk ik
Waarschuw beheerder
NEC leeft, Europa beeft! Verdient UEFA-cup voetbal gehaald, het was een spannend seizoen en uiteindelijk heeft NMGN gekregen waar het recht op had! Was een leuk feestje gisteren, voor herhaling vatbaar. Volgend jaar dan maar weer!

Waarschuw beheerder
NEC leeft, Europa beeft

laten we het houden dat je een zonnesteek hebt opgelopen, maar toch leuk dat je er zo over je clubbie denkt (y)

Waarschuw beheerder
WE HEBBEN HET VERDIENT!
leuk feestje trouwens, gister in de stad :D

Waarschuw beheerder
doe jij toch niet zo negatief joh kerel

Waarschuw beheerder
:D:D:D:D:D:D WIJ GAAN EUROPA IN !!!!!!:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
hoe kon het spannender gister in de allerlaatste secondes van de wedstrijd dit had je alleen durven dromen, en wat een feest in waalwijk van te voor en na de wedstrijd het was een gekkehuis daarro alle mensen bedankt daarvoor.
en s'avonds in nijmegen ook zwaar gezellig volgend jaar Europa in we zien wel waar we belanden
[img]http://213.206.89.149/images/smiles/thuisshirt.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
janneke= een draak

Waarschuw beheerder
waarschijnlijk in de bosjes,waus.
veel succes volgend jaar.

Waarschuw beheerder
je liegt :bier: Janneke is mooi
Waarschuw beheerder
NEC, gefeliciteerd, en veel suc6 :)

Waarschuw beheerder
jij bent n alcohol verslaafd jochie die nog geeneens zonder n biertje op de foto kan, waarom hou je em eigenlijk voor je kop??? is het zo erg gesteld met je face
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja heel erg ja :)
en tja het is een leuke foto :)
en jij hoe staat je hoerige leven (K)

Waarschuw beheerder
ja goed joh, je moeder stond gister in het raam naast me, je krijgt de groeten

Waarschuw beheerder
denk dat je in de war bent met je eigen moer..

Waarschuw beheerder
ach schatje kan je niet goed lezen?? er staat toch duidelijk JOUW moeder, doe es lief tegen mij jaaaa
Waarschuw beheerder
tnx pi hopen dat jullie het redden volgend jaar

Kleine sfeer impressie

[img]http://www.nec-nijmegen.nl/images/wedstrijden/2002-2003/rkc-nec/DSC_0065.jpg[/img]
[img]http://www.nec-nijmegen.nl/images/wedstrijden/2002-2003/rkc-nec/DSC_2299.jpg [/img]en we zwaaien met zn allen naar vitez

[img]http://www.nec-nijmegen.nl/images/wedstrijden/2002-2003/rkc-nec/DSC_2316.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wij zwaaien met z'n allen naar de kuip...

ha- ha-

Waarschuw beheerder
Supervettttt NEC EUROPA IN!!!!!!

ik hoop dat ze het een beetje goed doen!!! levert ook veel geld op!!!

Waarschuw beheerder
ARGG eght balen dat ik niet bij de huldiging kon zijn :(
kmoes GVD werken :(
naja s'nachts wast ook nog leuk :D
Waarschuw beheerder
er is er maar 1 en dat zijn wij FORZA NEC OLE OLE!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
zeg pik waar was je nou
Waarschuw beheerder
wow, d8 bijna dat die post onder me voor mij bedoeld was... echt van WTF :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zieguh Zagguh ! :D :D
Waarschuw beheerder
HEHE... WE GAAAAAAAAAN EUROPAAAAAAA IN!!!!!!!!! :P

sorry janneke ik heb er gewoon niet meer aangedacht!! ik was te veel aan het feesten... en :bier: drinken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
slecht excuus.... :kusje2:

Waarschuw beheerder
donateur
Slecht excuus ?

Zeg jij ;p
Ik vond het goed genoeg :)
Waarschuw beheerder
sorry janneke :kusje2: volgende keer beter op een feest ofzow dan maar...

ik vondt het ook wel een goed excuse!!

Waarschuw beheerder
ja k zal er over nadenken, dit vergeet k niet hooooor :@

:hug:
Waarschuw beheerder
sorry :bloos: (F) het spijt me... hoop dat ik het goed kan maken! :kusje2: :knuffel:
Waarschuw beheerder
volgend jaar is alles weer normaal dat wil zeggen vites weer europa in en nec rechterrijtje :devil:

Waarschuw beheerder
juist
Waarschuw beheerder
zullen we dr om wedden, dit jaar al een kratje daarmee verdient:)

Waarschuw beheerder
donateur
eNieSee europa in beters. De huldiging was relaxed.... maar dankzij die wouten toch nog een duur feestje geworden

Waarschuw beheerder
donateur
Die wouten hebben ons wel vriendelijk vanuit Waalwijk naar het centrum van Nijmegen gebracht :D :D

Bij Kimmetje op de achterbank is niet slecht dacht ik zo :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die wouten en ME zijn niet lief!! we hebben zo lang over de terug resi gedaan:S ten eerste de busreis onder begeleiding duurde zoland kwamen we eindelijk op den bosche aan moesten we nog een half uur in debus wachten totdat de trein kwam stonden we op het perron moesten we nog half uur wachten tot de trein kwam... schoften!! en eindelijk in de trein werd er net gedan alsof we de hele boel wilde afbreken op elk station waar we langs kwamen stonden politie met honden en me busjes... zaten zelfs wouten en ME in de trein om ons in de gaten te houden!! en nog een aantal van dat soort dingen!!

in nmgn verstoren ze ook nog eens een feest opd e grote markt!! door sarges uit te voren terwijl we aan het feesten waren... IK HAAT ZE...

maar het was ondanks de de kut wouten en ME wel gezellie:D

jeffrey-snf> we zullen zien!!

janneke> hoe kan ik het nou goedmaken??

Waarschuw beheerder
kusjuh?? :lief:
Waarschuw beheerder
Wel leuk voor NEC & NAC dat ze aan europees voetbal mogen proeven. Want meer zal het niet worden denk ik. Hopen dat ze in het begin een tegenstander krijgen ergens uit ijsland ofzo. Dan maken ze misschien nog kans om een ronden verder te komen. :)

Waarschuw beheerder
Nijmegen de gekste!!! :P Wij gaan Europa in!!! :D
Waarschuw beheerder
Janneke wat wil je nou? Ben je nou voor Vitesse of voor NEC? Zit je eerst te kwijlen dat je toch wil gaan feesten als NEC Europees haalt, vervolgens ben je het er weer mee eens als een of andere Arnepper zegt dat volgend seizoen alles weer "gewoon" wordt (Vitesse boven NEC dus). Maak een keus of hou anders gewoon je mond! En zeker Uk, was heel relaxed dat we mee mochten rijden met Jan en zijn vrienden. Anders hadden we nog langer in Waalwijk moeten blijven!

Waarschuw beheerder
donateur
het leek me geen straf om wat langer in waalwijk te blijven..... iedereen in NijMeGeN was jaloers op de mensen met een kaartje.
Waarschuw beheerder
ja ik wil een kusje!! :kusje2:
Waarschuw beheerder
NEC: nóg drie klachten over ME

Door onze verslaggever

NIJMEGEN - De supportersvereniging van NEC heeft de afgelopen dagen nog eens drie klachten ontvangen over het optreden van de mobiele eenheid 🇲🇪 na de huldiging van NEC op het Kelfkensbos in Nijmegen.

Eén schrijver zegt gezien te hebben hoe leden van de ME insloegen op kinderen van een jaar of tien. De twee anderen maken gewag van een politiehond die een jongen in de hand beet toen hij zich niet snel genoeg verwijderde van het plein.

Voetbalclub NEC werd op hemelvaartsdag gehuldigd op het Kelfkensbos na het behalen van Europees voetbal. Na afloop van de festiviteiten voerde de politie enkele charges op de menigte uit toen een agent gewond raakte door een fles die uit de menigte was gegooid.

Direct na de incidenten beklaagde een aantal mensen zich al bij de supportersvereniging over het in hun ogen harde en niemand ontziende optreden van de politie. Een aantal mensen zou zonder reden zijn gebeten door politiehonden. Onder hen oud-speler en NEC-jeugdtrainer Anton Janssen. De supportersvereniging besloot daarna alle klachten te verzamelen om bij de politie haar beklag te kunnen doen.

Bij de politie was gisteren niemand bereikbaar om aan te geven hoeveel klachten daar zijn binnengekomen.
:x:x:x:x:x:x:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2waus moet je op feyenoordnet.nl de stukken eens lezen over hte me optreden in de arena vorig jaar. DIe gasten gan echt niet reageren hoor.

Overigens is vanavond ibij Petere R de vries te zien hoe het komt dat die me'ers zo'n waas voor d'r ogen krijgen.
eerst een paar lijnen en dan knuppelen, dat wil wel hoor !!

Waarschuw beheerder
merendeels zijn allemaal gescheiden en gefrustreerd...en willen graag hun agressie kwijt..de stakkers beetje jammer om ze los te laten op kinderen van 10 :/
Waarschuw beheerder
ik zei toch we zijn als stuk vuil behandeld in waalwijk en nmgn... het zijn een voor een tering lijers....

ME'ers zijn mensen die het leuk vinden om mensen in elkaar te beuken of het nou mensen van 10 jaar zijn of van 20 of van 30 of ouder als ze maar kunnen slaan... en daarom gaan ze bij de M.E. zodat ze kunnen slaan op mensen zonder dat ze opgepakt worden!! en als wij hun dan slaan worden we opgepakt wegens mishandeling... terwijl hun evenveel schuld hebben!!

Waarschuw beheerder
tja k kan niet kiezen...:kwijl: en wat dan nog??? ga jij zegge dat k me bek moet houde ofsow als ik allebei wil doe ik lekker allebei.
Waarschuw beheerder
Ga ik vanavond eens kijken dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
You give some, you get some... ;)
laatste aanpassing