Partyflock

Forumonderwerp · 608712
Het komt nu echt dichtbij; na het (enigszins teleurstellende) gelijkspel bij die Arneppers is NEC goed op koers om Europees voetbal te behalen. Met nog 6 wedstrijden te gaan ( o.a. FC Zwolle thuis, RBC en FC Groningen uit) ziet het er goed uit voor de spelers en supporters in NMGN! En dat mag ook wel eens, zo verwend is het Nijmeegse publiek immers niet vaak geweest. Op de laatste speeldag maar gelijkspelen tegen RKC en zo voor beide clubs Europees voetbal veiligstellen, lijkt me fantastisch! En mocht het niet lukken, dan zijn we in elk geval de onbetwiste nr 1 van Gelderland, omdat die prutsers in Arnhem nu niet alleen financieel maar ook sportief op het niveau zitten dat ze verdienen.
laatste aanpassing

EXTREME CHEESE 21 mei 2003 00:40
uK - DOTF-FAN waar baseer jij dat op??

Vraag maar aan Freek ;)
laatste aanpassing

is freek lang en breed en blond en lomp????

RKC Waalwijk - N.E.C. gewoon om 14:30 uur (21/05/2003)
In tegenstelling tot wat dagblad De Gelderlander vandaag meldt begint het laatste competitieduel tussen RKC Waalwijk en N.E.C., op Hemelvaartsdag 19 mei gewoon om 14:30 uur.

Alle wedstrijden beginnen tijdens de laatste twee competitierondes, zondag 25 en donderdag 29 mei, op hetzelfde tijdstip: 14:30 uur.

2 Janneke : Nee.

Maar ken er trouwens wel een Freek die aan die omschrijving voldoet !

ik ook hij gaat om met zo'n lelijk jochie
freek weet ook wel dat ik naar meer wedstrijden ben geweest dan 3 heb hier me kaartje van een aantal wedstrijden voor me liggen dus!! en ik weet ook wel dat minder wedstrijden dan freek of wie dan ook gezien heb!! en tsjah het boeit me verder ook niet hoeveel ik heb gezien. ik woon ten eerste niet in NMGN dus ik kan niet altijd komen heb ook me andere verplichtingen, zoals feesten, vrienden noem maar op, wees blij dat ik voor nec ben en niet voor het walgende vite$$e arnep...

je moet ooit eens beginnen met het houden van NEC of je nou oud of jong bent of het nu vroeg of laat is beter laat dan nooit zeg ik dan maar!!

en als jullie weten hoe freek eruit ziet kijk in me profiel hier op pf daar staat die op een foto samen met mij...

en janneke sssst plaats jij eerst maar eens foto voordat je gaat zeiken op andere mensen! volgens mij durf jij je niet eens te vertonen...
laatste aanpassing

nou ja zeg wat heb k nou weer gedaan, doe es niet zo mean tegen mij joh, k durf me heus wel te vertonen sssssttt
Volgens mij durf je echt niet te vertonen.. en loop je soms leeg?? Als je wil dat je Extreme Cheese niet zo gemeen tegen je moet doen, denk dan eerst ff naar voordat je van die berichten er neerzet

Matjes Europa in.

(Y)

Volgens mij durf je echt niet te vertonen.. en loop je soms leeg?? Als je wil dat je Extreme Cheese niet zo gemeen tegen je moet doen, denk dan eerst ff naar voordat je van die berichten er neerzet

nou en die berichjtes waren erruuuug heeee poe poe, stel jij je ff niet aan joh. bemoei jij je er dan lekker niet mee. stoer wijffie
voor al de mensen die geen kaarten hebben voor rkc uit in de goffert doen ze de wedstrijd ook uitzenden

ja kom we gaan met zn alle in de goffert zitteeeeeee, heyyyy gekke anna kom je ook??? gaan we gezellig saampies :D

En het is stil aan de over kant :P:P:P

GoGoGoGo Janneke :)
oke opzich zie je er best leuk uit janneke dat neem ik terug...

maar of je nou zo blij moeten zijn om in dat ding waar vite$$e in speelt te zitten nou nee :bah:

en ik vindt het niet bepaald stil hier hoor red devil!!

zijn er wel eens rellen buiten voetbal om in nijmegen en arnhem. wat voetbal related is ? :)

bedoel omdat jullie elkaar zo aardig vinden.
laatste aanpassing

wat maakt het uit extreme cheese, k ga ook welles naar de goffert maar ga gewoon liever naar vites, daar ken k iedereen enz. snap niet dat iedereen daar altijd zo moeilijk over doet, het kan toch ook gewoon allebei, zonder
laatste aanpassing
ik begrijp het volkomen laten we er maar over ophouden wie voor wie is enzo daar gaat het tenslotte niet over hier!! jij bent voor vites en ik voor nec das duidelijk dus!!

het hele land afreizen van sassenheim om een wedstrijd van nec te zien :S
je moet wat over hebben voor je clubpie!! en nmgn is gewoon de mooiste stad die er is vindt ik!!:D

ok. vriendjes :D

<f.r> je hebt helemaal gelijk :D
matjes europa in!!!!!

zo kun je echt elke nec'ers herkennen aan de mat.

maarja zou wel leuk zijn als ons cluppie europa in gaat :D
oke (Y) vriendjes... extravaganze onze club GAAT gewoon europa niet zou leuk zijn ze gaan gewoon :D:P

Ik denk dus niet dat ze het gaan halen.Ik zie ze nammelijk niet winnen van rkc de laatste wedstrijd.Ik gok op 1 ajax 2 p$v 3 kakkerlakken 4 nac 5 rkc en 6 roda

joehoeeeeee nec europa in hebbe we lekker feestje in nijmegen :D
met dat feesten in nmgn komt helemaal goed... heb er een altijd vrije dagen voor aangevraagd dus... we gaan goed feesten in NMGN!!!! :bounce: :vaag:

ken je rekenen?

Reken er maar niet op!
als wij er maar vertrouwen in hebben!! :D morgen winnen van zwolle en volgende week van rkc!! komt allemaal goed!!!

eeeey extreme cheese k vind eigenlijk wel dat wij samen moeten gaan :D
nou dan spreken we toch wat af voor vrijdag of zaterdag avond na de wedstrijd tegen rkc!! wat drinken ergens in nmgn!! lijkt me gezellie... :D
Donderdag eerst lekker feesten in Waalwijk (zooitje!) en daarna in NMGN zelf! Maar eerst vandaag maar van Zwolle winnen, zij hebben ook nog punten nodig dus het zal niet makkelijk worden. Volgend seizoen ook Hersi erbij (beter!) en Neeskens blijft ook! NEC leeft en Vitesse zuigt hard!

als ze donderdag winnuh en europa in gaan, word de selectie in de binnenstad gehuldigd stond in de zondagskrant!!!!!
zo leuk zijn :D

whaaaaaaaaa nec win nou es van zwolle :D
:S wat pauper zooi zeg!!!!! kutzooi!!!!!!!!!! volgende week dan maar...

jaaaaa heeeeeeey wat is dat nou???? waar blijft mn feestje nou?
waaaaaat een @#@$@#$zooi hij wou er echt niet in vandaag jammer dat dat aan het eind van het seizoen een keer gebeurd, gelijk thuis tegen zwolle waar gaat dat over, donderdag tegen rkc dan maar vlammen.

en de huldiging dan op kelfkesbos hoe verzinnen ze het moet gewoon op de markt en niet ergens achteraf. Donderdag iig nog een leuke dag voetbal voor de boeg

wanneeeeeer is mn feestje nou??? en waaaar??? en hoe laat????

op www.eniesee.nl hebben ze al laten weten dat ze naar de markt gaan i.p.v kelfkesbos.
dus dat word 200% relluh :P
heb ik ook gelezen ja maar het gaat toch nergens over dat je een huldiging op een kale asfalt vlakte houdt hetzelfde als toen bij ajax op het parkeerterrein.

2janneke--> als ze donderdag winnen merk je vanzelf wel wanneer het begint denk gelijk na de wedstrijd in het centrum, en anders misschien gelijk na de bekerfinale als ze 6e staan die zondag
eerst in waalwijk feest en dan naar nmgn!!!!! zal wel in de stad zijn... komt allemaal wel goed!!!

nou stuur mij ff n pb als et zover is kan je me ophalen met je fiets, want k hou niet van wandelen :D
als ik een opvouwbare fiets had, had ik hem megenomen uit sassenheim!! maar die heb ik helaas niet!! mischien dat een maat zo lief is dat de je met de auto wil ophalen! maar dat weet ik niet!! maar ik stuur je zo wie zo wel voor die tijd een PB!!

:( k ga wel lopen, k mag van mn moeder niet met vreemde mensen meerijden :D :D k woon 5 min. lopen vanaf kelfkensbos ofsow dus het is niet zo heeeeeeel errrrrug ver

kennen we deze nog?
latour-nec hardcore

hij blijft lekker :D
is ook goed dan spreken we gewoon ergens af...

en latour - nec hardcore blijft een leuk nummer ja!!!!

hey voetbalt er n jongen in et 1ste bij nec die mike heet?

Mikey Zonneveld tralalalala
morgen DE dag!!!!!!!! ik heb er zin an!!!!!!! :bier: :vaag:
laatste aanpassing
t weer is mooi t bier is lekker dalijk naar waalwijk nog ff genieten en dan 90 min er tegenaan

Het Europees avontuur kan gaan beginnen :D :D :D