Partyflock

Forumonderwerp · 608506
Vanavond wordt het 1 - 3

Voor Ajax :D :bounce:

Wat denken jullie???

Ben je blij ofzo

Is maar goed ook, want blaaskaken moeten allemaal een keer keihard op hun bek gaan, da's de beste les .

Zelf ook blaaskaak dat je uit ervaring spreekt ofzo??? Weest toch eens een keer trots erop dat een Nederlands team in de CL notabene zo ver komt. Is al paar jaar niet meer gebeurt!

jammer dat er geen negeerknop is he? :P

Heb je die nodig dan?

nou ikke zeker nie maar waarschijnlijk een paar anderen
laatste aanpassing
Heuh Insomnia: ik zit niet echt te juichen op de bank als pisvee of feyenerd Europees speelt hoor ;-)

Ik ben alleen wel zo, dat als Ajax er bijvoorbeeld de eerste ronde uitgekegeld was, en feyenerd of pisvee niet, ik wel op me woorden zou letten inzake uitlachen en grote bek geven

Maar die theorie ontgaat sommigen hier

Oftewel: ze zetten zichzelf voor lul :-D
laatste aanpassing

Hey ga je naar de Peppermill shermangirl

Als het PSV of Feijenoord geweest was, was ik er net zo teleurgesteld over geweest! Het gaat wel om de toekomst van het Nederlandse voetbal. En aan de hand van de prestaties van Ajax kun je een beetje te weten komen waar we staan met ons voetbal... op europees niveau gezien dan :D

Ja maar dat snappen ze niet, op HUN niveau :p

Ja maar Ajax is geen nederlandsvoetbal.He­t is net Artis daaro
laatste aanpassing
wat zit die kerel steeds over kopenhagen te zeuren?
Vorig jaar werden we uitgeschakeld door Celtic....

Ja maar Ajax is geen nederlandvoetbal.Het is net Artis daaro

Hahahahaha lol @ Don Carlo!!!

Dan hebben die diertjes het wel goed gespeelt vind je niet, kwartfinales CL?
Dieren zijn toch slimmer dan mensen (uit R`dam)blijkt! ;D

En Feyenoord gaat er weer met de prijzen vandoor.Dat komt omdat wij er voor vechten.Ajax tja wat zal ik zeggen wat een kneusjes,lijken wel duitsers,die kwamen ook zover met mazzel.
Je praat jezelf tegen Claudjuh , vorig jaar had je ook een grote smoel.

och jee waarom had ik en vele andere met mij zo'n vermoede dat al die kakkerlakjes blij waren :|
nou als jullie de wedstrijd hadden gevolgd was het een raar en siniesch partijtje, helaas milan hebt gewonnen maar vele zijde dat ajax de betere club was,maar ja de uitslag telt,jammer,was een leuke wedstrijd veel mooie momenten maar ja :(
we gaan me opgeheven hoofd naar huis,volgende keer beter,zo'n jonge ploeg hebt behoorlijk wat respect afgedwongen bij al die andere buitenlandse ploegen, ach ja,helaas ik heb genoten,we horen toch bij de top 10 in europa. :)

Ik heb Feijenoord trouwens nog niet zien presteren hoor dit seizoen... en wie zegt trouwens dat ze prijs gaan pakken... Denk dat ze in de finale voor de beker verliezen en naast de CL voorronde grijpen...

oja donknikker ik denk dat jij helemaal niets van voetbal af weet ;)
BIJ DE TOP 5 VIND IK!!!!!!!!!!!!!!!! Wij waren het dichtste bij!!!

(6)
Nosfera7u feliciteerd AC Milan :D

HAHAHA Ajax met opgeheven hoofd naar huis

Welke prijzen

Nou amstelcup,2 de eredevisie dus volgend jaar CL en Ajax kan alleen Uefa spelen met die Overloper van een Koeman afschieten die landverader,kutduits­er
Maar verder gaat het goed met je?!?!?!?!?!

nou euhm ik denk nie dat feyenoord de finale laten liggen als ze thuis spelen, dus we hebben hem:P

Ja,sorry ik vindt die hele club zoiets walgelijks

Eerst moet ik je ff corrigeren.
Het is landverrader, 2x een R.
En wat ga je pakken in de eredivisie dan?
de 3e plek...ja dat wisten we al.
Beetje jammer mensen die gewoon voor Ac Milan zijn,ik als Psv-er vind het jammer dat Ajax vanavond verloor van een ploeg die niet wil voetballen.(net als overigens de andere italiaanse halve finalisten :s)
Vind het knap wat ze gepresteerd hebben.

Die amstelcup die moeten ze maar eerst eens proberen te gaan winnen van Utrecht en geloof mij dat word moeilijk voor ze! 2de in de Eredivisie zie ik ze ook nog niet worden. En dan in de CL de eerste ronde eruit zeker, neej dan doe maar Ajax. En Koeman een landverrader? zo zou ik hem niet bepaald willen neerzetten, hij zorgt er wel voor dat er sinds lange tijd weer eens een Nederlandse club in de europese top kan meedraaien...
laatste aanpassing

3e hahaha laat je haar groeien mafkees

Respect to da phool! hij zegt het psies goed! :respect:

Nee joh, ben je gek.
Bevalt me goed zo, laat je jij gezicht maar is zien....

ja opgeheven hoofd ja, dat heb je goed gelezen, slimmerd ;)
en dat zullen vele met mij zeggen,zelfs jouw(zogenaamde) aanhang zal zeggen :)
niet te weten dat ieder1 jouw uitkotst ;) zelfs jouw aanhang heb ik gehoord ;)
succes met je gejank en gebrul maar indruk zal je hier nooit meer maken dongeval :)

jajaja nu kunnen we wel doorgaan zo wie won er de uefa cup vorig jaar 8 mei feyenoord, zo hheeft ieder wel iets

Precies!
Je hebt `t door, als het op prijzen aankomt is het AJAX wel die het meest gewonnen heeft van alle clupjes in ons landje... ;D

nou als jij alleen maar voor ajax bent omdat ze de meeste prijzen hebben vind ik het wel beetje jammer voor je want dat wil zeggen dat je alleen voor ze bent omdat ze het allemaal gehaald hebben.
ik hoop voor je dat het nie zo is:P
zijn de ajaxieden nie zo blij mee denk ik

Maar dan krijg je weer het verhaal wie is er beter... en daar gaat het nu gewoon niet om. Het gaat erom dat mensen niet gewoon blij kunnen zijn voor het Nederlandse voetbal in het algemeen! Toevallig omdat het hun club niet is, Ajax is ook mijn club niet. Net zoals PSV en Feijenoord mijn clubs niet zijn maar kan wel blij zijn voor het Nederlandse voetbal als deze clubs op europees niveau presteren...
laatste aanpassing

Mijn aanhang zijn geen lafaards,laten hun vrienden niet alleen achter terwijl ze verrot worden geschopt,vluchten niet weg toen de hel uitbrak bij sporthallen zuid,wat nog meer.

Ok, ik ga wel weer een niveau lager want het is niet begrijpelijk wat ik nu allemaal weer zeg.
Ik snap `t.

*zucht* pas me wel weer aan.

En zo is dat teampje van jullie ook

laat mij maar lekker voor mijn feyenoord zijn in goeden slechte tijden.
en ik ga gezellig naar iedere wedstrijd, en laat andere maar lekker lullen
laatste aanpassing

Volgens mij snap je de essentie van het spelletje voetbal niet helemaal...
Het gaat er niet om hoeveel man je in elkaar kunt trappen per wedstrijd maar hoeveel goals er gescoord worden Donny.

het is wel begrijpelijk maar jullie ajaxieden moeten je nie meteen zo aangevallen voelen en dan nog haat ik ajax:P

en we zwaaien met zn alle naar de jodduh, sukkels ga beter oefenen en kom maar over 25 jaar terug

:P

Lijkt me wel een goed plan Sp@cie, dan zijn jullie precies op het Ajax niveau.
Kunnen jullie ook is een CL partijtje winnen...

*zucht mode on*

Ik denk dat ik je voorbeeld maar volg:

*zucht mode on*

achjah wij zeggen maar zo, tussen de supporters van ajax zitten 90% potentiele wk sprint kampioenen. en dat samen met groningers :D lafaards!!!!!!