Heuh Insomnia: ik zit niet echt te juichen op de bank als pisvee of feyenerd Europees speelt hoor 
Ik ben alleen wel zo, dat als Ajax er bijvoorbeeld de eerste ronde uitgekegeld was, en feyenerd of pisvee niet, ik wel op me woorden zou letten inzake uitlachen en grote bek geven
Maar die theorie ontgaat sommigen hier
Oftewel: ze zetten zichzelf voor lul
Ik ben alleen wel zo, dat als Ajax er bijvoorbeeld de eerste ronde uitgekegeld was, en feyenerd of pisvee niet, ik wel op me woorden zou letten inzake uitlachen en grote bek geven
Maar die theorie ontgaat sommigen hier
Oftewel: ze zetten zichzelf voor lul
laatste aanpassing
och jee waarom had ik en vele andere met mij zo'n vermoede dat al die kakkerlakjes blij waren 
nou als jullie de wedstrijd hadden gevolgd was het een raar en siniesch partijtje, helaas milan hebt gewonnen maar vele zijde dat ajax de betere club was,maar ja de uitslag telt,jammer,was een leuke wedstrijd veel mooie momenten maar ja
we gaan me opgeheven hoofd naar huis,volgende keer beter,zo'n jonge ploeg hebt behoorlijk wat respect afgedwongen bij al die andere buitenlandse ploegen, ach ja,helaas ik heb genoten,we horen toch bij de top 10 in europa.
nou als jullie de wedstrijd hadden gevolgd was het een raar en siniesch partijtje, helaas milan hebt gewonnen maar vele zijde dat ajax de betere club was,maar ja de uitslag telt,jammer,was een leuke wedstrijd veel mooie momenten maar ja
we gaan me opgeheven hoofd naar huis,volgende keer beter,zo'n jonge ploeg hebt behoorlijk wat respect afgedwongen bij al die andere buitenlandse ploegen, ach ja,helaas ik heb genoten,we horen toch bij de top 10 in europa.
Die amstelcup die moeten ze maar eerst eens proberen te gaan winnen van Utrecht en geloof mij dat word moeilijk voor ze! 2de in de Eredivisie zie ik ze ook nog niet worden. En dan in de CL de eerste ronde eruit zeker, neej dan doe maar Ajax. En Koeman een landverrader? zo zou ik hem niet bepaald willen neerzetten, hij zorgt er wel voor dat er sinds lange tijd weer eens een Nederlandse club in de europese top kan meedraaien...
laatste aanpassing
Maar dan krijg je weer het verhaal wie is er beter... en daar gaat het nu gewoon niet om. Het gaat erom dat mensen niet gewoon blij kunnen zijn voor het Nederlandse voetbal in het algemeen! Toevallig omdat het hun club niet is, Ajax is ook mijn club niet. Net zoals PSV en Feijenoord mijn clubs niet zijn maar kan wel blij zijn voor het Nederlandse voetbal als deze clubs op europees niveau presteren...
laatste aanpassing