Partyflock

Forumonderwerp · 608506
Vanavond wordt het 1 - 3

Voor Ajax :D :bounce:

Wat denken jullie???

ik denk dat dit een dubbele topic is
denk jij dat??:vaag: :S

yup :)
maar ik ga voor de 0-2 ;)
0-0 Ajax w.n.s :D
Whahah ojah daar had ik effe moeten kijkehh :9 :P
ik hoop toch echt op n dikke overwinning van AC Milan. kga trouwens op de belg een ECHTE wedstrijd kijken.
REAL MADRID-MAN. UTD. das pas voetbal.

0-10

Joden gaan door, we pakken Inter daarna en staan hopelijk in de finale tegen Real die we met 20-0 inpakken

2-1 voor milan. k hoop die 2de doelpunt nog net in de laatste minuut!

geinig standje tot nu toe alvast :D.

1-0 milan :D
laatste aanpassing

Heb nog geen ajax lied gehoord, zit je dan met 4.000 bobos.

erg vervelend weer die 1-0 ;)
laatste aanpassing

:D: Komt met voorspelling toch nog uit..
2-0
Jullie kakkerlakjes hebben het er maar moeilijk mee he?
Uitgeschakeld worden in de 1e ronde. Dit seizoen 3 worden en geen CL spelen volgend jaar.

En dan lopen te zieken op deze achterstand in de rust, tuuuuuuuuuuurlijk.

Wat hadden jullie ook alweer gepresteerd? :-D
joden komen eraan!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!
Inzaghi :respect:
Tomasson :respect:

Vieze tyfuskoppen die Italianen :kots:
Heb ik ff de schurft erin he...
laatste aanpassing
Mijn god... :huil:

Ongelooflijk... horrorwedstrijd... ONGELOOFLIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!

Kut Italianen! ik haat ze, keer op keer flikken ze het weer. Het zijn echt parasieten gewoon!
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Wat een sukkels!!!

Dat ze dit nog laten gebeuren die laatste goal! :(
Yes, en t was niet inzaghi maar Tomasson die de bal over de lijn schopte!

Maar goed er is maar 1 club in Europa en dat is mijn club.

REAL MADRID, gaat voor de 10e x de CL winnen.
Juventus wordt n makkie en daarna een van de milanese clubs, maar goed das ook n makkie.
Het is niet te geloven... door zulke SCHIJTMAZZEL van die tyfusitalianen!!!!!!­!! Die Inzaghi gaat er duidelijk aan als ik die ooit tegen kan komen!

FUCK U ALL!!!!!!!!!!!

:D: Gouden wissel ik voorspelde het nog..

:respect: John Dahl

tjonge :s

:respect: tomasson :kusje2:
Damnit, ben er ff goed kapot van...

Evengoed ben ik trots op ze
9x gelijk spelen en doorgaan , dat is mazzel :gaap:

milan is de stad van Feyenoord ;);

hahaha

VERLOREN :)
HOPPAAA!!!!

AFGELOPEN!!! HET SPROOKJE IS UIT!! :bounce:

hahah..

PSV KAMPIOENEN!! (Y)

scoren in blessuretijd dat is pas mazzel... Als je ziet wat die italianen verdienen en dat tegenover Ajax zet is Ajax de ploeg met rendement!!! Milan is gewoon stelletje losers, net als dat hele voetballand. Allemaal in de waanzin van het geld!!!
tomasson heeft geen ene tyfusmoer met die goal te maken. Cono bek houden sukkel!
En dan heb je kakkerlakken die hier gaan lachen.... zelf komen ze niet eens in de buurt van kwartfinale e.d. Om over boeren van twente en psv maar te zwijgen!!
kut kakkerlak!
ik zit echt te balen!!!

Artiest Bernd
Ajax, bedankt voor jullie inzet...
helaas verloren, maar heb dit jaar wel genoten...

thnx guys !!
Voor alle ellendige pisvee sups en bijdehandte kakkerlakken:

Jullie lagen er in ronde 1 al uit, remember. Erg makkelijk om dan te gaan zeiken. Presteer eens wat en melk dan. Ik zie het als een vorm van jaloezie

Kakkerlakjes: jullie blijven 3e, neem dat maar van mij aan
laatste aanpassing
Hij was inderdaad al over de lijn , maar ja boeiend :P

2 lucky goals van die kut italianen, 2x van richting veranderd, AJAX had gewoon recht op de halve finale verdomme! :(
3 hoge ballen , 3 goals ...

zegt ook wat over Ajax

Ehm jammer voor Ajax, maar als je zoooooooo verdedigd roep je de problemen over jezelf af.

zo neusjes omlaag, nu weer in je schoenen gaan lopen. en bestel een pizza.

En toen stonden ze helemaal met lege handen, mentaal gebroken, halve selectie niet fit en dat met nog een aantal krakers in nederland, ik zie het somber in voor de jodenkoeken, waarschijnlijk weer lekker naar kopenhagen voor de uefa cup volgend jaar..En neuk dat bloemetje, Thomasson tikte hem als laatst over de lijn een ex kakkerlak nog, dat is helemaal zuur...Maar ja life goes on en eerlijk gezged gun ik het al die kut italiaanse teams met dat anti voetbal ook niet!!!
Gisteravond ook zie je dat Barca en Valencia veel beter zijn en toch gaan die Kut Vafanculo's door. Achja volgend jaar weer Champions Leaugue en dat is al weer de 8e keer dat we mee doen ook al is het maar 1 ronde wij spelen het elk jaar, dat is beter dan af en toe wat verder komen, want ze staan dit jaar met lege handen en het gaat tenslotte om de prijzen.
Volgend jaar gaan ROBBEN en KEZZA en WATERREUS Europa veroveren let maar op!!!
PSV KAMPIOENEN!!!
laatste aanpassing

Het waren geen hoge ballen die werden voorgegeven...ze kwamen met puur mazzel tegen de voet van Pasanen bijvoorbeeld.
En daarna kwamen ze met nog meer geluk bij een aanvaller godverre!

helemaal niets helemaal niets ole ole
whahaahahaha :P
Shermangirl: ga onder je steen, opkankeren, we zien je hier normaal gesproken ook niet.

Groovyloco: makkelijk praten he? Over volgend jaar. Kruip eerst maar eens terug in je schulp om het feit dat jullie er dit jaar uitgekeild zijn in de eerste ronde. In de toekomst lullen is wel heel erg makkelijk.

:kots:
:'( godverdomme wat een kutgevoel overheerst hier!!!!

Toch even..ook al zit het niet mee, :respect: voor de spelers!!!!

En al dat gezeik hier over mensen die blij zijn dat Ajax verloren heeft..ben je nou NL of niet! Anders ben je godverdomme even voor die smerige Italianen terwijl ze tegen een Nederlandse ploeg spelen..BAH!

zoals ik al zei liever 8 jaar achter elkaar 1e ronde eruit, dan af en toe een paar rondjes verder komen, want je hebt tenslotte niets en staat met lege handen. Het gaat om de prijzen dit herinnert niemand zich meer over 3 jaar..
Het is jammer voor het Nederlands voetbal maar ik kan er geen seconde om treuren, een bal die over de lijn dus eigenlijk goal en slecht verdedigd bij alle 3 de goals, dan wordt je op zn Italiaans afgestraft.
IK heb zin in een PF meeting... voor het eerst.... :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@­:@