HOPPAAA!!!!
AFGELOPEN!!! HET SPROOKJE IS UIT!!
hahah..
PSV KAMPIOENEN!!
AFGELOPEN!!! HET SPROOKJE IS UIT!!
hahah..
PSV KAMPIOENEN!!
En toen stonden ze helemaal met lege handen, mentaal gebroken, halve selectie niet fit en dat met nog een aantal krakers in nederland, ik zie het somber in voor de jodenkoeken, waarschijnlijk weer lekker naar kopenhagen voor de uefa cup volgend jaar..En neuk dat bloemetje, Thomasson tikte hem als laatst over de lijn een ex kakkerlak nog, dat is helemaal zuur...Maar ja life goes on en eerlijk gezged gun ik het al die kut italiaanse teams met dat anti voetbal ook niet!!!
Gisteravond ook zie je dat Barca en Valencia veel beter zijn en toch gaan die Kut Vafanculo's door. Achja volgend jaar weer Champions Leaugue en dat is al weer de 8e keer dat we mee doen ook al is het maar 1 ronde wij spelen het elk jaar, dat is beter dan af en toe wat verder komen, want ze staan dit jaar met lege handen en het gaat tenslotte om de prijzen.
Volgend jaar gaan ROBBEN en KEZZA en WATERREUS Europa veroveren let maar op!!!
PSV KAMPIOENEN!!!
Gisteravond ook zie je dat Barca en Valencia veel beter zijn en toch gaan die Kut Vafanculo's door. Achja volgend jaar weer Champions Leaugue en dat is al weer de 8e keer dat we mee doen ook al is het maar 1 ronde wij spelen het elk jaar, dat is beter dan af en toe wat verder komen, want ze staan dit jaar met lege handen en het gaat tenslotte om de prijzen.
Volgend jaar gaan ROBBEN en KEZZA en WATERREUS Europa veroveren let maar op!!!
PSV KAMPIOENEN!!!
laatste aanpassing
Shermangirl: ga onder je steen, opkankeren, we zien je hier normaal gesproken ook niet.
Groovyloco: makkelijk praten he? Over volgend jaar. Kruip eerst maar eens terug in je schulp om het feit dat jullie er dit jaar uitgekeild zijn in de eerste ronde. In de toekomst lullen is wel heel erg makkelijk.

Groovyloco: makkelijk praten he? Over volgend jaar. Kruip eerst maar eens terug in je schulp om het feit dat jullie er dit jaar uitgekeild zijn in de eerste ronde. In de toekomst lullen is wel heel erg makkelijk.
Toch even..ook al zit het niet mee,
En al dat gezeik hier over mensen die blij zijn dat Ajax verloren heeft..ben je nou NL of niet! Anders ben je godverdomme even voor die smerige Italianen terwijl ze tegen een Nederlandse ploeg spelen..BAH!
zoals ik al zei liever 8 jaar achter elkaar 1e ronde eruit, dan af en toe een paar rondjes verder komen, want je hebt tenslotte niets en staat met lege handen. Het gaat om de prijzen dit herinnert niemand zich meer over 3 jaar..
Het is jammer voor het Nederlands voetbal maar ik kan er geen seconde om treuren, een bal die over de lijn dus eigenlijk goal en slecht verdedigd bij alle 3 de goals, dan wordt je op zn Italiaans afgestraft.
Het is jammer voor het Nederlands voetbal maar ik kan er geen seconde om treuren, een bal die over de lijn dus eigenlijk goal en slecht verdedigd bij alle 3 de goals, dan wordt je op zn Italiaans afgestraft.

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![Maurice [SoE]](/images/user/2637_375206.jpg)