Partyflock

Forumonderwerp · 607872
20 volgers · 108759x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
beste admins?
kan iemand effe op de chat kijken.. het is alleen maar kanker zus en kankewr zo.. omdat nu men misbruikt maakt van nickloos te kunnen chatten..

ik heb steeds pb's met mensen die zeggen of ik dat kan.. ik kan dat niet.. ik kan niemand bannen en dus nu ook niet op de evelope drukken.. please doe daar wat aan.. dit is niet zo fijn :/

Waarschuw beheerder
ik ben zo een naamloos op chat maar wil even zeggen dat ik niet degene ben die loopt te schelden ik heb het net aan fonk uitgelegd en ben daarom van chat gegaan
Waarschuw beheerder
Geeen naamloze leden meer op de chat!!! erg vervelend en net als fonk al zegt het woord kanker moet verboden worden op de chat!
Waarschuw beheerder
en nee dan bedoel ik niet op een nuttige manier, maar ALLE topics uit de beginperiode omhooghalen met een onzinnige reply.
met een simpele contact vraag kun je er toch gewoon weer op reageren?
Waarschuw beheerder
Oké, oké, oké, oké.....

Ik heb weer eens iets waar ik niets van snap :p

Ik kijk op het profiel van Goudenkimmetje , en kijk wat rond. Niets bijzonders.
Ook haar agenda zat ik te bekijken en nou zag ik, dat de feesten waar ik óók naar toe ga, paars zijn opgelicht :) Normaal is dit geel, maar wanneer je je contrast lager hebt dan 100%, word deze paars :)

Ze heeft 10 feesten in haar agenda, waarvan er 3 paars zijn.

Echter 2 van de niet-paarsen, zijn licht blauw!:o

Namelijk Njoy en 4 Elements :)

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekend?
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij heb ik geen een gekleurde... :/
Waarschuw beheerder
donateur
welke feesten zijn lichtblauw bij jou, Knits?
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn de op voorhand geflopte feesten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lol
Waarschuw beheerder
Bij niemand zie ik iets blauws, alleen bij Goudenkimmetje , dat gaat dan om de feest N-Joy en 4 Elements. Ik moet erbij zeggen dat ik het hier (op mijn werk) slechter zie dan bij mij vriendinnetje..
Waarschuw beheerder
een bloedende vinger klopt

en een niet bloedende vinger klopt niet

dat klopt toch?
Waarschuw beheerder
Pffffffffffffffffff... :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
met een beoordelings systeem op een forum zoals bijv bij tweakers.. ben je meteen van het geneuzel af als:

sterf
ga dood
ban
slotje
dubbel

zou veel schelen voor topic openers o.a..

ik geloof alleen niet dat het interesseert dat ze weinig 'punten' hebben ofzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Ideetje:

Misschien helpt het als je kunt zien of er bij een bepaald persoon/topic/bericht kunt zien of er al op het envelopje is geklikt.
Misschien door het envelopje daarna een andere kleur te geven als er een bericht over gestuurd is naar de admins.

Scheelt de admins weer een aantal dubbele meldingen,
en de bezoekers zullen eerder denken;
"Hey, heeft nog steeds niemand *[NL]Naßi-trutjeuh-Terreurkapsel[NL]* aangegeven? Snel doen dan maar!"

Waarschuw beheerder
donateur
gaat dit alleen over het Forum dus.. wat er anders/beter moet.. dat had ik dan verkeerd begrepen.

Ik dacht dat het over alle communicatie mogelijkheden ging op heel partyflock, vandaar.

Vandaar me vragen o.a. over de chat met mensen die GEEN nick meer hebben sinds 1 maand.. waar ik niets van snap.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 \/|ß0: opzich een goed idee, maar de werkelijkheid is dat 50 mensen dubbel schreeuwen oid. in een topic, en er maar 1 a 2 contactberichten binnen komen :/
Neemt niet weg dat als er 1 keer is geklikt niet voldoende zou zijn, amar voor de werkdruk hoef je het mijn ziens niet te doen ;)

Artiest Sonic
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn klok klopt niet die tikt !!!!

of bedoelen jullie dat nie ???? :P

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
en nee dan bedoel ik niet op een nuttige manier, maar ALLE topics uit de beginperiode omhooghalen met een onzinnige reply.

Daar is de ban toch voor uitgevonden?
Waarschuw beheerder
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Als je per see in een topic wil participeren die niet meer actief is, kun je OF een nieuw topic maken, OF je stuurt een contact bericht met de vraag of ze m actief willen maken.
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is het een idee om de waarderingen ook een link te maken. Nu zie je alleen de aantallen maar ik zou het persoonlijk leuk vinden als je bijvoorbeeld op goed klikt dat er dan submenu komt met mensen net zoals bij vrienden die zich aangemeld hebben bij een feest zeg maar :)
Waarschuw beheerder
Dan kun je zien wie jouw feestje allemaal slecht vonden 8)

Waarschuw beheerder
Om te zorgen dat de traffic naar beneden gaat raadt ik jullie aan om de "A" link in elk forumonderwerp te verwijderen. Deze knop zorgt voor onnodig veel verkeer.
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is dat al gedaan bij topics die meer dan 10 (of een ander getal) pagina's beslaan
Waarschuw beheerder
He ja... Was mij nog niet opgevallen.

Waarschuw beheerder
donateur
het forum "draaien en produceren" staat bij jouw participaties weergegeven als "artists" en het forum "artists only" als "artonly"

kan natuurlijk wel, maar k vind het een beetje misleidend..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik raad aan om meer te masturberen voor je op PF gaat... dat scheelt frustraties. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Weer een "Giga tip van de dag" mus

:-p
Waarschuw beheerder
donateur
wordt er al gewerkt aan het rekenverhaal op PF?

de statistieken van bijv. de boekingsagenda van artiesten en het aantal feesten van organisaties kloppen niet.
Waarschuw beheerder
donateur
goed voorbeeld is ook Boomin' Business

Hier staan 3 feesten in het verleden alleen laat hij er maar 1 zien.

Klopt het aantal feesten in de stats dan eigenlijk ook wel ?
Waarschuw beheerder
donateur
kijk maar bij mijn org. ik zou er 3 in het verleden en 6 in totaal hebben, echter het zijn er 2 en 5 :|

ook het aantal boekingen wat ik heb klopt niet...

Waarschuw beheerder
Hallo iedereen!
k ben Snadny en net nieuw hiero... k snap niet hoe je meerdere foto's op je eigen pagina krijgt... HELLUP!!!

Kuzzies Snadny
Waarschuw beheerder
^staat bij de help :)

Wat ik me nog afvroeg, geen id of het eerder gevraagd is, maar wat veranderd er nou als je bij beschikbaarheid 'Ja' of 'Nee' aangeeft?
Waarschuw beheerder
donateur
Bij JA heb je een relatie en heb je een stuk minder tijd voor partyflock.

En bij NEE heb je zeëen van tijd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
:Respect:Texel:respect:
Waarschuw beheerder
Dat bedoelde ik niet :)
Als je bij relatie nee hebt, kun je in je profiel je beschikbaarheid aanpassen met Ja of Nee, wat veranderd er als je dáár ja of nee kiest?
Waarschuw beheerder
Ja, maar toch beschikbaar ;)

Hoe zit het met foto's van verbannen mensen?
Waarschuw beheerder
donateur
wat mij betreft mogen de verbannenvooraltijdprofielen helemaal verdwijnen hoor...

maar ja das mijn mening!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kost toch alleen maar schijfruimte
Werkzaam bij Opzngronings
Artiest {SHOWLIST artist 6373, 3230}
Waarschuw beheerder
uhm, hier nog een keer dan maar;

ik ben als enige aangemeld op een feest. ik ben 26. de mediaan van dit feest is toch 27.3

Que?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je toch ouder dan je denkt :P
Waarschuw beheerder
ik ben als enige aangemeld op een feest. ik ben 26. de mediaan van dit feest is toch 27.3

Que?
Dás humor :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat probleem had ik ook al een paar x !
Waarschuw beheerder
Ik zie het niet als een probleem.
Ik heb ook niet mijn echte leeftijd bij leeftijd en vele met mij.

Waarschuw beheerder
donateur
waarom staat onder instellingen het aantal forumberichten op nul ipv 50
als iemand zich aanmeld op dit moment?
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
t zal ongetwijfeld al eens gezegd zijn, maar ik vind t gruwelijk irrirant dat je na een bepaalde tijd de openingspost van een topic niet meer kan veranderen. Waardoor ik dus moest vragen of ze m wilden sluiten zodat ik een nieuwe kon openen. Kost allemaal veel te veel tijd, zowel bij mij als bij de admins vind ik. Gewoon ongelimiteerd editen zeg ik :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Knits, het is een bug, als je de enige bezoeker bent van een feest en je beweert dat je 76 bent, dan moet de gemiddelde leeftijd ook 76 zijn, en niet 77,3 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
De mogelijkheid tot het invullen van een handtekening aan het einde van elke post !

Dan niet met plaatjes, maar wel 1 of 2 regels waar bij UBB en smilies wel mogelijk zijn :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat wordt alleen maar irritant, en een hoop gescheld. Denk ik.