Waarom niet? Heb je de forums wel eens gelezen?
Jij bent nu eenmaal een ander slag volk dan de mensen die naar feesten gaan en op Partyflock zitten.
En wat jij zegt over dat GHBtv mensen voor schut zet ben ik het totaal niet met je eens. Die mensen zijn er gewoon zelf bij. De meesten vinden het prachtig.
Mee eens, en ik spreek uit ervaring

Mensen taggen zichzelf en hun vrienden omdat ze het leuk vinden om in de aflevering te zitten, zie ook Facebook :
https://www.facebook.com/GHBTV/posts/909074542447676
Als mensen d'r niet in willen dan sturen ze de dag erop een berichtje en dan houden we daar rekening mee. Wij zetten ze overigens niet voor lul, mensen zijn zelf soms heel grappig, wij zijn dat niet

De doelgroep is heel divers, de laatste tijd kijken d'r steeds meer vrouwen en mensen tussen de 30 - 36 jaar. Over het algemeen is de doelgroep 18-26 jaar oud.
Behoorlijk kansloos, ik vind het nog knap dat ik het een minuut volgehouden heb.. Wat een aanfluiting.
Wel meer mensen vinden het kansloos, je kan niet iedereen tevreden houden. Punt is wel dat heel veel mensen het ook leuk vinden en voor die mensen doen we het. Als RTL Late Night al een paar keer onze beelden laat zien dan moet het toch wel ergens leuk zijn. Los van de miljoenen Dumpert/Skoften/social media views.
Iedereen kan dit doen, hoef je geen Partyflock voor te heten. Maar niemand krijgt wat serieus van de grond. Ja, dit was best leuk in het begin maar je ziet nu dat men ook niet meer weet wat ze van gekkigheid moeten doen anders dan bezoekers van festivals voor lul zetten.
Ik denk dat je je daarin vergist, als je lang volhoudt en je ogen open houdt dan kunnen dingen heel leuk en serieus worden. Stel nou dat GHBTV zendtijd krijgt op TV, dat is toch best serieus

En nogmaals, we zetten niemand voor lul, we pakken een bepaald onderwerp en gaan daarmee naar een evenement om te kijken hoe de bezoekers daarop reageren. 90% van de keren levert dat leuk materiaal op.
Wat betreft inkomsten : nee van Youtube worden we niet rijk maar we hebben wel andere inkomstenbronnen met GHBTV. We doen het met 3 man (Bas, cameraman en ikzelf) dus we hoeven gelukkig niet een heel team te betalen. Daarnaast doen we het voor de lol, omdat we het zelf leuk vinden om naar te kijken en dat is het belangrijkste.