Partyflock

Forumonderwerp · 607872
21 volgers · 106489x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Kijk op die spelvout heb je een punt :D

Maar voor de rest kijk ik gewoon naar wat er gebeurd... ik zie nu zelfs dat radiostations ook volop actief zin in dat medium.

Maar laat ook maar ik denk dat we de pech hebben dat de leiding van Partyflock net even van het soort is 'wij weten het beter dus we steken onze kop in het zand'

Dus laten we de site lekker behangen met banners en pop ups (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 24 november 2014 om 15:51:
Maar laat ook maar ik denk dat we de pech hebben dat de leiding van Partyflock net even van het soort is 'wij weten het beter dus we steken onze kop in het zand'

Ideeën worden zeker wel gewaardeerd.
Maar jij heb een beetje een houding van, mijn idee is top! En jullie zijn eigenwijs dat je niet luistert.
En zoals eerder gezegd, zit je met materiaal, tijd en ervaring. Het is niet ff een camera aanschaffen en de site vol knallen met interviews.

Daarbij zit je ook nog met, wat voor toekomst zit er in interviews.
Zowat alle huidige artiesten (die al jaren in het vak zitten) zijn door de jaren heen al meerdere keren ondervraagd. Niet alles door Flock.
Dus hoe interessant is het voor de kijkers om ze opnieuw voor de camera te brengen?
Dan kun je je richten op de nieuwe(re) artiesten, maar daar heb je ook geen shitload aan interviews aan, lijkt me.
Bedoel er dus mee, hoeveel (interessante) video's zal het opleveren? Dan is het ook nog maar de vraag of men een video inderdaad beter vind dan een tekst.
Dus hoeveel kijkers zal het opleveren?
En zelfs dan is het nog maar de vraag hoe interessant dat is als adverteer plek.

Het lijkt me erg stug dat het een leuke inkomstenbron zal creëren...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op maandag 24 november 2014 om 16:51:
Maar jij heb een beetje een houding van, mijn idee is top! En jullie zijn eigenwijs dat je niet luistert.

beetje misschien...Daarnaast hoef je niet persé alleen interviews te doen. Maar je moet ergens beginnen...als je eenmaal bent begonnen dan kan je andere formats bedenken/jatten om te doen. Het is gewoon iets extra wat je biedt aan je publiek.

Uitspraak van THP op maandag 24 november 2014 om 16:51:
En zoals eerder gezegd, zit je met materiaal, tijd en ervaring. Het is niet ff een camera aanschaffen en de site vol knallen met interviews.

Er zal heus wel een kern van waarheid in zitten wat je hier zegt...maar deels is het ook een excuus om het niet te proberen. Je hoeft echt niet top kwaliteit te leveren als je net begint.

Maar jullie hebben inkomsten nodig...

Als je helemaal terug gaat naar de basis van hoe je het meeste geld verdient dan is dat toch door een dienst te verlenen, een gat te vullen in de markt.
Ik denk dat je juist iets moet gaan doen wat leuk is voor je publiek en niet als eerste om geld te willen verdienen. dat komt wel...maar pas achteraf.

Elk idee wat je hebt om snel geld te pakken is bij voorbaat al gedoemd om te mislukken.
Waarschuw beheerder
donateur
Stel nou dat je wel iets doet met video en gewoon het creëren van een 'community' (ja wat je al hebt) dan kun je geld verdienen door affiliate marketing in de videos te verwerken... leverd niks op in het begin maar als je dan eenmaal een lekkere aantal views hebt dan wordt je weer benaderd door andere partijen die willen sponsoren.

maar dit vergt energie :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2014 om 10:13:
kun je niet tickets gaan verkopen voor feesten dat je daar wat van krijgt zoals bijv. paylogic ofzo?

uiteraard is dit ook een goed idee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 24 november 2014 om 17:13:
leverd niks op in het begin maar als je dan eenmaal een lekkere aantal views hebt

Levert niets op en gaat niets opleveren ook.. Niemand kijkt naar interviews van dj's, die hebben echt niets boeiends te melden. Hooguit mensen op de vloer maar dat trucje is na 5x ook wel uitgewerkt.

Voorbeeld; https://www.youtube.com/user/PartyXXL

Massa's views. Daar wordt je echt wel rijk van! Not.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op maandag 24 november 2014 om 19:48:
Levert niets op en gaat niets opleveren ook.. Niemand kijkt naar interviews van dj's, die hebben echt niets boeiends te melden. Hooguit mensen op de vloer maar dat trucje is na 5x ook wel uitgewerkt.

Voorbeeld; https://www.youtube.com/user/PartyXXL

Massa's views. Daar wordt je echt wel rijk van! Not.

Tja nou kan hetzelfde zeggen over de mensen die jullie interviewen. Jullie interviewen toch al?
En ach die interviews is 'iets' daarnaast kan je ook live reports doen van feesten....(evetueel dat ze daarvoor gaan betalen)

Gewoon een vorm van entertainment...maaar je moet er zin in hebben.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Interviewen op schrift is iets anders dan interviewen voor een camera.

Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 24 november 2014 om 20:23:
maaar je moet er zin in hebben.

Het mag zin hebben. Ik zie er de zin niet van in dus ga het niet doen. Als jij anders van mening bent, ga gerust je gang. Niemand die je tegenhoudt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op dinsdag 25 november 2014 om 18:15:
Het mag zin hebben. Ik zie er de zin niet van in dus ga het niet doen. Als jij anders van mening bent, ga gerust je gang. Niemand die je tegenhoudt.

Nou heb ik toevallig echt de camera niet. :) Ik ben 1 van jullie publiek die uitspreekt wat hij wil. Ik lees jullie interviews niet...lezen is zo vermoeiend :P
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
is dat "twijfels" waar parties stonden waar je nog moest aangeven of je er daadwerkelijk was geweest of helemaal niet uiteindelijk, nu weg? nu staat er "vertel".
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op donderdag 4 december 2014 om 00:08:
is dat "twijfels" waar parties stonden waar je nog moest aangeven of je er daadwerkelijk was geweest of helemaal niet uiteindelijk, nu weg? nu staat er "vertel".

Ja, vertel doet hetzelfde in principe, maar iets meer.
Je kunt direct al je mening geven zonder in je archief te spitten naar de paar afgelopen evenementen waar je bent geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 januari 2015 om 05:20:
Nickname 1 maal per week veranderen wtf is dat

Ja joh
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 januari 2015 om 05:20:
Nickname 1 maal per week veranderen wtf is dat

Dat is een zinnige beperking die 0,001% van onze bezoekers raakt, die het legitiem zouden willen gebruiken.

You are the 0,001%!
Waarschuw beheerder
Klopt het dat de [ noubb ] tags niet werken (-zoals in de help wordt uitgelegd?).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op vrijdag 13 februari 2015 om 18:23:
;)

Ja, nou ik denk: vraag het eerst maar ff. Zou niet de eerste keer zijn dat het aan mij ligt dat iets niet werkt. ;)

Waarschuw beheerder
verzoek/ideenbus
ik wil een doorverwijzing van albumelementen
naar mijn album
pagina ~/albumelementen is een lege error pagina
en zo kan ik gewoon de achtervoegsel weghalen en beland in mijn fotoalbum na een upload
gegroet roel
donateur
Agenda evenement toevoegen
nu & straksnu & straks
favorieten
festivals
Koningsnacht&dag <----------- op zich heel leuk dit overzicht, maar imo horen de feestjes in Duitsland, de UK of erger de VS etc, niet echt in dit overzicht te staan. Die staan er nu automatisch omdat het overzichten zijn van beide dagen?
Imo heeft dat niet echt wat met Koningsnacht/dag te maken.
Het is tenslotte de viering van de verjaardag van de Nederlandse koning.
Wel een hinderlijk iets om weg te programmeren mss. Maar imo horen daar natuurlijk vooral en eigenlijk alleen de vaderlandse feestjes te staan.
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat om de zondag/maandag en niet specifiek om het thema. Mensen zijn vrij, kijken wat ze willen gaan doen, dat kan net zo goed ergens net over de grens zijn. Turkije/VS zal wat overdreven zijn maar dan heb je het over twee entry's ofzo. Boeie.
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 1 april 2015 om 12:11:
urkije/VS zal wat overdreven zijn maar dan heb je het over twee entry's ofzo. Boeie.

Het zijn er nu idd 2, er staan er nu al heel veel minder tussen dan wat ik gisteren zag..waarop ik het bericht schreef. Toch wat aan gedaan dus? :)

Uitspraak van Dave op woensdag 1 april 2015 om 12:11:
et gaat om de zondag/maandag en niet specifiek om het thema. Mensen zijn vrij, kijken wat ze willen gaan doen, dat kan net zo goed ergens net over de grens zijn.

Als regelmatig feester over de grens; ook wel weer waar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm op een of twee na is alles weg ja.. Nouja, oké :x :D
Waarschuw beheerder
+2
Ik heb een klacht. Al een aantal keer heb ik vernomen dar wanneer je op genre zoekt niet elk feest van dit genre op de desbetreffende dag er bij staat. Bijvoorbeeld vrijdag 3 april, als ik op genre techno zoek mist Awakenings in de lijst. Als ik op alle feesten van deze dag zoek staat hij er wel tussen. Erg vervelend want op genre zoeken heeft zo weinig zin. Kan hier wat aan gedaan worden?
Waarschuw beheerder
Lijkt me handig/leuk om je profiel stats te kunnen zien door hoeveel mensen je genegeerd wordt
donateur
Uitspraak van Technomania op donderdag 9 april 2015 om 13:19:
Lijkt me handig/leuk om je profiel stats te kunnen zien door hoeveel mensen je genegeerd wordt

:lol: Wel ja!

--

Ik zie wel vaak in m'n gevolgde topics nog topics naar boven komen waar ik net op heb gereageerd, de notering dat er een nieuwe post is verdwijnt dan eigenlijk als ik het topic weer open, om soort van m'n eigen reactie te lezen als het ware (wat je verder niet doet natuurlijk). Kijk ik dan te snel of..is het nog een bug dat ie een topic waar ik net op heb gereageerd nog markeert als een topic waar iets nieuws in is gebeurd?
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad... Hmmm... Zal wel komen doordat Google nu een nieuwe maps verplicht er doorheen genazi't heeft...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 24 november 2014 om 17:08:
Daarnaast hoef je niet persé alleen interviews te doen.

Zoiets als GHBtv wellicht?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil een window onder of boven mijn agenda waarbij ik statusupdates kan zien van mijn PFvriendjes. Maar ook bijvoorbeeld dat iemand net een feest heeft toegevoegd aan zijn agenda (misschien in zeker heeft veranderd).
Of bepaalde artiesten/locatie's/organisatie's heeft toegevoegd aan zijn favo's.
Ook natuurlijk de reinste onzin die je PFvriendjes er neer kunnen zetten (incl. Foto's, filmpjes etc.)

Ik had het een paar maanden al aangegeven als idee, maar tommie wuifde het weg als "facebook nadoen". De heaumeaux.
Waarschuw beheerder
Steeds vader zwart scherm met Blocked. Op S3 en Pc
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van |Prod!gy| op zondag 17 mei 2015 om 11:54:
http://www.ghbtv.nl

anyway...zoveel budget hadden ze niet nodig om dat te maken toch...dus dat kan PF ook maar dan natuurlijk geen kopie worden.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Behoorlijk kansloos, ik vind het nog knap dat ik het een minuut volgehouden heb.. Wat een aanfluiting.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 18 mei 2015 om 14:24:
Behoorlijk kansloos

Uitspraak van Dave op dinsdag 19 mei 2015 om 02:27:
ik

Het gaat er niet om wat jij vind, het gaat erom wat je doelgroep wilt. En dit is toch degelijk je doelgroep.
dus dat kan PF ook maar dan natuurlijk geen kopie worden.

Misschien samenwerken? Ook dansorganisaties bij Partyflock betrekken. Partflock meer promoten, en weer aantrekkelijk maken voor mensen om er mee bezig te gaan.

Veel mensen die ik tegenkom op feesten en vraag of ze PF hebben kennen dit medium helemaal niet.
En de meesten hebben al Facebook dus ziet men het nut niet in om een profiel aan te maken. Ze moeten ook helemaal de feesten opzoeken waar ze geweest zijn en die vervolgens per feest toevoegen aan hun archief.
Misschien een optie om dat te vermakkelijken? Een knopje naast de feesten "geweest".
Als men, zoals ik, meteen bij de eerste feest bewust zijn van Partyflock kan men dit meteen bijhouden.

Flockers was een mooi begin. Helaas is het toen flink afgenomen na die tijd qua actieve en nieuwe leden.
zoveel budget hadden ze niet nodig om dat te maken toch...

Nope. Alleen tijd en moeite (en een camera).
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van |Prod!gy| op donderdag 21 mei 2015 om 00:11:
het gaat erom wat je doelgroep wilt. En dit is toch degelijk je doelgroep.

Iedereen kan dit doen, hoef je geen Partyflock voor te heten. Maar niemand krijgt wat serieus van de grond. Ja, dit was best leuk in het begin maar je ziet nu dat men ook niet meer weet wat ze van gekkigheid moeten doen anders dan bezoekers van festivals voor lul zetten. Dat kan je als Partyflock niet doen, we hebben al een tijd gehad dat van alles wegrende als je zei dat je van Partyflock was. Want dan kreeg je toch alleen maar rot commentaar op je foto's. En dat was ook zo.

Het kan alleen als je iemand hebt die dit in zich heeft plus een heel team. Ala mental theo (sorry voor de haters) ... Partyflock heeft dat niet, allemaal amateurs (inclusief ik ja) .. Ben je goed dan wordt je weggekocht of je gaat zelf wat proberen zoals partyXXL (bestaat niet meer, was kennelijk toch teveel werk schijnbaar).

Het is veel te makkelijk te zeggen vanaf de zijlijn van "ga dat doen!" .. Ja ga het zelf maar eens doen, kom je er vanzelf achter wat het is ;)

Flockers was een mooi begin. Helaas is het toen flink afgenomen na die tijd qua actieve en nieuwe leden.

Haha ja nóoit meer een feest "zelf" organiseren :) .. Voor de rest Facebook en Twitter. Die zottigheid had je in die tijd niet. Alleen Hyves. FB/Twitter Zal ook eerdaags wel weer doodbloeden voor wat nieuws al gelooft niemand dat nu nog. Zo rolt het op het internet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Misschien samenwerken? Ook dansorganisaties bij Partyflock betrekken. Partflock meer promoten, en weer aantrekkelijk maken voor mensen om er mee bezig te gaan.

Veel mensen die ik tegenkom op feesten en vraag of ze PF hebben kennen dit medium helemaal niet.
En de meesten hebben al Facebook dus ziet men het nut niet in om een profiel aan te maken. Ze moeten ook helemaal de feesten opzoeken waar ze geweest zijn en die vervolgens per feest toevoegen aan hun archief.
Misschien een optie om dat te vermakkelijken? Een knopje naast de feesten "geweest".
Als men, zoals ik, meteen bij de eerste feest bewust zijn van Partyflock kan men dit meteen bijhouden.

Waar een wil is...maar ik krijg al een tidje de vibe dat die wil er niet is... Klinkt als domme kritiek misschien vanaf mijn kant maar er wordt gewoon niet doorgepakt hier.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op donderdag 21 mei 2015 om 18:17:
Voor de rest Facebook en Twitter. Die zottigheid had je in die tijd niet

Dit zijn geen concurrenten...dit zijn middelen of diensten die jullie kunnen uitbuiten om meer mensen naar je agenda (want dat is je ding) te trekken.
laatste aanpassing
donateur
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat als ik m'n profiel laad op m'n telefoon (meestal als gateway naar één van m'n geplande events oid, of gewoon de lijst bijv) dat m'n browser op m'n telefoon crasht. Niet te verhelpen met een reboot ook, niet met cookies (en de hele rattaplan) wissen ook. Nou kannnnn dit heel goed aan mijn telefoon liggen (het is ook gewon een onding..) maar vraag me toch af...of het zou kunnen dat er ook een oorzaak bij pf ligt? Het is toch wel toevallig nu op een aantal momenten voorgekomen dat het specifiek op die pagina gebeurd..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 21 mei 2015 om 22:57:
m'n profiel

Gozer. Dat ligt aan je profiel. Er staat zoveel informatie op dat je phone het niet trekt.
Probeer de artiestenpagina van bijvoorbeeld Panic maar eens, dan zul je hetzelfde ervaren.

Edit: Wel echt focking respect voor je archief :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan je als Partyflock niet doen

Waarom niet? Heb je de forums wel eens gelezen?
Jij bent nu eenmaal een ander slag volk dan de mensen die naar feesten gaan en op Partyflock zitten.
En wat jij zegt over dat GHBtv mensen voor schut zet ben ik het totaal niet met je eens. Die mensen zijn er gewoon zelf bij. De meesten vinden het prachtig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van |Prod!gy| op vrijdag 29 mei 2015 om 19:09:
Waarom niet? Heb je de forums wel eens gelezen?
Jij bent nu eenmaal een ander slag volk dan de mensen die naar feesten gaan en op Partyflock zitten.
En wat jij zegt over dat GHBtv mensen voor schut zet ben ik het totaal niet met je eens. Die mensen zijn er gewoon zelf bij. De meesten vinden het prachtig.

Mee eens, en ik spreek uit ervaring :)
Mensen taggen zichzelf en hun vrienden omdat ze het leuk vinden om in de aflevering te zitten, zie ook Facebook : https://www.facebook.com/GHBTV/posts/909074542447676

Als mensen d'r niet in willen dan sturen ze de dag erop een berichtje en dan houden we daar rekening mee. Wij zetten ze overigens niet voor lul, mensen zijn zelf soms heel grappig, wij zijn dat niet ;)
De doelgroep is heel divers, de laatste tijd kijken d'r steeds meer vrouwen en mensen tussen de 30 - 36 jaar. Over het algemeen is de doelgroep 18-26 jaar oud.

Uitspraak van Dave op dinsdag 19 mei 2015 om 02:27:
Behoorlijk kansloos, ik vind het nog knap dat ik het een minuut volgehouden heb.. Wat een aanfluiting.

Wel meer mensen vinden het kansloos, je kan niet iedereen tevreden houden. Punt is wel dat heel veel mensen het ook leuk vinden en voor die mensen doen we het. Als RTL Late Night al een paar keer onze beelden laat zien dan moet het toch wel ergens leuk zijn. Los van de miljoenen Dumpert/Skoften/social media views.

Iedereen kan dit doen, hoef je geen Partyflock voor te heten. Maar niemand krijgt wat serieus van de grond. Ja, dit was best leuk in het begin maar je ziet nu dat men ook niet meer weet wat ze van gekkigheid moeten doen anders dan bezoekers van festivals voor lul zetten.

Ik denk dat je je daarin vergist, als je lang volhoudt en je ogen open houdt dan kunnen dingen heel leuk en serieus worden. Stel nou dat GHBTV zendtijd krijgt op TV, dat is toch best serieus ;) En nogmaals, we zetten niemand voor lul, we pakken een bepaald onderwerp en gaan daarmee naar een evenement om te kijken hoe de bezoekers daarop reageren. 90% van de keren levert dat leuk materiaal op.

Wat betreft inkomsten : nee van Youtube worden we niet rijk maar we hebben wel andere inkomstenbronnen met GHBTV. We doen het met 3 man (Bas, cameraman en ikzelf) dus we hoeven gelukkig niet een heel team te betalen. Daarnaast doen we het voor de lol, omdat we het zelf leuk vinden om naar te kijken en dat is het belangrijkste.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GerardHenninger op zaterdag 30 mei 2015 om 13:20:
doen we het voor de lol, omdat we het zelf leuk vinden om naar te kijken en dat is het belangrijkste.

En dat is inderdaad het belangrijkste :jaja: ... En dat is precies hoe het bij Partyflock ook gaat, doen wat je zelf leuk vind en niet allerlei figuren die bijna gaan bepalen wat er gebeuren móet zoals hier;

Uitspraak van Patrick Allen B) op donderdag 21 mei 2015 om 22:30:
als domme kritiek misschien vanaf mijn kant maar er wordt gewoon niet doorgepakt hier.

De enige die niet doorpakt ben je zelf.. Je wil iets, blijkbaar, dan lekker zelf doen. (y)

Dit is het laatste wat ik over dit onderwerp ga zeggen :)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 21 mei 2015 om 22:57:
dat m'n browser op m'n telefoon crasht.

Ik had net op mn laptop dat het geheugen als een dolle gebruikt werd en dat de hele boel voor zeker een halve minuut compleet vaststond. Ik denk dat het te maken heeft met een advertentie (ik heb Adblock uit staan voor Partyflock).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 april 2015 om 00:14:
Het is tenslotte de viering van de verjaardag van de Nederlandse koning.
Wel een hinderlijk iets om weg te programmeren mss. Maar imo horen daar natuurlijk vooral en eigenlijk alleen de vaderlandse feestjes te staan.

Was 5 mins werk, is zo aangepast dat het alleen Nederlandse feestjes toont.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Saschaaa! op vrijdag 3 april 2015 om 09:41:
Ik heb een klacht. Al een aantal keer heb ik vernomen dar wanneer je op genre zoekt niet elk feest van dit genre op de desbetreffende dag er bij staat.

Dit heb ik een tijdje geleden in elk geval voorlopig even opgelost door het nu wel te tonen, maar werkelijk alle schattingen ook. Soms wordt er iets te veel getoond, maar dit is beter dan zoals het was volgens mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 3 mei 2015 om 02:06:
De nu & straks doet het hier niet, al paar dagen niet, klopt dat?

Hier krijg ik nu wel gewoon wat te zien, ik was er een tijdje niet, dus kon toentertijd niet kijken.

Gaat het nog steeds niet overal goed? Want dan moet ik gaan kijken waar het probleem wellicht ligt.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op donderdag 21 mei 2015 om 22:30:
er wordt gewoon niet doorgepakt hier.

Er wordt een compleet nieuwe site ontwikkeld momenteel. Gaat nog even duren.
Maar zeker nog even niet van die rare ideeen om een heel videoproductiebedrijf te starten. Daar zijn we helemaal niet goed in.
Schoenmaker blijf bij je leest.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat als ik m'n profiel laad op m'n telefoon (meestal als gateway naar één van m'n geplande events oid, of gewoon de lijst bijv) dat m'n browser op m'n telefoon crasht. Niet te verhelpen met een reboot ook, niet met cookies (en de hele rattaplan) wissen ook. Nou kannnnn dit heel goed aan mijn telefoon liggen (het is ook gewon een onding..) maar vraag me toch af...of het zou kunnen dat er ook een oorzaak bij pf ligt? Het is toch wel toevallig nu op een aantal momenten voorgekomen dat het specifiek op die pagina gebeurd..

Altijd een combinatie.
Lastig te achterhalen wat het is, ben je zo een hele dag mee bezig.
donateur
Veel downtijd laatste tijd wel, afgelopen jaren niet zo vaak meegemaakt als recentelijk.

Kan gebeuren, natuurlijk, dat wel. Zocht gewoon even een plek het op te merken :lol: