Partyflock

Forumonderwerp · 607872
21 volgers · 106502x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Knip geschrapt? :O

Was dat geheim :x
Waarschuw beheerder
-2
ik vind de chat erg lastig lezen hey,,, en op sommige chatsites hebben dan de nicknames een andere kleur, )|( ( allemaal blauw bijvoorbeeld ) dan de witte chatberichten,,, Ja dat leest fijner/overzichtelijker en het is ook heel makkelijk te programeren voor jullie hey...

Zeker op partyflock chat dus waar mensen soms nicknames hebben van 30 letters lang ! het is echt een soort lettersoep op de chat vind ik,,,,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 29 januari 2014 om 16:42:
Kan het dat iemand je als vriend toevoegt zonder dat je zelf nog is extra bevestigd ?

Onlangs van 119 naar 120 vrienden en ik heb niemand toegevoegd of bevestigd (bij info) en vandaag naar 122 :rot:
En ik kan niet zien wie of wat (niet dat ik me vriendenlijst ga bestuderen)

Maar is gewoon raar of een bug of iets anders ...

Wellicht dat iemand een oud vriendschapsverzoek (van maanden/jaren terug) heeft geaccepteerd?
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Weetje laat ik de Partyflock mensen eens wat tips geven Daar is het hier voor toch?

Het is alweer 10 jaar (ruim) geleden dat ik hier kwam als jochie van 17. Ik heb de site groot zien worden maar tot mijn spijt heb ik de site ook af zien takelen, waar er vroeger op elk moment nog wel eens 1500 tot 2500 leden online was op elk moment is dat nu toch echt een stuk minder, jammer genoeg. Ik weet heus wel dat de piek in het weekend is. Maar nu ter zake..

Het wordt tijd dat jullie eens gaan vernieuwen. Want ik heb even rond gekeken en jullie hebben ook concurrentie, dat was er vroeger nog niet echt.

kijk jullie hebben allemaal vrijwilligers en die lopen nog weleens rond met dit ding :O

[img width=1024 height=925 cacheid=001605d200321eb57c0efc721a02e1955d]http://img.comptalks.com/uploads/2012/05/Canon-EOS-60D-DSLR-CAMERA.jpg[/img]

Nu weet ik toevallig dat de meeste van die toestellen en fantastiche video functie hebben. Ik ben een beetje verslaafd aan het kijken van fimlmpjes op youtube en dr is daar van alles te zien.
En veel reporters/vloggers en andere creatievelingen gebruiken een DSLR camera. Ik kwam laatst een ploeg tegen van het jeugdjournaal en wat denk je, juist een DSLR (zwaar gepimpt dat wel :D)

Jullie mensen moeten maar eens leren filmen naast het maken van foto's en de interviewers moeten dat ook maar eens doen want je bezoekers (Tomm1e) zijn tegenwoordig namelijk heel lui en die kijken liever een filmpje dan dat ze een interview gaan lezen van 6 kantjes. '

Tot slot: verzin dus iets creatievers om op een leuke manier geld te verdienen aan jullie kindje maar doe dat niet door nou ineens advertenties in mijn scherm als pop up te gooien :/
Tuurlijk dat verdient leuk maar je jaagt er eerder mensen mee weg. Ik wil trouwens even toevoegen dat er natuurlijk al promo filmpjes van feesten, maar dat teld niet want die leveren de organisaties al.

Dus ik zou zeggen...slaap er eens een nachtje over ;) (f) want dat kan beter aan deze site.

Is gewoon maar een tip hoor (F) want dat forum is niet eens heel belangrijk want dat liep terug vanwege social media.

Fijne dag ;)
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op dinsdag 6 mei 2014 om 16:42:
Ik weet heus wel dat de piek in het weekend is.

Dan is de dip juist. Piek is op ma/di wanneer iedereen weer op zn werk of op school zit.

Jullie mensen moeten maar eens leren filmen naast het maken van foto's en de interviewers moeten dat ook maar eens doen

Nee vergeet het maar, tijd niet voor over en al helemaal niet het geduld. Filmjournalist is compleet andere tak van sport dan fotojournalist. Daarnaast "moet" niemand wat.

want dat forum is niet eens heel belangrijk

Ik ben het daar volstrekt mee oneens, ik zie een/het forum als een van de belangrijkste onderdelen ook al ben ik er zelf niet actief. Zou namelijk allang 99% verbannen hebben :$
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Dave op dinsdag 6 mei 2014 om 21:10:
Daarnaast "moet" niemand wat.

dat sowieso...

Ik ben het daar volstrekt mee oneens,

Dus jij komt er nooit maar toch vind je het belangrijk..maar kijk het fenomeen forum is ingehaald door social media. Kan je ook erg zien want het is dood en mensen klagen daar al heel lang over.
Ik wil alleen aangeven dat Partyflock moet verbreden en mee moet gaan met zijn tijd... Inderdaad niet elke fotograaf moet willen filmen, dat was enkel om aan te geven dat de apparatuur voor handen is.
Ze zouden ook vacatures kunnen openen voor mensen die iets met film willen doen.... liggen heel wat mogelijkheden..just saying...

want je bezoekers (Tomm1e) zijn tegenwoordig namelijk heel lui en die kijken liever een filmpje dan dat ze een interview gaan lezen van 6 kantjes. '

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op dinsdag 6 mei 2014 om 23:42:
Dus jij komt er nooit maar toch vind je het belangrijk

Ja, het Internet bestaat meer dan alleen uit Partyflock.

maar kijk het fenomeen forum is ingehaald door social media.

Echt niet.

Ik wil alleen aangeven dat Partyflock moet verbreden en mee moet gaan met zijn tijd

Daarnaast "moet" niemand wat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op dinsdag 6 mei 2014 om 23:55:
Echt niet.

sinds facebook er is...is dieze site uitgestorven..I rest my case
Waarschuw beheerder
donateur
Welke case? Jij hebt een mening dat iets anders "moet", anderen moeten maar harder gaan werken "ofzo" dan gaat het vanzelf (?) wel beter. En dan zelf pokeren? Nah, niet echt een case...

Dat het rustiger is geworden dat is een ding wat zeker is maar dat komt vooral door de ikkeikke cultuuromslag van de hele dag door 160 karakters lange blogs te spammen over zaken waar niemand op zit te wachten, selfies en het niet verder ontwikkelde talent hebben dan op het raggen van "vind ik leuk" knopjes en share-laat-ik-mn-hele-vriendjeslijst-lastig-vallen-met zooi waar niemand op zit te wachten. Die verdommerisering is niet te stoppen met video interviews.

Iedereen mag lekker zelf doen waar die zin in heeft en dan is daar vanzelf wel een markt voor. Ideeën zijn natuurlijk altijd leuk maar zodra een idee een móet wordt, is het geen idee meer maar een opdracht en dat kan niet de bedoeling zijn van dit onderwerp.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Hahahaa Dave, de rancune spat uit je reacties.
Desalniettemin, is de discussie lang en breed gevoerd denk ik inderdaad.
We moeten stoppen met het kijken naar partyflocks 'ancient history' en kijken naar de toekomst.. naar wat haalbaar is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op woensdag 7 mei 2014 om 14:11:
Welke case? Jij hebt een mening dat iets anders "moet", anderen moeten maar harder gaan werken "ofzo" dan gaat het vanzelf (?) wel beter. En dan zelf pokeren? Nah, niet echt een case...

Dat het rustiger is geworden dat is een ding wat zeker is maar dat komt vooral door de ikkeikke cultuuromslag van de hele dag door 160 karakters lange blogs te spammen over zaken waar niemand op zit te wachten, selfies en het niet verder ontwikkelde talent hebben dan op het raggen van "vind ik leuk" knopjes en share-laat-ik-mn-hele-vriendjeslijst-lastig-vallen-met zooi waar niemand op zit te wachten. Die verdommerisering is niet te stoppen met video interviews.

Iedereen mag lekker zelf doen waar die zin in heeft en dan is daar vanzelf wel een markt voor. Ideeën zijn natuurlijk altijd leuk maar zodra een idee een móet wordt, is het geen idee meer maar een opdracht en dat kan niet de bedoeling zijn van dit onderwerp.

Je hebt gelijk dat ik af zou kunnen leren om 'moet dit moet dat' te zeggen... dat hebben meer mensen he..til er niet te zwaar aan (f) ik bedoel namelijk...'zou bijvoorbeeld kunnen' maar dat heeft meer letters.
Ik zie ook wat jij ziet maar ik heb niet het doel om dingen te willen bestrijden. Ik zeg enkel...het zou verstandig zijn om het aanbod te verbreden van wat je de bezoeker van Partflock© biedt.

Natuurlijk hoef je niet mee te doen met bepaalde dingen maar volgens mij wil men dat de boel groeit en niet krimpt.

even terugkomen op dit

Dan is de dip juist. Piek is op ma/di wanneer iedereen weer op zn werk of op school zit.

Toevallig was het op het moment van deze comment de piek dus. maar het aantal bezoekers wat online was (gasten en leden) was niet echt heel hoog, vergeleken met vroeger. Ik ben van mening dat de piek eerder in de avond uren ligt want op werk 'moet' je werken. :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2014 om 14:47:
We moeten stoppen met het kijken naar partyflocks 'ancient history' en kijken naar de toekomst.. naar wat haalbaar is.

En wat ik hier eerder voorstelde is best haalbaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 7 mei 2014 om 16:58:
is best haalbaar.

Mooi, wanneer begin je?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2014 om 14:47:
Hahahaa Dave, de rancune spat uit je reacties.

Rancune? Valt reuze mee, ik vermaak me nog steeds meer dan prima. Heb alleen een allergie voor mensen die het allemaal beter weten maar eigenlijk geen idee hebben waar ze over praten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dave op donderdag 8 mei 2014 om 02:44:
Rancune? Valt reuze mee, ik vermaak me nog steeds meer dan prima. Heb alleen een allergie voor mensen die het allemaal beter weten maar eigenlijk geen idee hebben waar ze over praten

Sorry hoor maar ik als bezoeker gaf een suggestie...en als ik jou reacties lees merk ik alleen dat je een beetje een plaat voor je kop hebt, maar dat zal je ook wel van mij denken he ;)

Uitspraak van Dave op donderdag 8 mei 2014 om 02:44:
Mooi, wanneer begin je?

Ik ben allang vlogger jongen..Youtube.nl/PatrickDFTBA Youtube.nl.nl/AlmostAverageDutchDude

Net begonnen maar ik ken dat wereldje...verder weet ik wat er nieuw en cool is tegenwoordig dus ik weet perfect waar ik over praat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jezelf filmen, omfg. Ik rest mijn case nu ook :D
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Dave op donderdag 8 mei 2014 om 12:10:
Jezelf filmen, omfg. Ik rest mijn case nu ook

Let me explain. (kortzichtig weer)

Kijk, ik ben daar net mee begonnen gewoon omdat ik het andere zag doen. er zijn ook mensen zoals EnzoKnol op Youtube die niks anders doen dan hun leven filmen.
Maar je kan ook iets laten zien, je hebt vast weleens een tutorial gekeken. Nou Youtube steld je in de gelegenheid om dat gratis te uploaden en in ruil voor de traffic die jij gereneerd naar de Youtube kan je geld verdienen (zonder een product te verkopen :O )

Stel dat Partyflock dat zou doen maar dan in de vorm van hun interviews en andere dingen dan krijgen ze dus betaald omdat mensen klikken op de ads. Zo verdient Partyflock nu ook zijn geld.
maar we gaan een stapje verder... daarnaast bouwt partyflock de site om zodat Youtube naadloos is geïntergreerd via de API, dat kunnen de programmeurs hier wel.
En je krijgt dan meer traffic meer interactie...

Ja en kijk het lijkt misschien gek dat er überhaupt mensen zijn die willen kijken naar filmpjes waarin mensen enkel een verhaal vertellen, storytelling, ervaringen delen.

Dat heb je nog nooit gezien ahum :P maar mensen zijn nieuwsgierig en kijken graag naar andere... *kuch*Big brother, reality tv"kuch"

Nu rest in mijn kees GAP :P
donateur
Tussen de genres staat van alles maar mis Hardhouse u.k er staat wel uk hardcore en uk bass maar officieel heet het hardhouse uk kan Partyflock deze term er ook tussen plaatsen ?
Ik host namelijk binnenkort een area op n feest en wordt alleen dat genre gedraaid er komen ook een aantal dj`s over uit Engeland en zou ik het wel leuk vinden als ik dit genre er tussen staat bij t feest naast Trance Progressive enz... bij hardcore denkt men vaak dat het te hard is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op donderdag 8 mei 2014 om 22:32:
Stel dat Partyflock dat zou doen maar dan in de vorm van hun interviews en andere dingen dan krijgen ze dus betaald omdat mensen klikken op de ads. Zo verdient Partyflock nu ook zijn geld.

Maar wat levert dat op?
Krijg je 3000 euro binnen? Want een medewerker die fulltime video gaat doen, kost na aftrek van allerlei heffingen en onkosten, 3000 euro per maand.
Dat is best een bedrag.

Juist omdat het allemaal zo mainstream is, vinden de grote adverteerders en geldschieters zoiets als Partyflock vermoedelijk minder interessant.
De leden vinden dat ook: de mainstream zit op facebook, instagram, youtube en heeft een aanzienlijk deel van onze bezoekers meegezogen. Die krijgen we niet terug door video aan te gaan bieden.

Wat gaan we oom filmen? Alle soorten events, van hardcore, techno tot urban?
Waar doen we dat? Alle populaire festivals? Kleinere donkere podia?
2 events per week? 3 interviews per week?
Hoeveel tijd kost dat wel niet als je het extern zou aanbesteden?

Een organisatie geeft 6 events en laat na elk event een aftermovie maken. Kost wat, maar kaartverkoop zorgt voor directe inkomsten EN de video is nuttig voor promotie volgende event.
Wij moeten misschien wel 200 videos maken? 300 interviews? En voor wie is dat nuttig? Ja voor ons een beetje, misschien wat extra reclame inkomsten.
Artiesten en organisaties zullen verguld zijn met nog meer gratis reclame bij ons!
Want betalen? Dat doen ze nu toch ook al niet zo snel (en dat zou ik ook niet doen als ik van alles al gratis krijg!).

Ik wil deze week rond hebben hoe ik op zoek ga naar een salespersoon, iemand voor buitendienst die heel veel op pad gaat om deals te sluiten en samenwerkingen te realiseren met partijen in het veld. Ik zit relatief ver weg (Enschede) en daarbij kom ik nu al tijd te kort.
De site/het bedrijf is eigenlijk te veelomvattend om met 2 man helemaal te onderhouden. Maar wij missen ook een beetje het contact met de markt, omdat we druk genoeg hebben en wat meer afstand hebben tot de 'scene'.
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Party all the time R.I.P 12-05-2017 + op vrijdag 16 mei 2014 om 18:06:
Tussen de genres staat van alles maar mis Hardhouse u.k

Volgens mij is dat nu gewoon 'hardhouse' (hard house).
Wikipedia zegt dat ook:

"UK hard house or simply hard house"

Blijft lastig, al die hokjes, waarbij de een het zelfde hokje net weer anders noemt.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Nu weet ik toevallig dat de meeste van die toestellen en fantastiche video functie hebben. Ik ben een beetje verslaafd aan het kijken van fimlmpjes op youtube en dr is daar van alles te zien.
En veel reporters/vloggers en andere creatievelingen gebruiken een DSLR camera. Ik kwam laatst een ploeg tegen van het jeugdjournaal en wat denk je, juist een DSLR (zwaar gepimpt dat wel :D)

Jullie mensen moeten maar eens leren filmen naast het maken van foto's en de interviewers moeten dat ook maar eens doen want je bezoekers (Tomm1e) zijn tegenwoordig namelijk heel lui en die kijken liever een filmpje dan dat ze een interview gaan lezen van 6 kantjes. '

ik ben zelf ook cameraman, en filmpjes maak je niet zo maar even, een fatsoenlijke video maken is veel meer werk (voorbereiding, draaien en nabewerking dan een fotograaf)
daarnaast is 80% van alle filmpjes, aftermovies en dergelijke ontzettende crap (wil niet zeggen dat ik de beste ben) maar als je goede videos wilt maken dan kost dat gewoon veel geld, kijk maar naar wat qdance, b2s enz doen met de wat grotere events die videos kosten al gauw €10.000 + (waarschijnlijk zelfs het dubbele of 3 dubbele)

en met simpele vlog filmpjes kom je echt niet meer weg, wie zit daar trouwens op te wachten, volgens mij helemaal niemand
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d-russo op maandag 19 mei 2014 om 12:58:
ik ben zelf ook cameraman, en filmpjes maak je niet zo maar even, een fatsoenlijke video maken is veel meer werk (voorbereiding, draaien en nabewerking dan een fotograaf)
daarnaast is 80% van alle filmpjes, aftermovies en dergelijke ontzettende crap (wil niet zeggen dat ik de beste ben) maar als je goede videos wilt maken dan kost dat gewoon veel geld, kijk maar naar wat qdance, b2s enz doen met de wat grotere events die videos kosten al gauw €10.000 + (waarschijnlijk zelfs het dubbele of 3 dubbele)

en met simpele vlog filmpjes kom je echt niet meer weg, wie zit daar trouwens op te wachten, volgens mij helemaal niemand

Denk wel dat het die moeite waard is..

Kijk die grote promo's zijn er al he van die feesten. Je zou bezoekers kunnen aanspreken, zorgt voor vermaak.

Kijk andere kunnen het ook...is niet zo moeilijk dan toch :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van t0mm1e op maandag 19 mei 2014 om 12:47:
Maar wat levert dat op?
Krijg je 3000 euro binnen? Want een medewerker die fulltime video gaat doen, kost na aftrek van allerlei heffingen en onkosten, 3000 euro per maand.
Dat is best een bedrag.

Juist omdat het allemaal zo mainstream is, vinden de grote adverteerders en geldschieters zoiets als Partyflock vermoedelijk minder interessant.
De leden vinden dat ook: de mainstream zit op facebook, instagram, youtube en heeft een aanzienlijk deel van onze bezoekers meegezogen. Die krijgen we niet terug door video aan te gaan bieden.

Wat gaan we oom filmen? Alle soorten events, van hardcore, techno tot urban?
Waar doen we dat? Alle populaire festivals? Kleinere donkere podia?
2 events per week? 3 interviews per week?
Hoeveel tijd kost dat wel niet als je het extern zou aanbesteden?

Een organisatie geeft 6 events en laat na elk event een aftermovie maken. Kost wat, maar kaartverkoop zorgt voor directe inkomsten EN de video is nuttig voor promotie volgende event.
Wij moeten misschien wel 200 videos maken? 300 interviews? En voor wie is dat nuttig? Ja voor ons een beetje, misschien wat extra reclame inkomsten.
Artiesten en organisaties zullen verguld zijn met nog meer gratis reclame bij ons!
Want betalen? Dat doen ze nu toch ook al niet zo snel (en dat zou ik ook niet doen als ik van alles al gratis krijg!).

Ik wil deze week rond hebben hoe ik op zoek ga naar een salespersoon, iemand voor buitendienst die heel veel op pad gaat om deals te sluiten en samenwerkingen te realiseren met partijen in het veld. Ik zit relatief ver weg (Enschede) en daarbij kom ik nu al tijd te kort.
De site/het bedrijf is eigenlijk te veelomvattend om met 2 man helemaal te onderhouden. Maar wij missen ook een beetje het contact met de markt, omdat we druk genoeg hebben en wat meer afstand hebben tot de 'scene'.

Je zou klein kunnen beginnen, en ik dacht dat alle mensen vrijwilliger waren, dat is dus niet meer zo?

Ik zou al interviewen voor toegang tot een feest en een camera, en dat mag een SamsungS4 zijn want sodekretter wat zijn die dingen goed (vind ik)

Maar goed iedereen zit in dienst dus tegenwoordig. k zeg..

maak een wedstrijd
Wie van de PFérs maakt een goed filmpje en die persoon mag een interview afnemen met persoon XY

Vast een stuk goedkoper.
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 19 mei 2014 om 16:09:
Kijk andere kunnen het ook...is niet zo moeilijk dan toch :)

dat is precies wat ik bedoel met slechte filmpjes, ik heb echt geen zin om 8 minuten lang een saai interview van statief te bekijken zoals dit :roflol:
enige die het goed doen zijn b2s met hun wekelijkse filmpjes, maar daar zit dan ook gewoon een crew achter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van d-russo op dinsdag 20 mei 2014 om 12:55:
dat is precies wat ik bedoel met slechte filmpjes, ik heb echt geen zin om 8 minuten lang een saai interview van statief te bekijken zoals dit :roflol:
enige die het goed doen zijn b2s met hun wekelijkse filmpjes, maar daar zit dan ook gewoon een crew achter

Dit was niet persé goed maar het punt was dat er een artiest zat die geïnterviewd werd. :P
Waarschuw beheerder
-3
wat denk je van aan bliepje als je een PM krijgt op Partyflock ? ik heb zo vaak dat ik pas een dag later een pm lees
Waarschuw beheerder
Ik zie dit topic nu pas, maar om even terug te komen op dat vloggen oid. Als je blogt/vlogt, schrijf je wel een heel ander deel van de markt aan.

Aangezien de festivalcultuur nu bestwelheelerg aan het doorbreken is bij de mainstream mensjes, en bloggen/vloggen ook, kun je die mooi combineren.

Dan is het zegmaar zo: Vlog online > Random mensen van dat festival, die nog nooit hebben gehoord van flock/het nooit gebruiken, komen via de vlog op flock > Nieuwe leden.

Oké, ik heb gelezen dat het qua kosten niet te doen is, maar ik denk dat vloggen toch wel potentie heeft.
Waarschuw beheerder
Is er een mogelijkheid om mijn 'Party-archief' in een excel-bestand (of desnoods een ander bestand) te verkrijgen/downloaden? :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bestaat er de mogelijkheid om je liedjes die je upload-e in de muziek sectie terug te krijgen ?
Eventueel ff uploaden op een free file website ?
Waarschuw beheerder
+1
Wtf, waarom zie ik ineens in de agenda van die kuticoontjes van die kutsite van een kutfacebook staan?
Waar zit de knop waarmee ik deze kan verbergen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bobje op vrijdag 24 oktober 2014 om 14:14:

Instellingen / Facebook / uitvinken

Done !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bobje op vrijdag 24 oktober 2014 om 14:14:
Wtf, waarom zie ik ineens in de agenda van die kuticoontjes van die kutsite van een kutfacebook staan?

Dat is gedaan om betere indicatie te geven van hoe druk een evenement is.
Er zijn ook genoeg evenementen die minder populair op Partyflock zijn.
Het getal dat er nu staat is een combinatie. Orden de lijst maar eens op bezoekers. Je krijgt zo een beter beeld waar het druk is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 24 oktober 2014 om 20:23:
Instellingen / Facebook / uitvinken

Done !

:no:

Uitspraak van t0mm1e op zaterdag 25 oktober 2014 om 17:39:
Het getal dat er nu staat is een combinatie. Orden de lijst maar eens op bezoekers. Je krijgt zo een beter beeld waar het druk is.

Hmmm... misschien toch wel een handige toevoeging ja. Ik kan er vast mee leren leven. Mijn allergie begon alleen een beetje op te spelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 11 september 2014 om 18:11:
Bestaat er de mogelijkheid om je liedjes die je upload-e in de muziek sectie terug te krijgen ?
Eventueel ff uploaden op een free file website ?

Ik heb even Download linkjes gemaakt bij je eigen tracks en bij tracks waar men aangevinkt heeft dat het gedownload kan worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op zaterdag 25 oktober 2014 om 18:05:
Ik heb even Download linkjes gemaakt bij je eigen tracks en bij tracks waar men aangevinkt heeft dat het gedownload kan worden.

Muziek met ID 626 is niet goedgekeurd!
Waarschuw beheerder
Hoi t0mm1e en Karian + de rest van modder kru van Partyflock.je...!!

Tis echt lang geleden ondertussen dat ik hier herrie zat te produceren, maar toch wel voelen jullie hoe dan ook desondanks alles als soort familie.

En vind ook zeker altijd leuk om op te scheppen over warme pootje van t0mm1etje die ik ooit kreeg te schudden in boem fucking Enschede.

En zijn spierballetjes van meneer van Gulick zekerste weten glad rond en schattig.

Zo ook Karian werd met speciaal gevoel opgeslagen a la ijzer harde straight to the point tank vrouwtje die me adviseerde wetboek te lezen
alvorens haar te benaderen met m'n destijds heftige oorlogje op Partyflock.

Maar fijn, ik heb een voorstel omtrent berichten gedeelte:
het zou fijn zijn als er een mogelijkheid zou zijn om berichten van gebruikers zelf te ordenen in eventueel zelf te aan maken mappen. Ik heb namelijk
door jaren heen zo veel berichten dat ik soms uren zit te zoeken naar bepaalde bericht die ik alleen ongeveer weet waar het over ging, zoals kopen
van toegang kaartjes. En ook zit er een idioot die nu en dan verschijnt en weer probeert tegen me iets te zeggen en meestal na paar dagen is zijn
account verbannen en verwijdert. 't blijft wel tussen m'n berichten zitten en ik vind dat helemaal niks om berichten te verwijderen. Maar dat het steeds
meer gebruikersnamen erbij komen die allemaal van hem zijn vergroot de chaos.

Maar hoe dan ook: een mappen systeempje zou fanta.stisch zijn.

Dat was ie dan en kroeten van Sim met nog een keer mijn videootje die puur door PF gekanker is ontstaan:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 25 oktober 2014 om 22:02:

En nu?

Uitspraak van SimBeSim aka SimTheNo1 op zondag 26 oktober 2014 om 02:06:
Maar hoe dan ook: een mappen systeempje zou fanta.stisch zijn.

Voorlopig nog even veel te veel werk.
Ik moet gaan kijken naar andere inkomstenbronnen dan alleen reclame bijvoorbeeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op zondag 26 oktober 2014 om 15:20:
En nu?

nope

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 26 oktober 2014 om 15:21:
nope

Paar euro doneren, dan werkt het wel! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op zondag 26 oktober 2014 om 16:31:

Gast ! Is trouwens mijn eigendom ;)
Waarschuw beheerder

WHahaha, ik kan het al terug horen :p
Maar hoe download ik het dan ?
Waarschuw beheerder

OMFG gevonden, dit is dus de muziek waar ik mee begon 2006 ... ik was alles kwijt, totaal alles kwijt door verkeerde harde schijf te formateren.
Ik krijg gewoon de kriebels als ik dit terug hoor.

T0mm1e for President _O_

Dikke merci maat :beer:
Waarschuw beheerder
+1-1
Ik moet gaan kijken naar andere inkomstenbronnen dan alleen reclame bijvoorbeeld.

verkoop de boel joh (Y)

is een mooi afstudeerprojectje geweest toch?
jaren van genoten. tijd voor wat anders
Waarschuw beheerder
-1
donateur

Meegaan met de tijd misschien???? Ik wordt gek van al die reclame en ik heb donateurs status (nog steeds).
Gaat verdomme nou gewoon je interviews opnemen op video :)

Die worden bekeken door meer mensen en DAT kan je dan weer laten sponsoren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 17 november 2014 om 13:59:
Meegaan met de tijd misschien???? Ik wordt gek van al die reclame en ik heb donateurs status (nog steeds).
Gaat verdomme nou gewoon je interviews opnemen op video :)

Google, Facebook, Youtube, alleen maar winstgevend door advertenties.
Twitter, Uber, Instagram, Whatsapp, allemaal geld aan het verbranden, al jaren, van investeerders. En Twitter heeft zelfs nog reclames ook!

En interviews op video? En dan?
Dan zul je net als Xite vooral gewoon lekker de boer op moeten en je programma slijten aan grote kabelaars die jou betalen voor je zender. Op een website interviews in video plaatsen levert geen drol op. Ik heb de video-iniatieven zien komen en gaan bij de bosjes.
Daarbij kost het banaal veen tijd en geld om genoeg en goede interviews te gaan maken en hebben we 0,0 ervaring met video, geen cameragebeuren, etc etc etc.
Beter gewoon een ticketverkoopkanaal beginnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
kun je niet tickets gaan verkopen voor feesten dat je daar wat van krijgt zoals bijv. paylogic ofzo?
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 november 2014 om 10:13:
kun je niet tickets gaan verkopen voor feesten dat je daar wat van krijgt zoals bijv. paylogic ofzo?

Ja zei ik toch, ik probeer komende paar maanden tijd te vinden om zoiets te maken, het komt er alleen wel weer 'bij'. We hebben al veel bij te houden aan de site met vrijwel geen vaste krachten natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van t0mm1e op woensdag 19 november 2014 om 09:49:
Google, Facebook, Youtube, alleen maar winstgevend door advertenties.
Twitter, Uber, Instagram, Whatsapp, allemaal geld aan het verbranden, al jaren, van investeerders. En Twitter heeft zelfs nog reclames ook!

En interviews op video? En dan?
Dan zul je net als Xite vooral gewoon lekker de boer op moeten en je programma slijten aan grote kabelaars die jou betalen voor je zender. Op een website interviews in video plaatsen levert geen drol op. Ik heb de video-iniatieven zien komen en gaan bij de bosjes.
Daarbij kost het banaal veen tijd en geld om genoeg en goede interviews te gaan maken en hebben we 0,0 ervaring met video, geen cameragebeuren, etc etc etc.
Beter gewoon een ticketverkoopkanaal beginnen.

Nou gelukkig staat Youtube in het goede rijtje (Y)
Ervaring kan je maken..en het is gewoon een leuke extra voor je publiek. Heb daar wel vertrouwen in. En ja het begint klein maar jullie hebben A alle connecties al dus dat is goed voor de inhoud... production value kan op de achterbank in het begin (vind ik)

Alle fotograven bij PF hebben een XLR camera en dat is nou net het spul waar de beste youtube kanalen op draaien. :)

Bedoel je dat mensen video initiatieven bij jou pitchen? En waarom praat je over TV en kabelaars hallo zeg kom even naar 2014 :P TV gaat sterven.
Dingen als Youtube en Twitch.tv hebben goeie potentie (de laatste kan je abbonee's voor krijgen)

Tuurlijk kun je ook doen wat jij wil...maar het gaat toch niet alleen om de knaken? Ook om de content??
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van t0mm1e op woensdag 19 november 2014 om 11:25:
Ja zei ik toch, ik probeer komende paar maanden tijd te vinden om zoiets te maken, het komt er alleen wel weer 'bij'. We hebben al veel bij te houden aan de site met vrijwel geen vaste krachten natuurlijk

Dat wordt het toch maar eens tijd om die vrijwillige basis los te gaan laten en het in een serieus vat te gieten...bedrijfsformat.

Volgens mij zijn jullie toelatings eisen veeels te streng om het maar vrijwillig te houden.... Kan ernaast zitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Oh God is dit dezelfde gast met zn Youtube vlog met 5 kijkers? Echt heh, tis waar. Serieus, ga fietsen stelen ofzo.
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 19 november 2014 om 18:49:
Alle fotograven

Wij de neuk heeft niemand tegenwoordig een afgeronde opleiding Nederlands?
laatste aanpassing