Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2012 om 20:30:
Misschien overdrevne, maar ik vind wel dat partyflock eens een opener berichten systeem mag openen. In vergelijking met andere communities, is partyflock in sommige opzichten enigzins verouderd. Alhoewel er nieuwe, coole tools bij komen, is er vooral wat betreft communicatie tussen leden genoeg werk te verzetten denk ik.
Wat bedoel je precies, en met welke communities vergelijk je Partyflock nu?
Wat misschien mist, is een soort direct messaging, maar dat is nog wel een karwei om te maken. Ik ben in mijn eentje (kwak). Vergelijk je Partyflock hierboven misschien met 'communities' met tientallen zo niet honderden medewerkers/programmeurs?
Een shoutbox lijkt me een goed idee
Kun je op elkaars profiel gewoon chatten (prive of niet)
of op een plek op flock..
Zoals de chat? Of het gastenboek?
Je zou moete kunnen zien WIE een topic volgt.
Want ik heb gevoel dat die volgers niet kloppen, als je een topic opent, dan zie je gelijk al 4 a 5 volger ?
Zoals gezegd zit je een beetje met de privacy van mensen. Er is ooit voor gekozen om het niet te tonen. Het voegt ook niet heel veel to om het wel te tonen, voor bevrediging van 'alles willen weten' natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 20:15:
Ik weet niet of het juist goed is, maar wat ik vreemd vind is dat wanneer reacties verwijderd worden, het aantal in het forumoverzicht gelijk blijft aan het originele aantal, en niet het aantal na verwijdering.
Dat heeft met snelheid te maken. Bij onderwerpen met 20.000 berichten, moet met huidige database 20.000 berichten gecontroleerd worden. Kan wel anders, maar daar heb ik nog niet zo veel haast mee gemaakt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 20:22:
Ik vind dat er inderdaad opties bij mogen komen die meer interactiviteit mogelijk maken. Die karma's mogen bijvoorbeeld best uitgebreid worden. Partyflock moet in mijn ogen gewoon een stuk opener worden. Er zijn in de tussentijd zoveel communities bij die uitgebreidere communicatie mogelijk maakt, dat een 'statisch' forum als dit daar op een gegeven ogenblik niet tegen opgewassen is.
Noem eens wat voorbeelden? Je bedoelt gewoon een direct-chat 1 op 1 en bijvoorbeeld een zelf-promotie pagina ala Facebook timeline/wall en Twitter feed?
Dat laatste, wil ik al heel lang wel maken, maar er komt veel tussendoor, en het is iets dat veel tijd kost om goed te doen, ook omdat wij hier heel snel anders bergen reclames krijgen in die timelines, voor feesten.
Ik v roeg mij af. is partyflock ook bezig met het maken van een partyflock-app?
Nee. Het kosten tienduizenden euro's, ik schat een 50.000 tot 100.000 euro, en daarna blijvend eigenlijk ook nog eens 10.000 tot 25.000 per jaar. Minstens.
Er moet namelijk minstens een persoon fulltime mee aan de slag en die is daar echt wel een jaar mee bezig om behoorlijk wat functionaliteit te maken. Je begint met nieuws, daar staat dan een link naar een feest, dus moet je een feest maken, bij een feest een lineup, artiestenprofielen, dan wil je absoluut opmerkingen kunnen plaatsen. En dan vragen mense of het forum er in kan en of ze berichten kunnen sturen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2012 om 18:47:
Kunnen we niet een paar admins krijgen die zichzelf niet zo vreselijk serieus nemen?
Iedereen is anders. Ik ben inmiddels zo oud geworden, dat het me allemaal niet meer boeit. Maar andere medewerkers zijn misschien nog niet zo lang actief, of hebben minder jaren ervaring met 'internet' in het algemeen.
Daarbij haat ik mensen in het algemeen, dus kunnen jullie ook weinig nog stuk maken, ik haat jullie toch allemaal al!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2012 om 17:57:
Ik kan me toch levendig herinneren dat mijn profielnaam 'Herrit Giemstra' werd gewijzigd op basis van een vlop zonder verdere uitleg
Er worden honderden overtredingen per dag uitgedeeld, het is lastig om die allemaal uitvoerig uit te leggen en samen met de overtreder onder genot van een kopje thee even te overleggen wat nou precies het probleem is.
Niet geweldig, zo is het. Jij hebt toen ook gevraagd waarom, en het is daarop ook ingetrokken en intern ook besproken dat het niet bestraft had mogen worden.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2012 om 17:57:
Niet gesloten, volledig verwijderd.
"Quiche is voor homo's" in een 'serieus' forum plaatsen, waarom moeten we dat allemaal open laten, of naar het onzin forum verplaatsen? Dat is een onderwerp dat verwijderd is, maar ik heb geen zin om alle onderwerpen van je onder de loep te nemen. Ik tref er al een aan die gewoon zo compleet zinloos en enigszins kwetsend kan zijn, dat ik kan begrijpen dat er meer van je direct is verwijderd.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2012 om 18:43:
Oke, maar ziet dit er dan niet gek uit voor (nieuwe) forumgebruikers?
In sommige topics denk je echt: Wat stond hier allemaal. Misschien een idee het accurate publiekelijke aantal reacties weer te geven?
Even ticket openen wellicht, volgens mij zie ik dat er ook wel zonder snelheidsverlies goede getal kan staan
Bij aanwezigheid op m'n profiel staat een hyves icoontje, terwijl ik toch echt naar een flock link verwijs.
Is flockie overgenomen?
Sstt, we krijgen zak met geld voor die reclames