Partyflock

Forumonderwerp · 607872
20 volgers · 110452x bekeken
Waarschuw beheerder
+4-2
donateur
Zegt u het eens.

Het gaat om technische toevoegingen ;)
Bugs nooit hier melden, dat schiet niet op, gewoon contact opnemen met de helpdesk.

Voor vragen over elementen of klachten/ontevredenheden is de contactsectie :)

maak ticket voor ontwikkelidee

maak ticket over een bug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op vrijdag 21 september 2012 om 18:52:
Bullshit :)

Ik kan me toch levendig herinneren dat mijn profielnaam 'Herrit Giemstra' werd gewijzigd op basis van een vlop zonder verdere uitleg (welke ik na het schrijven van een bericht pas terug kon krijgen, bij Gerrit Hiemstra zullen ze het gevoel hebben gehad dat mensen zullen denken dat een 50-jarige weerman fanatiek gebruik maakt van een partyflock account), daarnaast is ook (onbekend of dit op basis van een vlop is geweest) mijn Mark De Vries account permanent is verbannen zonder verklaarbare reden en/of uitleg. Als het een probleem van de profielnaam was, hadden jullie het op dezelfde manier kunnen wijzigen als de naam van mijn Gerrit Hiemstra account. Hierdoor heb ik al een paar jaar dit profiel.

? jouw berichten bleven staan in dat topic.
2 andere zijn inderdaad verwijderd, daar stond heel wat anders in.
Verder is dat topic gesloten omdat het uiteindelijk alleen maar geklaag over het beleid was, en steeds minder vriendelijk werd.

Niet gesloten, volledig verwijderd. Mijn berichten stonden een totaal van 10 minuten in dat topic als het veel is, dat is natuurlijk de facto hetzelfde als de berichten verwijderen. Voorheen was het gewoon een stukje losser. Topics die nergens op sloegen of niet aan de regeltjes voldeden bleven wat langer staan en werden gesloten in plaats van verwijderd.

Kritiek mag best, mits het fatsoenlijk gebeurt.

Het lijkt gewoon een beetje alsof de zelfspot van de mods op partyflock een beetje afwezig is. Het is het lot van elke mod om lichtelijk belachelijk gemaakt te worden door de ene helft terwijl je semi-aanbeden worden door de andere helft.

P.S. Een topic voor 'onzin' slaat nergens op, als je naar een bepaald topic moet gaan om onzin uit te kramen is het geen onzin meer, dan is het het 'vertel een mop' topic. Uiteindelijk zal het er wel op uitdraaien dat ze achteruit gaan tellen vanaf 20.000 of allemaal dezelfde smiley plaatsen ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2012 om 17:57:
Ik kan me toch levendig herinneren dat mijn profielnaam 'Herrit Giemstra' werd gewijzigd op basis van een vlop zonder verdere uitleg (welke ik na het schrijven van een bericht pas terug kon krijgen, bij Gerrit Hiemstra zullen ze het gevoel hebben gehad dat mensen zullen denken dat een 50-jarige weerman fanatiek gebruik maakt van een partyflock account), daarnaast is ook (onbekend of dit op basis van een vlop is geweest) mijn Mark De Vries account permanent is verbannen zonder verklaarbare reden en/of uitleg. Als het een probleem van de profielnaam was, hadden jullie het op dezelfde manier kunnen wijzigen als de naam van mijn Gerrit Hiemstra account. Hierdoor heb ik al een paar jaar dit profiel.

Er zal vast wel s fanatiek op een ticket gereageerd worden, maar niet altijd zoals je beweerd.

Topics die nergens op sloegen of niet aan de regeltjes voldeden bleven wat langer staan en werden gesloten in plaats van verwijderd.

Zoals ik al zei, de medewerkers werden uitgescholden / beledigd.
En dan gaat zo een topic weg.

Sommige worden alleen gesloten, ligt er maar net aan hoe erg het was.
Maar dit topic open laten zal zorgen voor een herhaling waarschijnlijk en is daarom helemaal verwijderd.

Het is het lot van elke mod om lichtelijk belachelijk gemaakt te worden

https://vip.partyflock.nl/topic/1136069:Met_welk_dier_zou_THP_wel_eens_lekker_intiem_willen_zijn_op_de_kinderboerderij

;) Tis kantje boort, maar om maar een voorbeeld te noemen, is deze ook open gebleven.
Fatsoenlijke kritiek of opmerkingen met een knipoog is weinig mis mee. En zal soms ook gewoon open blijven.
Maar als er serieus gescholden word
en leden zoals 9 van de 10 keer alleen (grof) kritiek kunnen leveren zonder naar zichzelf te kijken en zonder onderbouwing...
Dat zie ik niet als "lichtelijk belachelijk maken" en daar hebben we inmiddels al tientallen topics van gehad door de jaren heen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op dinsdag 25 september 2012 om 18:08:
Er zal vast wel s fanatiek op een ticket gereageerd worden, maar niet altijd zoals je beweerd.

Misschien niet altijd, maar wel vrij geregeld.

Uitspraak van THP op dinsdag 25 september 2012 om 18:08:
Tis kantje boort, maar om maar een voorbeeld te noemen, is deze ook open gebleven.
Fatsoenlijke kritiek of opmerkingen met een knipoog is weinig mis mee. En zal soms ook gewoon open blijven.
Maar als er serieus gescholden word
en leden zoals 9 van de 10 keer alleen (grof) kritiek kunnen leveren zonder naar zichzelf te kijken en zonder onderbouwing...
Dat zie ik niet als "lichtelijk belachelijk maken" en daar hebben we inmiddels al tientallen topics van gehad door de jaren heen.

Hier kan ik mee leven, maar het blijft gewoon een feit dat partyflock minder gezellig en een stuk minder druk is geworden als voorheen, en dat komt deels toch door overfanatiek modden. Is gewoon jammer om je oude forum langzaam te zien sterven. Het mooie van pf was de vrijheid. stephan, mellie en al die andere kneuzen zouden met het huidige beleid never nooit niet kunnen worden weggejaagd, getuige verwoedde pogingen die voor montana gedaan worden maar nooit lang genoeg kunnen blijven staan om impact te hebben. PF voetbal is inmiddels nagenoeg leeg, en de rest leeft in een eindeloze hoeveelheid montana topics en :respect: smileys

Waarschuw beheerder
als je me nodig hebt (bijvoorbeeld voor m'n bacon topic ;) ) zit ik op 4chan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op woensdag 12 september 2012 om 20:22:
Die berichten staan er nog wel, alleen niet meer zichtbaar voor leden.

Oke, maar ziet dit er dan niet gek uit voor (nieuwe) forumgebruikers?
In sommige topics denk je echt: Wat stond hier allemaal. Misschien een idee het accurate publiekelijke aantal reacties weer te geven?

Waarschuw beheerder
Ik mis eigenlijk een subforum voor spiritualiteit.
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Bij aanwezigheid op m'n profiel staat een hyves icoontje, terwijl ik toch echt naar een flock link verwijs.
Is flockie overgenomen? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2012 om 20:30:
Misschien overdrevne, maar ik vind wel dat partyflock eens een opener berichten systeem mag openen. In vergelijking met andere communities, is partyflock in sommige opzichten enigzins verouderd. Alhoewel er nieuwe, coole tools bij komen, is er vooral wat betreft communicatie tussen leden genoeg werk te verzetten denk ik.

Wat bedoel je precies, en met welke communities vergelijk je Partyflock nu?

Wat misschien mist, is een soort direct messaging, maar dat is nog wel een karwei om te maken. Ik ben in mijn eentje (kwak). Vergelijk je Partyflock hierboven misschien met 'communities' met tientallen zo niet honderden medewerkers/programmeurs?

Uitspraak van Leown op zaterdag 1 september 2012 om 11:33:
Een shoutbox lijkt me een goed idee
Kun je op elkaars profiel gewoon chatten (prive of niet)
of op een plek op flock..

Zoals de chat? Of het gastenboek?

Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 5 september 2012 om 14:28:
Je zou moete kunnen zien WIE een topic volgt.
Want ik heb gevoel dat die volgers niet kloppen, als je een topic opent, dan zie je gelijk al 4 a 5 volger ?

Zoals gezegd zit je een beetje met de privacy van mensen. Er is ooit voor gekozen om het niet te tonen. Het voegt ook niet heel veel to om het wel te tonen, voor bevrediging van 'alles willen weten' natuurlijk :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 20:15:
Ik weet niet of het juist goed is, maar wat ik vreemd vind is dat wanneer reacties verwijderd worden, het aantal in het forumoverzicht gelijk blijft aan het originele aantal, en niet het aantal na verwijdering.

Dat heeft met snelheid te maken. Bij onderwerpen met 20.000 berichten, moet met huidige database 20.000 berichten gecontroleerd worden. Kan wel anders, maar daar heb ik nog niet zo veel haast mee gemaakt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 20:22:
Ik vind dat er inderdaad opties bij mogen komen die meer interactiviteit mogelijk maken. Die karma's mogen bijvoorbeeld best uitgebreid worden. Partyflock moet in mijn ogen gewoon een stuk opener worden. Er zijn in de tussentijd zoveel communities bij die uitgebreidere communicatie mogelijk maakt, dat een 'statisch' forum als dit daar op een gegeven ogenblik niet tegen opgewassen is.

Noem eens wat voorbeelden? Je bedoelt gewoon een direct-chat 1 op 1 en bijvoorbeeld een zelf-promotie pagina ala Facebook timeline/wall en Twitter feed?
Dat laatste, wil ik al heel lang wel maken, maar er komt veel tussendoor, en het is iets dat veel tijd kost om goed te doen, ook omdat wij hier heel snel anders bergen reclames krijgen in die timelines, voor feesten.

Uitspraak van Ratstyle op donderdag 13 september 2012 om 08:12:
Ik v roeg mij af. is partyflock ook bezig met het maken van een partyflock-app?

Nee. Het kosten tienduizenden euro's, ik schat een 50.000 tot 100.000 euro, en daarna blijvend eigenlijk ook nog eens 10.000 tot 25.000 per jaar. Minstens.
Er moet namelijk minstens een persoon fulltime mee aan de slag en die is daar echt wel een jaar mee bezig om behoorlijk wat functionaliteit te maken. Je begint met nieuws, daar staat dan een link naar een feest, dus moet je een feest maken, bij een feest een lineup, artiestenprofielen, dan wil je absoluut opmerkingen kunnen plaatsen. En dan vragen mense of het forum er in kan en of ze berichten kunnen sturen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 september 2012 om 18:47:
Kunnen we niet een paar admins krijgen die zichzelf niet zo vreselijk serieus nemen?

Iedereen is anders. Ik ben inmiddels zo oud geworden, dat het me allemaal niet meer boeit. Maar andere medewerkers zijn misschien nog niet zo lang actief, of hebben minder jaren ervaring met 'internet' in het algemeen.
Daarbij haat ik mensen in het algemeen, dus kunnen jullie ook weinig nog stuk maken, ik haat jullie toch allemaal al! :P

Ik kan me toch levendig herinneren dat mijn profielnaam 'Herrit Giemstra' werd gewijzigd op basis van een vlop zonder verdere uitleg

Er worden honderden overtredingen per dag uitgedeeld, het is lastig om die allemaal uitvoerig uit te leggen en samen met de overtreder onder genot van een kopje thee even te overleggen wat nou precies het probleem is.
Niet geweldig, zo is het. Jij hebt toen ook gevraagd waarom, en het is daarop ook ingetrokken en intern ook besproken dat het niet bestraft had mogen worden.

Niet gesloten, volledig verwijderd.

"Quiche is voor homo's" in een 'serieus' forum plaatsen, waarom moeten we dat allemaal open laten, of naar het onzin forum verplaatsen? Dat is een onderwerp dat verwijderd is, maar ik heb geen zin om alle onderwerpen van je onder de loep te nemen. Ik tref er al een aan die gewoon zo compleet zinloos en enigszins kwetsend kan zijn, dat ik kan begrijpen dat er meer van je direct is verwijderd.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 september 2012 om 18:43:
Oke, maar ziet dit er dan niet gek uit voor (nieuwe) forumgebruikers?
In sommige topics denk je echt: Wat stond hier allemaal. Misschien een idee het accurate publiekelijke aantal reacties weer te geven?

Even ticket openen wellicht, volgens mij zie ik dat er ook wel zonder snelheidsverlies goede getal kan staan

Uitspraak van Leown op maandag 1 oktober 2012 om 18:42:
Bij aanwezigheid op m'n profiel staat een hyves icoontje, terwijl ik toch echt naar een flock link verwijs.
Is flockie overgenomen?

Sstt, we krijgen zak met geld voor die reclames :yes: :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op vrijdag 5 oktober 2012 om 09:46:
Zoals de chat? Of het gastenboek?

Gewoon iets waar je prive kan chatten, en niet steeds hoeft te refreshen of wat dan ook (gastenboek, pb's)
Wel net zoals de chat, maar dan privé. dat je dan een melding krijgt op je profiel dat iemand met je wil chatten o.i.d.

Waarschuw beheerder
Hij wil denk ik een chickiehossel app
Waarschuw beheerder
Ik heb bij Ticketgeschiedenis dit staan:
Informatie over adverteren op Partyflock

Staat dat daar wel goed? nooit eerder gezien..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Leown op dinsdag 9 oktober 2012 om 21:17:
Staat dat daar wel goed? nooit eerder gezien..

Op welke pagina is dat precies?
Waarschuw beheerder
Had een reactie op een ticket gehad, drukte op gelezen en toen kwam het in beeld.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, mensen die willen adverteren, klikken vaak op 'contact' en kunnen daar dan informatie achterhalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2012 om 12:47:
Hij wil denk ik een chickiehossel app

Of gewoon een hosseldiemossel zoekmachine :)
Waarschuw beheerder
Waar zijn de pijltjes gebleven? Waarmee je naar beneden of naar boven kan gaan op een pagina?

Waarschuw beheerder
Vindt pf eerlijk gezegd wel leuk , maar je kan niet ontkennen dat het ooit beter/drukker was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 augustus 2012 om 20:30:

Misschien overdrevne, maar ik vind wel dat partyflock eens een opener berichten systeem mag openen. In vergelijking met andere communities, is partyflock in sommige opzichten enigzins verouderd. Alhoewel er nieuwe, coole tools bij komen, is er vooral wat betreft communicatie tussen leden genoeg werk te verzetten denk ik.

Wat bedoel je precies, en met welke communities vergelijk je Partyflock nu?

Wat misschien mist, is een soort direct messaging, maar dat is nog wel een karwei om te maken. Ik ben in mijn eentje (kwak). Vergelijk je Partyflock hierboven misschien met 'communities' met tientallen zo niet honderden medewerkers/programmeurs?

Facebook, hyves, dat soort.
Ik snap wat je bedoelt, het is ook een flink karwei. Een vorm van direct messaging is ook wat ik bedoel, flock is een goede aanvulling op PM's en het forum, maar niet direct genoeg in mijn ogen.

Noem eens wat voorbeelden? Je bedoelt gewoon een direct-chat 1 op 1 en bijvoorbeeld een zelf-promotie pagina ala Facebook timeline/wall en Twitter feed?
Dat laatste, wil ik al heel lang wel maken, maar er komt veel tussendoor, en het is iets dat veel tijd kost om goed te doen, ook omdat wij hier heel snel anders bergen reclames krijgen in die timelines, voor feesten.

Ja klopt. Kijk wat ik gewoon mis is iets waardoor direct met een groep in contact komen zonder al teveel poespas gewoon moeilijk. Ook in mijn vorige aangehaalde reactie bedoel ik dat. Je hoeft niet naar facebook over te gaan, maar het in mijn ogen zou een dergelijke functie niet verkeerd uitpakken.

Even ticket openen wellicht, volgens mij zie ik dat er ook wel zonder snelheidsverlies goede getal kan staan

Bij deze gedaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds die nieuwe lay-out trippen de lettersizes 'm dodelijk bij mij. Op de ene pagina is alles normaal, ga ik naar de andere pagina ziet alles eruit alsof ik op een pagina voor slechtzienden terecht ben gekomen.
Waarschuw beheerder
Hoi,

Ik kan texten vet of schuin of onderlijnen, maar ik heb gezien dat sommige txten zelfs in kleur kan zette.
Hoe die je dat ?

[ ? ] tekst hier [ ? ]

Iemand die het weet ?

Ty :beer:
Waarschuw beheerder

[error]hoi[/error]
[notice]hoi[/notice]
[warning]hoi[/warning]
[banned]hoi[/banned]
[light]hoi[/light]

maakt:

hoi
hoi
hoi
hoi
hoi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus ik kan da wss niet, alleen mensen met credits ?
Waarschuw beheerder
:/ ik zeg je wat de codes zijn, en welke kleur er dan komt :d
kan iedereen gebruiken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op maandag 29 oktober 2012 om 18:28:
:/ ik zeg je wat de codes zijn, en welke kleur er dan komt :d
kan iedereen gebruiken ;)

Ah, über (y)

Dacht dat het alleen voor de crew was, vet bedankt (y)
Waarschuw beheerder
Die duitse versie van PF mag ook wel eens bijgeschaafd worden. Ik heb het voor de grap eens aangezet.

"Presale started on Donnerstag 29 November 2012 at 12:00."
Deels Engels, deels Nederlands en een beetje Duits.
Waarschuw beheerder
-2
Dat je kan zien wie jou vlopje geduwt heeft, dit is echt zo "lafbek" :cry:
Waarschuw beheerder
Wat leuk, ik kan tickets van anderen bekijken :D
[img width=1024 height=578 cacheid=001578170030d2cc8009989c1a02d8e2c2]http://i1146.photobucket.com/albums/o539/leown89/Naamloos-6.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1
donateur
waarom die irrrrritante reclame?

betalen = geen reclame = legale vorm van chantage?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van R.J82 op donderdag 28 maart 2013 om 12:53:

ja inderdaad!

€175,- gedoneerd in de afgelopen jaren en dan nog reclame.
Andere websites koop je voor €5,- reclamevrij :rot:
Waarschuw beheerder
donateur

Welke?

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 29 maart 2013 om 14:05:

Voor een euro heb je geen reclame. Dat was wellicht nog niet mogelijk toen jij hebt gedoneerd.
Helaas werkt het niet met terugwerkende kracht of oneindige houdbaarheid, dat is een keuze.

Verder,

Waarom chantage? Ik verplicht je tot niets, je hoeft niet op Partyflock te komen natuurlijk :).
Je kunt ook een adblocker installeren, alhoewel ik dat natuurlijk jammer zou vinden.

Het wordt voor Partyflock steeds moeilijker om te blijven bestaan. Roepen dat reclames dus van de site moeten verdwijnen impliceert dat je zegt dat ik in principe beter kan stoppen met deze site. Ik weet niet of je dus helemaal begrijpt wat je roept.

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 29 maart 2013 om 14:05:

Als je elke maand 1 euro doneert, kan dat nu wel. Vroeger was die mogelijkheid er niet.
Als je zoveel gedoneerd hebt, waarom zoek je dan niet persoonlijk en direct contact met mij? Je weet dat ik behoorlijk bereikbaar ben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van t0mm1e op zaterdag 6 april 2013 om 20:48:
adblocker installeren

gedaan.....

je hoeft niet op Partyflock te komen natuurlijk

als iedereen dat zou doen zou pf dan nog lang blijven bestaan? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R.J82 op zaterdag 6 april 2013 om 22:31:
als iedereen dat zou doen zou pf dan nog lang blijven bestaan? ;)

Niet minder lang dan wanneer we geen reclames meer tonen, dus jij biedt ons de keus tussen geen gebruikers of geen inkomsten. Beiden beteken sowieso het einde van Partyflock!

Overigens geldt dit voor vrijwel alle meda. Een krant of tijdschrift betaal je zelfs voor en staat vol reclame. TV betaal je ook voor aan je kabelmaatschappij, en ook daar barst het van de reclame, zowel reclameblokken als sponsordeals die ook in programma's verwerkt zijn (spelshows van een loterij, producten die besproken worden in allerlei programma's, een biermerk dat toevallig genoemd wordt in een dramaserie).
Waarschuw beheerder
donateur
dat is allemaal minder irritant dan een Soort van irritante popup;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt ook een adblocker installeren, alhoewel ik dat natuurlijk jammer zou vinden.

die heb ik ook al, maar die blokt niet alles meer op pf.

Als je elke maand 1 euro doneert, kan dat nu wel. Vroeger was die mogelijkheid er niet.

waar staat dan dat dit kan? niet op de donatiepagina?

Als je zoveel gedoneerd hebt, waarom zoek je dan niet persoonlijk en direct contact met mij? Je weet dat ik behoorlijk bereikbaar ben.

was niet aan jou gericht of kwaad bedoeld.
Ik had alleen vroeger nooit reclames op pf.
Nu ineens wel, boven, onder en tussen het menu.
Ik ga ervanuit dat er iets veranderd is in de werking, maar eht is vreemd dat nu ineens na zoveel donaties ik wel reclame krijg...
Waarschuw beheerder
Bij je instellingen kun je dat onderaan uitvinken.
Op de donatie pagina zal ook wel handig zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van THP op maandag 8 april 2013 om 12:23:
Bij je instellingen kun je dat onderaan uitvinken.
Op de donatie pagina zal ook wel handig zijn :yes:

ja, ik zie het!
Je kunt reclame uitzetten tot vrijdag 26 augustus 2016 om 21:00

Ik zie echter wel onderaan deze pagina een flash reclame van Indicator?
Erg vervelend, hele pagina flitst door het beeld doordat onze server het niet goed kan afspelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R.J82 op maandag 8 april 2013 om 12:11:
dat is allemaal minder irritant dan een Soort van irritante popup;)

Een floor-ad? Aan de onderkant van de site? Die krijg je max 1 of 2x per dag te zien.
Ja, heel vervelend. Net zo goed als 20 euro betalen nadat je naar de tandarts geweest bent vervelend is. Maar zeg jij die man dan: "Waar ben jij mee bezig? Geld vragen om mij een dienst te leveren?"

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 8 april 2013 om 12:13:
die heb ik ook al, maar die blokt niet alles meer op pf.

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 8 april 2013 om 12:13:
Ik ga ervanuit dat er iets veranderd is in de werking, maar eht is vreemd dat nu ineens na zoveel
donaties ik wel reclame krijg...

Ja, maar dat id al sinds eind januari.
Het is mijn goed recht om natuurlijk te proberen mijn reclames niet geblokkeerd te krijgen, jullie zijn begonnen.
(Ik gebruik zelf ook een adblocker overigens, ben dus heel erg ambivalent)

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 8 april 2013 om 13:09:
ja, ik zie het!
Je kunt reclame uitzetten tot vrijdag 26 augustus 2016 om 21:00

Oh, hmm, dat kan niet kloppen, er is een houdbaarheid, wel een jaar geloof ik, maar niet tot 2016.
Ik zal daar vanavond naar kijken!
Want als het er wel staat maar niet werkt, is dat ook niet goed natuurlijk.

Deze optie is er sinds april 2012, maar wordt inderdaad niet op de donatiepagina vermeld. Dat kan ik nog wel doen. In eerste instantie wilde ik dat ook niet, omdat ik me dan verplicht voel het te blijven aanbieden en niet wist of ik dat wilde.

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 8 april 2013 om 13:09:
Ik zie echter wel onderaan deze pagina een flash reclame van Indicator?
Erg vervelend, hele pagina flitst door het beeld doordat onze server het niet goed kan afspelen...

Die krijg je maximaal 2x per dag te zien. Is alleen wat javascript met een youtube filmpje, vreemd dat zo raar doet bij je.
Die is nog niet uit te zetten zie ik trouwens, zal ik vanavond ook even naar kijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van t0mm1e op maandag 8 april 2013 om 17:30:
Oh, hmm, dat kan niet kloppen, er is een houdbaarheid, wel een jaar geloof ik, maar niet tot 2016.
Ik zal daar vanavond naar kijken!

nou, werk ze dan :lol:

Die krijg je maximaal 2x per dag te zien. Is alleen wat javascript met een youtube filmpje, vreemd dat zo raar doet bij je.
Die is nog niet uit te zetten zie ik trouwens, zal ik vanavond ook even naar kijken.

dat is die balk die je weg kunt klikken?
Nee, echt een .swf bestand onderaan de pagina. Onze Terminal servers zijn slecht met bewegende beelden ;)

Deze optie is er sinds april 2012, maar wordt inderdaad niet op de donatiepagina vermeld. Dat kan ik nog wel doen. In eerste instantie wilde ik dat ook niet, omdat ik me dan verplicht voel het te blijven aanbieden en niet wist of ik dat wilde.

Maar nu stond het eigenlijk nergens, ik wist namelijk niet dat het bestond. Misschien wel een aankondiging doen? Dit is voor veel mensen een reden om geld te geven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Net zo goed als 20 euro betalen nadat je naar de tandarts geweest bent vervelend is.

dan ben jij slecht verzekerd want ik hoef dat nooit:)