Partyflock
 
Forumonderwerp · 606623
ja allen jammer dat ik het al 2 jaar geleden of 3 jaar geleden al begon te kijken op HBO in de VS dus wat ik nu zie is beetje oud voor me. maar is zeker een goede serie.
ik ben echt een grote Oz fan!!!!!!!!!

Alleen vet gaar dat er hier in nederland zo gekut wordt met het uitzenden, het is ondertussen al op 4 verschillende zenders geweest op de meest onmogelijke tijdstippen.

En er is tot nu toe alleen nog maar een dvd regio 1 :( van seizoen 1 en 2
ja, wel alleen regio 1 met alleen spaanse ondertiteling
Ja. die is er ook nog naar top serie van HBO. als het goed is zijn ze nog bezig met de serie.

www.hbo.com
Ja in de VS zijn ze aantal weken terug met seizoen 6 begonnen en wij hier in Nederland net met seizoen 4.

ik heb alleen maar in me pc een dvd speler dus niet regiovrij :( Dus hij moet gewoon is op regio2 uitkomen.

Oz
laatste aanpassing
o dan moet ik ff me neef aan de tel krijgen kan ie weer DVD gaan sturen :p
 
k voel me gevleid dat er zoveel fans zijn :D
hahaha. tja de wereld is klein
was zeker vette serie! ook goede acteurs! 1 van de weinige goeie amerikaanse series!

the sopranos is ook vet!
het is nog steeds op tv hoor, we zijn nu bij aflevering 6 van seizoen 4

woensdagavond RTL 5 22.25
me foonalarm staat er op afgesteld :D zodat ik het niet vergeet
oef allen heb ik seizoen 4 al gezien :/ ach nog een keer zien is niet verkeerd :d
t zijn toch herhalingen van eerst op veronica?

en zoniet, dan issut heel jammer, t komt telaat voor me! anders kommik me nest niet uit 's ochtends! whehe
nee, dit is eerste x dat seizoen 4 in Nederland word uitgezonden. Geen herhalingen

heb je je video toch voor :P
Video? nee niet echt :$

ik kijk meestal wel, en zo niet. moet ik het missen en ben ik weer 1 aflevering achter. das wel jammer want je mist een GROOT deel van de Serie
kut, dacht dat t een herhaling was! jah, videorecorder! en wanneer moet ik t dan kijke? wheheheh geen tijd voor! jah, domme smoes! jammer anders haddik t wel van t begin weer gevolgd, maarja....
 
zeker vette serie! zit bijna elke woensdag voor de tv!

moet echt uitkomen op dvd regio 2, dan koop ik ze allemaal!
inderdaad => NBhardstyle je moet ze zeker kopen als ze Nederlands ondertiteld worden op DVD!!!
Ik kijk al vanaf het begin dat deze serie werd uitgezonden hiernaar en het valt me op dat maar zo weinig mensen het kennen!!!
OZ is echt gwoon wreed hard zoals bv die keer dat ze een gevangen genomen priester aan de basketbalvloer hadden gekruisigd of toen Alvarez de ogen van een bewaker uitsneed om bij latino´s te horen!!!
Wat vooral lekker is aan deze serie is dat het best wel lang duurt zodat je dus niet na 25 minuten alweer naar 1 of ander kut programma zit te kijken!!!

Ik ben echt een die hard fan en zit morgenavond met mn video op scherp zekers weer aan de buis gekluisterd.......!
laatste aanpassing
 
suuuupervet, kijk het elke woensdag, en heb in totaal echt 2 afleveringen gemist ofzo.
 
OZ is the bomb....!!!:)
.......
 
echt toffe serie inderdaad
ik zit klaar :)

nog paar minuutjes
Tis begonnen
laatste aanpassing
Jaaaaaaaa is vette serie!!
Beetjuh weinig bloed deze X maar zekers wel VET
OZ is echt superrrr! (y)
De eeuwige strijd tussen ...











OZ RULEZZZZZZ!
OZ is zeker een goede serie :D
k ben toch maar weer gaan kijken! :d

en zit er niet zo goed in nog, maar ga volgende week weer kijken! t blijft gewoon vet!
OZ is echt een SUPERserie hoor..kijk al vanaf het begin. ik vin third watch en new york police ook goeie serie's.. maar dat ken je niet vergelijken met OZ :)
super!!!
Nog een klein uurtje te gaan en dan kunne we weer genieten.......!
jammer genoeg vanavond dus niet :cry:

want rtl moet dat tering engels voetbal uitzenden. tssssssssss ze verklote het ook echt altijd :@

zit je er hele week op te verheugen, maar nee hoor. Nog een week wachten
Tis al keer eerder op tv geweest (weet trouwens niet of dat al eerder gezegd is in dit topic :$) maar ook op rtl 5 volgens mij jaar of 2 geleden geloof ik.

Top serie!!
 
wat een positieve en lieve reacties allemaal.....
k voel me gevleid :$



:D
laatste aanpassing
 
ja.. maar dit is nieuw seizoen

ach.. shawshank redemption maar weer es gekeken.. blijven we iig binnen 't gevangenis-thema
 
OZ = godse vet :D
alleen zie t nooit meer :S
Voor al die mensen die schijnbaar niet het topic kunnen lezen. En van alles gaan blaten.

Rtl 5 is begonnen aan seizoen 4. Voor het eerst in Nederland te zien. Iedere woensdag 22.20 ongeveer.

Maar vanavond dus niet vanwege engels voetbal. Volgende week wel weer, als het goed is. Maar dat moet je dus altijd maar afwachten bij de zenders die het uitzenden. Aangezien het al tig x van zender en tijdstip is veranderd.
Mooi khad die van vanavond dus niej gemist. Want die serie is echt vet.
Hij was weer lekker gisteravond...!
 
Zeker weten!! Echt een top serie (y)
Als herinnering over 20 min begint het weer RTL 5

Ik kan al niet meer wachten.