Partyflock

Forumonderwerp · 606205
15 volgers · 461772x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
k hoorde dat als je creatine met het produkt HMB ((Beta-hydroxy-methylbutyrate) combineert dat het effect op de spieropbouw en op de spierkracht vele malen groter is. Dat komt namelijk omdat beide producten synairgistisch werken: ze versterken elkaars werking.

---
Het voedingssupplement HMB (Beta-hydroxy-methylbutyrate) is een metaboliet van het aminozuur Leucine. Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat HMB een groot effect heeft op het spiermetabolisme. HMB vermindert spierafbraak na een zware training aanzienlijk zodat een krachttoename sneller kan plaatsvinden. HMB stelt je lichaam in staat veel sneller spieren op te bouwen en sterker te worden. Het gevolg: een toename in spierkracht en spiervolume, just what the hard gainer is looking for!

Bij zware inspanningen produceert de bijnierschors hormonen (o.a. cortison) die ervoor zorgen dat je lichaam snel en alert kan reageren. Deze hormonen hebben helaas een ongewenste bijwerking voor sporters: ze zorgen dat een deel van het spiervolume wordt omgezet in energie. Zo kan het gebeuren dat krachtsporters ondanks een lange en zware training, geen toename in spiermassa zien. Het supplement HMB schakelt deze hormonale reactie uit, waardoor je afbraak van spiermassa kunt voorkomen.---

heeft iemand dit supplement toevallig al gebruikt??
zo ja: wat zijn jouw ervaringen ermee
zo nee: lijkt het je wat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op zondag 23 november 2008 om 11:15:
Wat jij wilt kan niet vriend. Je kunt geen extra massa kweken zonder daar met kickboksen 'last' van te krijgen.

Hoezo, je kunt toch ook massa krijgen door kleine reps? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 11:25:
Hoezo, je kunt toch ook massa krijgen door kleine reps?

Laat maar.

Waarschuw beheerder
Sets, ook goed. Tis zondag :dood:

Maar goed, laat inderdaad maar zitten, als je geen normaal antwoord kunt geven op mijn vraag.
Ik begrijp ook wel dat het haast onmogelijk is, maar als ik mijn voeding opschroef en supplimenten
erbij gebruik lijkt me dat ik mijn massa al enigszins kan behouden. Al ben ik nu ook al aan de
wat 'dikkere' kant, want mijn vetpercentage is nu niet echt (Y). Dus van mij mag er sowieso al
wel iets af. Gewoon goed de trainingen indelen denk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 11:34:
Dus van mij mag er sowieso al
wel iets af. Gewoon goed de trainingen indelen denk?

En je eten?

Waarschuw beheerder
Dat ook ja, alleen dat eetschema wordt nog even door iemand voor me gemaakt. Echter twijfelde ik eraan, vanwege school/werk en blabla of ik sowieso wel afdoende heb aan alleen eten, vandaar ik het wil aanvullen. En ik wil dus eigenlijk weten of ik het door aanvullen überhaupt nog in massa kan aankomen. Ik geef sowieso mijn prio aan krachttrainen, alleen wil ik dat met 15 reps per set gaan doen in plaats van 13, en dus nog maar 3 sets. Fitnessen doe ik op ma/wo/vrij en kickboksen op di en za, althans dat is mijn plan. Wat betreft het kickboksen op zaterdag denk ik dat dat wel verstandig is, want dan kan het het weekend nog lekker rusten. En ik vind het ook niet erg op moment dat ik bijv. overtrained (voel) de dinsdag eens over te slaan. Maar met eten pfff, ik kan me echt moeilijk aan een 'schema' houden denken, als je ziet hoe vaak ik op een dag in de weer ben dit dat.
Waarschuw beheerder
Ik sport hier nou 7 weken.
En ik ben de enige die benen traint van al die gasten van mijn leeftijd :|

Dinsdag gaat een gast met me mee benen trainen (Y)

Benen is een van de fijnste spiergroepen om te trainen dus snap niet warom ze dat niet doen :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 23 november 2008 om 12:22:
Benen is een van de fijnste spiergroepen om te trainen dus snap niet warom ze dat niet doen

Het is net als de buik 1 van de pijnelijkste :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 10:27:
Mijn spieren
worden wat langer door krachttrainen, terwijl kickboksen korte spieren vergt.

volgens mij worden ze alleen maar dikker of dunner. hhmm ze hebben hier in de supermarkt kant en klare kip pittige curry maaltijden (26,5gr eiw. / 100gr.) heerlijk!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 12:24:
Het is net als de buik 1 van de pijnelijkste :lol:

pijnlijkste vind ik persoonlijk me onder armen:| brand als de hel!
Waarschuw beheerder
^^

flikkert van zn stoel af :D :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op zondag 23 november 2008 om 19:23:
flikkert van zn stoel af

hier nog 1 :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 18:03:
De ekte bois

:respect:

Waarschuw beheerder
Tering hahaha
Waarschuw beheerder
Die zijn al op hun top als ze verder wille ngroeien dan hebbe nze een spuit in de bil nodig B)
Waarschuw beheerder
haha tering :d die reacties ook eronder van die wijfies van 16: ''zo wat een spieren he!'' :x hahaha vel over been maar goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedlock op zondag 23 november 2008 om 21:47:
haha tering die reacties ook eronder van die wijfies van 16: ''zo wat een spieren he!'' hahaha vel over been maar goed

idd :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 23 november 2008 om 21:20:
Die zijn al op hun top als ze verder wille ngroeien dan hebbe nze een spuit in de bil nodig

Het fysiek van die "mannen" is het resultaat van jaren lang zware compounds, uitgebalanceerde voedings programma's en een ijzeren discipline.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedlock op zondag 23 november 2008 om 21:47:
haha tering die reacties ook eronder van die wijfies van 16: ''zo wat een spieren he!'' hahaha vel over been maar goed

Tijd om de waarheid onder ogen te zien; meisjes vallen op schrale ecto's, niet op massa monsters. Daarom is trainen om kutjes te scoren ook een dikke fail.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 01:11:
Het fysiek van die "mannen" is het resultaat van jaren lang zware compounds, uitgebalanceerde voedings programma's en een ijzeren discipline.

Ekte patsers B)
Waarschuw beheerder
en een ijzeren discipline

:lol: hehe
Waarschuw beheerder
Het fysiek van die "mannen"

mannen .. beesten zijn het , wil wel weten hoe hun trainingsschema eruit ziet,
fokking nie normaal , :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -M-i-k-e- op maandag 24 november 2008 om 14:27:
wil wel weten hoe hun trainingsschema eruit ziet,

Als jullie het niet durven te vragen, doe ik het wel:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 november 2008 om 11:34:
Maar goed, laat inderdaad maar zitten, als je geen normaal antwoord kunt geven op mijn vraag.
Ik begrijp ook wel dat het haast onmogelijk is, maar als ik mijn voeding opschroef en supplimenten
erbij gebruik lijkt me dat ik mijn massa al enigszins kan behouden. Al ben ik nu ook al aan de
wat 'dikkere' kant, want mijn vetpercentage is nu niet echt . Dus van mij mag er sowieso al
wel iets af. Gewoon goed de trainingen indelen denk

Spieren langer en korter door trainen? :O

Meer massa is slower dus wat jij wilt...dat kan inderdaad niet, zoals al gesteld werd..\

*edit; lees net dat je tegelijkertijd ook wilt afvallen.

kortom afvallen, massa winnen en je snelheid voor kickboxen behouden? Daarbij twijfel je zelf of je je wel aan je voeding kan houden als je een schema moet volgen? Forget it ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En ook weer alle opmerkingen verwijderen die wij plaatste.. :roflol:

dat zo'n simepele ziel niet in ziet wat hij zich zelf aandoet :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 17:53:
Spieren langer en korter door trainen? :O

klopt niet nee. je spieren kunnen wel dikker worden (hypertrofie) en de dwarsdoorsnede kan ook weer afnemen (atrofie). en dan heb je nog dystrofie, en dat is zogeheten vervorming van weefsel :x
Waarschuw beheerder
En ook weer alle opmerkingen verwijderen die wij plaatste..

de opmerking van spamhert staat er nog :D
Waarschuw beheerder
Spieren langer en korter door trainen?

afscheureng?:)
Werk nu in een sportschool in sevilla. Ik zie hier elke dag een koreaan die elke dag z´n borst traint, maar ik krijg hem maar niet uitgelegd dat dat niet werkt, want hij spreekt alleen maar koreaans:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kam op maandag 24 november 2008 om 19:50:
Werk nu in een sportschool in sevilla. Ik zie hier elke dag een koreaan die elke dag z´n borst traint, maar ik krijg hem maar niet uitgelegd dat dat niet werkt, want hij spreekt alleen maar koreaans:roflol:

hahaha heerlijk

Waarschuw beheerder
Crea kuurtje is afgelopen, en kracht daalt ook weer elke week haha.. goed spul!
Waarschuw beheerder
sta nu op 1m87, 90kg, 12%

10 a 11kg zwaarder dan in zomer :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Spieren langer en korter door trainen?

Meer massa is slower dus wat jij wilt...dat kan inderdaad niet, zoals al gesteld werd..\

*edit; lees net dat je tegelijkertijd ook wilt afvallen.

Ja nou ja afvallen in de zin van me BMI op peil krijgen aan de onderkant, dat verschilt iets van 10 ofzo vergeleken met boven, bier :roflol:. Dus daar werk ik nu al aan, elke dag even buik en half uurtje cardio (als ik fitness in ieder geval). Vandaag even wezen babbelen met gast van sportschool, volgende week begin ik met nieuw schema. Vooral omdat ik onwijze tering last van me schenen heb ga ik tot het voorjaar gewoon krachttrainen en 1 á 2 keer kickboxen, afwachtend of ik niet overtraind raak. Maar sowieso kickboksen op zaterdag en misschien dinsdag, maar dan zit er in ieder geval genoeg tijd om te herstellen tussen de zaterdag en de maandag. Maandag gewoon lichte training, woensdag (donderdag?) en vrijdag telkens gewoon voortzetten wat ik nu al doe, 2 spiergroepen per dag. Maar goed, ik wil sowieso massa blijven behouden, dus ik zal wel moeten blijven krachttrainen als prio 1, ipv kickboksen. Ben sowieso al niet te groot, dus qua snelheid moet ik het sowieso hebben van compact vechten. Daar ga ik maar wat aan doen binnenkort. Scheelt ook hoop qua snelheid als je gewoon doeltreffend bezig bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WvVliet op maandag 24 november 2008 om 22:10:
10 a 11kg zwaarder dan in zomer

Maar jij schuift dan ook voor een paar 100 euro supps in de maand naar binnen op kosten van je pa toch?
Waarschuw beheerder
nope :P
Waarschuw beheerder
anabolen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 22:23:
elke dag even buik en half uurtje cardio

Dat cardio is idd goed, elke dag buik heeft geen nut imo
Uitspraak van WvVliet op maandag 24 november 2008 om 22:10:
10 a 11kg zwaarder dan in zomer

netjes vipe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kam op maandag 24 november 2008 om 23:07:
Dat cardio is idd goed, elke dag buik heeft geen nut imo

Nee, was ik ook niet van plan. Ik vind het al moeilijk me thuis tot 3x per week te verplichten mijn buik te doen.
Waarschuw beheerder
anabolen begin ik noooiiit aan
Waarschuw beheerder
zeggen we allemaal
Waarschuw beheerder
dan geloof je het niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim!!! op maandag 24 november 2008 om 23:05:
anabolen

Als je eens 45 hebt gedrukt krijgt je hele lichaam een bijzonder anabolisch effect, vergeet dat niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 21:09:
Crea kuurtje is afgelopen, en kracht daalt ook weer elke week haha.. goed spul!

Vreselijk hé... heb ik nu ook last van... Mja over 2 weken kan ik weer beginnen :D

Creatine(L)
Buiten de broodnodige Whey het beste supplement IMHO.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 01:13:
Als je eens 45 hebt gedrukt krijgt je hele lichaam een bijzonder anabolisch effect, vergeet dat niet.

:roflol: idd dat staat buiten kijf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 november 2008 om 01:13:

:roflol:
Waarschuw beheerder
elke dag even buik

Uitspraak van Kam op maandag 24 november 2008 om 23:07:
elke dag buik heeft geen nut imo

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 november 2008 om 23:08:
Nee, was ik ook niet van plan.

Wederom: :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op dinsdag 25 november 2008 om 11:31:
elke dag even buik

(als ik fitness in ieder geval)

Lezen sjappie

Waarschuw beheerder
Gewoon squatten en deadliften, train je genoeg je buik.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nou ja afvallen in de zin van me BMI op peil krijgen aan de onderkant

Plaatselijk vetverbranden kan niet ;)

(natural way that is)

Uitspraak van WvVliet op dinsdag 25 november 2008 om 00:41:
anabolen begin ik noooiiit aan

Volgens mij riep jij jaren geleden hetzelde over whey en creatine? O:)