Partyflock

Forumonderwerp · 606205
15 volgers · 461346x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
k hoorde dat als je creatine met het produkt HMB ((Beta-hydroxy-methylbutyrate) combineert dat het effect op de spieropbouw en op de spierkracht vele malen groter is. Dat komt namelijk omdat beide producten synairgistisch werken: ze versterken elkaars werking.

---
Het voedingssupplement HMB (Beta-hydroxy-methylbutyrate) is een metaboliet van het aminozuur Leucine. Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat HMB een groot effect heeft op het spiermetabolisme. HMB vermindert spierafbraak na een zware training aanzienlijk zodat een krachttoename sneller kan plaatsvinden. HMB stelt je lichaam in staat veel sneller spieren op te bouwen en sterker te worden. Het gevolg: een toename in spierkracht en spiervolume, just what the hard gainer is looking for!

Bij zware inspanningen produceert de bijnierschors hormonen (o.a. cortison) die ervoor zorgen dat je lichaam snel en alert kan reageren. Deze hormonen hebben helaas een ongewenste bijwerking voor sporters: ze zorgen dat een deel van het spiervolume wordt omgezet in energie. Zo kan het gebeuren dat krachtsporters ondanks een lange en zware training, geen toename in spiermassa zien. Het supplement HMB schakelt deze hormonale reactie uit, waardoor je afbraak van spiermassa kunt voorkomen.---

heeft iemand dit supplement toevallig al gebruikt??
zo ja: wat zijn jouw ervaringen ermee
zo nee: lijkt het je wat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zèèr vasculair, aders pompen eruit. (Y) Je lijkt net zo'n gangster, ook je gezichtsuitdrukking, hehe.

Btw, als je dat nog niet deed zou je eens vitamine B12 injecties moeten proberen, dan wordt je echt freaky met deze basis.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 00:32:
Btw, als je dat nog niet deed zou je eens vitamine B12 injecties moeten proberen, dan wordt je echt freaky met deze basis.

meen je dat?
krijg je van B12 nog meer van die aders?
Dan probeer ik dat spul te mijden.
soms zie ik zelfs die aders over mijn buikspieren lopen
Dat vind ik niet echt mooi.
eigenlijk staat het alleen op de biceps mooi.
voor de rest hoeft het van mij niet.
Maar ja...als je dunner wordt dan komen ze sneller aan de oppervlakte schijnbaar.
Maar om je eerlijk te zeggen, ik train geen biceps.
Heb het jarenlang wel gedaan en ze groeide voor geen meter.
Dus ben daar mee gekapt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hee effe een vraagje.
Iemand zet bij die bodybuildings forum als commentaar bij mijn foto:

gyno!

wat bedoelt ie daarmee?
is dat een of ander middeltje?
Waarschuw beheerder
donateur
aha... het blijkt een operatie te zijn om bepaalde delen van je lichaam op te vullen zodat het lijkt alsof je daar spieren hebt zitten.
Wist niet dat ze dat zo noemen
Waarschuw beheerder
paulo , ik heb jou op hardcore 4 life gezien ..je bent best klein? (kort)

;)

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.60 en 68 kilo

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom geen spuit erin?
als je al zo lang bezig bent lijkt mij het juist mooi om een klapper te maken!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 13:33:
waarom geen spuit erin?
als je al zo lang bezig bent lijkt mij het juist mooi om een klapper te maken!!!!laatste aanpassing 9 juli 2005 13:36

Heb je dat tegen mij?

Ik ben zelf beetje een gezondheids freak
Dus dat past niet echt bij mij.
(op feestjes neem ik soms een kwart pilletje en daar schaam ik mij al voor ;-)
Bovendien wil ik niet zwaarder wegen dan 75 kilo.
Ik doe veel aan vechtsporten
en ik kick er op om het voordeel van licht snel en sterk optimaal te benutten bij het grondworstelen (braziliaanse jiu jiutsu)
Het uithalen van acrobatische trucjes is makkelijker als je licht bent.
Dus liever niet teveel omvang.
Maar voor de rest heb ik niks tegen AS of mensen die het gebruiken.
wel interessant om te zien hoe ver ze komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom geen spuit erin?
als je al zo lang bezig bent lijkt mij het juist mooi om een klapper te maken!!!!

Omdat een hoog libido wel van pas komt in een relatie. b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 15:27:
Omdat een hoog libido wel van pas komt in een relatie.

aha... ook een goede reden.
ik denk trouwens niet dat je gelijk impotent wordt van anabolen.
Maar wat mij wel opvalt is dat veel mannen die annabolen gebruiken en die later een kind krijgen, dat het meestal een dochter is.
is het toeval of is dat wetenschappelijk te verklaren ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 9 juli 2005 om 15:46:
Maar wat mij wel opvalt is dat veel mannen die annabolen gebruiken en die later een kind krijgen, dat het meestal een dochter is

haha dat lijkt me raar :p
Waarschuw beheerder
waarom geen spuit erin?
als je al zo lang bezig bent lijkt mij het juist mooi om een klapper te maken!!!!13:36

trieste gedachten (n)

Waarschuw beheerder
donateur
moet een ieder lekker voor zichzelf weten vind ik :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 16:29:
moet een ieder lekker voor zichzelf weten vind ik

precies!
Waarschuw beheerder
ja maar dan nog !!!

je gaat toch iemand niet aanjagen tot gebruiken :s

Waarschuw beheerder
donateur
daar ben je altijd nog zelf bij toch?
jij gaat toch ook niet gelijk kuren als ik tegen je zeg dat je goed groeit van anabolen? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 9 juli 2005 om 15:46:
dat het meestal een dochter is.
is het toeval of is dat wetenschappelijk te verklaren ?

haha, denk dat dat toeval is hehehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 18:58:
jij gaat toch ook niet gelijk kuren als ik tegen je zeg dat je goed groeit van anabolen?

nee niet echt :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach, zo erg is t niet eens als je het verstandig gebruikt, het is bij lange niet zo slecht als speed, xtc en alle andere soorten drugs..
Waarschuw beheerder
Ik zou het zowiezo niet zomaar gebruiken. Alleen mensen die écht toegewijd aan bodybuilding/fitness zijn, en het uiterste uit zichzelf willen halen, zouden imo een kuur kunnen doen, en dan ook pas vanaf de leeftijd van ongeveer 25, anders vind ik het ook niet echt verantwoord.
Persoonlijk zijn AS echt niet aan mij besteed. Ik wil gewoon natural blijven, omdat ik weet dat ik zonder dat spul ook al makkelijk groter zou kunnen worden dan dat ik nu ben. En groter dan wat ik natural kan bereiken WIL ik niet eens worden, want die doelstellingen heb ik niet ;)
Dus op zich ben ik niet tegen het gebruik van AS, maar ik heb het idee dat sommige/veel mensen het helaas wel om de verkeerde redenen gebruiken. :/

Waarschuw beheerder
Precies ligt er maar net aan wat je doelstellingen zijn, kan begrijpen dat sommige mensen naar de AS grijpen. Maar ik vin het inderdaad onverantwoord als je op je 18, net een jaar in training, direct aan de AS gaat zitten..

Dan ben je niet echt gezond bezig naar mijn idee, tis ook zonde, want zulke figuren kunnen meestal niet doorzetten tot beter resultaat en meer trainingsjaren. En daarom heeft AS een slechte naam, maar gebruik je het goed en verstandig dan mag je van mij. Weet je niet waar je het over hebt, doe et dan niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Duracell Darz op zaterdag 9 juli 2005 om 23:20:
En groter dan wat ik natural kan bereiken WIL ik niet eens worden, want die doelstellingen heb ik niet

Noodles ..dat heb je mooi omschreven.
zo bezie ik het ook
hoef geen boomstronk te worden. :-)
Waarschuw beheerder
ey paulo...

leuk je heel even gesproken te hebben op sensation.. goede fysiek hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sinlath a.k.a. Dennis op zondag 10 juli 2005 om 08:55:
leuk je heel even gesproken te hebben op sensation

Insgelijks.
Ik kwam ook Fucking-Naturel tegen.
Ook een toffe gast.

Er waren best wel veel bodybuilders trouwens.
Zag wel een paar jongens van ruim over de 100kg.
wat een kasten. :-)
Waarschuw beheerder
ik heb ook n periode creatine gebruikt en je merkt dat je spierkracht idd groter word je kan zo 20 kilo meer drukken bijvoorbeeld met bankdrukken ook hou je t langer vol doordat de verzuring in je spieren langer word uitgesteld waardoor je meer sets en herhalingen kan maken... dat wil niet zeggen dat je spier niet moe is gevolg?? iktrainde 5 keer in de week en had last op t gegeven moment van chronische vermoeidheid slaApbroblemen... agressie... en vooral onrustige motoriek houding trillen erg beweeglijk en mn spieren gingen soms op t gegeven moment in dagen van rust verkrampen en als ik ff n paar dagen geen tijd had om te trainen werd ik wat dikkig bij mn middel en mn gezicht werd voller nu ben ik gestopt ermee en train nu nog steeds 5 keer in de week alleen nu niet meer elke dag alle spiergroepen Nadeel Je bent Niet meer zo sterk en t voordeel is je kweekt doordat je elke dag andere spiergroepen traint en de andere rust geeft meer massa op ik groeide dus nauwelijks doordat ik geen rust nam nu zie ik pas resultaat werd wat steviger vooral bij mn borst en rug en schouders
Waarschuw beheerder
donateur
Maar Contabi...De Creatine is dan toch niet het probleem.
Je had toendertijd gewoon de verkeerde schema.
Als je niet elke dag 5x per week de zelfde spiergroepen had getraind maar het schema gevolgd wat je nu doet, dan had je de voordelen van Creatine dus goed kunnen benutten. (want zo te zien reageerde het wel vrij positief op je lichaam)
Dat is wat ik uit jouw verhaal haal :-)
Waarschuw beheerder
Jah inderdaad creatine is geen superman middel zodat je elke 5 trainingsdagen alle spiergroepen kunt trainen!
Waarschuw beheerder
creatine is gewoon een middeltje wat een klein beetje werkt, meer niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: Jaime :bounce: op zondag 10 juli 2005 om 14:13:
ik heb ook n periode creatine gebruikt en je merkt dat je spierkracht idd groter word je kan zo 20 kilo meer drukken bijvoorbeeld met bankdrukken

ik wou dat ik dat had 20 kg :|

Waarschuw beheerder
donateur
idd wat ik al eerder zei, crea helpt bij onervaren sportmensen en zal naar mate je vorderd zal de werking afnemen!

Kuren moet ieder voor zich weten, iedereen heeft andere doelen voor ogen! Als je maar plezier hebt in het trainen!!:D Ik word er iig een stuk rustiger door!! Al mn energie kan ik er in kwijt!:)
Waarschuw beheerder
ben net weer ff begonnen met trainen..ff erg ff..testen of me nek nog zeer doet...alst goed is voel ik bijna niks meer..maar dan heb ik het aantal kilo's ook wel flink naar beneden gegooid :x ..12 kg minder banken en per dumbel 5 kilo minder..maarja is ff niet anders...

Waarschuw beheerder
donateur
had je dan wat verrekt??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wedlock op zondag 10 juli 2005 om 19:47:
ben net weer ff begonnen met trainen..ff erg ff..testen of me nek nog zeer doet...alst goed is voel ik bijna niks meer..maar dan heb ik het aantal kilo's ook wel flink naar beneden gegooid ..12 kg minder banken en per dumbel 5 kilo minder..maarja is ff niet anders...

Hou je dan nog wel wat over aan gewicht?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportfriek op zondag 10 juli 2005 om 09:02:
Insgelijks.
Ik kwam ook Fucking-Naturel tegen.
Ook een toffe gast.

Cool! Ja in ene stond jij voor mijn neus. "hay ik ken jou" en ik maar denken.
Ja jij bent echt zo'n kleine teringleier die godvers makkelijk spiermassa aanmaakt. Droog dat hij is niet normaal en dat dan al boven de 30 toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 20:51:
Ach, zo erg is t niet eens als je het verstandig gebruikt, het is bij lange niet zo slecht als speed, xtc en alle andere soorten drugs..

ja inderdaad. maar dat geloven ze meestal niet eens.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 23:01:
Uitspraak van Bad Boy ® op zaterdag 9 juli 2005 om 20:51:

ja inderdaad. maar dat geloven ze meestal niet eens.

Goed maar dan moet je wel verstandig gebruiken en dat schiet bij een hoop noag eens in!

Maar als jullie het zo goed weten. Kunnen jullie mij dan vertellen wat verstandig is?

Waarschuw beheerder
Verstandig is met proffesionele begeleiding, goed voedingsschema, goede training, meerdere trainingsjaren. Een doel voor eigen, bijv wedstrijden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 20:51:

Wat mij betreft gaat deze vergelijking niet echt op. Kuren is iets wat een langetermijnsplanning verreist en waar je je levensstijl op moet afstellen voor enkele jaren al dan niet langer. Is wel even wat anders dan een nachtje feesten met pillen. Het zijn totaal verschillende dingen. Is niet te vergelijken.

Ik denk dat er maar heel weinig jonge mannen zijn die werkelijk weten waar ze aan beginnen als ze besluiten een kuur te doen, uitzonderingen daargelaten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 09:36:
Verstandig is met proffesionele begeleiding, goed voedingsschema, goede training, meerdere trainingsjaren. Een doel voor eigen, bijv wedstrijden

Ja en dan is proffesionele begeleiding toch een arts dan denk ik. Iets anders kan ik niet verzinnen.
Waarschuw beheerder
donateur
proffesionele dealer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NaLiN op maandag 11 juli 2005 om 10:28:
proffesionele dealer

Stoer man zo'n antwoord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 10:17:
Ja en dan is proffesionele begeleiding toch een arts dan denk ik. Iets anders kan ik niet verzinnen.

of via je gym, maarja als ik kijk naar mijn gym (geen echte hardcore gym, maar wel beter dan een fitness first of ander health center) dan acht ik niemand gekwalificeerd daar.

dus kom je weer terug bij arts, lijkt me overigens wel het verstandigste, anders weet je arts vast wel een adres waar je begeleiding kan krijgen.
Waarschuw beheerder
grappig hoor fucking natural!!! maar heb gvd nog steeds last :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 10:29:
Stoer man zo'n antwoord.

ehhh was als grap bedoelt hoor niet meteen zo aangebrand pfff.

kan ik btw ook wel, stoer hoor dat je zo moet benadrukken dat je natural bent.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Even offtopic: Nog mensen die naar extrema gaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedlock op maandag 11 juli 2005 om 12:17:
grappig hoor fucking natural!!! maar heb gvd nog steeds last

hoe heb jij in hemelsnaam je nek kunnen blesseren?

grijp jij met je kaken een dumbell en ga je dan ja knikken en nee schudden ?