Partyflock

Forumonderwerp · 606040
Waarschuw beheerder
het honkbalseizoen gaat binnenkort weer van start....heb er ontzettend veel zijn in!speel dit jaar junioren landelijk(bij kinheim natuurlijk).nog meer honkablfreaks op partyflock????????
Waarschuw beheerder
donateur
HCAW rulessss..........!!­!!
Waarschuw beheerder
donateur
HCAW rulessss for sure !!!

Coaching Aspiranten 2 dit jaar !
Eerste toernooi kampioensbeker al binnen !!!
Waarschuw beheerder
ja.....maar me team is opgeheven..snik,
en heb echt geen tijd om ergens anders te gaan spelen, maar ik wil zo graag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 4 jaar bij HCAW gespeelt, mis t echt wel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hopelijk komt er binnekort weer een heren team david...:D

ik speel nog bij de Harriers....gare club...maar iets anders is te ver.
Waarschuw beheerder
dus er zijn hier ook nog mensen op partyflock die op honkbal zitten :D
me to
RUN rules
in welk team van hcaw spelen jullie dan?
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
ADO! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fc Zwellendam uit Zuid-Afrika
Waarschuw beheerder
iedereen is blijkbaar in 1 keer gestopt met honkbal :S :frusty:

Waarschuw beheerder
Heb gehonkbalt.

Waarschuw beheerder
Ik speel ook bij hcaw.

Zit nu in het tweede....
Blijf het een geweldige sport vinden.

2 fantasy.

Is jouw coach toevallig Raymond beljaards????? :-d

Waarschuw beheerder
ja zeker, maar ik volg eigenlijk alleen MLB, zover je het kan volgen dan, via Tv alleen Canal +, laat wel 's wat zien, maar verder een beetje via internet enzo, hier in Nederland ken ik eigenlijk niet zoveel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!
En deze zomer weer WPT bij Neptunus in Rotterdam!!

Waarschuw beheerder
ja dat ga ik dit jaar denk ik ook maar weer is bezoeken. Is een tijdje geleden dat ik daar geweest ben.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jaren gehonkbald bij RCH. Helaas door vele hardnekkige blessures ben ik er mee gestopt. Een keer in de zoveel tijd ga ik nog wel een ff kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Chupa Chick zit je serieus bij neptunes????
Waarschuw beheerder
ja basje,mn coach is idd raymond beljaards,hoe weet je dat?????goeie coach trouwens.
idd WPT ja,leuk voor mensen in rotterdam. maarik vind het ronduit schraal.ze hebben de honkbalweek gewoon afgepakt van haarlem.de sfeer vind ik hier in haarlem altijd een stuk gezelliger,maarja dat is mijn mening;)
Waarschuw beheerder
en basje...honkbal is idd gewoon een geweldige sport....er zit zo ontzettend veel in

Waarschuw beheerder
Omdat raymond mij ook gecoacht heeft toen ik in het nederlands pupillen team zat.

Ik kwam hem laatst tegen bij kinheim en heb ik ff een praatje met hem gemaakt.

Vandaar :-d

Waarschuw beheerder
2 Fantasy: Ik ben vroeger ook wel eens naar Haarlem geweest. Maar ik vind het WPT toch echt leuker en gezelliger.
Maar ja het is allebei om de 2jaar dus heb je elk jaar wat te doen toch!
Waarschuw beheerder
tja,das waar,eerlijk delen:p

Waarschuw beheerder
Honkbal RULES!!
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
HOnkbal roeleert zeker!! Heb zelf gespeeld, maar dat was lokaal. Ben wel 2 jaar terug in de Skydome geweest in Toronto om een wedstrijd te zien van de Blue Jays vs. Anaheim Angels. Verloren ze toen met 8-4 :S
Waarschuw beheerder
ben een aantal jaren geleden in yankeestadium geweest,yankees vs baltimore.geweldig hoe het daar gaat,een vol stadion,geweldige sfeer en iedereen is er helemaal gek van.jammer dat het in nederland een kleine sport is.
Waarschuw beheerder
hier een softbal en honkbalfreak alleen niet v kinheim maar van de braves in gouda
Waarschuw beheerder
ik ben in yankee stadium en shea stadium (mets) geweest, en dit jaar naar canada dus nog wel ff naar montreal :)

Waarschuw beheerder
damn wil ook naar Amerika.. :-(
Waarschuw beheerder
moet je op honkbal gaan bij de goede club dan kom je dr wel :)

Waarschuw beheerder
Zit op honkbal bij een goeie club :-d

Maar ja doe er niet echt veel meer voor.

Heb 3 jaar achter elkaar in het nederlands team gespeeld. Maar doe er nu bijna niks meer voor.
Waarschuw beheerder
heb ongeveer 9 jaar op softbal gezete.. eerst peanut bal enzo ;p ben er nu al weer paar jaartjes mee gestopt, had geen zin meer en heb er nu ook geen tijd meer voor

Waarschuw beheerder
donateur
Ik speel Junioren-B bij Tex Town Tigers (Enschede) en binnenkort speel ik ook weer mee met Junioren Landelijk als het goed is :)
Waarschuw beheerder
kom op je gaat toch niet bij ttt spelen :)
Waarschuw beheerder
6 jaar bij FLying Petrels gespeeld...

Pitcher en eerste honkman :D :D

Helaas mee gestopt want mijn weekenden zijn mij heilig :respect:

En was altijd vroeg op :Z

Maybe begin ik volgend seizoen maar weer...

Ps) Kinheim altijd PAKKIES GEGEVEN!!!! :-p
Waarschuw beheerder
ik speel zelf nu heren 1 3e klasse landelijk :D
Waarschuw beheerder
Ik heb Aspiranten A gespeeld...Daarna Junioren 1...

mzzls

Waarschuw beheerder
donateur
Carmine, jij speelt bij Run '71?

Waarschuw beheerder
donateur
of dat zo'n mooie club is. er komen steeds meer talentvolle softballers van Run naar TTT, dat zegt toch ook wel wat over de gezelligheid ;)

maar ik ken wel wat luitjes van Run ja.. Maar ja waar kun je nog meer spelen hier in de buurt? Giants, Run, TTT.. nouwja ik woon 100 meter van het veld dus lekker makkelijk.
Waarschuw beheerder
ik heb het ook niet over softbal bij run want dat was vorig jaar slecht een ze speelden in jong oranje dus moesten ze 1e klasse spelen en dat kon niet bij run vandaar. maar honkbal gaat wel goed dit jaar :)

Waarschuw beheerder
Gewoon naar Hcaw toekomen. :-d
Waarschuw beheerder
ik zou wel willen want jullie hebben tenminste een mooi veld daaro maar dan moet ik verhuizen en daar heb ik geen zin in
Waarschuw beheerder
ja robbe.... flying petrels speelt tegen onze slechtste teams,jullie eerste tegen ons vierde team,logisch dat je dan altijd wint:p
Waarschuw beheerder
hoe gaat ie in de comp, basje?winnen jullie een beetje????

Waarschuw beheerder
donateur
ja het oude veld van TTT was klein en armoedig, maar was ook gezellig :) zit er in totaal al weer 10 jaar bij. jij dan?

Waarschuw beheerder
ja gaat goed hoor in de comp.

We hebben een heel nieuw jong team, dus had er eigenlijk niet zo'n hoge verwachting van.

Maar we staan 3de van de 8.. :-d

Onder neptunes en pioneers..

En bij julie????
Waarschuw beheerder
het gaat bagger slecht, 2 gewonnen, 6 verloren.
wel gewonnen van unicorns ,met 10-2:D,dat zal wel weer de wedstrijd van het seizoen zijn.
net terug uit Bussum, verloren met 7-6:(

Waarschuw beheerder
Hcaw he :-d
Waarschuw beheerder
Flying Petrels RULEERT :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net arhnem falcons met 19-0 ingemaakt :D
no hitter nog wel

Waarschuw beheerder
Heb vandaag verloren van Rch.....

0-4 :-(
Waarschuw beheerder
jammer man
maar die wedstrijd van ons was ook niet veel aan veels te makkelijk :p

Waarschuw beheerder
hahahaha ja 19-0...

Ach toch leuk keertje extra BP
Waarschuw beheerder
ja dat wel maar wedstrijden die je met 8-7 wint ofzo en die echt spannend zijn tot het laast zijn mooier dan dit soort wedstrijden

Waarschuw beheerder
ja daar heb je wel gelijk in...

Bij die wedstrijd van gister stond het tot de achste inning 0-0..

Maar ja toen werden er een paar foutjes gemaakt en toen waren we de lul.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou wij hebben 1x met 55-5 gewonnen van ik geloof de Blue Socks......das ook niet leuk meer!!! Alhoewel, kon je wel goed homeruns oefenen haha ;) arme mokkeltjes...

Waarschuw beheerder
55-5 :-d

Dat zijn geen uitslagen meer....
Waarschuw beheerder
donateur
haha toen zat k volgens mij nog met je zus in t team!!!! haha, dat zijn HCAW-uitslagen hè ;)

Waarschuw beheerder
donateur
T.T.T. gaat nooit verloren, knoop dat in je oren van achter en van voren :D

die goeie ouwe tijd, de tijd van de pupillen en aspirantjes, met z'n allen zingen in de dugout :)
Waarschuw beheerder
doen jullie dat niet meer dan?
wij doen dat nog wel bij heren 1 :p

Waarschuw beheerder
wie staat er in het slagperk.
Hoe heet die ook alweer.....

:bounce:
Waarschuw beheerder
de tegenstander irriteren is nog veel leuker....pitcher,pi­tcher,pitcher!,een paar keer 4 wijd gegarandeerd.of constant het rugnummer van een speler roepen,ook leuk:)

Waarschuw beheerder
donateur
ja vooral mooi als de dugout bestond uit van die platen. iemand een honkslag: BENG BENG BENG BENG! hehe :)
Waarschuw beheerder
rossen op die dugout als de pitcher moest gooien :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja en em sneaky helemaal afzeiken :) snik die goeie ouwe tijd. naja pitchers afzeiken doen we eigenlijk nu nog wel :D

PANIEK OP DE HEUVEL

de emmer is leeg!

hihi

Waarschuw beheerder
Gooi je arm mee...

Ken je sturen onderweg.... :-d
Waarschuw beheerder
vandaag dik gewonnen:)
Waarschuw beheerder
tegen wie?

ik hoef dit weekend niet ik heb donderdag gespeeld

Waarschuw beheerder
Ik heb verdomme 2 keer achter elkaar dik verloren

16-4
12-2

:-(
Waarschuw beheerder
donateur
donderdag met 2 punten verschil van de Moorfielders verloren....:@

maar vandaag wel met 20-10 van de Greenhearts gewonnen :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik moet morgen 8:15 in pak op het veld staan snik... :'(

Waarschuw beheerder
Hiero ook een speler van TTT. Ik speel in et eerste en soms met junioren landelijk. Kep met 1e nog maar een halve wedstrijd gespeeld dit seizoen, omdat ik een pols blessure had. Afgelopen donderdag weer met junioren gespeeld tegen uvv, wel gewonnen en heerlijk gespeeld, maar de allerlaatste uit werd ik gebeukt door de loper van derde honk (ik ben catcher)...nu weer last van me pols...2 dagen hoofdpijn...en last van me kont, waar ik op viel....was een beste knal, maar hij was uit :D Ons junioren team doet et erg goed. Slechts 1 wedstrijd verloren, maar dat was een slippertje :D Vandaag weer gewonnen van Pirates...waar ik tevens niet meespeelde. Ons eerste speelt nu zo triest als et kan in de 3e klasse :'( (vorig jaar gedegradeert :( ) Morgen weer wedstrijd met et eerste, tegen The Blokes. Ik speel waarschijnlijk niet...teveel last van me pols denk ik :(
Groeten allemaal!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blokes zijn goed, wij hebben er ook van verloren

post uitslag hier ff als je wilt
Waarschuw beheerder
d-core,paar weken geleden tegen jullie gespeeld,zat jij er toen ook bij(tegen Kinheim)?helaas verloren met 4-3 verloren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yes wij staan nu gedeeld derde in de competitie omdat ttt heeft verloren van blokes :D
Waarschuw beheerder
vandaag weer tegen unicorns......

Waarschuw beheerder
Ik heb zondag gewonnen... :-d

Van spark's

3-7
Waarschuw beheerder
cker goeie hoeveelste staan jullie eigenlijk in de comp en in welke klasse spelen jullie?

Waarschuw beheerder
Baseball 1e klasse Reserve
1. DOOR Tridents 16 ( 15 1 0) 31 172 - 79 ( 93)
2. Omron Pioniers 16 ( 11 0 5) 22 136 - 86 ( 50)
3. Mr. Cocker HCAW 2 16 ( 9 1 6) 19 97 - 82 ( 15)
4. Sparta/Feyenoord 2 16 ( 7 0 9) 14 117 - 127 ( -10)
5. Vreeburg Kinheim 16 ( 6 1 9) 13 90 - 105 ( -15)
6. Tornado's 15 ( 5 1 9) 11 100 - 113 ( -13)
7. Amsterdam Pirates 2 16 ( 4 0 12) 8 60 - 133 ( -73)
8. Almere '90 2 15 ( 3 1 11) 7 83 - 128 ( -45)

Ik speel bij hcaw... :-d
Waarschuw beheerder
kansloos tegen unicorns....11-1 verloren.maarja wat wil je?dat zijn jongens van de honkbalschool,die honkballen elke dag en zitten bijna allemaal in het nederlands team.vorige keer van hun gewonnen met 10-2,maar dat was gewoon een vergissing...:D

Waarschuw beheerder
Ja ik wou ook nog naar die school toegaan.

Was er al aangenomen, maar ja die school was net een getho.

Beveiliging bij het hek enz, hek op slot dat soort dingen.. :-s
Waarschuw beheerder
Ach neptunes en pioniers rulen gewoon! :D (y)

Waarschuw beheerder
Vink opzich best meevallen...

Neptunes is altijd wel oke...

Pioneers vind ik de laaste tijd tegenvallen.. :s
Waarschuw beheerder
ja das waar de pioniers zijn de laatste jaren wat minder idd. Maar er loopt genoeg talent en heb er vertrouwen in dat ze weer eens kampioen worden.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het weer

hcaw neptunes word dit jaar...

Waarschuw beheerder
O.V.V.O. en Instands holland Almere de besteee

Waarschuw beheerder
trouwens ik speelde bij pirates en bij ovvo.
Waarschuw beheerder
Kinheim ruled over een paar jaar de hoofdklasse,let maar op!nu zijn het nog allemaal jonkies en nu hebben ze al van neptunus gewonnenen
zal ff een paar voorbeeldjes geven:
Paul witte,18 jaar
Greg halman,15jaar
jimmy van der veldt,18jaar
bas,18jaar
let maar op:over een paar jaar overheerst kinheim
:P ;)

Waarschuw beheerder
Greg halman is idd erg goede speler.

Ze broertje jason moet je ook in de gaten houden, dat is ook een talentje.

Die jimmy is een goede pitcher.

Heeft een aardig snelheid..
Waarschuw beheerder
jason zit bij mij in het team,denk de beste speler van het team.die had vorig jaar zomaar fftjes een slaggemiddelde van 600 en een onbase van 650:)

Waarschuw beheerder
ey Fantasy, is het nog altijd 7:30 op het veld staan bij Kinheim??? Dat heeft mijn carriere geruineerd hehe

Waarschuw beheerder
Jason in de gaten houden....

Dat word een grote.
Waarschuw beheerder
thuis wedstrijden zijn op zaterdag om 2 uur spelen,dus 12 uur op het veld.uitwedstrijden ook op zaterdag en dat wisselt..meestal uurtje of 10 vertrek,valt dus wel mee......

Waarschuw beheerder
Valt wel mee inderdaad. Nah, dan tref jij het dus een stuk beter. Ik ben uiteindelijk maar genokt omdat ik het niet meer trok om elk weekend na 3 uur slaap zwaar verrot op het veld te staan hehe.

Doe Ray (mijn oude coach) maar de groeten van Jan, de lange Haarlem fan die altijd verrot op het veld stond :D
Waarschuw beheerder
zal ik doen janus:)

vandaag ongelooflijk hard genaaid door twee debielen van scheidrechters,ze zaten al de hele wedstrijd te kloten,ongelooflijk slechte cols,rare slagzone enz.....
wij staan dus 13-3 achter in de 7e inning,2 nullen,3 man op de honken,jason aan slag.
BOEM,grandslam,ver over de hekken,in het linksveld,echt overduidelijk!zeker 3 meter van de foutbalpal.geeft de scheidsrechter hem foutbal.
nou echt,we flipten de pan uit,Raymond(mn coach)ook ,die is er uiteindelijk uitgestuurd. daarna simpele nul op 1,wedstrijd afgelopen.
zo ontzettend jammer dat de scheids zo vaak een bepalende factor is in het spelletje....ongeloo­flijk dat dit soort debielen door de bond worden aangewezen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ik ken dat en ik moet zeggen het wordt de laatste tijd steeds erger met de scheidsen of ben ik de enige die dat vind?

Waarschuw beheerder
Pffff vandaag was ook erg bij ons ja..

Eerst half uur moeten wachten voordat het droog was.

Was het uiteindelijk droog, 2 innings gespeeld. Vallen er echt 3 duppels. Konden we weer gaan zitten.

Werd het weer droog geen plas op het veld te bekkenen. Keurt die het veld af... :s
Waarschuw beheerder
milliard uit het nederlands team gezet....zonde....

Waarschuw beheerder
Milliard is een ongelovelijke Lul.

Die denkt dat hij een god is ofzo.
Waarschuw beheerder
tja,maarja....hij heeft wel veel kwaliteiten,zowel als slagman als als korte stop.....

Waarschuw beheerder
Maar wel de verkeerde houding.

Dan red je het niet hoor.

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jansen er weer in...(y):)
Waarschuw beheerder
klotezooi...gister verloren va storks,12-11,11 innings....

Waarschuw beheerder
vrijdag gewonnen van pirates..

2-11 :-d
Waarschuw beheerder
net gewonnen van blokes(2e)en hcaw(1e) heeft verloren dus we hebben nu weer een kansje op het kampioenschap :D
Waarschuw beheerder
kut sport :p
snap echt niet wat daar aan is....
Die kut amerikanen klagen altijd dat voetbal zo saai is, nou bij honkbal ligt meer dan de helft van de tijd het spel stil. Is echt niks te beleven.
Maar goed, ieder z'n ding.......

Waarschuw beheerder
hahah dat vind ik juist het mooie van de sport..

Als je geen punt scoort kom je niet afgepeigerd thuis.

Das bij voetbal wel anders. 90 minuten als een malloot achter een bal aanrennen en dan nog geen puntje scoren... :-d
Waarschuw beheerder
jaja pioniers zijn vandaag onderweg om de europa cup II binnen te halen! hoop zelf op een finale met kinheim die de pioniers winnen met 6-0 :D
Waarschuw beheerder
hahah dat vind ik juist het mooie van de sport..

Als je geen punt scoort kom je niet afgepeigerd thuis.

Das bij voetbal wel anders. 90 minuten als een malloot achter een bal aanrennen en dan nog geen puntje scoren...

Voor watjes dus :p
Waarschuw beheerder
nou basje,ik ben na een wedstrijd helemaal afgepeigerd...,okey.­.voetbal is een stuk actiever,maar een voetbalwedstrijd duurt ook geen 3 of 4 uur....
Waarschuw beheerder
precies en met honkbal ben je mentaal ook constant bezig en dat ben je met voetbal niet want iedere dwaas kan achter een bal aan rennen en er tegenaan trappen :P

Waarschuw beheerder
Je haalt de woorden uit me mond.. :-d
Waarschuw beheerder
enne dopey,voor watjes?ga jij maar eens aan slag staan als een bal met een snelheid tussen de 80 en 90 mijl op je afkomt.....:P
Waarschuw beheerder
dan duikt ie hard weg :D
of hij durft dr niet eens te gaan staan :P
Waarschuw beheerder
wat een kut wedstrijd gisteren zeg, die tegenstanders :kneus: van ons stonden nog ff een jointje te roken voor de wedstrijd en dat bij heren 1 :S
Waarschuw beheerder
dat heb ik ook wel eens meegemaakt ja,of gewoon constant roken in de dug out:S
Waarschuw beheerder
ja dat soort dingen zoals tijdens de wedstrijd gaan ze tussen de inningen door ff snel achter de dugout of in het veld tegen het hek aan liggen een peuk roken

Waarschuw beheerder
Tja dat toont gelijk aan hoeveel discipline er in een team is... :s
Waarschuw beheerder
ik zou dat ook wel relaxed vinden om dat een keer te doen in een wedstrijd als je vet gestressed bent maar dat mag ik niet en dat zou ik ook niet zo gauw doen, ik vind dat soort dingen vooral de fout van de coach en natuurlijk ook van de spelers maar als ik dat zou doen in een wedstrijd lig ik dr meteen uit
Waarschuw beheerder
enne dopey,voor watjes?ga jij maar eens aan slag staan als een bal met een snelheid tussen de 80 en 90 mijl op je afkomt.....

Mijl? Hoe snel is dat???
:vaag:

Denk dat ze met voetbal harder trappen, maar goed.......
Ut boeit me ook nie, ieder z'n ding...
Waarschuw beheerder
nou dat denk ik toch echt niet, trap jij maar eens een voetbal weg met een snelheid van ongeveer 130 tot 150 km per uur, oftewel dat lukt je never nooit niet :p
Waarschuw beheerder
Dopey is blijven hangen in een trip....:D

Waarschuw beheerder
ja idd....

Je kan het ongeveer vergelijk met een keeper die een bal van 160 Km op zich afgeschoten krijgt vanaf de penalty stip..
Waarschuw beheerder
gaat er nog iemand naar WPT?

Waarschuw beheerder
Yesss, ik ga morgen naar het WPT. Nederland - Cuba :) En de finale wil ik ook wel heen als Nederland het haalt. Gezien de andere ploegen moet Nederland ook zeker de finale kunnen halen. Cuba - Nederland: mooie finale :)
Waarschuw beheerder
nederland gister gewonnen:)
hele goeie wedstrijd,defensief stond het als een huis en aanvallend werd er redelijk wat geslagen.
beljaards perfect gegooid 2 hits en 1 keer 4 wijd in 7 innings weg gegeven,heel errug netjes:)

Waarschuw beheerder
Inderdaad een sterke pot van Bellie. Vanmiddag was het ook weer een uitstekende wedstrijd als ik de stats zo bekijk. Slechts 2 hits tegen!
Waarschuw beheerder
Bellie is niet voor niets een Kinheimer in hart en nieren:D

Waarschuw beheerder
Wel netjes dat hij is gebleven, ondanks de leegloop bij Kinheim.
Ik zag net wat flitsen op tv voorbij komen van de wedstrijd van vanmiddag. Die spleetogen zagen er niet al te best uit vond ik. Stomme veldfouten enzow. Ze sturen ook altijd zo`n debiel studententeam, die niet verder komen dan wat bloob-shit-hits en stootslagen. Suf team!

Waarschuw beheerder
Vandaag 15-0 gewonnen van sparta.. :-d
Waarschuw beheerder
relaxt,basje.heb gister gewonnen van almere met 6-2....

Waarschuw beheerder
Moet er alleen wel ff bij zeggen dat we vrijdag met 17-2 verloren hebben van sparta... :-(
Waarschuw beheerder
nederland in de finale :D
was eigenlijk wel te verwachten want het is bijna elk jaar nederland tegen cuba maar daar gaat het niet om :p

Waarschuw beheerder
Denk dat nederland dit jaar zeker kans maakt om te winnen...

Waarschuw beheerder
15 jaar gehonkbald bij Zuidvogels. Tijdens me studie gestopt en absoluut geen spijt.

Altijd erg mooi waren de uitwedstrijden tegen TTT: anderhalf uur in de auto en dan weer naar huis vanwege regen... aaargh

Blijft een mooie sport mag er graag naar kijken nog, maar wat een tyfus veel tijd gaat daar in zitten zeg. Nu lekker ontspannen voetballen :D
Waarschuw beheerder
wij hebben zojuist van ttt gewonnen :D
historische wedstrijd, voor het eerst in 32 jaar heeft het eerste van ons gewonnen van het eerste van ttt
Waarschuw beheerder
nederland de finale verloren :(
winnen ze eerst 2 keer van die cubanen en dan verliezen ze de finale gewoon :boos:

Waarschuw beheerder
Ja Engelhart wat een domme lul..

2 keer swingen op een wijdbal.. :-(

Waarschuw beheerder
Eerder Van `t Klooster en werper De Lange die zich de nederlaag mogen aanrekenen...
Waarschuw beheerder
en dan begint vrijdag het EK,gelukkig 3 wedstrijden van nederland in haarlem:)
wat vinden jullie ervan dat ze amerikaanse profs naar het nederlands team halen????persoonlijk vind ik het alleen maar goed.....ze kunnen vooral aanvallend nog wel wat versterking gebruiken....

Waarschuw beheerder
Euh bas we gaan hier toch geen voetbal zitten afzeiken he pik! ;)

Waarschuw beheerder
Vrijdagavond weer lekker zwalken hier in het stadion :D
En ik vind het ook alleen maar prima dat er wat versterking uit de States is gekomen (zijn geen Amerikaanse profs. Gewoon Nederlandse en Antilliaanse profs :P), mits ze natuurlijk vooral aanvallend een versterking vormen. Aanvallend is het nu nog te grillig. Tegen middelmatige werpers is het geen enkel probleem, maar als ze een sterke werper tegenover zich krijgen, dan loopt de aanval helemaal vast.
Waarschuw beheerder
idd marino,lekker tanken en honkbal kijken vrijdag,in het gezelligste stadion van nederland(op haarlem stadion na natuurlijk:))

Waarschuw beheerder
Hoppa...Net ff een zooi blikken ingeslagen en kaartje gehaald voor vandaag. Straks is het weer nationale zwalktijd!

Groot Brittanie - Rusland 3-7
Nederland - Belgie 9-1
Waarschuw beheerder
donateur
Engelhart speelde echt niet sterk in de finale zeg! ... Hoeveel keer heeft hioj wel geen 3 slag gekregen???
Waarschuw beheerder
tja...iedereen heeft weleens een dag waarop alles fout gaat,en dan is het zoooo ontzettend fucked up als je voor de 4e keer naar de dug out loopt met drie slag aan je broek...
Waarschuw beheerder
lekker,lekker,lekker­,2 wedstrijden en nog geen punt tegen.aanvallend al een stuk sterker en verdedigend staat het als een huis....als dit team geen europeeskampioen wordt weet ik het ook niet meer.....

Waarschuw beheerder
hehe...Ik weet vooral dat ik minstens een krat naar binnen moet hebben gewerkt gister bij het honkbal.

En inderdaad, deze ploeg moet gewoon kampioen worden!
Waarschuw beheerder
hehe,stelletje paupers,k zag je nog zwalkend rondlopen ja

Waarschuw beheerder
Italie - Griekenland 1-2

hahahaha......Dan kan je beter op je badlaken op het Houtplein liggen!
Waarschuw beheerder
speel samen met basje in het 2e van H.C.A.W.
Waarschuw beheerder
vanavond MOET er gewonnen worden....anders geen olympische spelen voor oranje....
Waarschuw beheerder
Vanavond winnen ze ook wel geen probleem...
Ga denk de halve en de finale kijken...
Waarschuw beheerder
is verdomme de halve finale in rotterdam.....
klotezooi...laat de halve finale nou waarschijnlijk net tegen italie zijn.....
Waarschuw beheerder
Oftewel.... je kan dan niet?

Waarschuw beheerder
Tis voor mij ook een tijd geleden dat ik het nederlands team heb zien spelen.. :-(

Volgend weekend begint het seizoen weer.. :-d
Waarschuw beheerder
goh,italie eruit,heel errug knap van zweden.....

Waarschuw beheerder
En Nederland wint met 21-0 van Zweden haha...No-hitter van Janssen
Waarschuw beheerder
jajaja,lekker,lekker­,lekker
europees kampioen 2003!
mooi de emotie van robert eenhoorn na afloop,deze titel is voor hem!

Waarschuw beheerder
Was wel een heel matige finale. Echt knullige fouten gezien. Wel dik verdiend dat Nederland de titel pakt....

En 8 jaar geleden gingen we na de derde nul in de negende inning nog massaal het veld bestormen. Beetje duf dat niemand het veld op ging....
Waarschuw beheerder
als ze niet hadden gewonnen dan was het wel heel erg geweest eerlijk gezegt want de andere teamz waren echt bagger 21-0 in de halve finale is toch niet leuk
Waarschuw beheerder
dat olimpisch kwalificatie toernooi stelt ook nog niet veel voor tot nu toe moet ik zeggen
Waarschuw beheerder
het is wachten op nederland-italie....misschien krijgen we dan eindelijk eens een echte wedstrijd te zien.....
Waarschuw beheerder
ja man dat mocht ook wel eens tijd worden want tot nu toe lijkt het er niet echt op vind ik zelf dit gaat veels te makkelijk maar ze zijn in ieder geval wel geplaatst voor de olimpische spelen :D
Waarschuw beheerder
deze week gaat de competitie weer van start,heb er zin in....
Waarschuw beheerder
cker wel zin in
we hebben de eerste wedstrijd al weer gehad en g*d verloren van blue hawks :(

Waarschuw beheerder
ik heb al 2 wedstrijden gespeeld...

1 keer gewonnen 1 keer verloren..
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Honkbal rules the shit! Heb 6 jaar bij de Eagles in Deventer gespeeld

...ben inmiddels 3 slag uit!
Waarschuw beheerder
laatste 2 weken waren echt kut wedstrijden we moesten tegen de 2 laatsten dus dat werd 20-0 en 37-0 :(
Waarschuw beheerder
pffff,dat zijn toch geen wedstrijden meer,zijn er zulke grote verschillen bij jullie in de comp?
bij ons(topklasse)kan iedereen van iedereen winnen.
trouwens twee keer gewonnen afgelopen week
13-3 en 10-8
Waarschuw beheerder
wij ook 2 keer gewonnen 11-3 tegen almeren en 6-3 tegen robur :D
Waarschuw beheerder
k moet morgen helemaal naar textown:2,5 uur rijden:S
Waarschuw beheerder
vanavond om half negen op net5:for love of the game,een van de toppertjes onder de honkbalfilms!
Waarschuw beheerder
vandaag met 8-6 gewonnen van het tweede van robur :D
wat waren die arrogante lui pissig dat ze voor de tweede keer verloren hebben van ons dit seizoen hehe
Waarschuw beheerder
hebben jullie mensen allemaal nog wedstrijden? mijn seizoen is namelijk al afgelopen :(
Waarschuw beheerder
nu al afgelopen?is wel heel erg vroeg:S
k heb nog 4 wedstrijden volgens mij,het honkbalseizoen is sowieso veelste kort....

Waarschuw beheerder
Vind het lang zat... :-)

Moet nog 3 wedstrijden spelen.
Waarschuw beheerder
ik vind het ook veels te kort ik baal daar echt van, ben je er eindelijk aan gewend om elke zondag vroeg je nest uit te moeten om te spelen en dan ist al weer afgelopen :(

Waarschuw beheerder
Tja 2 wedstrijden in het weekend, begint toch wel een beetje veel te worden hoor..
Waarschuw beheerder
ja dat wordt wel een beetje veel maar dat is niet erg want je doet er wel snel en veel ervaring mee op dus daar heb je alleen maar wat aan

ik heb zelf ook een tijd in 2 teamz tegelijk gespeeld junioren en heren 1, dat is zwaar maar je merkt wel dat je snel veel leert en dat je dr zekerder van wordt
Waarschuw beheerder
tja,je kan nog zoveel trainen,maar zonder wedstrijdervaring heb je daar niks aan...je leert elke westrijd wel wat nieuws...
Waarschuw beheerder
hey mensen hoeveelste staan jullie in de competitie?
mijn competitie is al afgelopen en wij zijn 5e geeindigd :( net achter onze grote rivalen

wat eigenlijk niet verdient is want wij zijn beter :P
Waarschuw beheerder
johnny balentina,esprit en duko jansen naar kinheim:) dat kan leuk worden dit seizoen