het honkbalseizoen gaat binnenkort weer van start....heb er ontzettend veel zijn in!speel dit jaar junioren landelijk(bij kinheim natuurlijk).nog meer honkablfreaks op partyflock????????
Hoppa...Net ff een zooi blikken ingeslagen en kaartje gehaald voor vandaag. Straks is het weer nationale zwalktijd!
Groot Brittanie - Rusland 3-7
Nederland - Belgie 9-1
tja...iedereen heeft weleens een dag waarop alles fout gaat,en dan is het zoooo ontzettend fucked up als je voor de 4e keer naar de dug out loopt met drie slag aan je broek...
lekker,lekker,lekker,2 wedstrijden en nog geen punt tegen.aanvallend al een stuk sterker en verdedigend staat het als een huis....als dit team geen europeeskampioen wordt weet ik het ook niet meer.....
hehe...Ik weet vooral dat ik minstens een krat naar binnen moet hebben gewerkt gister bij het honkbal.
En inderdaad, deze ploeg moet gewoon kampioen worden!
als ze niet hadden gewonnen dan was het wel heel erg geweest eerlijk gezegt want de andere teamz waren echt bagger 21-0 in de halve finale is toch niet leuk
ja man dat mocht ook wel eens tijd worden want tot nu toe lijkt het er niet echt op vind ik zelf dit gaat veels te makkelijk maar ze zijn in ieder geval wel geplaatst voor de olimpische spelen
pffff,dat zijn toch geen wedstrijden meer,zijn er zulke grote verschillen bij jullie in de comp?
bij ons(topklasse)kan iedereen van iedereen winnen.
trouwens twee keer gewonnen afgelopen week
13-3 en 10-8
vandaag met 8-6 gewonnen van het tweede van robur
wat waren die arrogante lui pissig dat ze voor de tweede keer verloren hebben van ons dit seizoen hehe
ik vind het ook veels te kort ik baal daar echt van, ben je er eindelijk aan gewend om elke zondag vroeg je nest uit te moeten om te spelen en dan ist al weer afgelopen
Tja 2 wedstrijden in het weekend, begint toch wel een beetje veel te worden hoor..
ja dat wordt wel een beetje veel maar dat is niet erg want je doet er wel snel en veel ervaring mee op dus daar heb je alleen maar wat aan
ik heb zelf ook een tijd in 2 teamz tegelijk gespeeld junioren en heren 1, dat is zwaar maar je merkt wel dat je snel veel leert en dat je dr zekerder van wordt