Ik vind het zeker vreemdgaan!
Maar je doen hoe je zelf het liefst 'behandeld' wilt worden..
Als jij het zelf niet erg zou vinden om je vriend met een ander meisje te zien zoenen (Naar mijn mening zit er dan al iets niet helemaal goed, maar je hebt ze dr tussen zitten..
) dan zul je het eerder doen dan als je het zelf ook niet tof zou vinden wanneer hij met een ander zoent!
'Behandel' een ander hoe je zelf ook 'behandeld' wilt worden..
Geldt voor alles!
Maar je doen hoe je zelf het liefst 'behandeld' wilt worden..
Als jij het zelf niet erg zou vinden om je vriend met een ander meisje te zien zoenen (Naar mijn mening zit er dan al iets niet helemaal goed, maar je hebt ze dr tussen zitten..
'Behandel' een ander hoe je zelf ook 'behandeld' wilt worden..
Geldt voor alles!
zoenen is dus echt wel vreemdgaan..
het is al erg genoeg, want het doet je ook nog eens verschikkelijk pijn, en al helemaal als je het ook pas later te horen krijgt..
geen respect noem ik dat!
maar ach, ben nu van die kl**tzak af, so who care's..

het is al erg genoeg, want het doet je ook nog eens verschikkelijk pijn, en al helemaal als je het ook pas later te horen krijgt..
geen respect noem ik dat!
maar ach, ben nu van die kl**tzak af, so who care's..
laatste aanpassing
zoenen is vreemdgaan!
zoenen is voor mij zeker vreemdgaan. Met elkaar zoenen is wel degelijk bewust denk ik. Als de drank rijkelijk heeft gevloeid en je kan nog zoenen betekend dat voor mij dat je het weet waar je mee bezig bent, ook al is de rem door de alcohol verdwenen. En als je echt beneveld bent kun je niet meer zoenen
jep als ik me vriendin(ben vrijgezel) zie tongzoenen dan mag ze bij die gozer blijven want dan ben ik weg.. kan ik niet tegen..
Zoenen is zeker weten vreemdgaan. En dan bedoel ik niet een kusje op de mond maar het echte werk zeg maar....Met tongen enzow....
Ja hoor, bij mij is zoenen vreemd gaan.
Als mijn vriendin het in haar hoofd haalt om een andere gozer te gaan zoenen, kan ze meteen opzouten. Voor mij is er wat dat betreft eigenlijk niet eens een verschil met neuken. Ik zou het allebei even erg vinden.
Als mijn vriendin het in haar hoofd haalt om een andere gozer te gaan zoenen, kan ze meteen opzouten. Voor mij is er wat dat betreft eigenlijk niet eens een verschil met neuken. Ik zou het allebei even erg vinden.
Ik geef er geen donder om als mn vriend met een ander zoent. Sex is voor mij wel iets anders, maar zoenen, tja, vind t zeklf ook gewoon leuk en spannend om met anderen te zoenen en dar zit echt geen gevoel bij ofzo. Wij doen dar dus niet zo moeilijk over, vind t zelfs wel opwindend om mn hubbie met een mooie dame te zien zoenen! 
ik ben er niet meer zo zeker van
hou best erg veel van mijn vriendin, maar ik kan me niet voorstellen dat de relatie jaren duurt als we alleen met elkaar gaan
juist omdat ik wel lang bij haar wil blijven kunnen we af en toe wat afwisseling zoeken om het spannend te houden
alleen zoenen trouwens en niet voor elkaars neus
het gevoel bij het zoenen met een ander weegt toch niet op tegen de liefde die we voor elkaar hebben
hou best erg veel van mijn vriendin, maar ik kan me niet voorstellen dat de relatie jaren duurt als we alleen met elkaar gaan
juist omdat ik wel lang bij haar wil blijven kunnen we af en toe wat afwisseling zoeken om het spannend te houden
alleen zoenen trouwens en niet voor elkaars neus
het gevoel bij het zoenen met een ander weegt toch niet op tegen de liefde die we voor elkaar hebben
laatste aanpassing
Ja zoenen zeker vreemdgaan.
Even een voorbeeldje, Temptation Island, Als die katrien daar een hele week loopt te vozen met die RALPH, massage's, kussen in nek, wangen en dergelijke, de hele tijd bij elkaar in de armen liggen, tegen elkaar aan lopen rijden, dan vind ik dit al zo goed als vreemdgaan, als ik die TIM was had ik mezelf vrijgezel verklaard, wat een Gratenkut is die katrien zeg, en in die smoel van dr kun je zo een bamischijf drukken zo vaag...
Even een voorbeeldje, Temptation Island, Als die katrien daar een hele week loopt te vozen met die RALPH, massage's, kussen in nek, wangen en dergelijke, de hele tijd bij elkaar in de armen liggen, tegen elkaar aan lopen rijden, dan vind ik dit al zo goed als vreemdgaan, als ik die TIM was had ik mezelf vrijgezel verklaard, wat een Gratenkut is die katrien zeg, en in die smoel van dr kun je zo een bamischijf drukken zo vaag...
Ik vind het niet echt vreemdgaan.
Wat is nou een zoen? Vroeger zoenden we toch ook met stappen zomaar voor een keertje met iemand? Geen gevoelens, alleen maar lol/lust.
Met je eigen partner is altijd beter, dat gevoel van liefde maakt het af.
Ik zou mijn relatie in elk geval nooit verbreken om een zoen.
Maar dit soort dingen moeten wel in overleg, als de ene partij het echt heel erg vindt, moet je wel het respect (en de liefde) voor je partner opbrengen om het niet te doen, anders doe je diegene teveel pijn, wat nooit de bedoeling kan zijn in een relatie.
Wat is nou een zoen? Vroeger zoenden we toch ook met stappen zomaar voor een keertje met iemand? Geen gevoelens, alleen maar lol/lust.
Met je eigen partner is altijd beter, dat gevoel van liefde maakt het af.
Ik zou mijn relatie in elk geval nooit verbreken om een zoen.
Maar dit soort dingen moeten wel in overleg, als de ene partij het echt heel erg vindt, moet je wel het respect (en de liefde) voor je partner opbrengen om het niet te doen, anders doe je diegene teveel pijn, wat nooit de bedoeling kan zijn in een relatie.