Partyflock

Forumonderwerp · 605503

Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze zoenen NIET vreemdgaan vond..
wat vinden jullie daarvan??

(K)

absoluut!

ja ik vind van wel
:respect: 2 Love2Party

Ben het ook zeker eens met love2party!!!
:respect:
Als je die gene goed kent ...

... dan niet toch?

Hahahahahahaha
Als het je vriendin is mag het wel vind ik
laatste aanpassing
Die behoefde moet er gewoon NIET zijn!
als me vriend zoent met een andere vrouw
vind ik dat vreemdgaan

JA!

No kissing no fucking! :)
ik vind zoenen ook gewoon vreemd gaan! mag niet van mij ;)

zoenen met een ander is vreemdgaan ja!!!!

zoenen is gewoon vreemdgaan!

ja

ik vind van wel...zou mijn vriend dat doen mocht ie weg blijven.....kan ie nog meer zoenen...:p
zoenen is vreemdgaan, en vreemdgaan is voor sukkels
En wat dan als je van jezelf al vreemd bent,
en toch ergens heen wilt,
mag je dan daar niet naar toe gaan,
omdat je niet wilt vreemdgaan omdat je anders voor sukkel uitgemaakt wordt?

En als je uitgenodigd wordt zeg maar,
is het dan geen vreemd-gaan maar vreemd-komen ofzo,
en ook al valt dat bijna onder dezelfde noemer,
ben je dan ook een sukkel? :vaag:

Het is maar net wat voor relatie je hebt toch...

als je partner t niet oke vindt is t vreemdgaan.
maar ik denk dat uiteindelijk bijna iedereen wel eens vreemd gaat voordat ze dood zijn.

mensen moeten niet meteen klaarstaan met n mening waar ze eigenlijk niks over weten.
50 jaar alleen met dezelfde partner zoenen en vrijen????????
zijn r bar weinig die dat meemaken.
niemand heeft n glazen bol.
toen ik puber was geloofde ik ook in de eeuwige trouw.....ben al heel wat jaartjes verder en ken de wereld wel beter ondertussen.

en ook riep altijd.....als mn partner vreemdgaat flikker ik m eruit.....heb t zelf nog niet meegemaakt, althans..niet dat ik weet.
maar heb t al vaak zien gebeuren om mij heen, en veel van die schreeuwers zijn nog steeds bij hun partner.
waarom zou je ALLES opgeven wat je samen hebt omdat iemand n keer n misstap begaat?
(tis natuurlijk anders als iemand aan de lopende band vreemdgaat)
t kost je n hele lange tijd om er over heen te raken, maar t kan wel.
Natuurlijk is dat vreemdgaan. Je belazert je partner.

Zoenen=vreemdgaan

of je het daarom uitmaakt,ligt aan je relatie,maar ik zou het wel uitmaken.

das zeker weten vreemd gaan!!!! Ik zou het ook uitmaken! ik vind het zelf iets intiems (en lekker haha)

ja

Ja, ik vind het ook vreemdgaan

Ach ja.
2 muppet: maar ja pas op met die alcohol erbij he....want drank is den duuuvel ;)

ja zoenen is zeker vreemd gaan !!!!!!!!!

Zoenen=Vreemdgaan !!!

okey zoenen met een ander=vreemdgaan...m­aar als je niet zo serieus bent in je relatie...ist togh niet erg...:) voor mij niet dan:P
Ummm.....
De vraag: zoenen = vreemdgaan :S

Ooit wellis van pareclubs gehoord?

Maar goe, ff eigen mening.
' Zoenen = vreemsgaan' ligt eraan hoe, wat en op welke manier it gebeurt!

Stiekem met iemand zitten vunzen = idd. Vreemsgaan

Je wil toch bij elkaar bliven maar hebt toch zin in sex met andere mensen als je partner! (wat toch wel normaal is op jonge leeftijd)

Uhmm..zodien besproken? JA , dat kan! (y)
laatste aanpassing
Noh, je moet gewoon met je fikken van een ander afblijven als je een partner hebt.

Vreemdgaan is het laagste van het laagste en daar hoort zoenen ook bij

Maar deze topics passeren nogal eens de revue hier %-)

zoenen=vreemgaan??
Ja dat vind ik ook..zoenen is toch iets intiems en dat deel je natuurlijk alleen met je partner..
Als mn vriendje zn 'speeksel' met iemand anders zou delen,kenne die 2 maar beter gaan rennen want dan DEEL ik gelijk mn'klappen'uit :P
Niet per se, ligt helemaal aan de gevoelens die erachter liggen.
Maar goed, ik ben daar een beetje vreemd in, zou het ook stukke minder erg vinden als ie naar de hoeren zou gaan dan als ie een maitresse zou hebben.
Vreemdgaan gaat in mijn ogen niet om de daad, maar om de gevoelens. Zoenen met iemand terwijl hij van mij houdt is prima, de hele nacht wakker liggen omdat ie aan iemand anders ligt te denken is minder prima.

het hangt ervan af
als ze met een vrouw zoent vind ik dat wel lache!

ik ben niet zo moeilijk zolang ze het maar niet achter me rug om doen alles is bespreekbaar
laatste aanpassing
ik vind zoenen ook vreemdgaan, vreemdgaan = vreemdgaan, of 'ie nou met iemand naa rbed gaat of ermee kust! :-)
Of je partner het nou wel of niet okay vind...
het is VREEMDGAAN! :bah:
laatste aanpassing

speeksel uitwisselen is vreemdgaan, psies de reden waarom ik het heb uitgemaakt met me laatste vriendin ...... maar revenge is sweet :D

Ja zoenen is echt wel vreemd gaan!!!
tuurlijk is zoenen vreemdgaan!

Zoenen = vreemdgaan ja. Alhoewel ik me, zoals buzzzz zegt, inderdaad niet goed kan voorstellen dat je 50 jaar lang met niemand anders zoent dan die ene persoon... Volgens mij heb je op een gegeven moment toch wel zoiets van 'ik zou nou ook weleens met een ander willen zoenen!' Maar ik denk dat iedereen dat gevoel ooit wel eens zal krijgen en dat hoeft volgens mij helemaal niet te betekenen dat je niet meer van je vriend(in) houdt.
Je moet gewoon met je fikken van een ander afblijven als je een partner hebt.

Juist ja !!

Als je vreemdgaat, op wat voor manier ook, heb je gewoon geen respect voor je partner...

En als je zo nodig met je handjes aan anderen wil zitten, moet je niet aan een relatie beginnen, heel simpel !!
laatste aanpassing
Jepz zoenen is vreemdgaan flikt iemand het bij kan diegene meteen opdonderen!

k denk dat k me maar aansluit bij de meeste van jullie

in mijn ogen is dat vreemdgaan!

haha beterrr
ik vind zoenen ook vreemdgaan

Zoenen is niet vreemdgaan als je vriendin ook mag meedoen ;), anders trouwens ook niet

Hangt er van af in welke situatie je zit maar over het algemeen vind ik zoenen VREEMDGAAN
-xxxxxxx-jes.
alles wat je met iemand anders doet en wat jij eigenlijk alleen met je partner moet doen is vreemdgaan