Partyflock

Forumonderwerp · 605133
1 volger · 8241x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Bestaat "THE ONE" / "DE WARE" ?

Vraag ik me zo vaak af eigenlijk...k dacht al de ware gehad te hebben 2x...maar toch ging t weer over, dan kap ik ermee...en dan denk je ineens Kut wa heb ik nou weer gedaan? Dan spelen ze t spelletje mee...afstand en weer close afstand en weer close.
Dan word je er weer gek op..... tot..?

En moet je altijd een spelletje spelen? Laten merken dat je d'r leuk vind, en weer afstand etc.. Ik speel t niet meer... in ieder geval. Zwaar geen zin meer in spelletje...

What about you?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja reken maar dat ze bestaan....!!!! ik heb de mijnes gelukkig gevonden!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm..... so wait for the one is de uitslag?
Niet we gaan zoeken..;)
The one will come some day...
Hmm.... :)

Lekker weertje he :) :bounce: hahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeker lekker weertje! :) hehe..

Maarrr de ware zal vast wel bestaan! Niet gaan zoeken nee, dan kan je hem niet vinden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De ware bestaat als je maar weet dat de perfecte man/vrouw niet bestaat!!

Waarschuw beheerder
ik denk van wel

maar t ligt eraan hoe je je "leven leeft" denk ik...

Waarschuw beheerder
owja zeker dat de ware wel bestaat.. ik heb voor de tweede keer met mijn vriend.. we hebben hiervoor 5 maanden wat gehad en nu hebben we sinds ongeveer 3 en halve maand weer wat.. het is 4 maanden uitgeweest tussen ons.. en in die tijd miste ik hem zo erg.. ik weet gewoon zeker dat ik met hem verder wil.. hij is de perfecte jongen voor mij, en dus mijn ware :)
tuurlijk heeft hij soms ook wel es irritante dingetjes.. en tuurlijk is er wel es ruzie.. maar goed, dat heeft iedereen wel es, is normaal.. en bij ons gaat dat dan echt nergens over, dan kijken we elkaar aan en schieten we in de lach en maken we het goed op onze manier ;) dan weten we niet eens meer waarom we nou zaten te discusieren.. ik weet zeker dat hij mijn ware is.. pff moet er niet aan denken weer zonder hem te moeten..
Jort.. JE BENT MIJN WARE :) IK HOU VAN JE!! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
es zien hoe je over 2 jaar praat .. maar ok .. veel geluk samen :)
Waarschuw beheerder
vast wel!

Waarschuw beheerder
nou over twee jaar praat ik nog hetzelfde hoor.. dat weet ik zeker.. hij is alles voor mij..
ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest als op hem
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
Binnen 8 maanden tot de conclusie komen dat je de ware hebt :vaag:,... is wel errug snel hoor

Waarschuw beheerder
nou het is niet binnen 8 maanden hoor, want ik ken hem al langer dan dat en was al heel lang gek op hem.. ennuh.. zo voel ik dat.. mag ik dat niet voelen? dit topic is geopend door iemand met de vraag of die bestaat.. ik geef mijn mening, net als ieder ander.. dus respecteer die..
Waarschuw beheerder
fairytale zegt:
Volgens mij heb ik m...
t voelt super goed, het gaat supergoed en we houden echt veel van mekaar...
Kan met m lachen, huilen, feesten, sexen, en ruzie maken zonder bang te zijn dat het gelijk uitgaat, het doet echt pijn als hij er niet is....
Hij is attent, stuurt lieve berichtjes....
pffff... Hij komt in ieder geval heeeeel erg dicht in de buurt....

zo voelt het dus ook bij mij!!!!!!! mooi gezegd meid!!!

Waarschuw beheerder
ja zoals fairytale en kleintje het zeggen, zo voelt het dus ook bij mij :) zo laat me lekker zeggen dat ik de ware heb gevonden.. mijn reltie met mijn vriend voelt zo goed.. :) hij voelt aan als de ware.. :) hij is mijn ware :)

Waarschuw beheerder
Volgens mij weet je dat nooit en zal je het nooit weten. 'De ware'vind ik maar een beetje vaag begrip. Zeker als je pas 18 bent en zegt de 'ware'gevonden te hebben. Of dat je na twee maanden zegt van iemand te houden. :vaag: Ik denk dat als je 85 bent en in het bejaardenhuis zit pas kunt zeggen: ...was echt de ware voor mij!

Volgens mij heb ik m...
t voelt super goed, het gaat supergoed en we houden echt veel van mekaar...
Kan met m lachen, huilen, feesten, sexen, en ruzie maken zonder bang te zijn dat het gelijk uitgaat, het doet echt pijn als hij er niet is....

Mooie woorden van Fairytale ben het ook met haar eens wat betreft m'n huidge vriend alleen dat het pijn doet als hij er niet is....Mwahhhh daar ben ik iets te nuchter voor...Hij woont twee stappen van mij vandaan dussse...ik sta zo bij hem binnen!
Ik ga binnenkort wel drie weken op vakantie dus ben wel benieuwd hoe erg heimwee zal worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben 19 en weet t zeker PUNT :D

Waarschuw beheerder
Mijn gevoel zegt van wel, maar de tijd zal het leren!

Waarschuw beheerder
Wat ik met hem heb heb ik in ieder geval nog nooit gehad. En gelukkig is dat wederzijds :)

(L)
Waarschuw beheerder
2 gupcore,je bent 19 en weet het zeker?beetje jong om dat nu al te weten.

Waarschuw beheerder
2 hiroyuki sanada: laat haar lekker.. alleen omdat jij 26 bent en nog vrijgezel bent en dus niet iemand hebt gevonden met wie jij je leven wilt delen.. laat anderen dan lekker stapelverliefd zijn.. als gupcore zich goed voelt bij haar vriend en zeker weet dat hij de ware voor haar is.. laat haar dan lekker.. ik snap haar helemaal, want ik heb het met mijn vriend :) en ik ben nog maar 17.. word dit jaar 18.. maar JA IK HEB DE WARE JACO GEVONDEN!!
vind jij nou eerst maar es een leuke vriendin.. dan praten we dan verder..

Waarschuw beheerder
Wat die japanner hierboven zegt heeft nix met zijn leeftijd te maken, maar het klinkt een beetje als naief kindergebrabbel dat je de liefde van je leven hebt gevonden als je zelf pas 17 bent. Tuurlijk mag je hartstikke blij zijn als je een vriend of vriendin hebt gevonden met wie je hartstikke happy bent, maar het is niet reeel om te denken dat je 'tot de dood uw scheidt'voor altijd bij elkaar zult blijven'....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap best dat andere dat zeggen,zelfs mijn vrienden zeggen je weet het nooit zeker,maar ik maak me daar niet druk om.Toen ik me vriend nog niet kende en ik zou iemand dat horen zeggen had ik dat misschien ook wel gezegd van "Dat weet je toch nog niet enz enz".Het gaat erom dat ik en mijn vriend het zeker weten en dat weten we ook.

Waarschuw beheerder
inderdaad, ik ben het met Gupcore eens.. ik snap wel dat mensen dit zeggen dat je het nooit zeker kan weten, dat weet ik ook wel. Je weet het nooit natuurlijk, maar ik hou ontzettend veel van mijn vriend en ik weet gewoon zeker dat ik niet minder van hem ga houden wat er ook gebeurt.. en datzelfde voelt hij voor mij.. daarom ben ik het met Gupcore eens: mijn vriend en ik weten het zeker. Wat de rest ervan mag denken, dat maakt me niets uit.. het belangrijkste voor mij is dat mijn vriend net zo zeker is van ons als dat ik dat ben. En dat is helemaal geen naief gebrabbel, ik weet heel goed waar ik over praat. Nou ja, wat de rest denkt dat maatk me niets uit. Ik hou van Mijn Jortje :)

Waarschuw beheerder
Er zijn meerdere ware, kan mij niet vertellen dat er maar eentje is :D
Ik ben nu anderhalf jaar bij me vriend en ik hoop dat dit hem is. Ik zeg nog niet dat hij het is want, helaas is niets zeker in het leven!

Waarschuw beheerder
Maar dat is ook goed wat jullie doen! Vooral voelen en niet teveel denken! Maak je absoluut ook niet druk wat andere mensen denken of zeggen, want let maar op: zodra die andere mensen een relatie krijgen of hoe je het ook wil noemen> die doen precies hetzelfde en vaak zie je ze ook een stuk minder!
Maarre hoe lang zijn jullie al samen met je vriendje?

Waarschuw beheerder
nee de ware bestaat niet kan gewoon niet
NET zoals dat de perfecte man ook niet bestaat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to hardcorewijfie

de ware en de perfecte is heel wat anders,idd de perfecte man bestaat niet zou ik trouwens ook niet leuk vinden, want wat is er nou mooier dat juist de genen waarvan jij houdt zijn onvolkomenheden aan jou durft te tonen!!!

de ware is iemand waarbij je je helemaal jezelf kan voelen je niet anders hoeft voor te doen als je bent

je goede en slechte kanten kan laten zien!!

idd met elkaar huilen lachen ruzie maken enz

en wat voor mij ook heel belangrijk is dat we elkaar respecteren elkaar op bepaalde momenten vrij laten zonder daar moeilijk over te doen

ik snap als je dat nog niet bent tegengekomen dat je zoiets hebt van ja het zal wel de ware!!

maar ik ben hem toevallig 3 jaar geleden al tegengekomen!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 jaar en 8 maanden Yfie

Waarschuw beheerder
Jee dat is lang voor iemand van 19!
Waarschuw beheerder
donateur
I think she is out there .. ;) :BOUNCE:

Waarschuw beheerder
:) tell me... :9
Waarschuw beheerder
donateur
...Ha Ha Ha Ha ... ;)

Waarschuw beheerder
a joh! je kunt alles tegen mij vertellen :9
Waarschuw beheerder
donateur
I know steph.... I KNOW ;) (K)

Waarschuw beheerder
nou ik hoop het!!!!!!! anders heb ik helemaal pech!!!

nou sterkte verder en je komt haar vanzelf tegen
Waarschuw beheerder
donateur
idd :)

Waarschuw beheerder
Voor iedere fase waar je in zit is er een 'ware' in verschillende vormen en maten en als jij je dan weer verder/een andere kant op ontwikkeld ontmoet je weer een andere ware, gewoon genieten en spelen... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Die MAAK je in combinatie met jou zelf.
Waarschuw beheerder
die bestaat zeker

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ik hem NU gevonden heb...

Waarschuw beheerder
Voor iedere fase waar je in zit is er een 'ware' in verschillende vormen en maten en als jij je dan weer verder/een andere kant op ontwikkeld ontmoet je weer een andere ware, gewoon genieten en spelen...

Dat vind ik ook..volgens mij is de ware iemand die met je mee " groeit"

2 gupCore> Ik weet wel wie je bent..niks stoms hoor maar k heb je wel eens op feesten zien lopen met je vriend en ik weet het nog omdat hij heel erg lijkt op iemand die ik ken....en wat jij zegt van de ware gevonden te hebben.........als mensen weten hoe jullie zijn enzo en doen en jullie houding naar elkaar dan denken hun dat ook wel hoor :)
Waarschuw beheerder
volgens mij bestaat ie niet hoor de ware althans ik hem nog niet ontmoet.

Waarschuw beheerder
donateur
De ware bestaat niet!!!!Tenmiste voor mij niet meer! Ik had sinds een paar weken de ware gevonden dacht ik. Tot gisteravond dat ie zei,dat het niks wordt de eikel

Waarschuw beheerder
ik ben de ware al tegengekomen maar ik was niet de ware voor hem denk ik. t is in iedergeval niet zo goed geëindigt.

Waarschuw beheerder
ik wacht nog op me ware. tis wederzijds...maja rustig aan doen is ook niet verkeerd
Waarschuw beheerder
Tanky: ik had bijna de ware, maarrre mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen vandaar
Waarschuw beheerder
Ik zie de ware elke dag...

als ik in de spiegel kijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
sja das waar HardbazzFreak, als ik homo was zou ik mezelf scoren ;)

Damn wanne weekendje weer zeg :bounce:
Waarschuw beheerder
ja ik heb m al gevonden:D:D:lief:

george ik luv u zo muts;)
Waarschuw beheerder
Nee de ware bestaat niet!! :D

Het zou wel erg toevallig zijn dat in de meeste gevallen de ware zo dichtbij woont, of niet?? Waarom woont hij niet in Timboektoe of Pakistan, maar wel altijd in Nederland?? Ik geloof er niks van.. Ben wel erg blij met mijn vriend hoor!! :D
Waarschuw beheerder
bestaat wel :-p

maar je weet nooit...Niets is voor eeuwig zeggen ze wel...