Partyflock

Forumonderwerp · 605133
1 volger · 8098x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Bestaat "THE ONE" / "DE WARE" ?

Vraag ik me zo vaak af eigenlijk...k dacht al de ware gehad te hebben 2x...maar toch ging t weer over, dan kap ik ermee...en dan denk je ineens Kut wa heb ik nou weer gedaan? Dan spelen ze t spelletje mee...afstand en weer close afstand en weer close.
Dan word je er weer gek op..... tot..?

En moet je altijd een spelletje spelen? Laten merken dat je d'r leuk vind, en weer afstand etc.. Ik speel t niet meer... in ieder geval. Zwaar geen zin meer in spelletje...

What about you?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eindhoven steph...als je op mijn foto klikt zie je dat ;)

(damn k denk dat ware wel bestaat alleen heb ik mezelf voor de gek gehouden dat ik dacht, dat het de ware was)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe ja sorry luiheid... :9:9
Waarschuw beheerder
donateur
Tssssssss

(ok ik wacht wel effe O:))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goede vraag Tim Tag :-)

Als je het antwoord weet laat je het mij dan ook ff weten?! :-p

Ik ben hem in ieder geval nog nie tegen gekomen :-)
Waarschuw beheerder
nee! nobody is perfect...
Waarschuw beheerder
De ware hoeft ook niet perfect te zijn,iedereen heeft minpunten,ik denk dat dat jou ook wel perfect kan maken op een manier!!

Waarschuw beheerder
donateur
hirpyuki
Ik weet zeker van niet..!
Waarschuw beheerder
Nope de ware bestaat niet, je kan wel heel heel heel erg goed bij elkaar passen. Maar dan kan je ook heel heel heel erg goed bij iemand anders passen. Echte liefde bestaat zeker. Maar hoe weet jij nou als je voor jou de ware hebt gevonden dat er niet iemand rondloopt die nog beter bij je past. 99% van de mensen hier zal zijn leven gaan delen die heel goed bij hem/haar past en die in nederland woont, maar als we met zijn alles naar Australie zouden verhuizen zou 99% daar die zogenaamde ware vinden. Het is dus hypocriet om te denken dat er van de 6,5 miljard mensen op deze aardbol maar één zou zijn die de ware is. Het kan natuurlijk wel dat je iemand leert kennen en dat je daar heel je leven bij blijft omdat alles op de juiste momenten klopt, maar dat zou gerust met één of meer van die 6,5 milijard ook kunnen.

(er zijn genoeg mensen die 25 jaar getrouwd zijn en dan door een bepaalde gebeurtenis scheiden. Die vinden allebij weer een andere 'leefpartner', maar stel dat die gebeurtenis waardoor ze zijn gescheiden niet of anders was gebeurt, dan hadden ze wel heel hun leven bij elkaar gebleven. Het leven kan alle kanten op draaien, zelfs de kanten die je nooit voor mogelijk zou houden.)
Waarschuw beheerder
Iedereen is verantwoordelijk voor de keuzes die hij/zij maakt en een ieder bepaalt de richting van zijn/haar leven. En het kan best zijn dat er meerdere mensen die in het profiel van "de ware" passen.

Ik heb het gevoel dat ik er al 1 tegen gekomen ben, zij dacht alleen van niet.. Misschien als ze meer ervaring heeft dat ze er achter kom dat het zo gek nog niet was.. maar goed..

Ik ga me er niet druk om maken, dat schiet toch niet op, het leven gaat gewoon door en ik weet zeker dat ik nog iemand zal tegenkomen die goed bij mij past.. :D

---------------------------------
life's a bitch and then U'll die!!!!! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ware wel bestaat, ook wel "soulmates" genoemd. Twee mensen die precies op 1 lijn zitten en perfect bij elkaar passen. Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die denken dat ze de ware zijn tegengekomen. Anders zou iedereen eeuwig de ware blijfen zoeken.
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Nope die bestaad niet. De meesten willen niet afwassen niet afdrogen, strijken, bedden opmaken, stofzuigen, boodschappen doen, klaarliggen als t nodig is etc. etc. etc. :P geintje hehe

"DE" ware bestaat niet, maar wel veeel mensen die er in de buurt komen hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Bestaat niet..
Waarschuw beheerder
bestaat niet.....het is allemaal maar een beetje betrekkelijk. We denken de ware gevonden te hebben.Ze zeggen dat ze de ware zijn ( en geloven het ook nog) maar naar enige tijd leer je mekaar kennen of juist niet.
Waarschuw beheerder
donateur
misschien bestaat hij, misschien niet, kom k ooit wel eens achter :)

Waarschuw beheerder
heb de mijne al gevonden :$
(L)
:kusje: voor u Sweetheart (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oe k de mijne ook*bloos*
:kusje: voor jou:)
Waarschuw beheerder
de ware bestaat wel alleen als die gene naar je dood naast je graf staat en dat jullie tot die tijd altijd van mekaar hebben gehouden en tot die tijd ook altijd fun hebben gehad

Waarschuw beheerder
donateur
nee millie en ingrid dat is "echte liefde" I guess...
Waarschuw beheerder
ja maar dat weet je nooit van te voren het kan daar voor altijd mis gaan en dan is het niet de ware voor je geweest dus dat kan je pas zeggen als het,het moment is
Waarschuw beheerder
ik zou het triest vinden, als er alleen maar een ware bestaat, want dan is de kans heel erg klein, hem tegen te komen :(
Ik denk daar toch positief, er bestaan meerdere, die de ware voor iemand kunnen zijn :D :Lief:

Waarschuw beheerder
donateur
En of iemand de ware voor je is kun je toch nooit vantevoren weten...

Dat weet je pas als je samen in het bejaardetehuis zit :p
Waarschuw beheerder
Mja,ik denk eigenlijk toch maar niet dat er 1 iemand op deze fucking aardbol is die helemaal bij mij past ... ik heb wel een soulmate,maar dan een meisje .. pft ..meer hebk niet nodig :P :S

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij bestaat de ware wel.
ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en om gegeven dan Dennis ook bekend als Mr Dope:d
mijn gevoel zegt dat hij de ware is voor mij.
en Dennis heeft precies hetzelfde gevoel bij mij dat ik de ware voor hem ben:D:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja,dat dacht ik ook,totdat het een week geleden uitging .. ha-ha ...

Waarschuw beheerder
Tuurlijk die is er...Alleen nog de vraag of je hem ooit tegenkomt :P
Waarschuw beheerder
ik denk wel dat die bestaat ja:D :9
Waarschuw beheerder
ik dacht al enkele malen die te zijn tegen te komen, maar hoe vaker ze nee zeggen, hoe minder realistisch het wordt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Bestaat niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heb ik m...
t voelt super goed, het gaat supergoed en we houden echt veel van mekaar...
Kan met m lachen, huilen, feesten, sexen, en ruzie maken zonder bang te zijn dat het gelijk uitgaat, het doet echt pijn als hij er niet is....
Hij is attent, stuurt lieve berichtjes....
pffff... Hij komt in ieder geval heeeeel erg dicht in de buurt....

Waarschuw beheerder
donateur
Nope, denk t niet, misschien is het er 1 van de 6 miljard hier op de aarde, maar die zal je nooit treffen, de ware is iemand die alles zou doen op een manier die overeenkomt met jou karakter, maar iedereen is verschillend, dus ook al heb je iemand ie heel dicht bij de ware komt in de lange periode die je al elkaar dan zal kennen zullen er altijd weleens irritaties naar boven komen.
Is op zich niet erg en iemand kan dus ook wel heel dicht bij de ware komen waardoor je zelfs een 50-jarig huwelijk kan gaan redden, maar DE ware dat zit er niet in, dat zou iemand zijn van wie je het karakter en uiterlijk zou kunnen scheppen en dat zit er helaas nog niet in....

Zo ff een slokje bier om bij te komen van dit diep-psychologisch verhaal;-)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat je daaronder verstaat. Is de ware bijv ook gek op jou of is het dan geen ware meer?
OF het bestaat OF er zijn er meerdere waren en dan is het ook nogus de vraag of je die tegenkomt.
Ik geloof er nog niet in.

Waarschuw beheerder
Nou ze zal best wel bestaan maar of je haar tegenkomt is een tweede.Ik was 2 keer superverliefd en 2 keer bleek ze het toch absoluut niet te zijn.

Kan ik maar één ding op zeggen.
Life is a bitch!

Waarschuw beheerder
donateur
ben em tegen gekomen, Graaf Dracula is de ware :P
Waarschuw beheerder
Ik heb altijd gezegt: "De ware is een Illusie"

Maar ben er op terug gekomen en de ware bestaat wel degelijk, maar zoals reeds genoemd, je moet haar wel tegen komen idd.Maar dat is me gelukt! en dus ben ik een gelukkig mens!!! :D

En dan de vraag: "Wanneer is iemand de ware?"

Antwoord: Dat voel je meteen aan alles...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben blij dat er zoveel mensen enthousiast zijn en denken DE ware te hebben gevonden en ik ben absoluut niet iemand die negatief denkt en zo, maar ik ben toch wel benieuwd wat al deze mensen zeggen als je ze over een jaartje of 2,3 weer spreekt, minder dan de helft zal dan nog die ware hebben, ik heb om me heen ook relaties tussen 2 'waren' zien uitgaan na 5 jaar of zo. En dat iemand zo'n beetje de ware is weet je denk ik toch vaak niet meteen, maar ja tis natuurlijk relaxed als t nu goed gaat!
Waarschuw beheerder
de ware is een broodje aap verhaal

als er voor elk persoon 1 perfect iemand rondloopt, hoe groot is dan de kans dat hij in
-op een plek woont waar je elkaar tegenkomt
-in dezelfde tijd leeft!

t is statistisch gezien zo fucking onmogelijk he, dat 'de' ware verhaal!

Waarschuw beheerder
Volgens mij bestaan er meerdere "ware

Waarschuw beheerder
donateur
Die bestaat....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zie je nou wel ;)
Waarschuw beheerder
HIJ BESTAAT NIET :@
Waarschuw beheerder
donateur
de Ware bestaat alleen verandert soms van gedaante. eigen ontwikkelingen en invloeden op je mening van buitenaf (ja iedereen wordt beinvloedt door vrienden, media etc) laten je visie van de Ware evolueren (ware revoluties daargelaten, zie liefde op t eerste gezicht topic)

GrtZZ Joost (misschien ook wel de ware)
Waarschuw beheerder
Hmm dat is nog best interessant .. kan ik wel mee instemmen ...
Waarschuw beheerder
donateur
Dit verzin ik dus net ter plekke, komt ook recht uit me hart. dus zal t ook wel waar zijn (voor mij dan)
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat er zoiets bestaat als "de ware"
Wanneer is iemand "de ware" dan???

Je zoekt gewoon iemand die goed bij je past: --> dezelfde intresses heeft en waar je goeie gesprekken mee hebt.

Je gaat trouwen, koopt een leuk huisje en krijgt kinderen en je leeft nog lang en gelukkig... :)

Ik dacht ooit de ware gevonden te hebben, maar ben er wel achter gekomen dat zoiets gewoon niet bestaat...
Waarschuw beheerder
Voor mij bestaat ie zeker... OK t is nie altijd koek en zopie mar uhm dat hoort erbij toch :O

Zou me leven nie meer voor kunnen stellen zonder hem :D (inmiddels al bijna 6 jaar dus weet wel zo'n beetje waar ik t over heb en we wonen al 5 jaar samen)

Bij deze Love u (K)(K)(K) :hug:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er voor iedereen wel een ware bestaat... Heb em helaas nog niej gevonden...
Waarschuw beheerder
Idd een goed punt, moet de ware voor jou ook gek zijn op jou? Oftewel, zou het dan kunnen dat iemand voor jou de ware is maar dat diegene niet gek op jou is? Of ie er dan niet voldaan aan 'de definitie' voor de ware. Maar alsnog, ik denk niet, nou ja ik weet zeker dat er niet één ware is.

Waarschuw beheerder
100

Waarschuw beheerder
jaja hij bestaat! op ieder potje past een dekselje!