Partyflock

Forumonderwerp · 605133
1 volger · 8242x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Bestaat "THE ONE" / "DE WARE" ?

Vraag ik me zo vaak af eigenlijk...k dacht al de ware gehad te hebben 2x...maar toch ging t weer over, dan kap ik ermee...en dan denk je ineens Kut wa heb ik nou weer gedaan? Dan spelen ze t spelletje mee...afstand en weer close afstand en weer close.
Dan word je er weer gek op..... tot..?

En moet je altijd een spelletje spelen? Laten merken dat je d'r leuk vind, en weer afstand etc.. Ik speel t niet meer... in ieder geval. Zwaar geen zin meer in spelletje...

What about you?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
inderdaad niets is voor eeuwig..

het is nu sort of uit.. damn wat doet dat pijn zeg.. ik word NOOOOOIT meer verliefd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
THE ONE ? Bestaat niet , ik geloof wel dat er iemand is die het beste bij je past , maar niet dat er een iemand rondloopt die voor JOU bestemd is ...MAar ik geloof wel in echte liefde, maar dat is ook iets wat moet groeien///
Waarschuw beheerder
Ik geloof zeker dat er iemand is die het beste bij je past, maar ik weet ook dat er iemand in je leven kan komen bij wie je ook heeeeel graag bent...Je wilt niet weg bij de een omdat je van 'm houd maar wilt de ander ook niet laten gaan. Heel moeilijk dus... Maar er bestaat zeker zo iemand als 'de ware'...
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet of hij bestaat, misschien bestaan er wel honderd waren, misschien geen een...
Maar ik hoop wel dat hij bestaat, en dat ik hem nu al heb gevonden. Zo voelt het iig wel, maar ik ben altijd een beetje huiverig om te zeggen dat het de ware is, heb al zo vaak meegemaakt dat mensen dat van elkaar dachten en dat het daarna uitging.
Waarschuw beheerder
donateur
degene die er een heeft zegt k heb m gevonden, degene die vrijgezellig is zegt NEE...

K zeg wel... blijven zoeken, anders word ik monnik.

Waarschuw beheerder
donateur
ZEKER!!!
heb ik al gevonden en blijft 4ever!
Waarschuw beheerder
de ware kan iedereen zijn!
Maar er is meestal wel 1 speciaal iemand waar niemand t bij haalt..

Waarschuw beheerder
ik verander mijn mening: de ware bestaat NIET.. ben ik nu wel achter.. en als ie wel bestaat.. dan vind je hem niet als je nog jong bent.. de ware die ik dacht te hebben gevonden heeft mijn hart totaal gebroken.. dus.. nee, die vind je niet op zo'n jonge leeftijd
Waarschuw beheerder
tuurlijk bestaat de ware
alleen heb ik haar nog niet gevonden
Waarschuw beheerder
Er bestaan meerdere ware. Er zijn meedere personen die bij je passen. Alleen deel je het waarschijnlijk met 1 persoon.
Waarschuw beheerder
kdenk wel dat de ware bestaat dan is de vraag alleen nog of je hem/haar ooit zult vinden.
en met andere lieve menschjes kan je ook je hele leven zwaar gelukkig zijndus 'de ware' is niet essentieel om met een :D door het leven te gaan
Waarschuw beheerder
Ben het ook eens met EsposA, meerdere ware.
Ben ook niet bang dat ik `m niet ga vinden ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
De ware bestaat niet.
Waarschuw beheerder
Je kunt nooit zeggen,of de ware bestaat of niet .. want je weet nou eenmaal niet hoe het leven loopt.En dan kun je op dat moment wel denken van,ja,het klikt zo goed,wij horen bij elkaar,maar het kan altijd nog anders lopen. De ware is sowieso een apart begrip .. ik zou niet snel dat woord gebruiken ..

Waarschuw beheerder
De ware???? Nou ik ben hem in ieder geval niet tegen gekomen. Ik hoop gewoon dat ik iemand vind waar het goed mee klikt en of dat nou de ware is of niet. Als je er maar gelukkig mee bent :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk bestaat de ware. alleen een beetje lastig om hem te vinden.

ben sowieso nog te jong om te weten of iemand de ware is.

Waarschuw beheerder
Nou ik weet het niet meer hoor, elke keer als ik denk dat hij toch bestaat, wordt ik gigantisch teleurgesteld. Dus ja ik geloof er niet echt meer in. Of misschien bestaat die wel, maar niet voor iedereen.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat er meerdere wares zijn.. Niet 1! das niet logisch
Waarschuw beheerder
Ik ben de ware!!!

De ware van 1 persoon!
Waarschuw beheerder
donateur
Als de ware dit leest, wil zij zich dan even bij mij komen melden?? :p:p

Waarschuw beheerder
Moet je joost ff vragen waar jakob is.

:D
Waarschuw beheerder
Bestaan wel, de kunst is alleen diegene ook nog te vinden...
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm....... = goeie....kunst is het vinden, en in juiste stemming zijn, iets "vast" willen op t moment...van 2 kanten...damn de ware vinden is moeilijk ...
Waarschuw beheerder
Tell me about it... 'k weet er alles van
Waarschuw beheerder
donateur
is echt moeilijk ja heb m ook nog steeds niet gevonden maar ga ook niet echt op zoek lukt dan toch niet
Waarschuw beheerder
donateur
Bwa.....wat mis ik nou eigenlijk eraan ?? :/

Zit over na te denken....k zie t allemaal wel ....
k mis eigenlijk niet veel nu.....
Now i am free....doen wat ik wil...rekening houden met niks en niemand.... O:)
komt wel n keer.....

till then.....lekker doen wat je wil.... :)
:mixje:
Waarschuw beheerder
ik denk het niet.. maare als ik 80 ben vertel ik het je wel opnieuw.. ;)

Waarschuw beheerder
nou fab:@
Waarschuw beheerder
donateur
Naar mijn idee nog niet ontmoet ;)

But you never know :p
Waarschuw beheerder
de ware hmmm... zal best wel maar die moet je ook tegen komen... ik dacht de ware te hebben gevonden ... en zij ook maar krijg ineens te horen dat ik te lief ben en geef haar te veel aandacht en dat ze toch niet toe aan een relatie is hmmmm... ik heb ut al meerdere keren meegemaakt... meer dan 2 handjes vol word helemaal paraaaa... waar blijft de ware dan??? ik wil er maar 1 en die is al zo moeilijk te vinden tussen de 16miljoen gekken in nederland...
Waarschuw beheerder
ok ewelina jij bent heel goed op weg hoor ;) (L)
Waarschuw beheerder
jazeker bestaat die!!!!!! ik heb nu al 7 maanden wat met mijn schatje enne we hebben nog nooit ruzie gehad enne we begrijpen alles van elkaar en we weten altijd wat de andere bedoeld en we denken overal het zelfde over. ik weet het echt heel zeker ik heb de WARE gevonden!!!!!!!! heel zeker enne hij weet ook heel zeker dat hij de ware gevonden heeft!!!
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
Ik heb ook mijn ware gevonden :) (K) Kris
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lonsdalebabe17 26 mei 2003 20:49
jazeker bestaat die!!!!!! ik heb nu al 7 maanden wat met mijn schatje enne we hebben nog nooit ruzie gehad enne we begrijpen alles van elkaar en we weten altijd wat de andere bedoeld en we denken overal het zelfde over. ik weet het echt heel zeker ik heb de WARE gevonden!!!!!!!! heel zeker enne hij weet ook heel zeker dat hij de ware gevonden heeft!!!
--------------------------------------------------

:lief: ik weet het ook heel zeker mup :lief:

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ooooo k zit nu toch aardig bij de ware in de buurt hoor
(l)mijn mopjeh
Waarschuw beheerder
donateur
niemand is 100% perfect maar de ware bestaat zeker! :lief:

Waarschuw beheerder
Ik ben 'm nog niet tegen gekomen, maar hij zal vast wel ergens rondlopen.......
Waarschuw beheerder
donateur
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nou iemand.... I think she COULD be it...

Alles gaat lekker.....maar ja dat is t begin altijd ehy.

Time will tell
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Legally blonde

Ik ben 'm nog niet tegen gekomen, maar hij zal vast wel ergens rondlopen.......

Ik besta wel...
Waarschuw beheerder
Ik heb ook iemand die wel eens de ware kan zijn als het aan mij ligt teminste maar ja... hopen dat ik nu geluk heb!
Waarschuw beheerder
donateur
ER zijn nu al 2 mensen aan t hopen ;)

Waarschuw beheerder
iedereen kan de ware zijn! Je moet er met zijn 2-en wat van maken!

Waarschuw beheerder
ik heb nu een half jaar verkering
maar ik weet niej of die de ware is
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm..meestal na een half jaar dan kom ik in de richting...van dat denken,,,,\maar ja k denk nogal snel ;) :BOUNCE:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat er meerdere mogelijke ware's rondlopen.

Haven't found mine yet.. :)
Waarschuw beheerder
2 Emilio....precies!!
als je 18 bent en je bent verliefd , ja dan denk je dat er maar één bestaat...maar je wereldje is zo klein..wat weet je nu eigenlijk over het leven enzo..
er bestaan meerdere personen die bij je passen en die zijn over de hele wereld verspreid..het is maar net, wie je op welk moment tegenkomt...heeft dus meer met toeval te maken..

Waarschuw beheerder
weet zeker dat de ware bestaat.... en wrom??

als ik naar mijn ouders kijk dan zie ik dat ze na 35 jaar getrouwd te zijn nog steeds naar elkaar kijken met een glinstering in hun ogen... ze genieten volledig van elkaar en hebben dat altijd gedaan....... ;)