Partyflock

Forumonderwerp · 604590
1072x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie tot nu toe van President Busch?... van hetgeen hij wil bereiken en op welke manier hij dat wil?...

Zijn er mensen onder jullie die bang zijn dat er in NL. iets gebeurd m.b.t. tot de oorlog?...

PR.

Waarschuw beheerder
donateur
ja,en het ziet er naar uit dat het nu ook gebeurd:)

Waarschuw beheerder
donateur
massaal organisaties steunen die onderhandelen en die enig invloed uitoefenen.

Met "enige invloed" red je het echt niet. Regimes die hun land in een ijzeren greep hebben met behulp van tereur, wapens, geheime diensten en noem maar op, die kun je niet ontwrichten met "enige invloed" van mensen rechten organisaties.

Wat kunnen zulke organisaties doen aan een bewind als dat van Saddam? Organisaties kunnen druk uitoefenen in westerse landen om die aan te zetten op hun beurt weer politieke druk te zetten op de landen waar het fout gaat. En in veel gevallen zal dit best helpen, maar niet in de extreme landen die zich geen reet aantrekken van onze politici.

Zulke organistaties kunnen ook heel goed slachtoffers helpen en begeleiden. Maar ze kunnen ze niet voorkomen in de extreme situaties zoals in Irak.

Om Irak als voorbeeld te houden, daar zijn na de eerste golfoorlog zo'n 300.000 irakezen in opstand gekomen tegen het bewind van Saddam. Gevolg? 300.000 mensen gemarteld en gedood.

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk dan eens op je gemak op die site en nu nog enige invloed,maar dat zou veranderen als iedereen die nu zo massaal tegen is zich aansluit....

Waarschuw beheerder
Ik bedoel dat ie zelf zijn land uitroeit!

Waarschuw beheerder
donateur
ja,ik ook,hij heeft altijd gezegd,ik zal geen erfgoed achterlaten,dus bij aanvallen neemt hij alles en iedereen mee.....

Dus dat zal nu ook gebeuren,willen ze nu niet alla(:d) minuut Sadam en zijn familie oppakken.

Waarschuw beheerder
Ja misschien wel. Ik denk dat ze hem trouwens nooit krijgen. Ik denk dat het net zoiets wordt als Osama, maar ja.

Waarschuw beheerder
donateur
rijmt....:)

osama hangt nu in hangmat met cocktail en is blij dat Sadam nu de pineut is...:)

wel ik ga ook weekend vieren,kijk zo min mogelijk t.v en speel eens mens erger je niet op de comp.
Misschien ziet het er maandag weer beter uit...fijn weekend meis (k)

Waarschuw beheerder
Haha, jij ook (K)!
Waarschuw beheerder
Echt niet dat een imperialistische (kut) land als amerika democratie gaat brengen naar irak! wie dat gelooft vindk zielig! Bush wil het middenoosten controleren...maar daar is de EU tog voor? bush moet egt gewoon oprotten...nou ben ik geen moslim of wat dan ook, dat is het reden ook niet dat ik tegen amerika ben(ben ook tegen irak), maar nou las ik laatst in de krant dat ze tog de olie-industrie in irak meteen na de oorlog in de handen van een amerikaan gaan geven...opvallender ken gewoon niet...

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.madblast.com/funflash/swf/if_youre_trigger_happy.swf

:D :D :D