Partyflock

Forumonderwerp · 604061
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 15 maart 2003 om 21:00

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een gruwelijk feest, geluid was super goed, (y) publiek, en natuurlijk Dj BeLLie in de Talentroom. Wat kan hij goed en hard draaien!! (y)

Van mij krijgt dit feest een dikke 10!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond t echt KUT!!! Want ik was er NIET!!! :(:(

Allemaal goede verhalen gehoord over DJ BELLIE!!! :bounce:

Grtz! (k)
Waarschuw beheerder
(Y) Was zeker weer een relaxt feest, vooral die lasers waren vet gedaan. Heb ook al een paar foto's online gezet op mijn site ( www.qpics.nl)

[img]http://www.qpics.nl/gallery/albums/teqn/teqnology%202003%20040.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super feest:bounce: !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
westbam was echt super, maar daarna werd het erger en erger, wat een grafmuziek zeg!

Dit was iig de laatste keer dat ik op een techno feest aanwezig zal zijn.
Waarschuw beheerder
Damn...heb maar 15 minuten van Westbam mee kunnen pakken, iets te laat binnen :(
Voor de rest een top-avond gehad !
Bellie draaide lekker, dat kan iedereen hier wel be-amen denk ik...super, man (y)

Ik had ook enkele foto's gemaakt op Teq. : ik heb ze ff naar Flamie gestuurd, die zal binnenkort wel een link plaatsen naar de site waar ze komen te staan.

ps: dit was mijn eerste technofeest...een heel goed "begin" iig !! :D:D
Waarschuw beheerder
Ik had wel kaartje maar door problemen konden we niet gaan :( Heb dus weer iets gemist
echt klote...
Waarschuw beheerder
vond t echt wel super, aankleding was mooi, publiek relaxed as usual alleen de sfeer vond ik niet technowaardig (toch q-dance feestje).
Maar ik had qua DJ intro's wel wat meer verwacht.
Maar goed al met al tot dusver mn beste feestje van het jaar!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat was een tegenvaller vannacht op TQ........ ik hou zeker wel van Techno, maar niet van die nichten Techno die ze gister draaide BLEGH!....... en de sfeer was daardoor ook veel te tam, dreikwart van de zaal stond stil........ beetje jammer allemaal

Maar goed ik heb me verder wel vermaakt, alleen tja het miste gewoon wat
Waarschuw beheerder
kep beter mejgemaakt, maar heb me zeker wel vermaakt...:bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een te heftig feest vannacht met BELLIE en Rino Cerrone als uitschieters

Waarschuw beheerder
Ik vond de kleine zaal 10 keer beter als de main zaal dj Bellie draaide lekker maar Evan Forrest die knalde echt iedereen er uit, wat kan die gozer lekker draaien zeg!!!
Hij had in de main moeten staan dan was het niet zoon kut sweer in de main geweest.
Waarschuw beheerder
Vond je het een kutsfeer??
vond ik niet hoor, dit was ook mijn eerste technofeest, maar t was echt super!!!
Vooraan, werd je haast weggeblazen door t geluid! :9

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Vond het een topfeessie,
Alleen jammer dat ik de hele avond last van me maag had door een of andre mislukte klote sate kroket :S
Verder heb ik me zekers vermaakt.

Waarschuw beheerder
Ik vond het eigenlijk ook minder. Ben er de afgelopen 2 keer ook bij geweest en ik hou ook echt van techno. Maar idd de sfeer was minder, de helft stond stil en de muziek vond ik ook niet altijd even goed. Af en toe was het echt lekker, maar er zaten ook momenten tussen die best tegenvielen.

Bellie vond ik echt super, dat moet ik toch nog even zeggen.
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
Kheb me prima vermaakt! (Y) (K) kris

Waarschuw beheerder
Njah....dit was de 2e TeQnology waar ik bij was (die andere was de eerste teQ) en vond deze muzikaal stukken beter dan de eerste.... Westbam draaide ERG relax om binnen te komen...kon daar al lekker op dansen, wat niet zo vaakg ebeurd vroeg in de avond...maar deze set pakte me gewoon gelijk beet ...

Lorber was niet echt heel bijzonder..niet slecht, maar ook niet heel goed ofzo...

Dave Angel was de beste DJ van de avond vond ik...

James Ruskin draaide echt weer 100% Ruskin stijl :D:D diepe techno met regelmatig offbeat tracks ertussen :)

Cerrone was wel okeej, maar viel een beetje tegen..K-Cee had wat harder mogen afsluiten, maar draide wel lekkere platen..

Publiek was iets minder dramatisch dan de eerste TeQ, maar nog steeds liepen er een heleboel dubieuze personen tussen..maar goed..´t zal die verrotte Q zijn :S
Waarschuw beheerder
nou eeehhh, na 3-en begon vond ik toch wel de goede techno komen en kon echt niet meer stil staan , vond het zwaaaaaaaar gruwelijk en ben zwaar uit me speer gegaan,
sfeer vond ik ook heeel relaxt en heb de hele avond handen lopen geven aan mensen die ik niet ken dus nu is mijn doos leeg maar volgende keer neem ik weer een volle mee.

Gewoon een TOP feest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het super!!! Veel mensen ontmoet (o.a. ook veel PF'ers) en veel gedanst! Echt (Y)

Waarschuw beheerder
kvond het wel een lekker feessie!! :) Alleen vooraan wou ik niej staan...ik had het gevoel dat mn trommelvliezen druit knalden en ik kon amper slikken..;) (veel dragonball z kapsels gezien;))

Waarschuw beheerder
Ik heb dit leuks allemaal moeten missen......snik, snik.....
Waarschuw beheerder
Ik heb een topavond gehad alleen de sfeer was wat minder, maar dat mocht de pret niet drukken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nikita!>>> Helemaal met je eens.........
Waarschuw beheerder
donateur
W@zZz ZekerZz een Vet Feezie :bounce:
Waarschuw beheerder
Was echt super!!!!!

KCee is echt de nerd van de avond. wat was die knakker slecht zeg. PlaatAap is het.:@:@:@:@:@

maar voor de rest was het top.

met een speciale ode aan DJ Bellie

Waarschuw beheerder
Weet ik veel hoe het is geweest... kreeg vandaag pas van mn beste vriendin te horen (die niet van techno houdt) dat ze is geweest.... van je vrienden moet je het hebben huh :S
Waarschuw beheerder
Bellie was echt goed :D

damn die platenkeus van hem rulezzzzz..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
q-dance technofeestjes komt ook gewoon het foute publiek opaf.. Als er echte techno word gedraaid, vallen de fakers door de mand zoals je kan lezen... stay with your fokking hardstyle (whats in a name anyway)

Waarschuw beheerder
donateur
techno is voor homos
:kots: techno!

Waarschuw beheerder
donateur
techno is voor homos

Ah, vroeg me al af wat je op Teqnology deed Pinda :P

Maar on-topic: Ik vond het een zwaar relaxed feest.. Duurde even voordat het op gang kwam maar tegen t eind van de set van WestBam kwam de sfeer er toch echt goed in.. En da's de hele avond zo gebleven..
Of was ik gewoon dronken ?! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je zooitje kaasj, je leven zal nu niet meer veilig zijn, elke dag zal je nu om je schouder moeten kijken en je afvragen.. Is Today : i hear a whisper day :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij was gewoon dronken, stomdronken ;-p

't Was een leuk feest. Ik was al een flinke tijd niet naar een feest geweest en had de middag van te voren als vanouds kriebels in m'n buik :-)
Heb me dan ook supers vermaakt en bijna aan een stuk door staan dansen :bounce:
Waarschuw beheerder
ik vond het ook erg kewl :D
Waarschuw beheerder
Het was echt een super vet feest... precies wat ik ervan verwacht had... Echt knalluuuuhhhh!!!!
Waarschuw beheerder
Vettt feessie en inderdaad wat een fokkin knakker die KCEE nerd , die heeft nog nooit van afsluiten gehoord ....

Grrrrr

Maar Bellie heeft alles weer goed gemaakt , ga zo door gozer!

Waarschuw beheerder
donateur
MASTER!!!!
Waarschuw beheerder
Tja minder dan ik had verwacht om eerlijk te zijn.
Verrassend was dat Westbam gelijk de overdrive aanzette en Dave Angel ook... Terwijl die 2 normaal stukken rustiger draaien.
Ruskin deed zn ding, errug lekker dus. En was samen met Xanno en KCee de enige die Pontape NIET draaide... pff echt westbam 10 min voor zn einde en Lorber als 2e plaat gelijk weer...
Rino vond ik de beste van de avond. Lekkere snelheid, lekkere lange mixen, lekkere platen. Prima!
KCee kon me niet boeien. Sorry Tjeerdo. ;)

Maar de sfeer miste vooral deze keer. Die was vorige keer echt wel beter.
Jammer ook dat de balkon gesloten was maargoed als special guest was er een natuurlijk een mooie vip-balkon beschikbaar. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Extreem Gaaf, :)
Waarschuw beheerder
2 Da Mayan: Tja... duidelijk Alter Ego stijl. Over een jaar zal dat een stuk meer ingeburgerd zijn wellicht. Maar waarschijnlijk waren er veel mensen nog niet klaar voor of kunnen ze er niets mee. Toch heb ik in zijn set de beste platen van de avond gehoord... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja Alter Ego heb ik ook nooit goed gevonden. Zeker hun slaapverwekkende vertoning in de gas. :|
Dan heb ik liever Heilstyle.

Waarschuw beheerder
Het Was Weer Masterlijk !!!
Waarschuw beheerder
was zekers een mooi feesie, maar de vorige (30 nov was muziek beter (persoonlijk))

Waarschuw beheerder
donateur
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=report;ACTION=single;REPORTID=1437

Dat vind ik ervan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wel leuk maar ben niet totaal los gegaan (alleen bij bellie en k.cee) maar heb het wel super gezellig gehad!!
heb wel veel opstootjes gezien en mensen die voorbij liepen met bloed op hun hoofd bah bah
het mocht wel iets steviger, maar ja
Waarschuw beheerder
donateur
dit was de 3de teqnology voor mij ik moet toegeven het was de minste van de 3 maar zeker geen slechte editie.

de aankleding en lasers waren super.
die echte technosfeer miste ik behalve in het begin(xanno gallois) en tijdens rino cerrone effe.
k-cee (afsluiter)zoog vond ik.

p.s. dj bellie deed het ook erg goed met z'n uptempo techno, je zag hem ook helemaal stralen tijdens zn set.

Waarschuw beheerder
Ja het was zeker wel leuk!

Maar jullie hebben het allemaal over dj Bellie. Wie was er dan tussen 4 en 5 uur in de talentroom?
Daar draaide Evan Forrest en die draaide ook echt vet. Minstens net zo goed al dj Bellie.
Waarschuw beheerder
Ik snap echt niet waarom iedereen afgeeft op K-Cee!! Ik vond hem verassend goed draaien. Ik heb niet zijn hele set gehoord, maar een redelijk gedeelte ervan wel!

Zeer verassende plaatjes!!!

Verder was K-Cee ook niet de topper van de avond voor mij, maar wat wil je.... Hoe kan je een DJ een feest in 1 uur af laten sluiten en ook nog eens verwachten dat er GebeuQt gaat worden, immers wordt er niet gebeuQt op het einde is het meteen ook slecht... :S

Niet meer dan respect voor K-Cee dat hij zijn eigen ding heeft gedaan en niet als een malle tierelier heeft staan rammen, omdat dat zogenaamd moet!!! :bah:

Held van de avond was Cerrone!!! Maar wist van te voren al dat dat zou gebeuren.
Rushkin iets minder als normaal, miste een aantal plaatjes, waarvan ik had gehoopt dat ie ze zou draaien... En niet Pontape nee... :S

Dave Angel swingend hard!!

Frank Lorber vond ik niet zo heel veel aan!! drie megahitjes achter elkaar is nou ook niet echt nodig lijkt mij!!!

Westbam niet gehoord!!
Waarschuw beheerder
Hehe... eindelijk iemand die het begrijpt... :)

Hoef ik tenminste niet als eerste zelf de beste man te verdedigen. Hij draaide platen van Sven Vath en Alter Ego en andere helden die staan voor de wat moeilijkere intelligentere techno.

Ben je dan dom als je het niet goed vond?

Nee natuurlijk niet! Maar het misschien goed om te beseffen dat er meer is dan 'loopjestechno' binnen de technoscene. Die laatste twee platen van hemzelf zijn precies datgene waar ik denk dat TeQnology voor moet komen te staan de komende jaren. Rauwe industriele techno met een hoge hardheidsfactor.
Ik weet zeker dat als hij nog een uur langer had gekregen iedereen er zo aan gewend was geraakt dat het voor veel mensen een complete ontdekking was geweest. De beste platen van de avond waar ik het publiek het hardst op heb zien gaan kwamen namelijk wel uit dat uurtje tussen 06.00 en 07.00.

Nu was het contrast met Ruskin en Cerrone wel een beetje groot maar ik weet zeker dat er nog wel een TeQnology gaat komen waarop hij echt zijn waarde kan bewijzen want de organisatie was erg tevreden. En wie daar dan met een open mind naar wil luisteren zal verrast worden.

En wie echt alleen maar draaiplaatjes wil horen in plaats van luisterplaten kan altijd nog even een kijkje nemen in de talentroom... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelukkig voor K-Cee heb ik de kans niet gekregen om hem mijn erotisch getinte adem te laten ruiken... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(y), geweeeeeldig!!! staat wat meer uitgebreid in mn verslagje!!
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm... ja goed feest, betere aankleding dan de laatste keer... Maar toch qua sfeer en totaalplaatje toch iets minder dan de eerste twee...
weet niet precies waar het aan lag, sfeer was niet overal wat ik van technofeesten gewend ben..

DJ's: voor mij eentje die ik ga onthouden is Evan Forrest, allejezus wat draaide die gast lekker..
verden was in de main Rino Cerrone de master...

al met al een lekker feest, maar de minste van de 3 tot nu toe...
Waarschuw beheerder
KCee was gewoon zooooo slecht! hij verpeste voor voor mij echt het slot van de avond...

ik zei het al van te voren in het forum, die KCee vind ik niets... nikkus nakkus nada

2Clitje> je vergeet Bellie gozah! die was de man van de avond:) objectief... zweer 't je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals een echt techno feest...(y)

in een woord.... SUPER...(y)

Op naar MAYDAY ...(y)
Waarschuw beheerder
Over het algemeen was het wel een goed feest maar de vorige editie van Teqnology vond ik persoonlijk beter.

ja K Cee was kut toen gingen ook richting hause want nee echt daar kn ik niet meer uit m'n dak van gaan, sorry...

maar de next TEQ :bounce: :bounce: weer aanwezig!!

en Bellie was top ging ff checken om 1 uur ofzo was echt wel topfff!!! hij had gewoon moeten afsluiten ipv K Cee hahaha ja toch

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Nooit geen technofeest voor mij meer:bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
erg relaxed!!! op naar de beukende paasdagen!!!! 20 april ben ik weer present

Waarschuw beheerder
Mijn eerste Teqnology... Ik was gewaarschuwd voor het 'net te hippe' en dus eigenlijk niet doorsnee publiek. Gelukkig viel het me mee. Wel wat vage lui, maar dat hou je.
Ik ben blij dat het niet was uitverkocht, nu kon je op z'n minst nog gewoon bewegen.
Geluid was UBERgeweldig. Zo helder dat mijn oren the day after niet aan gort lagen. En dat terwijl er echt verschrikkelijk gebeuqt werd: voorin de zaal werd je de adem bijna ontnomen door de trillingen.
De meeting van PF was weer eens een complete aanfluiting. Ten eerste was het te druk en dus werden er maar mondjesmaat mensen de trap op gelaten. Eenmaal boven stond iedereen te internetten. Sterker nog: te PFen!! Hallo! Heb je eens live-contact, ga je staan chatten. Logica?
Toch al met al een erg leuk en geslaagd feestje.

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt helemaal geweldig! De sfeer was echt goed, alleen maar leuke mensen gesproken... Op naar Technorumba en Awakenings! Mooie aankleding ook trouwens.

Waarschuw beheerder
Tja Teqnology

Dit was mijn 2e techno feest. m`n eerste was ILT.

ILT beviel me erg slecht omdat het zo eentonig was, maar ik dacht wie weet vind ik het nu wel leuk. (halfjaar later)

Iedereen zeg je moet je openstellen voor techno, nou ik met veel moeite de muziek proberen te begrijpen helaas lukte dat niet erg... nog maar een pilletje geslikt !!! Maar nee ik kon maar niet in de muziek komen.

Conclusie
Techno is niks voor mij veelste saai en eentonig.

Geef mij maar hardstyle of hardcore

Waarschuw beheerder
Ja, ik heb me ook aardig vermaakt...samen met Fuifschaapje! ;) en vele anderen natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
'k Vond 't 1 groot kutfeest, als 'k 't 'n klein b'tje vergelijk met eerdere editie...

Sowieso was de muziek zwaar kut, behalve dan boven, maar de black box sloeg helemaal nergens op.. 'k kwam met Dance@G pas na drie uur binnen, en dan mag je toch wel verwachten dat 't 'n b'tje staat te knallen inmiddels... maar Woodstock was afgelopen zomer nog harder dan de main... wel RSPCT voor de bovenzaal.. jammer da'k Bellie niet meer gehoord heb.. maarja... 't is niet anders.. Als Luna op tijd was geweest, was ik dat ook geweest..

Better luck next time..!

Artiest Tom Datema
Waarschuw beheerder
Vond het niet echt super......rare sfeer, werd niet echt gefeest vond ik!!! Gelukkig waren er natuurlijk ook mensen die wel lekker aan het dansen waren, er werd wel ok gedraaid vond vooral Dave Angel erg goed K-Cee viel tegen vond ik.
Vind wel dat de DJ best wat dichterbij mag staan!!! je moest bijna je verrekijker er bij pakken als je vooraan stond om te zien wie er aan het draaien was.
Maar volgende keer ga ik wel weer denk ik, als de line-up teminste ok is want dat geluid vooraan!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Vorige Teq vond ik vooral een stuk gezelliger (en de vloer was wat minder spekglad) - verder was t zeker geen fout feest hoor.... alleen had ik deze keer helemaal geen behoefte om een verslagje te maken en dat zegt toch wel weer iets....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was om 22.00 uur binnen en vond de aankleding echt super!
Xanno Gallois draaide hele low tempo techno die ik voor in het begin van de avond wel kon waarderen
Westbam vondt ik voor zijn doen tehard draaien en ik had meer een funky setje verwacht
Frank Lorber draaide 'n beetje trance volgens mij, maar draaide een super stoere laatste plaat
Dave Angel draait funky en dat heb ik in zijn set niet echt gemerkt maar het was zeker genieten
Ruskin gooide helaas de vaart eruit en dat was jammer want hij kan zoveel meer
Cerrone was voor mij de held van de avond, gaan!!!
K-Cee was 'n beetje aan het stuntelen en het schoot niet echt op als afsluiter jammer genoeg

Het was zeker een top avond
Waarschuw beheerder
donateur
T was mijn 1e techno feest.....en ik heb me echt ziekelijk vermaakt....nooit verwacht dat je op techno zo uit je dak kon gaan :bounce: !!
en :respect: 2 Bellie.....heerlijk los gegaan op z'n set !!

Waarschuw beheerder
Qua muziek vond ik de vorige editie rielaxter (kwestie van smaak), maar de aankleding vond ik deze keer veeeeeeel mooier :)

Dave Angel was wat mij betreft de man van de avond, maar Ruskin en Cerrone waren ook lekker bezig.

Kortom, een prima feest, ik geef het een 9-

Bellie draaide overigens ook lekker en deed beslist niet onder voor de pro's! I'm proud to be a Purmerender ;)
Waarschuw beheerder
dit was mijn 1e teqnology ik vond het geweldig goeie aankleding, publiek was goed en bellie was helemaal (Y)

:D

Waarschuw beheerder
zaterdag met z'n alleen terug genieten van die super nacht... op ID&T radio vanaf tien uur...tot vijf uur...TeQnology...:)­..:bounce:...wil die set van Lorber en Angel en Ruskin graag nog een keer horen...spacen als een dolle...:)
Artiest {SHOWLIST artist 53869, 28332, 25709}
Waarschuw beheerder
Maart#n 16 maart 2003 11:01
Ik vond het echt een gruwelijk feest, geluid was super goed, publiek, en natuurlijk Dj BeLLie in de Talentroom. Wat kan hij goed en hard draaien!!

Van mij krijgt dit feest een dikke 10!!!

Waarschuw beheerder
alles was :bah: behalve Bellie uiteraard :P
Waarschuw beheerder
Slijmbal.. :bah: niet alleen BeLLie draaide zo goed hoor.. maar goed.. het zal BeLLie wel zijn.. :p
Waarschuw beheerder
helaas kon ik niet gaan door echt een hele stomme miscommunicatie.

Ik heb de tracklists gezien en op het hge gehalte Pontape etc. na ben ik gewoon zo zwaar uit aant kijken om die set van KCee te krijgen.

Niks dan eer voor die man met welke platen hij aankwam. Jeetje, Shock ralley, Blast etc. echt "de" soort muziek die voor mij is weggelegd.
Maar blijkbaar wordt dat hier niet gewaardeerd en wil men alleen maar beuken en geen iets diepere vage duitse muziek! :S

Das nou precies wat ik niet mag van Q-Dance.
In dat opzicht ben ik blijk dat ik niet gegaan ben, gaat beetje fout zo....

Echt ik kijk zwaar uit naar die set en ik ga er zelfs weer over denken toch naar DefQon te gaan, puur door KCee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Fuchser: De set van KCee wordt zaterdagavond uitgezonden op ID&T Radio ;)
van 10.00 tot 5.00 uur have fun!
Waarschuw beheerder
Correctie: TeQnology wordt uitgezonden, en daarbij ook de live-set van K.Cee, vermoedelijk van 04.00 tot 05.00 uur.
Waarschuw beheerder
Vermoedelijk?

Tjeerdje, jij werkt toch bij ID&T, kan je me niks bevestigen? :'(

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jawel, later op de dag zal op onze site de uitzendvolgorde worden bepaald door Radio. Maar het is zeker dat zijn set wordt uitgezonden. Niet alleen vanwege de variatie maar ook omdat er twee platen inzitten die nu op Shockers label uit zijn en in de winkel liggen en de laatste (K.Cee - Rise of the machines) binnenkort gereleased wordt. :)
Waarschuw beheerder
Oke das mooi als het aangegeven wordt, kheb namelijk weinig bak om al die sets te horen vanwege het enorm hoge dubbele platen gehalte ;)
Waarschuw beheerder
KCee van 5:30 tot 6:30

Wordt de wekker zetten! :P
Waarschuw beheerder
Mijn menign over de set van Westbam heb ik toch een beetje herzien, ook al hoorde ik dat het daar niet zo klonk, op de radio was ie lekker funky!

maar dan nu..... DE TERING! Wat geeft die Lorber een übergeile set weg! Jeetje mina! Fucking zware strings!
Gewoon DE beste set van 2003 tot nu toe voor mij!

Werkelijk hoe vet, hier zitten flink wat tracks tussen die ik hebben moet!
Waarschuw beheerder
:bah:

KCee was echt slecht... had ik het dus goed gehoord.

weg met die knaap

Bellie stond trouwens in de spits vermeld als een toekomstige TeQnology DJ:D (Y) Verdine
Waarschuw beheerder
Pfff... wat een ventje ben jij! Die set van K.Cee is niet eens uitgezonden dus wat lul je nou met je 'had ik het dus goed gehoord!'

Val jij even door de mand zeg... :D :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:D :D :D

Die Tjeerd altijd op zijn hoede....
laatste aanpassing