Partyflock

Forumonderwerp · 603483
776x bekeken
Waarschuw beheerder
Hebben toevallig meer mensen er last van dat de mensen waar ze normaal mee omgaan niet dezelfde muziek waarderen als zij?
Ik vind het echt jammer, zoiezo is het niet makkelijk, wil je ergens naar toe....
Waarschuw beheerder
donateur
en dan heb ik er nog eens het probleem bij dat ik van mn ouders alleen naar een feest mag als er een bekende (voor hun) mee gaat!

Dan organiseer je toch 1 grote thea-party bij jou thuis met al je vrienden?! :-p

Kunnen ze niet meer zeggen dat je met onbekenden meegaat :-d

Waarschuw beheerder
donateur
Dat probleem heb/had ik ook!
Echt niet tof idd!

Heb nu gelukkig iemand gevonden die het ook allemaal TOP vind! :D

Waarschuw beheerder
ik heb gewoon 2 vrienden kringen 1 als gewone vrienden en andere als party vrienden.
Waarschuw beheerder
Ja dat probleem heb ik ook altijd vinden elke feest buiten Amsterdam te ver :vaag: hebben of geen geld of geen zin dus wat doe je dan. Ga je allen en dan spreek je af met PFers.

:respect: voor vibo en Marlous. Gaan we echt vaker doen ;p :d

Waarschuw beheerder
ja dat heb ik ook maar je moet gewoon iedere keer als je vrienden komen hardcore opzetten en dan vinden ze t vanzelf okee worden en dan gaan ze een keer mee naar een feest en dan zijn ze verkocht......:)
Waarschuw beheerder
Ik heb feestvrienden/kennis­sen en gewone vrienden............­...

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook twee soorten vrienden: Gewone kroeg vrienden die een hekel hebben aan drugs en house en heb housevriendjes !!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vroeger wel,maar nu steeds minder :)

nu gaan me maten ook gewoon naar feesten enzo :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind meest klote dat ik altijd zon heel stuk in mn eentje in de trein moet zitten...
Ga meestal met ScuL mee, die heeft dus auto en pikt me in Hilversum op en zet me dan in Amersfoort weer op de trein, maar ja dan moet ik dus wel lekker nog anderhalf uur reizen om weer thuis te zijn en als je dan zo lekker brak bent is dat nie echt relaxed in je eentje...:S

Waarschuw beheerder
donateur
De meeste van me vrienden houden wel van house muziek dus dr is altijd wel iemand die mee gaat :)