Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 171543x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
:frusty:

:o had ik soms pot moeten worden ofzo :/

Waarschuw beheerder
Sorry Es! :bloos: :flower:

Waarschuw beheerder
Dan plaats ik er ook nog ff 2 bij :)

[img width=700]http://home.hetnet.nl/~ejatendam/katie1.jpg[/img]

[img]http://home.hetnet.nl/~ejatendam/katie2.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm die is wel erg breed.. hoe maak je zoiets smaller?
Waarschuw beheerder
Og boeiend hoe breedt ze is tog lekker:Phehe

Waarschuw beheerder
jah ik bedoel de foto he :p staat een beetje breed op beeld...

maar idd... ze is om te smullen :D

Waarschuw beheerder
[ img width=700]URL naar plaatje[ /img] ;-)

Zoiets:

[img width=700]http://home.hetnet.nl/~ejatendam/katie1.jpg[/img]

Als je trouwens via Kazaa gaat zoeken op Katie Price, zal je aangenaam verrast kunnen worden dat er wat 'erotisch getinte opnamen' van haar op het net circuleren...!!! ;P :bloos: :9
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
:kwijl:

Waarschuw beheerder
muchos gracias señor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geile pedo´s ;p

maar even op terug te komen dat je voor f1 of formule 1 moet betallen als je het wilt gebruiken voor je site of een blad.

f1 is tegenwoordig zo algemeen... Het staat op ieder toetsenbord.... :respect:
Waarschuw beheerder
www.f1nieuwtjes.tk

www.grandprixnieuwtjes.tk??

Waarschuw beheerder
Het staat op ieder toetsenbord...

Hahahaha...!!!! :D (y) (y)

Ecclestone Vs de computer-industrie... :o :devil:

Waarschuw beheerder
bijna 2 dagen geen post op dit forum, hoe kan dat nou :)

dan begin ik maar met een nieuwtje... Tenminste het lijkt me een nieuwtje :D

Ralf klaar om te tekenen bij Toyota

Na heel wat ontmoetingen met het team zou Ralf Schumacher klaar zijn om een contract te tekenen bij Toyota. Het Japanse team zou enkel nog een handtekening missen om Ralf Schumacher definitief bij Williams weg te halen.

"Ralf heeft diverse keren vergaderd met het team en heeft daarbij alle details voor een overeenkomst op papier gezet. Hij is nu klaar om te tekenen," verklaarde een anonieme Toyota-medewerker in The People.

Team en rijder wensen officieel nog geen commentaar te geven, maar het is een publiek geheim dat Ralf al een tijdje met Toyota aan het flirten was om Williams onder druk te zetten. Vorige week werd hij ook nog in verband gebracht met het Renault-team, maar teambaas Briatore ontkende dat er een plaatsje vrij zou zijn voor de Duitser.

(F1racing.nl)

Zou het een goede zet zijn van Ralf? Het lijkt me niet... als hij een gooi wil doen naar een wereldtitel moet hij nodig naar Toyota gaan, als ze zo blijven presteren als dat ze in Australië deden wordt het natuurlijk niks met het kapitaalkrachtigste team in de F1... dat zijn ze toch? Of heeft Ferrari/McLaren of Williams nóg meer $$€€ enz...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als het een échte Schumacher is, dan zou hij zelfs met een Minardi (op termijn) nog mee kunnen dingen naar de wereldtitel! ;P

Ik denk wel dat hij het moet en zal doen aangezien hij in een situatie zit die gewoon onbevredigend werkt voor hem en voor Williams. Sowieso is Frank Williams gewoon een raar mannetje en een slechte 'coach' en denk ik dat hij met Toyota op termijn best mee kan komen. Dan zal er echter wel meer geld in dat team gestoken moeten worden maar met een naam als Schumacher mag dat niet zo'n probleem zijn. :)

Met Montoya en Schumacher vertrekkende bij Williams komen er dus wél twee stoeltjes vrij en laat daar nu net een nederlander zitten die op één van die stoeltjes zou kunnen krijgen! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uhm...
danny?
pinnetje krijgt een teststoeltje;)
gene zal plek innemen als 2e rijder en button of webber 1e rijder worden...
pinnetje en pizzonia zullen allebei testrijden dan... en na 1 of 2 bevredigende jaren als tester voor williams en 1 jaartje als rijder bij een team om op te warmen, dan zaldie pas aan de slag gaan...
ik denk momenteel dan gene en webber de rijders worden voor de eerst komende 2 jaar... en dat daarna button komt
maar hou ook in de gaten... villeneuve kan ook terugkomen bij williams:jaja:

Waarschuw beheerder
de Piet Paulusma van Maleisië heeft onweer staan voor de race :D

Waarschuw beheerder
wanneer krijgen we dat wijf d'r tieten nu eens helemaal te zien... :p :bounce:
Waarschuw beheerder
hehehe idd, ons eerst een beetje opwarmen, en dan als je het hoogtepunt verwacht komt er niets ;p

Waarschuw beheerder
Pff....ga zoeken zou ik zeggen! ;-)
Ik heb inmiddels al een paar pittige videofimpjes van mevrouw Price binnen weten te halen. :jaja:
Waarschuw beheerder
danny... pittig zijn ze niet... kimi in een perconferentie is pittiger;)
beetje zichzelf strelen met een rubber maatje... zichzelf beetje ermee verwennen...
ik kan het ruiger verzinnen met dr hoor;)
geef dr maar avondje aan mij(6)
O:) She had me feeling she was ready to blow O:)

Waarschuw beheerder
Ach ja, het blijft uiteindelijk toch allemaal maar wat gevuns en gestuntel.

Maar eh, door ons gedoe over naakte vrouwen enzo vergeten we bijna waar het écht over gaat, de Formule 1..!! ;-)
(hopelijk dat Esther dan ook weer komt posten! :flower: )
Waarschuw beheerder
jij en esther... gaat wel erg goed samen heh...
is there (L) in the airO:)??

Waarschuw beheerder
Haha, wie weet...!!! :D
Jaloers, Bart..? ;P

Maar eh, ze is nu al een tijdje weg en ik vrees dat dat komt door het wat overmatige gepost van vrouwelijk schoon.. :bloos:
Waarschuw beheerder
ja de big boos van f1nieuwtjes is er weer kan niet wachten tot me mailbox op zondag een mail binnen komt van het verslag van Danny ;d

woei :jaja:
Waarschuw beheerder
dus danny... niet neuken met essie... maar schrijven:P
Waarschuw beheerder
Wat Dannny en liefde en neuken nee dat kan niet.

Dat kent Danny niet nee dat staat niet in zijn ABN Nederlandse woordenboek.

Danny is al jaren liefdeloos en neukloos ;D
Waarschuw beheerder
Toekomst: Jos in een Jordan of...

Sjoerd hits it big time

....in een andere auto naar de rechtbank. Een waarschijnlijkheidsanalyse over de Jos-soap. Eerst de betrokkenen één voor één:
1. Ik geef het toe, één van de weinige keren dat Jos op de eerste plek heeft vertoefd de laatste jaren, maar bij deze heeft hij de eer weer. Jos wilde rijden, heel graag rijden, en was bereid om voor heel weinig geld in te stappen.

2. Het management(ja, we vegen Huub en Raymond even op een hoop) Zij wilden ook dat Jos een stuurtje kreeg maar hielden de zakelijke kant van het geheel ook in de gaten. Niets voor niets, dus ook Jos niet.

3. Perridon/Trust. Hebben in 2003 de terugkeer van Jos mogelijk gemaakt maar ook gemerkt dat sponsoring veel geld kost, zelfs bij een team aan de verkeerde kant van de grid. Wilden met een hogere investering ook een hoger rendement, maar realiseerden zich ook dat de revenuen van exposure in het eerste jaar het hoogst zijn.

4. Eddie Jordan, stoeltjeshandelaar van beroep. Meende tot in het vrijwel oneindige zijn eisen te kunnen opvoeren, temeer daar speler drie al had geroepen niet meer voor lul te willen rijden dit jaar in eem=n Minardi.

Het scenario was even simpel als voorspelbaar, Jos en Co werden een paar maanden aan het lijntje gehouden en gedurende die tijd speelde Jordan het opgeil-spelletje "hard to get". Ondertussen werden vanuit het kantoor van de ierse pruik-junk de tonen van het Stones-nummer "Time is on my side" de ruimte in geslingerd. Jordan had geen echt alternatief voor Jos(en zijn centen) maar beweerde het tegendeel en merkte dat die taktiek tot een steeds beter voorstel leidde. Een onervaren onderhandelaar werd steeds verder uitgekleed en naar buiten toe leek alles goed te komen....totdat....de ratio weer toesloeg. Perridon merkte dat hij een enorm hoog bedrag moest ophoesten en begon te snappen dat de exposure nauwelijks meer zou zijn dan vorig jaar en begreep ook dat het rendement van die exposure wel eens minder zou kunnen zijn. Intern binnen Trust onstond er oppositie tegen de enorme uitgaven die werden gepland en groeide de overtuiging dat Trust zonder Jos veel goedkoper uit zou zijn. DAT was het moment dat men besloot om NIET een bedrag van zo'n zeven miljoen gulden uit te geven maar gewoon voor een paar ton wat licentierechten en een stickertje te kopen.....en op vrijdag de 13e moest Jordan geschrokken vaststellen dat hij te hoog spel had gespeeld en plots Pantano in plaats van Verstappen in zijn auto had zitten....shit happens...

Er doken echter wat problemen op want na de uitspraken die waren gedaan over een contract moest er een zondebok worden gevonden. Eddie Jordan was echter, tegen een behoorlijke (sponsor)vergoeding, wel bereid om mee te doen aan het zwarte piet uitdelen en gaf het management van Jos de schuld van de mislukking.

Het geld dat was vrijgekomen werd deels geinvesteerd in een stickertje op de Jordan en zou daarnaast ook deels naar de DTM gaan want daar kan een sponsor letterlijk voor een dubbeltje op de eerste rij zitten in een aantal markten die voor Trust erg interessant waren. Vervolgens komt de manager van ene meneer Albers in beeld en in diens kielzog sponsor Lost Boys die ook nog een duit in het modderzakje doet door het management van Jos als een boevengilde af te schilderen.

Wat is nu het doel van dit alles? Simpel, het doel van dit alles is gezichtsverlies voorkomen voor de man die betaalt en dus in zijn optiek ook bepaalt. Trust weet dat er een exclusiviteitscontract is en kan daar alleen maar onder uit als zij kunnen aantonen dat de andere partij contractbreuk heeft gepleegd. Die contractbreuk zou zich kunnen toespitsen op het mismanagement rond Jos en daar zijn de pijlen dus op gericht en voor dat doel worden er een heleboel mensen voor een heel vies karretje gespannen.

Wat gaat de toekomst nu brengen? Ook dat is voorspelbaar, althans er zijn twee opties.

Optie 1 is de meest interessante voor de Jos-fans. Trust komt tot de conclusie dat het gesloten exclusiviteitscontract waterdicht is en kan voor een relatieve habbekrats Jos in de Jordan drukken. Pantano wordt vrijdagtest-rijder "om te rijpen" en Glock mag nog een keer of wat zijn functie overnemen.

Optie 2 is de meest waarschijnlijke en voorziet in een lang juridisch steekspel waarbij de beschadigingscampagne richting Jos & Co doorgaat en de rechter mag gaan beslissen wie er fout zat en wat dat mag kosten. Deze optie kost Trust altijd minder dan optie 1 overigens....

Wat we de komende weken kunnen verwachten? Bij optie één een publiekelijke omhelzing en als het kamp van Jos tot de conclusie komt dat alleen optie twee nog open staat....dan volgt een publiekelijke verdediging tegen de moddersmijterij die heeft plaats gevonden en is de gang naar de rechter onvermijdelijk....

Waarschuw beheerder
Damn! :X

Heb je ook een samenvatting want als het over iets onbelangrijks als Verstappen gaat, lees ik liever niet weer zo'n gigantisch bericht.. :P
Waarschuw beheerder
of hij rijdt of hij rijdt niet;)
Waarschuw beheerder
Hallo :flower: ben ik weer, druk weekendje gehad ;p Multigroove en jahaaaa..... Danny ik ben Nutty Eindelijk :bloos: tegengekomen, nu jij nog ;) en wat lees ik nu weer allemaal voor onzin Bart :[ Jij vunzerd ;p

b.t.w. die een na laatste met dat violette bikinitje met de nadruk op TJE ;p is wel errug...:k hoor :D

Jongens de mazzel weer :kusje2:

Waarschuw beheerder
Danny ik ben Nutty Eindelijk tegengekomen, nu jij nog ;)

Poepie, dat ben ik allang! :D
Ik ben al een paar keer met hem op stap geweest naar concerten! ;)
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge, wat een verhalen over BAR overal. Bij BAR zijn ze er heilig van overtuigd dat Button op het podium gaat komen. Ik ben benieuwd, maar het zal wel weer tussen Ferrari, Williams en Renault gaan.
Waarschuw beheerder
u vergeet McLaren Mercedes
Waarschuw beheerder
Die heb ik min of meer expres vergeten. De race in Melbourne zei genoeg. Ik hoop dat ze het lek snel boven krijgen want Kimi is zeker mijn favoriet.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat McLaren voor dit seizoen is afgeschreven.

Wat mij wel is opgevallen dat sinds Mika daar weg is, veel dingen heeel snel achteruit zijn gegaan daar.

Kan iemand mij vertellen of Mika net zo teamspeler als M. Schumacher is?
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was Raikonnen gewoon tweede hoor, en als hij die ene opgelazen motor niet had gehad wassie kampioen geworden.
Waarschuw beheerder
hadtie punten gehaald in spanje...
had hij dit
had hij dat
hij isset niet geworden... klaar...
mclaren heeft zeker een groot probleem sinds mika al met de gedachten speelde om te stoppen...
dan kun je hoog of laag springen... het was zo...
kimi speelde mee in t kampioenschap doordat mclaren de wagen van 2002 gebruikte die betrouwbaar was... daardoor wonnen ze aan t begin van t seizoen... en dat kwam op t einde heel goed uit!!!
Waarschuw beheerder
Poepie, dat ben ik allang!
Ik ben al een paar keer met hem op stap geweest naar concerten!

Scheetje, ik bedoel ook, dat ik nu jou nog tegen moet komen ;p
*zucht* ik moet mijzelf ook altijd verduidelijken he :[

Stelletje McLaren geilerds ;p Mika is Mahnatuulijk een teamplayer...tsss dat je dat nog moet vragen zeg :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mika roeleerde:jaja: :respect:
hij is de enige die michael kon verslaan...
en ook de laatste die dat gelukt is:jaja: :respect:
(L)Mika

Waarschuw beheerder
Daar moet ik je gelijk in geven, Bart (en de rest).
Hakkinen was een geweldige coureur, maar had ook de persoonlijkheid van een druif,... :/
Waarschuw beheerder
welke finnen hadden/hebben dat niet:P?

Waarschuw beheerder
Dat dacht ik ook altijd, mede door zo'n saai figuur als Jari Litmanen.. maar laast zag ik een programma over feesten en festivals in Finland en daar waren die lui harstikke extravert en vrolijk! :D

Laatst op HQ draaide de finse DJ 'Proteus' en die gast ging he-le-maal los! :jaja:
Waarschuw beheerder
lol DC wilt dat Ralf opschiet zodat hij stoel kan krijgen bij Williaams
Waarschuw beheerder
mmm ferrari vindt McLaren wel een goede wagen :p

[img]http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/24960.jpg[/img]

[img]http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/24958.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
hehehe

en jordan rijdt met Sobranië ipv B&H op maleisië

[img]http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/24968.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/24972.jpg[/img]
[img]http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/24973.jpg[/img]

voor de mensen die dit niet weten...
sobranie is een sigarettenmerk wat gefabrieert wordt door B&H, het wordt voornamelijk gebruikt in aziatische landen, en jordan is van plan om sobranie in alle aziatische landen op de wagen te zetten,
een goeie commerciele zet... als men daar hoopt op koopkrachtige aziatische sponsoren
Waarschuw beheerder
Goh eindelijk eens wat leuke foto's ;p

Die Ferrari monteurs zijn gewoon ff aan het checken, hoe of wat op die Mc Laren Flamie :[

Dit weekend wordt het iets makkelijker voor ons :) 7 uur je nest uit ;) alhoewel ik denk dat ik zaterdagochtend gewoon om half 8 eruit ga, aangezien ik er vast pas om half 3 of 4 inlig :s

:hug: voor mijn mannetjes hier :) en speciaal voor danny :kusje:
Waarschuw beheerder
Hello, mijnheer de Kicker :D
Waarschuw beheerder
donateur
ben al niet meer cold, maar zoekt u nog mensen?
Waarschuw beheerder
Neu, morgen weer, still hot from my last crime darling ;)
Doe je mee morgen tussen een en twee uur?

:hug: en een :kusje2: