Partyflock

Forumonderwerp · 601901

We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
ik ben wel benieuwd wat het wordt dit weekend, weer ferrari??

ik verwacht wel wat van Renault, ik hoorde of las verleden week dat ze een nieuwe versie van hun motor hebben ontwikkeld die ze dit weekend gaan inzetten. en die motor moet 30 tot 40 PK meer opleveren, dus dat belooft wat.

maar als ik er mijn geld op moet zetten dan ga ik voor ferrari!

zondag naar ruud!!!! en daar heb ik zeker zin in
dit wordt een race voor BMX en Ferrari

BMX..??? Dat zijn toch die crossfietsjes..??? :P

Bart, zaterdag nog wel gewoon pilsen hé..??!! ;-)
je bedoeld BMW tenminste denk ik. want ik heb schumacher en consorten nog niet eerder op de grid zien staan op hun crossfietsjes;) ;-)

ik ben het niet helemaal met je eens.
BMW heeft de krachtigste motor van het hele veld misschien wel krachtiger dan ferrari.

maar het probleem bij williams, waar bmw haast geen invloed op heeft, is dat de aerodinamica van de wagen echt niet orde is.

dat zag je ook twee weken geleden toen schumi zijn broer lapte, ralf slipte en schoot van de baan. ralf en JPM waren constant bezig met hun wagen op de baan te houden.
williams is een icoon in de f1 dus dat komt wel goed, denk ik, hoop ik.

verleden week was er ook het gerucht dat bmw een eigen team wil opzetten (dus zonder williams).
maar dat zijn geruchten en als er 1 wereld veel geruchten rond gaan dan is dat wel in de f1.

het blijft wel interresante ontwikkeling. ik ben zeer benieuwd hoe williams het deze week gaat doen.
zeker pilsen zaterdag :bier: :zuipen:

moet zondag wel weer vroeg op, dus ik kan wel zeggen dat ik het niet laat maak. maar dat zei ik verleden week en die week ervoor ook.

het is een beetje hopeloos bij mij:S :-S

waar ik zondag morgen altijd spijt van heb

Wordt je hard van... ;-) :P

Maar eh, Williams is en blijft in mijn geheugen sowieso een beetje het team met de stomme taktieken. Ze zijn er gewoon bij lange na niet zo slim mee als bij Ferrari en dat doet ze de das om, ook al rijden ze nog zo goed. Vooral Damon Hill heeft hierdoor al heel wat kansen verprutst zien worden.. :P
Ben ik zeker met je eens.

ze zijn ervaren en dan mag je ook wel wat betere tactiek verwachten.

De zaterdagochtendtrain­ing.... *VROEM VROEM* !! :D

01 Barrichello Ferrari Ferrari B 1:09,241
02 Montoya Williams BMW M 1:09,301
03 M.Schumacher Ferrari Ferrari B 1:09,331
04 R.Schumacher Williams BMW M 1:09,418 41
05 Trulli Renault Renault M 1:09,704
06 Villeneuve BAR Honda B 1:09,708 0.467 47
07 Raikkonen McLaren Mercedes M 1:09,870
08 Webber Jaguar Cosworth M 1:09,891
09 Alonso Renault Renault M 1:09,923
10 Fisichella Jordan Ford B 1:10,018
11 Heidfeld Sauber Petronas B 1:10,044
12 Pizzonia Jaguar Cosworth M 1:10,057
13 Panis Toyota Toyota M 1:10,076
14 Button BAR Honda B 1:10,212
15 Coulthard McLaren Mercedes M 1:10,222
16 da Matta Toyota Toyota M 1:10,370
17 Frentzen Sauber Petronas B 1:10,456
18 Firman Jordan Ford B 1:11,413
19 Verstappen Minardi Cosworth B 1:11,546
20 Wilson Minardi Cosworth B 1:11,936
nou daar gaan we!!!!
Hopeloos die verstapppen!!

denke die wilson heb een slechte ronde, rijdt die verstappen hem iet eens uit, HOPELOOS!!:@ :-@ >:( >:-( >( :S :-S :cry: :C :-C :'( :frusty:
vaag: %) %-) %| %-| %( %-( :/ :-/ (n):( :-( :gaap: :bah: :kots: :Z :-Z (s)

kut minardi's

Hahahahahaha!!!!!!! :devil:

Wat een nerd, die Jos..!!! :P
(sorry Bart ;-) )
2 yankovic: hier kan jos niets aan doen, mechanisch probleem ;-)

Maar indirect had hij er wel wat aan kunnen doen.......gewoon niet gaan rijden voor zon flutteam als minardi :-9

Maakte Jos niet eerst al een foutje, waardoor wellicht wat is afgebroken..??

Nou ja, Schumi is iig weer de snelste..! :devil:
2 cosmic gilbert: maakte schumi ook niet een foutje, en alonso.....die wagens bleven heel ;-)

Ondanks een foutje tóch de pole pakken.....wat een vent...!!! :P
voorspelling van Bartje
1. Schumi
2. Schumi
3. Schumi
4. Schumi
etc, etc, etc, etc.

nee even serieus, Ik hoop dat die schumacher zich helemaal te pletter rijd en dat raikonen wint in een mooi gevecht met barrichello, trulli derde.

en verstappen..........­. nou laat ik daar maar niet over beginnen.
maar hij moet wel een keertje en puntje weg kunnen smokkelen dit seizoen.
ik ben gewoon een beetje gefrustreerd door die verstappen. :frusty: maar dat komt gewoon door die minardi's.
ik ben er nog wel van overtuigd dat het 1 van de beste coureurs is in het hele veld.

En Bartje zit nu nu al op dat houten bankje in die studio tussen allerlei ferrari-rood-uitgedoste baklappen een beetje z'n kater van gisteren weg te hopen...!!! ;P

Maar ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat Raikonen deze gaat winnen; dit is echt een circuit waar geldt 'pole is ook de race winnen'.........

Maar we zullen zien.... :-)
Man! dit is niet leuk! 2 keer een herstart door die stomme toyota! (en dan nog die domme reclame van toyota d'r achteraan ook!)
Werkzaam bij Partyflock
zo! stond Schumi daar toch bijna in de fik....hoezo bleef die vent kalm...
gewoon even in de spiegel...nog brand? nee? nou gaan dan :D
laatste aanpassing
bijna is helaas nog net niet helemaal! :D strax moet tie weer tanken! gna gna gna we will see.....
kijk uit hoor, ik ben een Schumi aanhanger.... :D
whahaha! en dan moet ik uitkijken?? :D LOL!
(mag wel duidelijk zjn dat ik geen schumi aanhangsel ben!)
jammer dat tie gewonnen heeft... dit keer wel op eigen kracht
maar nog steeds staat Kimmi boven aan in het kampioenschap hahaha! :D
op naar monaco waar hopelijk ook de nieuwe Mclaren wordt geintroduceerd :bounce:

en dat is 2 uit 2 voor de ieuwe ferrari. Schumacher uber alles
juich nou maar niet te vroeg AnMo, want zodra die nieuwe Mclaren d'r is zal het voor Ferrari bij die 2 overwinningen blijven haha! :D

Schumi = history!!!
laatste aanpassing
McLaren schreeuwt al weken over de nieuwe auto, maar voorlopig is er nog geen nieuwe auto. Ik ben benieuwd of ze het de nieuwe Ferrari echt moeilijk kunnen maken, want als Schumi vrij baan had dan had Raikonnen het nakijken.
whaha! DenMan kan je nagaan, Raikonen staat boven aan in het kampioenschap met een OUDE wagen hehehe! enne.... shumi had toch ook vrij baan de laatste weet ik veel hoeveel ronden??? (en kom nou niet met het argument dat er een paar spetters regen zijn gevallen want daar heeft Raikonen net zoveel "last" van gehad!)
ik weet het niet hoor of die nieuwe mclaren de ferrari zou kunnen bijhouden, ik hoop het wel iig.

maar de oude presteert nog goed, beter als verleden jaar.
de doorontwikkeling van de oude auto komt hopelijk tot zijn recht in de nieuwe auto.

:bloos: Dit was de eerste Grand Prix in jaren die ik gemist heb. Ik mocht helaas getuige zijn van de afstraffing door Feyenoord :cry:

Maar voetbal terzijde.. ;-)

Schumi heeft gewonnen..?? BETERRRRRR...!!!! :D

Komt er vanavond nog ergens een samenvatting van de race dat iemand weet..??

Bart, hoe was het in de studio?? :-)
ja ja Raikönnen heft het weer gedaan (2de plaats, net Barichello achter zich houdend), nog met de ge-evolueerde McLaren MP4/17 van vorig seizoen :)

OK mocht het nog niet duidelijk zijn ik ben in hart en nieren een McLaren fan :P en al helemaal van Raikönnen (al sinds zijn debuut bij Sauber).

En naar ik heb gehoord wordt de nieuwe MP4/18 komende woensdag door Wurz getest op het circuit Paul Ricard in Frankrijk :) (y) :D Hoop dat het wat oplevert... :)

En nu op naar (voor mij) de mooiste GP van het seizoen die van Monaco :)
Tja wie heeft er daar 4 achter elkaar (ja achter elkaar ja !!!) gewonnen ??? Juist Ayrton Senna ;)

Ik betreur nog steeds de manier waarop hij verdwenen is uit het F1-circuit :S :(

groet
laatste aanpassing
Het is algemeen bekend dat Ferrari had wat rustiger aan doet in de laatste paar ronden als de voorsprong het toe laat.
Raikonen wordt ook steeds meer mijn favoriet, echt mooi mannetje, super cool, dat hoge stemmetje van hem en natuurlijk supersnel.

Ik denk niet dat ferrari het rustig aan heb gedaan hoor in de laatste rondes, zoveel voorsprong had schumi nou ook weer niet.
Als ze veel voorsprong hebben doen ze het wel en als ze een 1 2 tje hebben, is een foto maandag in de kranten,

Ik hoop echt dat die nieuwe mclaren supersnel is.
goed voor het wk en voor de kijkers want anders zie ik ferrari weer wereldkampioen worden :cry: :C :-C :'(

Ik vind raikonen echt een wijffie met zijn te lelijke shirtjes en dat homo stemmetje, het moge dan ook duidelijk zijn
IK BEN FERRARI FAN

Schumi wordt toch weer kampioen!!!!

Verdomme, ik heb de race nog steeds niet gezien, het wordt toch altijd ergens doordeweeks ge-reviewed..???

Maar hoe was het nou daar in die studio..??? ;-)
Artiest Deztro
Raikkonen doet ut anders verdomde goed als rookie in de F1-wereld. Zn eerste kans (lees: seizoen) in een kwalitatief goede bak en hij gaat als een bezetene van start.

Net zoals Valentino Rossi in alle Motor-GP klasses heeft laten zien de afgelopen jaren. Eerst een jaartje wennen, dan kampieon worden, dan weer een jaartje wennen in de volgende klasse, dan weer winnen etc...

complimenten
Het was wel cool in de studio. ik was erom 11.30 en we kregen drinken enzo. toen eenmaal de race begon kregen we nog een biertje erbij ook wek okee dus.
we kregen de race te zien zonder reclame ook wel een keer leuk.
die ruud ter weijden is een nerd die denkt dat die grappig is.
maar verder stelt het niet zoveel voor.
ik had aleen knallende koppijn zondagmorgen daar moest ik even doorheen bijten.

Nog even wat voor Deztr0 het is 🇦🇱 het derde seizoen van onze vriend raikonen dus geen rookie meer.
verledenjaar 2002 bij maclaren
twee jaar terug 2001 bij sauber

maar dat maakt hem niet minder slecht.;) ;-)

Ik wou net zeggen, een echte rookie ie is het niet meer maar wie is dat nog wel..?? Zelfs Villeneuve en Montoya waren al Indy-kampioen voor ze F1 kwamen doen..
Das ook weer waar jah. Je moet toch wel enige ervaring hebben wil je uberhaupt al worden toegelaten tot de F1.

Was ik toch ff lelijk in de war, hij zit al voor ut 2e seizoen bij McLaren ... :$
Yeah!
Button is vierde!!
Rookie of niet... Volgens mij gaat ie het maken.

btw:
Bizar hoor, hoe schumi het hoofd koel houdt tijdens zo'n tank-brand en dan gewoon door gaat met de race..
laatste aanpassing

Ja, ook al heeft Schumi af en toe z'n rare momenten gehad (maar welke coureur niet..??), die man gaat toch wel écht op een hele mooie manier de geschiedenisboeken in. Ik ben zéér benieuwd of ik het nog wel zal meemaken dat een coureur zijn staat van dienst ooit zal verbeteren.... :P

1 Juni is trouwens de Grote Prijs van Monaco en opzeker dat dat een mooie race gaat worden. Ik kan me herinneren dat de McLaren's daar vaak erg sterk zijn...

(Maar eh, *Weird Al Yankovic*.......als Utreg nou de beker wint.........dan gaan we dus écht wel naar Utrecht hé..??? ;-) )
Schumi kan als die dit seizoen alle poll posites haalt (lijkt me sterk als die dat haalt wordt ik maar schumi fan:S :-S ) het meest aantal poll positie halen uit de geschiedenis, is nu van nog van senna.

lijkt me wel lachen ja als urecht de beker wint om naar utrecht te gaan, dus dat moeten we maar doen!!!

ja sorry hoor maar button is ook geen rookie hoor.

2000 BMW-Williams F1
2001 Benetton Playlife
2002 Renault
2003 Renault

even je huiswerk doen hoor voor dat je wat neerzet;) ;-)

Lekker hoor..!!! :D
ja sorry hoor maar button is ook geen rookie hoor.

2000 BMW-Williams F1
2001 Benetton Playlife
2002 Renault
2003 Renault

even je huiswerk doen hoor voor dat je wat neerzet

Idd ja weird al yankovic idd eerst je huiswerk doen OEN !!!
button dus:
(he let goed op !!!)

2000 BMW-Williams F1
2001 Benetton Playlife
2002 Renault
2003 BAR-Honda

pff en het is pole position
Ik doe mijn huiswerk beter dan jij dus :P
Alsjeblieft... :)
laatste aanpassing
AAAHHHHHH:frusty:

en niet lopen zeuren over mijn schrijfstijl mierenneuken is ook een vak

*ding dong* Round 1:''Let's get ready to rumbleeeeeeeeeee!!!!!!' ;P
hee dit is geen voetbal topic asjeblieft zeg.
weird al yankovic ik corrigeer allen ik mierenneuk niet :P hehe lol

No offense intended :)
ik zat er naast, te snel gereageerd

maar dat komt omdat hiervoor raikonen en button als rookies aangezien werden, dus ik denk ik help ze een handje FOUT dus.

maar gelukkig zijn er nog mensen die mij weer kunnen corrigeren.(y)
zo ik ben er ook weer. ja weinig tijd voor de F1. heb zondag me eerst race gemist sinds begin 1994 :| ja ik weet maar die nieuwe MaLaren :kwijl:

Flamie, ik heb ook sinds héél lang een grand prix gemist en heb 'em helaas ook nergens meer terug kunnen zien....Maar eh, heb je nog wel wat sappige nieuwe roddels..?? ;P
ehm srry geen roddels op dit moment te weing tijd om op de hoogte te zijn op dit moment maar zodra ik weer dingen weet ben ik er weer.

Ja ik heb de race op band nu. moet allen kijken nog :S

nou ja niet echt een roddel maar er zou een nieuwe sponsor zijn voor Minardi. Nee geen Trust.