Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 170018x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Test Barcelona
1. Ralf Schumacher Williams-BMW 1m 15.678s 75 laps M#
2. Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1m 15.843s 80 laps M#
3. Fernando Alonso Renault-Renault 1m 15.920s 89 laps M
4. Rubens Barrichello Ferrari-Ferrari 1m 15.996s 64 laps B
5. Luca Badoer Ferrari-Ferrari 1m 17.000s 52 laps B
6. Jarno Trulli Renault-Renault 1m 17.041s 42 laps M#
7. Takuma Sato BAR-Honda 1m 17.082s 83 laps M#
8. Anthony Davidson BAR-Honda 1m 17.193s 81 laps M
9. Felipe Massa Sauber-Petronas 1m 17.771s 52 laps B#
10. Ricardo Zonta Toyota-Toyota 1m 17.965s 82 laps M
11. Timo Glock Jordan-Ford 1m 19.622s 53 laps B
12. Cristiano da Matta Toyota-Toyota 1m 19.755s 9 laps M#
13. Christian Klien Jaguar-Cosworth 1m 19.782s 38 laps M#
14. Mark Webber Jaguar-Cosworth 1m 20.385s 10 laps M
[img]http://www.crash.net/pictures/thumbs/70611.jpg[/img][img]http://www.crash.net/pictures/thumbs/65943.jpg[/img]

En nog steeds niks over Jos....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ralf sneller dan Montoya.....

zie je dat, Bart..??!! ;P

Waarschuw beheerder
wheheh...

Ja, en Klien sneller dan Webber! ;)
Waarschuw beheerder
hehehe... jah ik zie het theater;)
voor paar dagen terug was het verhaal omgedraaid;)
Waarschuw beheerder
donateur
*kuch kuch O:)

Waarschuw beheerder
Montota gaat WK worden dit jaar! :D En het jaar daarop ook in een McLaren! :)
Waarschuw beheerder
donateur
*proest :D
En Verstappen gaat zeker races uitrijden? O:)
Waarschuw beheerder
tafkap is een grapjas...
jos heb races uitgereden:jaja:
en bovendien...
geef ik fausto en merizzle de voordeel van de twijfel...
want alles wijst erop dat williams THE car 2 beat is:)
zelf het ferrari management setteled zichzelf meer als een underdog dan the team to beat
dat wil wel wat zeggen:D
baajbaaj schoenmaker...*zwaai­*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:o

Maar die neus is wel geil hoor :jaja: van die bmw :D
Waarschuw beheerder
jah heh agressie:P?
ik moes alleen ff 6x kijken wie jij was(6)
wrom verander je je naam zowveel:P?
Waarschuw beheerder
donateur
Whahhaahha praatjesmakers met z'n allen:D
Kan er wel om lachen:D

Ik kan niet ontkennen dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat zijn als voorheen, maar ja wat wil je ook als je al zo lang meedraait aan de top.

alles wijst erop dat williams THE car 2 beat is

Maar die neus is wel geil hoor

Jammer genoeg is het geilheidsgehalte van de neus niet altijd recht evenredig met de prestaties op het circuit 8)
Dus het lijkt me wat voorbarig om nu al op basis hiervan te oordelen. De testen zullen al wat meer uit gaan wijzen en pas na de start van het seizoen zullen we meer weten.

Dat zouden jullie toch moeten weten als experts :[
Waarschuw beheerder
en echte experts weten het ook... williams is tot nu toe dus the car 2 beat.
zeg er heel eerlijk bij dat de nieuwe ferrari nogniet op de baan is verschenen.
maar... we zullen zien... einde deze maand/begin volgende maand, wordt er weer getest...
met... a head to head confrontation between the willies, mc's and the reds;)
Waarschuw beheerder
donateur
head to head confrontation between the willies, mc's and the reds

Daar verheug ik me op :kwijl:
En misschien de Renaults er ook nog bij!! Laten we die niet vergeten!
Waarschuw beheerder
jah en de rest van de 11 teams die er zijn...
t gaat om die 3... renault trekt t dit jaar toch niet...
(NOG NIET!!!!)
dus weer ff op naar de 3 groten!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm beetje lage dunk van Renault nog?;)
We'll see;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bart ik behoor nu tot een nieuwe groep dus......... that's why I changed my name :p
maar er zit altijd AGRESSIE in hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat renault voor een leuke verassing kan zorgen...

Renault is snel hebben verleden jaar bewezen dat ze mee kunnen, en met het geld wat ze hebben denk ik dat de drie het meoilijk krijgen het trio te blijven die de overwinningen haalt...

Maar al nieuws van jos al definiteif jah gezegd 1e of 2e stoel wi weet het ????

Waarschuw beheerder
trouwens die bmw vind ik egt niet mooi gewoon ziet er niet uit man die neus
Waarschuw beheerder
Ik denk dat renault voor een leuke verassing kan zorgen...

Renault is snel hebben verleden jaar bewezen dat ze mee kunnen, en met het geld wat ze hebben denk ik dat de drie het meoilijk krijgen het trio te blijven die de overwinningen haalt...

Maar al nieuws van jos al definiteif jah gezegd 1e of 2e stoel wi weet het ????

jos krijgt 1e stoel of niets...
volgende week is het bekend
en renault zal nog een weg van zeker 2 jaar hebben eerdat ze echt meedoen om de titel...
alonso is consistent, maar trulli (hoe sympathiek ik m ook vind) komt niet bij de podia (helaas)

Waarschuw beheerder
ohw 1e stoel of niets hmzzz wistik niet...

en denk idd. ook niet dat renault egt mee gaat dingen naar een wk maar wel dat ze dicht tot die drie teams zijn genaderd waarmee ik bedoel dat ze wel goede posities kunnen gaan halen denk je niet...
Waarschuw beheerder
BAR en Jordan worden DE verrassingen van dit jaar...
BAR omdat honda consistenter is en omdat ze 2 jonge honden hebben die tot het bot gaat
en Jordan omdat ze met een up to date Ford motortje rond knarren... en omdat ze het verloren jaar van vorig seizoen willen revancheren

Waarschuw beheerder
je vergeet wat maatje JORDAN is DE verassing om dat ons jos daar the boss gaat uithangen in wagen nummer 1 hahahaha ;-)
Waarschuw beheerder
jos krijgt 1e stoel of niets...

Doe dan maar niets! :jaja: :devil:

Waarschuw beheerder
Honda heeft tot nu toe anders aardige betrouwbaarheidsprob­lemen! Problemen waar ze vorig jaar het seizoen mee afsloten en aangezien er dit jaar een volledig weekend gedaan moet worden met 1 motor, denk ik dat ze wel eens flink in de shit kunnen komen! :(

Maar laten we het hopen! Sato op het podium! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt nu toch wel s tijd dat Jos gaat tekenen, hebben we in ieder geval weer wat leuke zondagen :D

BMW gaat het constructeurs kampioenschap dit jaar halen btw (denk ik dan)
Waarschuw beheerder
Dat weet je nooit he :p

Maarrrrrr het kan heel goed met deze........BMW!!!

:o wat zeg ik nou!!!

zolang er maar een schumi kampioen wordt :p

grapje tafkap :jaja: Schumi1 die bedoel ik ;)

Waarschuw beheerder
Jordan ziet opnieuw testrijder crashen

LONDEN - Voor de tweede achtereenvolgende dag maakte een kandidaat voor de vacante functie van testrijder bij het raceteam van Jordan een weinig gelukkige indruk. De Belgische Bas Leinders raakte woensdag met zijn auto al in de eerste ronde van de proefrit van de baan. Een dag eerder belandde de Duitser Timo Glock met zijn wagen in het gravel van het circuit van Catalonië. Beide rijders bleven ongedeerd.

De twee coureurs moeten het raceteam Jordan, uitkomend in de Formule 1, van hun kwaliteiten overtuigen. Indien dat lukt, maken ze wellicht spoedig kennis met Jos Verstappen. De Limburger onderhandelt met Jordan over een contract. Verstappen wil zijn loopbaan in de Formule 1 bij Jordan vervolgen.

Wordt nu toch wel s tijd dat Jos gaat tekenen, hebben we in ieder geval weer wat leuke zondagen :D

Daar heeft Verstappen bij mij geen enkele invloed op, nou ja......misschien het leedvermaak maar verder gaat het mij om het geheel en niet dat er nou toevallig een nederlander mee doet.. ;-)
Waarschuw beheerder
[b]De Duitsers Nick Heidfeld en Timo Glock krijgen opnieuw de kans om voor Jordan te testen. Glock zal morgenvroeg beginnen waarna Nick Heidfeld het stuur in de namiddag van hem over zal nemen, vervolgens zal Heidfeld de gehele vrijdag in actie komen.

Dit betekend dat de Nederlander Jos Verstappen deze week niet in actie zal komen, volgens diverse andere nieuwssites zou dit wel het geval zijn. Opvallend is wel dat Ralph Firman niet mag testen, hij heeft nog een contract met Jordan maar het is niet waarschijnlijk dat hij dit jaar opnieuw voor de Britse renstal zal uitkomen.

Bas Leinders zal teleurgesteld zijn, de Belg maakte vandaag zijn Formule 1 debuut, dit verliep niet goed (zie andere artikel). Leinders hoopte op een nieuwe kans die hij morgen of overmorgen zou krijgen, deze kans krijgt hij dus niet. Het management van de Belg heeft naar verluidt 300.000 Euro betaald voor de test, dat is enorm veel geld voor de 18 ronden die zijn gereden.

Verstappen praat nog steeds met Jordan, het ziet er goed uit maar een contract is er nog steeds niet. Begin februari zal Jordan opnieuw testen, dan met de nieuwe Jordan EJ14.
[/B]
Waarschuw beheerder
Haha, die Verstappen zal onderhand het zweet wel in de bilnaat hebben staan. Dacht hij met de Kerst al rond te zijn, moest het uitstellen tot de eerste week van januari en zijn we naar het einde van de maand aan het raken en nog steeds geen zekerheid! :P

Zou Eddy Jordan toevallig 'Kamphues maakt vrienden' gezien hebben ofzo..?? :D
Waarschuw beheerder
:jaja: die Joss moet nog steed uitkijken :p
Waarschuw beheerder
SCHUMACHER KRUIPT WEER EENS ACHTER HET STUUR

Voor het eerst sinds de Grote Prijs van Japan, die werd verreden op 12 oktober 2003, reed Michael Schumacher vandaag weer in een Formule 1-auto. Op het circuit van Barcelona loste de Duitser zijn teamgenoot Barrichello af bij het testwerk voor het aankomende seizoen.

Zoals gewoonlijk bracht Schumacher de maanden november en december en een groot deel van januari door met zijn familie. In de Schumacher-residentie te Noorwegen werd bijvoorbeeld het feest van Oud en Nieuw gevierd.

Voor Schumacher is het nog even wachten op de nieuwe auto van Ferrari. Op 26 januari wordt de Ferrari F2004 voor het eerst de garage uitgereden.

De site heeft niet HELEMAAL gelijk... op een ritje tegen een straaljager na dan;)
maar toch, hij blijft een luie zak;P

Waarschuw beheerder
De nieuwe Ferrari zal, volgens mij, niet de F2004 worden, maar hij zal de naam '655' meekrijgen. Waarom? Geen idee... :S
Waarschuw beheerder
655 is slechts de codenaam intern voor het formule1 project, de auto zal wel degelijk de F2004 gaan heten:jaja:

Waarschuw beheerder
Zou dat? Ik heb dit een tijdje geleden gelezen op F1racing.nl

De nieuwe Ferrari, die 655 zal heten, zal heel wat F1-fans verstomd doen staan beweert teambaas Jean Todt. Vooral de nieuwe voorvleugel zou voor heel wat verbazing kunnen zorgen.

"We zullen wel een aantal mensen verrassen," liet Todt weten tijdens het Wroom ski-evenement in de Dolomieten. "Vooral onze nieuwe voorvleugel zou wel eens voor een verrassing kunnen zorgen."

Ook de rest van de voortrein zou grondig aangepast zijn in vergelijking met de F2003-GA.

Waarschuw beheerder
erna kwam een ander bericht...
kan m nie vinden.
maar hij heet gewoon F2004
Trust me;)
Waarschuw beheerder
hebbes...
geen 655 voor ferrari

De nieuwe Ferrari zal zeker niet de naam ‘655’ dragen. Dat heeft een woordvoerster van het team eindelijk aan F1Racing.nl meegedeeld. De nieuwe naam zou pas tijdens de presentatie op 26 januari worden bekend gemaakt.

"655 is de projectnaam die het team zijn wagen elk jaar geeft. Zo heette de F2003-GA eigenlijk 654 en zo tellen we elk jaar weer eentje verder. Op de nieuwe, officiële naam moet je nog even wachten tot maandag tijdens de presentatie,” aldus een woordvoerster van het team.

Daarmee bevestigt het team dus wat we eerder vandaag al schreven. Ook enkele waakzame Ferrari-fans hadden ons al laten weten dat 655 niet de naam van de nieuwe wagen kon zijn.

Waarschuw beheerder
aaaah! :) Dat verklaard een hoop. (Y)

Ik ben zeer benieuwd naar de presentatie van aankomende maandag!
Waarschuw beheerder
verklaard nix meer dan dat ik je al gezegd had zonder het bericht:jaja:
Waarschuw beheerder
Jos gaat nog een jaartje karten denk! :devil:
Waarschuw beheerder
hmpfs... beginne we weer met die domme uitspraken:(?

Waarschuw beheerder
@B_a®t:

Zonder dat bericht had ik je niet zo snel geloofd... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Rollin'down tha street in my 6-4

Joggin' tha bitches... slappin' tha ho's..
Waarschuw beheerder
hmpfs... beginne we weer met die domme uitspraken ?

Sorry, ik wist nie dat je kwaad werd....

Het duurt alleen allemaal zo lang. Niks als geruchten en er wordt niks officieels naar buiten gebracht.
Waarschuw beheerder
Jos is the Kloss ;p 8)
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een leuk grapje, hoor Lunacy..!! :D :devil:
Waarschuw beheerder
mensen ik denk dat ik niet meer lang op pf zit. hehehe ben het zat en fuck de beleid.

zie murat topic die kanker tering gozertje ;D
Waarschuw beheerder
Ray, maak je niet dik!

Schakel gewoon al die subfora uit en selecteer alleen de subfora die leuk zijn. Bij mij staat de Actueel, Gemeenschap, Onzin en Humor enzovoorts allemaal al lang uitgeschakeld en zit ik grotendeels op een ander veel leuke forum.
Op Partyflock zit het domst van Nederland waarbij je moet zoeken naar de leuke uitzonderingen. Hopelijk horen wij daar wel een beetje bij, het zou jammer zijn als je weg ging omdat we je gezelligheid en je broninfo zéér zullen missen! :flower: ;-)