Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 169649x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
:frusty:

Ik ben het hélemaal vergeten.....!!!! :cry:
(op dat moment zat ik al dronken in de kroeg... :bloos: )
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
:frusty:

Ik ben het hélemaal vergeten.....!!!! :cry:
(op dat moment zat ik al dronken in de kroeg... :bloos: )

Dat ken ik ergens van.......

Was het de moeite Bart??
Waarschuw beheerder
heb hem al een pb gestuurd over sever space :P
Waarschuw beheerder
hahaha... het was zeker de moeite...
leuk om alle goeie momenten te zien..
MET het commentaar van onze eigen ollie:jaja:

Waarschuw beheerder
:cry: :-( :frusty: :@ :dood:
Waarschuw beheerder
is vast wel iemand die t heb opgenome danny;P
Waarschuw beheerder
ok nie niet eens gezien :P
Waarschuw beheerder
goed nieuws als josje voor het eerst in de jordan zit...
er blijft dit jaar voor zeker Ford fabrieks power in de jordan zitten:jaja:

Ford tevreden over prestaties Jordan

Volgens veel critici waren de prestaties van de renstal van Eddie Jordan het afgelopen seizoen zeer teleurstellend. Ford Europa wil echter niet spreken van een verloren jaar. Men is van plan om de samenwerking met het Brits-Ierse team voort te zetten.

Jost Capito, sportchef bij Ford Europa, verdedigt de prestaties van Jordan in een interview met het Duitse tijdschrift Motorsport Aktuell: "Ondanks alle tegenslag hebben we een Grand Prix weten te winnen. Voor een eerste jaar zijn we tevreden over de resultaten. We hebben een contract tot het einde van 2005, dat we ook zullen uitzitten."

Het merk Ford keerde vorig jaar voor het eerst sinds 1999 terug in de Formule 1. Dat was het jaar dat het Stewart Ford-team werd overgenomen door de Amerikaanse autofabrikant en werd omgedoopt in Jaguar.
Eddie Jordan sloot vorig jaar een sponsordeal met Ford Europa, waar ook de levering van Cosworth-motoren aan zijn team onder viel.

"Jordan was de eerste stap terug in de Formule 1," vervolgt Capito. Hij sluit niet uit dat het concern, afhankelijk van de prestaties van Jordan voor de komende tijd, zal uitkijken naar andere teams.
Of dit zal betekenen dat Ford de Jaguar-renstal de rug toe zal keren, of dat men Jordan zal overnemen, kon Capito niet zeggen: "Het is te vroeg om daarover na te denken."
Waarschuw beheerder
Áls áls.... ;P

Volgende week moet de zaak dan toch wel echt beklonken worden... :-)
Waarschuw beheerder
Jos in de sneeuw

http://www.hochkoenig.at/deutsch/index.php3?url=
Ga via "livecams" naar "webcam" Let op de man in de gele (...!!!) jas!

ja lang kijken maar je moet joske een keer langs zien komen :jaja:
Waarschuw beheerder
jos heeft al getekend heb ik togg gezegd:jaja:
Waarschuw beheerder
:jaja: jos heeft bevestigt het contract al te hebben gehad in zijn handen...
alleen hij moes 1e rijder worden...
nou... ga na... dat is 2 weke trug dattie die uitspraak al heb gedaan... eddie en jos willen ook kerst...
hij heb allang getekend joh
met de bevestiging van flamie van het skieen... wat trouwes bes wel zal kloppe... maar ik zag nix...
als hij niet getekend heb dan straf me maar af:jaja:
alleen logischer wijs nadenkend... weet je wel dat hij getekend moet hebben:)
Waarschuw beheerder
Nou ja, ik heb wel even op die Livecam zitten kijken maar als het echt Live is zie je Jos maar één keer voorbij komen, of zou 'ie speciaal voor ons steeds langs die cam blijven skiën..??!! ;P

Nou ja, leuk voor hem en de nederlandse fans. :-)
Waarschuw beheerder
achjah... als jordan de financien weet te vinden en met de backup van ford... dan denkik wel dat ze weer bij de subtop kunnen aansluiten, magoed...
we zullen zien
Waarschuw beheerder
Ik kan me nog wel een tijd herinneren dat 'de gelen' aardig meededen.... :-)
Waarschuw beheerder
1999... tot de 2na laatste race hadden ze nog een theoretische kans op de wereldtitel
3 overwinningen en frentzen toendertijd in een bloedvorm...
dat waren inderdaad de goede tijden van "de gelen"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan jos laten zien of hij het nog in zich heeft!
Waarschuw beheerder
ach... dat wordt elk jaar vertelt
Waarschuw beheerder
Ik kom even hoi zeggen en :frusty: was het ook vergeten en die verdomde video is niet eens per ongeluk aangesprongen ook :@
afijn de groetjes maar weer...
Waarschuw beheerder
heheh daar is jos aan het skienen geen idee of je hem ooit tegen zou komen op die beeld.

I´am just fucking around 8)
Waarschuw beheerder
met de bevestiging van flamie van het skieen... wat trouwes bes wel zal kloppe... maar ik zag nix...

ik zei al:P ik zag nix
Waarschuw beheerder
beter kijken gewoon de heledag je zou hem vast een keer moeten zien :P
Waarschuw beheerder
heeft iedereen hier msn :p

kunnen we msn f1 chat houden soms misschien wel leuk :D

gigiigig
Waarschuw beheerder
:Pwat u wilt
Waarschuw beheerder
hoor wel hoeveel mensen hier in voor is
Waarschuw beheerder
1 vote:P
Waarschuw beheerder
http://www.mclaren.co.uk/interactive/video/Kimi_xmas.mpg

Rechter muisknop op link, 'save target as' en bekijken..

Henk Jan : Uitstraling 0, uitspraak ver beneden de middellijn, je haren zien
er niet uit en je lijkt wel een monteur van Mclaren in dat kloffie!
Wat jij Zjeurnie ?

Zjeurnie : Nou, ik vind wel dat hij goed kan zingen, maar ik vind hem een
beetje een ijskonijn. Hoe heet hij ook alweer ? OH ja, Rijfestijn, ik vind
er geen bal aan. Toedeledokie!

Eric : Ik mis alleen de wortel, de knopen en de sjaal nog om zijn nek.
MASSOL!

Nou, dan is de Jury het eens. Geen talent, geen uitstraling en je moet zeker
nog werken aan je uitspraak. Ik zou een andere hobby zoeken als ik jou was!

Waarschuw beheerder
My God..!!! :o

Dit wens je toch niet dat DIT ooit kampioen wordt of ook maar een GP wint....?? :frusty:

Raikonen-fans; zoek alsjeblieft iemand anders... :9

Waarschuw beheerder
Wat een persoonlijkheid he, haha :D
Waarschuw beheerder
dees haddik een paar pagina's trug al geplaatst my dear flamman;)
Waarschuw beheerder
Edward van Cuilenborg vervangt ruud ter weijden

Nu het jaar ten einde loopt, en SBS vanaf 1 januari de Formule-1 rechten in handen krijgt, begint de personele invulling van het team dat de F1 moet gaan presenteren vaste vorm aan te nemen.

Olav Mol had al getekend voor de presentatie op locatie en de regie, nu is er voor de studio presentatie een naam bekend gemaakt: Edward van Cuilenborg. De voormalig NOS- sportpresentator en nu huidig SBS-presentator Edward van Cuilenborg zal de functie die in het verleden door Ruud ter Weijden werd vervuld gaan overnemen bij SBS6

Vele mensen zullen Edward van Cuilenborg kennen als sportverslaggever van het NOS. Hij gaf commentaar bij voetbal- en tenniswedstrijden. Het afgelopen jaar presenteerde Edward dartwedstrijden, de gouden gids divisie en was hij presentator bij de wedstrijden van het Nederlands elftal. Vanaf maart zal Edward van Cuilenborg de studiopresentatie beginnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
roddels roddels het leukste wat er is:jaja:

Verstappen naar BAR of Jaguar?

Als we de website 'Raceplanet.net' mogen geloven dan is Jos Verstappen niet alleen met Jordan in gesprek, maar ook met Jaguar en B.A.R. Hij zou dan de vervanger worden van of Mark Webber of Jenson Button als één van de twee naar Williams vertrekt.

Aangezien Juan Pablo Montoya al voor 2005 heeft getekend bij McLaren komt er een stoeltje vrij bij Williams en ze hebben hun oog al laten vallen op Webber en Button. Verstappen zou één van deze twee kunnen vervangen. David Richards, de teambaas van B.A.R. heeft echter verklaard dat zijn Britse coureur niet te koop is.

De teambaas van Williams, Frank Williams, verklaarde enkele weken geleden al dat er weleens een zeer verrassende line-up in 2004 zou kunnen komen. Er bestaat dus de mogelijkheid dat Montoya komend jaar al voor McLaren rijdt en onze landgenoot niet voor Jordan, maar voor Jaguar of B.A.R. uitkomt.

Verder heeft Verstappen al op zijn website verklaard een goed gevoel te hebben over 2004, wie weet zijn er dus meer contractbesprekingen dan alleen bij Jordan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach ja... :)

Momenteel doen geruchten de ronde dat Jos Verstappen niet alleen bezig is met het Jordan-team, maar tevens met een aantal andere teams voor 2004. Echter, helaas voor de Nederlander is niks minder waar. Na de feestdagen zullen de onderhandelingen met Jordan dan ook voortgezet worden.

Verstappens manager Raymond Vermeulen wilde ons vlak voor de jaarwisseling nog even te woord staan over de huidige situatie: "We praten momenteel alleen met het Jordan team voor een racestoeltje en zeker niet met een ander team. Daar zijn alle plekken bezet."

Voor de kerstperiode waren er nog gesprekken met Trust en Eddie Jordan, echter het werd stil... "We hebben met alle partijen afgesproken om pas na de feestdagen weer verder te praten. Dat is prettiger voor allemaal. De onderhandelingen verlopen erg prettig en we hebben er een goed gevoel over," aldus Vermeulen.

Maar wat als het niks wordt met Jordan, is dan alles voorbij? "Uiteraard richten we ons alleen op een racestoeltje, maar mocht dat om wat voor een reden dan ook niet lukken dan sluiten we andere opties natuurlijk niet uit," vertelde Vermeulen aan F1Racing.nl

Waarschuw beheerder
verpester:P;)

Waarschuw beheerder
hehe... Sorry! ;)
Waarschuw beheerder
Hmm.....ik dacht dat de Formule 1 altijd doorging en dat simpele 'feestdagen' nou niet echt heilig waren en reden om belangrijke onderhandelingen uit te stellen... :/ ;-)
Waarschuw beheerder
Heerlijk weer die roddels!
Waarschuw beheerder
idd het zijn roddels die niet waar zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahum???

lees een paar posts hierboven heer funky:

Merizzle 31 december 2003 02:07
Ach ja...
Momenteel doen geruchten de ronde dat Jos Verstappen niet alleen bezig is met het Jordan-team, maar tevens met een aantal andere teams voor 2004. Echter, helaas voor de Nederlander is niks minder waar. Na de feestdagen zullen de onderhandelingen met Jordan dan ook voortgezet worden.

Verstappens manager Raymond Vermeulen wilde ons vlak voor de jaarwisseling nog even te woord staan over de huidige situatie: "We praten momenteel alleen met het Jordan team voor een racestoeltje en zeker niet met een ander team. Daar zijn alle plekken bezet."

Voor de kerstperiode waren er nog gesprekken met Trust en Eddie Jordan, echter het werd stil... "We hebben met alle partijen afgesproken om pas na de feestdagen weer verder te praten. Dat is prettiger voor allemaal. De onderhandelingen verlopen erg prettig en we hebben er een goed gevoel over," aldus Vermeulen.

Maar wat als het niks wordt met Jordan, is dan alles voorbij? "Uiteraard richten we ons alleen op een racestoeltje, maar mocht dat om wat voor een reden dan ook niet lukken dan sluiten we andere opties natuurlijk niet uit," vertelde Vermeulen aan F1Racing.nl

2x hetzelfde nieuwtje is ok... maar 2x op 1 pagina is beetje los:S :vaag:
Waarschuw beheerder
mijn nederige excuses:$ zal het gelijk ff veranderen

*ff de volgende keer beter lezen*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alvorens wij met smart het nieuwe jaar in gaan stappen en met elkander gaan genieten van de escapades van onze helden in de Formule 1, bij deze mijn wens aan jullie om er een gezond, gezellig, voorspoedig en sportief jaar van te maken! :flower:

[img cacheid=001301920001f8b86d36b3d61a0034f27d]http://www.kldr.nl/external/Happy_Wishes_2004.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
merci:jaja:
en van hetzelfde voor allen:P

Waarschuw beheerder
Hey Bart! :D

Nou eh, het is 2004 dus Verstappen.... kom maar op met je nieuwsbericht..!! :9
Waarschuw beheerder
ja hij mag van mij ook wel opschieten ik verveel me de pleuris man ik heb straks zin an het darten, en daarna zal het niet lang meer duren voor dat ons joske weer aan de bak is... hij moet echt eens kijken of hij bij de jordan wel een beetje wat van zijn kwaliteiten kan laten zien
Waarschuw beheerder
god...
jij heb echt nog alle vertrouwen erin dattie volges mij noggis wereldkampioen wordt heh:S
kerel... get a life... ik ben brak ben saggow en keb zware nacht achter de rug...
get a life!!!!
jos wordtnie beter dan dit en zaldie ook nooit worden.
hij gaat in dtm over een jaar of 2 aan de slag en daar komtie tot zijn recht...
dat is beuken en smijten met de auto's...
dat is jos zijn raceklasse...
de F1 allang niet meer

Waarschuw beheerder
Jij ook al sjaggo..??!! :o :P

Ik laat net een glas cola vallen en heb prompt de hele boel hier verbouwd... :X :bloos:
Waarschuw beheerder
danny togg:P
stoute jongen;)