Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 169387x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
haha das waar...
maar dit is ook leuk jongens...
tis wel lache... ik doe t al tijdje met wat klasgenoten... en tis echt kicke
www.f1competitie.nl

is idd wel een lachuh spelletje :jaja:
welke klasse rijd je B_a®t ?
Waarschuw beheerder
ik rijdt in klasse 6 ben net begonne... me 3e race en 2 3e plaatsen al:D
echt lekker... sta nu voor de race van zondag gekwalificeerd als 2e:D halve seconde achter de man die alles nog gewonne heeft:)

Waarschuw beheerder
Sorr, ik doe al met de PSV-poll mee en dat vind ik wel voldoende. In Formule 1 voorspel ik toch altijd helemaal verkeerd! :P :bloos:
Waarschuw beheerder
isnie voorspelle danny...
is zelf een team bouwen en onderhouden:)
en tisnie met officiele namen maar echt heel leuk:D
alles goed verders kerel?
Waarschuw beheerder
heb de uefa gewoon met psv net :p ja met cm 4 8)

heb kerzman en vogel bommel verkocht heb in total 40 miljoen gekrijgen daarvoor nu ff wat spelers kopen ;D

Waarschuw beheerder
Alles kits met Dani, morgen lekker naar Iron Maiden..!! :bounce: :D

Ray, voor 40 miljoen kunnen we misschien wel Van Nistelrooij terugkopen...!! ;P
Waarschuw beheerder
Cm4 vond ik :bah: Cm 03-04 vind ik 1000x beter,bijna geen bugs meer! :d
Waarschuw beheerder
ja cm03-04 is de nieuwe kan nergens vinden waar ik kan downloaden 8)

dus ja je moet doen met wta je hebt.

maar ja ik ga ff weer werken :(

Goedenmorgen uvw cadans afdeling ww u spreekt met Raymond hoe kan ik u helpen.
Waarschuw beheerder
Men. Raymond ik wil graag een uitkering :p
Waarschuw beheerder
hoezo wil je ook bij de 13% echte Nederlanders zitten die ww krijgen de rest toch allemaal buitenlanders :S

Waarschuw beheerder
Afschaffen die uitkeringen...!!! :devil: ;P
Waarschuw beheerder
zo dat is nr 13 voor vandaag die niet meer een uitkering krijgt.

Ja werk brief niet inleveren of niet hard genoeg werk zoeken. Ik stop je uitkering meteen :D

Ja ik ben erg dtreng ;d
Waarschuw beheerder
oeh bitchy
Waarschuw beheerder
Dan niet :s laat mij maar weer in de kou staan flamie :p
Waarschuw beheerder
Rothengatter bestrijdt bericht breuk

Er is geen sprake van een breuk tussen Huub Rothengatter en Jos Verstappen. Dat meldt de redactie van RaceReport vrijdagmorgen. Vandaag (vrijdag 12 dec.) werd bekend dat de sponsors van Jos Verstappen zelf in onderhandeling zijn getreden met Jordan over een plaats voor de Nederlander in het Grand Prix-team.

Enkele jaren geleden onderhandelden het communicatiebureau TCC en sponsor Lost Boys ook op eigen initiatief met Formule 1 teams. Zo maakten ze de weg vrij voor de terugkeer van de Nederlander bij Arrows. Rothengatter bagatelliseert de berichten over het conflict met de sponsors. "De situatie is altijd al zo geweest dat de sponsors betalen en dus bepalen", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Ik onderhandel immers niet met míjn geld. De sponsors bepalen met welk team ze in zee gaan. Ik heb daar alle vrede mee."

Directeur Michel Perridon van Trust toont zich ontevreden over de strategie van Huub Rothengatter. Hij vindt dat die te nadrukkelijk heeft ingezet op een overeenkomst met Jaguar Racing. Die weg werd afgesneden door Red Bull dat niet alleen met een budget van 45 miljoen dollar voor drie jaar op de proppen kwam, maar ook een optie op de overname van de renstal nam.

Perridon laakt de onduidelijkheid van Rothengatter over het verloop van de onderhandelingen. "Ik betaal. Dus heb ik het recht te weten wat er wordt afgesproken", aldus Perridon. Hij zegt nu samen met Vermeulen rechtstreeks te willen praten met Eddie Jordan en Paul Stoddart. Volgens het Algemeen Dagblad hebben die gesprekken komende maandag, dinsdag en woensdag plaats...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Hopen dat ut lukt....

Waarschuw beheerder
Minardi heeft dus vandaag die 22-jarige Italiaan als piloot benoemd, afwachten wie het 2de zitje krijgt...
Waarschuw beheerder
Dus dat tweede stoeltjes is dan tevens Verstappen's állerlaatste kans om komend seizoen nog in het rijdersveld deel te mogen nemen tenzij Benetton of Ferrari hem nog wat zou aanbieden (het zou me niets verbazen als die Rothegatter daar nog op aast ook :dood: ).

Jammer mensen, het wordt dus wachten tot Albers in de F1 komt.. ;-)
Waarschuw beheerder
theater... benneton = renault... je zegt steeds benneton... tis renault!!!!!
en verstappen is aant einde van volgend jaar helemaal uit de F1...
Albers komt pas serieus in aanmerking na 2006:)
Waarschuw beheerder
ehm rubino heeft geen contract voor 2004 :) :jaja:
Waarschuw beheerder
uhm raymond... dat is DIT jaar?? als als het zow is.. dan is t goed nieuws voor..??
maybe josje verstappen:P met natuurlijk de hulp van herr schoenmaker die ik dan wel aardig vind als hij josje aan zouw wijzen als gewilde teamgenoot:P

Waarschuw beheerder
De enige kansen voor Jos zijn Jordan en Minardi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb een ftp sever :p met 25 gb aan :) f1 films :jaja: en andere motor sport :p

Nu wil ik dit wel delen met jullie :p voor meer onfo pb maar :)

zelf GP Fragments 1930-2003 :jaja:

ik hoor het wel pssssssss niet door geven aan andere mensen aub
Waarschuw beheerder
Heeft Barrichello nog geen contract? Ik dacht dat hij een contract had tot eind 2004 hoor....
Waarschuw beheerder
sssstttt....
niet zow lullig doen tege flamman:P
hij heb meestal wel gelijk:jaja:
en dat weet je zelf ook wel:P

Waarschuw beheerder
Rubens blijft gewoon 2e rijder voor 2004 bij Ferrari.

Minardi heeft trouwens Gianmaria “Gimmi” Bruni als 1 van de rijder aangesteld. Het is een 22-jarige Roemeen die vorig jaar heeft testgereden voor Minardi.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oja, ik moet nog ff da FTP adresje hebben ;p
Waarschuw beheerder
Flamie heeft mij ook wel erg benieuwd gemaakt naar dat FTP adres.. :9
Waarschuw beheerder
:jaja: flamie, je ken aan het PB-en zo te lezen :p

Het lijkt mij sterk dat rubino niet zal rijden :s
dan hadden we vast wel iets gehoord toch!

Gegroet nog 83 dagen toch???
:kusje:
Waarschuw beheerder
Rubens blijft gewoon 2e rijder voor 2004 bij Ferrari.

Minardi heeft trouwens Gianmaria “Gimmi” Bruni als 1 van de rijder aangesteld. Het is een 22-jarige Roemeen die vorig jaar heeft testgereden voor Minardi.

ahum... tell us something new:S
Waarschuw beheerder
Hello, ik vroeg het aan flamie, die heeft hierop nog geen antwoord gegeven. Dat kwam van Yaspo>
I don't know him, dus wil ik flamie's expertise ff horen :p mag toch wel bart :(
of niet...
Waarschuw beheerder
agressie... ik had het tegen Yasp0
Waarschuw beheerder
you gotta be f*ckin' kiddin' me:P;)
Michael Schumacher denkt nog steeds niet aan stoppen. Als zijn tijd is gekomen zal hij of 1 van zijn naasten dit weten.

De Ferrari rijder, die de succesvolste rijder ooit is in de geschiedenis van de Formule, wordt in januari 35 maar dat is voor hem geen reden om ermee te stoppen. Hij zal zeker zijn contract uitdoen dat tot 2006 loopt.

"Als iemand van het team naar me toekomt en tegen me zegt dat ik niet meer snel genoeg ben, dan is het tijd om te stoppen," aldus de Duitser aan de Duitse tv zender RTL. "De risicos die ik neem zouden dan geen nut meer hebben. Ik kan echter nog steeds goed volgen en ik heb nog enkele goede jaren voor me uit liggen. Ik voel me jonger dan 34 en ik heb er nog steeds veel plezier in."

Waarschuw beheerder
:frusty:

*zeker bang dat 'ie zich thuis gaat vervelen ofzo...* :P
Waarschuw beheerder
ik zeg niet dat hij niet rijdt :p ik vind het vreemd dat hij nog geen contract heeft voor 2004 ;)

Waarschuw beheerder
Komt vast wel goed, alhoewel ik een algehele rijderswissel wel graag zie gebeuren; Raikonen en Coulthard in de Ferrari's en Schumacher en Barrichello in de McLaren ofzo...! :9 :D
Waarschuw beheerder
Ferrari gaat het contract van Rubens Barrichello verlengen met twee jaar tot het einde van 2006. :s :(

nee he niet nog 2 jaar die jankertje daaro :S

Waarschuw beheerder
die jankertje....????

je lijkt wel een turk! :devil:
Waarschuw beheerder
Flamie okay okay (y) ik snap het nu :p
Verders :( dus ze blijven allebei, ook saai eigenlijk he :p
(k)
Waarschuw beheerder
Sssssssssst Dani. ik kom uit het land dat iets rechts van Turklandia ligt ;) heb een baard en ik ren van de vs :p

Waarschuw beheerder
Ferrari gaat dus toch door met Barrichello tot 2006 ? ik dacht net dat 2004 zn laatste seizoen ging worden :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus jos mag lekker op de tribune plaats nemen?
Waarschuw beheerder
Of vanaf de zijkant in een haperende Minardi. Die kunnen ze beter door 3 paarden laten voorttrekken.... :gaap:
Waarschuw beheerder
Gister iemand BNN gezien? Rob Kamphues zat in de auto bij Perridon tijdens de Quote Challenge.... met de vraag waarom hij zoveel geld in die bodemloze put als Minardi gooide... kreeg jammer genoeg weer zo'n politiek correct antwoord.
Waarschuw beheerder
nee helaas :( kwam er weer's te laat achter :( :( :(

mahgoed ben toch geen jos fan :d
Waarschuw beheerder
donateur
Yesterday is history;)
Waarschuw beheerder
Tomorrow is the future..??!! ;P

De nieuwe chinees/nederlandse belofte zal het nu waar moeten gaan maken. :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Tomorrow is the future..??!! ;P

:jaja: :P
Yesterday is history (Jos)
Today (Schumi) is a gift:D
Tomorrow (?) is a mystery :jaja:

Mooie koppeling van de F1 aan Partyflock of niet dan?;P
laatste aanpassing