Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 169229x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
You idiot! You broke my head!! :D

(hebben we dat fimpje nog ergens...??!!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaaaaaa, zoek dat please ff, weet namelijk niet meer of die camera tegen hem of hij tegen die camera aanliep... :x

Waarschuw beheerder
Hehe, de link staat nog ergens op één van de 39 pagina's van dit topic.... :P
Waarschuw beheerder
wowwwww..... dat is verrrrrrr terug...
gloof dat ik net op dit topic zat... uhm...
ff zoeke hoor:P
Waarschuw beheerder
bingo:D alleen volges mij is t filmpje van inet afgehaald:(

Waarschuw beheerder
Hmmmm....that sucks... :@ :cry:

Zou Flamie 'em zelf niet opgeslagen hebben toevallig..??!! ;-)
Waarschuw beheerder
srry ik weet welke film je bedoelt :P

ik ga er werk van maken om te vinden :D

oja nog iets anders ik heb andere werk :D

ja ben van Ambtenaar naar Ambtenaar baan gegaan. NU werk ik bij de uvw. Dus pas op lief wezen anders geen uitkering ;D
Waarschuw beheerder
Wat HEERLIJK dat Klien zo ver achter Webber zit! 3 sec ;D OK, hij heeft nog tijd om te leren, maar ik hoop toch wel de eerste paar races zo'n groene bolide de banden in te zien gaan, met veel rondvliegend carbon fiber, en gele vlaggen en safety cars.

Waarschuw beheerder
Stoddart laat landgenoten testen bij Minardi

MELBOURNE - Australiër Paul Stoddart laat de komende tijd twee landgenoten testritten rijden in de formule-1-bolides van zijn renstal Minardi. Het zijn de 21-jarige Will Davison en de 22-jarige Will Power.

De testritten zullen plaats hebben in de eerste week van maart in Melbourne Park wanneer het raceseizoen begint met de Australische Grand Prix.

Stoddart, eigenaar van Minardi, lijkt hiermee terug te keren op zijn schreden en alleen met jonge talenten te willen werken. Eerder liet hij de Australiër Mark Webber (nu Jaguar) en de Spanjaard Fernando Alonso (nu Renault) debuteren.
Dit jaar behoorde de dertiger Jos Verstappen tot zijn renstal. De Limburger en de 20-jarige Brit Justin Wilson haalden geen enkel punt voor het wereldkampioenschap binnen voor Minardi.
Waarschuw beheerder
2 Flamie ff off-topic, kun je mij wel ff een uitkering geven dan??? ik schijn nergens recht op te hebben nl.... :@ zeer teleurstellend
zoiets. 1 conclusie ik woon in amerika tegenwoordig daar laten ze je ook gewoon in de goot belanden alvorens er wat geregeld word voor de mens :@........

Cosmic leuk dat je er weer vaker bent :p
die minardi is niks en het blijft niks hoeveel jonkies ze ook aannemen..... stomme auto en stomme engineurs (n)
beter voor de andere auto's weten we ckr's dat ze een kans maken :d
Waarschuw beheerder
maar ik hoop toch wel de eerste paar races zo'n groene bolide de banden in te zien gaan, met veel rondvliegend carbon fiber, en gele vlaggen en safety cars.

Formule1 op zijn best!!!
hehehe en niet alleen groene wagens:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Minardi wel een leuk team hoor:)
De auto's zijn alleen niet vooruit te branden;)
Maar stel je voor dat Minardi er ook niet meer was.... dan hadden we nog maar 18 auto's aan de start van een GP:/

Waarschuw beheerder
Ik wil weer gewoon minimaal 24 rijders in het veld..!! :D
Waarschuw beheerder
:jaja: dat is ook weer waar tot vorig jaar hadden we 22 auto's om naar te kijken het moeten er idd. niet nog minder worden dan blijven er straks alleen nog die rooie, zilver/zwarte en witte over :p hehe (6)

Vliegende ongelukken zouden die nu weer kunnen voorkomen met alle veranderingen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel cool vind, is dat er nu 4 topteams lijken te zijn :jaja:
Voorheen (al jaren lang) had je meesta 2 teams die konden meestrijden om de titel, maar ik vind het echt supercool dat Renault er nu ook bijkomt! Daar kun je zeker rekening mee gaan houden dit seizoen!:D
:respect: Ferrari & Williams & McLaren & Renault :respect:
Wordt vast een gekkenhuis:D
Waarschuw beheerder
hahaha... zeker:D
24 auto's en het liefste weer pre-kwalificaties
Waarschuw beheerder
idd. :d dat zenuwachtige gedoe op de zaterdag
moet maar eens afgelopen zijn :p
24 is niet mogelijk tenzij............. Lotus terugkomt ofzoiets :p

Waarschuw beheerder
hehe, Lotus terug... :9

(of gewoon drie coureurs per team on plaats van twee... :jaja: )
Waarschuw beheerder
ff tellen; er zijn vier goede teams maal 3 auto's is maar 12 dat is te weinig dus, lotus erbij met 3 auto's is dan 15, ik mis nog 2 teams iemand enig idee?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 3 auto's per team teveel van het goede.
Je kunt beter meer teams hebben, dat geeft een beetje meer variatie (meer kleurtjes:P)
Alleen als Jordan en Minardi ook nog afvallen (misschien door de financien) dan kun je idd 's kijken of de 'rijke' teams met 3 auto's kunnen gaan rijden:)
Waarschuw beheerder
;) hahaha :jaja: niet alleen bernie heeft zo zijn ideeen wij kennen er ook wat van O:)
Waarschuw beheerder
Het nieuws blijft zich opvolgen omtrent Verstappen:

Minardi wil Verstappen behouden

Uitgegeven: 10 december 2003 12:06
Laatst gewijzigd: 10 december 2003 12:54

LONDEN - Minardi wil Jos Verstappen behouden. Dat heeft Paul Stoddart, eigenaar van de formule-I-renstal, woensdag telefonisch vanuit Australië verklaard.

"Ik hoop dat we Verstappen ervan kunnen overtuigen nog een seizoen voor ons te rijden", aldus Stoddart. "Wij zijn daarover in onderhandeling."

Volgens Stoddart heeft Verstappen de racerij nog veel te bieden. "Hij kan veel meer mindere dingen doen dan voor ons team te racen."

Verstappen was tegen het einde van het afgelopen, voor hem treurige seizoen uitgekeken op Minardi. Hij hoopte in een sneller team een plaatsje te kunnen veroveren, zeker omdat hij een flink sponsorpakket met zich meedraagt: Trust, Muermans, Halfords. Bij Jaguar had hij een kans, maar uiteindelijk viel de keus van die renstal op de Oostenrijker Christian Klien die met Red Bull een grotere sponsor meebracht. Jordan is een andere mogelijkheid. Daar lijken de Duitser Nick Heidfeld en de Brit Ralph Firman echter de beste papieren te hebben.

Het sponsorpakket van Verstappen is uiteraard een van de redenen van Stoddarts liefdesverklaring voor de Limburgse coureur, die op zijn eigen website zei in het seizoen 2004 gewoon weer op de startgrid te zullen staan. Stoddart hoopt de invulling van de posities voor het einde van het jaar rond te hebben. Behalve met twee Australiërs in maart, test Minardi op het circuit van Vallelunga een vijftal coureurs.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Ik heb even dat filmpje opgedoken van Montoya:

HIER
Waarschuw beheerder
hahahaha... geweldig hoe zijn vriendin hem tegen hou:P
hahahaha
geweldig:P
*You f*ckin' idiot... you broke my head*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en agressie... waarom de 4 topteams alleen maar? sauber blijft wel door ferrari en BAR ook dmv honda... ik zie jaguar wel het red-bull team worden... dan praten we al over 14 auto's in "normale" omstandigheden en over 21 auto's met 3 rijders...
BAR wordt hopelijk echt lotus:D:kwijl: williams fan ofnie dan ben ik net zow fanatiek lotus als williams-fan;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon zomaar :p zoveel auto's moet je nou ook weer niet op de baan hebben, dan zouden er echt alleen maar ongelukken gebeuren (n)
en dat vind ik niks :p het was gewoon een soort van :vaag: gedachtengangetje :9
Waarschuw beheerder
:P
hoe meer auto's hoe emer gevechten, hoe meer stuurmanskunsten je moet hebben, hoe vaker er een auto langs je neus op komt als je langs de baan zit...
kortom, IK zie alleen maar voordelen aan meer auto's op een baan:jaja:
Waarschuw beheerder
jaja ginnegap maar:P tis wel zow;)

maar ik weet dat ik van tests niets mag verwachten... maar ligt t aan mij of is BAR nouw zow f*ckin' snel met de tests?:|
Waarschuw beheerder
B@rt je weet toch wel dat die test's niks voorstellen, die mindere teams zijn/lijken altijd sneller maar, de echte teams weten wel beter en testen gewoon heel anders en op andere resultaten denk ik :p
Bar is misschien snel en trouwens ze waren al snel maar niet zo betrouwbaar daar kunnen ze beter op testen. mahja weer mijn mening :9
(k)
Waarschuw beheerder
agressie... me naam is gewoon Bart en geen B@rt want dan isset altijd nog B_a®t... maar voor makkelijkheid zeg voortaan maar gewoon Bart:)
en ik zei ookal dat tests niets voorstellen:) alleen tis afwachten wat er gebeuren gaat:)
ik heb nu al de planning gemaakt voor het weekend van australië:Phehehehe
ik ben zaterdags vrij en ga hele dag pitten... en dan snachts lekker in 1 ruk door nadat ik uit geweest ben:P waar ik uitga... al sla je me dood:P
misschien voorbarig:kwijl: maar wil geen seconde missen van de sport wie ik een zeer warm hart toedraag:D
Waarschuw beheerder
:jaja: bart vooruit dan maar, ik noem je wel bart leesfoutjuh :bloos:
Goh, doe jij dat ookal zo met die nachtraces (y) ikke ook anders val ik ckr's in :z :z :z om er niet meer uit te komen :( en dat is niet de bedoeling :p
hoeveel dagen nog??? minder dan 90 of nog iets meer :p duurt te lang voordat het maart is :(

en ;) het is de enige sport waarvoor ik wakker gemaakt moet worden (6) anders word het ruzie (6) hahaha...
Waarschuw beheerder
Ik zag zojuist beelden van een ferrari die de eerste 600 meter een neuslengte sneller was dan een straaljager, mooie beelden..! :D (y)

Waarschuw beheerder
Gewoon weer een ouderwetse promotiestunt... :) Dacht je nou echt dat die Ferrari zou verliezen?
Waarschuw beheerder
de ferrari heeft wel verloren

Michael Schumacher heeft zijn wedstrijd tegen de Eurofighter met 2 tegen 1 verloren. De Eurofighter, die in de lucht tweemaal de geluidssnelheid kan halen, was over 600 meter nog de langzaamste. Daar won het acceleratievermogen van de F 2003-GA het van de straaljager.

Na 900 en 1200 meter kon piloot Maurizio Cheli de Ferrari achterhalen, en wist als winnaar over de eindstreep te komen op het vliegveld van het Italiaanse Grosetto

2theater of dreams waar heb je de beelden gezien?
Waarschuw beheerder
Ik vond het meer gewoon mooie beelden en het zal hoogstwaarschijnlijk ook nog wel gebruikt worden voor een reclame van Gilette Mach 3 ofzo, maar dat boeit me verder niet. Zo'n regenachtige baan en dan een ferrari die een straaljager eruit rijdt is gewoon gaaf om te zien! :D

De beelden zag ik op RTL5, werd steeds herhaald... ;-)
Waarschuw beheerder
Het Minardi Cosworth team testte vandaag in de heuvels even buiten Romé op circuit van Vallelunga. Het zal drie dagen gaan testen met het Minardi PS03 chassis, men wil onder andere banden, aërodynamica, en enkele specificaties motoren testen. De komende dagen zal het team ook 5 talenten testen.

gigigiwhahahahahaha hihihihihi

srry maar ze testen met de ps03 okay ze haden al 5 sec achter stand maar nu :S gok er maar los op
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaa. of geef minardi heeeeeeeeeeel veel geld;p
Waarschuw beheerder
Michael Schumacher heeft zijn wedstrijd tegen de Eurofighter met 2 tegen 1 verloren. De Eurofighter, die in de lucht tweemaal de geluidssnelheid kan halen, was over 600 meter nog de langzaamste. Daar won het acceleratievermogen van de F 2003-GA het van de straaljager.

Na 900 en 1200 meter kon piloot Maurizio Cheli de Ferrari achterhalen, en wist als winnaar over de eindstreep te komen op het vliegveld van het Italiaanse Grosetto

Loris Capirossi had hier toch ook aan mee gedaan op zijn MotoGP Ducati??
Waarschuw beheerder
Ik denk dat een motor vooral de eerste 600 meter sowieso nog wel een stukje sneller is dan een Formule 1 auto... :D

Leuk om in ieder geval weer even een Formule 1 auto te hebben zien rijden, nu nog maar een paar maandjes wachten op het nieuwe seizoen..!! :P
Waarschuw beheerder
gewoon de test bekijken via fia :jaja:

Waarschuw beheerder
Kimi binnenkort naar Ferrari ?

McLaren may have secured Juan Pablo Montoya’s services for the 2005 season, but if Ferrari have anything to do with it, the Woking-based squad won’t be teaming the Colombian up with Kimi Raikkonen.

According to reports, the Scuderia are keen on signing Raikkonen to replace Rubens Barrichello at the end of next season. Barrichello’s contract comes to an end then, and although Ferrari renewed Michael Schumacher’s contract this year, the Brazilian’s wasn’t.

However, should Ferrari make an offer for Raikkonen it could cost them a bundle because, according to the BusinessF1 magazine, Raikkonen’s five-year deal with McLaren could be worth a sweet £80million. The reason being that the Finn’s deal is performance based.

"Raikkonen is the one who impresses me most in terms of attitude and consistency," Ferrari’s technical director Ross Brawn told The Mirror. "Some of his performances towards the end of the season in a car getting old were very impressive. Under pressure he does not make many mistakes. Raikkonen is the big star of the future."

f1-live.com

het zou mss wel een goed idee zijn...
Waarschuw beheerder
Hahahahahahahahahaha­...!!!!!!!!! :D :D :D

Dat zou in ieder geval in dit topic hééééél wat losmaken....!!!! :devil:

De geruchtenmolen maakt wel overuren de laatste tijd, zeg,...!! :P

Waarschuw beheerder
als Kimi-fan zou ik het niet zo leuk vinden MOCHT ie ooit naar de Scuderia gaan, ik een lid van de rode ferrari-fans :s ik dacht dat die vieze ziekte mij nooit zou overkomen :bloos:
Waarschuw beheerder
Raikkonen nooit naar Ferrari.

Hij heeft gezegt ik race liever niet als ik daar ooit zal moeten rijden.
Waarschuw beheerder
ja dat voelt hetzelfde als iemand van fc barcelona naar real madrid gaat;p

Hij heeft gezegt ik race liever niet als ik daar ooit zal moeten rijden

money talks:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
money talks

kon het NIET beter zeggen(Y):)

line-up ferrari in 2006
Raikkonen - Massa/Alonso
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder