Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 177114x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Dat wordt dus vroeg onder de wol kruipen vannacht! ;)

Mijn wekker ga ik zo zetten in ieder geval; niet voor de kwalificatie maar uiteraard wel voor de race! :jaja:

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
mooie race, m.schumacher weer op zijn best.
jammer dat het niet regende had ik eigenlijk wel een klein beetje op gehoopt :)
Waarschuw beheerder
ehm Bart in 1982 in Zuid Afrika was race en kwali ook opzelfde dag hoor 8)

Ik vond het zwaar irri dat ik steeds sato moets zien :@

Waarschuw beheerder
Flamie 10 oktober 2004 09:26
ehm Bart in 1982 in Zuid Afrika was race en kwali ook opzelfde dag hoor

hehe dacht er nog aan toen olaf dat zei :D

was inderdaad ook zwaar irri dat ze liever voor sato kiezen dan voor de mooi inhaal acties.
kweet namelijk nog steeds niet wat er tussen rubens en david is gebeurd.
Waarschuw beheerder
mwah DV ging rechs af en Rubbie ging op de viese kant van de baan en glijd gewoon door BANG zo tegen DC wagen aan :p Rubbie duidelijk fout :p

Waarschuw beheerder
Damn, met moeite kon ik m'n ogen open houden en ben meteen na de race weer in een diepe slaap gevallen. Maar nu weer een beetje onder de levenden;

het was inderdaad een mooie en af en toe leuke race met uiteraard voor mij weer eens een positief resultaat. Dubbel Schumacher, wat wil ik nog meer..??!! :P

Heeft iemand al wat van Bas vernomen..?? ;)
Waarschuw beheerder
bas is onder de levenden:P
druk bezig met verslag hebbik vernomen;)

Waarschuw beheerder
Dertiende zege voor Michael Schumacher

SUZUKA - Michael Schumacher heeft zijn dertiende zege in het formule 1 -seizoen behaald. De Duitser won zondag in Suzuka in een Ferrari de Grote Prijs van Japan. Zijn broer Ralf werd in een Williams tweede. De Engelsman Jenson Button kwam in een Bar-Honda als derde over de streep.

Michael Schumacher had eerder in het seizoen zijn zevende wereldtitel al veroverd.

nu.nl

[img]http://www.raceplanet.net/graphs/432/qxuyzaevfxottlpqqiv.jpg[/img]
[img]http://www.raceplanet.net/graphs/432/tppulmdefjthumpebcd.jpg[/img]
[img]http://www.raceplanet.net/graphs/432/zxuldqivnriwobtxulm.jpg[/img]
[img]http://www.raceplanet.net/graphs/432/fzjxkpghhzderwwbbct.jpg[/img]
[img]http://www.raceplanet.net/graphs/432/uhhvzeijeiarfsxxycu.jpg[/img]
[img]http://www.raceplanet.net/graphs/432/obppuuvwnfwxbfjklpq.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Zoals bij www.f1nieuwtjes.nl het geval is staat elke verslag voor 19:00 online :D

Waarschuw beheerder
Cool verslag, Bas!!!! (y) (y) :D :D

Ligt het trouwens aan mij of beginnen de Saubers steeds beter te worden, zo aan het einde van het seizoen..? ;) :9

Waarschuw beheerder
Danke! K had t dr zwaar mee :S K typte alles fout wat k fout kon typen. Toch iets te veel gezopen zaterdags :S

Saubers gaan idd stuk beter laatste tijd. Werpt die nieuwe ultra-moderne windtunnel toch z'n vruchten af. Ben wel benieuwd naar volgend jaar als de gehele auto uit die tunnel komt (of ja iig op schaal van 1:2 dan, maar toch..)

Waarschuw beheerder
Overigens onthulde Brawn ook dat Schumacher eigenlijk eerst gewoon in Azië zou blijven tussen de races in China en Japan. "Michael wilde echter heel graag testen om wat aan zijn rijstijl te werken.

hehe kwam deze zin tegen op F1Racing.nl. Hij moet nog aan zijn rijstijl werken?
Alsof ie nog niet snel genoeg is :9

Waarschuw beheerder
Nou ja, ik denk wel dat hij langzaam aan wat in het indutten is geraakt. Als je steeds voorop rijdt, verleer je misschien een beetje het agressieve en het gewaagde rijden..ofzo..?? ;)

Als je nu die jonge jongens zeer gaaf elkaar ziet inhalen....pffff..!! :o :D
Waarschuw beheerder
Stond ik eerst nog midden in de nacht op voor Josje, nu heb ik het hele seizoen nog geen volle race kunnen uitzitten. Wat is het fucking saai geworden zeg!

Kijk nu zelfs liever naar toto-divisie voetbal :P

Waarschuw beheerder
GGD voetbal is in principe spannender en vermakelijk om te zien, alleen is het een niveautje lager! ;)

Ik heb het hele seizoen, afgezien van Hongarije toch als zeer vermakelijk ervaren. :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik vond SPA nou toppie. Een van de beste racen in jaren. Ja er zaten wat saaie tussen bv Japan niet veel spannends aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zonder Nederlanders vind ik ht geen bal aan.. Je weet van tevoren al wie er gaat winnen..Als die Duitser nu eindelijk maar eens een keer op zou houden met winnen dan zou ht nog eens een keer spannend worden..

Waarschuw beheerder
De kans dat een nederlander dan ineens wél zou gaan winne, acht ik nog steeds nihil! ;)
Waarschuw beheerder
Waarom kijken NL alleen sport als een NL mee doet :S Ik kijk ook NBA en okay er doen daar ook 2 NL mee maar ja ik ben toch voor een andere team. Nou ja in schat pas ergens in 2006 a 2007 dat een NL een GP wint :D

Waarschuw beheerder
Sow dagje circuit park zandvoort zit er weer op. Was alleen wel heel erg koud, maar dat mocht de pret niet drukken.
veel mooie inhaal actie's gezien, leuke crash bij de start van de formule Renault's. :p
Waarschuw beheerder
laat er maar een nederlander winnen, ben en blijf toch zekers Schumacher fan :yes:

Waarschuw beheerder
Silverstone raakt Grand Prix alsnog kwijt

Uitgegeven: 20 oktober 2004 08:53

LONDEN - De Grote Prijs van Groot-Brittannië op Silverstone is definitief geschrapt. Dat zegt Bernie Ecclestone, baas van de Formule 1, in de woensdageditie van The Times.

Silverstone, dat nog wel op de voorlopige racekalender van 2005 prijkte, verdwijnt uit de cyclus omdat het circuit niet aan de financiële eisen kan voldoen.

Ecclestone had de organisatoren van de Britse GP een deadline gesteld, maar heeft inmiddels geconcludeerd dat de 54 jaar oude wedstrijd geen toekomst meer heeft. "Wat moet ik doen? Ik heb een aanbod van een ander land dat heel veel geld in de formule 1 wil stoppen", vraagt Ecclestone zich in The Times af.

Hé, wat jammer nou! :9
Dan in de toekomst maar een stratencircuit in Londen..? ;)
Waarschuw beheerder
zal t echt totaal niet missen

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013307700140ea057ef00c51a006e871c]http://www.nu.nl/img.db?313441+s(120!x120!)[/img]

Jenson Button rijdt ook komend seizoen in de Formule 1 voor BAR, dat hem wilde houden voor 2005. De 24-jarige Britse autocoureur had overeenstemming bereikt over een terugkeer naar rivaal Williams, waar hij zijn carrière in 2000 begon.

Een arbitragecommissie heeft beide contracten beoordeeld en kwam woensdag tot de slotsom dat Button vastzit aan BAR. "Ik ben teleurgesteld in de uitspraak, maar ik respecteer die", reageerde Button.

"BAR heeft zich extreem professioneel opgesteld tijdens dit proces en ik ga ervan uit dat het zo blijft. Ik hoop wel bij Williams te kunnen gaan rijden als mijn contract bij BAR in 2005 afloopt."

BAR lichtte eerder dit jaar de optie voor 2005 in het contract met Button. De Brit dacht door een clausule in de verbintenis onder verlenging uit te kunnen en tekende voor twee jaar bij Williams. Volgens de arbitragecommissie had Button een waterdicht contract met BAR.

Teambaas David Richards reageerde opgelucht na de uitspraak. "Ik ben erg blij dat de beslissing in ons voordeel is uitgevallen." Frank Williams liet weten geen verdere actie te ondernemen Button volgend jaar naar zijn team te halen. "We leggen ons erbij neer, maar in 2006 rijdt hij zeker bij ons."

Met nog een wedstrijd te gaan staat Button derde in de tussenstand van de strijd om het wereldkampioenschap. Het formule-1-seizoen eindigt zondag in Sao Paulo.

Bron = Nu.nl

Waarschuw beheerder
had ik al wel verwacht dat ie bij BAR zou blijven. Als ze namelijk een normaal contract hadden en geen mondelijke overeenkomst, dan had BMW mischien iets meer geluk gehad met het krijgen van J.Button.

Waarschuw beheerder
Hmm,...ik weet niet of het nou wel zo verkeerd is om bij BAR te blijven. Ook al heeft Williams de naam en de kampioenen gehad, het blijft toch op een bepaalde manier een prutsteam. Aangezien het team zo vaak de verkeerde beslissingen neemt, jaar in jaar uit...kan je dit volgens mij uiteindelijk alleen maar toeschrijven aan de man die daar altijd bij is geweest. Frank Williams zelf dus. Of ga ik nu te ver in mijn betoog..? ;P

Waarschuw beheerder
nee hoor, je gaat niet te ver. Kijk maar naar de ranglijst en wie staat er achter Ferrari, BAR ;)

Als ze die lijn volgend jaar door kunnen zetten, dan blijven ze wel 2e. Ferrari zal volgend jaar ook nog door niemand verslagen worden denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ik helemaal met je eens JTD :D

Waarschuw beheerder
Formule 1 waarschijnlijk terug in Mexico

Uitgegeven: 21 oktober 2004 16:19

AMSTERDAM - De Formule 1 keert in oktober 2006 waarschijnlijk terug naar Mexico. Mexicaanse autoriteiten hebben in een officiële verklaring laten weten overeenstemming met F1-baas Bernie Ecclestone te hebben bereikt over een Grote Prijs in badplaats Cancun. De internationale automobielfederatie FIA heeft het nieuws nog niet bevestigd.

Volgens de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport en de Belgische krant Het Laatste Nieuws komt de FIA op maandag 25 oktober met een officiële verklaring over de Mexicaanse GP. In Cancun ligt nog geen circuit. Naar verluidt komt de aanleg, die meer dan 66 miljoen euro zal kosten, in handen van Mexicaanse privé-ondernemingen.

Mexico organiseerde twaalf jaar geleden voor het laatst een race in de Formule 1. Het Autodromo Hermanos Rodriguez op 2.600 meter hoogte in Mexico City was jarenlang de vaste gastheer van een Grand Prix. De Brit Nigel Mansell was daar in 1992 de laatste winnaar.

Weet je,.........dáár zie ik mezelf nou nog weleens écht heen gaan! :jaja:

Waarschuw beheerder
Megiiiiiiiiiiiiiicoooooooooooooooooooooooooooooooo­oooooooo!!!!

:D

welke race zou er dan nog meer verdwijnen behalve Silverstone, het wordt wel erg druk op de kalender!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop Hongarije ofzo.. :9
Waarschuw beheerder
hoezo wat is er mis met de Hongaroring ?
is toch altijd wel een OK GP in het jaar ?

Waarschuw beheerder
Dan heb je zeker niet afgelopen keer gekeken! ;P
de laatste keer dat ik de Honguraring spectaculair was toen Damon Hill in een Arrows op het punt stond de wedstrijd te winnen echter twee ronden voor het einde moest opgeven. ;)
Waarschuw beheerder
ja ik heb wel gekeken nar de GP van hongarije kom op nou, mar idd die was niet zo spectaculair nee...

Idd die GP met Hill kan ik me nog heel goed herrineren, wel sneu vond (en nog stedds) ik dat toen...
Waarschuw beheerder
Op moest geven :s Ehm in zijn Arrows werd hij toen 2de of 3de. Hij had bijna een ronde voorsprong op de nummer 2 en dan krijg je dat :@

Waarschuw beheerder
ja, Villeneuve won toen in de Williams. Hill werd 2e volgens mij.
Waarschuw beheerder
Haha, Damon Hill in de Arrows, rijdend op de eerste plek. Jammer dat hij uitviel. Het enige team wat overigens in 1997 op Bridgestone-banden reed. Het vreemde was wel dat zijn teamgenoot Pedro Diniz in dat goede Arrows- weekend Hill niet kon bijhouden. Diniz die het t.o.v. Hill niet slecht deed en volgens mij qua punten het seizoen 1997 beter deed dan de Engelsman.

De GP van Hongarije is commercieel aantrekkelijk. Sigarettereclame is toegestaan, goedkope toegangsprijzen, en het is een manier om contact te onderhouden met het Oostblok. Sportief gezien, moet er een algehele ban op. Wat een saaie races daar. Bleh!

Pijnlijk is ook dat de GP van Silverstone van de kalender gaat. Vreemd, want de meeste F1-teams komen uit Engeland en sommige zijn zelfs dichtbij het circuit gevestigd. En juist in deze slechte economische F1-tijden kan je Silverstone niet wegdoen. Juist doordat er veel Engelse F1-teams zijn, is een Britse grand prix commercieel gezien noodzakelijk. Vreemde actie van Bernie Ecclestone.

En F1 terug naar Mexico. Briljant. Dan komt er eindelijk weer een Zuid-Amerikaanse GP bij. En aangezien er veel Zuid-Amerikanen meedoen aan de F1, zou het een goede zet zijn.

Oja, er is ook gereden vandaag. Barrichello, zoals verwacht op pole. Schumacher is al wereldkampioen, hoeft niet en gunt de Braziliaan zijn thuisoverwinning. Sportief en commercieel gezien slim van Ferrari. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het was een mooie race gisteren, maar zelf hoopte ik op die eindelijk overwinning voor Rubens. Het mocht weer niet zo zijn, ook al liet 'ie zich wél een beetje kennen door op dat podium te gaan zitten.. (of had 'ie gewoon moeie benen? ;) )

Waarschuw beheerder
het was zeker een mooie race gisteren, alleen Ferrari viel me tegen, maar goed ze kunnen ook niet alles winnen ;)

Waarschuw beheerder
En nu is het seizoen officieel afgelopen....

:cry: :cry: :cry: :cry:

Waarschuw beheerder
mja was leuke race:jaja:
nu maar weer w8en tot uhmmm...
maart:S
Waarschuw beheerder
Nee hoor want www.f1nieuwtjes.nl houdt het wel leuk in de winter maanden :d

Waarschuw beheerder
WOW..!!!!!!!!!!!!!! :o :o :o

Ik hoor zojuist dat de mexicaanse Gran Prix over twee jaar zal worden gehouden en wel bij de stad waar ik de ooit de mooiste tijd van m'n leven heb gehad;

Cancun!!!! :bounce:

Ik ga erheen, dat is nu al een belofte!!! :jaja: :bier:

Waarschuw beheerder
ZO de f1 studio is ook alweer leeg :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Huh..?

Waarschuw beheerder
En F1 terug naar Mexico. Briljant. Dan komt er eindelijk weer een Zuid-Amerikaanse GP bij. En aangezien er veel Zuid-Amerikanen meedoen aan de F1, zou het een goede zet zijn.

nooit geweten dat mexico in zuid-amerika lag...

Waarschuw beheerder
:D Scherp! Het is midden-amerika. ;)

Maar we weten wat er mee bedoelt wordt. :)

Waarschuw beheerder
Nee hoor want www.f1nieuwtjes.nl houdt het wel leuk in de winter maanden :D

meen je dat nou:P?

Waarschuw beheerder
Jazeker kom je met F1nieuwtjes de winter door!
Met boeiende specials en natuurlijk al het laatste nieuws (rondom Jos :P huhu..)

Waarschuw beheerder
Ik hoor zojuist dat de mexicaanse Gran Prix over twee jaar zal worden gehouden en wel bij de stad waar ik de ooit de mooiste tijd van m'n leven heb gehad;

Cancun!!!!

Ik ga erheen, dat is nu al een belofte!!!

idd vet! Ik ga mee! :D

Samen met een aantal vrienden zeggen we al een tijdje dat we naar Mexico willen. T staat voor komend jaar op de planning, maar zo te zien stel k t nog een jaartje uit, ff combineren he!
laatste aanpassing