Partyflock

Forumonderwerp · 601130
7 volgers · 210762x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me af of er veel indo's zijn op partyflock.....

Dus Indo's Laat je horennnnnnn!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Foto's ervan Tamara :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga daar wel h1 :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga naar huis mense .. zit nu nog in friesland

slmtoooooo
Waarschuw beheerder
donateur
Okay dan! friesland boppe ofzo :P haha
**zwaai zwaai**
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Haha Debz ik heb nix met clubkutten maar naar hardcore maatstaven ben ik een clubkut. Zelf denk ik dan aan mensen met fluffy pakjes enzo, maar nee.. Ik ben er zelf 1 ;p!

En Christa ik ben echt té vaak op de foto gezet gisteren dus dat komt nog wel :S!

*Bubbaii Andy..*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo andy ff meeten dan daar ok
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nou dan zal ik et ook wel zijn..
als we toh zo veel op elkaar lijken
qua gedrag (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent er ook 1, cker wel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha :p dat dacht ik al ja..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HALLO

DAAR ZIJN WE WEER!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Iz goed .. me meete wel daaro :)
Waarschuw beheerder
donateur
iemand?
Waarschuw beheerder
donateur
Jha ik uiteraard..chronisch PF verslaafd he ;)! Hoe is ie? Nog steeds vaag?
Waarschuw beheerder
donateur
t gaat nu goed met mij... k heb goed gezopen :bier:. t smaakte lekker en heb t goed naar mn zin gehad... ben nu nog wakker en n beetje moe... maar da komt omdat k weer aan de cola zit :S

en gaat t met jouw goed?
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ok dan!! En moe zijn op zondagavond mag, is alleen maar gunstig toch! Ik kan juist nooit in slaap komen zondags omdat ik al slaap tot een uur of 4 :S!

En met mij gaat het goed, ben weer helemaal bij alleen fokkop verkouden door MOH maar ja..dat gaat wel weer over :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat gedoe met lang uitslapen ken k... toen vorige week met teqnology was k om 9 uur thuis, maar ging pas naar bed rond n uur of 12 's middags... k werd toen rond 8 uur wakker, net optijd voor Temptation Island :) maarjah, om dan weer terug in slaap komen gaat gewoon klote... pas om n uur of 4-5 wil k wegdromen :S...

was t dan koud in de beursgebouw?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja idd..kheb je niet gezien op Teq trouwens!! Terwijl ik toch zeker een half uur bij alle mensen in dit topic heb gestaan zonder dat ik het echt doorhad :vaag:!

En ze hadden in het Beursgebouw bedacht dat ze tegen de warmte (het was echt benauwd, kreeg soms bijna geen lucht) de zijkanten open moesten zetten. Toen kreeg je dus: Vies warm, zweet overal - Heel koud, kippevel en klappertanden..enz! Niet echt slim!
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij zou k jouw gezien kunnen hebben, maar niemand zal mij toch geloven, omdat vele mensen mij nogal vaag...:vaag: vonden. maar als k t me goed herinner, dan zou k jouw boven bij de trap die nog verder naar boven gaat gezien moeten hebben...:)

nie zo slim gedaan bij t beursgebouw... je gaat eerst behoorlijk zweten daar, dan zetten ze n raampje open en dan bevriest gewoon je zweet aan je lichaam... bah...
Waarschuw beheerder
:S zo te zien heb ik dus niet veel gemist op MOH, gezien de verhalen...

Een goeie avond trouwens allemaal:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ehhh :vaag:!! De trap die nog verder gaat..jaaaaaja! Haha nee denk dat ik wel weet wat je bedoeld, bij het kleine zaaltje tegenover de trap?? Daar kwam ik ook nog ff ja met Nightwalker en ik weet nog wel dat Andy daar stond maar dat ik me later pas bedacht dat dat Andy was :S! Heb beneden ook nog een tijdje bij "de crew" gestaan zonder dat door te hebben..

En idd, zo ging het ongeveer. Ach ja Eindhoven he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
yoow... lls goe met jouw?
Waarschuw beheerder
donateur
Goeieavond Hardcore baby'tje ;p! Je hebt idd nix gemist als je het mij vraagt!! Fijn gewerkt :S?
Waarschuw beheerder
donateur
tjah, k stond of bij andy of bij oliver... ze vonden da k vaag was en wouden nie da k n gevaar zou zijn voor andere mensen ofzoiets dergelijks...:S maar k ben r goed vanaf gekomen die avond...:)

k ben trouwens nog nooit in t beursgebouw geweest, maar beterschap met je verkoudheid btw...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx ;)! Komt wel goed ik kan wel wat hebben :D!

Wat is het hier rustig trouwens..!
Waarschuw beheerder
donateur
of die zijn vroeg gaan slapen... of die moeten verplicht tv kijken met de ouders... k weet t nie...:S
Waarschuw beheerder
ja met mij is alles goed hoor:D

Haha iemand nog leuk onderwerp om over te kletsen dan is ut niet meer zow saai:D
en trouwens ik ben der dus..;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd..ik heb zo'n vermoeden dat ik voorlopig nog niet slaap. Maar hier ist eigenlijk ook maar saai, alleen maar topics over MOH!

Ah kijk!! Daar gaat de verveling!! Hoorde net dat jij vast nog wel een boeiend onderwerp weet ;p!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja echt iedereen praat maar over MOH:S:S:S
ben ut nu wel beetje zat hoor:S

Haha ikke een onderwerp????
uhhh..... moek ff nadenken hoor:S

jappy jij maybe???iets leuks????
Waarschuw beheerder
donateur
n vriend van me heeft 2 VIP-kaartjes gewonnen voor Impulz...:(
Waarschuw beheerder
donateur
2 jappy en naz-z jullie hebben het zeker over een andere andy???
Waarschuw beheerder
ach arme jappy toch....

Haha die bianca ik denk ut ook hoor hij zat toch in friesland????:O
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore Baby -> Idd ik wordt er ook flauw van, al die discussies. Ik vond het nix, punt! En dan kan iedereen 100x schreeuwen dat het wel tof was, ik vond van niet en dat veranderd echt niet ;)!

En Jappy waarom dan die droevige smiley, zorg dan dat jij dat 2e kaartje krijgt ;)!

Bianca -> Nee hoor ik heb het echt over je broertje, maar zoals ik dus al zei had ik echt niet door dat ik naast hem stond :S
Waarschuw beheerder
donateur
vorige week = teqnology?? daar was hij met alana (toch)

ff doesen btw... brb
Waarschuw beheerder
????????? mensen nou vat ik ff iets niet meer, Andy zou tog naar friesland gaan????:|
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ja dat was gisteren, dit gaat over Teqnology :D
Waarschuw beheerder
ohw ik denk al er klopt hier iets anders niet:S

haha :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee het ligt niet aan jou, je hebt 'm helemaal begrepen ;)!

Nou kom dan nu maar met dat onderwerp ;p
Waarschuw beheerder
keej gelukkig:D

ja uhhh.... ik weet nx:(
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmz ik ook al niet..terwijl ik normaal toch altijd wel 1 of ander vaag iets weet te verzinnen :(
Waarschuw beheerder
haha daar heb ik nou ook altijd last van:D

en nu weet ik gewoon helemaal nx, ben niet weggeweest of wat leuks gedaan:S

men wat een saai weekend:S
Waarschuw beheerder
donateur
Jha ik had ook geen topweekend, thuis zitten en verder een klotefeest! Maar ja, genoeg weekenden om dat anders aan te pakken :D!

Het weekend is alleen al weer bijna voorbij :(!
Waarschuw beheerder
Hehe ja daar heb je gelijk in:D

Haha ik heb morgen nog lekker vrij:D:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kun je nu wel heel gemeen je tongetje uit willen steken, maar ik ben ook vrij!

[img]http://www.smilies.nl/party/dance2.gif[/img]

;p
Waarschuw beheerder
hummzzz shit:S:S

enne woensdag????:P:9
Waarschuw beheerder
donateur
mazzelaars... ik moet morgen weer braaf naar school :(

goedenavond allemaal :)
Waarschuw beheerder
whahaha:d die ollie, lekker puh uh:9

ook goeie avond:D
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nee woensdag moet ik gewoon werken, maar ik was vandaag en gisteren ook vrij dus kijk..daar heb ik weer voordeel :D!

En een hele goedeavond Ollie! Maakt toch niet uit dat je naar school moet, gewoon verder slapen daar :D, dat kan ik op mijn werk dan net weer niet!
Waarschuw beheerder
ja nou ja ieder ze eigen ding he:Dtamaar:D
whehe wij hebben het zowiezo allebei beter dan ollie:p:9
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha ja idd! Al zou ik soms ook wel weer op school willen zitten maar das meer omdat ik het laatste jaar elke dag gemiddeld 2 uur les had :D! Maar het geld zou ik geloof ik al niet meer kunnen missen :S!

En jij hebt het helemaal goed voor elkaar met zulk werk Fa ;)! Daar zoek ik al 2 jaar naar :'(! Ben ik nu zielig? Whahahaha gatverdamme typisch zondagavond, ik wordt alweer vervelend!

Ollie, ik leef met je mee en zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai ;p