is dit het begin zoals het in nederland ook is gegaan? bedoel je kunt toch wel gewoon nederlands praten hier?
en van waar al die dragonball z wanna be pics?
laatste aanpassing
*Fuck off, YMGV* Wij hebben Nederland groot gemaakt!!
Vrienden van me organiseren af en toe weleens een Indo-feest met Indo-rock-bandjes en allerlei Indonesische hapjes....als het weer eens komt zal ik het wel laten weten!!!
Fantasy woman: hier nog een volledige pinda erbij.
moet alleen nog wel werken aan mijn bahasa indonesia.
bau kelek
Whuahahahaha lol @ Jordees
(permanent verbannen)
hahaha 2 daniedinges wat een humor heb jij waarom zou het nederland heten dan??? zonder jullie zouden we nog groter en rijker zijn. sloeber.
heyyyy hoooo hier nog een peanutt
gezellie xxXX
Nou??? Waarom heet het dan Nederland???
Als je blank bent, ben je nederlander..?? Misschien ben jijzelf ook gewoon bruin/zwart, maar ja...je bent te schijterig of niet handig genoeg om eens wat foto's in je profiel te zetten....bang voor je eigen lelijkheid????
En ik heb inderdaad wél humor, ja!
2 Fashionvictim >> en dat voor een belanda
(permanent verbannen)
een foto kan ik er wel opzetten dus dat is het niet. en ik ben zeer te vreden met mijn uiterlijk hoor en gelukkig ben ik niet zoals jij doet vermoeden bruin/zwart maar gewoon blank zoals het hoort naar mijn mening.
Volgens mij, de laatste keer dat ik keek naar mezelf hed ik een getinte huid, zat mn haar helemaal omhoog, rook de keuken naar trassi, hing er een kretek sigaret aan mn lip... en was mn butu 25 cm
Wat kut indo's!!! als indonesie niet een kolonie was geweest van Nederland dan waren jullie nog straat arm Nederland heeft Indonesie uitgebuit!! Als Nederland daar niet was geweest had Indonesie zo rijk kunnen worden als ik weet niet wat!
Dus komt niet Doen alsof jullie Indonesie niet nodig hadden!!
maar gelukkig is het niet meer zo dat indonesie jullie zakken vullen